cak i vise od 40€ ako ide preko ups-a...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Vjv da.. Pise mi prvo 560 pa onda na kraju kad odaberem Croatia, UPS ili koji vec, i placanje Paypalom izade mi 617-5€ pa jel to ta cijena il?
Bok,
ovako, kroz tjedan-dva planiram uzeti par dijelova sa computeruniversa (cca 500-600eura), pa me zanima ako ima još netko da bi u tom vremenskom periodu uzimao nešto, da podjelimo troškove poštarine... čak imam i 5% popusta kod njih jer sam 'vjeran kupac', pa da i to iskorisimo
Je li netko uzima iz Alte uskoro i da je po mogučnosti iz Zagreba il Siska.
Trebam savjet Iz Alzashopa sam uzeo mobitel i došao je expresno brzo sve je bilo perfekt tvornički pakiran točno šta sam trebao super, osim jedne male sitnice mobitel ne mogu upalit izgleda da je tvornička greška, naime kad spojim punjač samo blinka ekran svakih cca 5 sec, dok se na tipki za paljenje ništa ne događa :(
Mobitel je GSMART ROMA R2 + edition.
ima li netko iskustva sa ovakvim simptomima i/ili iskustva sa vračanjem robe kod njih na garanciju, HVALA!
možda ti baterija ima onu naljepnicu na kontaktima, dok je ne skineš možeš mob palit samo preko punjača al nemoš radit ništa na njemu
OK pošto sam rekao da ču javit kako je garancija prošle evo ovako :
Poslan mob njima na moj račun ja plačam dostavu do njih i kod njih došao u ponedjeljak, jučer dakle četvrtak je novi mob stigao na moju adresu mislim da je to expres rješavanje problema i prezadovoljan sam!
ja im poslao mobitel nazad dobili ga u petak i još nikakav odgovor
danas javili da šalju novi
jel salje alza mailove da su poslali narudzbu?
narucio sam 6.2. neke stvari i jos nista nisu javili da je poslano il nesta.....
jel salje alza mailove da su poslali narudzbu?
narucio sam 6.2. neke stvari i jos nista nisu javili da je poslano il nesta.....
pošalju mail kad shipaju. a možeš i provjerit na svom acc na siteu.
jel salje alza mailove da su poslali narudzbu?
narucio sam 6.2. neke stvari i jos nista nisu javili da je poslano il nesta.....
pošalju mail kad shipaju. a možeš i provjerit na svom acc na siteu.
pa cudno mi da nisu shipali vec... na acc nema isto nista samo pise eta 2-6 dana...a ne i da je poslano
pa cudno mi da nisu shipali vec... na acc nema isto nista samo pise eta 2-6 dana...a ne i da je poslano
ne znam. ali naručio si više stvari u petak? ajmo pretpostavit da su tek jučer to počeli sređvati. u krajnjem slučaju kontakitraj ih
pa uzeo sam joystick thrustmasterov i bio je 39 i nest eura pa sam uzeo i usb stik da dode do 40 da mogu onaj popust iskoristit...na stranicama sve imaju na stanju pa mi zato i cudno pa samo zato i pitam dal salju mailove...
no dobro jos dan dva cu sacekat
Vjerujem da nema razloga za brigu, meni su isto shippali tek 3 dana nakon narudzbe. I onda je dosao i e-mail.
Može li mi tko pomoći, tko je imao iskustva sa slanjem robe nazad u CU tj. reklamaciju?
Kontaktirao sam proizvođaća, oni mi rekli da se javim CU, Cu mi poslao da im vratim nazad. E sad ne znam točno koji je postupak. Jel netko već radio reklamaciju kod njih pa da mi obj. kako da to napravim?
Hvala, LP
Može li mi tko pomoći, tko je imao iskustva sa slanjem robe nazad u CU tj. reklamaciju?
Kontaktirao sam proizvođaća, oni mi rekli da se javim CU, Cu mi poslao da im vratim nazad. E sad ne znam točno koji je postupak. Jel netko već radio reklamaciju kod njih pa da mi obj. kako da to napravim?
Hvala, LP
moraš napraviti ticket na njihovoj stranici da šalješ reklamaciju, koji proizvod i to sve, onda lijepo zapakiraš proizvod koji šalješ (ja sam isprintao i napisaio na papiru još detaljno u čemu je kvar bio) i onda otisao do overseas expressa i tamo platio 150kn poštarine (koje ti CU vrati) i poslao na njihovu adresu i dalje čekaš dok ti ne pošalju nazad popravljeni ili novi proizvod
CU ti vraca lovu jedino ako je reklamacija u roku od 6 mjeseci od kupnje. Nakon toga dijelite popola postarinu. Ti njima, oni tebi.
Može li mi tko pomoći, tko je imao iskustva sa slanjem robe nazad u CU tj. reklamaciju?
Kontaktirao sam proizvođaća, oni mi rekli da se javim CU, Cu mi poslao da im vratim nazad. E sad ne znam točno koji je postupak. Jel netko već radio reklamaciju kod njih pa da mi obj. kako da to napravim?
Hvala, LP
moraš napraviti ticket na njihovoj stranici da šalješ reklamaciju, koji proizvod i to sve, onda lijepo zapakiraš proizvod koji šalješ (ja sam isprintao i napisaio na papiru još detaljno u čemu je kvar bio) i onda otisao do overseas expressa i tamo platio 150kn poštarine (koje ti CU vrati) i poslao na njihovu adresu i dalje čekaš dok ti ne pošalju nazad popravljeni ili novi proizvod
Ticket? gdje to, kako, što?
Ticket? gdje to, kako, što?
ovo nek ti odgovore kolege koji znaju, no samo da dodam da im pošalješ i račun poštanskih troškova ako misliš dobit tih 150 kuna nazad
Ticket? gdje to, kako, što?
ovo nek ti odgovore kolege koji znaju, no samo da dodam da im pošalješ i račun poštanskih troškova ako misliš dobit tih 150 kuna nazad
Mislim da sam rješio sada to... priložio sve u kutiji, osim uplatnice od poštarine...to ću slikati pa na mail...valjda je ok tako
Ima tko iskustva kod Computer Universe sa nadoplatom jamstva??
Dakle uzimam laptop (acer nitro) i htel bi odmah nadoplatiti jamstvo...ne znam jel to itko radio, vidim pise se o svemu, reklamacijama, postarini ali ovo nisam pronasao...
Dakle, produzenje jamstva kako i kad najbolje, te kolika je konacna postarina do HR (jer je lap sam po sebi skup...jos ovo :/ )
Hvala
Naručio sam iPad sa alzashopa danas u jutro, te me zanima koliko otprilike treba vremenski da ga pošalju?
Te da li postoji šansa da bude tu do vikenda?
EDIT: Evo taman poslali, i kažu da očekuju da će doč u ponedeljak.
Naručio sam iPad sa alzashopa danas u jutro, te me zanima koliko otprilike treba vremenski da ga pošalju?
Te da li postoji šansa da bude tu do vikenda?
Recimo ja sam narucio napajanje koje su slali overseas expressom, pisalo doc ce u ponedjeljak,
kad ono u petak navecer stiglo. (isto tako kao ti u srijedu narucio)
Tako da veoma ovisi.
Medutim sve sto su mi do sad poslali DPD-om trebalo im je oko 4 radna dana,
narucio u utorak ujutro dobio u ponedjeljak popodne, jos je zafrknuto sto dpd
dostavlja obicno u radnom vremenu pa nisam doma pa sam tako jos 3 dana cekao
dok se ja s njima ne nadem na kraju si mi na faks dostavili.
Tako da sve ovisi. OE mi je do sad pokazao se puno brzi, iako sam jako zadovoljan s oboje.
Pise ti na stranici gdje je (imas tracking number) s tim da pise i kojom sluzbom je poslano.
Vjerojatno ces dobit tek u ponedjeljak frend prekjucer narucivo pise mu u ponedjeljak da ce doc,
takoder na stranici pise expected delivery datum pa pogledaj
Naručio sam iPad sa alzashopa danas u jutro, te me zanima koliko otprilike treba vremenski da ga pošalju?
Te da li postoji šansa da bude tu do vikenda?
Recimo ja sam narucio napajanje koje su slali overseas expressom, pisalo doc ce u ponedjeljak,
kad ono u petak navecer stiglo. (isto tako kao ti u srijedu narucio)
Tako da veoma ovisi.
Medutim sve sto su mi do sad poslali DPD-om trebalo im je oko 4 radna dana,
narucio u utorak ujutro dobio u ponedjeljak popodne, jos je zafrknuto sto dpd
dostavlja obicno u radnom vremenu pa nisam doma pa sam tako jos 3 dana cekao
dok se ja s njima ne nadem na kraju si mi na faks dostavili.
Tako da sve ovisi. OE mi je do sad pokazao se puno brzi, iako sam jako zadovoljan s oboje.
Pise ti na stranici gdje je (imas tracking number) s tim da pise i kojom sluzbom je poslano.
Vjerojatno ces dobit tek u ponedjeljak frend prekjucer narucivo pise mu u ponedjeljak da ce doc,
takoder na stranici pise expected delivery datum pa pogledaj
Yep, s DPD-om su poslali. Šteta, nadao sam se da ću imat zanimaciju za vikend, ali nema veze, bitno da dođe, haha.
Alzashop odličan!!!
Natežem se sa njima da nemogu pratiti paket, a overseas na vratima sa paketom.
Naručeno u subotu.
Bome su brzi, nadam se da su takvi i kod reklamacije.
Saljem iduci tjedan grafu na reklamaciju pa cemo vidjet :P
Evo gotov proces reklamacije, pa da javim dojmove.
Kartica poslana njima 28.1.2015, 170 kn poštarina (jer je isla kao pismo a ne kao paket, paket se mora slati preko carine i ne moze preko bilo koje poste (?) pa mi se nije dalo zezati)
30.1. su e-mailom potvrdili primitak reklamacije, na češkom. Al shvati se uz google translate. Status claima se promjenio online na "Goods have been tested and sent to supplier to resolve the claim"
11.2. su se javili uz isprike sto toliko traje i da mole za jos malo strpljivosti, cine sve sto je moguce da claim bude rješen asap...
14.2. status claima se promjenio u Settled, the goods have been sent via carrier.
Međutim, nije dosao nikakav mail sa detaljima settlementa, sta su tocno napravili, itd, pa sam im poslao upit. Odgovorili su 2 puta istu stvar "we are sorry, it has been settled, it is on its way". Imam dojam da bas ne govore engleski XD
Uglavnom, dali su mi tracking number na kojem je pisala kriva masa posiljke (0.60 kg, a bilo je 1.3 kg kad sam ja njima slao), pa sam se malo zabrinuo. I taj online tracking je ocito bio kriv; jucer 18.2. je na njemu pisalo da je posiljka u Bratislavi, a ja dodem doma s posla i kartica me ceka. Dali su mi novu karticu, u mojoj staroj kutiji u kojoj sam im slao na reklamaciju. Nova kartica zasada radi bez ikakvih problema i nadam se da je to to.
Sve u svemu pozitivno iskustvo, s obzirom na okolnosti mislim da to nije niti puno vremena, jedino bi mogao biti problem ako nesto pođe po zlu pa njima to objasniti jer ocito bas ne kuze uopce engleski. Ali dobro, ja sam morao ici sve to preko alza.cz (češki section stranice) a ne alzashop.com, mozda tamo imaju drukcije ljude.
Eto nadam se da bude nekom od pomoci.
Jel uzimao tko s hardwarehouse stranice?
Sve u svemu pozitivno iskustvo, s obzirom na okolnosti mislim da to nije niti puno vremena, jedino bi mogao biti problem ako nesto pođe po zlu pa njima to objasniti jer ocito bas ne kuze uopce engleski. Ali dobro, ja sam morao ici sve to preko alza.cz (češki section stranice) a ne alzashop.com, mozda tamo imaju drukcije ljude.
Eto nadam se da bude nekom od pomoci.
a da li su ti podmirili troškove slanja njima ili?
Evo gotov proces reklamacije (Alzashop), pa da javim dojmove.
Kartica poslana njima 28.1.2015, 170 kn poštarina (jer je isla kao pismo a ne kao paket, paket se mora slati preko carine i ne moze preko bilo koje poste (?) pa mi se nije dalo zezati)
30.1. su e-mailom potvrdili primitak reklamacije, na češkom. Al shvati se uz google translate. Status claima se promjenio online na "Goods have been tested and sent to supplier to resolve the claim"
11.2. su se javili uz isprike sto toliko traje i da mole za jos malo strpljivosti, cine sve sto je moguce da claim bude rješen asap...
14.2. status claima se promjenio u Settled, the goods have been sent via carrier.
Međutim, nije dosao nikakav mail sa detaljima settlementa, sta su tocno napravili, itd, pa sam im poslao upit. Odgovorili su 2 puta istu stvar "we are sorry, it has been settled, it is on its way". Imam dojam da bas ne govore engleski XD
Uglavnom, dali su mi tracking number na kojem je pisala kriva masa posiljke (0.60 kg, a bilo je 1.3 kg kad sam ja njima slao), pa sam se malo zabrinuo. I taj online tracking je ocito bio kriv; jucer 18.2. je na njemu pisalo da je posiljka u Bratislavi, a ja dodem doma s posla i kartica me ceka. Dali su mi novu karticu, u mojoj staroj kutiji u kojoj sam im slao na reklamaciju. Nova kartica zasada radi bez ikakvih problema i nadam se da je to to.
Sve u svemu pozitivno iskustvo, s obzirom na okolnosti mislim da to nije niti puno vremena, jedino bi mogao biti problem ako nesto pođe po zlu pa njima to objasniti jer ocito bas ne kuze uopce engleski. Ali dobro, ja sam morao ici sve to preko alza.cz (češki section stranice) a ne alzashop.com, mozda tamo imaju drukcije ljude.
Eto nadam se da bude nekom od pomoci.
^repost radi nove stranice
Nisu mi nadoknadili postarinu, ne. Nisam nasao nigdje nista o tome a nije mi se dalo s njima prepucavati s obzirom na to kolko lose komuniciraju. Ali su ofc platili postarinu kad su slali nazad
Samo da navedem, postarina na CU (ComputerUniverse) je velika..ispada 45eur...kaj je meni koma, jbt 350 kn.
Ne znam kak je situacija s drugima, npr. Cyberport koji se isto preporucuje jer tamo ne mogu vidjet postarinu tako dugo dok se ne ulogiram s mail adresom...
Alzashop pak, koji je najbolji po pitanju postarine jel, iznad 100 eur free..taj pak ima ponudu laptopa za rac...
Ispada da je samo u odredenom trenutku narudzba iz vana ispada ekonomicna, kad je neka akcija i sl.
Pa promjeni s UPS na DHL i dode te 30€
Samo da navedem, postarina na CU (ComputerUniverse) je velika..ispada 45eur...kaj je meni koma, jbt 350 kn.
Ne znam kak je situacija s drugima, npr. Cyberport koji se isto preporucuje jer tamo ne mogu vidjet postarinu tako dugo dok se ne ulogiram s mail adresom...
Alzashop pak, koji je najbolji po pitanju postarine jel, iznad 100 eur free..taj pak ima ponudu laptopa za rac...
Ispada da je samo u odredenom trenutku narudzba iz vana ispada ekonomicna, kad je neka akcija i sl.
Ocitno ljudima koji kupuju na Alza shop nije jasno da je isti skuplji od computeruniversa neke stvari su i do 30 eura skuplje tako da besplatna poštarina ništa ne znači.
Obicno jesu skuplji, iako za vecinu stvari jeftiniji nego u nas, neki dan 850 Evo 250 bio oko 950kn, 5 godina kod njih naravno gare:),
imaju dobrih ponuda