- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Na steam charts najviše se igra bfV pa bf1 zatim bf4 od bf igri.Poprilično više nego bf1 i 4.
Skinuo ga ovaj laganini sa trona najgoreg.Ni sarmu probo nije
BF VII bu opet najgori, tak da po steamu bf 2049 igran
Ne vjerujem da će bit nastavaka nakon što im i ovaj podbaci. Dva zaredom podbačaja nema računice.Možda samo battle royale naprave.
Da barem više nema nastavaka
Nakon ovog nema ni više potrebe za bf nastavcima.

Jesi kupia na kraju ovo što zovu novi BF
sve jasno kad ekipa koja nije dio gamerskog plaćenog svijeta kaže svoje...stvarno su loše prošli za sada (možda se nešto i izrodi od pljuvanja, pa da konačno poluproizvode ne bacaju van)
Nadao sam se nakon 2 godine Warzonea fino vratit dobrom starom Battlefieldu, ali ovo je poluproizvod. :(
Toliko problema i failova i nedovršenosti ima, svi su praktički nabrojani, ali i da ih nisam vidio 90% i da ih patchiraju to neće promijenit činjenicu da gameplay daje dojam kaosa i lošeg flowa, UI je neintuitivno govno i fali 100 osnovnih quality of life fičura da je to sramota.
Nadam se da će nešto poduzet u sljedećih pola godine, ali sumnjam da su sposobni i da smiju toliko promjena raditi nakon launcha.
Vrijeme će pokazati...a ti fino nemoj igrati
Animacija pogibanja kao da je iz igri 2000 g. Bolje je odradio valve to u hl2. Za ovako odrađen posao dobije se otkaz bez plate. Otkako im utekoše svi sa projektom bfV nisu nikoga uspjeli zaposlit, igru napravio kompjator iz 2000godine.
Čisto anketica
uzet na summer sale 2022 2023 za par dolara i odigrat part sati i unistal i pozalit i tih par dolara kao i sa par prijasnjih bfa
Vrijeme će pokazati...a ti fino nemoj igrati
čekaj ne shvacam zašto ti ne igraš umjesto da se baviš time kome se igra sviđa ili ne na forumu?
pa meni da je igra dobra kao tebi uživao bi u njoj... ali dobro.
👌

Znači nisi ni zaigrao igru?

Uzeo preko indije, ali nije mi se čekalo petak (eaplay $4) da iskusim komentare.
Zvuk je poprilično tanašan. Sama igra je orijentirana mlađoj publici, a izjave kod umiranja su teška komedija. Ko da prizivaju osnovnoškolce. Igra jako podsjeća na hardline setting. Malo čudan flow.
Za sad se ne mogu žalit na performanse ali igrivost baš i nije nekaj. Odigrao hourglass i kanale. Iako se kanala dobro sjećam, nisam dobio ni približan osjećaj iz trice. I bez očitih mana, jako čudnovata igra.
Ne vjerujem da će bit nastavaka nakon što im i ovaj podbaci. Dva zaredom podbačaja nema računice.Možda samo battle royale naprave.
Zapravo, mi uopće ne znamo kakva je prodaja BFV-a i koliko je ljudi prednaručilo i/ili će kupiti BF2042.
Možda su brojke takve da EA ovo vidi kao uspjeh, i baš ih briga za nekakve tamo likove s Reddita ili foruma koji pričaju o nekakvim bugovima ili UI-u..

Ne vjerujem da će bit nastavaka nakon što im i ovaj podbaci. Dva zaredom podbačaja nema računice.Možda samo battle royale naprave.
Zapravo, mi uopće ne znamo kakva je prodaja BFV-a i koliko je ljudi prednaručilo i/ili će kupiti BF2042.
Možda su brojke takve da EA ovo vidi kao uspjeh, i baš ih briga za nekakve tamo likove s Reddita ili foruma koji pričaju o nekakvim bugovima ili UI-u..
Dok je likova kao ovaj forumaš ne trebaju brinuti nimalo
cekas igru mjesecima,napravis preorder,i onda ti se povraca kolko je losa,nevjerojatno
Zapravo, mi uopće ne znamo kakva je prodaja BFV-a i koliko je ljudi prednaručilo i/ili će kupiti BF2042.
Možda su brojke takve da EA ovo vidi kao uspjeh, i baš ih briga za nekakve tamo likove s Reddita ili foruma koji pričaju o nekakvim bugovima ili UI-u..
Andrew Wilson je direktor Electronic Artsa i njega sigurno nije briga za kvalitetu neke igre (ili što reddit kaže) u njihovom vlasništvu nego samo $$$$ i šta dioničari i investitori misle.
Lik je poznat po tome što je uveo mikrotransakcije u Fifu i ostale sportske EA igre koje su i dan danas ogromni dio zarade EA - mislim da su 2020 zaradili skoro pa 1.5 milijardi dolara sa ultimate team naslovima.
Zato je i postao glavni CEO EA i od tada promovira "live service" sranje kao drugi dolazak Isusa - što naravno, s obzirom na svoju poziciju, diktira i drugim studijima koji su u vlasništvu EA kojim će smjerom ići.
Nego, sad će neki ljudi reći pa kakve veze taj lik ima sa razvojem Bf-a? Ea daje slobodu svojim studijima da rade što hoće dokle god ispunjavaju $$$ kriterij zar ne? MIslim, kad se čitaju članci što je pošlo krivo sa Anthemom, Andromedom i drugima Ea je prikazan kao nekakav nevini bystander koji nije imao niiiikakve veze sa razvojem ili samo mali utjecan na te projekte i općenito ih je pustio da rade što hoće.
Ali da li je to zaista istina? Kad se pogleda zadani cilj svih tih projekata zar se ne može reći da je većina njih propala upravo zato što je te ciljeve nemoguće izvesti?
Napravi igru koja će generirati min. 1 milijardu godišnje kao Ultimate team je jedan od termina koji je veoma popularan u vodećem dijelu EA (a i jedan Star Wars projekt je upravo tom frazom i terminiran)
Šta mislite zašto je Battlefront 2 imao onoliko loot boxeva pri izlasku? Zato jer su odjednom devovi tog studija potpisali dogovor sa vragom?
Ili zašto se zadnjih par Bf-ova radi da privuče što veću publiku sa sve većim brojem sustava koji će vas primamiti da izdvojite koju kunu više na neku od brojnih obleka, boja oružja ili sad ovih season passova?
Činjenica je da danas većina igri u gaming svijetu koji pripadaju velikim izdavačima ( EA, Ubisoft, Activision-Blizzard, itd) neće biti fokusirana na inovativnost, zabavu ili ugodno iskustvo svojih kupaca nego jednostavno na cilj generiranja što većeg profita ušturb umjetničke slobode i zadovoljstva svojih kupaca
E zato je današnji gaming svijet u kurcu, jer su sve te velike kompanije na burzama te su cijene dionica, te plaće i bonusi svih tih velikih CEO-a su glavni faktori pri izradi velikih naslova (Wilson je zaradio tek preko 21 000 000$ prošle godine - jadničak).
Još jedna stvar koju većina ovdje zaboravlja je to da sama zarada pri prodaji igara više nije glavni fokus, to je generirani profit unutar jedne fiskalne godine što u prijevodu znači - mikrotransakcije
Dakle, nije stvar u tome da su devovi u Dicu opet uspjeli zaboravili kako napraviti BF igru, nego su jednostavno prisiljeni napraviti "nešto" što će privući što veću masu ljudi i zadržati ih što je to dulje moguće da oni iskape još koji $$$ te zato dobivamo ovakve igre.
Ja se samo nadam da 2042 neće dobiti isti tretman kao Andromeda, Anthem, Battlefront 1 i 2 i da će EA ovoga puta stisnuti svoj šupak i pustiti Dice da od ovoga naprave nešto....... za razliku od Bf5
Ako imate problema sa performansama zaboravite na sve do sada napisano i pogledajte ovaj thread:
https://www.reddit.com/r/battlefield2042/comments/qtz4xd/tip_for_getting_a_1020_fps_boost_on_pc/
Dakle, jebeni dx12 je po defaultu isključen i neki lik je to skužio. Napravio sam kako je napisao i igra je od toga da radi i izgleda kao govno došla do toga da izgleda prekrasno i radi bez ikakvog štucanja. Dok nisam promijenio što je rekao doslovno svaki duel sam gubio jer bi pri ADS-u igra jednostavno postala kurčev slide show. Ne pretjerujem kad to kažem ni malo. Sada sam odigrao rundu na Hourglass-u na onom stadionu uglavnom i bog te dragi koja razlika. Drobio sam 3-4 ljudi odjednom redovito. Do prije pola sata sam mislio da ću o tome samo moći sanjati. Probajte, pa ako vam pomogne pls ostavite upvote na threadu, što više ljudi ovo treba vidjeti.