Svaka. Nije još ni izišla igra kažeš koja može uopće konkurirati?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Svaka. Nije još ni izišla igra kažeš koja može uopće konkurirati?
Hočeš reći da su ovi ljudi budale i da je sve namješteno?
Netreba filizofirat, ne da mislim već sam siguran da je i tebi jasno da če biti najbolja.
Kako je lik uopće došao do igre?
Kako je lik uopće došao do igre?
Vjerojatno je dobio review code verziju od codemastersa.
Opako bolje... Osvjetljenje, teksture (šta se najbolje vidi na slovima od guma i sponzora), ma općenito sve. Na PS3 mi je nekako naj gora grafika...
Na xboxu je najljepša. Na PCu je nekako žuta a na PS3 su boje bljede.
Gamesradar Review - 9/10
You'll love
+ Superb, intelligent AI racers
+ The sound of a rival car's engine pulling alongside
+ DiRT 2's smashable polystyrene blocks return
You'll hate
- Not quite as graphically slick as Codies' other racers
- No split-screen two-player mode
- Cars are slightly too sturdy when you crash them
PC-1 grafika je definitivno najbolja što je i za očekivati teksture najoštrije i slika općenito čišća.
Xbox360-zasluženo drugi čak na jednoj slici puno bolje od PS3 izgleda i malo lošije od PC-a.
PS3-zasluženo najlošiji no to su sve sitinice između njega i XBOX-a dok je PC ipak PC.
jedva čekam
kad izlazi igra i kolika će joj biti veličina ?
jedva čekam
kad izlazi igra i kolika će joj biti veličina ?
24.9
Veličina je nepoznato ali pretpostavljam 5-7gb.
14.9
Veličina je nepoznato ali pretpostavljam 5-7gb.
mislis 2?
jedva čekam
kad izlazi igra i kolika će joj biti veličina ?
12,5 GB space free.
Ljudi moji, biti će to LUDILO od igre! Zadnji F1 igrao sam davne 2001.
PC-1 grafika je definitivno najbolja što je i za očekivati teksture najoštrije i slika općenito čišća.
Xbox360-zasluženo drugi čak na jednoj slici puno bolje od PS3 izgleda i malo lošije od PC-a.
PS3-zasluženo najlošiji no to su sve sitinice između njega i XBOX-a dok je PC ipak PC.
Ne kužim po čemu rezoniraš da X360 zaslužuje bit bolji od PS3? Ako Uncharted 2 može izgledati kako izgleda, onda se radi ili o neznanju programera ili o odabiru puta manjeg otpora. Nije bilo za neočekivat takvo što kod multiplatformskog naslova, ali nije korektno. Da me netko ne bi krivo shvatio, imam obje konzole. Za PC je sve jasno.
Moguća su dva odgovora:
a) Uncharted je konkretno prilagođen jednoj platformi. F1 2010 je više rađen za PC/XBox.
b) PS3 koristi API baziran na OGL strukturi, a onda portati dobar dio engine iz DX9 (PC, Xbox) u OGL je jednostavno lupanje glavom od stol. Gubitak vremena bi bio da potroše dodatnih barem pola godine ili više da bi dobili nijansu bolju grafiku.
Gubitak vremena, neisplativost, a onaj GPU iz PS3 je očajno slab. Pogotovo nedostatak VRAM-a što treba jako štediti na teksturama i poligonima u odnosu na PC verziju. XBox 360 je nešto jači ali i dalje relativno slab.
Codemasters nema resursa da kupi jednog Johna Carmacka da odradi kompletno cjelu optimizaciju enginea za određenu platformu.
Po ovim video prilozima vidim da će mi se igra definitivno svidjeti. Sada kada je vozio na expert, vidi se da se treba borit sa bolidom, (a šta je tek na kiši, kao šta smo vidjeli u prijašnjim video prilozima). Ova igra će definitivno privući i kako se kaže "casual" igrače tako i mene teškog zagovarača GTR2 i rFactor naslova (nisam jedini "simulacija frik" kojem se po viđenom ovaj naslov sviđa). Kao šta sam rekao obožavam rFactor i FSONE09/CTDP modove, ali osim fizike (koja je djelo raznih moding zajednica) te igre nemaju više šta pružit osim net zabave. Kada se u prvom videu vidi kada je izletio van staze, dva nadolazeća bolida su ga zaobišla, a u rFactoru bi te opalili i kraj. A kakvu god štetu imali bolidi imat će bolju od one šta nam trenutačno pružaju rFactor i GTR2 jer u factoru se sa 200kmh zabiješ u zid i otpadne ti prednje krilo i ideš dalje.
A uopće ne sumnjam da će modding zajednica izbacit razne modove šta se tiče samo fizike bolida, (kao i za SHIFT). Ali znam da ih neću koristi. Za garenje sa prijateljem i nabijanje vremena imam rFactor, (možda ga se i okanim dok ne dođe rF2) a za zabavu i sudjelovanje u prvenstvu (karijeri čak, iako mi nekako ne paše zbog dužine i ako uzmemo u obzir da uvijek vozimo isti bolid (iste generacije)).
I naravno opet se komentari vrte oko te vražije fizike (čitajući po forumima komentare ovih videa). Najčešći su: "bolid se tako ne ponaša...bla bla bla". Normalno da se tako ne ponaša, ipak je ovo igra, ali čitam takav sličan komentar i onda vidim da osoba koja je to napisala ima 12 godina - još nije vozila niti auto na baterije!!
Okanite se fizike.., kome se sviđa ovaj naslov neka uživa u njemu, kome ne neka dere i dalje po faktoru i svi sretni i zadovoljni. Već sam vidio tu na forumu komentar.."ova igra je arkadetina, rFactor ruzl...." DAMN.
I da. Red Bull simulator nije rFactor, već rFactor Pro kojeg su si oni sami prilagodili i nisu nikakve modding grupe im radile staze i bolide. Pa na taj simulator je spojena cijela telemetrija..kakav vražiji rFactor.... i RFT (i sl.) modovi.
PC-1 grafika je definitivno najbolja što je i za očekivati teksture najoštrije i slika općenito čišća.
Xbox360-zasluženo drugi čak na jednoj slici puno bolje od PS3 izgleda i malo lošije od PC-a.
PS3-zasluženo najlošiji no to su sve sitinice između njega i XBOX-a dok je PC ipak PC.
Ne kužim po čemu rezoniraš da X360 zaslužuje bit bolji od PS3? Ako Uncharted 2 može izgledati kako izgleda, onda se radi ili o neznanju programera ili o odabiru puta manjeg otpora. Nije bilo za neočekivat takvo što kod multiplatformskog naslova, ali nije korektno. Da me netko ne bi krivo shvatio, imam obje konzole. Za PC je sve jasno.
Gle ja nemam niš od toga da kažem da je xbox360 bolji od PS3 u grafici to je moje mišljenje barem za ovu igru u nekoj drugoj to može biti PS3 to nije meni niti bitno ionako najviše igram PC tak da me boli racku i f1 2010 ću igrat na pc-u.
Arkadni mod?
Jer lik vozi po prljavoj strani staze i pretječe sve oko sebe.
Neznam.
F1 2010 Dx11 screenshots. Nije onaj najavljeni pach već mjenjanje config file-a;
Switching the “directx forcedx9″ setting to “false” in the hardware config.xml file forces the title to use the unofficial DirectX 11 mode. There’s a good reason that Codemasters has not enabled this by default as some graphic bugs seem to be appearing such as in-game monitor screens that are not working. The config file allows to tweak other settings as well such as bigger shadow- and cubemaps, improving the already impressive visuals even further
Uf slike izgledaju jako impresivno :)
F1 2010 Dx11 screenshots. Nije onaj najavljeni pach već mjenjanje config file-a;
Switching the “directx forcedx9″ setting to “false” in the hardware config.xml file forces the title to use the unofficial DirectX 11 mode. There’s a good reason that Codemasters has not enabled this by default as some graphic bugs seem to be appearing such as in-game monitor screens that are not working. The config file allows to tweak other settings as well such as bigger shadow- and cubemaps, improving the already impressive visuals even further
ovaj prvi ss je loš :D
...