Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.284.438
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ramzocro , to je presudno kaj si ti nekom pisao na WhatsApp....

Uzmem ženin mobitel, u njenom WhatsApp imenujem njen profil Putin, izmjenim par poruka i onda poslikam ekran i tebi prodam foru da sam se dopisivao sa putinom....

E dečko, ipak su ovdje stari mačori. Nema tu nikakve vatre, jedino nam se oldtajmer malo upalio na guranje, a mi drugi se više sprdamo s time.... Zato sam i reko da bi dobil natrag u kutiji i nogu v rit pa istražuj svjet vještaka ... 😉
Bunker
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

Ramzocro , to je presudno kaj si ti nekom pisao na WhatsApp....

Uzmem ženin mobitel, u njenom WhatsApp imenujem njen profil Putin, izmjenim par poruka i onda poslikam ekran i tebi prodam foru da sam se dopisivao sa putinom....

E dečko, ipak su ovdje stari mačori. Nema tu nikakve vatre, jedino nam se oldtajmer malo upalio na guranje, a mi drugi se više sprdamo s time.... Zato sam i reko da bi dobil natrag u kutiji i nogu v rit pa istražuj svjet vještaka ... 😉

 Gle stavili su dijete od 21god da bude voditelj servisa nekakav, doslovno se tak i vodi. Ima plaču minimalac, šefa boli briga zbog xy razloga da sad neidemo u detalje. I nemoram ti niš više objašnjavat. Cirkus.

 

Činjenica je da će se taj laptop napravit kako god, najbolje u toj cijeloj priči će proć itelkronika kod kojeg je laptop trenutalno.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ramzocro, pa od samog početka je jasno da je u pitanju nekakav cirkus ili šega, tako da čak ako je slučaj i istinit nikako se nemože smatrati relevantnim ili graditi nekakve zaključke na tome...

Ko je god imao malo više posla sa velikim servisima ( mr, links, zelcos, bjelić, gorenje i sl ) zna da njih jedino možeš pritisnuti rezultatom vještačenje ili rješenjem inspektorata i sl a ne nekim dječjim forama cimanja i ucjenjivanja.

Sprdnja od početka, žao mi samo oldtajmera koji to nije skonto na vrijeme pa se ufuro 😂

Bunker
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
veliki pero kaže...

Sto realno moze stranka da napravi? Nista. Ima zakonski rok, jedino moze doci u servis sa hladnim oruzjem.

Koji zakonski rok?

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

Ramzocro, pa od samog početka je jasno da je u pitanju nekakav cirkus ili šega, tako da čak ako je slučaj i istinit nikako se nemože smatrati relevantnim ili graditi nekakve zaključke na tome...

Ko je god imao malo više posla sa velikim servisima ( mr, links, zelcos, bjelić, gorenje i sl ) zna da njih jedino možeš pritisnuti rezultatom vještačenje ili rješenjem inspektorata i sl a ne nekim dječjim forama cimanja i ucjenjivanja.

Sprdnja od početka, žao mi samo oldtajmera koji to nije skonto na vrijeme pa se ufuro 😂

 Mogli su se lako izvuć iz tog svega, nego debili praktički priznali stranci da su "spržili" laptop... Komotno su mogli se pravdat time da je laptop radi pregrijavanja odlučio okončati si život. Tokom testiranja zabrickao, bacio artakte i više se ne pali... Ali ne, doslovno ko muhe bez glave panika. Da stvar bude gora stranka priznala da je laptop već otvaran i pasta zamjenjena i još uvijek se pregrijavao. Doslovno lol.

 

Radio sam u dva servisa i u oba servisa samo na temeljnu dobro složenog radnog naloga bi se izvukli iz tog kupusa.

 

Ukratko - cirkus.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

Ihush , ti si vjerojatno dobronamjeran, no dječje naivno postavljaš stvari u potpunosti isključujući realnost i samim time postaješ neučinkovit ....

Aj reci ti meni jesi ikad dosad čuo da neki servis nekaj sjebe pa onda po forumima ili fb traži savjete ? Naravno da za sve postoji prvi put, al ono, daj malo razmisli ... Ovo je nekome dosadno pa malo trola i gušta kad vidi kako si se zapalio i ufurao se u slučaj koji najvjerojatnije i ne postoji...

Aj se sjeti pravih servisa od msana, asbisa, microlinea, npr mr i sl, pa do njih nemreš ni telefonom, na odgovor mailom čekaš danima, a ne da buš ti njima nekaj uvjetovao ili ucjenjivao. Pa zalit će ti uređaj vodom, navesti da je vlaga i neispravno rukovanje korisnika uzrok kvara i još će ti naplatiti dijagnostiku, a ako treba još bu te i ovršili .... Svaki vještak bu potvrdio sve kaj msan veli radi njihovog statusa i isprepletenosti sa državnim agencijama i ministarstvima jer svaki taj vještak bu uskoro morao produžiti svoju licencu, status i sl . Pa ako si dobar i dobronamjeran to neznači da moraš biti naivan i zatvarati oči pred realnošću ...

 -dobronamjeran? dječje naivano? .. ne, naprotiv, cinik-realist, kao što često kažeš što se radi, u reali, .. no gle, ovo je tema pravila-zakona, teorija je važnija od prakse u tom slučaju, inače je obrnuto.

-kad postoje pravila, nema veze što znamo da se radi drugačije.. nije važno kazne li se kriminalci 1% ili 99%.. važno je pravilo i vrijedi za SVE, za mene-tebe.. pitanje u temi nije što u reali-praksi može ispasti, imaš li kuma i sl. nego tko ima kakvo pravo i što bi po tom pravu-zakonu moralo biti osim izuzetaka kad za to postoji razlog (ili ga sudac nađe ako želi..).

 

-trolanje? moguće... pa što? pitanje-tema-post je relevantno, moguće tj nevažno ako je i izmišljen scenarij, to je zadan scenarij, odgovor pravni može biti samo jedan, .. ako čitaš isti zakon s istim kriterijem tad ne može biti različito na hipotetsko pitanje a tad je nevažno stvarni slučaj ili izmišljen..

 

-što može serviser izmisliti? .. može svašta, no promašuješ.. nije stvar izmišljavanja, nego tko je po zadanom scenariju u pravu tj što mora napraviti servis, što ne mora, što može klijent itd.. pa do tog da klijent u jednom scenariju može reći, ok, nema veze i još platiti rundu ćevapa... no to opet nema veze s pravilima-zakonom, tj onim što 'moraš' savjetovati, ne nešto suprotno zakonu ili pravilima struke ne zato jer se svašta radi u reali... ne zato jer se ne kazni svaki kriminal. Kriterij, pravo, teorija je važnija od prakse.. u svim drugim slučajevima se teorija tad odbacuje, u zakonu je to nonsens.. smisao.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ihush, ok, pa naravno da ćemo se svi u prvom redu spomenuti zakonskog okvira, no tebe smeta kaj ja nakon spominjanja zakonskog okvira opišem i kako takvi slučajevi prolaze u praksi. Pa nemože bilo kojem kupcu štetiti ako dobije info da bu rijetko koji vještak pobijao mišljenje servisa iz rugvice ako misli i dalje delati to kaj dela .. Pa oni su toliko umreženi da su se požurili i tvrtku za servis borbenih aviona osnovati prije nego su progurali željenu marku aviona. Za taj i ostale njihove felere znamo no za tisuće takvih igri koje su progurali nebumo nikad znali, no svi znaju koji trebaju znati..... Ok, opišemo zakonski okvir, ali onda konkretan slučaj strpaš u realni okvir i time pomogneš klijentu da zna moguće scenarije pa da se lakše postavi....
Bunker
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

Ihush, ok, pa naravno da ćemo se svi u prvom redu spomenuti zakonskog okvira, no tebe smeta kaj ja nakon spominjanja zakonskog okvira opišem i kako takvi slučajevi prolaze u praksi. Pa nemože bilo kojem kupcu štetiti ako dobije info da bu rijetko koji vještak pobijao mišljenje servisa iz rugvice ako misli i dalje delati to kaj dela .. Pa oni su toliko umreženi da su se požurili i tvrtku za servis borbenih aviona osnovati prije nego su progurali željenu marku aviona. Za taj i ostale njihove felere znamo no za tisuće takvih igri koje su progurali nebumo nikad znali, no svi znaju koji trebaju znati..... Ok, opišemo zakonski okvir, ali onda konkretan slučaj strpaš u realni okvir i time pomogneš klijentu da zna moguće scenarije pa da se lakše postavi....

 -gle, slažem se da je takvo stanje-realnost.. no time zagovaraš-produžuješ 'državu-slučaj', gdje se sve riješava od slučaja do slučaja, slučajno ili tko je tko, ne što.. pravna država je nešto sasvim drugo, upravo suprotno.

-ovo je tema o pravu potrošača, temeljem prava po osnovi jamstva, zakona.. konstantno opstruiraš ostvarivanje prava potrošača, plašiš troškovima.. možeš jednako plašiti lavovima tj postoji opasnost da ih pojedu.. a to ima veze s čime? s temom? zakonom? .. ako šeće afrikom može ga pojesti lav, ako koristi zakonska prava, jamstvo i sl. tad se ne treba bojati lava, mraka.. tj tako se vježba pravna država, tako se stvara pravna država, ne slučajnost. Osnova civilizacije i uređenog društva je upravo to, eliminirati slučajnost npr slomiš nogu i umreš.. nije to divlja afrika i lav, ako i je, što tebamo u temi raditi? požar se gasi, ne komentira se tako da drvo gori, da je to tako, .. nego primiš hamper i gasiš. Hamper imamo, tj to je pravni okvir.

-možeš li razumjeti gornji text? možeš li pokušati sudjelovati savjetom, pomoći, ono kako.. recimo u slučaju požara pokažeš gdje je hamper ili gdje da se osoba javi ako želi pomoći (ili traži pomoć..). Isključivo radiš opstrukciju i plašiš... isključivo braniš svemoćne-jake, trgovce, servise, nadnaravnim vještacima (klasa vještac) i sudcima kojima je ličko rukovanje tajni znak prepoznavanja (da ne kažemo masoni) :) .. no gle, slikali se s maminjom, pa što im se dogodilo, a bili su nedodirljivi, jaki, moćni.. svemoćni? .. to je pravna država, korak po korak, suprotno od afričke divljine, civilizacija.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
veliki pero kaže...

Sto realno moze stranka da napravi? Nista. Ima zakonski rok, jedino moze doci u servis sa hladnim oruzjem.

Koji zakonski rok?

 Razumni. 

 

ramzocro-HCR kaže...

 Mogli su se lako izvuć iz tog svega, nego debili praktički priznali stranci da su "spržili" laptop... Komotno su mogli se pravdat time da je laptop radi pregrijavanja odlučio okončati si život. Tokom testiranja zabrickao, bacio artakte i više se ne pali... Ali ne, doslovno ko muhe bez glave panika. Da stvar bude gora stranka priznala da je laptop već otvaran i pasta zamjenjena i još uvijek se pregrijavao. Doslovno lol.

 

Radio sam u dva servisa i u oba servisa samo na temeljnu dobro složenog radnog naloga bi se izvukli iz tog kupusa.

 

Ukratko - cirkus.

Zašto debili? Jer su bili pošteni i iskreni? Mislim da je to nešto što treba poticati, a ne muljanje i laganje. Napravili su grešku, ona će ih sada nešto koštati, ali su naučili nešto novo u životu, tako to ide. Onaj tko uči na greškama napreduje, tko ne nauči ponavlja stalno iste greške.

Stranci se brzo i jednostavno objasni koja su njena prava i da nema što tražiti kruha pored pogače, ali da će biti obeštećena za štetu koja nije nastala njenom greškom.

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mzopg kaže...
Old Iggy kaže...

Koji zakonski rok?

 Razumni. 

 

Zašto debili? Jer su bili pošteni i iskreni? Mislim da je to nešto što treba poticati, a ne muljanje i laganje. Napravili su grešku, ona će ih sada nešto koštati, ali su naučili nešto novo u životu, tako to ide. Onaj tko uči na greškama napreduje, tko ne nauči ponavlja stalno iste greške.

Stranci se brzo i jednostavno objasni koja su njena prava i da nema što tražiti kruha pored pogače, ali da će biti obeštećena za štetu koja nije nastala njenom greškom.

U kojem zakonu je definiran taj razumni rok za ovakve servise?

 

Problem je što tu nema puno regulacija, a ovi iz ovog servisa su mladi, naučit će, samo se ne smiju dati navući na tanak led od ovakvih "korisnika". Među ostalim zašto postoje osiguranja i slično.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

u zoo, kao i ostalim povezanim zakonima, npr o zaštiti potrošača (u ovom slučaju ne po osnovi jamstva, nego preuzeti posao-servis, svaki posao je po tome isti, obveza, razuman rok, kao takav naveden, pri čemu je naravno rok za gradnju peljekog mosta različit od roka za popravak-zamjenu brisača auta..)

 

-može li umjesto računala biti auto i servis? može li umjesto čiščenja prašine biti zamjena metlica brisača, provjera ulja, vode, raslhadne.. pranje auta? što je tad razuman rok?

-kupnja auta,.. čeka se mjesecima pa i godinu unaprijed, .. takvo stanje i dalje je to razumno, jer postoji razumno objašnjenje, tj trgovac bi rado prodao sad, ali nema.. čeka se. Što se čeka kod servisa ako ga se može obaviti? rezevni-zamjenski dio? .. ima li taj servis uopće kontakt-dobavljača-logistiku? traži li po ebayu ili oglasniku? kako ti održavaš svoju opermu, posao? .. imaš dobavljača? .. kako ide s rokvima kad nešto naručiš, platiš?

 

-koliko čekaš dostavu pizze? koji je razuman rok dostave robe-komponente bilo gdje iz svijeta, kao kina+freeshiping, eu-skladište? .. roba putuje stalno, zna se kad kreće-stiže brod iz kine, zna se datum, dok eu skladišta i šleperi voze svakodnevno, kao što to radi i logistika recimo kauflanda unutar države-regije koju pokriva.. kao što to radi pošta, lidl, pekara, .. svaki dan dostave robu na prodajno mjesto, .. jednako kao što se dostavi pecivo, šporet, tako se dostavi i mbo laptopa, naravno ako ga ima na lageru.. ne ako ga nema, ako se traži, traži.. nema.

-ima li nešto na lageru? nazoveš svog dobavljača i on ti kaže (ili imaš link na bazu i sam vidiš stanje-'semafor' kao i rokove.. tj identično s dobavom bilo čega kao što je kupnja u prosječnom webshopu i ako piše isporuka 1-3 dana tad je to normalan rok, razuman rok isporuke naručenog (i plaćenog).. tj ako se ti rokovi otegnu tad mora postojati razumno objašnjenje zašto, što se čeka.. to je onaj dio razumljivog u svemu pa i zakonu, pravilima.

-može li u zakonu biti definirano kao broj dana-sati-mjeseci? -ne, jer zakon opisuje sve, robe-usluge.. i obuhvaća jednako dostavu pizze i izgradnju mosta, dok adekvatno to pokrije formulacijom razuman rok.

 

-ili nešto nije razumljivo? kome? .. koliko ti čekaš kad nešto naručiš? znaš li rok kad naručuješ? jesi li ikad našto naručio, barem ćevape? .. ako jesi, u čemu je problem? .. u tome da ako želiš možeš otezati? -smiješno-tužno.. tj postavljaš se na jednu stranu ograde pri čemu zaboraviš da si i ti isto tako potrošač-kupac u tom lancu i da i za tebe vrijedi-postoji isti zakon (ne ovaj za potrošače jer si firma, samo kao osoba..) ..

 

-postoji li na webshopu okvirni rok isporuke naručene robe? -posotj, većinom 1-3 dana (radna).. kao što postoji za ebay-kinu, amazon itd.. tj za sve što ide dostavom, vlakom, brodom, busom, avionom, šleperom.. prijevozom, posotji vrijeme, vozni red.. postoje štrajkovi, ratovi, nesrće.. i tad je to razumno objašnjenje recimo prekida-kašnjenja, to je tad zakonom opravdani razlog, viša sila.

-servis, može čekati neki dio, može to navesti kao razuman-opravdani razlog.. no mora prvo naručiti taj dio da bi to mogao biti razlog čekanja, kauzalnost.. a ovaj servis nije još ništa naručio, mada je prošlo +2tjedna + dani od početnog posta.. (čak i ako je fejk-izmišljena priča, ne mijenja ništa u pravlima igre, odgovorima-pitanjima-pravima..).

-ako servis ne može naručiti dio, ne postoji razuman rok, ne postoji nikakvo razumno objašnjenje za čekanje.. a to tad znači da ne može ni otkloniti kvar koji su prouzročili.. a tad, kako god zvuči okrutno, moraju isplatiti novčano, naknadu.. sasvim nešto drugo je koji je to iznos, pošteno ili tržišno, .. no to je recimo stvar cjenkanja-procjene, kad klijent pristane tad je priči kraj.. klijent ima prednost, pravno, ima pravo.. a kako će servis to recimo od maximalističkog zahtijeva svesti na realniji.. možda uspije, možda ne.. ako ne dogovore sami tad postoje institucije pa će netko treći arbitražno to odrediti. Zar ne?

 

-naravno, možeš reći da će tad servis uložiti žalbu, može otezati.. da, može. Jednako kao što se klijent može sad cjenkati ili može pristati na ponuđeno što je meni ok,

..tj u čitavoj priči (neovisno istina-fejk) je servis recimo 'pošten'.. tj trude se biti pošteni-fer-razumni.. no (opet po scenariju) nisu adekvanto-kvalitetni, nemaju pravu logistiku, iskustvo, kako se problem riješava kad se dogodi.. jesi li ti imao problem u poslu.. hitnu intervenciju, pad servera, izgorenu mrežu? .. kako to riješavaš? čekaš tjedan pa javiš šefu? pa još tjedan kao tražiš zamjenu?..

-servis je dao zamjesnko računalo.. time rok nije poseban problem tj klijent nema što dodatno tražiti (može, ne znači da će dobiti).. ako se laptop recimo sad popravi i isporuči. Kraj priče... ali što je potrebno da bi to bio kraj? potrebno je obaviti popravak.. ono što 'pravi' servis mora napraviti, ne 'pošteni' ne dobroćudni, nego onaj koji obavi posao ili je servis i to može ili nije i ne treba ni zaprimati takve poslove jer će se ponoviti. .. svako iduće čišćenje prašine može biti jednako.. ono što inače samouki početnik može s par šarafcigera.. no pravi serviser zna gdej se koja roba nabavlja, zna koje telefone treba zvati, zvati dalje.. i riješi ili nađe adekvatno riješenje kao zamjenu na način da klijent pristane, bez da čeka tjedan + tjedan .. čeka se što? da laptop-rana zacijeli -ozdravi? tjedan antibiotika? Ako je komponenta naručena tad postoji razuman rok kad će stići i kad može posao biti izvršen.. ako nije naručeno, tad ne posotji ni mogućnost popravka u razumnom roku. Ja u postovima ne vidim da je nešto naručeno.. nego se i dalje traži. Vidiš li što bolje?

 

-točno, mladi su, naučit će (ili neće..) i točno, zato i postoji osiguranje, no moraš ga ugovoriti-imati, plaćati.. početnici ne znaju, ne razmišljaju.. dok se ne opeku. Odnosno, taj dio korektno spomeneš, dok ono što implicira preskočiš, ismijavaš razumne rokove i sl. ne kako to radi bunker no rezutlat je 'sličan'.. znaš daleko bolje od takvog stava, možeš bolje.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

u zoo, kao i ostalim povezanim zakonima, npr o zaštiti potrošača

No? Gdje točno?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

svugdje gdje se taži-navodi određeni rok, ovisi o robi-usluzi tj stvar koja se definira ugovorom kao bonus-malus za recimo gradnju pelješkog mosta.

-zakon ne definira, jer pokriva sve, tj kad je rok važan, tad se navodi kao stavka ugovora-uvjeta, kad nije tad se tumači kao razuman rok ovisno o kontekstu, par minuta, par godina nešto između..

-istina u zakonu o zaštiti potrošača, jamstvu, zoo itd. se to primarno odnosi na robu pod jamstvom, tj ne predviđa se za robu izvan jamstva, kao ovaj slučaj dok se u klasičnom servisu to tumači kao ugovor, stavka, ostaviš auto u servisu, kaže ti dan-dva ili sat-dva ili koliko je potrebno, kaže ti kad da ga dovezeš ako neće biti danas zaprimljen itd.. to je okvirni ugovorni rok, vrlo razuman u razumnom poslovanju i tumačenju zakona.

-za sve postoji neki rok, mogući-razuman, ne traži se nerazuman, neizvediv, nemoguć, no postoji, tj ne može se vječno odgađati-otezati ili može ako druga strana to dozvoli.

 

-misliš da je +2 tjedna za servis ok? koliko često servisiraš auto, klimu, tv, laptop, termocentralu, šleper, brod, koliko očekuješ za dostavu naručene pizze ili primitak razglednice poslane poštom? koje je vrijeme puta recimo busom zg-zd u sezoni s gužvom na autocesti ili izvan bez zastoja?.. za sve postoji rok, postoji vozni red, zna se kad nešto stiže .. ili u ovom primjeru da ne stiže jer nije još ni naručeno.. a tad rok ne posotji jer nema ni realne mogućnosti samog popravka bez tog uvjeta kao komponente.

 

-koji je po trebi rok, neovisno hoćemo li ga nazvati servisni, zakonski, razuman za obaviti neki posao, kao recimo servis laptopa? mjesec? ok.. za tjedan-dva čekamo isporuku, što tad? nema? klijent mora dobiti svoj laptop, ispravan tj u stanju u kojem je dat.. pošto je oštećen to je nemoguće bez popravka. Za popravak komponente je nužno zamjena tj pribaviti tu komponentu.. može li to servis? ako može u kojem roku, tad je to razuman i prihvatljiv rok. Ako ne može.. tad to naprosto nije relevantno.. tad je svaki rok besmislen i tad umjesto popravka ide zamjena-naknada ovisno o dogovoru na što klijent pristane a po opisu je to cca dovstruko od relanog, no kompromisi i cjenkanje su legitimna stvar.. rok za to je stvar tih stanaka, koliko se njima da time baviti itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

svugdje gdje se taži-navodi određeni rok,

I gdje se traži rok u ovom slučaju?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-traži se ispravan laptop.. servis ga nema, klijent potražuje.. nemaš? tad ti zadam uvjete i rok.. ili će to dogovoriti ili će nešto deseto.

-prošlo je +2 tjedna.. tko se poziva na rokove? koja strana? što ti želiš postići s takvim 'pitanjem' o roku? .. poentirati kako? roka ima ili nema? rok sa strane klijenta ili servisa?

 

-ponovo, za servis ili nešto kao rok.. kakve veze ima rok ako servis ne može ni naručiti potreban dio za popravak? koji rok je tad valjan, važeći, razuman? .. ni jedan, osim rok isporuke ili nadoknade. .. pa kao i ostali rokovi, npr valute na računu možeš dobiti recimo rok 8 dana .. plati. Može tako? Tko zadaje rok? onaj tko potražuje isplatu, obično je to ona strana koja šalje račun, kao što trgovac ispostavi račun s rokom plaćanja.. pa sad je samo stvar obrnuta a rok može biti za isplatu ili povrat ispravnog laptopa.. pošto za popravak nema realnih osnova, nema ni razumnog roka koji bi mogao zatražiti sevis kao rok traži za to ispunjenje, kao što u svakoj kazni inspektorata imaš rok otklanjanja ili izvršenja itd itd.

-rokove imaš u svemu.. ne misliš tako? što misliš ili te ovo naprosto zabavlja? :)

 

edit: .. eh, da posotji i 'obrnuti' slučaj.. jedan od rokova koje servisi standardno navedu.. to je rok preuzimanja uređaja, nakon čega se smatra da klijent neće preuzeti i da se odriče.. može tako servis dati rok za preuzimanje, no i dalje ostaje dužan vratiti ispravno, jer je prezeo uz laptop i odgovornost tj time ne može servis određivati uvjet povrata-preuzimanja-podizanja sa servisa jer ne isporučuje ugovoreno, ispravno, nego bi tad želio vratiti neispravno a to klijent ne treba prihvatiti, tj treba odbiti ako želi ostvariti svoja prava.. itd itd.

 

edit2.. kad već izvodimo scenarije, moguć je i ovaj.. servsi mada ne može otkloniti kvar, popraviti.. da bi se riješio problema, proglasi laptop popravljenim, obavijesti klijenta da ga preuzme.. i ako klijent ne provjeri ispravnost-popravak tad se možda riješi problema (trenutno).. no vjerojatno nakratko.. jer tad može prijava klijenta i natezanje, no time se recimo kupilo vrijeme, resetirao brojač ili promjenio početni uvjet za cjenkanje.. recimo na relaniji iznos koji klijent sad traži kao naknadu, .. pa je i to moguć scenarij za riješenje mada je recimo nepošten sa strane servisa koji želi biti fer-pošten...

-ako kijent zatraži provjeru, paljenje.. recimo odbije preuzeti neispravno.. opet može biti neka korsit za servis, tj može biti reset.. novo cjenkanje, dogovaranje, ponude-kompromisi.. tj neki kao dokaz da pokušava nešto ponuditi kao zamjenu, no realno ne dobije ništa. tj prvi scenarij kad prevara uspije je ok za takav plan.. dok su oba jednako nepoštena jer znamo da nije izvršen popravak i da je laptop i dalje neispravan.

 

-treći način, nazvati klijenta, ponuditi ili pristati.. odnosno reći zadnju ponudu i nakon tog ako nema dogovora klijent prijavljuje i dalje će već neko riješenje biti, možda bolje možda lošije.. možda za obje strane gore.. u pravilu je bolje za obje da se ipak dogovore-kompromis. No klijetn ima pravo neke 'naknade' ako su već +2 tjedna otezanja-panike izgubili.. tj da je to prvi dan možda ne bi bilo isto, bilo bi bolje.. vjerojatno.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.8.2022 17:39 (ihush).
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

-traži se ispravan laptop..

Ne, traži se popravak laptopa.

A onda kreću problemi.

E sad, tko i gdje definira ikakav rok?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...

-traži se ispravan laptop..

Ne, traži se popravak laptopa.

A onda kreću problemi.

E sad, tko i gdje definira ikakav rok?

 -ne, lapotp je bio ispravan, taženo je čišćenje, temperatura.. ali je po riječima servisa radio.. raditi i biti ispravan, tj ako sad ne pali, palio je.. gradirati ispravnost nema potrebe u slučaju kad ne pali. ...

-popravak traži 'zakon struke' tj servis mora popraviti, otkloniti kvar o svom trošku kojeg je prouzročio i priznao.. a problem je što to ne može ispuniti, ne može popraviti.. klijent može tažiti povrat svojeg računala u stanju u kojem je bio, tj da radi, da pali.. da to sevis može tad bi ga mogli vratiti.. trebaju ga 'samo' upaliti.

-opet rok? .. tko i gdje ga definira? .. rok definira sam protok vremena, tj +2 tjedna je već previše i stvar se mora kad-tad riješiti.. odnosno postaje faza kad se mogu zadavati ultimativni rokovi, ili ćeš .. ili.. novac.

-u čemu je idući problem.. klijent traži 10.000 dok je realno 5 ili ponuđeno nešto slično? problem je što nema dogovora-suglasnosti a klijent bira jer je servis napravio problem..

 

-trenutno riješenje? servis isplati traženi iznos.. ili traži rok recimo 8 dana za plaćanje i klijent pristane, kao i obrnuto, može on tažiti i zadati rok, tj ne može se zadati prekratak-nerealan i uobičajeno je za recimo račun 8 dana pa se tako i rutinski koristi mada može i jedan dan.. ništa bitnog ne mijenja.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Ne, traži se popravak laptopa.

A onda kreću problemi.

E sad, tko i gdje definira ikakav rok?

 -ne, lapotp je bio ispravan, taženo je čišćenje, temperatura..

Samim time što je temperatura previsoka je neispravan.

Dakle, ima li koja stavka u nekom od zakona koja definira rokove popravka neispravne opreme van jamstva?

12 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Ne, traži se popravak laptopa.

A onda kreću problemi.

E sad, tko i gdje definira ikakav rok?

 -ne, lapotp je bio ispravan, taženo je čišćenje, temperatura..

Samim time što je temperatura previsoka je neispravan.

Dakle, ima li koja stavka u nekom od zakona koja definira rokove popravka neispravne opreme van jamstva?

Hoćeš reći da je laptop s kojeg trenutno pišem neispravan jer mu je temperatura visoka i ventovi na 100% jer jbga treba promijeniti pastu i očistiti prašinu s ventova, a ja trenutno ne mogu bez njega i to tako traje već mjesecima.  Zanima me po čemu je taj laptop neispravan?

 

Ovo drugo pitanje, koliko je meni poznato nema, to servisi obično definiraju u svojim uvjetima i ugovorima koje stranka prihvati kad donese nešto na servis. Ako netko zna da ima negdje u zakonu i to definirano volio bi to vidjeti.

 

Razuman rok se uglavnom spominje za uređaje pod komercijalnim jamstvom ili kod pozivanja na materijalni nedostatak unutar 2 god.

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mzopg kaže...
Old Iggy kaže...

Samim time što je temperatura previsoka je neispravan.

Dakle, ima li koja stavka u nekom od zakona koja definira rokove popravka neispravne opreme van jamstva?

Hoćeš reći da je laptop s kojeg trenutno pišem neispravan jer mu je temperatura visoka i ventovi na 100% jer jbga treba promijeniti pastu i očistiti prašinu s ventova, a ja trenutno ne mogu bez njega i to tako traje već mjesecima.  Zanima me po čemu je taj laptop neispravan?

 

Ovo drugo pitanje, koliko je meni poznato nema, to servisi obično definiraju u svojim uvjetima i ugovorima koje stranka prihvati kad donese nešto na servis. Ako netko zna da ima negdje u zakonu i to definirano volio bi to vidjeti.

 

Razuman rok se uglavnom spominje za uređaje pod komercijalnim jamstvom ili kod pozivanja na materijalni nedostatak unutar 2 god.

Dok tako radi nije neispravan. Bi li mu pomoglo čišćenje? Svakako bi, ali zato se i radi povremeno i zato sustav hlađenja i postoji i dimenzioniran je za ne idealne uvjete.

Nema nekih rokova, tu je problem. Servis može pretpostaviti rok popravka, ali nije sveto pismo. Kad se dogode problemi, servis je dužan opremu vratiti bar u prvobitno stanje. Ali da će netko s imalo mozga u glavi obećavati striktne rokove, obvezu za zamjensku opremu, novu opremu - to nikako.

7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ihush , čovjek te pita konkretno, nedvosmisleno, a ti opet plahte bez da si odgovorio kaj te se pitalo...

Odgovori konkretno, daj link na zakon, napiši brojčani članak , poslikaj i uokviri izvadak iz zakona za koji misliš da sadrži odgovor na ono kaj te se direktno pita....
Bunker
12 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
mzopg kaže...
Old Iggy kaže...

Samim time što je temperatura previsoka je neispravan.

Dakle, ima li koja stavka u nekom od zakona koja definira rokove popravka neispravne opreme van jamstva?

Hoćeš reći da je laptop s kojeg trenutno pišem neispravan jer mu je temperatura visoka i ventovi na 100% jer jbga treba promijeniti pastu i očistiti prašinu s ventova, a ja trenutno ne mogu bez njega i to tako traje već mjesecima.  Zanima me po čemu je taj laptop neispravan?

 

Ovo drugo pitanje, koliko je meni poznato nema, to servisi obično definiraju u svojim uvjetima i ugovorima koje stranka prihvati kad donese nešto na servis. Ako netko zna da ima negdje u zakonu i to definirano volio bi to vidjeti.

 

Razuman rok se uglavnom spominje za uređaje pod komercijalnim jamstvom ili kod pozivanja na materijalni nedostatak unutar 2 god.

Dok tako radi nije neispravan. Bi li mu pomoglo čišćenje? Svakako bi, ali zato se i radi povremeno i zato sustav hlađenja i postoji i dimenzioniran je za ne idealne uvjete.

Nema nekih rokova, tu je problem. Servis može pretpostaviti rok popravka, ali nije sveto pismo. Kad se dogode problemi, servis je dužan opremu vratiti bar u prvobitno stanje. Ali da će netko s imalo mozga u glavi obećavati striktne rokove, obvezu za zamjensku opremu, novu opremu - to nikako.

Slažem se.

Moj dojam je da je laptop donesen na servis bio u sličnom stanju, ok možda malo gorem, ali sve što znamo je da se normalno palio i da bi na IDLE temp. bila 65 stupnjeva, ali to ne znači previše. Nigdje ne piše da bi se sam od sebe gasio nakon nekog vremena ili kad bi se nešto pokrenulo. Možda je sve radilo relativno ok uz malo throttlanja, buke i grijanja, a možda bi se ugasio čim bi se browser otvorio, to je dosta velika razlika.

6 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Nemo nemo kaže...
ihush kaže...
Nemo nemo kaže...
..

 Da, Chuwi Lapbook Pro je u pitanju...

..

Najviše me je razljutilo ponašanje Mall.hr! 

..

- znači da sam točno pretpostavio... chuwi + tad baci pogled na problem polulegalnog uvoza, legalni šverc i upravo to je objašnjenje problema (jamstva) kao i razlog zašto trgovac ide džonom.. pa prijavi, možda se tad 'smekšaju' :)

 2020 godine samo je  Mall.hr prodavao Chuwi. Zato sam ga i uzeo od njih.  I za tu cijenu, nudi jako puno. Od kvalitetnog ekrana, materijala izrade, kvalitetne tipkovnice, brzine rada, tvornički instaliranih Windowsa! Vjerojatno moj  primjerak ima tvorničku grešku u bateriji.

Sad Chuwi prodaju svi. I kod ostalih je jamstvo 1 godinu. Obzirom da svi oni lijepo zarade (barem 30%) po prodanom uređaju, smatram da nemaju razloga za ilegalnim radnjama. 

Što se reklamacije tiče, poslao sam prijavu na Mingo.hr, pa ćemo vidjeti ... rekli su slijepi.

 Nastavak sage, kao što je mzopg naveo, mingo se javio da je zaprimio prijavu i tako stoji tjednima. Ali, javio mi se Mall.hr i ponudio:"Artikl možete vratiti pod jamstvom ...". Što sam i napravio priloživši uz laptop i račun. Sada, Mingo.hr se i dalje ne javlja ali se javio Mall.hr:" Servis im je javio kako je reklamacija odbijena jer je za navedeni uređaj isteklo jamstvo koje je trajalo 1 godinu." Nude popravak za oko 750 kn. Aliexpress traži 60 $ za novu bateriju sa dostavom (https://www.aliexpress.com/item/1005003341900751.html). Znači servis naplaćuje rad 300 kn. 

Pitanje: 

Isteklo je jamstvo, tvorničko ali nije EU. Kolika je uspješnost, isplativost pozivanja na EU direktivu i zakon? Na što se točno pozvati za 2-godišnje zakonsko jamstvo?

Ili pojesti govno i platiti servisu?

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.8.2022 14:54 (Nemo nemo).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Nemo nemo kaže...
Nemo nemo kaže...
ihush kaže...
Nemo nemo kaže...
..

 Da, Chuwi Lapbook Pro je u pitanju...

..

Najviše me je razljutilo ponašanje Mall.hr! 

..

- znači da sam točno pretpostavio... chuwi + tad baci pogled na problem polulegalnog uvoza, legalni šverc i upravo to je objašnjenje problema (jamstva) kao i razlog zašto trgovac ide džonom.. pa prijavi, možda se tad 'smekšaju' :)

 2020 godine samo je  Mall.hr prodavao Chuwi. Zato sam ga i uzeo od njih.  I za tu cijenu, nudi jako puno. Od kvalitetnog ekrana, materijala izrade, kvalitetne tipkovnice, brzine rada, tvornički instaliranih Windowsa! Vjerojatno moj  primjerak ima tvorničku grešku u bateriji.

Sad Chuwi prodaju svi. I kod ostalih je jamstvo 1 godinu. Obzirom da svi oni lijepo zarade (barem 30%) po prodanom uređaju, smatram da nemaju razloga za ilegalnim radnjama. 

Što se reklamacije tiče, poslao sam prijavu na Mingo.hr, pa ćemo vidjeti ... rekli su slijepi.

 Nastavak sage, kao što je mzopg naveo, mingo se javio da je zaprimio prijavu i tako stoji tjednima. Ali, javio mi se Mall.hr i ponudio:"Artikl možete vratiti pod jamstvom ...". Što sam i napravio priloživši uz laptop i račun. Sada, Mingo.hr se i dalje ne javlja ali se javio Mall.hr:" Servis im je javio kako je reklamacija odbijena jer je za navedeni uređaj isteklo jamstvo koje je trajalo 1 godinu." Nude popravak za oko 750 kn. Aliexpress traži 60 $ za novu bateriju sa dostavom (https://www.aliexpress.com/item/1005003341900751.html). Znači servis naplaćuje rad 300 kn. 

Pitanje: 

Isteklo je jamstvo, tvorničko ali nije EU. Kolika je uspješnost, isplativost pozivanja na EU direktivu i zakon? Na što se točno pozvati za 2-godišnje zakonsko jamstvo?

Ili pojesti govno i platiti servisu?

To je na tebi da odlučiš.

Da li postoji komunikacija sa servisom? Zašto im lijepo ne napišeš kao što si i ovdje napisao da ti je jasno da je jamstvo isteklo ali postoji i "EU jamstvo" koje traje dvije godine. Da li su se očitovali na to pitanje ili ga ignoriraju i papagajski ponavljaju da je jednogodišnje jamstvo isteklo?

Ukoliko ignoriraju odgovor na takvo pitanje jasno je da se prave "grbavi" i idu na kartu da ti odustaneš. Opcije su ti kao što si i sam zaključio da odustaneš i platiš ili da tjeraš dalje mingo.

 

7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Nemo , kolika ti je bila garancija na bateriju ?
Bunker
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Jack, eu jamstvo se odnosi samo na materijalni nedostatak koji je postojao u trenutku kupovine.

Obzirom da je prošlo godinu dana, ako se pozove na mat nedostatak trgovac ga može zatražiti dokaz i onda stranka mora platiti vještakq. Obzirom da je riječ o bateriji teško bi ikoji vještak napisao da je već pri isporuci bila neispravnq....
Bunker
12 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Nemo nemo kaže...
Nemo nemo kaže...
ihush kaže...
Nemo nemo kaže...
..

 Da, Chuwi Lapbook Pro je u pitanju...

..

Najviše me je razljutilo ponašanje Mall.hr! 

..

- znači da sam točno pretpostavio... chuwi + tad baci pogled na problem polulegalnog uvoza, legalni šverc i upravo to je objašnjenje problema (jamstva) kao i razlog zašto trgovac ide džonom.. pa prijavi, možda se tad 'smekšaju' :)

 2020 godine samo je  Mall.hr prodavao Chuwi. Zato sam ga i uzeo od njih.  I za tu cijenu, nudi jako puno. Od kvalitetnog ekrana, materijala izrade, kvalitetne tipkovnice, brzine rada, tvornički instaliranih Windowsa! Vjerojatno moj  primjerak ima tvorničku grešku u bateriji.

Sad Chuwi prodaju svi. I kod ostalih je jamstvo 1 godinu. Obzirom da svi oni lijepo zarade (barem 30%) po prodanom uređaju, smatram da nemaju razloga za ilegalnim radnjama. 

Što se reklamacije tiče, poslao sam prijavu na Mingo.hr, pa ćemo vidjeti ... rekli su slijepi.

 Nastavak sage, kao što je mzopg naveo, mingo se javio da je zaprimio prijavu i tako stoji tjednima. Ali, javio mi se Mall.hr i ponudio:"Artikl možete vratiti pod jamstvom ...". Što sam i napravio priloživši uz laptop i račun. Sada, Mingo.hr se i dalje ne javlja ali se javio Mall.hr:" Servis im je javio kako je reklamacija odbijena jer je za navedeni uređaj isteklo jamstvo koje je trajalo 1 godinu." Nude popravak za oko 750 kn. Aliexpress traži 60 $ za novu bateriju sa dostavom (https://www.aliexpress.com/item/1005003341900751.html). Znači servis naplaćuje rad 300 kn. 

Pitanje: 

Isteklo je jamstvo, tvorničko ali nije EU. Kolika je uspješnost, isplativost pozivanja na EU direktivu i zakon? Na što se točno pozvati za 2-godišnje zakonsko jamstvo?

Ili pojesti govno i platiti servisu?

Ja čekam mingo već gotovo 60 dana i još ništa, tako da se bojim da ćeš se i ti načekati. Valjda igraju na kartu da ćemo na kraju sami sve srediti sa trgovcima. 

 

E sad, malo mi je čudno da su ti rekli da pošalješ nazad sve kako bi provjerili i da bi onda ustanovili da je jamstvo isteklo? Pa valjda to odmah prvo provjere, javiš im broj računa i provjere, ali ok.

 

Cijena za popravak je više nego korektna, samo ako se odlučiš na tu opciju, a mislim da se nemaš što misliti za 300kn koliko servis naplaćuje ruke, obavezno provjeri jamstvo na novu bateriju i na servis. Trebao bi dobiti barem 12mj. jamstva na bateriju i određeno jamstvo na njihov rad. To je nešto što nemaš ako se sam upustiš u zamjenu baterije koju kupiš preko aliexpressa, uz to ćeš potrošiti određeno vrijeme i riskiraš nekakav dodatni kvar ukoliko nisi dovoljno iskusan u servisiranju laptopa. Računaj i da ako kupiš preko aliexpressa uvijek ti može naletiti "loša" baterija i onda si opet u problemu, ovako si ipak daleko sigurniji.

 

Ako te tješi meni Apple servis traži 2800kn za zamjenu baterije u Macbooku Pro, bateriju sam nekidan kupio za 390kn, znači njihov servis uzima još 2410kn. U to je uračunata i zamjena tipkovnice, mada ova moja radi savršeno, ali oni kao moraju promijeniti i tipkovnicu.  E to je cijena koja se ne isplati.

 

Ovo drugo smo već detaljno elaborirali kroz ovu temu, ja sam ti napisao svoje osobno mišljenje, pa da se sad ne ponavljam.

 

Savjet, ako ti ode na servis neka ti prekontroliraju hingeve, reci da si vidio da taj model ima grešku u konstrukciji...

 

JackIsBack kaže...
Nemo nemo kaže...
Nemo nemo kaže...
ihush kaže...
Nemo nemo kaže...
..

 Da, Chuwi Lapbook Pro je u pitanju...

..

Najviše me je razljutilo ponašanje Mall.hr! 

..

- znači da sam točno pretpostavio... chuwi + tad baci pogled na problem polulegalnog uvoza, legalni šverc i upravo to je objašnjenje problema (jamstva) kao i razlog zašto trgovac ide džonom.. pa prijavi, možda se tad 'smekšaju' :)

 2020 godine samo je  Mall.hr prodavao Chuwi. Zato sam ga i uzeo od njih.  I za tu cijenu, nudi jako puno. Od kvalitetnog ekrana, materijala izrade, kvalitetne tipkovnice, brzine rada, tvornički instaliranih Windowsa! Vjerojatno moj  primjerak ima tvorničku grešku u bateriji.

Sad Chuwi prodaju svi. I kod ostalih je jamstvo 1 godinu. Obzirom da svi oni lijepo zarade (barem 30%) po prodanom uređaju, smatram da nemaju razloga za ilegalnim radnjama. 

Što se reklamacije tiče, poslao sam prijavu na Mingo.hr, pa ćemo vidjeti ... rekli su slijepi.

 Nastavak sage, kao što je mzopg naveo, mingo se javio da je zaprimio prijavu i tako stoji tjednima. Ali, javio mi se Mall.hr i ponudio:"Artikl možete vratiti pod jamstvom ...". Što sam i napravio priloživši uz laptop i račun. Sada, Mingo.hr se i dalje ne javlja ali se javio Mall.hr:" Servis im je javio kako je reklamacija odbijena jer je za navedeni uređaj isteklo jamstvo koje je trajalo 1 godinu." Nude popravak za oko 750 kn. Aliexpress traži 60 $ za novu bateriju sa dostavom (https://www.aliexpress.com/item/1005003341900751.html). Znači servis naplaćuje rad 300 kn. 

Pitanje: 

Isteklo je jamstvo, tvorničko ali nije EU. Kolika je uspješnost, isplativost pozivanja na EU direktivu i zakon? Na što se točno pozvati za 2-godišnje zakonsko jamstvo?

Ili pojesti govno i platiti servisu?

To je na tebi da odlučiš.

Da li postoji komunikacija sa servisom? Zašto im lijepo ne napišeš kao što si i ovdje napisao da ti je jasno da je jamstvo isteklo ali postoji i "EU jamstvo" koje traje dvije godine. Da li su se očitovali na to pitanje ili ga ignoriraju i papagajski ponavljaju da je jednogodišnje jamstvo isteklo?

Ukoliko ignoriraju odgovor na takvo pitanje jasno je da se prave "grbavi" i idu na kartu da ti odustaneš. Opcije su ti kao što si i sam zaključio da odustaneš i platiš ili da tjeraš dalje mingo.

 

Već smo prošli ovo na početku cijele ove rasprave. Prvo na što se nemo i pozvao je bilo to EU zakonsko jamstvo od dvije godine i oni su mu odgovorili da ima pravo nagažirati vještaka koji će ustanoviti je li kvar postojao od početka. Na to je nemo kontaktirao mingo i sada se to čeka.

 

Znači nisu ništa ignorirali već su ga usmjerili onako kako piše u zakonu.

 

bunker kaže...

Nemo , kolika ti je bila garancija na bateriju ?

Pretpostavljam da je 12mj. ja sam kupio isti taj laptop na istom mjestu i pisalo je samo jamstvo 12mj. nije bilo posebno istaknuto jamstvo za bateriju.

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.8.2022 17:11 (mzopg).
6 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

Nemo , kolika ti je bila garancija na bateriju ?

 Na stranici Mall.hr piše "samo" jamstvo 12 mjeseci: https://www.mall.hr/prijenosna-racunala/chuwi-lapbook-pro-prijenosno-racunalo-nb-ch-lapbook-pro-

Nije kao kod drugih gdje se navodi "posebno" jamstvo na bateriju: https://www.mall.hr/lenovo-v15/lenovo-v15-prijenosno-racunalo-39-62-cm-15-6-fhd-i5-1035g1-8gb-512gb-w10h-82c500jusc-

6 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mzopg kaže.

E sad, malo mi je čudno da su ti rekli da pošalješ nazad sve kako bi provjerili i da bi onda ustanovili da je jamstvo isteklo? Pa valjda to odmah prvo provjere, javiš im broj računa i provjere, ali 

 Imali su oni (Mall.hr) sve podatke od početka! Prvi put kad sam im se obratio poslao sam im račun i opisao problem: "Računalo se, iako se punilo cijelu noć, neće upaliti." Možda je netko od njih tu na forumu!?

11 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Nemo nemo kaže...

 Nastavak sage, kao što je mzopg naveo, mingo se javio da je zaprimio prijavu i tako stoji tjednima. Ali, javio mi se Mall.hr i ponudio:"Artikl možete vratiti pod jamstvom ...".

 ono što je novi element je da si prijavio, mingo je najvjerojatnije tražio očitovanje trgovca i rezultat toga je javljanje mall.hr i ponuda 

bitan dio je da je trgovac upoznat da je pokrenut slučaj, možda čak i trgovac sugerira da će se pokušati dogovoriti, pa mingo čeka rezultat tog dogovora

samom prijavom se mijenjaju odnosi kupac-trgovac i nestaje svaki, kod nas nažalost česti, pokušaj da se kupca zajebe, računajući da će velika većina kupaca odustati od svojih prava

zato i uvijek kažem u ovakvim situacijama - prijavi nadležnoj inspekciji čim misliš da si zakinut

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice