Danas problemi na karlovackom, otiso svejetlovod.

Jupi, moj kraj
Postavke su ti vise manje kao moje. Jedino koju nisi slikao je tip zastite/enkripcije. Pretpostavljam da je WPA2.
ljudi, nemojte prelazit na ovaj telekom, najveci smecari ikad ni t-com im nije ravan, danas od nekih 15h pa nadalje veza puca svake dvije minute, ali nije samo s menom problem vec cijela kastela nemaju normalnu uslugu a placaju po suho zlato. Najjveci lihvari ikad
nikad nisi čuo da neki telekom ima generalnu poteškoću? nije samo optima u pitnaju i drugi operateri isto imaju takve probleme...
sve to je, ali isto mislim da u mjesec dana po dva tri puta imaju generalnu poteskocu je isto razumljivo skroz, ma nema sta
I što jel na kraju T-Com preuzeo Optimu?
I što jel na kraju T-Com preuzeo Optimu?
nije ju preuzeo, samo je zakupio dio optime, banka je vlasnik optime ali su valjda po dogovoru sklopili da t-com ulazi u optimu za nadzor itd, nešto slično ko iskon
Moram testirati jedan ruter od t-coma da vidim je li radi. Ja doma imam optimu (mislim da to nea veze) i sve ja to lijepo uštekam i kad idem upisati podatke koje sam dobio na papiru od optime (username i pass), javlja mi neki error. Mislim da pass mi nije dobar jer sam prije toga išao na 192.168.1.1 i tamo slikao username i pass, ali za pass su mi samo točke i ne mogu namjestit da vidim šifru. I sad tu imaju 6 točaka, a na passu koji mi je dodijeljen od optime ima 11 znakova (doduše davno mi je to dodijeljeno, vjerojatno se koji put i promijenio kad se nešto popravljalo). Sad mene zanima ima li koji način da doznam tu lozinku?
Nazovi SZK oni ti mogu promijeniti pristupnu sifru od racuna.
Nazovi SZK oni ti mogu promijeniti pristupnu sifru od racuna.
Oke to cu sutra rjesit, neda mi ih se sad zvat.
Zvao sam ih danas kako bih prijavio stalno pucanje veze u zadnjih par dana. Javi se agent i kaže da zna u čemu je problem te "sredi" to i objasni da više ne bi trebalo dolaziti do prekida.
Uglavnom, veza je i dalje pucala (možda ne svakih 15-ak minuta kao prije, ali svejedno je pucala na nekih 5 minuta u razmacima od cca 45 min.); osim toga, brzina je smanjena s 15-20 mbit/s na 2 mbit/s.
Koristim njihovu OptiCARNet uslugu i standardna brzina je 3 mbit/s (koristim optimu već dugi niz godina i nekako sam to smetnuo s uma); međutim, već godinu-dvije imam veću brzinu (15-20). Ovih 2 mbit-a je nepodnosljivo, ne znam imam li pravo tražiti povećanje brzine na staru ili moram prihvatiti njihovu grešku i nastaviti s ovim, tj. raskinuti ugovor...
@forGood
Mislim da si se zaj*bao. To sam cuo da neki korisnici na Carnetu imaju "max" propusnost. Inace je 3Mbita?
Mozes traziti da ti vrate nazad na 3Mbita, ali ne vjerujem da ce ti vratiti na 20.
Ako zelis na 20, morati ces odrijesiti kesu.
A sad imam ja pitanje.
Trenutno koristim Sagem router, ali imam i ZTE. Htio bih ga testirati.
Da li, ako prebacim na ZTE moram zvati SZK, da ga registriraju ili se to odvija automatski?
Zvao sam ih danas kako bih prijavio stalno pucanje veze u zadnjih par dana. Javi se agent i kaže da zna u čemu je problem te "sredi" to i objasni da više ne bi trebalo dolaziti do prekida.
Uglavnom, veza je i dalje pucala (možda ne svakih 15-ak minuta kao prije, ali svejedno je pucala na nekih 5 minuta u razmacima od cca 45 min.); osim toga, brzina je smanjena s 15-20 mbit/s na 2 mbit/s.
Koristim njihovu OptiCARNet uslugu i standardna brzina je 3 mbit/s (koristim optimu već dugi niz godina i nekako sam to smetnuo s uma); međutim, već godinu-dvije imam veću brzinu (15-20). Ovih 2 mbit-a je nepodnosljivo, ne znam imam li pravo tražiti povećanje brzine na staru ili moram prihvatiti njihovu grešku i nastaviti s ovim, tj. raskinuti ugovor...
ne možeš imat veći brzinu od 3 mb ako si na carnet ugovoru
Zvao sam ih danas kako bih prijavio stalno pucanje veze u zadnjih par dana. Javi se agent i kaže da zna u čemu je problem te "sredi" to i objasni da više ne bi trebalo dolaziti do prekida.
Uglavnom, veza je i dalje pucala (možda ne svakih 15-ak minuta kao prije, ali svejedno je pucala na nekih 5 minuta u razmacima od cca 45 min.); osim toga, brzina je smanjena s 15-20 mbit/s na 2 mbit/s.
Koristim njihovu OptiCARNet uslugu i standardna brzina je 3 mbit/s (koristim optimu već dugi niz godina i nekako sam to smetnuo s uma); međutim, već godinu-dvije imam veću brzinu (15-20). Ovih 2 mbit-a je nepodnosljivo, ne znam imam li pravo tražiti povećanje brzine na staru ili moram prihvatiti njihovu grešku i nastaviti s ovim, tj. raskinuti ugovor...
ne možeš imat veći brzinu od 3 mb ako si na carnet ugovoru
ne bih/nisam trebao imati, ali sam imao...i to godinama. zvao sam ih često (drugi problemi) i nikad ju nisu smanjili. sad, postao sam ovo jer sam mislio da možda postoji neki problem vezan uz tu brzinu ili što god (ne razumijem se u to da budem iskren) pa su mi je zbog toga smanjili (ili je gospon Teo uočio da je brzina veća pa odlučio da to uzrokuje problem). mislim, da je brzina bila 3 svih ovih godina, odavno bih prešao na drugog operatera.
ne bih/nisam trebao imati, ali sam imao...i to godinama. zvao sam ih često (drugi problemi) i nikad ju nisu smanjili. sad, postao sam ovo jer sam mislio da možda postoji neki problem vezan uz tu brzinu ili što god (ne razumijem se u to da budem iskren) pa su mi je zbog toga smanjili (ili je gospon Teo uočio da je brzina veća pa odlučio da to uzrokuje problem). mislim, da je brzina bila 3 svih ovih godina, odavno bih prešao na drugog operatera.
To je druga stvar šta si se ti navikao na nešto što je 3 do 5 puta brže od tvoje zadane brzine koju trebaš imati to jest 3 Mbps. Kad se prijavi kvar ima se detaljan uvid u tebe kao korisnika ili u onoga na koga glasi to, tako da je logicno da ce ti vratit onoliko koliko imaš a to je 3Mpbs. Ja sam davno imao OptiCARNet i brzina je bila između 2 i 4 Mbps( pretežito bliže 2 nego 4)
Ti sada možeš raskinit ugovor i platit penale (nez. sad tocno kako to ide) ili se naviknut na nešto što si standarno trebao imati.
Da li, ako prebacim na ZTE moram zvati SZK, da ga registriraju ili se to odvija automatski?
Ne trebaš, jedino ako planiraš koristiti ZTE na duže vrijeme onda ih možeš eventualno nazvati da ti slože konfiguraciju, ako ne znaš sam.
ne bih/nisam trebao imati, ali sam imao...i to godinama. zvao sam ih često (drugi problemi) i nikad ju nisu smanjili. sad, postao sam ovo jer sam mislio da možda postoji neki problem vezan uz tu brzinu ili što god (ne razumijem se u to da budem iskren) pa su mi je zbog toga smanjili (ili je gospon Teo uočio da je brzina veća pa odlučio da to uzrokuje problem). mislim, da je brzina bila 3 svih ovih godina, odavno bih prešao na drugog operatera.
To je druga stvar šta si se ti navikao na nešto što je 3 do 5 puta brže od tvoje zadane brzine koju trebaš imati to jest 3 Mbps. Kad se prijavi kvar ima se detaljan uvid u tebe kao korisnika ili u onoga na koga glasi to, tako da je logicno da ce ti vratit onoliko koliko imaš a to je 3Mpbs. Ja sam davno imao OptiCARNet i brzina je bila između 2 i 4 Mbps( pretežito bliže 2 nego 4)
Ti sada možeš raskinit ugovor i platit penale (nez. sad tocno kako to ide) ili se naviknut na nešto što si standarno trebao imati.
"zvao sam ih često (drugi problemi) i nikad ju nisu smanjili", "sad, postao sam ovo jer sam mislio da možda postoji neki problem vezan uz tu brzinu ili što god"
Čovjek je samo smanjio brzinu, bez da je riješio problem zbog kojeg sam zvao. Ofc da mi je žao što su mi smanjili brzinu (iako dosad nisu, a imali su prilike), ali to nije riješilo problem i tu pitam je li moguće da je to (ta brzina) ikako moglo uzrokovati pucanje veze. Također, nije moja greška što je brzina povećana in the first place... Shvaćam da mi neće vratit brzinu, ali smatram da bi barem trebali obavijestiti korisnike u slučaju promjene brzine.
EDIT: Smiju li oni uopće povećavati/smanjivati brzine bez suglasnosti korisnika?
to je t-comovo preuzimanje optime sigurno uzrok. umjesto da korisnicima idu u susret, oni idu na štetu korisnicima, barem su mogli carnet korisnicima pustit 20/1 profil (korisno kod grupnog videopoziva, npr jedan student objasnjava 5-orici neki kolegij koji mu dobro ide i sl) - primjer neke edukativne svrhe takve velike brzine
to je t-comovo preuzimanje optime sigurno uzrok. umjesto da korisnicima idu u susret, oni idu na štetu korisnicima, barem su mogli carnet korisnicima pustit 20/1 profil (korisno kod grupnog videopoziva, npr jedan student objasnjava 5-orici neki kolegij koji mu dobro ide i sl) - primjer neke edukativne svrhe takve velike brzine
to nema veze s t-comom, na carnet paketu je 3 Mb/s ugovor i to je to...
Da je to tako kako pricas onda bez obzira koji god profil mi tehnicka sluzba stavila brzina se ne mjenja ? Ako su profil brzine nesto drugo kako onda objasnjavas da sad imam upload 0.90Mbps a sa drugim profilom koji je bio manji imam oko 0.60Mbps ?
Nemoj brkati propusnost parice sa profilom iste, ako se spojim sa svojim opti korisnickim imenom a ne preko carneta brzina odgovara navedenom profilu, znaci vucem 10-12Mbps bez problema iako bi trebao po tvome imati osnovnih 4Mbps jer mi je tako odredila prema ugovoru neka dosje x sluzba u optimi, mos mislit...
Aktualna brzina uvijek odgovara onoj kojom se modem sinhronizirao uz neka manja odstupanja koja ovise o kvaliteti zica/instalacija u kuci/stanu i udaljenosti od centrale.
Meni je jučer stigao modem ZTE, i korisnički podaci od OT, ali i dalje mi još radi sve preko T-coma.
Ipak je T-com odobrio prelazak na OT, sada čekam da mi isključe Voip i prebace na Optimu, valjda će ovih dana napraviti to.
Jer ne mogu koristiti modem od OT dok mi ne ugase Voip.
Znaci ne smijem ga spajati sve dok me na centrali ne prebace na OT profil.
Ja sam razmišljao ako mi ostane ovaj modem od T-coma da u njega upišem nove podatke od OT, pa da njega i dalje koristim.