Kako ne pise od kuda je? odes na seller information i sve ti pise
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja sam narucio par puta sa bg i sve je stiglo kako sam i ocekivao i kako stize i sa ostalih stranica. EU skladiste sam pogledao jednom iz avona bilo vidljivo da je malo robe tu i nikad vise pogledao dok nisam poceo citati ovdje. Nije GB nista posebno ni dobar ni los... Jos jedna stranica u moru takvih... U cemu je Alixpres, ebay ili Dx bolji ili losiji. Jednostavno moras citati i znati sta radis i sta da ocekujes kad kupujes sa tih stranica i nemas problem... Ja nisam nikad imao problem.... LJudi imaju neka ocekivanja pa se razocaraju (ne mislim na nikoga posebno). To mi je ista pricao kao sa jeftinim kineksim telefonima kao za 200 USD dobijeu mob kao S7 i kada dodje imas na bug.hr temu od 500 stranica koji rom, kad ce update, sto GPS ne radi i sl....
Citias mene, ali ne znam koja je poanta tvog posta. Pa ne raspravljamo o kolicini robe na skladistu, posebnosti gearbesta ili ljudskoj pohlepi. Pricamo o "EU Skladistima" koja su do sada (zajedno sa EU DHL/Ali) "funkcionirala" bez greske. Osobno sam iz doticnih narucio zbilja dosta robe (mobitela, tableta, ultrabooka, nesto elektronike, par dronova, par thrustmastera, i jos podosta) i sve je doslo direktno bez "carine" (uz nesto skuplju narudzbu, ali opet puno jeftinije nego 25%).
Istina, vecina te robe nije bas bila deklarirana/ocarinjena kako spada, osim par naljepnica EU cargo/poste. Ocito su stvari krenule u drugom smjeru, od carine do kineza. Bojim se da ce u buduce svi krenuti putem gearbesta i maknuti tax free reklamu. Sto je i pravedno, manje vise. Nije bas bilo puno smisla da uz 30$ nadoplatu na laptop dobijes dobar laptop doma bez ikakvih davanja samo zato jer ga je neko bacio u aerodromsku postu uz EU stamp iz nekog cargo kontenjera koji stoji negdje na dnu aerodroma u bescarinskoj zoni i glumi EU poslovanje :)
Inace, moji kineski mobiteli od 200$ rade bez ikakve greske, uz normalne updejtove, ali to je vec druga tema.
To što to "svi rade" (iako ne rade - rade velike firme koje si mogu organizirati skladiša u bezcarinskoj zoni, i njihovi preprodači, prodavači preko eBaya to nužno ne rade) ne znači da je korektno prema kupcima. Tu se onda dakle razlikujemo po stavu.
Ako je nešto po zakonu ili ne, onda je zakonito ili nezakonito. Korektno nije sinonim za zakonito.
Zar je teško napisati rečenicu kojom ćeš nedvosmisleno reći što želiš, umjesto da to moram dekodirati?
Iznošenje činjenica nije automatski i "branjenje" GearBesta. Ima li GearBest pravo raditi to što radi? Ništa ne govori da nema. Uračunavaš li to u "branjenje"?
To što ima pravo raditi ne znači nužno da je to i korektno. Ja sam eksplicitno rekao da smatram da to nije korektno prema kupcima. Kako mi se čini da se tu s Torentom ipak razilazim u mišljenju, ovdje govorim samo za sebe.
Što tebi na kraju ulazi u "branjenje"?
Moje isprike, zaboravio sam citirati da ispadne jasnije. Zaboravio sam da pisem na engima uređaju.
Uglavnom, pokusat cu TLDR, prosla me i volja za ovom temom, al da se pokusam izjasnit. Ti si napisao da vas dva ne branite gearbest, ja sam napisao da se dobio dojam da se ipak brani GB na način na koji se pisalo i odgovaralo forumasima ima par stranica, nisam mislio da ti(mbaksa) branis gearbest. Nego ostali, koji nisu bas iznosili cinjenice i dobre argumente nego ad hominem i slicne piydarije. Da ste napisali "ja ne branim, nego iznosim cinjenice..." onda vam nebi ni odgovarao, posto ste u pravu.
Kako ne pise od kuda je? odes na seller information i sve ti pise
ne seller nego item location. Na ebayu pise gdje je roba jer to je bitno za svu ovu pricu a ne gdje je prodavac. Kinezi vecinom rade i drop shipping pa je nebitno gdje je prodavac....
Moje isprike, zaboravio sam citirati da ispadne jasnije. Zaboravio sam da pisem na engima uređaju.
Uglavnom, pokusat cu TLDR, prosla me i volja za ovom temom, al da se pokusam izjasnit. Ti si napisao da vas dva ne branite gearbest, ja sam napisao da se dobio dojam da se ipak brani GB na način na koji se pisalo i odgovaralo forumasima ima par stranica, nisam mislio da ti(mbaksa) branis gearbest. Nego ostali, koji nisu bas iznosili cinjenice i dobre argumente nego ad hominem i slicne piydarije. Da ste napisali "ja ne branim, nego iznosim cinjenice..." onda vam nebi ni odgovarao, posto ste u pravu.
Pa zar je to trebalo naglasiti??????????? Pa i ja i on govorimo kako stoje stvari sa zakonske strane. Sta je bescarinska zona i kako ona funkcionise i koji je razlog postojanja nije misljenje nego gola cinjenica....
Oni koji kazu to nije korektno podrazumijeva se i sl iznose misljenje...
Moje isprike, zaboravio sam citirati da ispadne jasnije. Zaboravio sam da pisem na engima uređaju.
Uglavnom, pokusat cu TLDR, prosla me i volja za ovom temom, al da se pokusam izjasnit. Ti si napisao da vas dva ne branite gearbest, ja sam napisao da se dobio dojam da se ipak brani GB na način na koji se pisalo i odgovaralo forumasima ima par stranica, nisam mislio da ti(mbaksa) branis gearbest. Nego ostali, koji nisu bas iznosili cinjenice i dobre argumente nego ad hominem i slicne piydarije. Da ste napisali "ja ne branim, nego iznosim cinjenice..." onda vam nebi ni odgovarao, posto ste u pravu.
Pa zar je to trebalo naglasiti??????????? Pa i ja i on govorimo kako stoje stvari sa zakonske strane. Sta je bescarinska zona i kako ona funkcionise i koji je razlog postojanja nije misljenje nego gola cinjenica....
Nije bitno što se kaže, nego kako se kaže! Nije bitno što se kaže, nego kakav dojam se ostavi.
Malo ste već postali i naporni moram priznat...
Pa zar je to trebalo naglasiti??????????? Pa i ja i on govorimo kako stoje stvari sa zakonske strane. Sta je bescarinska zona i kako ona funkcionise i koji je razlog postojanja nije misljenje nego gola cinjenica....
Oni koji kazu to nije korektno podrazumijeva se i sl iznose misljenje...
Ti si meni priča gluposti 95% vremena. Tih 5% sto si meni napisa korisnog je "Ako ne znas pravila nemoj igrati". A pravila su misleading big time, pig time.
Napisao si "Jesu li ti oni rekli da ce biti bez carine?" onda cu se morati ponovo vracati. Isao sam na chat i pitao o tome, i njihov odgovor je bio u tome da se normlano ne carini(grbavo) i da se salje direktno iz EU. Sto nije istina.
Meni stvarno idalje nije jasno kako možeš fulat poantu posta @mbaksa. Ja sam uletio ima par stranica uletio pisati o refund sistemu, i od tamo se sve razvuklo sve do carine. A o refundu se pisalo sto ima narucivat uopce, sta se predomislila, tipicno zensko, nije kupovanje za plačipičke. Best of all, "Ja godisnje kupim preko 10.000 usd on line a ti me ucis"
Eto, puste činjenice i top notch argumenti. I od takvih sranja se dobije dojam da ovih par brane gearbest.
Valjda je dovoljno enkodirano da možeš shvatit sto je pjesnik htio reći, ili da pokušamo eli5?
Ti si umisljena budala i to je to... Dzaba pricati kad ti sve znas... Ti si u pravu..Ego sad ok? A i engleski ti malo steka ocigledno....Pokusali smo ti objasniti roba ako je fizicki u EU ne znaci da je i uvezena u eu i da su placene dadzbine. Al dzaba pricati kad ti sve znas...Ja baksa dizem ruke a i karton sam vjerovatno zasluzio al nisam mogao izdrzati... Sorry ostalima koji ovo citaju...
Ti si umisljena budala i to je to... Dzaba pricati kad ti sve znas... Ti si u pravu..Ego sad ok? A i engleski ti malo steka ocigledno....Pokusali smo ti objasniti roba ako je fizicki u EU ne znaci da je i uvezena u eu i da su placene dadzbine. Al dzaba pricati kad ti sve znas...Ja baksa dizem ruke a i karton sam vjerovatno zasluzio al nisam mogao izdrzati... Sorry ostalima koji ovo citaju...
Zovi me kako oces, ja nisam nikome nametao svoje mišljenje nego sam htio normalno razgovarati, nije moj problem sto si kratkog fitilja. Znam sto vi govorite, shavacam to. Ja sam aludirao na to i da normalni korisnik ce se najvjerovatnije opeci na toj stranici. Posto i ako pitas jeli salju direktno pa onda naglasim pitanje agentu on ce idalje reci istu stvar da nebi trebalo biti taxe/carine iako on zna da ce biti posto nije placena taxa dok su oni uveli u to skladiste.. I sa takvim nacinom poslovanja ja bi bez iti malo griznje savjesti trazio refund od tih djubrati.
Vjerojatno ne duže od 5-7 dana. Meni je paket stigao odma idući dan kak sam im poslal račun
Evo mog friškog iskustva...
Naručena akcijska kamera 26.08. GearBest EU skladište (93 eura s poštarinom), Mađarska pošta. Piše da je dostava 5-15 radnih dana. Došla kamera danas, ali sve prošlo bez zavrzlama s carinom i PDV-om.
Tako da čekao duže , ali prošao bez PDV-a. Ili sam imao sreće ili kako koga potrefi....
Zašto misliš da sam čitao vaša prepucavanja?
Trebao si biti jasniji na koga se odnosi tvoja poruka - znači ne generalizirati pa da se u tome pronađu i oni kojima poruka nije namijenjena.
Hoće. Na to i sam indirektno upozoravam.
U ovom slučaju engleski ti je jezik manjkav. Njihov agent pristupa iz perspektive "trebalo bi proći", znači generalizira jer to valjda u drugim zemljama uglavnom prolazi. Teško je zapravo reći da on "pristupa" tome ovako ili onako - on pred sobom ima listu pitanja i listu odgovora i onda ti zalijepi odgovarajući odgovor.
U Hrvatskoj to teško prolazi bez carinjenja. On ti znači tu ne daje garanciju, nego ti veli da općenito to prolazi. Sad da ga se pitalo eksplicitno za Hrvatsku, a da je on informiran (i iskren), onda bi ti rekao - "A, da - kod Hrvatske to često ne prolazi bez carinjenja".
Ovo mi liči na post hoc racionalizaciju. Kupac se za*ebe i onda traži opravdanje za svoj za*eb i da se spasi na račun drugog.
U slučaju kolegice, nitko nije nevin i nitko nije korektan. Da kolegica nije bezveze naručila, GearBestov proces otkazivanja narudžbi ne bi imao na čemu zakazati. Bezrezervno zagovaranje ičije strane u toj situaciji je jednostavno pogrešno - obje strane su za*ebale stvar. Jedino je pitanje kako sad nastalu situaciju razriješiti s najmanje štete.
Vjerojatno ne duže od 5-7 dana. Meni je paket stigao odma idući dan kak sam im poslal račun
Pred otprilike nekih mjesec dana trebalo im je 10 dana da riješe moj paket, no moguće je da će sad to brže jer su onda ljudi valjda bili na godišnjima.
Evo mog friškog iskustva...
Naručena akcijska kamera 26.08. GearBest EU skladište (93 eura s poštarinom), Mađarska pošta. Piše da je dostava 5-15 radnih dana. Došla kamera danas, ali sve prošlo bez zavrzlama s carinom i PDV-om.
Tako da čekao duže , ali prošao bez PDV-a. Ili sam imao sreće ili kako koga potrefi....
Jesi na paketu imao nalijepljenu žutu naljepnicu?
To sam pitao kolegu mo75.
Javi kad ti stigne paket. Na tvom bi se paketu trebala nalaziti žuta naljepnica s nekim tekstom vezanim uz EU i članke zakona.
Jesi na paketu imao nalijepljenu žutu naljepnicu?
Nisam. Paket isti kao i na fotki koja je išla uz narudžbu.
Jesi na paketu imao nalijepljenu žutu naljepnicu?
Nisam. Paket isti kao i na fotki koja je išla uz narudžbu.
Onda naši po nečem drugom znaju da nije poslano iz EU.
Pomiješao sam stvari malo. OK, znači na paketu nije bila nalijepljena žuta naljepnica, što znači da s naše strane nisu prepoznali da je taj paket poslan izvan EU. Zato te ni nisu tražili račun.
Naručena akcijska kamera 26.08. GearBest EU skladište (93 eura s poštarinom), Mađarska pošta. Piše da je dostava 5-15 radnih dana. Došla kamera danas, ali sve prošlo bez zavrzlama s carinom i PDV-om.
Tako da čekao duže , ali prošao bez PDV-a. Ili sam imao sreće ili kako koga potrefi....
Pa nije bio mobitel u pitanju pa ti je vjerojatno zato prošlo - mobitele uredno vade van i carine jer je siguran PDV na svaki, ovo bi im bilo previše posla da svaku (sumnjivu na rendgenu) plastičnu kutijicu vade na pregled jer vjerujem da je većina pošiljki iz Kine ipak jeftina roba na koju ne idu davanja...
Pa i nije baš kutijica...
Izgleda ko igračka. Da su ti i otvorili paket, nisam siguran da bi te tražili račun.
He, he...
Izgleda ko igračka. Da su ti i otvorili paket, nisam siguran da bi te tražili račun.
Pa na to sam i mislio
Evo mog friškog iskustva...
Naručena akcijska kamera 26.08. GearBest EU skladište (93 eura s poštarinom), Mađarska pošta. Piše da je dostava 5-15 radnih dana. Došla kamera danas, ali sve prošlo bez zavrzlama s carinom i PDV-om.
Tako da čekao duže , ali prošao bez PDV-a. Ili sam imao sreće ili kako koga potrefi....
Evo i mog friškog iskustva. 4.9.naručio mobitel od 97,50 USD, odabrao ja EU skladište, zbog navodne brže dostave i eventualno neplaćanja PDV-a.
Ništa se od toga nije ostvarilo. Pošiljka ide preko mađarske pošte. 12.9. stiže u Budimpeštu. 14.9. stiže u Zg, 15.9. na poštu carinjenja. 16.9.
dobijam doma obavijest da dostavim račun (preporučeno pismo, hitno, avionom, samo što ga helikopterom nisu dostavili,
naravno sve je to na moj račun). 22.9. zaprimam robu doma i plaćam 162 kn PDV-a i 56 Kn raznih davanja (ono preporučeno pismo, poštarinu
od Zg do mene, uplatu novca na račun drž. proračuna preko pošte, minimum 6 kn, i bog zna šta još zaračunaju). Posebno me ljuti što mi
nije omogućeno da sam uplatim davanja u drž. proračun nego pošta uplaćuje putem uplatnice, naravno, mora se i njima dati da nešto zarade.
Zaključak, ne bih više nikad naručio sa tzv. EU skladišta, mislim dato je samo navlakuša da misliš da će roba doći prije i da ćeš izbjeći PDV,
jer se ništa od toga nije dogodilo, niti je roba došla brzo niti sam izbjegao PDV. Budući se u njihovom trackingu pojavljuje i Birmingham,
boga pitaj šta je to, možda je roba stvarno fizički i bila u Birminghamu ali u svakom slučaju nije bila ocarinjena.
Drugi put naručujem direktno iz Kine/Hong Konga imam veći izbor, roba će isto doći za 20 dana i znam da ću platiti PDV.