Ja sam početnik i molio bih sve koji već dugo igraju counter da na ovom mjestu dadnu neki savjet:
šta treba a šta netreba radit, koju pušku odabrat......
Ja sam početnik i molio bih sve koji već dugo igraju counter da na ovom mjestu dadnu neki savjet:
šta treba a šta netreba radit, koju pušku odabrat......
Na ovo pitanje sigurno neces dobit kvalitetan odgovor jer se igranje cs ne moze opisati u jednom postu.
evo neki savjeti
1.ako nemas orginal kupi ga
2.odi na neki balkanski pub svr igraj i sve ces bit bolji
3. kad "naucis" igrat i upoznas ekipu na svru igrajte clan warove
Sto se tice sto radit a sto ne
Ne pucaj u svoje igrace
Ne koristi cheateve i ta sr?=*#a
Najbolje puske nema
Kad se pocens snalazit u cwovima pogledaj si gather.rs
Koji CS planiras zaigrati? 1.6 ili CSS? posto se razlikuju u nekim stvarima. Duze igram 1.6 pa cu ti dati neke smernice za njega.
1.6 ima jako slabe hardverske zahteve i moze ga pokrenuti skoro svaka konfiguracija. Kao i u svakoj igri i u ovoj postoji broj 'slicica u sekundi' tzv. FPS koji se za razliku od ostalih igara meri sa ingame komandom net_graph (1, 2 ili 3) a ne Fraps-om! Bitno je da u igri osiguras konstantnih 100 fps bez variranja. Za to bi bila dovoljna malo jaca graficka kartica. Takodje potrudi se da ocistis PC od raznih virusa i ostalih gamadi. U opcijama graficke karte iskljuci i v-sync, za bolje performanse.
Ne znam kakvu internet konekciju imas, ali bez 1mb/0.10mb nemoj pocinjati.
Sada na red dolazi sama igra, po mom misljenju najbolje za pocetnika je igranje na DM (Deathmatch) serverima. To su serveri kao i svi drugi samo sto se prilikom smrti odmah spawnas (stvaras) na odredjenoj poziciji na mapi, umesto da cekas da se runda zavrsi. Tako ces za relativno kratko vreme savladati pucanje i dobices dosta na preciznosti, sto je naravno bitan segmet svakog FPS-a, samim tim i CS-a.