Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.781
|
čitano: 776.574
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
mislav_01 kaže...
Dado_ZG78 kaže...

Pa istina, malo mi se vratio hype nakon ovoga..  nadam se da 2.6 dolazi uskoro da uđem opet u tu Betu :) 

 

Tonči ima ćevape i pivu kako god bilo :P  

 

 

 

Kratki pregled pokazanog...

 

 

Nisu ništa novo pokazali, ali doslovce NIŠTA novo u odnosu na gamescon. Dakle planet letiš, vec viđeno, ovaj puta bez skrivanja i skriptirano. Sve je to ljepuškasto ali idalje nema vertical slice gameplaya, ne vidim osnovni gameplay loop. Ovaj video na planetu je skriptiran 100%, pa ni AI ne radi. Ti si svjestan da oni zadnjih godinu dana nisu ništa izbacili pametno?

 OK...   whatever...  

Lijep pozdrav ;)
9 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

 

Demo u odličnoj kvaliteti.

 
3 1 hvala 0
13 godina
offline
Star Citizen

onaj filing kad kupis novu kantu da mozes igrat sc ali kad on napokon izadje, to bude prestara kanta..

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
mislav_01 kaže...
Dado_ZG78 kaže...

Pa istina, malo mi se vratio hype nakon ovoga..  nadam se da 2.6 dolazi uskoro da uđem opet u tu Betu :) 

 

Tonči ima ćevape i pivu kako god bilo :P  

 

 

 

Kratki pregled pokazanog...

 

 

Nisu ništa novo pokazali, ali doslovce NIŠTA novo u odnosu na gamescon. Dakle planet letiš, vec viđeno, ovaj puta bez skrivanja i skriptirano. Sve je to ljepuškasto ali idalje nema vertical slice gameplaya, ne vidim osnovni gameplay loop. Ovaj video na planetu je skriptiran 100%, pa ni AI ne radi. Ti si svjestan da oni zadnjih godinu dana nisu ništa izbacili pametno?

 OK...   whatever...  

 

Ne znam ja šta ti znaci whatever, valjda neki argument.

 

E jebiga meni se više ne cucla CR kita nakon 5 godina cekanja. Gamescon je imao bolju prezentaciju od ovoh na citizenconu, kojeg mi nije jasno zasto uopce organiziraju. Imamo vec rehash viđenog. 

 

Šta te impresioniralo točno? Kad CR maše rukama i serenda? Kada gledaš tech demo u cryengine u sandobxu kojeg moja baba pokojna kada ima modele moze sama slozit? Da pricamo o year 2 razvoja projekta reko bi oke super. Meni je vec više dosta bullshita od CRa. Kazem da smo u year 2 ok al ovo je komedija više. Oni nisu u stanju u godinu dana napraviti jedan jebeni usrani slice SQ42 gameplaya. Zašto? Jer im NIŠTA od sustava ne radi. Citava prezentacija je trebala biti oko SQ42 al nisu bili ready. Dobili smo gameplay u sandbox editoru koji smo vec vidjeli i ovaj put se nisu ni pretvarali da igraju u MP i dobili par slideova u PP. Za citizencon? Ocito je nešto pošlo po zlu jer ako im je ovo plan od pocetka bio onda su veci idioti nego što se čini.

 

Uglavnom dopizdilo mi pratit više ovaj "projekt". Dosadno, naporno, sve vec viđeno i nikako nešto opipljivo. Vidimo se tamo kraj 2017 / 2018. kada izađe prva misija SQ42 koja ce biti nula naspram, ne znam, ME andromeda...Izgubio sam i nadu i povjerenje da ce ikada išta biti od SCa nakon ove "prezentacije".

 

O inflaciji brodova koji sada koštaju par stotina dolara za nešto što mi se cini da bi trealo bit max 40-50 necu ni trošit rječi. Još nisu ni originalny brodovi flyable, ej godine i godine oni nemaju usrane borodve. I sada ti kazem, mark my words, brodove neces lako skupit, idalje ces ih moc kupit za RL keš kad igra izađe šta god oni sad pricali.

Poruka je uređivana zadnji put sri 12.10.2016 10:03 (mislav_01).
16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Whatever mi znači da mi se ne da raspravljat o tome više jer su doživljaji ovog projekta očigledno totalno subjektivni (od nas backera pa do novinara..). 

Nekog nešto oduševi a drugog ista stvar razočara, go and figure...

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Ova igra se toliko srozala tako da bi ljudi skakali od srece da ubace jos jedan towel ili fish.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Ova prezentacija je trebala biti samo uvod u SQ42 poglavlje s nekoliko misija (Citizencon je trebao biti orijentiran na single-player po najavi), kojeg nisu završili na vrijeme (problem sa integracijom animacija u jednom kraćem dijelu što je lokalizirani problem, te stara verzija AIa što nije toliko bitno za demo, ali je zasada jedini ozbiljni blocker za sam SQ42 pošto jako pažljivo rade na Subsumtionu, AI sistemu koji bi, ako uspiju, trebao biti jako super stvar) pa ju nisu ni prikazali jer nije reprezentativno za finalni produkt (od početka je rečeno da je SC razvojni put posve otvoren, dok je pristup SQ42 sličniji onom velikih studija). Ovo nije bio gameplay demo već, kao što i sam naslov prezentacije i videa kaže, Procedural Planets v2 demo. Poanta nije u igrivosti i integraciji planeta sa ostalim sustavima, to su pokazali na Gamesconu, već tehnologiji izrade i modifikacije planeta - koja je poprilično revolucionarna jer nitko nikada prije nije uspješno iskombinirao realno osvjetljenje sa čestično baziranom simulacijom atmosfere (u osnovi, nebo nije skybox platno sa fiksnim izvorom svjetlosti već je sve od boje neba, preko sjena do rasapa svjetlosti rezultat simulacije svjetlosnih zraka iz zvijezde na realnoj udaljenosti kroz atmosferu sa realnim svojstvima, umanjeno na 1/2 - 1/4 skalu), infinite LOD sistem bez draw distancea (horizont kojeg vidiš nije prekid rendera već realni horizont uslijed zakrivljenosti površine, a uredno možeš vidjeti sve dovoljno velike površinske objekte na svim udaljenostima, a u vertikali čak i svemirsku postaju na 100+ km visine) i prijelaz s planeta na planet bez loadinga (prikazano nakon demoa), a što će biti bitno za doslovno polovicu planiranih profesija, ideju "emergent gameplaya" i sve koje interesira PvE. Plus izgleda jako dobro. Isto tako, zamisao je bila pokazati kako će otprilike izgledati radiant ponovljive misije. 

 

Ljudi ne razumiju koliko je ovo velik podvig. Kad je Sean Tracy kasnije pokazivao editor kojeg koriste, oni koji se kuže u razne game engine su odmah primjetili da se radi o najmoćnijem toolsetu kojeg je itko ikad napravio za jednu igru. Skraćena verzija - nakon što računalo izgradi planet proceduralno uz pomoć "seeda", tim artista koristi alate za on-the-fly promjenu, modifikaciju, nadogradnju, placement objekata (zgrade, vozila, brodovi...), te slojeve raznih biosfera na promjenjivoj skali od mikro do makro elemenata (u jednom trenutku radi planinu, u drugom spawna rakove po obali jezerca), a mogu modificirati i atmosferu i evente (poput one pješćane oluje). Kad završe, njihov rad je odmah spreman za uporabu u samom engineu, "seed" se modificira i postaje temelj za real time LOD-based izgradnju planeta za sve igrače u multiplayeru (što smanjuje opterećenje servera i oslobađa resurse klijenta), a sve skupa ide kroz novi patching sistem koji omogućuje jednostavnu ugradnju u samo igru bez downloada cijele igre. Ovo u osnovi znači da standardni tim artista može napraviti planet (i importati ga u igru kroz redoviti tjedni update) u roku od minimalno nekoliko dana, što je bitno ne samo za osnovni već i dodatni content pošto igru planiraju održavati barem 5 godina nakon izlaska. Svi koji su prije tvrdili da je 400+ Crysis-level planeta "previše za izradu rukom i nemoguće za današnja računala/servere" su odjednom malo zašutili...

 

A pazi - ova tehnologija nije postojala još prije godinu dana, na njoj je protekle godine radio jedan dio ekipe iz Cryteka koji su sad u franfurtskom studiju CGIa (i koji su napisali Cryengin u orginalu). Čim dovrše integraciju animacija (doslovno kroz par dana, svi problemi su već riješeni i rješenje je opisano i prikazano kroz stabilizacijski FPS demo prije par tjedana) i novi netcode (također u fazi poliranja, riješili su glavni problem), izaći će 3.0 verzija sa misijama i ovakvim planetima. To što novu tehnologiju i nove buildove backeri ne dobivaju odmah čim su gotovi je stvar resursa i trijaže. Iznimno je skupo i kompleksno održavati stabilni live build u sred developmenta, zahtjeva puno vremena i ljudi za gluposti (npr. inžinjeri koji rješavaju game-breaking bug u live verziji ne mogu u isto vrijeme raditi na bitnijem poslu integracije sistema koji će taj bug možda učintii irelevantnim ili ga potpuno izbrisati već u sljedećoj iteraciji builda, pa se posao radi bespotrebno i redundantno). Prečesti patchevi bi postigli kontraefekt, a to je da bi više ljudi radilo na live buildu alphe nego na razvoju same igre, a to je suludo. Ovakav model razvoja ovisi o jako finom balansu očekivanja i mogućnosti, a to je sve problem koji uopće ne bi postojao da se ne radi o open developmentu, sve bi se to odvijalo iza zatvorenih vrata bez potrebe za stalnim updateom publike.  

 

Ponavlja se priča o nestrpljivosti ljudi koji ne razumiju kako izgleda razvoj jedne nove AAA igre. Ništa zasada nije niti čudno niti neuobičajno niti je taj razvoj predug za ono što su pokazali da rade. Nitko do dana današnjeg ne bi ni znao da igra postoji da nije crowdfundinga, već bi ju veliki publisher skrivao kao zmija noge sve dok nemaju gotovo finiširan proizvod. Već su mnogi to usporedili sa proizvodnjom kobasica - kobase su fina stvar kad ih jedeš gotove, ali ne mogu baš svi provariti proces njihove izrade... A development je jako, jako ružna stvar kad ga ideš secirati. Puno snažnih individua koji se ne mogu istrpiti, puno partikularnih sebičnih interesa, te problemi, kašnjenja i glavobolje doslovno svaki dan. Svaki razvoj u ITu je takav, bez iznimke. A pogotovo u projektu koji više nema nikakve veze s onim što je zamišljeno prilikom izrade prvog demoa 2012.

 

 

Brodovi koštaju točno onoliko koliko su do sada koštali, osim kad su na sniženju. A, kao što je i CR tijekom prezentacije rekao, ne treba ti više od 45$ za igru i sve više od toga je samo i isključivo dobra volja onih koji žele više donirati projektu, pa zauzvrat dobiju "bolji" brod (što je relativno; nova korveta od 750$ zahtijeva 24 člana posade koje treba ili osgurati među populacijom igrača ili platiti monstruozno održavanje i "plaću" NPCa, što si nitko neće moći priuštiti mjesecima nakon što igra izađe, ne može sletiti na planet pa će ostajati kao perzistentan objekt u Svemiru, što znači da će ju svatko moći probati ukrast ili uništitii i 24h će netko morati dežurati na njoj, a dva jeftina torpedo-boata ju razvale kad se sjete zbog ovećih torpeda sa dmg bonusom na kapitalne brodove). Zašto bi itko morao kupiti brod od 200+$? Nije uvjet. I tako ćeš ga moći izgrindati u igri za par tjedana. Prosječna donacija je oko 100$, što će reći da je većina kupila samo osnovni paket. Brodovi koji nisu još napravljeni nisu napravljeni s razlogom, a taj razlog je upravo single-player kampanja. Išli su prvo raditi brodove koji će se pojavljivati u SQ42, a zanemarili su većinu ostalih jer nemaju baš tim od 300 ljudi samo za brodove, a što je i logično jer će SQ42 izaći debelo prije Star Citizena. Financijski model SCa je napravljen tako da zaradi maksimalnu količinu novaca, kao uostalom i svaki dobar financijski model u povijesti poslovanja i novca.

 

Apsolutno jedina greška koju svi rade je što slušaju Chrisa Robertsa kad priča o nekakvim datumima za koje svi znaju da nisu realni jer interni razvojni datumi su tek sredstvo pritiska na zaposlenike s kojima svi skupa mogu obrisati dupe i to će ti reći svatko tko je radio na projektu tog tipa. No publika to ne zna, a CR je malo preveliki autist da to shvati konačno i prestane lupetati kad god se opusti. Na kraju krajeva, SQ42 u ovom trenutku s obzirom na raniju najavu (blagdani 2016.) kasni manje od ME:A, TC: The Division i Witchera 3, te će kasniti manje još mjesecima, a tu se radi o igrama sa navedenim datumom izdavanja i marketinškom pozadinom iza njega. SQ42 pak još uvijek nema niti je ikad imao objavljeni datum izlaska. To je zapravo normalno, samo su svi popasli marketinške spike o savršenim razvojnim putovima velikih studija... 

Poruka je uređivana zadnji put čet 13.10.2016 5:21 (Pizvo).
13 godina
offline
Re: Star Citizen
Pizvo kaže...

 

 Nitko do dana današnjeg ne bi ni znao da igra postoji da nije crowdfundinga, već bi ju veliki publisher skrivao kao zmija noge sve dok nemaju gotovo finiširan proizvod.

Možda, ali isti taj publisher bi puno realnije postavio ciljeve, rokove i procjenio potrebna sredstva. Ovdje je situacija takva da su prisiljeni pokazati bilo što samo kako bi ljude i dalje zadržali blizu projekta i osigurali si koliko toliko stabilan priljev sredstava. A to onda dovodi to toga da se fokusiraš na one stvari koje je lako prezentirati "ulagačima" i dalje nabijati hype, a ne na ono što je trenutno najbitnije da se projekt što prije završi.

 

U ostatak posta ne ulazim jer nisam kompetentan, ali na prvu mi i dalje zvuči kao "predobro da bi bilo istinito". 

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
15 godina
odjavljen
offline
Star Citizen

Lurkam po temi već dugo i kao totalni laik moram reći da je onaj gore linkani video WOW! Uz svu lošu karmu koju ova igra iz godine u godinu skuplja ja samo mogu reći da se nadam da će uspjeti jer ovo stvarno izgleda "predobro da bi bilo istinito".  

Would you look at me now? Can you tell I'm a man? With these scars on my wrists To prove I'll try again Try to die again
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
skank666 kaže...

Lurkam po temi već dugo i kao totalni laik moram reći da je onaj gore linkani video WOW! Uz svu lošu karmu koju ova igra iz godine u godinu skuplja ja samo mogu reći da se nadam da će uspjeti jer ovo stvarno izgleda "predobro da bi bilo istinito".  

 Pričekaj još malo patcheve 2.6 i naročito 3.0 pa ćeš vidjeti kud to sve vodi....   :) 

Lijep pozdrav ;)
8 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Tvoj prvi i drugi odlomak su zapravo povezani. 

 

U prvom odlomku si malo u krivu - glavni prigovor CIGu je upravo suprotan, a to da se previše orijentiraju na tech demoe i prezentacije pozadinskih sustava a premalo na gameplay i sadržaj. To što oni to sve upakiraju u grafički prekrasan video je samo sretan nusprodukt činjenice da koriste modificirani Cryengine i zapravo im je od početka cilj da igra izgleda predivno s nevjerojatnom pažnjom na sitne detalje. Fidelity je integralan dio igre jednako kao i core mehanike. 

 

Nedostatak publishera jest poblem za vremenske rokove, ali blagoslov u vidu samog razvoja. Razlog zašto zvuči predobro da bi bilo istinto je taj što zbilja jest toliko dobro, a dobro je baš zato što ne postoji publisher. Proceduralni planeti u SCu su kao ideja krenuli iz glava Carstena Wentzela i Marca Corbette, dvojice orginalnih inženjera koji su radili Cryengine, a koji su nakon problema u Cryteku odlučili raditi za CiG kao najvećeg i najambicioznijeg developera koji ga koristi. CIG im je zauzvrat dao neograničen budžet i vremena koliko god im treba da naprave tu tehnologiju. Upravo u tome jest ključ - ne postoji publisher koji bi tolerirao paralelni razvoj tehnologije za koju nije sigurno kad i da li će biti gotova, te naknadni implement u samu igru. Srezali bi to kao nepotrebni višak i trošak, te natjerali developere da kreiraju planete po industrijskim standardima, što bi nužno uvjetovalo loadinge, nedostupnost većeg dijela površine, lošiji fidelity itd. Isto tako, uvjetovali bi downgrade grafike i fizike radi porta na konzole jer ne bi htjeli izgubiti taj dio tržišnog kolača. 

 

Današnji publisheri ne toleriraju guranje granica tehnologije jer je to skupo, neizvjesno i dugotrajno (u ekonomiji poznati i kao 3 glavna neprijatelja svake investicije), a sve tri stavke se kako godine odmiću samo povećavaju. Da se radi o uvjetima prave tržišne utakmice i konzmenata koji cijene nove tehnologije, to bi prolazilo, ali slijepi gutači lijepo upakiranog smeća koji spremno plaćaju 1st day DLCe posve anuliraju potrebu za stvarnim razvojem. Oni kojima to može proći su oni koji su svoje igre koristili kao glorificirane tech demoe za engine i/ili sustav distribucije. No prošla su vremena kad je HalfLife 2 bio vrhunska igra i usput gurao naprednu fiziku Sourcea i Steam ili kad je Crysis topio grafičke kartice radi demonstracije moći Cryenginea. Danas čak i vrhunski uradci poput Witchera grade svoj uspjeh isključivo na pametnom korištenju već postojeće tehnologije i trpanjem više ljepših poligona. Problem su konzole, koje su tehnološki zapele. Problem su publisheri koji žele povrat investicije do E3 za maksimalno 3 godine. Problem su development studiji koji samo štancaju reskinove on-rail pucačina koje se u suštini nisu mijenjale 15 godina. Problem su nove generacije igrača koji su konzumeristi najgore vrste i kupuju lijepe i sjajne stvari koje su nove bez ikakvog razmišljanja. 

 

Star Citizen kao koncept i ideja je upravo suprotan tome od početka i kao takav je i prezentiran. Ljudi nisu zasuli CRa sad već stotinama milijuna dolara jer žele COD:IW, već jer žele obećano guranje granica i nešto o čem su oduvijek sanjali, a nitko se nije usudio napraviti. Kvragu, nisu se do sada usudili ni zamišljati. Jedini koji se dosada doista usuđivao svakim svojim pokušajem je upravo on, prvo sa Wing Comanderom koji je redefinirao žanr i 3D gaming u globalu, onda sa Freelancerom, koji je, da su se zvijezde drugačije posložile, trebao biti alternativni model MMOa WOWu (čiji model izrade i tehnologija su predložak ogromnoj većini MMOa danas), ali ga je srezao upravo nestrpljivi publisher, a sad konačno ima i lovu i tehnologiju i slobodu da to napravi kak spada. I naravno da će to potrajati jako dugo jer su problemi i izazovi golemi, jer je razvoj fragmentiran, jer je sam CR jako teška osoba i vizionar s prilično očajnim management sposobnostima, itd. No kao što je moj omiljeni developer iz CIGa, Sean Tracy, rekao u jednom intervjuu:

 

"We had a saying at Crytek: Difficult takes a day, impossible takes a week. We can do all of it, believe me, it's just a question of time and resources."

 

Okupili su industrijske veterane, genijalce koji su odgovorni za oveći dio gaming tehnologije u zadnjem desetljeću, te popriličnu lepezu vizionara. Nemaju pritisak "odozgora", nemaju nepromjenjive rokove, imaju jedan od najvećih developmend budžeta u povijesti kompjutorskih igara, te generalnu podršku sad već goleme zajednice igrača i entuzijasta. Razvoj i struktura tvrtke su se osjetno stabilizirali u zadnjih godinu dana, tehnologije se dovršavaju jedna za drugom, content redovito napreduje... Budućnost je optimistična. Doslovno jedini problem je - koliko dugo ćemo čekati na proizvod s kojim će i oni i mi biti zadovoljni. Moglo bi to biti jako dugo. I moglo bi to uzrokovati ozbiljne probleme kasnije zbog sve veće nestrpljivosti i nerazumijevanja. Crowdfunding je jedini način kako je ova igra mogla nastati, ali i najbrži način da se sve pretvori u golemi shitstorm. No dok god izvlače ovakve prezentacije i dok god to s vremenom ljudi mogu probati u alfi, ići će to dalje...

16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Pizvo 

Jedini problem u cijeloj tvojoj priči je što imaš dosta krivih informacija, tj. neke su nepotpune, naime nemaju stotine milijuna dolara, već su skupili nešto manje od 130 milijuna, a dosta je upitno koliko je od tog novca još na raspolaganju. Također taj budžet nije ništa spektakularno, jer se radi o MMO igri + Single player igri + tko zna što još. Samo primjera radi u  Destiny se utuklo 500+ milja, Star Wars MMO blizu 300, u jedan COD: MW2 koji nije niti blizu grandioznosti koju SC obećaje je utučeno 250 milijuna (uglavnom "izguglaj", pa ćeš i sam shvatiti o čemu pričam).

 

Tonči je dosta dobro objasnio na ovom forumu koliko njihov "pogon" košta (naravno ima tu dosta pretpostavki), a ja iskreno mislim da će njima jako zafaliti love, jer do sada nisu napravili jako puno (od njihovih prezentacija i demnostracija do punokrvne MMO igre koju oni sanjaju je ostao jako velik put za prevaliti), a pretpostavljam da je velika količina novaca već potrošena.

 

Živi bili pa vidjeli, reklo bi se. Svi se samo možemo nadati da ćemo kroz neodređeni broj godina dobiti najbolji MMO koji se ikada pojavio i igretinu epskih proporcija. Ali dok se ne pojavi barem nekakva BETA, koja ima sve feature koje su oni zamislili, moje novce nebudu vidjeli.

Poruka je uređivana zadnji put pet 14.10.2016 9:23 (HAL).
 
1 0 hvala 1
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
HAL kaže...

Pizvo 

Jedini problem u cijeloj tvojoj priči je što imaš dosta krivih informacija, tj. neke su nepotpune, naime nemaju stotine milijuna dolara, već su skupili nešto manje od 130 milijuna, a dosta je upitno koliko je od tog novca još na raspolaganju. Također taj budžet nije ništa spektakularno, jer se radi o MMO igri + Single player igri + tko zna što još. Samo primjera radi u  Destiny se utuklo 500+ milja, Star Wars MMO blizu 300, u jedan COD: MW2 koji nije niti blizu grandioznosti koju SC obećaje je utučeno 250 milijuna (uglavnom "izguglaj", pa ćeš i sam shvatiti o čemu pričam).

 

Tonči je dosta dobro objasnio na ovom forumu koliko njihov "pogon" košta (naravno ima tu dosta pretpostavki), a ja iskreno mislim da će njima jako zafaliti love, jer do sada nisu napravili jako puno (od njihovih prezentacija i demnostracija do punokrvne MMO igre koju oni sanjaju je ostao jako velik put za prevaliti), a pretpostavljam da je velika količina novaca već potrošena.

 

Živi bili pa vidjeli, reklo bi se. Svi se samo možemo nadati da ćemo kroz neodređeni broj godina dobiti najbolji MMO koji se ikada pojavio i igretinu epskih proporcija. Ali dok se ne pojavi barem nekakva BETA, koja ima sve feature koje su oni zamislili, moje novce nebudu vidjeli.

 https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_video_games_to_develop

 

*Ova velika cifra za Destiny pretpostavljam da označava čitav ciklus igara iz serijala. Ali je ona i svakako zanimljiv primjer iznimno jakog publishera i developera koji svojim proizvodom nisu previše oduševili.

 

Nešto gledam ovu listu i dosta novaca ode na marketing. Iskreno ne mislim da će zafaliti novca, ustvari sam u to prilično siguran. Kako kažeš, živi bili pa vidjeli, vidjet ćemo kad izađe Squadron a onda i Star Citizen. Za sada priliv novca dobro izgleda: 1 ; 2.

Poruka je uređivana zadnji put pet 14.10.2016 13:49 (Khevtuul).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Khevtuul kaže...

 https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_video_games_to_develop

 

*Ova velika cifra za Destiny pretpostavljam da označava čitav ciklus igara iz serijala. Ali je ona i svakako zanimljiv primjer iznimno jakog publishera i developera koji svojim proizvodom nisu previše oduševili.

 

Nešto gledam ovu listu i dosta novaca ode na marketing. Iskreno ne mislim da će zafaliti novca, ustvari sam u to prilično siguran. Ali nije bitno što ja mislim, vidjet ćemo kad izađe Squadron a onda i Star Citizen.

 Ma naravno puno love ode na sam marketing, ali otišlo je puno love na marketing SC-a (Gary Oldman je čisti marketinški trik, a vjerojatno košta iznimno puno).

 

Što se tiče Destinya, ovo vrlo vjerojatno je lova za cijeli serijal, ali čak i taj cijeli serijal Destinya nije niti približno kompleksan poput SC-a.

 

Ja stvarno nisam nikakav hater ove igre, ali mislim da su opako pretjerali sa ciljevima.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...
skank666 kaže...

Lurkam po temi već dugo i kao totalni laik moram reći da je onaj gore linkani video WOW! Uz svu lošu karmu koju ova igra iz godine u godinu skuplja ja samo mogu reći da se nadam da će uspjeti jer ovo stvarno izgleda "predobro da bi bilo istinito".  

 Pričekaj još malo patcheve 2.6 i naročito 3.0 pa ćeš vidjeti kud to sve vodi....   :) 

 dado kad ce taj patch 2.6? posudio malo od frenda acc .. fps i dalje koma .. gpu mi pliva na 0% vecinu vremena.. iliti ga neradi nista..  onaj vanduul swarm se vrti odlicno..  dali je sad neki event za isprobavanje brodva? lik ih ima hrpu koji se mogu voziti.. zbunj.. 

xfact
8 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
HAL kaže...

Pizvo 

Jedini problem u cijeloj tvojoj priči je što imaš dosta krivih informacija, tj. neke su nepotpune, naime nemaju stotine milijuna dolara, već su skupili nešto manje od 130 milijuna, a dosta je upitno koliko je od tog novca još na raspolaganju. Također taj budžet nije ništa spektakularno, jer se radi o MMO igri + Single player igri + tko zna što još. Samo primjera radi u  Destiny se utuklo 500+ milja, Star Wars MMO blizu 300, u jedan COD: MW2 koji nije niti blizu grandioznosti koju SC obećaje je utučeno 250 milijuna (uglavnom "izguglaj", pa ćeš i sam shvatiti o čemu pričam).

 

Tonči je dosta dobro objasnio na ovom forumu koliko njihov "pogon" košta (naravno ima tu dosta pretpostavki), a ja iskreno mislim da će njima jako zafaliti love, jer do sada nisu napravili jako puno (od njihovih prezentacija i demnostracija do punokrvne MMO igre koju oni sanjaju je ostao jako velik put za prevaliti), a pretpostavljam da je velika količina novaca već potrošena.

 

Živi bili pa vidjeli, reklo bi se. Svi se samo možemo nadati da ćemo kroz neodređeni broj godina dobiti najbolji MMO koji se ikada pojavio i igretinu epskih proporcija. Ali dok se ne pojavi barem nekakva BETA, koja ima sve feature koje su oni zamislili, moje novce nebudu vidjeli.

 

 

To je figurativni izraz, skupili su 127 milja (uskoro 128). I barem polovica budžeta drugih igara su marketinški troškovi.

 

Što se koštanja tiče, postoje puno opširnije i detaljnije analize od tončijeve, poput ove, koji uključuju prosjek plaća, porezna izvješća i procjenu troška izgradnje studija s obzirom na prosijek građevinskih cijena lokalno:

 

https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/512ulc/whats_with_frontier_forums_sc_thread_oo/d79qdjb

 

Ono što mnogi zaboravljaju prilikom računanja potrošnje je da CIG nije počeo kao veliki studio s 360 zaposlenih već je to postizao postepeno. S druge strane, nedavna analiza drugog backera je pokazala da u zadnje 3 godine SC od 11. do 11. mjeseca svake godine zaradi gotovo identičnu cifru od oko 35 milijuna dolara. Najveći peak troškova je bio prilikom mo-cap snimanja paralelno s razvojem, ali su tada imali 100 zaposlenih manje. Po svim procjenama u ovom trenutku imaju oko 30+ milja dolara u rezervi, s tim da su između Gamescona i Citizencona zaradili dodatne milijune, a uskoro dolaze i blagdanske ponude, u pratnji još dva livestreama, a na jednom od njih bi mogli prikazati odgođenu SQ42 misiju. Ako pretpostavimo da će godišnja zarada ostati na razini prethodne 3 godine, da će se godišnji deficit kretati u rangu 8-10 milja (što bi bilo povećanje troškova od 2-3 milje s obzirom na 2016.), te da će SQ42 kasniti barem do E3 2017., svejedno imaju sasvim komotnu zalihu do izlaska SQ42 sve i da kasni 2 godine, a ta igra će pak sigurno zaraditi barem godišnju cifru sama za sebe u startu (zapravo većina ljudi ne želi donirati prije dovršetka igre već će ju kupiti gotovu).

 

A sve da to propadne, što je gotovo nemoguće, imaju oni asa u rukavu koji se zove spoznorstvo. Već su koketirali s AMDom (Mustang Omega) i Intelom (logo na počecima live prezentacija), te od njih uvijek mogu pobrati sponzorske ugovore koji i dalje ne znače 3rd party publishing. Trebali su zaraditi i od prodaje Saitekovih SC HOTASa, a to je sad odgođeno je ih je kupio Logitech no ne mora značiti da su od toga odustali. Na kraju, imaju opciju licenciranja StarEngina (dovoljno je promijenjen da predstavlja novi proizvod) te tehnologije poput Subsumtiona ili StarNetworka za Cryengine (ovo zadnje će pogotovo zanimati apsolutno sve i jednog multiplayer i MMO developera na planetu). 

 

I sve to pod pretpostavkom da im novac svih ovih godina samo leži na računu, za što postoje suptilni hintovi od njih samih da i nije baš tako i da su dio love investirali unutar branše, sa ovećim povratom.

 

Puno toga se može napisati o fundingu Star Citizena, ali ne i da je loše zamišljeno ili neodrživo.  

 

 

 

HAL kaže...
Khevtuul kaže...

 https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_video_games_to_develop

 

*Ova velika cifra za Destiny pretpostavljam da označava čitav ciklus igara iz serijala. Ali je ona i svakako zanimljiv primjer iznimno jakog publishera i developera koji svojim proizvodom nisu previše oduševili.

 

Nešto gledam ovu listu i dosta novaca ode na marketing. Iskreno ne mislim da će zafaliti novca, ustvari sam u to prilično siguran. Ali nije bitno što ja mislim, vidjet ćemo kad izađe Squadron a onda i Star Citizen.

 Ma naravno puno love ode na sam marketing, ali otišlo je puno love na marketing SC-a (Gary Oldman je čisti marketinški trik, a vjerojatno košta iznimno puno).

 

Što se tiče Destinya, ovo vrlo vjerojatno je lova za cijeli serijal, ali čak i taj cijeli serijal Destinya nije niti približno kompleksan poput SC-a.

 

Ja stvarno nisam nikakav hater ove igre, ali mislim da su opako pretjerali sa ciljevima.

 

 

Voice acting i mo-cap ugovori još uvijek nisu pokriveni sindikatom u SADu i UK, za razliku od glume, a plaća u branši se ne kreće iznad 90.000$. To je jedan od razloga zašto se slavni glumci sve više pojavljuju u igrama - vrlo su jeftini. Ovdje se ne radi o milijunima dolara plaća kao na filmu. Kickstarter streach goal koji je obećao mo-cap i slavne glumce je počeo sa 4, a završio sa 5.5 milijuna dolara...

 

 

 

=xfact= kaže...
Dado_ZG78 kaže...
skank666 kaže...

Lurkam po temi već dugo i kao totalni laik moram reći da je onaj gore linkani video WOW! Uz svu lošu karmu koju ova igra iz godine u godinu skuplja ja samo mogu reći da se nadam da će uspjeti jer ovo stvarno izgleda "predobro da bi bilo istinito".  

 Pričekaj još malo patcheve 2.6 i naročito 3.0 pa ćeš vidjeti kud to sve vodi....   :) 

 dado kad ce taj patch 2.6? posudio malo od frenda acc .. fps i dalje koma .. gpu mi pliva na 0% vecinu vremena.. iliti ga neradi nista..  onaj vanduul swarm se vrti odlicno..  dali je sad neki event za isprobavanje brodva? lik ih ima hrpu koji se mogu voziti.. zbunj.. 

 

 

Fps će sad ziher biti najgori mogući jer SVI igraju zbog eventa, što će reći da u svakoj instanci dobivaš informacije o najvećem mogućem broju igrača (prokletstvo stock Cryengine netcodea). Do kraja tjedna svi backeri imaju pristup svim brodovima u igri, naime, pa ih svi i isprobavaju. Novi netcode dolazi sa 3.0.

 

2.6 je na poliranju, vjerojatno će ga pljusnut na PTU u studenom, oko najavljenog livestreama.

Poruka je uređivana zadnji put pet 14.10.2016 20:24 (Pizvo).
13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

sve 5 ali zasto pobogu jos nisu pokrpali onaj port olisar. pa jos uvijek teksture klipaju na mjestima.. a u hangaru da nepricam..  gdje god se okrenem nesto je broken..

xfact
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
=xfact= kaže...

gdje god se okrenem nesto je broken..

 Welcome to Alpha :)

13 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

znam stari moj ali hangar module je izbacen kada? 

xfact
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Star Citizen

Bolje vrabac u ruci nego golub na grani.

Elite Dangerous + fps po želji;Fallout,neka druga, kako kome.

SC je hibrid toliko igara,moze se slobodno razvijati godinama i ostat ce uvije samo koncept projekt.

Prezentiranu misiju doslovno identična u Elite. Iako je elite takve misije traju krače jer su na mijesecu,nakon par misija postanu dosadne.

Ako je to bit gameplaya ove igre,ista sudbina. Drugo o gameplayu ove igre neznam,što sam vidio zadnjih dvi godine samo hype trailere ko za filmove.  

steam: Enferon;uplay:syngard;origin:M0ntarro; Dyslexia enhanced :) dont judge grammar pls.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
=xfact= kaže...
Dado_ZG78 kaže...
skank666 kaže...

Lurkam po temi već dugo i kao totalni laik moram reći da je onaj gore linkani video WOW! Uz svu lošu karmu koju ova igra iz godine u godinu skuplja ja samo mogu reći da se nadam da će uspjeti jer ovo stvarno izgleda "predobro da bi bilo istinito".  

 Pričekaj još malo patcheve 2.6 i naročito 3.0 pa ćeš vidjeti kud to sve vodi....   :) 

 dado kad ce taj patch 2.6? posudio malo od frenda acc .. fps i dalje koma .. gpu mi pliva na 0% vecinu vremena.. iliti ga neradi nista..  onaj vanduul swarm se vrti odlicno..  dali je sad neki event za isprobavanje brodva? lik ih ima hrpu koji se mogu voziti.. zbunj.. 

 Vidim kolega već odgovorio..   

 Free flight week je sada do ponedjeljka tako da svi možemo letiti u svemu :) 

 2.6 nadam se čim prije :P 

Lijep pozdrav ;)
9 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

 

Odličan video, tko može izdvojiti 20 minuta svakako neka pogleda.

 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Kad je ono live stream za godišnjicu?  Krajem 11.? 

(tada bi najvjerojatnije mogli prikazati malo Squadrona 42...)

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Kad je ono live stream za godišnjicu?  Krajem 11.? 

(tada bi najvjerojatnije mogli prikazati malo Squadrona 42...)

 Tamo nekad oko 20.11. čini mi se.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen
Khevtuul kaže...
Dado_ZG78 kaže...

Kad je ono live stream za godišnjicu?  Krajem 11.? 

(tada bi najvjerojatnije mogli prikazati malo Squadrona 42...)

 Tamo nekad oko 20.11. čini mi se.

 Dakle imaju mjesec dana za finalizirat demo S42 i patch 2.6  :)  

 Ako ne uspiju, opet uzimam pauzu od SC-a  :P 

Lijep pozdrav ;)
9 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Počeo je Free Flight week koji traje do 30.10. Svatko može napraviti account i vidjeti o čemu se radi : 

 

https://robertsspaceindustries.com/promotions/Free-Fly-Fall-2016

Poruka je uređivana zadnji put sub 22.10.2016 0:54 (Khevtuul).
 
1 0 hvala 3
16 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Mislim da će se masa ekipe pridružiti nakon patcha 2.6 (aka Star Marine) zbog FPS-a i novih okolina... 

Nakon 3.0 slijedi lavina...  ;) 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Star Citizen

Koliko Gb je to za skinit I probat?

 

edit: 25Gb  Jao si ga vama ako ne valja 

Poruka je uređivana zadnji put sub 22.10.2016 15:20 (quickr).
13 godina
offline
Re: Star Citizen

Neznam od kud da krenem 

 

Koliko dugo je igra u razvoju? I to je sve što imaju za pokazati? Puno premalo ako se mene pita. Ne znam zašto toliki hype, pa tek kad "zaigraš" ovaj tech demo ima da ti sve nade splasnu. 

 

Jedino pozitivno iz svega je vizualni dojam. Izgleda jako lijepo i tu im mogu dati plus. Kad "naručiš" brod pa te čeka na landing decku, izađeš kroz airlock i ugledaš ringove kako se vrte sa planetom u pozadini. Zbilja lijepo. Jedva čekam da to ubace u elite  

Nadam se samo da će poraditi na optimizaciji. Na svom PC-u, sve na high jedva 35-40 FPS. Ali dobro, alfa je u pitanju, jelda? Bude to bolje, valjda, ako ikad završe. 

 

U svakom slučaju ne vrijedi skidati 25Gb da bi se malo prošetao po hangaru i landing padu. Osim ako ne želite stajati i buljiti u ringove kako se vrte, To stvarno je lijepo 

 

 

9 godina
protjeran
offline
Re: Star Citizen

Alfa je bila i alfa ce ostati godinama, a kad izade do tada ce izaci jos igara s jos ljepsom grafikom, efektima i animacijama. Nadam se da ce neki gigant u igrama otkupiti barem 50% ili 100% sc-a jer svi dobro znamo gdje ovo ide.

Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice