- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Rekao bi čovjek sve cvjeta te nam teku med i mlijeko....
A ti si jedva priuštio pošteni SLI...
Znam, ali ne pametujem tebi o programiranju jel de.
Znam, ali ne pametujem tebi o programiranju jel de.
To je bilo jače od mene
Znam, ali ne pametujem tebi o programiranju jel de.
To je bilo jače od mene
Ma ja sam se prvim postom referirao na ove što znaju kako popraviti battlefield, a pritom vajnaju ko da im je neko auto zamazao govnima.
Ne razumijem zašto jednostavno ne ubace Squad Rush i to je to, imaju odličan kompetitivni mod za 5v5. 25 ticketa attackerima pošto squad ima jednog više. Istina da level design nije toliko pogodan za rush ko u prethodnim nastavcima, al eto... Ovo mi se čini i pomalo zanimljivo.
I u ovom novom ima original verzija...kao mini igra, skrivena unutar baze pobunjenika ;)
Najavljena rear camera in action:
Edit:
Sad sam na CTE forumu pročitao jš jednu zanimljivu stvar. Ako ste imali osjećaj da igra radi drukčije na različitim serverima, niste ludi, stvarno je tako. Evo i potvrde od developera:
2014-05-21 22:09
Not because of gameplay degradation though - but for memory leaks. This is normally not connected. What we've seen now is both memory _and_ processing usage goes up slowly over time, and at some point start affecting gameplay negatively.
Što se tiče samog gameplaya i ostalih "netcode" sitnica, to je sve u CTE-u nekako puuuno puno bolje. Bacio sam koji minut jednu partiju nakon 4. patcha i ostao sam vrlo pozitivno iznenađen. Udar svakog metak sam čuo, svake granate iz attack hellija prije killa, kada se sakrijem iza zida nema tup nakon sekunde...... Definitvno će ovaj DICE LA srediti igru kakva je oduvijek i trebala biti. Imam osjećaj da s puno entuzijazma ova ekipa pristupa testiranju, patchiranju (DICE LA) i samoj igri na serverima kako bi sve to ispolirali da valja.
Što se tiče samog gameplaya i ostalih "netcode" sitnica, to je sve u CTE-u nekako puuuno puno bolje. Bacio sam koji minut jednu partiju nakon 4. patcha i ostao sam vrlo pozitivno iznenađen. Udar svakog metak sam čuo, svake granate iz attack hellija prije killa, kada se sakrijem iza zida nema tup nakon sekunde...... Definitvno će ovaj DICE LA srediti igru kakva je oduvijek i trebala biti. Imam osjećaj da s puno entuzijazma ova ekipa pristupa testiranju, patchiranju (DICE LA) i samoj igri na serverima kako bi sve to ispolirali da valja.
Prekini, ubit ćeš ljudinu...
Prekini, ubit ćeš ljudinu...
Uh... sorry...
Uh... sorry...
Kasno... već žica ženu za karticu!
BTW što se tiče High ticket rate-a od 30Hz, on je must have.
Ostavili su opciju i za 10Hz ticket rate, ali mi nije jasno zašto. Oni to objašnjavaju razlogom da slabije veze to neće moći prožvakati(?). Why? Šta su po njima slabije veze?
Dokaz A:
Uh... sorry...
Kasno... već žica ženu za karticu!
Ljudina, neka..... sačekaj....... doći će patchevi i za samu igru, ne srljaj grlom u jagode.....
Evo,napokon na red otključavanja dođao i ACE,tj: ACE 52 CQB.
Zvijer od puške na srednjoj udaljenosti.
Locker,Zavod,....nema joj ravne.Taj brutalni dmg,.....
u 7 runda 210 killova.
opasno,opasno :D
Evo,napokon na red otključavanja dođao i ACE,tj: ACE 52 CQB.
Zvijer od puške na srednjoj udaljenosti.
Locker,Zavod,....nema joj ravne.Taj brutalni dmg,.....
u 7 runda 210 killova.
opasno,opasno :D
Probaj acwr+suppresor....pa se onda javi :)
Jesam,još davno,ACE i suppresor je bolji.
Ima tko da je sa novim patchem izgubio sve opcije i setup cijeli, da se sve defaultiralo?
Ima tko da je sa novim patchem izgubio sve opcije i setup cijeli, da se sve defaultiralo?
Samo kopiraj PROFSAVE_profile iz originala u CTE
Ima tko da je sa novim patchem izgubio sve opcije i setup cijeli, da se sve defaultiralo?
Samo kopiraj PROFSAVE_profile iz originala u CTE
Kad sam kliknuo odgovori sjetih se samo da kopiram fajl.
lol, hvala :)
BTW što se tiče High ticket rate-a od 30Hz, on je must have.
Ostavili su opciju i za 10Hz ticket rate, ali mi nije jasno zašto. Oni to objašnjavaju razlogom da slabije veze to neće moći prožvakati(?). Why? Šta su po njima slabije veze?
Pa valjda misle na brzinu interneta.
BTW što se tiče High ticket rate-a od 30Hz, on je must have.
Ostavili su opciju i za 10Hz ticket rate, ali mi nije jasno zašto. Oni to objašnjavaju razlogom da slabije veze to neće moći prožvakati(?). Why? Šta su po njima slabije veze?
Pa valjda misle na brzinu interneta.
Hvala na iscrpnom odgovoru.
Ali s obzirom da su velika većina konekcija ne ispod d/l=2/200, a koje definitivno mogu prožvakati svaku igru, mislim da nisu mislili na brzinu neta.
Gdje sam gledao da su tu gledali u obzir i slabija računala koja ne mogu procesirati toliku količinu inofrmacija...e sad ne znam koliko to sve ima skup veze, ali treba imat i dobro računalo i vezu da bi cte radio kako je zamišljen.
Ja bih volio kada bi to bio najbolji fps ikada, ali on to nece biti nikada
mozes li mi reci koji fps je bolji od ovoga, cak i u stanju kakvom je sada? moze li mi itko reci? nemam nista protiv tebe ni nikoga nego me cisto zanima da znam pocet igrati taj neki "bolji fps", da se zabavim jos bolje nego sto se zabavljam sa bf4 ? znaci kompletniji, zabavniji fps..
hvala
Meni je RO/rising storm i ARMA 3 puno bolji od bf4. I da, ARMA 3 spada pod first person shooter.
Jedan simpatični gif mačke, eto toliko od mene za večeras.
Ontopično, ima li vijesti o zmajevim zubima dlcu?
Hvala na iscrpnom odgovoru.
Ali s obzirom da su velika većina konekcija ne ispod d/l=2/200, a koje definitivno mogu prožvakati svaku igru, mislim da nisu mislili na brzinu neta.
Ne znam kako sam ti jednostavnije mogao odgovoriti.
Bilo je već na battlelog forumu rasprava oko toga pa čak i računanja gdje se dolazilo da bi kod tickratea većeg od 60 trebalo i do 12mb internetske veze. Tako da se vjerovatno misli na ovo, zato su i stavili da si podesiš.
Meni se ovo o tick rate-u čini dosta površno. Barem ovdje nisam vidio nekakve konkretne informacije. Vidim da kuky spominje umnožak tickova sa brojem ljudi na serveru. Mislim da je to posve nebitno u kontekstu brzine interneta kod klijenta jer nije on taj koji šalje informacije drugim igračima nego on to pošalje na server a server onda dalje "dila" informacije. Pitanje je koliko uploada troši visok tick rate i gdje se "udara u zid".
Ili postoji još neki aspekt te komunikacije a da mi je promaklo?
Meni se ovo o tick rate-u čini dosta površno. Barem ovdje nisam vidio nekakve konkretne informacije. Vidim da kuky spominje umnožak tickova sa brojem ljudi na serveru. Mislim da je to posve nebitno u kontekstu brzine interneta kod klijenta jer nije on taj koji šalje informacije drugim igračima nego on to pošalje na server a server onda dalje "dila" informacije. Pitanje je koliko uploada troši visok tick rate i gdje se "udara u zid".
Ili postoji još neki aspekt te komunikacije a da mi je promaklo?
ja koliko sam vidio po videu... je nekih 5 kb up i max 18kb down na 64 igrača, 10 hz tick. to bi bilo nekih 15 kb up i 60kb down po slobodnoj procjeni... mislim ipak se tu radio o 3 puta više poslanih paketa.
a udarit ces u zid kad ti upload probije granice. za hrvatsku je to oko 512 kbita ili 64 kilobajta teoretski, u praski manje. znači oko teoretski 100 - 120 hz bi bio limit jer bi onda počela pucat komunikacija.
Meni se ovo o tick rate-u čini dosta površno. Barem ovdje nisam vidio nekakve konkretne informacije. Vidim da kuky spominje umnožak tickova sa brojem ljudi na serveru. Mislim da je to posve nebitno u kontekstu brzine interneta kod klijenta jer nije on taj koji šalje informacije drugim igračima nego on to pošalje na server a server onda dalje "dila" informacije. Pitanje je koliko uploada troši visok tick rate i gdje se "udara u zid".
Ili postoji još neki aspekt te komunikacije a da mi je promaklo?
ja koliko sam vidio po videu... je nekih 5 kb up i max 18kb down na 64 igrača, 10 hz tick. to bi bilo nekih 15 kb up i 60kb down po slobodnoj procjeni... mislim ipak se tu radio o 3 puta više poslanih paketa.
a udarit ces u zid kad ti upload probije granice. za hrvatsku je to oko 512 kbita ili 64 kilobajta teoretski, u praski manje. znači oko teoretski 100 - 120 hz bi bio limit jer bi onda počela pucat komunikacija.
I onda uz sve to puno ljudi koristi neki VOIP, što već sada može biti problematično(igram s 2 prijatelja(braća), i već sada ne mogu oboje igrati i pričati istovremeno zbog premalog uploada)
Hvala na iscrpnom odgovoru.
Ali s obzirom da su velika većina konekcija ne ispod d/l=2/200, a koje definitivno mogu prožvakati svaku igru, mislim da nisu mislili na brzinu neta.
Ne znam kako sam ti jednostavnije mogao odgovoriti.
Bilo je već na battlelog forumu rasprava oko toga pa čak i računanja gdje se dolazilo da bi kod tickratea većeg od 60 trebalo i do 12mb internetske veze. Tako da se vjerovatno misli na ovo, zato su i stavili da si podesiš.
U pokušaju da pronađem tu temu na battlelogu naišao na jedan info.
30 ticks times 64 players = sending 1920 updates per second
60 ticks times 12 players = sending 720 updates per second
Which means Titanfall could theoretically run at 160hz to achieve the same bandwidth as Battlefield 4.
kakve gluposti, kakve veze ima bf sa titanfallom!?
bf je na frostbiteu a titanfall na sourceu, onda slobodno mozes napisati 30x128=3840 sta znaci da bi bf mogao teoretski raditi na 60hz da bi imao isti bandwidth kao CS.... sta je glupost jer igre nemaju veze jedna s drugom po pitanju enginea...