hm....
Optima telekom internet
- poruka: 3.235
- |
- čitano: 1.323.083
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
HT je preuzeo otklanjanje smetnji i od OT i od Iskona.
Tako da ako ti crkne ruter od OT ili iskona, isto bude doso autic s rozim T kao da si na HT.
Uglavnom raspad svega, nista se ne stize...
Sa jednakom kolicinom tehnicara se je preuzeo puuuno veci broj smetnji.
Stim da i Iskon i optima su poceli slat nenormalno puno smetnji spram kolko je to nekad slano VI za Optimu recimo.
Jer sad HT tehnicar, ovisno o procjeni njih, prvo rijesava kod korisnika, pa na HT djelu mreze ili obrnutim redosljedom.
I to vise sa istim brojem ljudi nije odrzivo.
3 covjeka na recimo cca 10 000 stanovnika.
Nemoguce, a novih ljudi ni na vidiku.
Vanjski izvođaci ne postoje.
I to sve za jako jako veliku placu, da ti muka ic na poso.
Svami jebeni dan pritisak od jutra na sve strane i to oko logicno prodaje.
Prodaj, prodaj, prodaj... Ocituj se zasto nisi nudio na smetnji usluge, jer ofc zovu nakon sto zatvoris da pitaju.
Je da sam u tom cjelom poslu 5 godina, al ovo od nove godine je katastrofa.
Ak se ne promjeni nesto uakoro, otkaz ugovora o radu i trazit neki bolje placen poso za pocetak.
Ja već dao otkaz :)
Pozdrav, znali netko kako postaviti ruter fritzbox 7330 od h1, da radi na optimi ? Hvala
Meni su iz optime odgvorili da nije moguče,tj. da je na centrali sve postavljeno za zte ruter,koji sad koristim.Ali sam postavio fritz kao exstender preko lan kabela,za udaljenu sobu,gdje nemam wifi signal.
Optima ako hoće može svoj ruter postavit da radi u bridge modu tako da Fritz obavlja sve ostalo. To bez problema rade i u T comu i Vipu.
Mogu reci da sam zadovoljan s optimom, sad mi pustili punu brzinu 42 Mbit/s a upload 6.40. A na t-com sam imao 30 Mbit/s. Jos ni jednom veze nije pukla u ovih tjedan dana.
Pogledaj malo da li mozes od TComa dobiti manje od 159,.kn ako oni misle zadrzati te , neka znaju da imas bolje ponude
Manje od 159 kuna? Kako? Pročitao sam sve o tome kako je najbolje tražiti prodajnog predstavnika koji dođe doma i slično, ali da daju barem 2D paket za MANJE od 159 kuna, to nitko nije potvrdio. Najmanje što traže uz ugovor na 24 mjeseca je 209 kuna.
Izgleda da u tom dijelu dominira HT grupacija.
Steta.
Ako nis drugo nema onda odi u Optima pod uvjetim da decki vide tvoj SS da li ces sigurno imati toliko brzine a ako ne i vece u Optimi.
Bar ces manje placati.
EDIT
Ako je HT tamo gazda. pogledaj Iskon i H1. uz Optima , vise mig na Iskon. Drzim fige da bude jos povoljnije.
Iskon 189,90 za 2D paket bez ugovorne obaveze, Optima 155 kuna za 2D paket bez ugovorne obaveze. To je trenutna situacija.
nis cudno. Imaju uzasnu podrsku i ljudi koji ima rade u call centru nemaju blage veze o nicemu sto pricaju. Ja pitam pitanje neko on zamuckiva i hmm-ka mi 5 minuta. TO da nakon 20 prijava kvara nekako uspijes dobit novi ruter je po meni neprihvatljivo, i da jos k tome posalju isti takav koji ima iste kvarove... Onda stvarno znas da su obicna gamad...
Tako je i kod HT-a na kojem sa sada. Nedavno prijavio kvar. Prvi student koji se javio na 0800 9000 rekao je da je zapisao što sam mu rekao. Kako se do sljedećeg dana nije ništa dogodilo, nazao sam ponovno. Javila se studentica koje je izdiktirala nešto pedeseto što je njen kolega zapisao. Na kraju mi se javio tehničar i sve smo riješili u par minuta. HT-ov broj 0800 9000 je uglavnom loš (iz mojeg iskustva), dok su tehničar super.
Ja bi recimo koji radim za HT preporucio ISKON. Svejedno radi po HT infrastrukturi ko i svi.
Sam sto iskon ima debelo bolju core mrezu od optime (citaj, stabilniji i manji ping u vecernjim satima).
Optima dok ne nadogradi debelo cvorove (makar i iskon i OT koriste HT MPLS za transport).
Ali core mreza je od OT malo zesce opterecena.
Sad ću lupit, pa me ti ispravi. Koristim HT. Centrala je dosta blizu. Žice su iste. Nema tu HT-a, Iskona ili Optima. Sve su iste žice od mene do centrale.
U zgradi imamo šarenilo: HT, Iskon, Optima, Bnet. S tim da nismo svi jednako zahtjevni korisnici interneta i ostalih usluga.
Od svih njih Bnet/VIP nudi najveću brzinu na kabelskom internetu, ali nekako zazirem od kabelskog interneta, pogotovo ako se kapacitet veza dijeli na x korisnika u ulici, kao što je to bilo nekada.
Na VDSL-u imam ono što plaćam i to baš nikako ne varira. Rock solid cijelo vrijeme uz veći kvar / prekid svake 2-3 godine.
Meni je prvi i glavni problem - novac. HT-u jednostavno plaćam previše (pogotovo kad se to pogleda na godišnoj razini).
Drugi problem je HT-ov pozivni centar koji je - koma. Zovem zbog kvara, nude mi paket lošiji od sadašnjeg (samo da nešto uvale na 24 mjeseca) i ne rješavaju problem dok ticket ne dođe to tehničara.
I sad sam došao u ovu temu jer vidim da Optima ima akciju 2D paket za 155 kuna mjesečno. Čak i poslovično skupi VIP nudi do 8.7. 3D paket za 194 kuna mjesečno (ako ste njihov mobitelaš).
Samo HT betonira svoje ponude na neke bijesne iznose. Može im biti. Drže najveći dio tržišta (u odnosu na sve ostale).
Ovo je moj neki rant, pa ne morate odgovarati. Zanimalo me koliko je Optima dobra ili loša, zato sam tu. Kao i u drugim temama (HT, Iskon, VIP), nekima je dobro, nekima loše.
Ja nemam većih problema s Optimom, za 140kn duo paket usluga radi odlično. Već sam napisao za ping probleme (prije par mjeseci) ali čini mi se da je to uklonjeno.
Uostalom, ako budeš imao problema i isti bude na njihovoj strani uz malo spretnosti možeš dobiti raskid ugovora samo treba znati sastaviti solidan prigovor.
Uostalom, ako budeš imao problema i isti bude na njihovoj strani uz malo spretnosti možeš dobiti raskid ugovora samo treba znati sastaviti solidan prigovor.
Problem je u tome da danas gotovo ništa ne možeš napraviti bez natezanja. Postali smo društvo u kojem spojiti točke A i B ravnom crtom na papiru predstavlja problem, a sve ove tehničke i pravne zavrzlame s telekomima su toliko uznapredovale da bi čovjek zbog toga trebao dobiti beneficirani radni staž.
Ma nema tu nikakvog natezanja. Ja operatera zovem na telefon jedino kad treba zamijeniti router, jer oni odmah tamo mogu vidit da ne radi pa će poslati tehničara. Za ostale probleme lipo preko e-maila pošaljem prigovor i ako je potrebno sva mjerenja pa neka uklanjaju kvar, imaju propisane rokove...
Izgleda da sam se prerano veselio optimi. Danas brzina s 42 Mbps pala na 8 Mbps. Bas me zanima sta ce mi reci.
Pozdrav, ako može samo krati info, htio bih isključiti optimu i prekinuti ugvornu obvezu. Istiće mi za mjesec dana. Pretpostavljam da zahtjev za to ne mogu podnjeti preko telefona, a moram priznati ni ne zove mi se služba za korsnike. Nego moram preko emaila ali nikako nači ispravan email, da li je možda ovo ispravan email podrska@optinet.hr ili je drugi.
Da li je dovoljno samo složiti izjavu i poslati kopiju osobne.
Pozdrav, ako može samo krati info, htio bih isključiti optimu i prekinuti ugvornu obvezu. Istiće mi za mjesec dana. Pretpostavljam da zahtjev za to ne mogu podnjeti preko telefona, a moram priznati ni ne zove mi se služba za korsnike. Nego moram preko emaila ali nikako nači ispravan email, da li je možda ovo ispravan email podrska@optinet.hr ili je drugi.
Da li je dovoljno samo složiti izjavu i poslati kopiju osobne.
Takve stvari se šalju klasičnom poštom uz povratnicu tj. dokaz o uručenju. Kakav telefon ili e-mail...
Pozdrav, ako može samo krati info, htio bih isključiti optimu i prekinuti ugvornu obvezu. Istiće mi za mjesec dana. Pretpostavljam da zahtjev za to ne mogu podnjeti preko telefona, a moram priznati ni ne zove mi se služba za korsnike. Nego moram preko emaila ali nikako nači ispravan email, da li je možda ovo ispravan email podrska@optinet.hr ili je drugi.
Da li je dovoljno samo složiti izjavu i poslati kopiju osobne.
Takve stvari se šalju klasičnom poštom uz povratnicu tj. dokaz o uručenju. Kakav telefon ili e-mail...
Tako je tnx, na to sam skroz zaboravio da mi je opcija. Sjetih se peripetija preko telefona s bnet-om prije par godina, svaki agent bi mi drugo rekao a ništa napismeno. Tako ću i napraviti. Kako čovjek brzo zaboravi, bez pisanog traga ništa.
Pozdrav, ako može samo krati info, htio bih isključiti optimu i prekinuti ugvornu obvezu. Istiće mi za mjesec dana. Pretpostavljam da zahtjev za to ne mogu podnjeti preko telefona, a moram priznati ni ne zove mi se služba za korsnike. Nego moram preko emaila ali nikako nači ispravan email, da li je možda ovo ispravan email podrska@optinet.hr ili je drugi.
Da li je dovoljno samo složiti izjavu i poslati kopiju osobne.
Takve stvari se šalju klasičnom poštom uz povratnicu tj. dokaz o uručenju. Kakav telefon ili e-mail...
Tako je tnx, na to sam skroz zaboravio da mi je opcija. Sjetih se peripetija preko telefona s bnet-om prije par godina, svaki agent bi mi drugo rekao a ništa napismeno. Tako ću i napraviti. Kako čovjek brzo zaboravi, bez pisanog traga ništa.
Ako mislis preci kod nekog drugog operatera, samo zatrazi kod njih prelazak i vrlo brzo ce te zvati Optima :D
A, ako mislis raskinuti, pa jedno vrijeme biti bez usluga, onda je bolje mozda s postom uz povratnicu da imas "potvrdu".
Premda ne vidim razloga zasto ne bi moglo mailom, kad je i on dokaz kad je sta poslano/primljeno.
Pozdrav, ako može samo krati info, htio bih isključiti optimu i prekinuti ugvornu obvezu. Istiće mi za mjesec dana. Pretpostavljam da zahtjev za to ne mogu podnjeti preko telefona, a moram priznati ni ne zove mi se služba za korsnike. Nego moram preko emaila ali nikako nači ispravan email, da li je možda ovo ispravan email podrska@optinet.hr ili je drugi.
Da li je dovoljno samo složiti izjavu i poslati kopiju osobne.
Takve stvari se šalju klasičnom poštom uz povratnicu tj. dokaz o uručenju. Kakav telefon ili e-mail...
Tako je tnx, na to sam skroz zaboravio da mi je opcija. Sjetih se peripetija preko telefona s bnet-om prije par godina, svaki agent bi mi drugo rekao a ništa napismeno. Tako ću i napraviti. Kako čovjek brzo zaboravi, bez pisanog traga ništa.
Tako radim kada nešto raskidam na daljinu. Ako postoji poslovnica (poput T-Centra za HT), onda odem tamo i opet dobijem komad papira. Bez toga ne želim ni razgovarati. Previše muke imam sa svim vrstama obaveza u životu (zbog nereda u poslovanju svih naših firmi), a da ne bih imao komad papira koji kaže da sam nešto dužan ili nisam dužan napraviti ili da je druga strana dužna ili nije dužna nešto napraviti.
Maloprije su zvali u ime Optime 021 496010. S obzirom na loša iskustva pojedinaca ovdje, nisam ni upustio u razgovor.
Maloprije su zvali u ime Optime 021 496010. S obzirom na loša iskustva pojedinaca ovdje, nisam ni upustio u razgovor.
Meni je Optima bila dobra, ali Bnet mi je dao ponudu koju nisam mogao odbiti.
Pozdrav, ako može samo krati info, htio bih isključiti optimu i prekinuti ugvornu obvezu. Istiće mi za mjesec dana. Pretpostavljam da zahtjev za to ne mogu podnjeti preko telefona, a moram priznati ni ne zove mi se služba za korsnike. Nego moram preko emaila ali nikako nači ispravan email, da li je možda ovo ispravan email podrska@optinet.hr ili je drugi.
Da li je dovoljno samo složiti izjavu i poslati kopiju osobne.
Takve stvari se šalju klasičnom poštom uz povratnicu tj. dokaz o uručenju. Kakav telefon ili e-mail...
Tako je tnx, na to sam skroz zaboravio da mi je opcija. Sjetih se peripetija preko telefona s bnet-om prije par godina, svaki agent bi mi drugo rekao a ništa napismeno. Tako ću i napraviti. Kako čovjek brzo zaboravi, bez pisanog traga ništa.
Ako mislis preci kod nekog drugog operatera, samo zatrazi kod njih prelazak i vrlo brzo ce te zvati Optima :D
A, ako mislis raskinuti, pa jedno vrijeme biti bez usluga, onda je bolje mozda s postom uz povratnicu da imas "potvrdu".
Premda ne vidim razloga zasto ne bi moglo mailom, kad je i on dokaz kad je sta poslano/primljeno.
Imam već drugog skoro godinu dana, lokalni mini operator, kod mene u ulicu doveli optiku a ADSL koji imam od optime mi je 10, predaleko sam od centrale, malo sam stavljao liniju u mirovanje, dobio još koji mjesec promo blesplatno pa nisam puno bio na gubitku
Da javim da sam ipak odabrao optimu od 1.7 krecem s njima bez ugovora pa cemo vidjeti za dalje. Hvala svima na preporukama.
POstovanje
Kakva je situacija kod tebe?
Jesi li zadivoljan uslugom ?
Svako dobro
Ekipa trebam savjet/pomoć. Korisnik sam optime već dugi niz godina i sve je funkcioniralo u najboljem redu ali prije dva tjedna nam je internet odjednom prestao raditi. Zvao sam onu njihovu "službu" za korisnike ali sam zaključio da su beskorisni jer kao što je netko već napisao u prethodnim postovima kako se javi drugi agent tako daju neku drugu priču. Prvo je pokušano sa resetiranjem routera na tvorničke postavke, pa su mi onda rekli kao da je problem u mreži koji je označen kao "žurno" koju će HT otkloniti u roku dan-dva ali su naravno tih dan-dva odavno prošli da bi mi se zadnji pozivi njima sveli na to da je kvar i dalje prijavljen kod njihove službe i da će biti otklonjen u najkraćem roku i da se još malo strpim (imam osjećaj da me vozaju jer ni sami ne znaju što je uzrok problema). Što mi još preostaje učiniti sa tim problemom, postoji li način da ih "natjeram" da poprave to u što kraćem roku? Imam li pravo na raskid ugovora bez penala ako se ovakvo stanje i dalje nastavi (nažalost još sam dosta pod ugovorom)?
Ekipa trebam savjet/pomoć. Korisnik sam optime već dugi niz godina i sve je funkcioniralo u najboljem redu ali prije dva tjedna nam je internet odjednom prestao raditi. Zvao sam onu njihovu "službu" za korisnike ali sam zaključio da su beskorisni jer kao što je netko već napisao u prethodnim postovima kako se javi drugi agent tako daju neku drugu priču. Prvo je pokušano sa resetiranjem routera na tvorničke postavke, pa su mi onda rekli kao da je problem u mreži koji je označen kao "žurno" koju će HT otkloniti u roku dan-dva ali su naravno tih dan-dva odavno prošli da bi mi se zadnji pozivi njima sveli na to da je kvar i dalje prijavljen kod njihove službe i da će biti otklonjen u najkraćem roku i da se još malo strpim (imam osjećaj da me vozaju jer ni sami ne znaju što je uzrok problema). Što mi još preostaje učiniti sa tim problemom, postoji li način da ih "natjeram" da poprave to u što kraćem roku? Imam li pravo na raskid ugovora bez penala ako se ovakvo stanje i dalje nastavi (nažalost još sam dosta pod ugovorom)?
Ja bih prvo pogledao kontakte na tavanu (ako je bakar) da nisu oksidirali, ili oni ili u utičnici, općenito dovodni kabel.
sretno.
Ekipa trebam savjet/pomoć. Korisnik sam optime već dugi niz godina i sve je funkcioniralo u najboljem redu ali prije dva tjedna nam je internet odjednom prestao raditi. Zvao sam onu njihovu "službu" za korisnike ali sam zaključio da su beskorisni jer kao što je netko već napisao u prethodnim postovima kako se javi drugi agent tako daju neku drugu priču. Prvo je pokušano sa resetiranjem routera na tvorničke postavke, pa su mi onda rekli kao da je problem u mreži koji je označen kao "žurno" koju će HT otkloniti u roku dan-dva ali su naravno tih dan-dva odavno prošli da bi mi se zadnji pozivi njima sveli na to da je kvar i dalje prijavljen kod njihove službe i da će biti otklonjen u najkraćem roku i da se još malo strpim (imam osjećaj da me vozaju jer ni sami ne znaju što je uzrok problema). Što mi još preostaje učiniti sa tim problemom, postoji li način da ih "natjeram" da poprave to u što kraćem roku? Imam li pravo na raskid ugovora bez penala ako se ovakvo stanje i dalje nastavi (nažalost još sam dosta pod ugovorom)?
Imao sam sličnih problema prošli tjedan. Zvao sam 3 puta službu za korisnike i 4 puta ih gnjavio preko chata da bi se jučer pojavio tehničar na vratima. Uredno je obavio mjerenja, popeo se na stup par kuća dalje i pokrpio žice koje su crkle zbog vlage i sada sve funkcionira. Jedini je problem što ja plaćam 10 Mbit a dobijem 3-4 Mbita download :(
Nista nije bolje ni u HT-u, ali HT zbog drugacije organizacije jos krpi kraj s krajem.
Takvo grmljavinsko nevrijeme kakvo je bilo ove godine, tocnije da izgori oprema na vecem djelu RH u istj noci i onda da za par dana jos popravi.
Niti ja koji 5 g radim u tom, a ni stariji kolege se ne sjecaju.
Svake godine se narudzbe opreme temelje spram statistika prethodnih godina plus jos nesto malo vise za svaki slučaj.
Ali ovako sta ni taj svaki slučaj ne spašava.
I onda se je na kraju sve odgađalo....
Makar kvar i nije na modemu.
Al znaj ti sad dodes kod covjeka ok mozda nije modem, popravit ces, al sta ak izmjeris, sve ok, nevalja modem, a nemaš rezervni.
Ok neki ce shvatit, al vecina ce te sterat u rodni kraj itd.