Izgleda da će sezona 8 biti relativno kratka.
S9 PTR Campfire već 22.05:
https://news.blizzard.com/en-us/article/24205280/join-our-2-3-0-ptr-campfire-chat
Izgleda da će sezona 8 biti relativno kratka.
S9 PTR Campfire već 22.05:
https://news.blizzard.com/en-us/article/24205280/join-our-2-3-0-ptr-campfire-chat
Da danas završi, nitko ne bi suzu pustio.
Tko je ovu sezonu smišljao, bolje da nije ni to smislio.
Da danas završi, nitko ne bi suzu pustio.
Tko je ovu sezonu smišljao, bolje da nije ni to smislio.
krenuo i ja igrati s8... a sto reci, koju poruku poslati.
cijela logika je trcanje od jednog kvazi legion eventa do drugog. goru stvar nisam davno vidio. uz to, koliko vidim, smanjili su drop rate (vjerojatno da se prolongira sezona) ancestral itema sta mi samo govori da nisu razmisljali o tome da podignu kvalitetu samih drop rates kako je bilo u prethodnoj sezoni.
da, ima tu nekih QoL stvari, medutim to se trebalo implementirati odmah po izlasku (primjer je boss chest koji sam otvaras) a ne nakon 4 sezone.
nisam imao nikakva ocekivanja al i dalje su me uspjeli razocarat
cijela logika je trcanje od jednog kvazi legion eventa do drugog. goru stvar nisam davno vidio. uz to, koliko vidim, smanjili su drop rate (vjerojatno da se prolongira sezona) ancestral itema sta mi samo govori da nisu razmisljali o tome da podignu kvalitetu samih drop rates kako je bilo u prethodnoj sezoni.
Nope, odradiš te sezonske evente za Season Journey što treba, a onda skupljaš "sezonsku valutu" ubijanjem boss-ova. Računaju se i Maiden u Helltide-u, završni u Pit-u, NMD-u itd.
Dobro rollani, "obični" legendary sa 8 Masterworkom te bez problema vuče kroz Torment III. Realno, ovisno o klasi, T IV je recimo bolje ganjati tek od P200 i lvl 46+ Glyph-ovima.
Ako treba kome pomoć u sezoni, javite se; još sam na D4 trenutno.
cijela logika je trcanje od jednog kvazi legion eventa do drugog. goru stvar nisam davno vidio. uz to, koliko vidim, smanjili su drop rate (vjerojatno da se prolongira sezona) ancestral itema sta mi samo govori da nisu razmisljali o tome da podignu kvalitetu samih drop rates kako je bilo u prethodnoj sezoni.
Nope, odradiš te sezonske evente za Season Journey što treba, a onda skupljaš "sezonsku valutu" ubijanjem boss-ova. Računaju se i Maiden u Helltide-u, završni u Pit-u, NMD-u itd.
Dobro rollani, "obični" legendary sa 8 Masterworkom te bez problema vuče kroz Torment III. Realno, ovisno o klasi, T IV je recimo bolje ganjati tek od P200 i lvl 46+ Glyph-ovima.
Ako treba kome pomoć u sezoni, javite se; još sam na D4 trenutno.
nije poanta sto se reputation moze skupljat preko bossova. poanta je da je core seasonal mechanic debilan, narocito u situaciji gdje moras sa konjem ic od jednog spawn pointa do drugog, a da pri tom nemas puni gallop ili ako nista drugo neku shemu da je cooldown manji.
sto se tice samih itema, nije problem igrati na T3 sa normalnim legendary gearom. problem je u tome sto su nakon prosle sezone, gdje je bio jedan ekstrem (previse loota) presli u drugi ekstrem, drop rate su ostavili isti, ali su smanjili prilika gdje taj loot pada, a da su pri tom ostavili los generalni drop rate ancestral itema. ne znam kakva je situacija sa mythic i unique drop rates al koliko mogu zakljucit, buduci da svak otvara svoju kutiju, 4 puta manji, sta ce rec 4 puta losiji nego prije, narocito sa ancestral situacijom.
Ma, ovi su se pogubili totalno. Jbt, u Infernal Hordes uopće ne broji runde, a katkad ni koliko matsa si skupio.
Još se zna dogoditi da moraš čekat po pol minute da igra registrira da si ubio zadnjeg moba u rundi.
Bug na bug. Šta se Mythical Ancestrala tiče, još ni jedan jedini u ovoj sezoni mi nije pao.
Srećom pa mi za Blood Wave Necra ni ne trebaju. Sorcereru sam uspio iskraftati helm i ring i to na onu random foru.
Legendary rune padaju svake prestupne pa ti kraftaj Mythic Ancestral.
Igra u ovakvom stanju je baš promašaj.
Prije bih se zaigrao u sezoni na malo duže vremena jer je donekle imalo smisla ako je tema sezone dobra.
Ovo sad je bože čuvaj, bože sačuvaj.
Žali bože novaca koje sam potrošio za ovaj poluproizvod od igre.
ima tih bugova koliko os. primjer je titan's fall kod necra koji ne radi osim ako ne maknes jedan point u skill tree i vratis nazad kad ides u pit.
ja sam ovu sezonu mislio izmedu blood wave ili miniona no s obzirom da mi je mendeln prvi ispao, odlucio sam ic minion necro. blood wave sam gurao proslu sezonu, je najbolji build al ono, ocu nesto drugo.
nije poanta sto se reputation moze skupljat preko bossova. poanta je da je core seasonal mechanic debilan, narocito u situaciji gdje moras sa konjem ic od jednog spawn pointa do drugog, a da pri tom nemas puni gallop ili ako nista drugo neku shemu da je cooldown manji.
sto se tice samih itema, nije problem igrati na T3 sa normalnim legendary gearom. problem je u tome sto su nakon prosle sezone, gdje je bio jedan ekstrem (previse loota) presli u drugi ekstrem, drop rate su ostavili isti, ali su smanjili prilika gdje taj loot pada, a da su pri tom ostavili los generalni drop rate ancestral itema. ne znam kakva je situacija sa mythic i unique drop rates al koliko mogu zakljucit, buduci da svak otvara svoju kutiju, 4 puta manji, sta ce rec 4 puta losiji nego prije, narocito sa ancestral situacijom.
Pada manje, tj. lošiji loot na bossovima (uključujući) Mythice, ali iako igram solo nisam kupio ni jedan item. Dropali mi Shako, Grandfather, Heir of Perdition, Tyrael itd. Ali imam valjda preko 600 killova na Bossovima u T4. I oni Mythic Undercity Tribute-i nisu loši, dobio 2 Mythic-a u 5 run-a.
Dobijaju se jako dobri itemi nakon što završiš "sezonsku ploču" od svake beskonačne kutije, a može se relativno lako pretvoriti oko 15000 Ash-a u dodatni resplendent spark. Također od "pratitelja" "XP" se zamijeni u loot/materijale u Den-u.
Bio sam zamijenio koju runu za onu koja mi je falila da craft-am Starless Sky prsten, a višak runa sam prodao (ingame trade, u trade kanalu), pa sad imam oko 8B zlata, koje je inače glavni bottleneck za Masterworkanje.
Što se tiče Ancestral legendary, i dalje je garantirani od Horde-i; padaju oni "booster ključevi" za Undercity dosta često, kao i kod Obol Vendora nije loš "droprate".
Znam da je koma "na početku", meni osobno paše da je malo sporije gear-anje.
Inače, imam pristojnog Barba i Rogue, sa 90+ na glavnim Glyphovima.
Svejedno mi je Diablo III i dalje bolji, ali eto, čekam novu sezonu tamo.
EDIT:
Što se tiče Horde-i, Blizz zna za Bug u prikazu, možda poprave idući tjedan.
Bilo bi cudo da ne znaju za taj Bug, dostada jednom pokrenu vlastitu igru
Campfire chat za PTR 2.3.0 - Sezona 9:
https://news.blizzard.com/en-us/article/24206699/catch-up-on-the-2-3-0-ptr-campfire-chat
Trenutni patch notes za isti:
https://news.blizzard.com/en-us/article/24204401/the-2-3-0-ptr-what-you-need-to-know
Svaka cast vama koji jos igrate Diablo 4! 🫡
nakon sto sam malo duze igrao na T4 difficulty, stekao sam bolju sliku o tome kako endgame funkcionira.
prvo, grind je jako izrazen. em sto se tice ancestral uniques, em sto se tice runewords. to je njihov nacin da se produlji sezona. sad, jesmo li mi postali toliko razmazeni pa ako ne zavrsis sezonu u roku naglo, vjerojatno da. s druge strane, kad ljude naviknes na jedan mehanizam, u ovom slucaju puno loot-a, jako tesko je smanjit kolicinu istoga jer ce svi to gledati kao kolosalni nerf. nekako bi covjek i progutao ovu situaciju da je kojim slucajem ova sezona donijela nesto drugo. nazalost to nije slucaj. radimo jedno te isto kao prosle sezone al uz losiji drop rates i veci grind.
drugo, s obzirom kako je ova sezona dizajnirana, sta ce rec, sve se vrti oko bosseva, one shot mehanike su teza tragedija, narocito u situaciji kad si armor i resistance capped. ako sam ja capped na svim frontovima, i jos uvijek imam situaciju gdje me boss one-tappa, cemu onda ganjam te resistances? sve se svodi na to da se ili dobro pozicioniras, ili da odradujes evade kako spada. kad sam bio undecrapped, a radio sam t4 nekako sam sam sebe krivio sto nisam na razini kako spada pa sam radio sve kako bi dosao u situaciju gdje sam capped. sad kad vidim kakva je zaista situaciju, ocigledno nema smisla ulagat u bilo sta. ne dobijam apsolutno nista, situacija je maltene ista kao i prije.
trece, gledajuci tier listu buildova, kako stvari stoje, u kontekstu ove sezone, ne isplati se igrati nista osim S tier builda koji moze napraviti abnormalnu kolicini damage-a. zasto, pa zato sto je razlika izmedu buildova po pitanju tier listi abnormalna, narocito kad se gledaju buildovi koji rade na overpower principu (iznimka je sorc je ta opcija kod njih ne postoji). to je ujedno i jedan od razloga zasto u sljedecoj sezoni rade mega nerf na overpower. cak i A tier buildovi, koji bi trebali bit koliko-toliko ok, imaju ogromne razlike izmedu sebe. primjer je blood surge vs minion build. na maxroll su oba naznacena kao A tier medutim blood surge je toliko mocniji da to nisu istine. minioni, koji bi trebali bit jedan od glavnih buildova za necromancera, su onako, meh. cak i sa uberima pitanje je koliko mozes narpaviti, narocito kad si u partiju i farmas bosseve. jednostavno se osjecas kao nekakav tukac, svi oko tebe sve ubijaju a ti se patis jer si eto, zbog ovog ili onog razloga, odlucio igrati nesto sto ne funkcionira, odnosno, sto ne radi damage. to je narocito vidljivo kod ljudi koji imaju duzi staz igranja. ja sam, primjerice, prosle sezone igrao blood wave i zaista mi se ne igra taj build ponovno. zato sam i odlucio igrat minione koji su kolik-toliko pristojan build, em sto znam iz iskustva em sto gledam na tier listi, medutim debelo sam se preracunao. sva moja sreca lezi u cinjenici da mi je ispao best in slot item (gloves sa ga bone spear) koje sam utopio za 50 bn i to je ono sto me motivira da nastavim dalje jer si mogu pristit stvari do kojih je tesko doc, u ovom slucaju rune.
nastavno na ovo trece, u odredenom smislu rijeci, neke mehanike uopce ne rade. sukladno tome, tesko je reci sa potpunom sigurnoscu da neki buildovi su losi jer njihove mehanike ne rade ili su jednostavno losi. takoder, odredene stvari u igri, kao floor paticle effects uopce ne rade, tj tijekom igranja se iskljuce. jedan primjer je infernal hordes gdje se floor effecti nakon nekog vremena iskljuce, a isto vrijedi i za cinders koji nestanu, vidis ih na mini mapi, ali ih "uzivo" ne vidis. nakon 9 sezona, jos smo u situaciji gdje imamo problema sa ovim stvarima. neprihvatljivo.
boss powers iskreno niti previse primjecujem niti me briga. ok, build guide kaze da stavim to i to, eto ga, rijesen problem. jednostavno nema toga direknoga effekta gdje bih vidio da se nesto primijetilo. sigurno da je tu neki damage boost u pitanju ali dalje od toga ne vidim nista interesantno. citadel, odnosno ovo co-op govno niti ne zelim probati tako da ne znam sta se desava tamo. helltide je jos uvijek dobar, uleti, isprepickaj, otvori kutije, idemo dalje. isplati se igrat cisto radi toga ta zabije monotoniju. nightmare dungeons, opet kao prosle sezone, odigrao 5-6 komada, poslije za mene vise ne postoje niti imam potrebu ic tamo. infernal hordes je dobar u timu za leveling, kao i za farmanje materijala. dobra diverzija.
zakljucno, isto sranje, samo drugo pakovanje kao i prosle sezone sa drop rate nerfovima. ocekivanja su bila niska al ocigledno da moze i nize od ovoga.
2.2.2 patchnotes may 27th, smanjitii ce malo masterwork materijale za 1-4 i reset masterowork sa malim bug fixevima
https://news.blizzard.com/en-us/article/24196854/diablo-iv-patch-notes
Event za godišnjicu.
https://news.blizzard.com/en-us/article/24209999/anniversary-celebrations-erupt-in-sanctuary
Skinovi koji se kupuju za ingame gold. Morao sam restartati igru da se pojavi taj Reliquary.