Neugodno iskustvo s Protisom!

poruka: 183
|
čitano: 38.414
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
Stjepanj kaže...
od milijon tema po "hrvatskom internetu" jos nisam naisao na naslov pozitivna iskustva u protisu...uvijek su bila u negativnom smislu ali uvijek tak da toxic kani se tih prica tebi su super, jer si totalno nevazan u ovoj prici u odnosu na one druge:)LP

Upravo to , dovoljno je izguglat Protis i naći ćemo hrpetine negativnih iskustava uz tu trgovinu. Nemože toliko ljudi lagat da se rolaš na zjenicama.

Ono što ja nerazumijem je da se unatoč svim tim žalbama po internetskim bespućima ide kupovat u toj trgovini,a jeftinija je u prosjeku za 20-ak kn u svim stvarima od konkurenata. Zar je tih 100 kn na zbroju toliko važno da će neki riskirat i probleme sa eventualnim reklamiranjem neispravne robe u budućnosti i uz to se navlačit sa vrlo neljubaznim osobljem.

Hrvatska Republika Herceg-Bosna ! SINN FEIN !
12 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
JoshTurner kaže...
Stjepanj kaže...
od milijon tema po "hrvatskom internetu" jos nisam naisao na naslov pozitivna iskustva u protisu...uvijek su bila u negativnom smislu ali uvijek tak da toxic kani se tih prica tebi su super, jer si totalno nevazan u ovoj prici u odnosu na one druge:)LP

Upravo to , dovoljno je izguglat Protis i naći ćemo hrpetine negativnih iskustava uz tu trgovinu. Nemože toliko ljudi lagat da se rolaš na zjenicama.

Ono što ja nerazumijem je da se unatoč svim tim žalbama po internetskim bespućima ide kupovat u toj trgovini,a jeftinija je u prosjeku za 20-ak kn u svim stvarima od konkurenata. Zar je tih 100 kn na zbroju toliko važno da će neki riskirat i probleme sa eventualnim reklamiranjem neispravne robe u budućnosti i uz to se navlačit sa vrlo neljubaznim osobljem.

dobro nije bas 20kn.. ja kad sam kupovao maticnu i ssd bila je razlika u 120kn. sad ja sam dao za vertex 3 60gb 680kn, a drugi najeftiniji je bio 790 negdje.. to nije bas mala razlika..a tada nisam bio ni cuo nikakve zalbe na protis, da jesam nebi sigurno kod njih kupio...niti necu vise.

pero
17 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
Lord Pero kaže...

Gdje onda planiraš kupiti?

Ja i još 2 forumaša iznad smo imali probleme s ADM-om, Mislavgrayu links nije htjeo zamjeniti proizvod za koji je dobio potvrdu od proizvođača da je tvornička greška.

Kolega sa prethodne strane je imao problem s magazinrs-om i njegovim laptopom.

Za svaki dučan će se naći netko da prigovori nešto, jednostavno nema dučana gdje je sve idealno...

Najbolje je u svemu biti oprezan, i koristiti zdrav razum...

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
Najbolje je novac potrošiti na lake žene i teške droge. Manite se hardvera! Hardver je sotona!
Bare: Huljićeva glazba spušta ljude na razinu australopiteka
12 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
ford eleanor kaže...

U vezi sa ovim postom gore od Protisa.

Zato ste se i odmah ogradili, jer roba ide na rizik kupcu.

Kao prvo,niste provjerili da li je ploča u bulk ili original pakiranju.

Onda je lako reći da je dobavljač kriv, a samim time i kupac(poslije je lako na netu staviti bulk pakiranje)

Mislim stvarno  {#}

 

a ni kupci nemaju rizik jer sve pakete smo osigurali prilikom slanja, da se bilo sto dogodi steta bi im bila nadoknadena, nekoliko puta se desilo da je posiljka bila ostecena u transportu i kupci su bili obesteceni u punom iznosu kojeg su platili, nekoliko se puta izgubila posiljka i takodjer su bili obesteceni, jedini rizik je da kupac preuzme paket koji je ostecen a da to nije prijavio dostavljacu a i u tom slucaju vjerovatno bi se moglo naknadno reklamirati posiljku i dokazati da je uredaj ostecen u transportu

 

da su pinovi u socketu zaista smotani prilikom transporta na zastitnom poklopcu bi se morali vidjeti tragovi udarca ili ako je udareno sa donje strane socketa tada bi se vidjeli tragovi na tiskanoj ploci sa vezama, nemoguce je da se pinovi od udarca smotaju a da je poklopac i maticna ploca neostecena, jedina mogucnost je da je onaj tko je ugradivao procesor pomotao pinove

.:Protis d.o.o.:.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
rooswelt1991 kaže...
Lord Pero kaže...

Gdje onda planiraš kupiti?

Ja i još 2 forumaša iznad smo imali probleme s ADM-om, Mislavgrayu links nije htjeo zamjeniti proizvod za koji je dobio potvrdu od proizvođača da je tvornička greška.

Kolega sa prethodne strane je imao problem s magazinrs-om i njegovim laptopom.

Za svaki dučan će se naći netko da prigovori nešto, jednostavno nema dučana gdje je sve idealno...

Najbolje je u svemu biti oprezan, i koristiti zdrav razum...

Jednostavno,kupit kod onog tko ima najmanje loših "feedbackova po forumima". Uzmeš nekakav prosjek i vodiš se prema njemu jer nema apsolutno savršene trgovine i uvijek se nađe neka zamjerka.

Protis i negativni feedbackovi su gotovo postali pravilo po forumima za razliku od konkurenata kojima je to iznimka.

Hrvatska Republika Herceg-Bosna ! Sinn Fein !
12 godina
neaktivan
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

ma ja kad sam kupio u linksu maticnu..nakon nekog vremena mi je prestala radit(nekih 2-3mjeseca) kad sam je izvadio van da vidim problem, primijetio sam da ima savijen pin.. najvjerojatnije sam ga ja savio, ali svejedno odem probati i odnesem u links, ona slika i kaze da ima savijen pin...ja kazem pa da primijetio sam ;)
ugl.zovu me nakon tjedan dana i kazu da maticna nije mogla bit popravljena te je zamijenjena novom.

Links rules 

pero
12 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
Stjepanj kaže...
od milijon tema po "hrvatskom internetu" jos nisam naisao na naslov pozitivna iskustva u protisu...uvijek su bila u negativnom smislu ali uvijek tak da toxic kani se tih prica tebi su super, jer si totalno nevazan u ovoj prici u odnosu na one druge:)LP

 da li ste Vi ikada kupili parizer u trgovini i otisli napisati na forum kako je super ili ste isli napisati samo kada ste dobili pokvareni parizer kojemu je istekao rok 1964. ?

Mi smo svjesni da cemo uvijek imati nezadovoljnih kupaca iz bilo kojeg razloga i nastojimo ih svesti na minimum, od cca 30.000 kupaca imamo cca 200 koji nisu zadovoljni i za nas je to odlican uspjeh iako se trudimo da broj nezadovoljnih kupaca bude 0 ali to je nemoguce, uvijek postoje ljudi kojima nesto nece odgovarati

.:Protis d.o.o.:.
17 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
Protis kaže...

Ma dajte 5-10% popusta svima koji su ovo pročitali na BUG.hr forumu, i sve vam je oprošteno {#}

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
Stjepanj kaže...
od milijon tema po "hrvatskom internetu" jos nisam naisao na naslov pozitivna iskustva u protisu...uvijek su bila u negativnom smislu ali uvijek tak da toxic kani se tih prica tebi su super, jer si totalno nevazan u ovoj prici u odnosu na one druge:)LP

Jer inače ljudi otvaraju teme "E kako sam zadovoljan dućanom XYZ!!!1!1"?

Twitter - @danny_hr | Raptr - dannyhr | Xfire - dannyhr | Steam - danny_hr | XBL - DannyHR
15 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
sudy_freak kaže...

A, ako je stvarno ovaj forumaš pogrešno ugradio, ja bih od sramote tražio crni karton!

Nemoj biti tako strog.

Evo malo mojih iskustava sa rabljenim pločama. Znači nikakve internet trgovine i sl. da ne ispadne da nekog branim. Te 1156 ploče su problem same po sebi. Ja sam se nagledao tih skrivljenih pinova, pogotovo na 1156 pločama. Svaka druga ploča ima skrivljen pin (govorim o 1156, sa 775 nikad takvih problema a prošlo mi ih kroz ruku valjda 100).

Spika prodavatelja ide otprilike: sve radi super samo... (ne radi jedan utor za ram ili umjesto prva dva slota koristi druga dva slota za memoriju, malo zeza mrežna...) Skineš proc a ono skrivljen pin.  I sad ako nisi to provjerio odmah i rekao: evo skrivljen pin onda spika ide: ma ne, to ste vi skrivili, meni su to sastavljali u trgovini ili ovlašteni serviser...bla, bla...

Iz opisa kvara postavljača teme ja bih isto posumnjao na skrivljeni pin, kao i ovi iz Protisa.

Imao sam i novih ploča i ako stvarno pažljivo ne skidaš onaj pokrov za pinove, nije nikakav problem skriviti pin (opet govorim o 1156 pločama).

Danas bih trebao prodati jednu z77 ploču i imam laganu fobiju što ću naći kad maknem proc, makar sve radi uredno.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
E Protis, daj budi bardo drugar i pomogni loma. Ona adresa đe se vodi vaša firma, đe je to točno (Street View mi nešto kenja @ iPhone)? Kuća? Zgrada? Podrum? Garaža?

Zašto više nije moguće preuzimanje robe u GRADU HRVATSKIH POBJEDA, a nekad se moglo @ Spider DVD apoteka?

Bilo bi JAKO ZGODNO da ima opcija na web stranici pomoću koje se svi artikli koji trenutno nisu (1) raspoloživi ili (2) dobavljivi stave pod hidden. To bi nama kupcima UVELIKE OLAKŠALO I ULJEPŠALO iskustvo kupovine u vašoj web trgovini. Nadam se da ćete nastaviti poboljšavati web, jer vi ste ipak WEB trgovima i to bi vam (uz nabavku fiskalnih blagajni) trebao biti glavni prioritet.

Lijep pozdrav i uspješnu 2013. godinu!
Bare: Huljićeva glazba spušta ljude na razinu australopiteka
13 godina
protjeran
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
hebo te ni konzum nema 30 000 kupaca a ne ona rupa...kao sto sam rekao hirosima:)...LP
Rasturam na Intel Core™ i7-920 @ 3.8Ghz + ArticCooling Freezer 13 + Sapphire Dual-X 7950 with Boost Edition 3GB 1150/1550mhz
12 godina
protjeran
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

Greške su svugdje moguće,no ono što je bitno,je činjenica da se sve može srediti na obostrano zadovoljstvo,ako se čovjek u startu pokaže kulturnim i pristojnim..

Prije dvije i po godine sam kupio lap HP pavilion dv7 u Konikomu(oni prodaju,a MR servis je zadužen za servis).Garancija je bila godinu,plus još dokupljeno godinu u HP Storeu u areni..

Problem je iskrsao kad je žilni kabel koji vodi video signal prema displaju,a smješten je ispod poklopca ekrana lapa,uslijed konstrukcijske posebnosti,počeo malo pritiskati LCD matricu i time,kad se ekran u globalu micao ili podešavao,na tom pritisnutom mjestu se pojavljivao water-efekat..Ok,ja fino nazovem,želeći ga najaviti u servis i usput provjeriti garanciju,kad oni provjeravajući to,kažu mi kako je lapu istekla garancija.Ja nazovem HP store i kažem to,i još napomenem da imam njihovo produženje garancije,da bi se na kraju oni povezali sa Mikronisom i odgovornima,koji su provjerili i zaključili sljedeće..da je za baš taj model lapa limitirana garancija na godinu dana od strane Distributera..i da se nije smjelo napraviti produženje garancije..PAF.,.!!!.Ok,Glavni iz Mironisa se pokazao stvarno pravim čovjekom i profićem i rekao je da će oni tu garanciju odraditi na svoj trošak,odnosno na trošak Mikronisa..vrlo pohvalno i profesionalno..

hoću reći,koji god bio problem,bitno ga je ljudski i pristojno rješavati,mada sam unutar sebe ključao kao sam Vezuv,ali to je i dalo rezultata..Da sam krenuo đonom,đon bi i dobio..

 

U slučaju ovog topica,moguće je sve,ali sam previše likova vidio "koji znaju"..Eto nedavno lik Vehid,hoće pošto poto raskopati Paviliona,"da nauči",i sve što je uspio,je potpuno sheb**i laptop,tako da ću sa rezervom uzeti izjavu pokretača topica,jer je previše onih ovdje na Forumu "koji znaju",ali tu krivim sve one koji potiču sveg i svakog da sklapa svoju konfiguraciju,onako,negdje "od 4 reda cigala",bez onih osnova poznavanja hardveraja i sve vezano uz njegovo rukovanje..Bitno je biti NETKO na Forumu i "znati sve" oko sklapanja..reztultat toga prečesto vidimo u sličnim "HELP" postovima..

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.2.2013 15:48 (redneck).
14 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
rooswelt1991 kaže...

Gdje onda planiraš kupiti?

Ja i još 2 forumaša iznad smo imali probleme s ADM-om, Mislavgrayu links nije htjeo zamjeniti proizvod za koji je dobio potvrdu od proizvođača da je tvornička greška.

Kolega sa prethodne strane je imao problem s magazinrs-om i njegovim laptopom.

Za svaki dučan će se naći netko da prigovori nešto, jednostavno nema dučana gdje je sve idealno...

Najbolje je u svemu biti oprezan, i koristiti zdrav razum...

FuturaIT.
Portio.

Pri Donu {#}

Extreme Digital.
Ima ih. 

rooswelt1991 kaže...
Protis kaže...

Ma dajte 5-10% popusta svima koji su ovo pročitali na BUG.hr forumu, i sve vam je oprošteno {#}

Za 10% editiram svoje postove! {#}

Keep flashing! || Samsung Galaxy SII crew. || ↓ Stisni Hvala ako sam ti pomogao. ||
16 godina
neaktivan
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

Podsječa me to na jedan tu obližnji dućan u koji sam primoran ići stalno jer nemam nikakve alternative. Doduše ovi cijepaju visoke cijene i usto im je još usluga na nuli. Doslovno sam vidio kako zajebavaju jednog djedicu koji je samo htio kupiti obične baterije a ovaj ga ide hebat kako ima i za kupiti punjive- hebote deda treba baterije za sat koji će mu k punjive? Kako mi takvi dignu zivce...

Listen, this is no set of rules. I'm not tellin' you what to do, all I'm saying is I'm bringing up of three things that are like, so important to the world, I don't have to find as much importance in.
17 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
sudy_freak kaže...

Pri Donu {#}

 

Trebalo mi je 5 minuta da shvatim o čemu pričaš {#}

Ali bitno je da sam shvatio!!! Ishop za one koji nisu {#}

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
13 godina
neaktivan
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

Ajde šta ste zapeli sad za Protis tolko, ni ostali dućani nisu svetinja, meni je skoro ADM odbio garanciju na AOC monitor jer je kao bio ispravan, a matrica bila banana teška, al aj pokazao serviseru u čem je problem i onda su priznali garanciju.

 

Iskreno, autor teme je, barem po meni, zahebo stvar, pa sad pokušava okriviti Protis, da su mogli to bolje zapakirat, mogli su, to stoji, ali nemre pin bit iskrivljen, a da nema nikakvih drugih tragova na ploči, pa nisu sad ti pinovi tako slabi...

12 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
zerocool12 kaže...

Podsječa me to na jedan tu obližnji dućan u koji sam primoran ići stalno jer nemam nikakve alternative. Doduše ovi cijepaju visoke cijene i usto im je još usluga na nuli. Doslovno sam vidio kako zajebavaju jednog djedicu koji je samo htio kupiti obične baterije a ovaj ga ide hebat kako ima i za kupiti punjive- hebote deda treba baterije za sat koji će mu k punjive? Kako mi takvi dignu zivce...

punjive baterije za sat?

12 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
ZeNGe_CRO-mt kaže...

@toxic kaj ti imas sa protisom?jel ti daju besplatne komponente?jeste poznanici?kad vidim da ih konstantno branis .

Nemogu vise citat te tvoje gluposti,napisao bi ti ja malo poduzi post ali nemogu jer sam na putu i pisem preko moba.

Samo cu ti rec da im prestanes lizat pakšu jer je preočito.

Hahahaha...{#}a astatak ekipe iz ADM-a, svaka čast

13 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
A u službenim specifikacijama što ima je izdao LENOVO ne piše da taj model od 6300 kn ima tu grafičku tj piše samo da je intelova hd 4000 ...Što je najgore ni prodavači ne znaju a da kupim laptop od 6300 kn bez grafičke mislin onda mogu uzet neko šrot i puuuno jeftinije proć..Iskreno cijena mi se čini premala za i5 proc gtx 660m 1 tb hdd i 6 gb rama....
16 godina
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

uvjek je "ljepo" procitat necije iskustvo i pripaziti kod kupovine.Nazalost takva je usluga (ponuda) u vecini ducana :/

aj da i ja dam primjer kad vec svi daju, sa ADM.Kak mi je otisla maticna ,nabavio  kod adm i dog da odnesem komp do njih, da oni to spoje.ipak sto je sigurno je sigurno.Nosio ovu masineriju iz trnja do njih gore a ima 10+ kila u sebi ali imamo savrsen javni prijevoz pa to uspio dopeljat.Sredili aj doma nosi i upalim i .....nece :/ uglavnom neka greska bila zovi ih nosi opet kod njih i srede to, i opet tegli doma.a kad ono ...koji jarac, upali se ali nema slike ? i isprobavaj tralala i zovem pokusavamo skuzit u cem problem  i tako par puta dok nisam otvorio i vidi vraga, kabel nije ukopcan na  grafickoj tako da nije radio i otisla graficka......Pa zovi reci sta i kako je,pa mi nudili u zamjenu neku drugu pa dal se slazem.al ti guglaj i vidim slabija od moje (nekih 20-30% po testovima, sto se mene tice ista je mogla biti ali nisu takve imali) nisam htio pristat i rekao da hocu drugu koja je bila blize mojoj ali jaca je bila nekih 5-10%.Uglavnom prihvatili, rekli da im zao da je njihov momak zeznuo kod spajanja i da ce ici na njegov trosak zamjena....i opet nosi tamo da to srede ,i sredili i ponudili da mi dofuraju doma da ne teglim ko tutlek opet doma.I nakon toga radilo sve kak treba...
je prvo neugodno iskustvo sa njima ali do sad samo to,i uglavnom zadovoljan sa njima....

 

a nadam se da ce se vec sa protisom na pozitivan nacin rijesit. sretno :)

 

ps, mislim da nema nikakve veze mjesat salame i komponente,pogotovo u usporedbi cijene.I da ako osjetim da smrdi il ne valja salama vracam i trazim povrata novca....ako ne zele samo im zaprijetim inspekcijom,ali tad svi odmah ljubazni.....APP ako prode prode = poslovna poslovica ocito heh

 

14 godina
neaktivan
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

Dobro, to je jednostavno pogreška koja se mogla bilo kome dogoditi, ali ako su ti se ispričali i dali novu grafičku, sve OK.

 

Ali ovaj mi dio nije jasan, mislim što si mislio s ovime?

 

 ''kabel nije ukopcan na  grafickoj tako da nije radio i otisla graficka...''

One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them. In the Land of Mordor where the Shadows lie.
16 godina
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

da izasli su u susret jer su mogli isto rec da sam ja nes cackao itd kako se inace radi, zato i prenio ovo pozitivno iskustvo (ali isto bilo dosta razgovora).a ovo sto mislio nije ustekano,kak ima vent na sebi mora biti isto ukljucen preko napajanja da bi radio,on je bio iskopcan,tj taj koji je sastavljao nije ga spojio.

12 godina
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
The Man kaže...
E Protis, daj budi bardo drugar i pomogni loma. Ona adresa đe se vodi vaša firma, đe je to točno (Street View mi nešto kenja @ iPhone)? Kuća? Zgrada? Podrum? Garaža?

Zašto više nije moguće preuzimanje robe u GRADU HRVATSKIH POBJEDA, a nekad se moglo @ Spider DVD apoteka?

Bilo bi JAKO ZGODNO da ima opcija na web stranici pomoću koje se svi artikli koji trenutno nisu (1) raspoloživi ili (2) dobavljivi stave pod hidden. To bi nama kupcima UVELIKE OLAKŠALO I ULJEPŠALO iskustvo kupovine u vašoj web trgovini. Nadam se da ćete nastaviti poboljšavati web, jer vi ste ipak WEB trgovima i to bi vam (uz nabavku fiskalnih blagajni) trebao biti glavni prioritet.

Lijep pozdrav i uspješnu 2013. godinu!

 

Na zalost poslovnicu u Sisku smo zatvorili tako da vise nije moguce preuzimanje robe iako uvijek postoji mogucnost dogovora da netko ponese kada ide (unutar par dana)

za sada na web stranici nemam tu mogucnost medutim nove stranice su u izradi sa dosta novih funkcija (poboljsani filteri, detaljnije specifikacije....) tako da ce to biti

.:Protis d.o.o.:.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!
Horatio_Hornblower kaže...
A u službenim specifikacijama što ima je izdao LENOVO ne piše da taj model od 6300 kn ima tu grafičku tj piše samo da je intelova hd 4000 ...Što je najgore ni prodavači ne znaju a da kupim laptop od 6300 kn bez grafičke mislin onda mogu uzet neko šrot i puuuno jeftinije proć..Iskreno cijena mi se čini premala za i5 proc gtx 660m 1 tb hdd i 6 gb rama....

kažem samo zato što ja imam pavillion dv 7 cijena 6800 isto kao i tvoj samo što je taj tvoj na popustu,( iako na lenovo stranici košta 7300 ako se ne varam)

uglavnom kupio sam ga pokrenem WoT a ono šteka na medium gore nego na starom laptopu onda sam skužio da imam tu opciju da zahtijevnije igrice prebacujem na atijevu grafičku a ostale programe mi vrti ta intelova

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.2.2013 23:02 (drapa88).
13 godina
neaktivan
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

Poruka ove teme: Nije se rodio tko je svijetu ugodio. 

Dvije su stvari beskrajne svemir i ljudska glupost, ali za ovo prvo nisam siguran.// Mašta je važnija od znanja. -Albert Einstein
Poruka je uređivana zadnji put sri 20.2.2013 23:30 (karlo2727).
14 godina
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

Savjetovao bih svima da nabave kameru i snimaju odpakiravanje i sve. Ja to radim.

Ljudi su jako bezobrazni.

 

Ja sam kupovao u Protisu i nisam imao nekih problema, osim što nisu dva puta imali robu koju tražim (nakon što sam je naručio, i roba je bila dostupna). Pa je sve to trajalo 3 tjedna.

 

Ali sada sve super.

 

Makar iz svega ovoga razmislit ću dva puta ako budem ikad odlučim kupovati iz Protisa.

 

Eto žao mi je tvojeg slučaja. I hvala na obavijesti.

14 godina
neaktivan
offline
Neugodno iskustvo s Protisom!

Eto slučajno naletih na ovu temu kada sam tražio neku zanimljivu temu u ove kasne sate. 

 

Baš si planiram uskoro kupiti novi komp za nekih 8000-9000kn.

 

Sad znam da otpisujem Protis definitivno. 

 

Sretno tvom frendu i nadam se da bude sve u redu na kraju. Sredite ih{#} I hvala na ovoj temi, vjerujem da nisam jedini koji sad ne želi imati nikakvog posla sa Protisom.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Neugodno iskustvo s Protisom!

Uvek sam promatrač na ovom forumu, ali moram da se javim.

 

Kao čovek putnik, prolazio sam celu Evropu, kupovao gde sam stigao i umeo.

 

Kupovao sam i u Protisu, momci su sasvim OK. 

I meni stvarno nije jasno zašto ova deca optužuju ljude koji na delovima

zarade za žvake.

 

Ako je matična ploča vredna 200 nečega (dinara, kuna, evra, dolara),

to je vrednost proizvođača.

Uvoznik odnosno centralni distributer ima 10% na tu cenu (+ porez),

druga ruka ima jedan mali deo zarade, ovisno o ceni.


Ako je vebšop u pitanju, kao Protis, oni nemaju veću proviziju od 5%,

dakle ja se pitam dali je netko odgovoran za produkat na kojem zaradi 15 nečega (dinara, kuna, evra, dolara)?

 

Ja smatram da ne. Osobno sam trgovao sa mnogim trgovinama u Hrvatskoj replubici, jer tu sada obitavam,

tu mi je familija i lepo mi je.

 

Kupovao sam u Petrinji u Proksimi, u Sisku u Vemilu i HG Spotu, u Zagrebu u RS Magazinu.

Imao sam i lepa i ružna iskustva, ali ne krivicom prodavača.

Oni ne proizvode proizvod, oni ga prodaju onakav kakav je.

 

Ako ja dobijem rak pluća od Kamel cigareta, nije kriva teta na trafici nego cigara,

koju je napravio proizvošač, a ne draga teta koja mi ih proda.

 

U malom gradu Sisku je ostalo jako malo trgovina. Veći centar je Elipso, imate i Eurotrade,

Proksima. Oni su svi OK.

 

Ali u zadnjih dva-tri leta sam kupovao i radio sa momcima iz Ishoa, i momci su stvarno fer.

Uvek su mi spremni za objasniti i pomoći, čak mi i dati savet pri kupnji.

 

Da se razumemo, živim u Kostajnici gdje više nema ničega, to je mesto koje umire.

Žao mi je ali tako je. 

 

Sa drugarima i obitelji obilazim trgovine ne samo po ceni, nego i po usluzi.

Gdje grof nije cicija, tu nikad nije bilo problema. Radije ću dati 10 novaca više (dinara, kuna, evra, dolara)

znajući da me netko nije žednog prevezao preko vode, nego ušparati sići i osećati se kao magare.

 

Momci iz Protisa me nisu razočarali, ja sam evropski čovek, znam šta je webshop i šta očekivati,

plati pa čekaj, znači prednarudžbe, jer u globalu se nema veliki lager, nego je sve sveže po narudžbenici.

 

Zato i je jeftinija roba. No to nije bit moje poruke. Bit moje poruke je da je čovek biće koje greši.

I ja isto grešim kao svi, svi iz nečega moramo da učimo.

 

Kupio sam sredinom 2012 u Ishopu procesor AMD X3 450, dobra cena, imali su ga odmah,

nije se moralo plaćati u napred i naručivati. Sve je to lepo i krasno,

no eto i meni se desila greška. Okrenuo sam procesor naopkao i na silu gurnuo u matičnu.
Nogice su se iskrivile i tu je pričio došao kraj.

 

Već sam misleo da sam bacio novce, a još nije za mene nego za sina od komšinice.

Odnesao sam ceo računar u servis, sa idejom "pravim se dasa, i neka oni pogledaju šta ne valja".

Momci sa servisa su me kao svoju mušteriju uzeli odmah, jer sam ih dao pre zvao sa tim problemom

da procesor ne valja. Dva su momka radila u servisu, jedan visoki i jedan niži debeljuckasti.

 

Ovaj drugi je odmah vidio da su nogice pomotane, i rekao mi da to kod distributera, i proizvođača AMD-a

neće proći prod garanciju, nego kao fizički oštećenje. No začudo. momam je rekao da sačekam.

I tako je on uzeo moj procesor, te svojim alatom poravnao nogice procesora kroz nekih 10ak minuta.

Isprobao je i sve je funkcinisalo normalno. Čak mi nije naplatio ništa, i sredio mi je žice u računaru,

da to izgleda bolje nego što sam to ja složio.

 

Ostao sam iznenadjen uslugom tih momaka, jer stvarno je sve manje takvih vitezova.

Momci su svi mladi, ali mnogo sposobni. Vidi se da vole što rade i da uživaju u tome.

 

Naravno, neke stvari i dalje kupujem u vebšopovima, laptop i tv sam kupio u Protisu,

i momci su mi sve to lepo dostavili svojom dostavom.

 

I stvarno mi je smešno gledati kako netko pljuje po tim momcima, koji su ljudi i rade svoj posao.

Ako je gospodin Protis objasnio da je bila greška kod distributera, i da su oni povukli ime proizvoda

bez "bulk" od distributera, onda nije njihova greška nego distributerova.

 

Proizvođač Gigabyte je zaradio 200 novčanica, distributer 70, momci iz Protisa 30.

E pa lepo se žalite proizvođaču za svoje greške, on je dobio 66.66% novaca, i nemojte nekog za 13%

proganjati. 

 

Odite u trgovinu gdje se ne mora naručivati, platite 10% više, ali imate robu fejs 2 fejs, vidite šta kupujete i nema greške.

 

Vani u Nemačkoj bi vas samo poslali u službeni servis ili vam odbili jamstvo. Znam to iz iskustva. U njihovu obranu je

garantni list: "Jamstvo ne obuhvaća fizičko oštećenje, nestručno rukovanje"

 

Pa si eto to zalepite na čelo. Meni je Protis i dalje super, i kupovat ću tamo ako je razlika poveća,

a za ostalo, imam i Elipso u Sisku, i momke iz Ishopa.

 

Vozdra

 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice