Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.785
|
čitano: 869.661
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
15 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Koji bed je ovaj demo. Koma. omg

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Skriptirani slice. Da igraju build, imali bi game breaking bug vjerojatno i ranije jer ih još nisu sve ispravili, zato 3.0 i kasni. Izgleda da su preostali blockeri implementacija persistancea i planeta.  

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

https://www.twitch.tv/starcitizen

Baš gledao... dakle, alfa je, ajmo reći da je za alfu ovo skroz ok. Međutim, za toliko godina i tako ogromne timove je dosta slabo. Vidjet ćemo... imaju oni tu još puno velikih problema. Fizika im uopće ne funkcionira, animacije su katastrofa, interakcija gotovo nepostojeća, realizam nema ga. Ovdje se vidi nekoliko mjeseci rada, manjeg tima, a nikako 5 godina toliko velike firme.

 

Keep up the good work.

Nope.
Moj PC  
2 0 hvala 1
10 godina
offline
Star Citizen

I onda se ne bave glupostima...

Pazi logiku imamo 1000 problema, al idemo napravit debilno sinkroniziranje lica iz stvarnosti sa onim u igri. Da izgleda cool (kad bi se na tome jos radilo) al totalno je nepotrebno. 
Na kaj oni tuđe novce trose....

https://www.instagram.com/celestial__emissary/?r=sun1
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Santana kaže...

I onda se ne bave glupostima...

Pazi logiku imamo 1000 problema, al idemo napravit debilno sinkroniziranje lica iz stvarnosti sa onim u igri. Da izgleda cool (kad bi se na tome jos radilo) al totalno je nepotrebno. 
Na kaj oni tuđe novce trose....

 

 

Pa sad da li je nepotrebno ili ne... SC je ipak MMO. Prodaja customizacija likova igrača u MMOima je biznis koji godišnje okreće miljarde dolara, što dovoljno govori o tome da igrači MMOa itekako žele maksimalne opcije customizacije. Ovo u kombinaciji sa robusnim alatom za customizaciju lika je doslovno mokri san svih onih koji žele sebe kao avatara u igri, a takvih ima gomiletina.

 

 

Ono što je zanimljivo kod ove tehnologije je da ujedinjuje i head tracking bez third party programa i uređaja, sa kamerom koja će sasvim izgledno biti osjetno jeftinija od npr. TrackIR, a po pričama će funkcionirati (lošije) i sa običnim web kamerama. A pošto tehnologiju razvija vanjska firma i veže se za postojeću tehnologiju animacije lica u SCu (kakvu masovno koristi Squadron 42 npr.), razvojni period unutar CIGa vjerojatno nije bio značajan, kao ni tim koji se time bavi. 

 

I dalje mi nije jasno zašto ljudi misle da nekoliko specijaliziranih devova, kojima su ovakve stvari (animacija lica) doslovno opis posla u CIGu, na bilo koji način blokira ili usporava razvoj igre.. AI i netcode su blockeri, tupim o tome već mjesecima. 

16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen

Ti si zapravo govorio i kako su problemi s mrežom riješeni, ali jučerašnji demo pokazuje da vas muče praktički isti problemi kao i prije godinu, dvijei tri godine... Onako, što sam zapazio da fizike uopće nema, kretanje uopće nema nikakve sile. Detekcija kolizije je katastrofalna, strašno neprecizno. Mreža je u ogromnim problemima, latencije su očajne. A demo je zapravo bio jako siromašan, minimalan broj objekata, detalja, ničega. Potpuno klijentski uvjetovano doba dana, različito ovisno o klijentu. Animacije su strašno drvene i neprecizne u interakciji s bilo čime. 

 

Dakle, ono što je prikazano prilično je alfasto, što bi bilo ok da zapravo sve nije bilo u ovom stanju i prošle godine na Citizenconu.

Nope.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Ne, ja sam govorio kako planiraju riješiti probleme s mrežom i kako prije tog rješenja moraju završiti potpuni prelazak na Item 2.0. 3.0 će imati samo djelomični prelazak na novi item system (uglavnom brodovi) i tek modifikaciju postojećeg netcodea. Netcode je bio i ostao blocker, sve to je uredno popisano u objavljenim roadmapovima.

 

Fizika nije dovršena na planetarnim tijelima i zato postoje samo drag i lift efekti bez utjecaja gravitacije (odnosi se na flight sim dio, FPS fizika je implementirana). Zapravo su unaprijedili physics gridove u brodovima za 3.0 i sad dozvoljavaju puni transport predmeta, što uključuje i druga vozila i brodove.

 

Detekcija kolizije šteka na površini planeta (to je na poliranju, radi se o bugovima u ekstremnim situacijama poput zaljetanja u druge brodove na površini) i novim brodovima poput Idrisa (više-manje svi novi brodovi imaju problema s tim prije nego ih dovrše; Mustang i 300 serije su bile zloglasne po tome prije reworka, Starfarer je u prvoj iteraciji imao vrlo slične probleme).

 

Animacije štekaju uglavnom zbog sync problema i fps dropova, primarni problem je u mrežnom dijelu.

 

 

 

 

 

11 godina
protjeran
offline
Star Citizen

Face Over IP?

 

Misle li na onaj gimmick kojeg su implementirali prije 4 godine?!

 

 

 

Demo je bio onako, meh. Ima tu lijepih stvari, to se ne može opovrgnuti. Ali bilo ih je i prije godinu dana. Što su oni točno radili godinu dana? Siguran sam da su nešto radili samo ja tu ne vidim puno novosti.

A ona forsirana vrištanja iz publike, to je bilo stvarno cringeworthy materijal.

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Star Citizen

Pogledao demo. Ne znam što je gore. Ovakav "razvoj" može braniti samo shill i/li potpuni idiot.

 

155+ mil. USD, 400+ ljudi, 5+ godina razvoja, pre-alpha faza (čitaj: koncept igre još nije osmišljen), i što naprave?  Izbace "demo" gdje je glavni feature FOIP i prodaja glorificiranje web kamere.

 

Zatim prodaja 600i za 400 USD. Onda vidim onih 75 retarda koji su PLATILI da bi bili na prezentaciji kako razdragano vrište kao osnovnoškolke.

 

Svatko tko do sada nije zatražio refund zaslužuje da ostane bez love.

 

PS. Pizvo, par poruka prije si napisao da nisi glup. Ako je tako, tko i koliko te plaća za prijevod marketinških žvrljotina i postanje istih na forumu?

 
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Star Citizen

Vec dosta razmišljam napraviti refund, do sad sam uložio 222 USD-a u puno manjih navrata (po 10-20€), jel se moze napraviti refund na neki jednostavni način?

| ORIGIN: CR0_VandaL | STEAM: vandalzd | uPlay: vandalzd | R* Club: vandal_zd | RaceNET: VandaLzd | RSI: vandalpr | XBox: VandaLpr
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Star Citizen
VandaL.pr! kaže...

... jel se moze napraviti refund na neki jednostavni način?

 ovo i mene zanima

11 godina
offline
Re: Star Citizen
Imate Star Citizen Refunds na Redditu: https://www.reddit.com/r/starcitizen_refunds/

Ovako ukratko izgleda proces: https://www.reddit.com/r/starcitizen_refunds/comments/6r1w95/refund_experience_followup_success/

Naglasite da ste državljani EU i da tražite refund.
 
0 0 hvala 1
16 godina
odjavljen
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

Ne, ja sam govorio kako planiraju riješiti probleme s mrežom i kako prije tog rješenja moraju završiti potpuni prelazak na Item 2.0. 3.0 će imati samo djelomični prelazak na novi item system (uglavnom brodovi) i tek modifikaciju postojećeg netcodea. Netcode je bio i ostao blocker, sve to je uredno popisano u objavljenim roadmapovima.

 

Fizika nije dovršena na planetarnim tijelima i zato postoje samo drag i lift efekti bez utjecaja gravitacije (odnosi se na flight sim dio, FPS fizika je implementirana). Zapravo su unaprijedili physics gridove u brodovima za 3.0 i sad dozvoljavaju puni transport predmeta, što uključuje i druga vozila i brodove.

 

Detekcija kolizije šteka na površini planeta (to je na poliranju, radi se o bugovima u ekstremnim situacijama poput zaljetanja u druge brodove na površini) i novim brodovima poput Idrisa (više-manje svi novi brodovi imaju problema s tim prije nego ih dovrše; Mustang i 300 serije su bile zloglasne po tome prije reworka, Starfarer je u prvoj iteraciji imao vrlo slične probleme).

 

Animacije štekaju uglavnom zbog sync problema i fps dropova, primarni problem je u mrežnom dijelu.

 

 

 

 

 

Dobro, to je evidentno da su problemi i dalje u mrežnom dijelu, ali problemi su i u detekciji kolizije. Mesh kolizija je kaos, damage model je vrlo neobičan - nema nikakvih deformacija, kako smo vidjeli, nego se vozilo samo rastavi k'o da je u Lego katalogu. Što uopće značli "item #"? Što to uključuje? FPS fizika je implementirana? Nadam se ne potpuno jer je fizika likova grozna - drvena, nema nikakve veze sa svijetom uokolo. Transport kakvih predmeta? Nevidljivih kutija? Vozila koja prolaze kroz ulazne rampe pa se raspadnu od muke? To je unaprijeđena fizika brodova? A različito doba dana kod dva igrača udaljena metar?

 

Bilo bi pošteno da se kaže: radimo tek od 2014. i ovo je sasvim ok za alfu. Jer jest.

 

Nope.
Poruka je uređivana zadnji put pon 28.8.2017 17:13 (Tonči).
11 godina
offline
Star Citizen

Da se riječ "pošteno" nalazi u CIG-ovom riječniku, i danas bi bio original backer sa 250 dolara, pa makar čekao još idućih pet godina. I dalje pratim razvoj igre, no to što sad rade nema veze sa onim što sam svojim novcima podržavao.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Zavidim onome ko za 2 godine sazna da ova igra postoji ...

Battlelog CptLov33
Moj PC  
2 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Star Citizen
Mogli bi se izvuc ako sad sve sto imaju uloze u marketing. Cak je preporucljivo izbacit manje od poluproizvoda s dobrim marketingom nego super zabavnu ispoliranu igru sa slabim marketingom.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Citizen

Thread iz 2013:

http://www.bug.hr/forum/topic/komentari-games-master-vijesti/novi-sadrzaji-star-citizen/196557.aspx


Citiram samog sebe:

"Nekako mislim da bi im bolje bilo da se uhvate posla da igru izbace čim prije,

nego da moramo čekati do +2015. da se sve naknadno najavljeno napravi pošteno, testira i ispolira."

 

Da +2015...
A Dado je već tada prštao optimizmom  :)

Moj PC  
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Star Citizen

I sad imamo Early Access u SC stilu: http://www.bug.hr/master/vijesti/imamo-early-access-star-citizen-30/162156.aspx

 

Maestralno odigrano, CR, maestralno... 

 

Tko ima lovu u ovoj igri i još nije zatražio refund, taj zbilja zaslužuje da se rastane s njom. Ja sam se na vrijeme opametio. :)

Poruka je uređivana zadnji put uto 12.9.2017 12:32 (Garro).
 
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Citizen

Čekam da mi sjedne refund. Trebao bi ovaj/slijedeći tjedan. Toliko od mene o ovome.

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Star Citizen
Dala kaže...

Čekam da mi sjedne refund. Trebao bi ovaj/slijedeći tjedan. Toliko od mene o ovome.

 

Upravo sam poslao molbu za refund za svojih pišljivih $30, pa APP :)
Radije ću se za tu lovu nakrkati ćevapa i luka nego čekat zoru da svane.
Vratim im i brod i ručnik u mint stanju, ne fali im ni pixel.

10 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Baior (Cloud Imperium Games) Sep 12, 18:05 BST Greetings X, I've taken the time to read through your ticket and it seems like you aren't satisfied with the game and our progress. I wanted to point out a few things here for you before we proceed with your request. Both Star Citizen and Squadron 42 are both very ambitious projects that are actively advancing into territory that has never been seen before. Thanks to our wonderful backers, we were able to obtain more funding than we originally anticipated, which allows us to do things like expand our goals and do things in a way no other company can. We are the first studio to offer this type of access to an unfinished game in the middle of development, and we are very proud of what we've accomplished with your help. We've also begun publishing our full Production Report online, which you can see at https://robertsspaceindustries.com/schedule-report. We're confident that this is the foundation of the game experience you've been wanting! The 3.0 publish will see the introduction of new technologies which delivers features promised in our funding stretch goals. While the scope of the games have increased since the original Kickstarter campaign, everything we’ve been working on has been done with the intention of building the best damn space sim ever! We are doing this because we want to be as transparent as possible with our backers and show you what we’re working on and what your money is funding. We understand that this can be frustrating, especially when you are wanting to jump in and play as quickly as possible. But you are part of a rare and unique development process and we want you to know that we appreciate your contribution to our project.

 

 

Veliki gubitak u pm hahaha

12 godina
offline
Star Citizen

Tko dobije refund, može li c/p što ste im točno poslali u mailu i gdje ste ga poslali? Ja isto imam nekih mizernih 30$ unutra, koje su mi odbili vratit prije oho-ho vremena. Nije mi se dalo naganjat za siću, ali ako sad daju refunde tako lako, zašto ne.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Ja sam im napisao da sam iz EU i da trazim puni refund, da kasnije ne s3ru kako nemogu dobiti puni jer ima hrpa ljudi koji su htjeli puni pa im kasnije nudili samo 60%...

14 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Bolje preimenovat temu u refund sc lol

xfact
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Ali stvarno je smjesno, stavljat statistiku svaki dan,tjedan,mjesec i godinu, a ne stavljat koliko je ljudi napravilo refund.  Jos jedno lazno reklamiranje.

16 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Taj refund od sto kuna vama ugl. ne znači ništa, a njima znači puno. Ako ste već čekali 7 godina do ovdje, pa pričekajte i taj 3.0. Možda vam bude žao...

Nope.
Moj PC  
2 3 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Taj refund od sto kuna vama ugl. ne znači ništa, a njima znači puno. Ako ste već čekali 7 godina do ovdje, pa pričekajte i taj 3.0. Možda vam bude žao...

 Baš tak..  3.0 će biti prelomna točka izgleda.. ako tu puno zaj*** onda im slijedi tsunami refunda :) 

Lijep pozdrav ;)
16 godina
offline
Re: Star Citizen
Tonči kaže...

Taj refund od sto kuna vama ugl. ne znači ništa, a njima znači puno. Ako ste već čekali 7 godina do ovdje, pa pričekajte i taj 3.0. Možda vam bude žao...

 

Nije bas 100, nego 200. Slazem se da se da prezivjet i bez 200 kn.

A njima bi i trebalo znaciti puno - znaci da je ekipi dosta cekanja i povlacenja za nos,

pretakanja iz supljeg u prazno i neostvarenih obecanja:

https://www.reddit.com/r/starcitizen_refunds/comments/593nng/star_citizen_missing_features_and_broken_promises/
Uostalom to vise ni nije igra za koju sam pledgao.

10 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Stari to se govori vec godinama, cekaj 2.4 pa drugi pa treci, a cemu? Znate i sami da lazu i kako itko moze "pomagat" takvoj kompaniji? Koliko je odgadanja bilo, koliko obecanja. A vecina pledgera igru nemoze ni igrat jer trebas imati hebenu grafu. Evo da sutra izade sto bi se postiglo? Nista jer bi cekao godinama dok oni poprave sve bugove i na kraju krajeva jeli mi itko moze reci detalje u vezi igre? Ama bas nitko to nemoze reci jer svatko moze reci sto se sada moze raditi (odnosno ne raditi da se bolje izrazim) jer pogledaj obecanja, a pogledaj koliko su ih ispunili, evo liste prije 10 mjeseci https://www.reddit.com/r/starcitizen_refunds/comments/593nng/star_citizen_missing_features_and_broken_promises/

No P2W, a prodaju brodove, ajde da mi sada netko rece da nije jer se do toga moze doci i sa accountom bez love... da bez love za nekih 2 godine za brod od 2000$  (i ovo neznamo.... zapravo sto znamo?) Kickstarter: https://prnt.sc/gl6azf

16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

i da 3.0 bude sve sto su najavili pa i vise,sta onda? Nije napravljeno ni 20% od igre.Ista se ne ocekuje min. 2 godine + 1 godinu za poliranje bugova

 

usotalom, ako igra jednog bude ono sto oni govore, onda nitko nece imati nista protiv dati dodatnih 100-200 kn sta su "ustedjeli" kupujuci alpha-u.

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice