Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.217
|
čitano: 1.431.059
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 mjeseci
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

 Ne sjecam se kad sam cekao dulje od 15-ak dana prije korone da mi odgovori inspektor. Nema druge nego je isla direktiva "trgovina je bitnija od potrosaca". Mislim toliko je daleko islo da prije kad je bilo 50/50 bi inspektor rekao "napravite to da ne moramo kopat dalje". Sad nisam siguran da bi tako bilo iskreno. 

 Inspektorat ti odgovorio u roku 15 dana? Daj ne muljaj više molim te.

Okači taj njihov odgovor i datume prijave.

I kojih 50/50 i kakvo kopanje dalje? Odakle izvlačiš te nebuloze, lol...

Zakon nije 50/50, nego je jasan.

15 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bmx65 kaže...
sandokan111 kaže...

 Ne sjecam se kad sam cekao dulje od 15-ak dana prije korone da mi odgovori inspektor. Nema druge nego je isla direktiva "trgovina je bitnija od potrosaca". Mislim toliko je daleko islo da prije kad je bilo 50/50 bi inspektor rekao "napravite to da ne moramo kopat dalje". Sad nisam siguran da bi tako bilo iskreno. 

 Inspektorat ti odgovorio u roku 15 dana? Daj ne muljaj više molim te.

Okači taj njihov odgovor i datume prijave.

I kojih 50/50 i kakvo kopanje dalje? Odakle izvlačiš te nebuloze, lol...

Zakon nije 50/50, nego je jasan.

 duga ti je karijera bila... čekamo novi profil. 

15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Koliki je uopće zakonski rok u kojem državni inspektorat treba odraditi kontrolu po pirijavi potrošaća?

Ja sam prijavio problem koji imam još početkom 10-tog mjeseca 2023. i još nema odgovora.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
tintin kaže...

Koliki je uopće zakonski rok u kojem državni inspektorat treba odraditi kontrolu po pirijavi potrošaća?

Ja sam prijavio problem koji imam još početkom 10-tog mjeseca 2023. i još nema odgovora.

 -nema ljudi-djelatnika, nigdje, sud-inspektorat, čak i tu zapošljavaju nepalce i sl. mada ne znaju jezik... dok je insepektorat par godina u 'reorganizaciji' (od pandemije) i nikako da se to pokrene.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ja sam napravio jednu prijavu prije dvije i pol godine, još mi nisu odgovorili.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Katastrofa
 
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

"već ga imaš +2 godine što će reć, moraš imati neki dokaz da je kvar stvarno kvar a tad da je pokriven jamstvom dok si za materijalni nedostatak zakasnio više od godine"

Odnio sam ga na servis prije nego što su prošle te dvije godine, onda jesam pokriven za materijalni nedostatak sve dok ne pokupim monitor sa servisa?

 

Još uvijek čekam da mi jave da mogu doći po monitor... A servis završio prije više od tjedan dana... Bit će mjesec dana od kada nemam monitor...


Sve razmišljam da kupim novi, a njima ne prihvatim monitor pod popravljen i tražim odmah da ide još jednom na servis.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Xrt kaže...

..

Odnio sam ga na servis prije nego što su prošle te dvije godine, onda jesam pokriven za materijalni nedostatak sve dok ne pokupim monitor sa servisa?

..

 -ne, jer ako dobro čitam, tad ti je servis vratio-odbio reklamaciju s obrazloženjem ispravno. .. a kako bi bio pokriven materijalnim nedostatkom? .. njega 'moraš' riješavati u prvoj godini, ne u drugoj pogotovo ne nakon +2god.. i to kad sustav-sudstvo-inspektorat rade ili kad servis prihvati reklamaciju i sve riješi pa problema nema.. sad praktički ništa, tj možeš se žaliti, možda nešto i uspiješ, šanse manje od loto-jackpota..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

jeli ovo dobar link za prijavu trgovine?

 

https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

 

nevraćaju mi novce pa cu ih prijavit

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Xrt kaže...

"već ga imaš +2 godine što će reć, moraš imati neki dokaz da je kvar stvarno kvar a tad da je pokriven jamstvom dok si za materijalni nedostatak zakasnio više od godine"

Odnio sam ga na servis prije nego što su prošle te dvije godine, onda jesam pokriven za materijalni nedostatak sve dok ne pokupim monitor sa servisa?

 

Još uvijek čekam da mi jave da mogu doći po monitor... A servis završio prije više od tjedan dana... Bit će mjesec dana od kada nemam monitor...


Sve razmišljam da kupim novi, a njima ne prihvatim monitor pod popravljen i tražim odmah da ide još jednom na servis.

 ROK ZA OBAVIJEST TRGOVCA

"Trgovac odgovara za materijalne nedostatke koji se pojave u roku od dvije godine od predaje stvari".

Citat iz     https://gov.hr/hr/reklamacija-proizvoda-i-usluga-s-nedostatkom/548                                  Dana 01.02.2024

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
GSP kaže...

jeli ovo dobar link za prijavu trgovine?

 

https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

 

nevraćaju mi novce pa cu ih prijavit

 Da.

 

Ili na mail. CISZP je izgleda proslost.

11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Elit tv, otišao ekran tri pol godine od kupnje; kupljen je u sklopu Elit promocije s pet godina jamstva.
E sad, kupac ima potvrdu o registraciji produženog jamstva, dok su račun i jamstveni list (zasad) negdje zagubljeni.
Na toj potvrdi o produženom jamstvu naveden je model televizora, serijski broj, datum i mjesto kupnje, te broj računa.
Poslali smo upit u web shop gdje je tv kupljen, mogu li nam poslati račun; hoće li za ostvarivanje prava/reklamacije ipak biti potreban i jamstveni list? U 90% slučajeva ionako dolaze neovjereni.Kako zakon gleda na to, kakva su iskustva? Hvala!
 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Pozdrav, imam jedan upit u vezi servisa mobitela.
Naime, krajem listopada 2021 u t comu sam uzeo Z Fold3, te također sam isti osigurao kod Unique za oštećenja ekrana. Ovog listopada poslao sam ga u tech doctor (posredno, jer ne vjerujem HPu), zatražio sam zamjenu unutarnje folije pošto je napravljena da se odlijepi te je jasno prašina počela ulaziti unutra.. U prosincu im šaljem mail o preuzimanju, na koji mi odgovaraju da je uređaj spreman za preuzimanje. Pošto ne živim u zg-u opet posredno tek prošli tjedan našao sam osobu da mi pokupi uređaj iz servisa (možda bolje da sam ipak koristio HP), te dobivam uređaj nepopravljen uz napomenu da je mehaničko oštećenje zaslona te da odbijaju popravak, a mene nisu uspjeli kontaktirati. Nisu poslali ni mail, ni sms, ni whatsapp, a ako su zvali sa 01 broja vrlo je moguće da se nisam javio. Uređaj je sada van garancije za ekran, a meni je folija i dalje ista. Što mi je raditi?
LP
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Zokisan kaže...
Elit tv, otišao ekran tri pol godine od kupnje; kupljen je u sklopu Elit promocije s pet godina jamstva.
E sad, kupac ima potvrdu o registraciji produženog jamstva, dok su račun i jamstveni list (zasad) negdje zagubljeni.
Na toj potvrdi o produženom jamstvu naveden je model televizora, serijski broj, datum i mjesto kupnje, te broj računa.
Poslali smo upit u web shop gdje je tv kupljen, mogu li nam poslati račun; hoće li za ostvarivanje prava/reklamacije ipak biti potreban i jamstveni list? U 90% slučajeva ionako dolaze neovjereni.Kako zakon gleda na to, kakva su iskustva? Hvala!

 Potvrda o produženom jamstvu gdje točno?

Jer onda to sve se reklamira tamo gdje ste produžili jamstvo, proizvođaću tj ovlašteni servis za Elit ili osiguravajućoj kući preko koje ide osiguranje.


Za ostvarivanje garancije je potreban samo račun i naravno ta potvrda za produženo jamstvo.

 

ZokiKizo kaže...
Pozdrav, imam jedan upit u vezi servisa mobitela.
Naime, krajem listopada 2021 u t comu sam uzeo Z Fold3, te također sam isti osigurao kod Unique za oštećenja ekrana. Ovog listopada poslao sam ga u tech doctor (posredno, jer ne vjerujem HPu), zatražio sam zamjenu unutarnje folije pošto je napravljena da se odlijepi te je jasno prašina počela ulaziti unutra.. U prosincu im šaljem mail o preuzimanju, na koji mi odgovaraju da je uređaj spreman za preuzimanje. Pošto ne živim u zg-u opet posredno tek prošli tjedan našao sam osobu da mi pokupi uređaj iz servisa (možda bolje da sam ipak koristio HP), te dobivam uređaj nepopravljen uz napomenu da je mehaničko oštećenje zaslona te da odbijaju popravak, a mene nisu uspjeli kontaktirati. Nisu poslali ni mail, ni sms, ni whatsapp, a ako su zvali sa 01 broja vrlo je moguće da se nisam javio. Uređaj je sada van garancije za ekran, a meni je folija i dalje ista. Što mi je raditi?
LP

 Kakve veze ima tech doctor sa uniquom gdje si ga osigurao?

 

Zar nije logično da se preko unique to dalje riješava, ono, ako je osiguran preko njih za takva oštećanja?

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.2.2024 20:02 (FakeDeath).
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Javio se web shop u međuvremenu (HgSpot), poslali su račun i napisali da je dovoljan račun uz potvrdu o produženom jamstvu (Elit jamstvo, servis im je TehnoMag, mislim) jer sami ne ovjeravaju "normalno" jamstvo, pa im to ne igra neku ulogu.
Također, sami su, u jednu ruku, izašli u susret jer su rekli da im se tv može donijeti u poslovnicu, te će oni dalje preuzeti slanje na servis.
Pohvala za HgSpot! ✌️
Lp
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ZokiKizo kaže...
Pozdrav, imam jedan upit u vezi servisa mobitela.
Naime, krajem listopada 2021 u t comu sam uzeo Z Fold3, te također sam isti osigurao kod Unique za oštećenja ekrana. Ovog listopada poslao sam ga u tech doctor (posredno, jer ne vjerujem HPu), zatražio sam zamjenu unutarnje folije pošto je napravljena da se odlijepi te je jasno prašina počela ulaziti unutra.. U prosincu im šaljem mail o preuzimanju, na koji mi odgovaraju da je uređaj spreman za preuzimanje. Pošto ne živim u zg-u opet posredno tek prošli tjedan našao sam osobu da mi pokupi uređaj iz servisa (možda bolje da sam ipak koristio HP), te dobivam uređaj nepopravljen uz napomenu da je mehaničko oštećenje zaslona te da odbijaju popravak, a mene nisu uspjeli kontaktirati. Nisu poslali ni mail, ni sms, ni whatsapp, a ako su zvali sa 01 broja vrlo je moguće da se nisam javio. Uređaj je sada van garancije za ekran, a meni je folija i dalje ista. Što mi je raditi?
LP

 Nisam od ovog shvatio dal je ekran bio ostecen ili nije? Ti kazes da je bilo prasine, dobio si natrag odgovor da je ekran ostecen. Dal je ostecen bio prije ili nije? Znas u kakvom si ga stanju poslao i u kakvom je stanju dosao. Ako se to razlikuje trebao si od njih trazit objasnjenje. Pretpostavljam da su ga u servisu slikali kad su ga primili. Ne znam dal si ga ti slikao kad si ga poslao.

 

Ako je ekran bio ostecen kad si ga poslao sve rjesavas s uniqom ako ti osiguranje jos traje. Moras njih kontaktirat i oni ce ti otvorit broj slucaja te trazit odredjenu papirologiju.

Zokisan kaže...
Javio se web shop u međuvremenu (HgSpot), poslali su račun i napisali da je dovoljan račun uz potvrdu o produženom jamstvu (Elit jamstvo, servis im je TehnoMag, mislim) jer sami ne ovjeravaju "normalno" jamstvo, pa im to ne igra neku ulogu.
Također, sami su, u jednu ruku, izašli u susret jer su rekli da im se tv može donijeti u poslovnicu, te će oni dalje preuzeti slanje na servis.
Pohvala za HgSpot! ✌️
Lp

 Nice. Tako je i trebalo biti. Clap za hgspot.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Zokisan kaže...
Javio se web shop u međuvremenu (HgSpot), poslali su račun i napisali da je dovoljan račun uz potvrdu o produženom jamstvu...

Pohvala za HgSpot! ✌️
..

 -tako radi uredna trgovina, veći, oni manji su problem..

-na zahtijev mogu i moraju dati kopiju računa, no ako to ne žele teže ih je natjerati (neki naplaćuju izdavanje, telekomi cca 15kn-2€, dok je po cjenicima manjih to bilo 100kn... kao trošak). Zakon to 'dozvoljava' tj ne precizira, ne brani, dok po isteku 2god trgovac može reći da više nema zakonske obveze prema portošaču i tad je problem tumačenje bilo kojeg zakona, dok jedino inspektor može nešto tražiti, tj takvo dodatno osiguranje nije stvar trgovca, tj može biti ako je ista roba-artikal-usluga.. prodana u trgovini i sl. no siva zona, pitanje tumačenja-natezanja dok inspektora nema. Ne zna se ni to što bi sud odlučio, ako portošač-kupac tuži, moguće ako trgovac izjavi da je jamstvo zakonsko+proizvođačko isteklo, da nije više obvezan prema kupcu, što je točno.. tj jedini koji tad ima obvezu je osiguranje, treća strana, koja nije uključena u zakon o zaštiti potrošača kao dio lanca u klasičnom jamstvu proizvođača (proizvođač-distributer-ovlašteni servis-trgovina..), osiguranje ili jamstvo treće strane s tim nema veze, sasvim odvojeno i nije dio zakona o zaštiti potrošača.

 

-eto, kako to radi uredna trgovina, ima i izda račun.. isto to može i samo osiguranje, tj i oni imaju sve potrebno, no to koriste kao način kako odbiti, mada jednako mogu i moraju imati svoj račun kojim su kupcu prodali osiguranje i jednako kad bi bio račun nužan mogu isti taj izdati sami sebi, sa svim potrebnim podatcima kao datum, serijski broj, itd..

-u pravilu, oni koji traže sve papire, poštambiljana jamstva-račun.. oni žele razlog odbijanja, dok nikome u urednom poslovanju to ne treba jer ima u svojoj vlastitoj bazi, sve, račun.. mora imati i mora trajno čuvati, tj minimum 10god dok se poslovni podatci trajno-beskonačno čuvaju. .. odavno, zakon, npr formaulacija da je račun bez potpisa i pečata važeći.. kao i to da u zakonu o zaštiti potrošača i primjerima mingo-a račun nije nužan, nije uvjet za ostvarivanje jamstva, ali je poželjan-preporučljiv, jer je konkretan dokaz-trag... dok se prodaja osigranja ili jamstva treće strane ne mora uopće uključiti u zakon o zaštiti potrošača, npr to nije po osnovi materijalnog nedostatkta na teret trgovca + protek 2god.. zakon to jednostavno ne regulira dovoljno jasno i tad nam treba inspektor-institucije .. kojih trenutno nema, sudovi ne rade, nema ničeg .. tad je i papirnati zakon sporedan, više stvar dobre volje-prakse urednih trgovina neko uređenosti-zakona kojih bi se svi morali pridržavati-provoditi.

 

-račun si dobio, sad ostaje idući korak, ostvariti 'jamstvo' tj osiguranje nije jamstvo, nije jamstvo proizvođača, nije zakonsko-materijalno.. i tad vrijedi isključivo ono što je ugovoreno, sitna slova na ugovoru-uvjetima dok se u slučaju spora treba sporiti-tužiti.. na sudovima koji ne rade i inspektoratu kojeg praktički nema?..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 mjeseci
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Poštovani, molim za pomoc!

Radi se o pećnici Gorenje koja je kupljena u Centru tehnike dana 03.10.2023. Istu smo po zaprimanju spremili neotvorenu i neotpakiranu.

Napravljen je samo jedan mali rez na najlonu gdje sam provirila da se uvjerim da je to ta pećnica koja je i naručena te pažljivo omotala jedan mali dio stretch folijom da ne ulazi prašina u istu. Ostatak kartona,stiropora i najlona nisam dirala niti vadila pećnicu sa postolja na kojem je došla.

Tada sam napravila sliku zapakirane pećnice u slučaju bilo kakve krađe ili provale da imamo dokaz što je sve bilo u kući jer u njoj nismo još živjeli.
Sve do kraja 11 mjeseca pećnica nije dirana niti otpakirana dok nisu stvoreni uvjeti za montažu nove kuhinje pa tako i pećnice.

Kod otvaranja dana 29.11. smo utvrdili vidljivo udubljenje na prednjoj strani maske u gornjem desnom uglu pećnice i nekoliko manjih bočnih udubljenja.
Odmah smo reklamirali prema Centru tehnike te su oni napravili reklamaciju prema Gorenju 29.11.2023.


Dana 05.02.2024. Nakon više od 2mj. sam zaprimila odgovor od Centra tehnike koji su oni zaprimili od Gorenja, a u kojem me obavještavaju da prema poslanim slikama vidljivo je oštećenje ambalaže, kartona i stiropora na istom mjestu gdje je oštećen i uređaj, te da je do oštećenja uređaja došlo samom manipulacijom ili tijekom transporta i da to ne mogu priznati.
Ne mogu se složiti s Gorenjem jer tvrdnje koje su naveli kao obrazloženje odbijanja reklamacije nisu točne. Na slici je vidljivo da nema nikakvog oštećenja ambalaže na mjestu reklamacije.
Sve gore navedeno potkrepljujem slikama.

Smatram da sam oštećena za 400€, toliki dugi period smo bez pećnice uz djecu u kući. Blagdane smo proveli bez nje. Te sam izrazito ljuta na toliko čekanje i uz to odbijanje moje reklamacije bez ikakvog izlaženja nadležnih vještaka za provjeru iste.

Ima li smisla tjerati dalje i što raditi...
Molim Vas za pomoć!


Lp
 
0 0 hvala 0
9 mjeseci
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Poštovani, molim za pomoc!

Radi se o pećnici Gorenje koja je kupljena u Centru tehnike dana 03.10.2023. Istu smo po zaprimanju spremili neotvorenu i neotpakiranu.

Napravljen je samo jedan mali rez na najlonu gdje sam provirila da se uvjerim da je to ta pećnica koja je i naručena te pažljivo omotala jedan mali dio stretch folijom da ne ulazi prašina u istu. Ostatak kartona,stiropora i najlona nisam dirala niti vadila pećnicu sa postolja na kojem je došla.

Tada sam napravila sliku zapakirane pećnice u slučaju bilo kakve krađe ili provale da imamo dokaz što je sve bilo u kući jer u njoj nismo još živjeli.
Sve do kraja 11 mjeseca pećnica nije dirana niti otpakirana dok nisu stvoreni uvjeti za montažu nove kuhinje pa tako i pećnice.

Kod otvaranja dana 29.11. smo utvrdili vidljivo udubljenje na prednjoj strani maske u gornjem desnom uglu pećnice i nekoliko manjih bočnih udubljenja.
Odmah smo reklamirali prema Centru tehnike te su oni napravili reklamaciju prema Gorenju 29.11.2023.


Dana 05.02.2024. Nakon više od 2mj. sam zaprimila odgovor od Centra tehnike koji su oni zaprimili od Gorenja, a u kojem me obavještavaju da prema poslanim slikama vidljivo je oštećenje ambalaže, kartona i stiropora na istom mjestu gdje je oštećen i uređaj, te da je do oštećenja uređaja došlo samom manipulacijom ili tijekom transporta i da to ne mogu priznati.
Ne mogu se složiti s Gorenjem jer tvrdnje koje su naveli kao obrazloženje odbijanja reklamacije nisu točne. Na slici je vidljivo da nema nikakvog oštećenja ambalaže na mjestu reklamacije.
Sve gore navedeno potkrepljujem slikama.

Smatram da sam oštećena za 400€, toliki dugi period smo bez pećnice uz djecu u kući. Blagdane smo proveli bez nje. Te sam izrazito ljuta na toliko čekanje i uz to odbijanje moje reklamacije bez ikakvog izlaženja nadležnih vještaka za provjeru iste.

Ima li smisla tjerati dalje i što raditi...
Molim Vas za pomoć!


Lp
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

To oštećenje se mora viditi i vani, na ambalaži i moralo se prijaviti dostavnoj službi/trgovini odmah prilikom preuzimanja. Naknadne reklamacije se nigdje ne uvažavaju. Zato se proizvodi koji dolaze dostavnom službom, moraju, odmah otvoriti i pregledati pa onda ako nećeš odmah koristiti, ponovno zapakiraju i nek stoje.

 

Nažalost tu se sada ništa ne može više, jer svi rokovi za prijavu oštećenja su prošli. Možeš staviti slike ambalaže koje su poslane da oni vide? Jer ih ovdje nema.

 

Možda se može taj lim kupiti novi ili se jednostavno samo malo izravna i koristi tako kako je, a trebalo bi se moći izravnati da se skoro niti ne vidi udubljenje.

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.2.2024 8:15 (FakeDeath).
Moj PC  
2 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Tena0508 kaže...
.
Tada sam napravila sliku zapakirane pećnice u slučaju bilo kakve krađe ili provale da imamo dokaz što je sve bilo u kući jer u njoj nismo još živjeli.
..

 - slika?

Tena0508 kaže...
..
Dana 05.02.2024. Nakon više od 2mj. sam zaprimila odgovor od Centra tehnike koji su oni zaprimili od Gorenja, a u kojem me obavještavaju da prema poslanim slikama vidljivo je oštećenje ambalaže, kartona i stiropora na istom mjestu gdje je oštećen i uređaj, te da je do oštećenja uređaja došlo samom manipulacijom ili tijekom transporta i da to ne mogu priznati.
Ne mogu se složiti s Gorenjem jer tvrdnje koje su naveli kao obrazloženje odbijanja reklamacije nisu točne. Na slici je vidljivo da nema nikakvog oštećenja ambalaže na mjestu reklamacije.
Sve gore navedeno potkrepljujem slikama.
.

 - ne možeš se složiti s čime? .. ja mogu, odnosno po napisanom (bez slike) oštećenje je nastalo manipulacijom, problem dostave i tad je trebalo to primijetiti i tražiti upravo od dostave, ne od trgovca-proizvođača nego onog tko je oštećenje napravio i to tad, ne sad .. neovisno hoćemo li se složiti .. nhf.

 

-što možeš? .. kontaktirati dostvnu službu koja je dostavila oštećeno.. i tražiti, što će oni vjerojatno odbiti, pa tad prijaviti na mingo i čekati... možda se za tebe riješi pozitivno, šanse postoje + kupcu se 'vjeruje' no ne baš u svakom slučaju + vrijeme ... pa sretno, ako pomogne, no realno šanse su s možda 5% i manje..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Tena0508 kaže...
Ne mogu se složiti s Gorenjem jer tvrdnje koje su naveli kao obrazloženje odbijanja reklamacije nisu točne. Na slici je vidljivo da nema nikakvog oštećenja ambalaže na mjestu reklamacije.

 Gdje ti je slika ambalaze? Ne vidi se tu, ili nisi stavila.

 

Ali kao sto je navedeno, ovo se treba reklamirati dostavnoj sluzbi. Nazalost, mislim da ti je rok debelo prosao za to, i ne mozes krivit ni proizvodjaca ni prodavaca za ovako nesto, krivnja je na dostavnim sluzbama koje igraju nogomet s predmetima koje dostavljaju.

13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Jer netko podnosio prigovor prema tržišnoj inspekciji preko ovog novog linka? Kako dalje pratiti predmet?

Napravio sam dvije prijave jučer, ali izgleda da se sad samo dobije potvrda da je prihvaćeno.

Prije se barem dobio kod s kojim si koliko toliko mogao pratiti status. Ovo sad je baš korak unatrag.
Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-kad djelatnik zaprimi-preuzme predmet dobit ćeš broj (pin-urudžbeni..), tj pitaj konktretno, traži mingo info-odgovor.. javne službe tome i služe (ne nagađanju ili mogućim mojim dezinformacijama..).

-pošto im već duže vrijeme nedostaje djelatnika-inspektora, to može potrajati.. petak-idući tjedan.. tek kroz par dana ima smisla 'prigovarati' tj već možda sutra dobiješ broj-pin..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Cekat ces 20ak dana. Kao od minga tako od hakoma. U mom slucaju je tako bilo.
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Eto mene su nedavno pitali "dodatnu dokumentaciju" za slucaj od mislim godinu i nesto dana. Poslao sam upit ima 2 mjeseca jos nisam odgovor dobio na taj mail :)))

 
1 0 hvala 0
2 godine
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

stavio sam proizvod u košaricu, i kad sam kliknuo kupi i došao do stranice gdje unosim podatke kartice, cijena se promijenila (povećala). Imam screenshot košarice i poslao sam im prigovor na e-mail. Kakva prava imam i što mogu napraviti/očekivati po pitanju toga? Također su proizvod maknuli iz ponude (i stavili status da više nije u ponudi i da odaberem zamjenski proizvod koji je naravno 1200 eura skuplji) i moje košarice naknadno nakon mog prigovora, no zadržao sam screenshot.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.2.2024 16:27 (Trilogija).
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Prodavač uvijek može promijeniti cijenu proizvoda.
Žongliranje s košaricom nije kupnja niti spada pod zaštitu potrošača, tek kad izvršiš kupnju na daljinu možeš se pozivat na potrošačka prava, ako se ne varam.
Možda ima neka opcija da su te zavaravali nižom cijenom... ali teško da ih možeš natjerati da ti prodaju po nižoj cijeni samo zato jer imaš snimku košarice, eventualno da si već naručio i platio, a oni pokušaju neisporučit
2 godine
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
picajzla0707 kaže...
Prodavač uvijek može promijeniti cijenu proizvoda.
Žongliranje s košaricom nije kupnja niti spada pod zaštitu potrošača, tek kad izvršiš kupnju na daljinu možeš se pozivat na potrošačka prava, ako se ne varam.
Možda ima neka opcija da su te zavaravali nižom cijenom... ali teško da ih možeš natjerati da ti prodaju po nižoj cijeni samo zato jer imaš snimku košarice, eventualno da si već naručio i platio, a oni pokušaju neisporučit

No kakva je to praksa? Vidim cijenu proizvoda, stavim u košaricu kako bih ga kupio, da bi mi na kraju znatno povećali cijenu. Praktički kao da u kauflandu pred blagajnom saznaš drugu cijenu, trgovine koje drže do reputacije će priznati tu cijenu koju si ti vidio i riješit te se jer je to njihova krivica i prevarili su te, iako nisi finalizirao kupnju.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.2.2024 17:16 (Trilogija).
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
O kojoj je trgovini riječ, domaćoj ili stranoj? Ako je strana, recimo njemačka, cijena se mijenja jer se obračunava naš pdv.

Ili možda reklamiraju cijenu s popustom koji se na tebe ne odnosi... ako nije ništa od toga, onda je kurvanjska politika, možda i zavaravanje kupca.

Ali čak i ako jest zavaravanje kupca, sumnjam da ti možeš istjerat išta, osim njima kaznu... prijavi ih centru za zaštitu potrošača pri ministarstvu gospodarstva
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice