- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Stavi veču sliku i nemoj je uplodat preko foruma.
Dakle, Electronic Arts je kupio Star Citizen....
http://themittani.com/news/ea-announces-purchase-cloud-imperium-games
Dakle, Electronic Arts je kupio Star Citizen....
http://themittani.com/news/ea-announces-purchase-cloud-imperium-games
Prvi april?
Progress report za prošli mjesec + neki screen-ovi...
Ako to nije davanje dovoljno informacija zajednici onda ne znam što jest...
Progress report za prošli mjesec + neki screen-ovi...
Ako to nije davanje dovoljno informacija zajednici onda ne znam što jest...
Pa samo informacije i dobivamo, zar se netko zalio na nedostatak informacija? Zar je ovo hvale vrijedno? 4 od 5 screenova su koncept art, a ovaj PBR screen je sve samo ne impresivan... Crni svemir je svakako odlican izbor za demonstraciju definicije materijala...
Mislim ok, thx za report al ono, mogao sam izguglat takvog arta ako mi se gleda. Ne bi ovo ni pisao da nisi tako formirao komentar kao da su sad ne znam sta vrijedno spomena uradili... Moja preporuka, ubuduce samo okaci linkove/screenove bez ovih ekstra "pravdajucih" komentara, djeluje lame i izaziva mi potrebu da prokomentiram u negativnom svjetlu.
@Minoza:
Očigledno nisi pročitao i pogledao sve na linku koji sam označio jer ne bi ovako komentirao.
@ostali skeptici:
Ljudi daju po svim studijima progress report za protekli mjesec što, kako i na čemu točno rade, vidiš ideje, koncepte, in engine modeliranje, grafiku, motion capturing glumaca i još koješta a ti tvrdiš da nisu dovoljno napravili... mislim WTF?!?
Ne kužim ljude koji ni ne pogledaju/pročitaju o čemu se radi a bacaju komentare tipa - pa ovi ništa nisu još napravili, pa stvar je čisti wapourware, pa to će biti totalna propast od projekta, itd. itd.
Srećom, brojke govore same za sebe i broj zainteresiranih (i optimističnih) backera raste iz sata u sat stabilno i nezaustavljivo.
Pričekajmo DFM za daljnje rasprave o tome kolik je točno potencijal ove igre (po mom mišljenju ogroman..).
... a ovaj PBR screen je sve samo ne impresivan... Crni svemir je svakako odlican izbor za demonstraciju definicije materijala...
Super kritike, a sada mi molim te navedi neki space combat sim sa boljom grafikom od ove pa ću ga odmah nabaviti.
@Minoza:
Očigledno nisi pročitao i pogledao sve na linku koji sam označio jer ne bi ovako komentirao.
...
Pričekajmo DFM za daljnje rasprave o tome kolik je točno potencijal ove igre (po mom mišljenju ogroman..).
Super kritike, a sada mi molim te navedi neki space combat sim sa boljom grafikom od ove pa ću ga odmah nabaviti.
Uvijek sam se vise volio igrati nego citati, zato sam bio los ucenik i zavrsio u game developmentu. Napisat cu ja blog sa svojim mislima i planovima pa ako te ovo zabavlja vjeruj mi moj ce te tekst zabaviti xn.
Nisam bashao vizuale, osvrnuo sam se na izvedbu demonstracije pbr-a, ako vec zelis pokazati fizikalan shading, ovo bas i nije najbolji izbor kako to napraviti. U pricnipu nebitna stavka nego mi zapelo za oko. Tu sam malo nitpicky, priznajem, my guess je da su htjeli prikazati kako ce letalo izgledati u environmentu u kojem ce provoditi vecinu vremena.
Pbr na stranu, mogao bih sada blok teksta napisati sa osobnim stavovima o nacinu na koji se ova prica odvija ali da skratim - megalomanija.
Btw. znas kaj bi ti Tonci rekao... Koje igre? Koje grafike? On je dobrano usao u sceptic mode ali razumijem ga, znam da ima iskustva u game developmentu i da pretezno ne izvlaci iz anusa misli te se u principu slazem sa vise manje svime sto je rekao na tu temu samo sam malo veci optimista, vjerovatno jer imam manje iskustva.
OK, sve pet.. svatko ima pravo na svoje viđenje situacije i mišljenje.
Vrijeme će pokazati o čemu se ovdje radi.
Pričekajmo DFM za daljnje rasprave o tome kolik je točno potencijal ove igre (po mom mišljenju ogroman..).
Ako netko do sada nije upecao koje je tvoje mišljenje... :D ;)
Dado nekako ce mi te biti zao kad se zaposlis u nekoj od HR firmi i sav taj entuzijazam i optimizam koji posjedujes bude krvavo ugusen :\
savjetujem ti da trazis posao negdje vani gdje je puno manje frustracija (ili u nekoj od drzavnih firmi) ^^
Dado nekako ce mi te biti zao kad se zaposlis u nekoj od HR firmi i sav taj entuzijazam i optimizam koji posjedujes bude krvavo ugusen :\
savjetujem ti da trazis posao negdje vani gdje je puno manje frustracija (ili u nekoj od drzavnih firmi) ^^
Hehehe nemaš frke, radim već 9 godina u istoj firmi (u informatici kao developer) i OK mi je (istina, lova bi mogla biti i malo bolja zadnje 2,3 godine ali nije za požalit se..)
Napokon su update-ali Cryengine stranice.
Sada se vidi zašto (više) nije bed da jedan space sim bude upravo u Cryengine-u.
Proširili su mu feature-e i optimizirali ga, što je jedan od razloga zašto CIG dodaje PBR efekt za DFM (i SC općenito)
Baš što se tiče veličine game world-a (što je dosta brinulo dežurne skeptike u vezi izbora grafičkog engine-a) kaže:
Realistic Infinite Worlds
CRYENGINE® introduced incredibly interactive photo-realistic worlds, with huge natural environments that responded to player input and game events as if in the real world. CRYENGINE® continues with this benchmark level of interactive realism in worlds limited in size only by the development budget thanks to intelligent streaming of game data.
Također, super je što su odustali od verzija engine-a i to je od nedavno samo 'Cryengine' koji s vremenom evoluira tj. dobiva dodatne mogućnosti i optimizacije.
Eto ga.. trenutak istine i prvi pravi uvid u gameplay (DFM) je za nešto više od 4 sata (u 3:00h po našem vremenu) i može se pratiti prijenos u živo ovdje ili pričekati snimku na YouTube-u pa pogledat u miru prek vikenda - ja znam da ću pogledat noćas
Baš me zanima u što su to ulagali trud zadnjih mjeseci...
Ako optimizacija bude katastrofalna - trebat će nam SLI Titana da igramo to.
Tamo negdje 2017.
Ako optimizacija bude katastrofalna - trebat će nam SLI Titana da igramo to.
Tamo negdje 2017.
Nema tu puno mjesta za softversku optimizaciju, koriste engine tvrtke čija je ekspertiza u tom polju veoma visoka. Šansa da će oni tu još nešto poboljšati je malena, a ako bi radili ekstenzivne izmjene na samom engineu kako bi bio prikladniji za njihovu specifičnu namjenu onda bi im bilo bolje jednostavno cijelu stvar od nule napisati.
Na njima je ostalo samo tweakanje modela, mapa, LOD-a i sličnih gluparija za koje mislim da nije teško pogoditi kako treba. Jednostavno režeš sadržaj dok perfomanse ne postanu prihvatljive. Tko god je radio nekakvu mapu u bilo kakvom shooteru zna o čemu pričam.
koriste engine tvrtke čija je ekspertiza u tom polju veoma visoka.
Ne samo da ga koriste, nego se nova verzija Cryengine-a radi bliskom suradnjom CIG-a i Crytek-a tj. developeri s jedne i druge strane zajedno rade na novim karakteristikama i mogućnostima potrebnima za igru kao Star Citizen, a koje će postati standardni dio Cryengine-a.
Tako će Cryengine od sada biti pogodan i za razne simulacije a ne samo FPS-ove po čemu je do sada bio
Crytek će SC iskoristiti kao showcase nove inačice Cryengine-a
Twitch live stream samo što nije počeo...
Ovo ubacuju treću Titan Z grafičku da ne bude laga...
Joj ta kašnjenja.. a komotno sam mogao 45 minuta dulje spavat, grrrrrrr
Evo krenuli su
Sve u svemu još je to daleko od spremnoga, potpuno igrivog DFM-a, ali zaista izgleda fantastično.
Kada se ispeglaju postojeći bugovi ovo će biti mrak!
Nadajmo se da će uspjeti izbaciti igrivu Alphu DFM-a do kraja mjeseca...
Sve u svemu još je to daleko od spremnoga, potpuno igrivog DFM-a, ali zaista izgleda fantastično.
Kada se ispeglaju postojeći bugovi ovo će biti mrak!
Nadajmo se da će uspjeti izbaciti igrivu Alphu DFM-a do kraja mjeseca...
Nisam uspio dočekat zaspao sam, pa da upitam kako misliš daleko od spremnog - završne inačice ili daleko od alphe?
Bugovita alpha je normalno stanje zato se i zove alpha, uglavnom živi bili pa vidili. :)
A čuj, za sada im se dosta krši za vrijeme igranja i pati od nekih čudnih bugova tipa brod odjednom počne izvoditi manevar iz filma The Last Starfighter - Death blossom a sumnjam da je to actually dio SC-a
Također mrežni dio kad su probali igrati jedni s drugima je (za sada) jednostavno neigriv.
ALI zato dizajn nivoa, grafika brodova, animacije, user interface, in game prezentacija, atmosfera i čitav look & feel DFM-a je prvorazredan.
U godinu dana su napravili jako dobar posao što se toga tiče.
Kada uklone postojeće veće bug-ove i malo ispeglaju mrežnu kompopnentu (u početku će biti moguće do 12 igrača u jednoj bitci, kasnije kad igra bude pred izlaskom navodno je cilj da taj broj bude oko 60tak..) taj DFM će biti prava slika onoga što nas očekuje u SC-u.
Sve u svemu ekipa radi jako dobru igru, samo im treba vremena da sve ukomponiraju kako treba.
Tnx.
Iskreno, neznam što me više nažiciralo; da li ekipa koja je svakih 10 sec doživljavala orgazam ili činjenica da nisu ni osnovne funkcionalnosti u igri riješili da rade stabilno, a napravili su ogromne enviromente sa hrpom razno-raznih gluposti, koje vjerojatno i sjb. cijelu stvar...
Mislim, ne kužim tu logiku develpmenta; pa ne bi li bilo logično da se prvo ispeglaju i riješe osnovne stvari tipa da ti HUD radi kak spada, da je letjelica upravljiva, da fizika radi kak spada (a ne da se u jednom trenutku brod razleti u komadiće kod laganog udarca, a u drugom mu nije ništa kod full speed ram-a u meteor), da se igra ne ruši svako malo, da zvuk ne prestane radit na neko vrijeme i sl... A tek onda dodavat "eye candy" stvari i punit scenu sa detaljnim objektima i sl. stvarima?
Makar mi je jasno kak je to ispalo; morali su nekaj pokazat, pa su pustili kaj su imali i nadali se da će ekipa odignorirat očite propuste i probleme, te biti zadivljeni time kak radi "Gforce" u igri... A očito im je i uspjelo :)
Mene je crowd (uz crashanje i spominjanje G-forcea svakih 33,8 sekundi) toliko izritirala sinoć da sam morao ugasiti nakon 45min. Baš to što si rekao, kao da su doživljavali orgazam svakih 10 sekundi.
Kompilacija samo ingame scena.
S obzirom da je ovo Alpha, ne vidim nešto strašno u bugovima, rušenjem i šta vec. Neki ljudi na forumima, boardovima kao da ne znaju što znaci alpha. Ovo sto je pokazano je totalno u skladu s prefixom alpha version po definicijama.
Što se tice buduceg pranja DFMa, na 06:31 kad se okrene u "rikverc" ufff :D
Svi ti bugovi se mogu ispeglati u nekoliko tjedana uvrh glave tako da nisam previše zabrinut, ali jedva čekam naganjat se među onim asteroidima i krhotinama