Mislim ono što je odbilo dosta ljudi je balans klasa. Napravili su da svaka klasa kontrira jedna drugu na neki range, dok si u BF3 ili 4 mogao svaku klasu prilagoditi svojem gameplayu. U BF1 si bio praktički forsiran sa Assaultom rushati i tražiti close combat, a medicom stajati na mid rage ili sniper na long range. Dok u BF4 si mogao uzeti DMR ili Karbine ili Sačme i pretvoriti si klasu kako želiš. Na kraju krajeva klase si birao radi gadgeta, a ne radi puški i gameplaya koji ti paše.
Tocno to, sjecam se kako me ekipa "blijedo gledala/slušala" na timspiku kad sam govorio da je meni sad bf1 blizi overwatchu nego bf 3-4. ono do 20 metara automatico kosi sve iz hipa ni ciljat ne moras. sve dalje od toga bjezi da ti ne naleti medic. support je na izlasku bio cista krava muzara, sluzio si samo kao ammo crate.. znaci dmg i puske su bile toliko jadne i beskorisne da je to bilo smijesno.. frajer trci ja ga samaram po ledima s jedno 20 metaka, svijetle hitmarkeri da bi se na kraju on ladno okrenuo pljucno dva metka iz mondragona i poslo me na spavanje. sad su navodno "pojacali" malo support ali iskreno neda mi se uopce isprobavat.
igra je pretvorena u teski kežual shit.. puske iz hipa pucaju isto ko iz ironsighta, svi su nekako spongy i nekad treba kiša isusova metaka da frajer padne a o reloadu da ne pricam. u bf 3 - 4 ako si bio jeben igrac mogao si uletit u sobu i rijesit cijeli squad.. ovdje maksimalno rijesis dvojicu i dok se lik iskilavi 563 minute s reloadom puske cao đaci. da je igra postala shit govori i sama cinjenica da je nitko od ekipe ne igra, a prije smo prasili po 3+ sati dnevno.
naravno igra i faktor zasicenja jer godinama peglamo isti koncept.. ali oni umjesto da su igru osvjezili i napravili nesto novo, nesto divlje, oni su je priblizili candy crush saga "gaming" populaciji.