Raskid ugovora bez penala

poruka: 35
|
čitano: 14.170
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Raskid ugovora bez penala
Poz svima, zanima me kakve su mi sanse za raskid ugovora sa Optimom iako sam po ugovornoj obavezi duzan jos nesto vise od godine dana. Otac je neznanjem nasjeo na obecanje i produzio ugovor za jos 2 god. Problem je to što oni zakonski ispunjavaju svoje duznosti jer oni daju internet 8.5 Mbps iako se placa 16 Mbps postoji neka mana da oni ne krse ugovor cim je meni preko 4Mbps... Oni svoje postupke opravdavaju s izlikom da nije do njih tipa vlasnik infrastrukture je HT, vase podrucje nema dobru povezanost blablabla... Stvar je u tome sto susjedi koji zive 100ak metara od mene imaju solidne brzine sa drugim operaterima, dok ja sa optimom muku mucim.
Naime najveci problem je definitivno ping koji mjeri 30-40 do servera u ZG, a u igrama mjeri u najboljem slucaju 80ak sto nikako nije igrivo. Nerijetko po 20ak minuta znam imat teski lag od konstantnih 1000 pinga sto je nedopustivo. Svaki OptiTV sebi uzme 4Mbps prometa sto na kraju s 2 upaljena ostavlja 2Mbps za sve druge mobitele, laptope, kompove itd. Jednostavno se bojim toga da zakon previse stiti operatere iako je vidljiv problem sa brzinom i povezanosti.
Ako netko zna neke solidne argumente koji bi stali na moju stranu i natjerali optimu na raskid tog pakla, dobro bi mi dosle...
jk
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
Ti plaćaš brzinu interneta, a opti tv je posebna usluga i ne smije usporavati internet ispod pola ugovorene brzine. Ako ti uspori, onda imaš argument za prekid.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
5 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
jaxy1108 kaže...
Poz svima, zanima me kakve su mi sanse za raskid ugovora sa Optimom iako sam po ugovornoj obavezi duzan jos nesto vise od godine dana. Otac je neznanjem nasjeo na obecanje i produzio ugovor za jos 2 god. Problem je to što oni zakonski ispunjavaju svoje duznosti jer oni daju internet 8.5 Mbps iako se placa 16 Mbps postoji neka mana da oni ne krse ugovor cim je meni preko 4Mbps... Oni svoje postupke opravdavaju s izlikom da nije do njih tipa vlasnik infrastrukture je HT, vase podrucje nema dobru povezanost blablabla... Stvar je u tome sto susjedi koji zive 100ak metara od mene imaju solidne brzine sa drugim operaterima, dok ja sa optimom muku mucim.
Naime najveci problem je definitivno ping koji mjeri 30-40 do servera u ZG, a u igrama mjeri u najboljem slucaju 80ak sto nikako nije igrivo. Nerijetko po 20ak minuta znam imat teski lag od konstantnih 1000 pinga sto je nedopustivo. Svaki OptiTV sebi uzme 4Mbps prometa sto na kraju s 2 upaljena ostavlja 2Mbps za sve druge mobitele, laptope, kompove itd. Jednostavno se bojim toga da zakon previse stiti operatere iako je vidljiv problem sa brzinom i povezanosti.
Ako netko zna neke solidne argumente koji bi stali na moju stranu i natjerali optimu na raskid tog pakla, dobro bi mi dosle...

 Do koga je to njih ne interesuje. Ti si potpisao ugovor sa njima i oni ugovor treba da postuju. Cija je infrastruktura to je njihov problem a ne tvoj....

Ako konstantno imas ispod 50% ugovorene brzine to je osnov za raskid ugovora.....

 

Kod mene u BiH iptv, fiksni telefon i internet su odvojeni i koristenje jednog ne utice na drugu uslugu.....

6 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
Posmatrač kaže...

Ako konstantno imas ispod 50% ugovorene brzine to je osnov za raskid ugovora.....

Nije li 70%?

 

PRAVILNIK O NAČINU I UVJETIMA OBAVLJANJA DJELATNOSTI ELEKTRONIČKIH KOMUNIKACIJSKIH MREŽA I USLUGA

 

USLUGE PRISTUPA INTERNETU
Obveze operatora
Članak 37.

 

(4) Operatori iz stavka 1. ovog članka obvezni su odrediti minimalnu brzinu širokopojasnog pristupa internetu za sve svoje pakete na način da ista predstavlja vrijednost od najmanje 70% od maksimalne (oglašavane) brzine širokopojasnog pristupa internetu ili maksimalnu brzinu prethodno nižeg maloprodajnog paketa, ovisno o tome što je povoljnije za krajnjeg korisnika.

 

(9) U slučaju prigovora krajnjeg korisnika na brzinu širokopojasnog pristupa internetu putem nepokretne elektroničke komunikacijske mreže krajnji korisnik mora dostaviti operatoru rezultate minimalno tri (3) mjerenja provedenih tijekom razdoblja od pet (5) uzastopnih dana uz obvezu najviše jednog mjerenja unutar 24 sata. . Mjerenje se obavlja putem certificiranog alata za mjerenje brzina širokopojasnog pristupa internetu, izrađenog od strane Agencije. Rezultati mjerenja predstavljaju odgovarajući dokaz u postupku rješavanja prigovora krajnjeg korisnika sukladno članku 50. i 51. Zakona te se mjerenje ovisno o okolnostima može ponoviti od strane operatora i/ili Agencije.


(10) Operatori iz stavka 1. ovog članka su obvezni krajnjem korisniku prilikom potpisivanja pretplatničkog ugovora u obrascu zahtjeva za zasnivanje pretplatničkog odnosa jasno naznačiti obvezu mjerenja brzine iz stavka 9. ovog članka za slučaj podnošenja prigovora na brzinu širokopojasnog pristupa internetu.

 

(11) U slučaju da operator iz stavka 1. ovog članka nije osigurao krajnjem korisniku ugovorenu, odnosno minimalnu brzinu širokopojasnog pristupa internetu, operator je obvezan krajnjem korisniku uvijek ponuditi raskid ugovora bez plaćanja naknada zbog prijevremenog raskida ugovora, a dodatno može uz suglasnost korisnika omogućiti prelazak na paket koji je prikladniji stvarno ostvarivoj brzini širokopojasnog pristupa internetu ili umanjenje mjesečne naknade.


(12) U slučaju prigovora krajnjeg korisnika javnih komunikacijskih usluga u pokretnoj mreži na odgovarajući način se primjenjuju odredbe stavka 11. ovog članka o raskidu pretplatničkog ugovora.

 

(13) Operatori javnih komunikacijskih usluga u nepokretnoj mreži su obvezni, na prikladan i lako dostupan način, na svojim internetskim stranicama objavljivati poveznicu na pokazatelje kakvoće usluge pristupa internetu u nepokretnoj i pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži iz Dodatka 5. ovog Pravilnika kao i poveznicu na certificirani alat za mjerenje, bez naknade za krajnje korisnike.

 

 

Izmjeriti brzinu (HAKOMetar) prema ovim uputama, ako je brzina uistinu ispod 70% od one navedene u ugovoru, pisani prigovor s priloženim rezultatima mjerenja. 

9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
robogo kaže...

Nije li 70%?

 

Izmjeriti brzinu (HAKOMetar) prema ovim uputama, ako je brzina uistinu ispod 70% od one navedene u ugovoru, pisani prigovor s priloženim rezultatima mjerenja. 

 Normalno da je, uvijek bilo.

 

Sto se tice brzine, pitanje je sto njemu pise na ugovoru koju brzinu ce mu isporucit, ja pretpostavljam da pise 4mbita.

15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
sandokan111 kaže...
robogo kaže...

Nije li 70%?

 

Izmjeriti brzinu (HAKOMetar) prema ovim uputama, ako je brzina uistinu ispod 70% od one navedene u ugovoru, pisani prigovor s priloženim rezultatima mjerenja. 

 Normalno da je, uvijek bilo.

 

Sto se tice brzine, pitanje je sto njemu pise na ugovoru koju brzinu ce mu isporucit, ja pretpostavljam da pise 4mbita.

 -bilo je prvo 50%, prije par godina podignuto na 70% nazivne brzine paketa (kad su reklamirali adsl do 24mbps, nakon tog do 20 ili 16..)

-operater mora isporučiti ugovorenu uslugu, plaćenu. Ako ne može tad je to opravdani raskid (bez penala) ili se dogovori odgovarajuća cijena suluge. To korisnik mora tražiti, najbolje pisanim putem-mail.. jer telefon-razgovor ... i ako odbiju tad na mingo+hakom.

-problem hakometra je prvo besmislenost (procedura koja je zamišljena, teoretski ok, praktično teško jer korisnik mora tjedan dana skupljati dokaze njihovim softwareom), besmisleno je jer svaki speedtest može biti jednako relevantan tj prikazat će trenutnu brzinu ali je samo hakomov službeni i time nužan za dokaz. Besmisleno zeto jer i svaki operater ima svoj speedtest kojim se to jedako može obaviti bez tjedan dana maltretiranja.

-test, operater mora isporučivati u vršnom opterećenju (za kućanstva se to računa 18-20h.. jer su tad svi doma, gleda se tv internet..) tj kao najniža brzina i poroblemi preopterećenosti mreže-linija, tj u bilo koje doba dana. Tj, to ne znači da se operater može izvući ako u jednom trenu isporuči ugovorenu brzinu, mora u max opterećenju (kad u pravilu operater to ne može).

-drugi problem, koliko se može pročitati, korisnik ima dva iptv-a? .. na ukupno 8,5mbps? .. vjerojatno ima više, no to je sporedno, usluge su odvojene i ako ih operater ne može isporučiti tad ih ne treba ni ugovarati. Kao i paketi usluga.. +najvažnije, operateri ''zaboravljaju'' da je ugovor dvostran-obostran, da je ugovor obveza operatera da će uslugu isporučiti kako je ugovoreno, samo ugovoreno-naručeno i isporučeno se može naplatiti, piće u kafiću ili bilo koja druga roba i usluga jednako. Tek kad operater isporuči naručeno, tek tad može tražiti naplatu korisnika za isporučenu ugovrenu uslugu. Tako da ako se korisnik na pravi način postavi-žali, može imati besplatno dok to operater ne riješi ili barem umanjeni iznos ugovorenog paketa. .. no ako je korisnik dovoljno pametan (jak, pravno) tad će inzistirati na isporuci ugovornog, tad će korisnik braniti važeći ugovor, jer ugovor i njegovo ispunjenje je obveza operatera. Bez tog operater nema nikakve osnove isporučiti račun ili tražiti naplatu usluge, jer je nije isporučio po ugovorenom. Možete jednako tako naručiti kavu s mijekom, ako to ne dobijete, ne plaćate. Plaća onaj tko ne isporuči ugovreno, tko pogriješi, tko krši ugovor. Tek kad je ugovoreno isporučeno koriniku, tek tad korisnik to mora platiti. (ali ovršno operateri su ''jači'' i to treba promijeniti, zato prvo osigurati se papirnato, žalba, hakom-mingo.. i tad će se sve to riješiti).

 

-problem zakonom zajamčene brzine, 4mbps.. ako je nemoguće isporučiti više, to je to.. ali tad operater ne može nuditi paket-ugovor koji uključuje više, ne moež ugovarati uslugu koju ne može isporučiti. Pa do tog da bi tad korisnik mogao sudskim putem zatražiti npr da operater ne smije više emitirati reklame na javnim medijima, dok ne osigura da svim korisnicima kojima se reklamira mogu dobiti ponuđeno i do tog da na kraju operater izgubi koncesiju... (naravno, to je ekstremno karikirana teorija, realnost je da se to neće nikad desiti..). Operater ako ne može isporučiti više od 4, ne može ni ugovoarati više od 4, tj u vršnom opterećenju tad mora isporučiti sve u paketu ili ne smije ugovoriti taj paket (paket uključuje brzinu-tv-sve usluge).. tj to znači da s konkretnim korisnikom ne smije sklopiti takav terminski ugovor o paketu (ugovorna obveza ugl 12-24mj), nego samo osnovni ugovor o pružanju osnovne usluge koju kao zakonski minimum na području koncesije mora osigurati svim korisnicima. To može biti i lošije za korisnika, jer je osnovna usluga u odnosu na paket ugl nepovoljnija (tarifa..).. tj ugovorna obveza se zato i sklapa da bi operater vezao korisnika a korisnik u takovm ugovoru dobije povoljniju cijenu usluge nego bez ugovorne obveze na rok/termin.

 

-osnovni probem, svi moraju poštivati ugovore, obje strane i to mora i operater, tek tad ima pravnu osnovu uopće isporučiti račun za isporuičenu-ugovorenu uslugu. Ako nije isporučeno, tad je to kršenje ugovra od strane operatera i automatski nema osnove za izdavanje računa i tad je pravni problem što nikakav račun tad ne može dati.. tj tad moraju obje strane sklopiti novi odgovarajući ugovor o pružanju usluge, kojeg operater može isporučiti i na kojeg korisnik pristane što pravno potvrdi potpisom ugovora (osnovnog) + dodatne ugovorne-terminske obveze paketa..

 

-npr moguć kompromis, recimo da konkretan korisnik dobije recimo 50% povoljniji ugovr-paket-cijenu u odnosu na ''normalne'', ali to ne može običan agent-operater, to mora pravna služba-šef.. ili opravdani raskid ugovora ali korisnik to u pravilu ne želi, jer treba telefon-internet-tv... a ako je problem infrasktura tad ni drugi operateri na istoj liniji neće bit bolji, kao ni povoljniji... korisniku u ovom slučaju nije problem raskid ugovora, jer ima osnovu. Problem je što dok se ne popravi linija, neće dobiti ugovoreno. Optima (napisano, blesav argument) je formalno operater, svi znamo da je vlansik tcom-ht.. i da je ht vlansik linija. Drugi vlasnik je A1, Trećeg nema osim lokalno-malih koji još nisu pokupovani od velikih.

 

-po meni, korisnik ne treba tražiti raskid (brinu ga penali) nego se upravo pozivati na ugovor, na to da se svaki ugovor mora ispoštivati, da operater mora isporučiti ugovreno i tek tad operater ima osnovu za izdavanje računa (neovisno o iznosu-cijeni, do tad je cijena nula-0, jer nema druge, jer nema pravne osnove za drugu cijenu npr po tarifi drugog paketa). Ako su ugovorili dva iptv tad moraju isporučiti, ako je linija loša, tad ne smiju ugovoriti ono što ne mogu isporučiti i tad je to njihova greška tj razlog za opravdani raskid ili nižu cijenu (do ne plaćanja dok ne ponude odgovarajuću).

 

-treba operatere naviknuti na smau riječ-značenje riječi ugovor-obveza. Treba operater, naučiti, da može naplatiti samo ono što ugovori i isporuči. Sve ostalo ni u jednom biznisu se ne može naplatiti jer nema pravne osnove osim kad se kompromisom strane dogovre.

 

++ važno (i zaboravljeno) već pola godine na snazi pravilnik, ako ugovrena usluga nije isporučena, po satu 10kn/dan240kn.. korisnik može tražiti naplatu od operatera nakon prekida ili takvog stanja 15 dana.. U ovom slučaju bi to za korisnika bila čista zarada, tj tad će operater biti taj koji će  tražiti raskid ugovora jer su njegovi penali veći-bolniji. Pametan i prvno jak korisnik može to iskoristiti i bilo bi vrijeme da se kao neki presedan to i desi. Da se uvede reda i da operateri počnu shvaćati što je ugovor-zakon-obveza. Za ovakav scenarij korisnik mora samo dokazati da ugovoreno nije isporučeno i nakon 15 dana počne naplata po danu dok operater ne riješi teh.problem tj otkloni kvar. Ako ne može tad do daljenjeg ili dok sam ne ponudi drugi ugovor ili raskid.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2019 12:16 (ihush).
5 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
robogo kaže...
Posmatrač kaže...

Ako konstantno imas ispod 50% ugovorene brzine to je osnov za raskid ugovora.....

Nije li 70%?

 

....

 Ne bih znao ne zivim u RH ;)

Znam samo da izgovor nije do nas ne pije vode.... Ciju oni infrastrukturu koriste nije briga kranjeg korisnika....Isto kao sto optimu nije briga instalacije po kuci.....

9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
ihush kaže...

-bilo je prvo 50%, prije par godina podignuto na 70% nazivne brzine paketa (kad su reklamirali adsl do 24mbps, nakon tog do 20 ili 16..)

Nikad adsl nije reklamiran do 24 jer je to nemoguce postic. Barem ja za takve reklame neznam, ali u realnim uvjetima, nitko nikad nije imao 20mbpsa po adslu, opet, zato jer je to nemoguce postic, pa takve reklame same po sebi neamju smisla. Profili po adslu imaju puno vise overheada te da bi ti gurao 20 po adslu, maximala ti je ~23/24, a u realnim uvjetima neznam dal 10 kucanstava u HR to moze.

50 je bilo kad je bio adsl 4mbita pa si imao 2 zagarantirano i 8mbita pa imao 4 zagarantirano, jer je to islo na ruku s tvom koji je uzimao 4. Ali to je dolaskom vdsla prestalo i toliko je davno da je irelevantno jer po vdslu su bili primorani dignuti garancije radi manjeg overheada po profilima.

ihush kaže...
-operater mora isporučiti ugovorenu uslugu, plaćenu. Ako ne može tad je to opravdani raskid (bez penala) ili se dogovori odgovarajuća cijena suluge. To korisnik mora tražiti, najbolje pisanim putem-mail.. jer telefon-razgovor ... i ako odbiju tad na mingo+hakom.

Zato i formulacija gore gdje navodim da je pitanje sto mu pise na ugovoru. Oni ti i ugovore 4mbita. I onda ti nude "turbo". Kao aneks na ugovor. Ako ne mozes "turbo", ponistava se "turbo", ugovor ostaje i dalje jer je potpisan na 4mbita. Ako si kad uzimao tcom onda si vidio da ti UVIJEK prvo ukljuce 4mbita (ili 20 na vdslu). I tek nakon sto ti to ukljuce onda ti dizu brzine na vise. Ne rade oni to bezveze, vec jer su ugovori tako napravljeni. Tek kad na ugovoru pise brzina veca onda se moze govoriti o raskidu, zato sam ja gore i napisao da je pitanje sto njemu pise na ugovoru. Cesto korisnik ne razumije ove stvari, potpise ugovor i razmislja samo o konacnoj brzini koju bi trebao dobit, a na ugovoru pise nesto potpuno razlicito. Po nacinu na koji on pise, nisam siguran da razumije ove 2 razlike.

ihush kaže...
-problem hakometra je prvo besmislenost (procedura koja je zamišljena, teoretski ok, praktično teško jer korisnik mora tjedan dana skupljati dokaze njihovim softwareom), besmisleno je jer svaki speedtest može biti jednako relevantan tj prikazat će trenutnu brzinu ali je samo hakomov službeni i time nužan za dokaz. Besmisleno zeto jer i svaki operater ima svoj speedtest kojim se to jedako može obaviti bez tjedan dana maltretiranja.

Jako je velika razlika izmedju hakometra i speedtesta, i trenutni nacin prikupljanja stvari putem hakometra nije pisao neki levat vec se vidi da je aplikacija kvalitetno napravljena. Apsolutno nikako rezultati speedtesta u ovim situacijama NE MOGU biti relevantni. Ja dok radim speedtest mogu skidat 30 torenta i? Kako ces ti dokazat da to nisi radio? Mogu bit spojen preko WIFI-a i opet imat lose rezultate. Mogu imat trojan na kompjuteru koji mi trosi resurse i opet imat lose rezultate. I puf, raskid ugovora. Kad bi se tako ugovori raskidali ne bi imali apsolutno nikakvog smisla.

Hakometar to ipak malo drugacije testira, pokreni ga pa ces vidjet na rezultatu. Takodjer, speedtest se mjeri i na razlicitim protokolima te pazi da nisi wifijem spojen itd itd. Aplikacija je dobra i potrebna i svakako jako dobra alternativa pri rjesavanju spora s telekomom. To da se treba mjerit tjedan dana je takodjer potrebno jer svak moze imat pad mreze odredjeni dio, sto zbog svoje sto zbog tudje krivice, i opet, nemozes na osnovu toga raskidat ugovor, jer onda nitko ne bi ni pruzao uslugu pod tim uvjetima. Evo sad poplave po jadranu, vjerojatno je nekom poremetilo internet. Ne moze on sad radi toga zahtjevat raskid ugovora, a po tim uvjetima bi mogao.

ihush kaže...
-test, operater mora isporučivati u vršnom opterećenju (za kućanstva se to računa 18-20h.. jer su tad svi doma, gleda se tv internet..) tj kao najniža brzina i poroblemi preopterećenosti mreže-linija, tj u bilo koje doba dana. Tj, to ne znači da se operater može izvući ako u jednom trenu isporuči ugovorenu brzinu, mora u max opterećenju (kad u pravilu operater to ne može).

Pa i trazi te da mjeris samo kad je vrsno opterecenje? Nisam siguran sto si htio s ovim pitanjem kad je ovo bas uvjet mjerenja hakometrom.

ihush kaže...
-drugi problem, koliko se može pročitati, korisnik ima dva iptv-a? .. na ukupno 8,5mbps? .. vjerojatno ima više, no to je sporedno, usluge su odvojene i ako ih operater ne može isporučiti tad ih ne treba ni ugovarati.

Pitanje je sto njemu pise na ugovoru. Ako je tako da, iptv je odvojen od interneta i tako su ugovori i pisani, al ja sumnjam da on razumije sto je potpisao.

 

15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
sandokan111 kaže...
ihush kaže...

-bilo je prvo 50%, prije par godina podignuto na 70% nazivne brzine paketa (kad su reklamirali adsl do 24mbps, nakon tog do 20 ili 16..)

Nikad adsl nije reklamiran do 24 jer je to nemoguce postic. Barem ja za takve reklame neznam, ali u realnim uvjetima, nitko nikad nije imao 20mbpsa po adslu, opet, zato jer je to nemoguce postic, pa takve reklame same po sebi neamju smisla. Profili po adslu imaju puno vise overheada te da bi ti gurao 20 po adslu, maximala ti je ~23/24, a u realnim uvjetima neznam dal 10 kucanstava u HR to moze.

50 je bilo kad je bio adsl 4mbita pa si imao 2 zagarantirano i 8mbita pa imao 4 zagarantirano, jer je to islo na ruku s tvom koji je uzimao 4. Ali to je dolaskom vdsla prestalo i toliko je davno da je irelevantno jer po vdslu su bili primorani dignuti garancije radi manjeg overheada po profilima.

ihush kaže...
-operater mora isporučiti ugovorenu uslugu, plaćenu. Ako ne može tad je to opravdani raskid (bez penala) ili se dogovori odgovarajuća cijena suluge. To korisnik mora tražiti, najbolje pisanim putem-mail.. jer telefon-razgovor ... i ako odbiju tad na mingo+hakom.

Zato i formulacija gore gdje navodim da je pitanje sto mu pise na ugovoru. Oni ti i ugovore 4mbita. I onda ti nude "turbo". Kao aneks na ugovor. Ako ne mozes "turbo", ponistava se "turbo", ugovor ostaje i dalje jer je potpisan na 4mbita. Ako si kad uzimao tcom onda si vidio da ti UVIJEK prvo ukljuce 4mbita (ili 20 na vdslu). I tek nakon sto ti to ukljuce onda ti dizu brzine na vise. Ne rade oni to bezveze, vec jer su ugovori tako napravljeni. Tek kad na ugovoru pise brzina veca onda se moze govoriti o raskidu, zato sam ja gore i napisao da je pitanje sto njemu pise na ugovoru. Cesto korisnik ne razumije ove stvari, potpise ugovor i razmislja samo o konacnoj brzini koju bi trebao dobit, a na ugovoru pise nesto potpuno razlicito. Po nacinu na koji on pise, nisam siguran da razumije ove 2 razlike.

ihush kaže...
-problem hakometra je prvo besmislenost (procedura koja je zamišljena, teoretski ok, praktično teško jer korisnik mora tjedan dana skupljati dokaze njihovim softwareom), besmisleno je jer svaki speedtest može biti jednako relevantan tj prikazat će trenutnu brzinu ali je samo hakomov službeni i time nužan za dokaz. Besmisleno zeto jer i svaki operater ima svoj speedtest kojim se to jedako može obaviti bez tjedan dana maltretiranja.

Jako je velika razlika izmedju hakometra i speedtesta, i trenutni nacin prikupljanja stvari putem hakometra nije pisao neki levat vec se vidi da je aplikacija kvalitetno napravljena. Apsolutno nikako rezultati speedtesta u ovim situacijama NE MOGU biti relevantni. Ja dok radim speedtest mogu skidat 30 torenta i? Kako ces ti dokazat da to nisi radio? Mogu bit spojen preko WIFI-a i opet imat lose rezultate. Mogu imat trojan na kompjuteru koji mi trosi resurse i opet imat lose rezultate. I puf, raskid ugovora. Kad bi se tako ugovori raskidali ne bi imali apsolutno nikakvog smisla.

Hakometar to ipak malo drugacije testira, pokreni ga pa ces vidjet na rezultatu. Takodjer, speedtest se mjeri i na razlicitim protokolima te pazi da nisi wifijem spojen itd itd. Aplikacija je dobra i potrebna i svakako jako dobra alternativa pri rjesavanju spora s telekomom. To da se treba mjerit tjedan dana je takodjer potrebno jer svak moze imat pad mreze odredjeni dio, sto zbog svoje sto zbog tudje krivice, i opet, nemozes na osnovu toga raskidat ugovor, jer onda nitko ne bi ni pruzao uslugu pod tim uvjetima. Evo sad poplave po jadranu, vjerojatno je nekom poremetilo internet. Ne moze on sad radi toga zahtjevat raskid ugovora, a po tim uvjetima bi mogao.

ihush kaže...
-test, operater mora isporučivati u vršnom opterećenju (za kućanstva se to računa 18-20h.. jer su tad svi doma, gleda se tv internet..) tj kao najniža brzina i poroblemi preopterećenosti mreže-linija, tj u bilo koje doba dana. Tj, to ne znači da se operater može izvući ako u jednom trenu isporuči ugovorenu brzinu, mora u max opterećenju (kad u pravilu operater to ne može).

Pa i trazi te da mjeris samo kad je vrsno opterecenje? Nisam siguran sto si htio s ovim pitanjem kad je ovo bas uvjet mjerenja hakometrom.

ihush kaže...
-drugi problem, koliko se može pročitati, korisnik ima dva iptv-a? .. na ukupno 8,5mbps? .. vjerojatno ima više, no to je sporedno, usluge su odvojene i ako ih operater ne može isporučiti tad ih ne treba ni ugovarati.

Pitanje je sto njemu pise na ugovoru. Ako je tako da, iptv je odvojen od interneta i tako su ugovori i pisani, al ja sumnjam da on razumije sto je potpisao.

 

- adsl.. 24. Treba nešto dokazivati? Nakon tog se uvodi reda, hakom i prvo reklamiraju 20 pa 16, kao što je prvo bilo 50% nominalne, sad 70% ono što se mora isporučiti ako je ugovoreno.

- ako se ne može isporučiti tad se ne može ugovoriti, tj tad se raskida ugovor.

 

- da/ne, nevažno tj operater će tako tumačiti, druga strana drugačije, no onaj tko tumači zakon je hakom, dok ostali to moraju provoditi-poštivati.. i moguće je kao ličko rukovanje i snikopa svašta, no moguće je da hakom promjeni mišljenje-tumačenje kao za poštanske pakete i sl.

- osnovna je 4, doatna turbo je opcija, ako ne mogu isporučiti tad ne mogu ugovoriti ni naplatiti. Ako operater nije u mogućnosti isporučiti reklamirano tad je u riziku zabranje reklamiranja pa i rada-koncesije. (u ozbiljnoj zemlji, možda jednom i kod nas..). Kako god bilo, ugovor ili anex, to je ugovor. Ugovor = zakon. Ugovor se mora poštivati ili se snose štetne posljedice. Obostrano.

 

-hakometar.. je hrpa praivla, koja su opravdana + da bi bio relevantan-služben mora biti takav.. ali realno su rezultati lako provjerljivi, korisnik koji nikad nema veću brzinu (kad nije optrerećenje) jednostavno tjedan dana gubi vrijeme na mjerenje.. koje i operater ima u logovima i točno zna koliko linija može. Ako linija isporučuje više do priključka tad je interna stvar korisnika, ako ne isporučuje to se vidi na centrali bez mjerenja, koja su 90% identična npr na lan-wlan, s ugašenim iptvom itd.. ili u doba dana kad nema opterećenja, jer da je to povezano s opterećenjem tad bi korsnik barem ponekad imao normalnu brzinu, no nema nikad.. Nisam protiv hakom speedtesta, jedini relevantan, ali su rezultati isti-usporedivi sa svakim testom u 90% slučajeva i tad je samo nepotrebna procedura 'dokazivanja'.. i komplicirana. Tj tko god napraiv neki speedtest na popularnim serverima, 90% da će identičan rezultat napraviti s hakomovim testom. (ok, nepotreban tekst o testu...) :)

 

-nije stvar da tebe kao korisnika traže, nego operater i tad mora osigurati adekvatnu brzinu, logički, u ostalom periodu će biti veća brzina (manje opterećenje) ili barem jednaka, ne manja.. i zato kao strogoća prema operateru se spominje vršno opterećenje iza 18h... kao najsporiji dio dana u mjerenju. Tad taj najsporiji mora biti 70% ugovorenog. .. a ako to nije u 9h-12h.. tad neće ni u 18-kasnije.. logika+fizika na djelu.

 

-da.. + kućni dio mreže, računala itd.. ali, operater ne smije ugovarati nešto što ne može isporučiti, ako su to dva iptva to znači da j elinija izuzetno dobra tj morala bi biti... a tad bi i iostalo bilo zdovoljavajuće. (+mogućnost da je korisnik samo nerealan, da desetak uređaja nešto skida-surfa itd.. i da je zapravo linija odlična, pa do tog da roditelji tao ograničavaju gaming djeci.. i sl..) -no to su nagađanja i pretpostavlja se da korisnik piše činjenice.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
Daleko od toga da sam nerealan, krenem igrat i kad primjetim ping velik uzmem svim ukucanima mobitel i iskljucim wifi jedino eto optitv ostane jedan upaljen, 2 optitva rjetko kad su upaljena i nemogu ni zamislit sto bi to bilo
jk
9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
ihush kaže...

- adsl.. 24. Treba nešto dokazivati? Nakon tog se uvodi reda, hakom i prvo reklamiraju 20 pa 16, kao što je prvo bilo 50% nominalne, sad 70% ono što se mora isporučiti ako je ugovoreno.

Normalno da treba. ADSL od 24 mbita nije moguc. Neznam koliko se razumijes u tehnologiju ali tako nesto nije moguce. Samim time, reklamiranje istog je besmisleno. Citam clanak, vidim da se samo spominje da je amis tako nesto ponudio. Amis je bio dosta ispred konkurencije sto se tice tehnologije, te je bio ogranicen na jako mali prostor, samim time, nisam upoznat s njihovim ponudama, ali ne bi me cudilo da su u biti nudili vdsl, jer se ne spominje da nude ADSL od 24, vec "dsl". Uglavnom, bas cu proguglat ako ima negdje sto su to tocno oni oglasavali da nude.

Evo da, nude "do 24". Znaci ipak nisu nudili tu brzinu vec "do 24"

https://web.archive.org/web/20070613230957/http://www.amis.hr/privatni_dvaujednom_cjenik.php

Nista drugo osim marketinska floskula jer nitko na adslu nije imao ni 20. Ali da, previdio sam taj "do" i procitao ono kao da je netko nudio 24....

ihush kaže...

- ako se ne može isporučiti tad se ne može ugovoriti, tj tad se raskida ugovor.

- da/ne, nevažno tj operater će tako tumačiti, druga strana drugačije, no onaj tko tumači zakon je hakom, dok ostali to moraju provoditi-poštivati.. i moguće je kao ličko rukovanje i snikopa svašta, no moguće je da hakom promjeni mišljenje-tumačenje kao za poštanske pakete i sl.

Nemam pojma na sto se ovo odnosilo, morat ces citirat ubuduce. Nitko ne ugovara ono sto ne moze isporucit. Telekom ipak nije pricja od 2 djelatnika tako da su oni proucili kako formulirati ugovore da ih se ne moze tek tako rasknut, a sigurno ne bez da su uzeli u obzir sto hakom diktira.

ihush kaže...
- osnovna je 4, doatna turbo je opcija, ako ne mogu isporučiti tad ne mogu ugovoriti ni naplatiti. Ako operater nije u mogućnosti isporučiti reklamirano tad je u riziku zabranje reklamiranja pa i rada-koncesije. (u ozbiljnoj zemlji, možda jednom i kod nas..). Kako god bilo, ugovor ili anex, to je ugovor. Ugovor = zakon. Ugovor se mora poštivati ili se snose štetne posljedice. Obostrano.

Ne nije isto i zato je tocno tako formulirano. Ugovor je ugovor, anex je dodatak na ugovor. Ako ne mogu isporuciti turbo, turbo se ukida, ostaje ugovor koji si potpisao, a to je ono jedino sto im je bitno da si vezan na 24 mjeseca. To hoces li ti imati 4mbita, ili 50 njih apsolutno nije briga nakon sto si potpisao ugovor. Ako popratis teme, nije ih bas nesto posebno ni briga jesi dugogodisnji korisnik ili nisi. Poanta je da ti ako ti na ugovoru pise 20mbita, a imas turbo 50, NE MOZES raskinut ugovor ako dobijes 25mbita. Ugovor mozes raskinut samo ako ne dobijes 70% od 20 mbita. Tako da ako njemu pise na ugovoru 4mbita, a ostalo je dodatna opcija, on raskinut ugovor moze ako ne dobija 70% od 4mbita, ne 70% od 16 koliko spominje. A to je ono sto ljude cesto buni. Misle da su ugovorili 16, a u biti su  ugovorili 4+turbo recimo.

ihush kaže...
-hakometar.. je hrpa praivla, koja su opravdana + da bi bio relevantan-služben mora biti takav.. ali realno su rezultati lako provjerljivi, korisnik koji nikad nema veću brzinu (kad nije optrerećenje) jednostavno tjedan dana gubi vrijeme na mjerenje.. koje i operater ima u logovima i točno zna koliko linija može. Ako linija isporučuje više do priključka tad je interna stvar korisnika, ako ne isporučuje to se vidi na centrali bez mjerenja, koja su 90% identična npr na lan-wlan, s ugašenim iptvom itd.. ili u doba dana kad nema opterećenja, jer da je to povezano s opterećenjem tad bi korsnik barem ponekad imao normalnu brzinu, no nema nikad.. Nisam protiv hakom speedtesta, jedini relevantan, ali su rezultati isti-usporedivi sa svakim testom u 90% slučajeva i tad je samo nepotrebna procedura 'dokazivanja'.. i komplicirana. Tj tko god napraiv neki speedtest na popularnim serverima, 90% da će identičan rezultat napraviti s hakomovim testom. (ok, nepotreban tekst o testu...) :)

Mislim da ti fali tehnickog znanja oko ovog. Ne ide to tako kako si ti zamislio. Niti je situacija 90% identicna lan/wlan, niti operater moze vidjet koliko ti u odredjenom trenutku dobijas, niti uopce ima takvu infrastrukturu da 24/7/365 mjeri koliko svaki od njegovih korisnika ima pa se negdje "pali crvena lampica" ako se nekome na portu smanji sync vise od ugovorenog. Neznam kako si ti uopce to zamislio? Znaci imam miliun korisnika, parice idu od 2mbita do 130. Ti mislis da oni sad imaju neku bazu i 24/7/365 monitoring ako se nekome smanji sync van njegovog ugovorenog profila? Malo si precjenio nas telekom, a i sve ostale u svijetu, jer ni jedan ovakvu evidenciju ne vodi, niti ce ikad vodit jer je apsolutno nepotrebna redundacija poslovanja. Sto se tice wlan/lan, razlike su enormne, pogotovo ako se ide na ove malo vece brzine.

Nadalje, neznam kako si ti zamislio ovaj dio "s ugasenim iptvom". Pa nezna operater jesi ti ugasio iptv ili nisi, a u 90% slucajeva gasenje/paljenje iptva nema nikakve veze s internetom jer su razliciti vlanovi te se brzine tako i rasporedjuju, a za mjerenje je to nebitno jesi gasio ili nisi.

Nadalje, ti da bi mogao raskinuti neki pravni dio, moras to moci i neovisno dokazati. Dokaz putem "speedtesta" je toliko nepouzdan da se prosto cudim da si ti tako nesto napisao. Ovo granici s trolanjem. Toliko nepouzdanosti ima u "mjerenju" putem nekog random speedtesta i hakometra da neznam sta bi ti rekao na ovo. Da bi se pravni akt raskinuo treba postojat "nepobitan" dokaz razloga raskida. U mjerenju korisnika speedtestom toliko random varijabli moze utjecat na mjerenje da je prosto smjesno uopce ovako nesto navodit kao iole relevantno mjerenje. Stovise, smatram da korisnik u HR moze bit sretan da postoji alat kao hakometar koji se smatra dovoljno relevantnim da se pravni akt ugovora izmedju telekoma raskine jer je i njega moguce manipulirat. Al svakako, stavljanje random speedtesta u ovu recenicu je nadasve neozbiljno, a granici s trolanjem. Nadam se da ti nije bill hakiro account.

ihush kaže...
-nije stvar da tebe kao korisnika traže, nego operater i tad mora osigurati adekvatnu brzinu, logički, u ostalom periodu će biti veća brzina (manje opterećenje) ili barem jednaka, ne manja.. i zato kao strogoća prema operateru se spominje vršno opterećenje iza 18h... kao najsporiji dio dana u mjerenju. Tad taj najsporiji mora biti 70% ugovorenog. .. a ako to nije u 9h-12h.. tad neće ni u 18-kasnije.. logika+fizika na djelu.

Opet ne znam na sta referenciras? Pa naveo sam da hakometar zahtjeva da se mjerenje vrsi u vrsnom opterecenju (iza 18), tako da je ovo svima jasno i jedino relevantno. Ne vidim zasto spominjes da se mjerenje mora vrsit iza 18 ako i hakometar to zahtjeva?? Zar je netko rekao da ne mora?

ihush kaže...
-da.. + kućni dio mreže, računala itd.. ali, operater ne smije ugovarati nešto što ne može isporučiti, ako su to dva iptva to znači da j elinija izuzetno dobra tj morala bi biti.

 Pa ne ugovaraju (u vecini slucajeva) nesto sto ne mogu isporucit. Zato i pisu ugovore za 4mbita na adslu, i 20 mbita na vdslu. To sto dalje daju su samo opcije koje mozes i ne moras imat.

A linija za 2 iptva ne mora nista bit bolja od obicne linije koja ugovori brzinu koju ta 2 iptva vuku, znaci 10 mbita sve skupa (2 adsl + 4+4 za iptv). Stave ti plutajuci profil i kad ugasis iptv imas 10, kad su oba ukljucena imas 2+2tva. Ne mora veza bit nista bolja imala ona 10 IPTv-a na sebi po 4.5mbita, ili jednu vdsl liniju od 45 mbita. Apsolutno ista stvar.

jaxy1108 kaže...
Daleko od toga da sam nerealan, krenem igrat i kad primjetim ping velik uzmem svim ukucanima mobitel i iskljucim wifi jedino eto optitv ostane jedan upaljen, 2 optitva rjetko kad su upaljena i nemogu ni zamislit sto bi to bilo

 Ajde uzmi ugovor i procitaj koja ti je ugovorena brzina.

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.11.2019 23:17 (sandokan111).
5 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
Da, dobro ste rekli, zaje*ali su nas te zapravo ugovor kaze 4mbps minimalno, ali u nekim situacijama ja ni to nemam, pa nije mi jasno da oni dopustaju da taj njihov optiTV onemogucava drugu uslugu, ja taj OptiTV ukljucujem u iptv lan port u ruteru, al nije mi jasno zasto oni ne mogu meni ustupit VDSL i ogranicit me na 16 kad vec ne radi adsl sa dva optiTV
jk
9 godina
neaktivan
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
sandokan111 kaže...

Normalno da treba. ADSL od 24 mbita nije moguc. Neznam koliko se razumijes u tehnologiju ali tako nesto nije moguce. Samim time, reklamiranje istog je besmisleno. Citam clanak, vidim da se samo spominje da je amis tako nesto ponudio. Amis je bio dosta ispred konkurencije sto se tice tehnologije, te je bio ogranicen na jako mali prostor, samim time, nisam upoznat s njihovim ponudama, ali ne bi me cudilo da su u biti nudili vdsl, jer se ne spominje da nude ADSL od 24, vec "dsl". Uglavnom, bas cu proguglat ako ima negdje sto su to tocno oni oglasavali da nude.

Evo da, nude "do 24". Znaci ipak nisu nudili tu brzinu vec "do 24"

https://web.archive.org/web/20070613230957/http://www.amis.hr/privatni_dvaujednom_cjenik.php

Nista drugo osim marketinska floskula jer nitko na adslu nije imao ni 20. Ali da, previdio sam taj "do" i procitao ono kao da je netko nudio 24....

 Nitko nije imao ni 20? A ajde mi onda objasni kako sam ja imao 10 mbps internet, 2 STB-a i VOIP što je bilo 19.5 megabita, bio sam 850 metara od centrale. Tu je puno ljudi u mom kvartu imalo 20 mbps opciju i prije VDSL-a, ne pričaj gluposti da se nije moglo imati. Druga stvar, pravno gledajući, nuđenje brzine od 24 i nuđenje brzine do 24 je potpuno isto jer je minimalna brzina koju moraš dobiti definirana pomoću one maksimalne.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
sandokan111 kaže...
ihush kaže...

- adsl.. 24. Treba nešto dokazivati? Nakon tog se uvodi reda, hakom i prvo reklamiraju 20 pa 16, kao što je prvo bilo 50% nominalne, sad 70% ono što se mora isporučiti ako je ugovoreno.

Normalno da treba. ADSL od 24 mbita nije moguc. Neznam koliko se razumijes u tehnologiju ali tako nesto nije moguce. Samim time, reklamiranje istog je besmisleno. Citam clanak, vidim da se samo spominje da je amis tako nesto ponudio. Amis je bio dosta ispred konkurencije sto se tice tehnologije, te je bio ogranicen na jako mali prostor, samim time, nisam upoznat s njihovim ponudama, ali ne bi me cudilo da su u biti nudili vdsl, jer se ne spominje da nude ADSL od 24, vec "dsl". Uglavnom, bas cu proguglat ako ima negdje sto su to tocno oni oglasavali da nude.

Evo da, nude "do 24". Znaci ipak nisu nudili tu brzinu vec "do 24"

https://web.archive.org/web/20070613230957/http://www.amis.hr/privatni_dvaujednom_cjenik.php

Nista drugo osim marketinska floskula jer nitko na adslu nije imao ni 20. Ali da, previdio sam taj "do" i procitao ono kao da je netko nudio 24....

..

 opet.. čitaj s razumijevanjem, ili ponovo pročitaj post na koji referiraš.. to je samo 'opaska', nudilo se, do 24. Sam si pronašao ostalo i što sad još treba? Kao da je nešto bitno, zanemari. Realne brzine negdje navodim-tvrdim? Govorim o reklami, o postupnom uvođenju reda, pa 50%, 70%.. i nakon tog više ne nude iznad 16mbps.. ni u reklami, ni s rijči ''do''.. jer bi tad morali i isporučiti minimalno 70% navedenog (a to je za 20 već na realnoj granici i s problematičnom centralom-linijom bi često imali pravni problem s hakom-regulatorom tj 70%.. + vršno opterećenje). Korisnici na adsl-u dobiju do cca 13-15.. ili manje. Zadovoljan? Na vdls 20-30-50-60 (do 70).. i to sad reklamiraju dosta oprezno, tj često operater navede manje npr 30, mada za neku lokaciju imam provjereno npr 60.. itd. + igra tcom-optima-iskon kao i cjene-paketi, žica-optika, dok a1 ima i coax..  ali ne vidim u čemu je smisao dalje nastaviti s raspravom, dokazivanjima.. i plahtama texta :))

 

edit: + anex? besmislice.

aneks ugovora je ugovor, što misliš da je ugovor ili aneks ugovoru? Tj to što njihova pravna služba nešto želi zamutiti je ipak samo stvar tumačenja, a zakon ne tumači operater i njegova pravna služba nego zakonodavac-regulator tj u ovom slučaju hakom (pa podsjetnik, na promjenu tumačenja zakona o poštarini za pakete..). Kraće, aneks ugovoru je ugovor.

-ugovor s operaterom korisnik ima u recimo to kao dva dijela, osnovni, o pružanju usluge, dodatni ugovorna terminska obveza koja je ugl na 0-12-24 mj i koju ugl korisnik-operater produžuju. Dio s penalima se odnosi na ugovornu obvezu, pakete-cijene i raskid ugovorne obveze prije isteka. Tad operater ima pravo naknade, ili korisnik ima zakonsko pravo na neštetni raskid (operater nema pravo raskida, pružatelji javnih usluga.. mora svima isporučiti uslugu, pravna diskriminacija i (ne)jednakost)... Ako operater nudi uslugu, tad svaki korisnik može uslugu ugovoriti pod jednakim uvjetima. Operater ne može odbiti, kao što to ne može ni trgovac osim ako ima razlog pa tako konobar ne mora uslužiti maloljetnu osobu ili pijanu.. sve ostalo mora. Operater nije taj koji raskida ugovor osim ako izuzetak. Korisnik je taj koji raskida (prije isteka ugvorne obveze, kad nije ugovorna tad nemao o čemu pričati.. tj tad korisnik može po želji prekinuti-promijeniti..) i samo je pitanje ima li opravdani razlog ili nema tj plaća li penale ili ne za prijevremeni raskid ugvorene usluge. Operater pak ugvoreno mora isporučiti. (točka) .. Ako neku sulugu ne može isporučiti, tad je ne smije ni ugovarati ili naplaćivati (ispostaviti račun, za pruženu uslugu) jer je ugovr temelj za račun dok je uvjet pružena usluga.

-npr prekid (kvar) koji ne otklone u roku od 15 dana plaća operater penale po satu 10kn.. kao i kod prijenosa usuge s jednog na drugog operatera (o tome se brine operater na kojeg se prelazi) da korisnik ne ostane duže vrijeme bez usluge. To su stvari zakona, ne operaterovih općih uvjeta i tad uopće nije važno kako oni žele tumačiti neki zakon, .. jer oni nisu tumači, nego smao jedna strana ugvora koja svoj dio mora ispoštovati a to je srž same usluge-djelatnosti i ugovora, tj mora pružiti ugvorenu uslugu. (točka). Sve različito od tog je kršenje ugovora. (to ne znači da korisnik bez odvjetnika nešto može, biti u pravu ne znači ništa.. tj ako želi korsnik se može suditi i možda dobije, možda ne.. Operateri ugl imaju jaku pravnu službu, utjecajne lobiste.. kao i bankari ili suprotno vidimo da su kriminalci koji angažiraju npr prodanovića na slobodi.. pravo i pravda nisu istoznačnice, da jesu sve ovo bi bilo lako..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.11.2019 13:00 (ihush).
9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
JozoBozo121 kaže...

Nitko nije imao ni 20? A ajde mi onda objasni kako sam ja imao 10 mbps internet, 2 STB-a i VOIP što je bilo 19.5 megabita, bio sam 850 metara od centrale. Tu je puno ljudi u mom kvartu imalo 20 mbps opciju i prije VDSL-a, ne pričaj gluposti da se nije moglo imati. Druga stvar, pravno gledajući, nuđenje brzine od 24 i nuđenje brzine do 24 je potpuno isto jer je minimalna brzina koju moraš dobiti definirana pomoću one maksimalne.

Tvoj problem je sto pricas o necem sto ne razumijes, pa tako ispadne "imao 20, 10mps+2stb+voip na 850m" :).  Ne nije imao 20 mbita da. Upravo radi toga sto ljudi ne razumiju stvari se nalazimo tu i pricamo dal on moze raskinut ugovor, a jos nije napisao sto tocno pise na ugovoru.

Na adslu nisi imao 20 mbita 100% pogotovo ne na 850m, a opet si mogao imat to sto si napisao. Zamisli ti sad to! Ako te zanima detaljno zasto, imas raspravu u kvaliteti parice vec 100 puta sam detaljno opisao. A sad ovako ukratko, fino si odi na

https://kitz.co.uk/adsl/IPprofile.htm

Onda si pogledaj koliki sync ti moras imat da bi ti se stavio profil od 20. Znaci moras imat sync od 22688 kbps 23839 kbps da bi ti uopce htjeli stavit tu brzinu.

ihush kaže...

opet.. čitaj s razumijevanjem, ili ponovo pročitaj post na koji referiraš.. to je samo 'opaska', nudilo se, do 24. Sam si pronašao ostalo i što sad još treba?

Kako sto sad jos treba? Pa pitao je jel moze raskinut ugovor? I dalje se ne zna koja mu brzina pise na ugovoru a ja sam objasnio zasto je to bitno. Sto, s ovim je pokazano da moze raskinut ugovor? Neznam tko cita bez razumjevanja...

ihush kaže...

ali ne vidim u čemu je smisao dalje nastaviti s raspravom, dokazivanjima.

Nemoze on zahtjevat raskid ugovora ako ga ne moze dobit, a telekom kao sto si i sad napisao se jako dobro oko toga brani i napisao sam zasto je tome tako. Ovaj pasus sto si naveo opet, stoji, nema nista sporno. Ja sam previdio onaj "do". Radi njega ionako ne moze zahtjevat raskid, a pitao je kako da dobije raskid trenutno, a jos uvijek nije napisao najbitnije, sto mu na ugovoru pise, koja je brzina ugovorena.

ihush kaže...

i plahtama texta :))

Pa barem tebi plahte teksta nisu strane, nekuzim cemu to uopce? Jel stvarno idemo u trolanje sad? Ti kojem se valjda svaki post sastoji od plahta teksta sad imas problema s plahtama teksta? Jel ti netko posluzio bljutavu kavu jutros ili sta? Ili samo ti smijes pisat plahte teksta?

9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
ihush kaže...

edit: + anex? besmislice.

aneks ugovora je ugovor, što misliš da je ugovor ili aneks ugovoru? Tj to što njihova pravna služba nešto želi zamutiti je ipak samo stvar tumačenja, a zakon ne tumači operater i njegova pravna služba nego zakonodavac-regulator tj u ovom slučaju hakom (pa podsjetnik, na promjenu tumačenja zakona o poštarini za pakete..). Kraće, aneks ugovoru je ugovor.

-ugovor s operaterom korisnik ima u recimo to kao dva dijela, osnovni, o pružanju usluge, dodatni ugovorna terminska obveza koja je ugl na 0-12-24 mj i koju ugl korisnik-operater produžuju. Dio s penalima se odnosi na ugovornu obvezu, pakete-cijene i raskid ugovorne obveze prije isteka. Tad operater ima pravo naknade, ili korisnik ima zakonsko pravo na neštetni raskid (operater nema pravo raskida, pružatelji javnih usluga.. mora svima isporučiti uslugu, pravna diskriminacija i (ne)jednakost)... Ako operater nudi uslugu, tad svaki korisnik može uslugu ugovoriti pod jednakim uvjetima. Operater ne može odbiti, kao što to ne može ni trgovac osim ako ima razlog pa tako konobar ne mora uslužiti maloljetnu osobu ili pijanu.. sve ostalo mora. Operater nije taj koji raskida ugovor osim ako izuzetak. Korisnik je taj koji raskida (prije isteka ugvorne obveze, kad nije ugovorna tad nemao o čemu pričati.. tj tad korisnik može po želji prekinuti-promijeniti..) i samo je pitanje ima li opravdani razlog ili nema tj plaća li penale ili ne za prijevremeni raskid ugvorene usluge. Operater pak ugvoreno mora isporučiti. (točka) .. Ako neku sulugu ne može isporučiti, tad je ne smije ni ugovarati ili naplaćivati (ispostaviti račun, za pruženu uslugu) jer je ugovr temelj za račun dok je uvjet pružena usluga.

-npr prekid (kvar) koji ne otklone u roku od 15 dana plaća operater penale po satu 10kn.. kao i kod prijenosa usuge s jednog na drugog operatera (o tome se brine operater na kojeg se prelazi) da korisnik ne ostane duže vrijeme bez usluge. To su stvari zakona, ne operaterovih općih uvjeta i tad uopće nije važno kako oni žele tumačiti neki zakon, .. jer oni nisu tumači, nego smao jedna strana ugvora koja svoj dio mora ispoštovati a to je srž same usluge-djelatnosti i ugovora, tj mora pružiti ugvorenu uslugu. (točka). Sve različito od tog je kršenje ugovora. (to ne znači da korisnik bez odvjetnika nešto može, biti u pravu ne znači ništa.. tj ako želi korsnik se može suditi i možda dobije, možda ne.. Operateri ugl imaju jaku pravnu službu, utjecajne lobiste.. kao i bankari ili suprotno vidimo da su kriminalci koji angažiraju npr prodanovića na slobodi.. pravo i pravda nisu istoznačnice, da jesu sve ovo bi bilo lako..).

 Toliko o "plahtama teksta".

Jesi ti pogledao pocetni post? O cem ti pricas? Jel ti dosadno pa nema bunkera pa cemo sad pricat o nepravdi u drzavi, pravu, sudstvu i kojecem?

 

Stanje je takvo kakvo je. U trenutnim okvirima, on trazi raskid ugovora. Dal ga moze dobit? Jesi napisao jel moze il ne moze? Na osnovu cega moze ako moze? Daj konkretno.

Ja sam napisao da je pitanje sto mu pise u ugovoru, a to sam zakljucio iz njegovih formulacija tipa

postoji neka mana da oni ne krse ugovor cim je meni preko 4Mbps.

Nema nikakve "mane". Nego je ocito on trazio raskid ugovora, dobio je neki odgovor (koji se naslanja na ono sto sam gore napisao), a on je iz svega toga zapamtio "4mbita" i prenio ovako kako je prenio. Kakva crna mana???

nadalje

Naime najveci problem je definitivno ping koji mjeri 30-40 do servera u ZG,

Opet, ne razumjevanje tematike. Ping je irelevantan za brzinu interneta, odnosno (jer nije 100% irelevantan) na njega utjece milion stvari tako da ti mozes imat ping 40 i na 200mbita a mozes imat 10 ping na 2 mbita (koja je tako istakao neznam kako smo do te brzine dosli).

Jednostavno se bojim toga da zakon previse stiti operatere iako je vidljiv problem sa brzinom i povezanosti.

Osim sto nije vidljiv problem brzine i povezanosti.

 

 

itd itd itd.

Toliko u tom postu ima netocnosti da mi se nije dalo ulazit u objasnjavanje vec sam kratko i jasno pitao sto mu pise na ugovoru, jer je to jedino relevantno za raskid ugovora. Pa si se ti nadovezao o glupostima jos i dalje neznam zasto, a pri tom i iznosis i jako netocne informacije kao da je ista stvar mjerit nesto hakometrom i speedtestom, i da "u 90% slucajeva imas istu brzinu lan/wifi", sto su notorne gluposti. I normalno da se na to moram referencirat, da si netko drugi malo bi drugacije srocio postove jer ides pricat o stvarima koje ne razumijes.

15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
sandokan111 kaže...
JozoBozo121 kaže...

Nitko nije imao ni 20? A ajde mi onda objasni kako sam ja imao 10 mbps internet, 2 STB-a i VOIP što je bilo 19.5 megabita, bio sam 850 metara od centrale. Tu je puno ljudi u mom kvartu imalo 20 mbps opciju i prije VDSL-a, ne pričaj gluposti da se nije moglo imati. Druga stvar, pravno gledajući, nuđenje brzine od 24 i nuđenje brzine do 24 je potpuno isto jer je minimalna brzina koju moraš dobiti definirana pomoću one maksimalne.

Tvoj problem je sto pricas o necem sto ne razumijes, pa tako ispadne "imao 20, 10mps+2stb+voip na 850m" :).  Ne nije imao 20 mbita da. Upravo radi toga sto ljudi ne razumiju stvari se nalazimo tu i pricamo dal on moze raskinut ugovor, a jos nije napisao sto tocno pise na ugovoru.

Na adslu nisi imao 20 mbita 100% pogotovo ne na 850m, a opet si mogao imat to sto si napisao. Zamisli ti sad to! Ako te zanima detaljno zasto, imas raspravu u kvaliteti parice vec 100 puta sam detaljno opisao. A sad ovako ukratko, fino si odi na

https://kitz.co.uk/adsl/IPprofile.htm

Onda si pogledaj koliki sync ti moras imat da bi ti se stavio profil od 20. Znaci moras imat sync od 22688 kbps 23839 kbps da bi ti uopce htjeli stavit tu brzinu.

ihush kaže...

opet.. čitaj s razumijevanjem, ili ponovo pročitaj post na koji referiraš.. to je samo 'opaska', nudilo se, do 24. Sam si pronašao ostalo i što sad još treba?

Kako sto sad jos treba? Pa pitao je jel moze raskinut ugovor? I dalje se ne zna koja mu brzina pise na ugovoru a ja sam objasnio zasto je to bitno. Sto, s ovim je pokazano da moze raskinut ugovor? Neznam tko cita bez razumjevanja...

ihush kaže...

ali ne vidim u čemu je smisao dalje nastaviti s raspravom, dokazivanjima.

Nemoze on zahtjevat raskid ugovora ako ga ne moze dobit, a telekom kao sto si i sad napisao se jako dobro oko toga brani i napisao sam zasto je tome tako. Ovaj pasus sto si naveo opet, stoji, nema nista sporno. Ja sam previdio onaj "do". Radi njega ionako ne moze zahtjevat raskid, a pitao je kako da dobije raskid trenutno, a jos uvijek nije napisao najbitnije, sto mu na ugovoru pise, koja je brzina ugovorena.

ihush kaže...

i plahtama texta :))

Pa barem tebi plahte teksta nisu strane, nekuzim cemu to uopce? Jel stvarno idemo u trolanje sad? Ti kojem se valjda svaki post sastoji od plahta teksta sad imas problema s plahtama teksta? Jel ti netko posluzio bljutavu kavu jutros ili sta? Ili samo ti smijes pisat plahte teksta?

 -plahte teksta za nekadašnje reklame adsl brzine.. 24, 20, 16 kao i prva granica od 50% koja je sad 70% ugovorene-reklamirane brzine. Ne vidim zašto bi to trebalo dodatno dokazivati-objašnjavati plahtama, .. ili te samo smeta to što recimo krećem tim citatom, o 50%.. tj kao prvim pravilnikom kojeg se ti ne sjećaš i to je sad neki razlog za dokazivanje-svađu? Nije moja kava problem, tvoja :)

 

 

sandokan111 kaže...
ihush kaže...

edit: + anex? besmislice.

aneks ugovora je ugovor, što misliš da je ugovor ili aneks ugovoru? Tj to što njihova pravna služba nešto želi zamutiti je ipak samo stvar tumačenja, a zakon ne tumači operater i njegova pravna služba nego zakonodavac-regulator tj u ovom slučaju hakom (pa podsjetnik, na promjenu tumačenja zakona o poštarini za pakete..). Kraće, aneks ugovoru je ugovor.

-ugovor s operaterom korisnik ima u recimo to kao dva dijela, osnovni, o pružanju usluge, dodatni ugovorna terminska obveza koja je ugl na 0-12-24 mj i koju ugl korisnik-operater produžuju. Dio s penalima se odnosi na ugovornu obvezu, pakete-cijene i raskid ugovorne obveze prije isteka. Tad operater ima pravo naknade, ili korisnik ima zakonsko pravo na neštetni raskid (operater nema pravo raskida, pružatelji javnih usluga.. mora svima isporučiti uslugu, pravna diskriminacija i (ne)jednakost)... Ako operater nudi uslugu, tad svaki korisnik može uslugu ugovoriti pod jednakim uvjetima. Operater ne može odbiti, kao što to ne može ni trgovac osim ako ima razlog pa tako konobar ne mora uslužiti maloljetnu osobu ili pijanu.. sve ostalo mora. Operater nije taj koji raskida ugovor osim ako izuzetak. Korisnik je taj koji raskida (prije isteka ugvorne obveze, kad nije ugovorna tad nemao o čemu pričati.. tj tad korisnik može po želji prekinuti-promijeniti..) i samo je pitanje ima li opravdani razlog ili nema tj plaća li penale ili ne za prijevremeni raskid ugvorene usluge. Operater pak ugvoreno mora isporučiti. (točka) .. Ako neku sulugu ne može isporučiti, tad je ne smije ni ugovarati ili naplaćivati (ispostaviti račun, za pruženu uslugu) jer je ugovr temelj za račun dok je uvjet pružena usluga.

-npr prekid (kvar) koji ne otklone u roku od 15 dana plaća operater penale po satu 10kn.. kao i kod prijenosa usuge s jednog na drugog operatera (o tome se brine operater na kojeg se prelazi) da korisnik ne ostane duže vrijeme bez usluge. To su stvari zakona, ne operaterovih općih uvjeta i tad uopće nije važno kako oni žele tumačiti neki zakon, .. jer oni nisu tumači, nego smao jedna strana ugvora koja svoj dio mora ispoštovati a to je srž same usluge-djelatnosti i ugovora, tj mora pružiti ugvorenu uslugu. (točka). Sve različito od tog je kršenje ugovora. (to ne znači da korisnik bez odvjetnika nešto može, biti u pravu ne znači ništa.. tj ako želi korsnik se može suditi i možda dobije, možda ne.. Operateri ugl imaju jaku pravnu službu, utjecajne lobiste.. kao i bankari ili suprotno vidimo da su kriminalci koji angažiraju npr prodanovića na slobodi.. pravo i pravda nisu istoznačnice, da jesu sve ovo bi bilo lako..).

 Toliko o "plahtama teksta".

Jesi ti pogledao pocetni post? O cem ti pricas? Jel ti dosadno pa nema bunkera pa cemo sad pricat o nepravdi u drzavi, pravu, sudstvu i kojecem?

 

Stanje je takvo kakvo je. U trenutnim okvirima, on trazi raskid ugovora. Dal ga moze dobit? Jesi napisao jel moze il ne moze? Na osnovu cega moze ako moze? Daj konkretno.

Ja sam napisao da je pitanje sto mu pise u ugovoru, a to sam zakljucio iz njegovih formulacija tipa

postoji neka mana da oni ne krse ugovor cim je meni preko 4Mbps.

Nema nikakve "mane". Nego je ocito on trazio raskid ugovora, dobio je neki odgovor (koji se naslanja na ono sto sam gore napisao), a on je iz svega toga zapamtio "4mbita" i prenio ovako kako je prenio. Kakva crna mana???

nadalje

Naime najveci problem je definitivno ping koji mjeri 30-40 do servera u ZG,

Opet, ne razumjevanje tematike. Ping je irelevantan za brzinu interneta, odnosno (jer nije 100% irelevantan) na njega utjece milion stvari tako da ti mozes imat ping 40 i na 200mbita a mozes imat 10 ping na 2 mbita (koja je tako istakao neznam kako smo do te brzine dosli).

Jednostavno se bojim toga da zakon previse stiti operatere iako je vidljiv problem sa brzinom i povezanosti.

Osim sto nije vidljiv problem brzine i povezanosti.

 

 

itd itd itd.

Toliko u tom postu ima netocnosti da mi se nije dalo ulazit u objasnjavanje vec sam kratko i jasno pitao sto mu pise na ugovoru, jer je to jedino relevantno za raskid ugovora. Pa si se ti nadovezao o glupostima jos i dalje neznam zasto, a pri tom i iznosis i jako netocne informacije kao da je ista stvar mjerit nesto hakometrom i speedtestom, i da "u 90% slucajeva imas istu brzinu lan/wifi", sto su notorne gluposti. I normalno da se na to moram referencirat, da si netko drugi malo bi drugacije srocio postove jer ides pricat o stvarima koje ne razumijes.

 - kao btw, ne upetljavaj druge teme/forumaše .. svaki post/tema je slučaj za sebe. Može bilo tko biti u pravu-krivu, nema minulog rada-zasluga, nema autoriteta, svaki post. Točno-netočno. Ispravi, daj mišljenje, pitaj, .. ili prijavi nepristojno i sl. To je tad forum/tema tj ono što je tema, ne ovo što postaje besmislena svađa s upetljavanjem bezvezarija (koje su što, dokaz čega? sad je bunker nešto relevantnog?) ..

 

-ugovor je ugovor. Ukoliko operater ne isporučuje ugovorenu uslugu, korisnik ima pravo neštetnog raskida, to pravo ne daje operater nego zakon. Ugovor, svaki, može se uvjek raskinuti. Pitanje je samo štetnosti-posljedica ili penala. Anex je dodatak ugovoru, anex nije neki komad papira nego dodatak ugovoru.. dodatak ugvoru, je ugovor, je dio ugovora. Anex je ugovor kao što j ei usmeni ugovor ugovor ali je pisani poželjan zbog pravnih dokazivanja. (koji uz to što je u pisanoj formi  za jezikoslovce treba biti i pismen) :)

-nasjedaš kao i ostatak ljudi priči da su npr opći uvjeti koje operater postavi nešto kao zakon, ne, nisu. Opći uvjeti moraju biti u skladu sa zakonom i ukoliko nisu tad su ništetni. Dovoljno je to reći, osporiti, neovisno što operater napiše nešto drugo na svojoj web stranici ili u općim uvjetima. Operater nije zakonodavac, nije njegova web NN koja printa zakone.. on ih mora poštivati, provoditi, ne tumačiti (kako on želi) tj za to imamo hakom, koji se nakon par desetljeća sna budi i počinje kažnjavati operatere.. ponovo, kao za poštanske pakete, zakon se nije mijenjao nego ih sad hakom drugačije-točno/pravilno tumači. Tumači hakom, ne operater ili ja-ti-korisnik.

 

+ dio o speedtestu i hakometru.. sve ok, stvar je samo da u normalnom danu, npr recimo utorak prije podne, najmanje opterećenje, idelani uvjeti.. ako tad korisnik nema normalnu (veću) brzinu, tad nikad neće imati veću, tj tad će i speedtest i hakometar dati iste rezultate, jer sve je to ista tehnologija i način mjerenja i rezultati moraju biti isti. Ako bez opterećenja korisnik nema ugovorenu brzinu tad je svako dodatno dokazivanje koje traje tjedan dana nepotrebno, jer će dati iste i lošije rezultate. -jedino što je to relevantno-službeno i zato potrebno. Inače jednako. Nisam protiv hakometra, nego kad je to nepotrebno protiv guvljenja tjedan dana na dokazivanje očoglednog + operater ima sve teh. podatke i mogućnosti to trenutno provjeriti. Ako su linije u nekom kvartu tako loše, tad to operater zna. Ako je linija jednog korisnika problem tad taj problem mora biti riješen tj to tad nije postavljanje novih žica od centrale nego priključak u kući-zgradi.. i to operater može i mora kao i npr da je žica pukla-presječena i sl. npr nevrijeme ili npr štakor pregrize.. i za to postoje rokovi. Ako je problem kućna instalacija korisnika, tad to nije problem operatera. Da je kućni-interni-korisnički problem, to bi operter trenutno naveo kao razlog i tu bi priči bio kraj.. pošto to ne navodi, tad prihvaćamo da je problem operaterov.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
ihush kaže...

-plahte teksta za nekadašnje reklame adsl brzine.. 24, 20, 16 kao i prva granica od 50% koja je sad 70% ugovorene-reklamirane brzine. Ne vidim zašto bi to trebalo dodatno dokazivati-objašnjavati plahtama, .. ili te samo smeta to što recimo krećem tim citatom, o 50%.. tj kao prvim pravilnikom kojeg se ti ne sjećaš i to je sad neki razlog za dokazivanje-svađu? Nije moja kava problem, tvoja :)

Plahte teksta za reklamu o adslu? Pa ti ni citat ne znas. Napisao sam o adslu na 24 doslovno 3 reda. Sve ostalo je bilo upereno u gluposti koje lupetas o speedtestu, hakomu, wifiju, i naknadno o ugovoru. Nije daleko, proscrolaj gore. Hoces da ti citiram sto sam o adslu napisao, a sto sam napisao o ostalim glupostima koje si nalupetao, pa da usporedimo gdje je plahta teksta?

 

ihush kaže...

 - kao btw, ne upetljavaj druge teme/forumaše .. svaki post/tema je slučaj za sebe. Može bilo tko biti u pravu-krivu, nema minulog rada-zasluga, nema autoriteta, svaki post. Točno-netočno. Ispravi, daj mišljenje, pitaj, .. ili prijavi nepristojno i sl. To je tad forum/tema tj ono što je tema, ne ovo što postaje besmislena svađa s upetljavanjem bezvezarija (koje su što, dokaz čega? sad je bunker nešto relevantnog?) ..

Koga upetljavam? Sta prtljas? Ispravio sam te svugdje gdje je trebalo, 2 put si se usput referencirao na napisano kao da nije napisano jer imas problema s citanjem (pogledaj kad tupis o mjerenju u vrsnom opterecenju) pa si to izbacio sad. Bunkera sam ukljucio jer si poceo trabunjat kao i on koji ide s plenkovicem na veceru, tako i ti pricas o zavjerama u sudstvu i kojekakvim glupostima koje me podsjecaju na njegovo pisanje. Posto vidim da danas bauljas o glupostima, evo citirat cu te, pa mi mozes pojasnit kakve to veze ima upitom autora i temom

Operateri ugl imaju jaku pravnu službu, utjecajne lobiste.. kao i bankari ili suprotno vidimo da su kriminalci koji angažiraju npr prodanovića na slobodi.. pravo i pravda nisu istoznačnice, da jesu sve ovo bi bilo lako..).

ihush kaže...
-nasjedaš kao i ostatak ljudi priči da su npr opći uvjeti koje operater postavi nešto kao zakon, ne, nisu.

Na nista ja ne nasjedam. O pravima potrosaca si poceo ucit kad sam ja vec zavrsio s tom temom (proskrolaj po svojim postovima o potrosacima od prije par godina pa ces vidjet kad si u biti poceo ucit o ovoj temi i koje si gluposti tad bubetao, stoga, ne pametuj gdje ne mozes). Smjesno mi je opce da mi pises nesto o ovome da ja na nesto nasjedam :). O raskidima ugovora takodjer. Isto tako znam kakvi problemi proizlaze iz raskida ugovora s telekomima. Telekomi imaju prejaku pravnu sluzbu da rade stvari ofrlje, itekako su oni upoznati s posljedicama svojih postupaka, ne trebam im ja to tumacit, ni ti, pa ni hakom. A opci uvjeti su im uskladjeni s zakonom, jesu vec godinama. Ako imas nesto konkretno, napisi sto to nije uskladjeno osim nepotrebnog lupetanja u "plahtama teksta". Sto ce on osporit? Imas naslov teme, da cujem? Ili ti se radje prica o sudstvu i korupciji? Za to imas druge sugovornike.

ihush kaže...
+ dio o speedtestu i hakometru.. sve ok, stvar je samo da u normalnom danu, npr recimo utorak prije podne, najmanje opterećenje, idelani uvjeti.. ako tad korisnik nema normalnu (veću) brzinu, tad nikad neće imati veću, tj tad će i speedtest i hakometar dati iste rezultate, jer sve je to ista tehnologija i način mjerenja i rezultati moraju biti isti.

NE, NIJE. Ne pricaj o stvarima koje neznas. Ne nije isto, boli me mozak kad cujem ovakve gluposti i lupetanja. Evo da ti nacrtam.

MJERENJE SPEEDTESTOM I HAKOMETROM NIJE ISTO I NIKAD NECE BIT NI PRIBLIZNO ISTO.

Jel ti moram rasclanjivat tehnicki koliko ne razumijes razliku izmedju ovih stvari? Jasno je da ne razumijes, neznam koji poriv imas osim trolanja nepotrebnog da pises o stvarima koje ne znas. Dal znas uopce sto sve hakometar mjeri, a sto mjeri speedtest, i izmedju ostalog, koja je razlika mjerenja putem http flash aplikacije i hakometra? Jel kuzis ti opce kako radi transportni protokol na internetu? Normalno da ne kuzis jer da kuzis ne bi ovakve gluposti bauljao. Ti kao i ovaj gore "lul imo sam 10mbita+2tva+voip = 20mbita na adslu".

 

To sto se tice konstante usporedbe speedtesta i hakometra. Ovo da ako tad nema nece nikad imat opce naravno, nema veze s vezom.

ihush kaže...
Ako bez opterećenja korisnik nema ugovorenu brzinu tad je svako dodatno dokazivanje koje traje tjedan dana nepotrebno, jer će dati iste i lošije rezultate. -jedino što je to relevantno-službeno i zato potrebno.

 Ne nije. Ostavi se corava posla, ako te zanima tematika, prvo ces morat naucit o protokolima, o samoj xdsl tehnologiji itd. Pocni na kitz.co.uk, kad sve sto tamo pise procitas i razumijes, tek onda ja i ti donekle mozemo suvislo raspravljati. Korisnik moze nemat ugovorenu brzinu iz X razloga. Razloga koji ne podlijezu raskidu ugovora. Dao sam ti recimo primjer poplave. Sad ces ti pametan rec "tad je korisnik upoznat zasto opstrukcija usluge pa je sve 5". E pa nije, jer isto tako postoji jos X razloga koje ti i takvi korisnici necete moc prepoznat a potpuno su opravdani i ti neces radi njih dobit raskid ugovora. I sve je po zakonu, i sve je kako treba, samo eto, svi su treneri s tribina.

ihush kaže...
Nisam protiv hakometra, nego kad je to nepotrebno protiv guvljenja tjedan dana na dokazivanje očoglednog + operater ima sve teh. podatke i mogućnosti to trenutno provjeriti.

Trebao bi bit protiv neukih prigovora, jer sve sto pises pokazuje koliko ne baratas temom. Sjedis i pricas o stvarima o kojima blage veze nemas. Da, treba tjedan dana, da, aplikaciju su pisali ljudi koji o ovome znaju daleko vise od tebe, da, sve je nakon toga uskladjeno s zakonom i na to su pristali kako drzavno tjelo zaduzeno za kontrolu (hakom) tako i operateri. I sad si se nasao ti, filozof s bug.hr, koji nista ne razumije da pricas da nesto nije potrebno :))))))))) Ostavi se corava posla.

ihush kaže...
+ operater ima sve teh. podatke i mogućnosti to trenutno provjeriti

Bilo bi vrijeme da prestanes pricat iz guzice i das malo konkretnih podataka.

Sto to operater moze trenutno provjeriti i kakve podatke ima? Jesi ti vidio sto operater ima? Daj nesto konkretno osim tvog pisanja da on nesto ima (sto nema) i da nesto moze (sto ne moze). Potpora mojoj tezi je

a) zakonom nije odredjeno da tako nesto mora trenutno provjerit

b) zakonom nije odredjeno da ima sve te podatke trenutno

c) jednostavno ih nema jer je redundacija posla i to nema niti jedan isp na ovom svijetu niti ce ikad imat.

 

Molim neke potvrde ovih gluposti s tvoje strane.

ihush kaže...
Ako su linije u nekom kvartu tako loše, tad to operater zna.

Ne zna! Kako zna? Idemo malo konkretno da ti pokazem koliko ne razumijes sto pricas. To sto tebi nije jasno kako ne zna, to je samo tvoj problem, nije problem niti operatera, niti drzave koja ocito ovako nesto od njega ne zahtjeva (jer zna da ne moze i da pod ihush uvjetima poslovanja nitko ne bi poslovao).

ihush kaže...
Ako je linija jednog korisnika problem tad taj problem mora biti riješen tj to tad nije postavljanje novih žica od centrale nego priključak u kući-zgradi..

Nego sto je to onda? Konkretno sto si napisao. Kako ti znas da to nije postavljanje novih zica? Nekad nije, sto kad je? Ili tvrdis da nikad nije?

ihush kaže...
 i to operater može i mora kao i npr da je žica pukla-presječena i sl. npr nevrijeme ili npr štakor pregrize.. i za to postoje rokovi.

I to i rade, i postoje zakonski rokovi u kojim oni to obave? Kakve to veze ima s temom raskida ugovora kod ovog korisnika? Jel vidis o cemu ti pises?

 

Zar je negdje napisano da ovo nije u ingerenciji telekoma i da ovo ne trebaju napravit? Opet dodavanje gluposti kao i vrsno opterecenje od gore? Daj neki citat gdje je napisano da ovo ne treba sanirat?

ihush kaže...
Ako je problem kućna instalacija korisnika, tad to nije problem operatera. Da je kućni-interni-korisnički problem, to bi operter trenutno naveo kao razlog i tu bi priči bio kraj.. pošto to ne navodi, tad prihvaćamo da je problem operaterov.

Sto se ne navodi? Pa nije nista napisano u uvodnom postu, kao ni ona osnovna informacija, KOLIKA BRZINA PISE NA UGOVORU. Vrlo kratko i jasno problem bude rjesen kad to doznamo. A to sto je navedeno ili nije, jasno je da korisnik ne barata ovim, vjerojatno isto kao i ti, samo ti pametujes, on ne pametuje. Operaterov problem je u 99% slucajeva, jer korisnicka mreza prakticki ne postoji, a kad postoji toliko mali utjecaj ima na ista da je prakticki nepotrebno spominjat (rjetke situacija interneta u kucama). Nije uopce pitanje ciji je problem, pitanje je MOGU LI RASKINUT UGOVOR. Ti koji se toliko zalazes za moderiranje, mogo bi malo procitat naslov teme, pitanje korisnika, te se ograniciti na pricu o tome.

 

9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
jaxy1108 kaže...
Da, dobro ste rekli, zaje*ali su nas te zapravo ugovor kaze 4mbps minimalno, ali u nekim situacijama ja ni to nemam, pa nije mi jasno da oni dopustaju da taj njihov optiTV onemogucava drugu uslugu, ja taj OptiTV ukljucujem u iptv lan port u ruteru, al nije mi jasno zasto oni ne mogu meni ustupit VDSL i ogranicit me na 16 kad vec ne radi adsl sa dva optiTV

 Evo, u svemu ovome, ovaj dio sam previdio. Ajde ihush objasni kako on to sad moze raskinut ugovor... Da cujem velebno filozofiranje bez plahti teksta? Ostale plahte mozes iskoristit za odgovaranje na sva neodgovorena pitanja na tvoje blanket izjave bez uporista.

 

 

@jax1108

Oni su srocili ugovor na taj nacin jer ljudi ne razumiju sto potpisuju, pa ti cujes 16mbita i mislis da je to ugovoreno, i cak i imas nekad toliko, al onda se dogode raznorazne degradacije gdje ti nesto kasnije ne mozes imat, ali si obvezan na 24 mjeseca i ne mozes raskinut. Ne stavljaju te na vdsl neznam zasto, postavi podatke parice u temu o kvaliteti parice pa cemo vidjet o cemu se tu radi, ali vrlo vjerojatno te na ovaj nacin prisiljavaju da predjes na tcom, jer koliko sam skuzio, to je modus operandi. Na iskonu i optimi je usluga losija nego na tcomu jer su oni jeftiniji, te oba isp-a postoje samo zato jer je hakom ogranicio dumpanje cijena tcomu, pa preko ova druga 2 pravna tijela oni zaobilaze to ogranicenje donekle. I onda kad nesto zapne dobijes glupe odgovore jer znaju da ugovor ne mozes raskinut, i nadaju se da ces preci na tcom :) Na tcomu bi te, prilicno sam siguran, spojili na vdsl (treba vidjet stanje parice naravno). Ono sto bi ti mogao nakon sto postavis sliku kvalitete parice, ako su uvjeti dobri, trazit od njih da te prebace na vdsl pa vidi sto ce ti na to odgovorit.

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.11.2019 19:04 (sandokan111).
15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala

-glup si. Dovoljno kratko-jasno?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Raskid ugovora bez penala

Kad se ostane bez argumenata prelazimo na to :)

 

Ti si pametan.

 
0 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala

-ne, nego su ti postovi bez potrebe uvredljivi (jednako možeš napisati bez riječi glupo i sl.), tj uopće ne pokušavaš razgovarati, možda i moj problem nerazumnog tipkanja (za stvari koje možda podrazumijevam pa ne pišem precizno, a tad vadiš iz konteksta i pokušavaš nešto.. besmisleno). Usput, isprika za konkretno vrijeđanje, besmisleno. Jednako i dalje nećeš razumjeti što govorim, moja greška.

-možda za usporedbu svježa tema (pogrešnog naslova..) juzer nema brzinu koju očekuje, ali nije problem operater-ugovor, običan speedtest je dovoljan, ne treba hakomov jer neće ništa promijeniti, tj juzer traži neko rješenje ako postoji, ne raskid i sl. Tad je hakomov test besmislen, mada je relevantan. Istovremeno pokušavaš imputirati da sam protiv relevantnosti službenog testa kad postoji spor ili što već.. samo kao primjer kako se ne razumijemo, a to ne možemo riješiti mi (ja za sebe, ti za sebe) nego u razgovoru obje strane trebaju željeti razumjeti drugu stranu. Ako je i ovo nerazumljivo, štaš, tako pišem :)

-lako se svađati, ako nešto postignemo možemo i nastaviti.. treba neki argument, objašnjenje? .. može, samo da ima smisla, možda i ja nešto naučim :) možda čak naučim pisati u humanreadible formi, no ponekad odustanem jer ne vidim smisao. Što ćemo postići? Dokazati da je hakomov test službeno-relevantan? Da je anex, dio ugovora? Da su moji brkovi veći od tvojih? .. evo i danas vijest, hakom mijenja kriterije, tj tumačenje i provodi već odavno postojeće zakone. Sad za cookije, nedavno za poštu, pa za nedostavljeno izvješće tcoma.. dakle, počeli su nešto raditi, kažnjavati, počeli su biti regulator, ne pokrovitelj skupova, počeli su (pravilno) tumačiti zakone, ne dozvoljavati operateru tumačenje nego kazniti.

-počelo je. A sad, ako misliš kao bunker (oper uvlačimo trećeg, kao primjer rovovskog stava koji dokazuje realnost vs zakon..) da su zakoni samo papirnati i da operater može što hoće.. možda, možda se sve nastavi kao do sad, mada su zakoni isti već godinama, a možda hakom kaže nešto drugo, možda ugovor postane ugovor (zakon), i možda se počne odnositi na obje ugovorne strane. Uvedeno je i penaliziranje 10kn sat.. pa operateri ako žele, mogu testirati.. bit ću dobrovoljac :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
ihush kaže...
treba neki argument, objašnjenje?

 Normalno da treba. Toliko si blanket izjava iz guzice izvadio o temi koju ne znas da si u nedostatku argumenata se prebacio na osobne uzvrede. Kad ja kazem da ti nesto iz guzice vadis, to nije uvreda. Uvreda je da te nazovem nekim imenom bez pokrica, jer se mi mozemo raspravljat do u besvijest jesi ti glup ili nisi, ili ja. Ali kad ti tvrdis da isp nesto ima, a ja znam da nema (i ne mora), onda da, to moras potkrijepit nekim cinjeicama. Kad kazes da je wifi u 90% slucajeva isti ko lan, onda to moras necim potkrijepit ako ti netko kaze da to tako nije. Ti da je, ja da nije. Ako kazes da je isto hakomov speedtest i normalni speedtest koji obavis preko browsera, onda za to moras imat argumente. Pogotovo ako te se prozove na osnovu tog. A ti nista od tog nemas. I dalje imas potrebu pisat o stvarima koje ne znas i ne razumijes. Opet, kad ja kazem da nesto ne razumijes ne vrijedjam te, jednostavno, ne razumijes to jer nemas dovoljno znanja da bi to razumio. Mozda znas kuhat sarmu bolje od mene, uzgajas duze brkove jer si dlakaviji, sve to mozda, ali oko ovog nemas blage veze. Opet, to nije uvrijeda vec cinjenicno stanje. Ti ako hoces dokazat da tako nije fino izvuces moje citate, potkrijepis ih ZNANSTVENIM dokazima/cinjenicama pa mozemo pricat. Ovo je jako egzaktno, kao matematika, sve je odredjeno, protokoli se znaju prakticki u bit. Ti izlozi sto imas izlozit. Al do sada nema ni I od izlaganja, vec samo nove blanket izjave na prijasnje izvucene, opet, iz guzice.

 

5 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
sandokan111 kaže...
ihush kaže...
treba neki argument, objašnjenje?

 Normalno da treba. Toliko si blanket izjava iz guzice izvadio o temi koju ne znas da si u nedostatku argumenata se prebacio na osobne uzvrede. Kad ja kazem da ti nesto iz guzice vadis, to nije uvreda. Uvreda je da te nazovem nekim imenom bez pokrica, jer se mi mozemo raspravljat do u besvijest jesi ti glup ili nisi, ili ja. Ali kad ti tvrdis da isp nesto ima, a ja znam da nema (i ne mora), onda da, to moras potkrijepit nekim cinjeicama. Kad kazes da je wifi u 90% slucajeva isti ko lan, onda to moras necim potkrijepit ako ti netko kaze da to tako nije. Ti da je, ja da nije. Ako kazes da je isto hakomov speedtest i normalni speedtest koji obavis preko browsera, onda za to moras imat argumente. Pogotovo ako te se prozove na osnovu tog. A ti nista od tog nemas. I dalje imas potrebu pisat o stvarima koje ne znas i ne razumijes. Opet, kad ja kazem da nesto ne razumijes ne vrijedjam te, jednostavno, ne razumijes to jer nemas dovoljno znanja da bi to razumio. Mozda znas kuhat sarmu bolje od mene, uzgajas duze brkove jer si dlakaviji, sve to mozda, ali oko ovog nemas blage veze. Opet, to nije uvrijeda vec cinjenicno stanje. Ti ako hoces dokazat da tako nije fino izvuces moje citate, potkrijepis ih ZNANSTVENIM dokazima/cinjenicama pa mozemo pricat. Ovo je jako egzaktno, kao matematika, sve je odredjeno, protokoli se znaju prakticki u bit. Ti izlozi sto imas izlozit. Al do sada nema ni I od izlaganja, vec samo nove blanket izjave na prijasnje izvucene, opet, iz guzice.

 

 Ti si u pravu. Ako pise garantovano 4 megabita onda je to brzina koja je relevantna. Sve preko toga je poklon koji primas besplatno. Eto vi kazete 70% je u RH. To su podaci koji su relevatni za eventualni raskid ugovora. Jedina brzina koja je relevantna jeste brzina izmedju ISP i korisnika. Ja kad se zalim svom isp odem na njihove stranice i stavim da se nesto downloaduje. Ta brzina je meni bitna i nju mi oni garantuju.ISP ne moze garantovati brzinu sa tudjih servera.....Brzinu WIFI niti jedan ISP ne garantuje niti se uopste bakce sa njom... Oni su duzni da jedan racunar spojen na konekciju koja je predmet ugovora podese i puste u rad. SVe drugo nije nije njihova briga.....

15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala

-sad upadaš naglavačke.. ne znaš :) 4mbit je zajamčena minimalna brzina u hr, kao pravo na vodu-posao itd. tj to je minimalna brzina koju operater mora zadovoljiti ili gubi koncesiju.

-ugovor je ugovor, ako je nešto tehnički nemoguće, tad se ne sklapa dodatni ugovorni paket, ugovorna obeza koja uključuje nešto što se ne može isporučiti, tj to je tad kršenje ugvorne obveze od strane isporučiteja usluge. Možeš jednako u svakom poslu obečati isporuku lude količine bilo čega, vode-zlata.. no moraš to i ispuniti. To je onih 70% kao minimum, ako je turbo paket, tad od brzine tog paketa, ne od nacionalno zajamčene brzine, tj osnovnog paketa, tj tad operater ne može s tim korisnikom sklopiti dodatni turbo paket ako to ne može isporučiti. (ok?) :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala

ispravak, nisi glup nego kreten. OK? :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
ihush kaže...

ispravak, nisi glup nego kreten. OK? :)

Fini argument. Kad se sjetim da si ti nekog pozivao na neko moderiranje sad me smjeh hvata :)

 

Sto kazes da osim sto pricas iz guzice potrazis tamo negdje duboko neki konrektni argument na gluposti koje si napisao u temi?

5 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
ihush kaže...

-sad upadaš naglavačke.. ne znaš :) 4mbit je zajamčena minimalna brzina u hr, kao pravo na vodu-posao itd. tj to je minimalna brzina koju operater mora zadovoljiti ili gubi koncesiju.

-ugovor je ugovor, ako je nešto tehnički nemoguće, tad se ne sklapa dodatni ugovorni paket, ugovorna obeza koja uključuje nešto što se ne može isporučiti, tj to je tad kršenje ugvorne obveze od strane isporučiteja usluge. Možeš jednako u svakom poslu obečati isporuku lude količine bilo čega, vode-zlata.. no moraš to i ispuniti. To je onih 70% kao minimum, ako je turbo paket, tad od brzine tog paketa, ne od nacionalno zajamčene brzine, tj osnovnog paketa, tj tad operater ne može s tim korisnikom sklopiti dodatni turbo paket ako to ne može isporučiti. (ok?) :)

 Ako u ugovori pise garantovana brzina to je brzina koju moraju ispostovati. Sve preko toga je poklon...

 

Garantovana od strane drzave ili ISP nebitno.... TO samo znaci da u ugovore ne moze biti manje od 4.... JEr bi to bilo protivzakonito...

 

Tehnicka nemogucnost ili bilo kakvo drugo nepostovanje ugovora sa bilo koje strna je osnova za raskid uz penale za stranu koja ne ispunjava ugovor. 

 

Ovo sto ti pricas je teoretisanje. KOd mene u ugovoru ne pise nikakve turbo brzine niti bilo sta drugo. Na web stranici za moj paket su navedene 3 brzine u zavisnosti od vrste konekcije na lokaciji korisnika. Ja imam 30/6 i to se i isporucuje. Ni manje ni vise.....Uz padove na trenutke u zavisnosti od opterecenja.... ali 99% vremena je 30/6....

 

Jedino mjerodavno jeste ono sto pise u ugovoru... NIsta vise niti manje od toga....

 

Moze sklopiti paket za bilo sta ali je onda zakonski odgovoran da to i isporuci a ako ne isporuci tada ga mozes tuziti i traziti nadoknadu stete (teoretski jer stetu treba i dokazati) a 100% ne moras platiti ako nisi dobio ono sto si isporucio i 100% je to osnova za raskid ugovora....

 

Moj ISP daje mjesec dana probe nakon potpisivanja ugovora i u tih mjeses dana placas samo 1 EUR prikljucak i mozes otkazati ako nisi zadovoljan. Ako ne otkazes Ugovor stupa na snagu automatski.....

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.11.2019 8:07 (Posmatrač).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
Zapravo, ISP ima dužnost isporučiti brzinu do public segmenta, a ne samo do svoje mreže. Ugovorena usluga je internet, a ne intranet. Zbog toga je i napravljen carnetov standardizirani test - s jedne strane se eliminira greška na štetu operatera ako je konekcija prema serveru za mjerenje brzine zagušena, a s druge se eliminira greška na štetu korisnika ako operater mjeri unutar svoje mreže koja nema dovoljnu propusnost prema vani s obzirom na broj korisnika.

Ono gdje si u pravu su muljaže pomoću kojih su operateri doskočili zakonskim obvezama, pa su pakete definirali na način da ti ništa be garantiraju. Osobno mislim da je to lov u mutnom i da bi svakom korisniku trebali pri ugovaranju usluge jasno definirati što se ugovara, a ne može ovako, može onako, pa se reklamira najveća teoretska brzina, a garantira minimalna koja uznosi manje od 10% najveće. Samo što trenutno institucije dopuštaju ovu rupu u zakonu.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
5 godina
offline
Re: Raskid ugovora bez penala
MrBlc kaže...
Zapravo, ISP ima dužnost isporučiti brzinu do public segmenta, a ne samo do svoje mreže. Ugovorena usluga je internet, a ne intranet. Zbog toga je i napravljen carnetov standardizirani test - s jedne strane se eliminira greška na štetu operatera ako je konekcija prema serveru za mjerenje brzine zagušena, a s druge se eliminira greška na štetu korisnika ako operater mjeri unutar svoje mreže koja nema dovoljnu propusnost prema vani s obzirom na broj korisnika.

Ono gdje si u pravu su muljaže pomoću kojih su operateri doskočili zakonskim obvezama, pa su pakete definirali na način da ti ništa be garantiraju. Osobno mislim da je to lov u mutnom i da bi svakom korisniku trebali pri ugovaranju usluge jasno definirati što se ugovara, a ne može ovako, može onako, pa se reklamira najveća teoretska brzina, a garantira minimalna koja uznosi manje od 10% najveće. Samo što trenutno institucije dopuštaju ovu rupu u zakonu.

 TO i govorim.... Ne do svoje mreze naravno ali koji ISP ima problem da ima vise korisnika nego propusnost prema vani ;) Poenta je bila da ti ISP nece razvlaciti mrezu po kuci i garantovati brzinu WIFi koja zavisi od milion stvari....

 

Hocu da kazem da ti ISP ne moze garantovati brzinu skidanja sa nekog drugog servera... On ti garantuje da nece tvoja konekcija biti problem vec ti je ogranicenej server sa kojeg skidas.... 

 

Kod mog ISP i nije bas tako. Garantovano mi je 30/6 i to i dobijam..... Bili su mi spustili na 24/3 cini mi se i na moj prigovor su vratili nazad.... Kao bilo problema na mrezi. TO mene ne interesuje jer je u probnom periodu radilo kako treba. Ocigledno su ti "problemi" nastali kasnije sto vec nije moj problem. 

Generalno je problem sto ljudi ne znaju svoja prava i kako ih ostvariti. Ja sam trzisni inspektor  pa to znam i trenutni rezultat izmedju mene i Mtel-a 6:0 za mene ;)

 

A bilo je svega... Najveci fail im je bio kad su kolegi odbili reklamaciju na telefon sa obrazlozenjem da je usla voda a prodavali ga i reklamirali kao vodootporan ;) Poslije mog maila dobio je za 48 sati novi telefon i novu garanciju iako tog telefona nije bilo u ponudi ;)

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.11.2019 9:53 (Posmatrač).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice