vrlo moguce da ce Diablo 3 ,za serijal biti sto je Fallout 3 za istoimeni serijal...naslov prilagodjen novim(mladim) narastajima gamera...,poglupljeni gameplay , lijepe 3D grafike H&S rpg
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ne znam gdje ste vi nasli 3D u D3
Grafika je cisti 2D sa iluzijom 3D-a -> nesto sto je D2 pokusao napravit, ali su tek za D3 "usavrsili"
Nema okretanja kamere, a zoom je presmijesan i bas na njemu se vidi o cemu se radi ako vam na prvi pogled nije jasno. To je dodatni razlog zasto kazem da mi je grafika losa.
OK, mozda 3D nije potreban Diablu i ovakva kamera tj. kut gledanja zadovoljava, ali mene ova igra vise podsjeca na "nabrijani D2" po pitanju grafike, nego na novi nastavak koji izlazi sa 11 godina razlike -> graficki gledano u 11 godina uspjeli su malo poboljsat i uljepsat iluziju 3D grafike koju je vec D2 pokusavao imitirat. Da naglasim, radi se o 11 ; slovima jedanaest ; godina od kako je izasao Lord of Destruction, koji je samo add-on za D2 koji je izisao prije 12 godina, a radio se 2-3 godine prije. Njihov napredak u tom periodu je zanemariv.
Da, koriste napredniji API, ali u 12 godina se svasta izdogadjalo i zato me smeta sto je to maksimum koji su oni uspjeli skrpat.
Razmislite npr. koliko je War 3 napredniji od War 2. Iziso je davno, sa puno manjom razlikom, a opet nudi full 3D grafiku -> D3 nije ni priblizno toliko napredovao, iako se vama cini da je grafika u D3 naprednija od one u War 3 -> teksture jesu nesto detaljnije, ali i dalje je to cisti 2D sto mi je u 2012. za Blizzardov projekt porpilicno smijesno.
Sto se tice gameplaya siguran sam da ovo sto nude u beti nije maksimum koji su uspjeli skrpat. Multiplayer je porpilicno zanimljiv, iako nudi cak i manji izazov od SP buduci da mobovi ne skalaju toliko u tezini koliko vise igraca cini razliku - koliko sam shvatio sa 4 igraca mobovi su na 300% onoga sto bi bili sa jednim igracem.
Zanima me kako ce izgledat pvp. ali cim se sjetim pvp-a moram se dotaknuti nekih stvari zasto sam spomenuo da bi D3 mogu biti prvi Blizzardov poludobar proizvod. Imam osjecaj po zadnji velikim patchevima da je nekim ljudima iz uprave vise dosta razvojnog tima D3, da su maksimalni pozurili release (to se vidi po kolicini izmjena nedavnih, ukinutih stvari koje se nece stici dovrsit i uvodenjem multiplayera tek nekoliko mjeseci nakon releasa). Imam osjecaj da su i oni svjesni da je nakon toliko godina razvoja igra vec sad "zastarjela" i da ju mogu izdat ili sada ili nikada.
Evo ja mogu reć u svoje ime, da što god me podsjeća na neku vrstu crtanog smatram 3D grafikom. Pa tako i ovaj D3, me asocira dosta na neki crtić. Baš zato i kažem, da nisam ljubitelj takve grafike, sad dal je ona mogla bit bolja vjerojatno i je. Ali iskreno, kao što je reko kolega na prošloj strani, ne igra se Diablo toliko zbog grafike koliko zbog same kvalitete igranja. U D2 ta kvaliteta je bila odlična, sad dal su je u ovom nastavku sjebali tek ćemo vidjet. U svakom slučaju, meni grafika nije toliko bitna, al razumjem da nekima je.
Ne da grafika nije bitna, nego je apsolutno nebitna!!
One word, imerzija. A to je ono cega D1,2,3, FO i FO2, itd., imaju na bacanje.
Ko da Blizz nije mogao napraviti takvu grafiku da glava boli, da su htjeli imali bi vi 500% zoom i
mogli bi brojiti zasebne vlasi kose na wizardovoj glavi. Para, mogucnosti i znanja sigurno imaju,
ali to je sasvim nepotrebno za ovakav tip igre i samo dovodi do bespotrebnog produljenja rokova izrade.
Jedino sto im ja zamjeram je ovaj cartonish wow-alike look, pregadan mi je, a likove i item setove su uredili u tom stilu.
Da vas pitam, jel imate vi kakvu sigurnost za svoj acount? Onaj autenthicator, ima mobilni i neki kao usb stick koji se mora platit. Sad me zanima, jel moguće onaj mobilni uzet bez naplate, pošto vidim da ne piše nigdje cijena al vjerojatno postoji neka caka. Imam acount već 2 godine na Bllizardu, al ga nisam nešto koristio, pošto ću za D3 vjerojatno morat onda bi si ga volio osigurat da mi ga netko ne mazne. Može i na pm odgovor, da ne gušimo temu ovdje. Hvala.
Sto se tice gameplaya siguran sam da ovo sto nude u beti nije maksimum koji su uspjeli skrpat. Multiplayer je porpilicno zanimljiv, iako nudi cak i manji izazov od SP buduci da mobovi ne skalaju toliko u tezini koliko vise igraca cini razliku - koliko sam shvatio sa 4 igraca mobovi su na 300% onoga sto bi bili sa jednim igracem.
Ako misliš na to da su 300% jači, onda je sve u redu. 4 igrača, 4 puta jači mobovi.
Kakvog bespotrebnog produljenja izrade?
Pa igra se radi ili planira radit (znaci pripremne radnje se obavljaju) 11 godina -> zavrsis srednju skolu, fakultet, nabacis malo iskustva i jos ti ostane vremena napravit sandbox projekt poput angrybirdsa u tom roku, a ne jedan Blizzard da se muci sa izbacivanjem Diabla 3 koji nije puno napredovao u odnosu na prethodnika (po pitanu grafike).
Ja se slazem, grafika d1, d2, fallout 1 i 2 cak i tactics su ok, bile za svoje vrijeme, uz malo sminke bile bi i danas (poput onoga sto je D3 napravio - usminkao tu staru grafiku) i da, vjerojatno nije potrebno bolje za dozivljaj, ali nemojte mi samo tvrdit da je to vrhunac koji su mogli/trebali u svo to vrijeme napravit, da nije bitno, da je dostojno diabla 3 ili da ste super zadovoljni sa tim.
Neke kompanije su od nule krenule i napravile seriju od 3 nastavka poput mass effekta -> nije bilo ni nacrta ME kad je izaso D2, od onda do sada 3 bolesno dobra nastavka (uz izuzetak kraja ME3), dizajn, prica, gameplay, sve od 0 razvijano.
Sa druge strane bolja grafika u D3 bi uzrokovala nepotrebno produljenje razvoja?
Pa ako im ove sve godine nisu bile dovoljne ond ne znam sto jest... nekoliko genercija racunala se izmijenilo od onda -> racunala na kojima se vrtio D2 danas spadaju u muzej -> cak i min requirements, iako i dalje upotrebljivi, nisu daleko od toga.
Mislim da je igra trebala izaci davne 2010. kako je bilo nagadjano (cak se onda na nekim stranicama poput games.co.uk i/ili sendit.com mogo preorder napravit, ja sam bio gotovo siguran da izlazi taj bozic), i da su requirementsi ostali od tada. Ne cini mi se da je to slucajno.
3D je mozda nepotreban, ali bio bi lijepi dodatak, u danjasnje vrijeme 3D je vise pravilo nego iznimka. cak me ne smeta sto je igra radjena za DX9 (bez ikakvih opcija da se koristi DX 10 ili 11 API) -> ali sve to mi nekako ukazuje da izbacuju igru koju vrijeme samo sto nije pregazilo, koja je trebala izac prije 2 godine, a sada se ne isplati ne izbacit ju (ako nista fanovi bi ih razapeli), drasticne promjene koje bi ju odgodile jos na godinu-dvije-tri ne dolaze u obzir, a opet nije u skladu sa vremenom u kojem izlazi.
Sto se tice gameplaya siguran sam da ovo sto nude u beti nije maksimum koji su uspjeli skrpat. Multiplayer je porpilicno zanimljiv, iako nudi cak i manji izazov od SP buduci da mobovi ne skalaju toliko u tezini koliko vise igraca cini razliku - koliko sam shvatio sa 4 igraca mobovi su na 300% onoga sto bi bili sa jednim igracem.
Ako misliš na to da su 300% jači, onda je sve u redu. 4 igrača, 4 puta jači mobovi.
Ne, mislim tocno sto sam reko, ne skalira se direktno sa kolicinom igraca i koliko sam shvatio to je upravo taj omjer, 4 igraca, 3 puta jaci odnosno 300% od onoga kako je sa 1 igracem.
Ovo nisu sluzbeni podaci, jer bitno se razlikuje skaliranje u normalu, nightmareu, hellu i infernu, ovo je neki tip forum-nagadanja.
Sigurno se zna da ce 4 igraca brze cistit level nego jedan solo, bez obzira na "dodatni izazov" i "kvalitetu grupe". s obzirom na to kako je napravljen healing i da se prica o mobovima7bosevima koji udarcem skidaju po 15-25% hp-a pojedinim klasama, neopravdano je ocekivad da ce sa 4 igraca mob lupat 4x jace jer bi one-shotao pojedine likove.
Ja sam citao i slusao intervjue u kojima objasnjavaju izradu mobova. Mob ima tablicu kako se ponasa na kojem levelu, hp, dmg ... kompleksna tablica opisa moba i jedan stupac te tablice cini level tog moba. Ako si ti npr lvl 10 i igras solo, trash mob ce biti "slabiji" od tebe na normal, oni spominju i stupac sa postotkom, ali ne znam kako je vezan uz level, to nisam naso. Znaci npr trash mob bi mogo biti na 80% plavi na nekih 100% ili 150%, zuti moze biti 250-300% i tako spominju do 500% i kaze and so on (valjda za boseve i kako vec su sve mobovi opisivani)
Kako se to dodatno skalira u multiplayeru je dobro pitanje, ali ovaj opis 4 igraca 300% je izvucen pretpostavljen u odnosu na istu tezinu u single playeru te uz cinjenicu da "se u grupi brze cisti level nego u solo igri" te nekom metodom pokusaja i usporedbi.
Momci, ubijate me u pojam.
Momci, ubijate me u pojam.
Eto necu vise sto se tice grafike.
My point is, pišete sve ono što i sam mislim, ono što i mene muči i brine.
Kad vidim da je još dosta starijih igrača i fanova serijala poput mene
došlo do sličnog zaključka, uhvate me crne misli.
Imam veliku želju zaigrati 'pravog' Diabla III a ne nekakvu
pojednostavnjenu, zaglupljenu inačicu H&S-a pomješanog
s cartoonish anime štihom i shiny efektima.
Nažalost, dosta igara u zadnje vrijeme je napravilo upravo to,
prodalo originalnost i srž igre te maksimalno zaglupilo i uništilo sve ono što
je prethodne nastavke činilo posebnima.
Još jedna trenutno nadolazeća igra koju čekam praktički jednako dugo koliko i Đavla
te oko koje imam iste brige jest Max Payne 3.
Ista stvar mi je bila oko SC2, Black & White 2...
Meh..
Prvo ga jer su mršava vremena (ne zelim mačka u vreći)
a onda ako sve ovo ispadne neutemeljeno i igra uđe u povijest
kao još jedan kultni hit, s guštom vadim 50 Ojra i supportam Blizz.
zlimag ne mogu ti odgovorit na onu poruku, jer nemam soluciju odgovori. jesi ti isključio svoje postavke za primanje poruka, ili je o nečem drugom riječ?
zlimag ne mogu ti odgovorit na onu poruku, jer nemam soluciju odgovori. jesi ti isključio svoje postavke za primanje poruka, ili je o nečem drugom riječ?
Izgleda da je po defaultu bilo iskljuceno
sry
meni sve sve cini da je ovdije vecina ekipe sentimentalna za D2
možda prva igra u zadnjih 10 godina (ispravite me ako sam u krivu) koja opravdano ima broj 3 (ili bilo koju drugu brojku) za nastavak od oslatlih igara, a da je potpuno drukčija od predhodnika...sve igre koje sam do sada pratio u 90% slučajeva su iste kao predhodnih samo se brojka promijeni ^^
=P
i da razlika u CoOp i SPu je nebo i zemlja, probajte vi koji igrate betu ubit jednog moba sami na normal i jednog na CoOpu, razlika je uočljiva, a lagano je zato što je ( oh here we go again) beta, act 1 početak :P
"...but his mastery extends to swords, staves and other armament"
- čista laž, monk uopće nemože koristiti oružja nego ih nosi za ukras i dmg, a kada udara, magično mu se teleoprtitaju na remen ili leđa. Da nije žalosno bilo bi smiješno. Jedina klasa koju nemam ni najmanju želju igrati.
Meni ovaj monk takoder nije bas privlacan, izgledom i nekim stilom, atmosferom koju nosi sa sobom. Ali imam osjecaj da ce biti tehnicki gledano dobra klasa, u beti se vidjelo da ima heal spellove koji hilaju i sebe i allies,
takoder dobar mi je koncept spirita, skillova koji generiraju spirit i onih koje ga trose, kako citam ovaj svoj post zakljucujem da zapravo nemam pojma koju cu klasu igrati, vjerujem da nije bilo polla u ovom threadu o tome
koju cete klasu prvu OZBILJNO igrati, dakle skim prvim idete do inferna :)
17 | Barbarian |
---|---|
5 | Monk |
5 | Demon Hunter |
5 | Witch Doctor |
9 | Wizard |
Ja krećem sa demon hunterom, pa wizardom jer kontam da su najbolji za prolazak kroz Nightmare i Hell težine, dok Inferno budem prelazio min godinu dana ali se isplati samo zbog unikatnog plijena.
Uh ovaj tjedan će mi bar malo liga prvaka odvratiti misli od DIII !!!
Ja krećem sa demon hunterom, pa wizardom jer kontam da su najbolji za prolazak kroz Nightmare i Hell težine, dok Inferno budem prelazio min godinu dana ali se isplati samo zbog unikatnog plijena.
Uh ovaj tjedan će mi bar malo liga prvaka odvratiti misli od DIII !!!
mozes malo pojasnit zasto su DH i Wizz najbolji za nightmare i hell?
Ma kakva grafika ljudi, to mi je tako nebitno kod ove igre..A i da mi je bitno bio bi zadovoljan jer za ovakvu vrstu igre prvo nešto bolje nije ni potrebno, a drugo neznam koliko bolje bi moglo uopće biti tj. što bi se tu kod grafike moglo bitno poboljšati ?Igrao sam betu,pogledao hrpu gameplaya i zadovoljan sam.Puno nelogičnosti iz d2 je izbačeno, dodano puno zanimljivih noviteta i stvari koje su nedostajale..Ja sam siguran da će d3 ispuniti, pa i nadmašiti očekivanja.Samo ga treba dočekati....Ali ajde, barem ovaj mjesec ima samo 30 dana
I da; prvi u akciju naravno ide Witch Doctor
Decki znam da je napisano 1000x puta ali da pitam ja još jednom:D kada ono izlazi D3? 10.5? ili 15.5?
Samo malo truda je dovoljno da se sazna http://eu.battle.net/d3/en/
Ali evo da se ne mucis 15.5
nema do Monka :D od kad sam vidio prvi filmek tamo davne 2009. godine, ljubav na prvi pogled :D
općenito volim brze likove i brze igre kao DMC itd...ovo ce mi pas ko budali šamar :D
jedina je ta zamjerka kao što je kolega rekal u vezi oružja, što nema nikakvu korist osim statsa i izgleda, pošto monk praši sa rkama i nogama, mogli su stavit neku opciju Hide Weapons ili tak neš, al dobro ajt iovako cu se koncenentirrat na Daibo i Fist weapons ^^
ja sam sebi već složio redoslijed odavna:
Deamon Hunter
Witch Doctor
Monk
Barbarian
Wizard
Meni ovaj monk takoder nije bas privlacan, izgledom i nekim stilom, atmosferom koju nosi sa sobom. Ali imam osjecaj da ce biti tehnicki gledano dobra klasa, u beti se vidjelo da ima heal spellove koji hilaju i sebe i allies,
takoder dobar mi je koncept spirita, skillova koji generiraju spirit i onih koje ga trose, kako citam ovaj svoj post zakljucujem da zapravo nemam pojma koju cu klasu igrati, vjerujem da nije bilo polla u ovom threadu o tome
koju cete klasu prvu OZBILJNO igrati, dakle skim prvim idete do inferna :)
Mišljenja sam da će najlakše igru bit za preć s Barbarianom Witch Doctorom i Monkom, bez obzira što neki mislili o ovom zadnjem mislim da je on jedan od jačih likova koji nam se nude. Demon Hunter i Wizard koliko god privlačno djelovali, mislim da s njima neće biti lako. Ja sam se u D2 dosta razočaro s Paladinom, jer sam bio mišljenja da će s njim bit poprilično lako kao i s Barbarianom al nije, nije bilo ni najteže al nije bilo ni idila. Onda sam visoka očekivanja imo od wizardice, i s njom sam osto razočaran jer kad god bi koristio neka magična sredstva moro bi šetat oko minionsa i onih glavnih da bi ih uspio ubit, pa mi se nerijetko događalo da me ubiju. Sad wizard je lik, s kojim bi po mojoj logici trebalo bit lakše prelazit igru, jer magija bi trebala bit moćno sredstvo, dal su ojačali taj lik u odnosu na D2 to ćemo tek vidjet. S amazonkom, koja je u D2 bila neka vrsta Demon Huntera sam najteže prelazio igru, čak mi je s assasinkom bilo lakše. Ako će Demon Hunter biti jaka u igri kao amozonka, onda s njom neće biti lako igrat. Al pretpostavljam, da je svaki lik dosta jak, i da u odnosu na D2 nema puno slabijih odnosno puno jačih. Svaki ima neke svoje prednosti, i mane. Naravno sve što sam reko, je neko moje mišljenje onoga što sam doživjeo igrajući D2 i što mislim da će biti u D3.
Svakako da ja opet počinjem s Barbarianom koji mi je prirastao srcu, a i nekako sam dojma da će s njim monkom i witch doctorom bit najlakše prelazit igru. Dal sam u pravu, vidjet ćemo za nekoliko mjeseci.
Što se mene tiče, igru ću igrat po redu. Dakle, 1. Barbarian 2. Demon Hunter 3. Monk 4. Witch Doctor 5. Wizard....
Ja krećem sa demon hunterom, pa wizardom jer kontam da su najbolji za prolazak kroz Nightmare i Hell težine, dok Inferno budem prelazio min godinu dana ali se isplati samo zbog unikatnog plijena.
Uh ovaj tjedan će mi bar malo liga prvaka odvratiti misli od DIII !!!
mozes malo pojasnit zasto su DH i Wizz najbolji za nightmare i hell?
Naravno. Gledajući video od ekipe koja je radila D3 zaključio sam da na težim razinama bossovi zadaju veliku količinu štete pa ih je teško mele napadom poraziti a da te ne ubiju (pogotovo na Inferno težini).
Zato bih isprobao range atack likove . Ako si gledao nijhovu izjavu vezanu za barbarina na inferno razini koliko se sjećam napravili su dosta preinaka u vezi njega upravo zbog navedenih razloga.
Mislim da su u diablu 2 klase bile dobro balansirane i da težina igre najviše ovisi o stilu igre pojedinca. Meni je recimo prvi prolazak igre bio najlakši s paladinom i necromancerom dok mi je je sorceress bila strašno teška i s njom nisam ni prošao igru. Uglavnom sam u svim igrama igrao fighterske klase i taj stil igre mi je više odgovarao. Kad sam počeo s igranjem guild warsa i wow-a isto sam počeo fighterskim klasama, ali polako s vremenom sam se okrenuo magiji. Casteri su mi postali mnogo zanimljiviji. Sad malo da ponovim gradivo odigrao sam ponovo diablo 2 i LOD i to sa sorceress i igra mi je bila nevjerojatno laka. Istina i bog fakat me mobovi znaju "one shotati" ali bome ja njih 10 "one shotam" dps i splash dmg je nevjerojatan. Tak da ću počet s wizardom.
Ja krećem sa demon hunterom, pa wizardom jer kontam da su najbolji za prolazak kroz Nightmare i Hell težine, dok Inferno budem prelazio min godinu dana ali se isplati samo zbog unikatnog plijena.
Uh ovaj tjedan će mi bar malo liga prvaka odvratiti misli od DIII !!!
mozes malo pojasnit zasto su DH i Wizz najbolji za nightmare i hell?
Naravno. Gledajući video od ekipe koja je radila D3 zaključio sam da na težim razinama bossovi zadaju veliku količinu štete pa ih je teško mele napadom poraziti a da te ne ubiju (pogotovo na Inferno težini).
Zato bih isprobao range atack likove . Ako si gledao nijhovu izjavu vezanu za barbarina na inferno razini koliko se sjećam napravili su dosta preinaka u vezi njega upravo zbog navedenih razloga.
Koliko sam gledao po forumima mnogi vec rade hell/inferno buildove, uglavnom sto se tice barbara rjesenje je dosta defensa dakle manji udarci i nekakav lifesteal build, to je sto se tice solo igre iako vjerujem da ce nesto slicno trebati i za coop, ima smisla to sto kazes ali najveci je problem u tome sto jos nema toliko informacija o itemima sto je zapravo 50% svakog builda (ako ne i vise) i vjerujem da ce barbar moci popit par dobrih udaraca prije nego legne bar sa nekom razumnom opremom, u krajnjoj liniji vjerujem da ce se cjela igra moci prec sa bilo kojom klasom jer ipak nakon gotovo 10 godina razvijanja sumnjam da nisu napravili temeljito alfa testiranje!