Ček, ako je reklama poticaj na plaćanje, zašto da ja plaćam da ju ne gledam. Tako mogu otići i kupiti proizvod koji se reklamira. I šta, onda bih opet morao platiti da ne gledam reklamu, iako sam kupio proizvod????
Po meni, logika ti ne stoji.
Slažem se, nitko ne želi i neće raditi besplatno, ali ne možeš nametnuti korisnicima da moraju platiti nešto bilo da hoće kupiti proizvod ili ne. WTF?!?!?!?!?!


......hmmmmm.
). Znači da ako Bug online mora pokrivati svoje troškove (a po nekoj logici održivog rasta bi trebao) onda postoje tri opcije: 1.) oglašivači 2.) ostali projekti unutar Bug moraju biti profitabilniji da bi vukli besplatni online (čitaj povećanje cijene tiskovine, ili ne daj bože smanjenje plaća
) i 3.) da pubilka kojima je namjenjena "donira" iznose koji bi pokrili makar varijabilne troškove Online izdanja (uz pretpostavku da fiksne troskove i dalje vuku veći projekti unutar tvrtke.