mogu igrat gtaiv, nfs shift 2, tdu2, f1 2010, blur, cod bo itd. na med to low bez aa, a nemogu bf3?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav svima
Prvi puta se javljam na ovu temu, ma da je pratim vec dugo.
Ovako, posto sam ja pocetnik u svijetu Battlefielda, slabo se snalazim sa samom igrom, a i par stvari me zbunjuje
http://img851.imageshack.us/img851/9475/bf2f.jpg
kao sto vidite na slici, jedna ista puska (M27 IAR) nalazi se na dva mjesta u assualt klasi, i pise da nije otkljucana, a ustvari je otkljucana, isti slucaj i sa ovom drugom AKS- 74u, pise da nije otkljucana a jest.
I jos jedna stvar, gledam video na ovoj temi, govori o najboljoj puci u igri i spominje M16A3, ja uopste nemam te puske, ma da sam u igri vidio da ljudi koriste tu pusku sa tim imenom (M16A3), kod mene pise M16A4.
Edit: na slici sam pogresno zaokruzio pusku, znaci ispod te vidite da ima otkljucana M16A4 a tamo su dvije iste zakljucane
Pozdrav svima
Prvi puta se javljam na ovu temu, ma da je pratim vec dugo.
Ovako, posto sam ja pocetnik u svijetu Battlefielda, slabo se snalazim sa samom igrom, a i par stvari me zbunjuje
http://img820.imageshack.us/img820/3162/bf3up.jpg
kao sto vidite na slici, jedna ista puska (M27 IAR) nalazi se na dva mjesta u assualt klasi, i pise da nije otkljucana, a ustvari je otkljucana, isti slucaj i sa ovom drugom AKS- 74u, pise da nije otkljucana a jest.
I jos jedna stvar, gledam video na ovoj temi, govori o najboljoj puci u igri i spominje M16A3, ja uopste nemam te puske, ma da sam u igri vidio da ljudi koriste tu pusku sa tim imenom (M16A3), kod mene pise M16A4.
Edit: na slici sam pogresno zaokruzio pusku, znaci ispod te vidite da ima otkljucana M16A4 a tamo su dvije iste zakljucane
Otključana ti je za jednu stranu(npr. US ima M16, a RU AKS-47), kasnije otključaš da možeš koristiti na obije strane