Mozes malo navest dimenzije prostorije (ako vec jesi, sorry)?
Najore moguće, 4x4m :)
Najore moguće, 4x4m :)
Može ih tjerati ali ih ne može tržati kako spada, barem 120w na 4 ohm, to bi onda radilo kako spada, nije problem samo "potjerati zvučnike, treba imati snage da ga drži u fokusu da te membrane imaju kontrolu a ne da lete kako one hoće, pogotovo tako žilave i zahtjevne zvučnike.
No kad ih potjeraš s pravim ampom, wow efekt više nego prisutan:)
..No kad ih potjeraš s pravim ampom, wow efekt više nego prisutan:)
razglasnim?
..No kad ih potjeraš s pravim ampom, wow efekt više nego prisutan:)
razglasnim?
Svakako, i spojiti koaksijalnim kablom.
Svakako, i spojiti koaksijalnim kablom.
bez obzira jel pricas o 75 omskom koaksijalcu za tv antenu ili topologiji kabela, signal interkonekti u pravilu i jesu koaksijalci, digi/analog sasvim nebitno. to šta se kabel za spdif zove "coax" je očito i malom ditetu zašto a to šta neki znalci ovde spdif zovu coax je njihov problem xD.
baš testiram jedan takav kabel napravljen od skovaca sta san nasa po radioni, kladia bi se u pare da niko tu nebi pogodi na abx šta je šta u usporedbi s nekim od par tisuča eura, al to nekom drugom prilikom.
Ma nikakvi Cantusi, samo Kanta dolazi u obzir
Cijenjeni kolega; pogledaj par postova gore što sam i sam napisao Zokiju B... da on srećom ima amp koji DRŽI pod kontrolom "potčinjene" (zvučnike). Dok još i nije bilo tvog posta o Onkyo ampu.
Jako je velika razlika između pojmova zvučnike "(po)tjerati" i "držati pod kontrolom", kako ti je i sam kolega napisao kratko.
Ako pogledaš u specifikacije Aurum Cantus modela o kojem je riječ, vidjet ćeš da imaju osjetljivost od, usuđujem se reći, uvjetno "samo" 88 dB, pa se tako, slijedno fizičkim zahtjevima gladi elektronike skretnice i njihovih membrana za pokretačkom energijom, navodi, od strane samog proizvođača
http://www.aurumcantus.com/aurumcantu-loudspeaker/loudspeaker_leisure3semkii.htm
Gocc01 - zbilja, ovi su Cantusi 10+ godina stari, a koštali 2.300 AUD (australska je firma), pa je i moje mišljenje da sada lik traži previše za njih. To je zbilja puno.
Pogotovo što i sam kažeš da ti NAD ima 80-ak Watta na 8 i 4 Ohm, pa nema povećanja snage sa padom Omaže, ovisno koliko kutije "padaju", a ove, barem prema speckama, ne padaju ispod 6,4 Ohma.
Dakle... imaš istu snagu na svim impedancijama rada kutije, a to da li bi bilo dovoljno za držanje istih pod kontrolom ili ne... ja sam sklon mišljenju, sorry na iskrenosti, ali ipak NE! NAD-ova snaga je skoro pa (doljnje) granična snaga za "nošenje" s Cantusima. Plus - starost... 10+ godina nosi svoj pečat na driveovima, ovjesima, komponentama skretnice... ti kako hoćeš!
Oh, ja sam mislio da se priča o Dynaudio zvučnicima. Moj lapsus. :)
Malo smo se pogubili ovdje, ali ukratko, i ti Dynaudio su JAKO žedni, minimum 120w na 4 ohm, onda će prodisati, sve ispod, da, svirat će, samo kako.....
Kao i sa Zensor 7 koji su na 6ohma. Onog malog pizdeka od Onkya sam morao podebljat na 60-70% da se ti zvučnici otvore a tad shvatiš da je preglasno i da nisam na koncertu.
Nego, čitam neku recenziju (opet) za Q350 i baš je lik koristio C368 i ispada da si odgovaraju. Njih sam htio uzet prije Tannoya i da sam išao na standmountere... Opet, bez slušanja ništa. Netko ih na Maksimiru prodaje za 3100kn i to bih mogao otić poslušat.
Svakako poslušati i ovo uzmi u obzir:
Također vrijedi istaknuti da ovo nisu zvučnici za male dnevne boravke ili za korištenje pred računalom. Grandiozna skala zvuka koji proizvode sasvim je dostatna za ispunjenje dnevnih boravaka u kojima biste inače koristili podne zvučnike. Drugim riječima, ako vam je soba za slušanje manja od 20 kvadrata, radije kupite manji i jeftiniji Q150, nego da pokušate obuzdati ove KEF-ove zvjerke.
Ako nekoga zanima, francuski Focal je izdao jubilarni model - Spectral 40th. Krasna kutija :-)
Zanimljivo kako Focal uz svoju obljetnicu (a niti u odjeljku o povijesti brenda, kojom se naravno ponose) praktički ne spominje Jacquesa Mahula koji je osnovao tvrtku.
Dapače, do prije 15-tak godina tvrtka se i zvala JM Lab (Jacques Mahul Lab) a Focal je bila sestrinska tvrtka koja je proizvodila drivere, obzirom da je dotični JM zapravo i patentirao inverzni visokotonac po kojem je tvrtka bila specifična. Mislim da su bili i među prvima koji su koristi polyglass i slične materijale za membrane, pa možda je i to bio Jacquesov patent.
U međuvremenu, Focal i dalje koristi navedene dizajne, a od spomenutog gospodina objavljuju nepotpisanu sliku pa ko prepozna, prepozna....šta ti je biznis. Btw. spominju i nekog Chretiena kao "foundera", iako se tvrtka definitivno nije zvala Mahul & Chretien Labs
Ako nekoga zanima, francuski Focal je izdao jubilarni model - Spectral 40th. Krasna kutija :-)
Zanimljivo kako Focal uz svoju obljetnicu (a niti u odjeljku o povijesti brenda, kojom se naravno ponose) praktički ne spominje Jacquesa Mahula koji je osnovao tvrtku.
Dapače, do prije 15-tak godina tvrtka se i zvala JM Lab (Jacques Mahul Lab) a Focal je bila sestrinska tvrtka koja je proizvodila drivere, obzirom da je dotični JM zapravo i patentirao inverzni visokotonac po kojem je tvrtka bila specifična. Mislim da su bili i među prvima koji su koristi polyglass i slične materijale za membrane, pa možda je i to bio Jacquesov patent.
U međuvremenu, Focal i dalje koristi navedene dizajne, a od spomenutog gospodina objavljuju nepotpisanu sliku pa ko prepozna, prepozna....šta ti je biznis. Btw. spominju i nekog Chretiena kao "foundera", iako se tvrtka definitivno nije zvala Mahul & Chretien Labs
Možda je Chretien bio founder baš Focala, dok je još Focal bio sestrinska firma JM Labsa...
Dobio sam preporuku da poslušam Kef LS50 te da bi zvukom mogli odgovarat NADu a kaj se tiče snage, 80W koje daje pojačalo su dobrih 80W.
Ajmo brzo, ko oće kupit Tannoye dok su još vrući?!
Ukratko, prvo odabrati dobar amp, nakon toga ići po zvučnike, na žalost tako je :)
https://www.bug.hr/recenzije/rme-adi-2-dac-od-profesionalaca-za-audiofile-9035
Svi odgovori su ovdje. :)
Stigao paket danas
Dobio ga i ja pred nekoliko tjedana.
Dojmovi u odnosu na Chord 2qute: mrvu manje muzikalno (analogno?), ali nesto vise detalja i malo bolji 3D zvucne pozornice. Sve u svemu, tocno ono sto sam trazio, zadovoljan!
Ali muce me driveri Win i exclusive/bit perfect playbat u windozama:
Foobar radi ok, odaberem MADIface ASIO, sampling rate se prebaci na onaj od pjesme, i druga aplikacija u Win se nemoze umixat u playback, sve 5
Ali Tidal, iako odaberem exclusive mode, druge se aplikacije mogu ubaciti svoj zvuk. Takodjer, sampling rate switching ne radi (96 MQA/ 44.1 Hifi stream), sto znaci da nije bit perfect jer sve prolazi kroz Win Mixer, a to ne zelim.
Privremeno za prebacivanje na tocni sampling rate koristim VB-Cable (https://www.vb-audio.com/Cable/), ali ako Tidal proradi kao sto je radio u Chordu, nadam se maknut ovaj driver.
Bas danas citam, izgleda da RME ne treba drivere u Win, WASABI exclusive mod bi trebao raditi automatski ako ga player zna koristiti:
https://www.forum.rme-audio.de/viewtopic.php?pid=135881#p135881
https://www.forum.rme-audio.de/viewtopic.php?pid=132206#p132206
Btw, probao sam RME i kao predpojacalo, i nakon 5min sam vratio Primaluna pre nazad:)
Hmm, jel treba ovaj post prebaciti u RME temu?
zašto pa daleko je to od off topica u odnosu na ostalo sta se brlja tu.
mislin da na win 10 nemaš problema s bit perfect outputom bez obzira koji je driver i jel kmikser.sys u igri. ugl nemogu nac dobar link ali koristi directsound driver.
https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/drivers/audio/user-mode-wdm-audio-components
DirectSound System Component
The DirectSound system component (Dsound.dll) supports the DirectSound API (see Microsoft Windows SDK documentation). The DirectSound component is a client of the SysAudio driver. If hardware mixing is available, the SysAudio driver connects DirectSound hardware buffers directly to the rendering device. Otherwise, the SysAudio driver connects DirectSound software buffers to the KMixer system driver
zašto pa daleko je to od off topica u odnosu na ostalo sta se brlja tu.
mislin da na win 10 nemaš problema s bit perfect outputom bez obzira koji je driver i jel kmikser.sys u igri. ugl nemogu nac dobar link.
Ali imam problema, ne zelim da Windows mixer uopce dira ista, mixa 2 streama i slicno, asio/wasapi moraju zaobici WDM mixer u potpunosti (ako player koristi exclusive mod), jer vidim da kad playam 44.1 stream u Tidalu, win ga upsamplea u 192khz, RME ljepo pokaze. Defaultni nacin je da sve prolazi kroz win mixier, i to je ok za normalne aplikacije, igre, filmove i slicno, ali za Foobar i Tidal zelim da player ide direktno na USB/RME sa ASIO ili WASAPI, i iako Foobar to radi ok, Tidal iz nekog razloga ne (a radio je ok sa Chordom!)
definitivno bolje win wasapi nego asio, znan da je osnovno i da si vjerovatno napravi al ako slučajno nisi probaj namjestit na 16/44 i uključi ovako.
btw nek te ne zamara puno windows mixer ako koristiš win10. https://docs.microsoft.com/en-us/windows/desktop/CoreAudio/exclusive-mode-streams
definitivno bolje win wasapi nego asio, znan da je osnovno i da si vjerovatno napravi al ako slučajno nisi probaj namjestit na 16/44 i uključi ovako.
btw nek te ne zamara puno windows mixer ako koristiš win10. https://docs.microsoft.com/en-us/windows/desktop/CoreAudio/exclusive-mode-streams
Gle, znam ja namjestiti exclusive mod i sve to, ne moras mi pokazivati osnove Windowsa.
Za bit perfect playback se treba koristiti ASIO ili WASAPI sa exclusive modom, inace win resamplea signal i vise nije bit perfect.
Kako znam dal je bit perfect? 1) RME display automatski pokaze sampling rate izvora (test FLAC fajl 44/96/192, hifi stream u tidalu 44, MQA 96khz), a ne onaj u win10 sound dialogu 2) exlusive mod mora "zakljucati" playback jedne aplikacije, druga app (win zvukovi, ...) nemoze ubaciti svoj zvuk u izlaz
Ono sto zelim reci, cini mi se da Tidal bas ne voli puno RME drivere, a defaultni win10 wasapi ne koristi exlusive mod sa RME, stvari koje su ok radile sa Chord DACom.
...da si vjerovatno napravi al ako slučajno nisi probaj namjestit na 16/44 i uključi ovako.
....
Gle, znam ja namjestiti exclusive mod i sve to, ne moras mi pokazivati osnove Windowsa.
.
opet ka i inače na ovoj temi ne prolazi ono bitno, a to je pitanje jel ti namješteno na 16/44 jer ako ti je tu namješteno na 24/96 ekskluzivno ili ne neka aplikacija može dignit sampling rate i zaje*avat.
...da si vjerovatno napravi al ako slučajno nisi probaj namjestit na 16/44 i uključi ovako.
....
Gle, znam ja namjestiti exclusive mod i sve to, ne moras mi pokazivati osnove Windowsa.
.
opet ka i inače na ovoj temi ne prolazi ono bitno, a to je pitanje jel ti namješteno na 16/44 jer ako ti je tu namješteno na 24/96 ekskluzivno ili ne neka aplikacija može dignit sampling rate i zaje*avat.
Dali ti znas kako radi switchanje sampling rateova sa ASIO-om? Namjesteno mi je 192/24 ako te bas zanima. Ali u excl modu i ASIOu aplikacija to moze overrideati i podesiti svoj rate.
I da je namjesteno 16/44, i da je pjesma u 16/44, opet ce prolaziti kroz WDM i raditi se re-sampling, samo sto ja to necu znati jer ce DAC prikazivati 16/44. Ovako ako postavim na neku vecu vrijednost, onda znam dali player ispravno koristi excl mod.
Jerbo si točno sve rekao obrnuto od onoga kako je najbolje za bit-to-bit reprodukciju digitalnog signala. ASIO jedini kompletno sve zaobilazi i šalje signal s izvora na izlaz, najdirektnije moguće. Pričaš pizdarije...