League of Legends izdvojena tema

poruka: 48.990
|
čitano: 6.497.243
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: LoL Nickovi (da se ekipa lakše skupi)
14 godina
Re: League Of Legends
scarface797 kaže...
Baldurion kaže...

Evo instalirao sam igricu i ušao i idem u moj summoner profil i nemogu izabrati master yi-a, mogu izabrati:

Vayne,   Garen, Kassadin, Fiddlestick, Malphite, Koq'maw, Morgana, Nidalee, Riven i Shen.

Koga da uzmem kao prvog championa pošto sam početnik i nikad nisam igrao ovu igricu ili neku sličnu njoj?

ps.htio bi igrat meele damage klasu, htio sam master yi-a, al eto neda mi     {#}

Nemozes ga izabrati zato sto nije free.Svaki tjedan imas 10 championa koji su free, da bi pocetnici mogi igrati.I kada budes skupio dovoljno IP tek onda mozes otklljucati Master Yi-a i onda ga mozes uvijek igrati.

hvala ti, sjebo sam se bio, tek kasnije skužio, morao sam baš u store ići i tamo unlock championa ;)

btw ja već čekam 1h queue na west eu

15 godina
neaktivan
League Of Legends

Pozdrav!Jucer su mi banali acc.Opomenuli su me jedanput,i onda vise nisam napustao igru.Napustao sam zato sto nisam tada toliko razumio igriu.Pa molim nekoga da mi poklonio acc,a da je ima Ryzea.Nemora biti visok lvl,samo da imam ryza.Napravio sam si novi acc,a kako nemam bas puno vremena za igranje,neda mi se sve iz pocetka.

Hvala

Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
League Of Legends

Igram protiv Doxy-a u rankedu :D

Izgubio: Udyr, Morgana, Cait su tako nafidali da im nista nismo mogli. Jungle nijednom nije isao gank top- takve najvise volim.

LoL Nick (EU): hRay
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.10.2011 21:36 (null).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
League Of Legends

Upravo odigro jedan od najzabavnijih matcheva ikad. {#}