Counter Strike savjeti

poruka: 9
|
čitano: 8.498
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
Counter Strike savjeti

Ja sam početnik i molio bih sve koji već dugo igraju counter da na ovom mjestu dadnu neki savjet:

šta treba a šta netreba radit, koju pušku odabrat......

0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Counter Strike savjeti

Na ovo pitanje sigurno neces dobit kvalitetan odgovor jer se igranje cs ne moze opisati u jednom postu.

evo neki savjeti

1.ako nemas orginal kupi ga

2.odi na neki balkanski pub svr igraj i sve ces bit bolji

3. kad "naucis" igrat i upoznas ekipu na svru igrajte clan warove 

Sto se tice sto radit a sto ne

Ne pucaj u svoje igrace {#}

Ne koristi cheateve i ta sr?=*#a

Najbolje puske nema

Kad se pocens snalazit u cwovima pogledaj si  gather.rs

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.3.2012 20:47 (Gigx0n).

0 0 hvala 1
15 godina
Counter Strike savjeti

Koji CS planiras zaigrati? 1.6 ili CSS? posto se razlikuju u nekim stvarima. Duze igram 1.6 pa cu ti dati neke smernice za njega.

1.6 ima jako slabe hardverske zahteve i moze ga pokrenuti skoro svaka konfiguracija. Kao i u svakoj igri i u ovoj postoji broj 'slicica u sekundi' tzv. FPS koji se za razliku od ostalih igara meri sa ingame komandom net_graph (1, 2 ili 3) a ne Fraps-om! Bitno je da u igri osiguras konstantnih 100 fps bez variranja. Za to bi bila dovoljna malo jaca graficka kartica. Takodje potrudi se da ocistis PC od raznih virusa i ostalih gamadi. U opcijama graficke karte iskljuci i v-sync, za bolje performanse.

Ne znam kakvu internet konekciju imas, ali bez 1mb/0.10mb nemoj pocinjati.