Ne znam sta je ovo bilo,ali motor prodan u roku 24 sata,dosao decko iz Nasica,probao i provozao,potpisali na papir i sutra kupoprodajni i odvezao se.
A jos se cetvorica javila sa strane,ocigledno sezona u punom jeku
Ne znam sta je ovo bilo,ali motor prodan u roku 24 sata,dosao decko iz Nasica,probao i provozao,potpisali na papir i sutra kupoprodajni i odvezao se.
A jos se cetvorica javila sa strane,ocigledno sezona u punom jeku
Kupio sam skuter za jeftine pare i sad plastike su ispucale,otisli drzaci,vise,ugl katastrofa su.Moze li se to popraviti da bar ne visi i da lijepo izgleda,ne mora biti ko novo.Gledao sam kod jednog majstora,150-200 KM servis plastika.Jeli to skupo i da li moze on popraviti te dijelove sto su ispucali i fale ?
Kupio sam skuter za jeftine pare i sad plastike su ispucale,otisli drzaci,vise,ugl katastrofa su.Moze li se to popraviti da bar ne visi i da lijepo izgleda,ne mora biti ko novo.Gledao sam kod jednog majstora,150-200 KM servis plastika.Jeli to skupo i da li moze on popraviti te dijelove sto su ispucali i fale ?
A to ti je cijena oke, nece ti niko djabe radit
Takve motore je bas fora sam vozit, mani se corava posla, radije uzmi nesto slabije za pocetak, mos ti imat i respekt i sve ali 200 konja je 200 konja i samo je pitanje vremena kad ces ih natjerat u galop
Takve motore je bas fora sam vozit, mani se corava posla, radije uzmi nesto slabije za pocetak, mos ti imat i respekt i sve ali 200 konja je 200 konja i samo je pitanje vremena kad ces ih natjerat u galop
Sve ovisi o mindsetu vozaca i koliko si oprezan i podlozan provokacijama ego trippera u prometu.
Frend vozi od 20-te godine Ninju ZX10R sa 215 ks ( mjereno na valjcima ) pa eno jos je ziv i citav,jedina prometna koju imao sa xtx-om kad je proklizao.
Cak bi radije vise konja da se izvucem iz riskantne situacije lakse,a svaki ce baciti zadnji kraj na mokrom cim ima vise od 40-50 ks.
Takve motore je bas fora sam vozit, mani se corava posla, radije uzmi nesto slabije za pocetak, mos ti imat i respekt i sve ali 200 konja je 200 konja i samo je pitanje vremena kad ces ih natjerat u galop
Sve ovisi o mindsetu vozaca i koliko si oprezan i podlozan provokacijama ego trippera u prometu.
Frend vozi od 20-te godine Ninju ZX10R sa 215 ks ( mjereno na valjcima ) pa eno jos je ziv i citav,jedina prometna koju imao sa xtx-om kad je proklizao.
Cak bi radije vise konja da se izvucem iz riskantne situacije lakse,a svaki ce baciti zadnji kraj na mokrom cim ima vise od 40-50 ks.
A eto kao sto kazes XTa je vozio pretpostavljam prije ninje...generalno nije pametno krenut sa RRom od 1000 kubika i tu ces se slozit samnom, naravno da ovisi o glavi sve, ali to ionako svi ponavljaju....
Takve motore je bas fora sam vozit, mani se corava posla, radije uzmi nesto slabije za pocetak, mos ti imat i respekt i sve ali 200 konja je 200 konja i samo je pitanje vremena kad ces ih natjerat u galop
Sve ovisi o mindsetu vozaca i koliko si oprezan i podlozan provokacijama ego trippera u prometu.
Frend vozi od 20-te godine Ninju ZX10R sa 215 ks ( mjereno na valjcima ) pa eno jos je ziv i citav,jedina prometna koju imao sa xtx-om kad je proklizao.
Cak bi radije vise konja da se izvucem iz riskantne situacije lakse,a svaki ce baciti zadnji kraj na mokrom cim ima vise od 40-50 ks.
A eto kao sto kazes XTa je vozio pretpostavljam prije ninje...generalno nije pametno krenut sa RRom od 1000 kubika i tu ces se slozit samnom, naravno da ovisi o glavi sve, ali to ionako svi ponavljaju....
Slozio bi se sa tobom,ajde nekako pregrizao bi 100-120 ks kao Z750,Shiver 750,CB 600 ili Hornet itd.,ali krenuti sa takvim zvijerima.
Ruke te bole,nemas manevrabilnosti u prometu i opcenito kao na ovim nakedim,a krivulja im nije toliko ispeglana.
Ja sam sad u stazi hiberniranja do iduceg proljeca pa gledam uzeti nekog Z750 2008.-2009. ili Shivera.
Druga stvar koju ljudi zaborave,a to je cesta,ne cesta kao neoprezni vozaci sa oduzimanjem prednosti nego ne znas sto te ceka u zavoju,mozes imati ne znam kakve gume i kontrolu stabilnosti,malo veca uljna mrlja ili kamenje i lako se zbrka traction control,a kamion u suprotnom smjeru.
Meni iskreno i nije. Jest da se izlomiš dok te neko vozi, al jbg...
Opet, ako si normalan, nećeš se glupirat s takom mašinom. A opet, možeš bit budala pa i s motorom i A1 kategorije poginit (teško izvedivo, al je moguće).
Meni iskreno i nije. Jest da se izlomiš dok te neko vozi, al jbg...
Opet, ako si normalan, nećeš se glupirat s takom mašinom. A opet, možeš bit budala pa i s motorom i A1 kategorije poginit (teško izvedivo, al je moguće).
RS 125 se vozi sa A1 kategorijom,uz par modifikacija hvata 180-190,jest da je agregat pod opterecenjem,ali ide toliko.
Na litri se NE uči voziti motor pogotovo ne na ninji, da si rekao hondica kako tako ali i to je previše. Ne žuri sa ležaljkama obitelj će ti biti zahvalna, poznavao sam čovjeka koji je cijeli život na motorima doslovno od kad je prohodao. Prije koju godinu je dobio gixa ako se ne varam jako povoljno,kupio ga ujutro da ga proda drugi dan za veću lovu (imao kupca dogovorenog), na žalost niti on niti motor nisu dočekali jutro. Ima ljudi koji po 20 30 godina voze sve i svašta na 2 kotača pa su i dan danas živi,nema pravila. Kod ležaljki je stvar što ju moraš goniti i tjerati da bi osjetio zabavu/gušt dok ju voziš, uzmi npr KTM 660/690 SMC skoro do krajnje drži 600 sportive ali zato feeling koj ti daje u vožnji je neusporediv.Moja poanta ti je da dobro razmisliš o tome što motor od 1000 cc nosi sa sobom a s obzirom da ti je to prvi motor, jedan MT 07,ili hornet 600 bi ti poslužio kao extra jurilica dok ne skupiš malo iskustva. I ja sam navaljivao na zvijeri prije nego što sam imao ikakvog iskustva pa kroz razgovore sa ljudima koji su posjedovali sve i svašta zaključio da neke korake jednostavno ne treba preskakati. Ako imaš para za ubosti motor sa ABS-om svakako kupuj ne štedi na tome, ali to ne može zamijeniti iskustvo, čitanje prometa i reflexe. Ja sam imao jedno 5,6 situacija di ni sam ne znam kako sam ostao živ na dva kotača i shodno tome odlučio (čitaj žena) da odustajem od svega šta ide preko 150 na ručni gas.
Nitko ne spominje modove.
I tko kaže da bi da tjero? Meni nije gušt letit s njime, već da mi fino prede. Pogotovo kad bi Akrapoviča stavio na njega.
Sjedio sam na Hondi CBR600 '09., i mislim da se može normalno vozit, bez ikakog ležanja. Valjda je tako i kod Kawasakia.
Na litri se NE uči voziti
Nego na čemu?? Il jesi i nisi
Ja s 1000 da prijeđem na 600 mislim da bi ima misu kroz tjedan dana. Al ovo ozb.
Nitko ne spominje modove.
I tko kaže da bi da tjero? Meni nije gušt letit s njime, već da mi fino prede. Pogotovo kad bi Akrapoviča stavio na njega.
Sjedio sam na Hondi CBR600 '09., i mislim da se može normalno vozit, bez ikakog ležanja. Valjda je tako i kod Kawasakia.
Nemoj se uvrijedit, ali ovo je ko da slusam klinca od 14 godina koji ne zna posteno ni bicikl vozit. Sta ce ti motor poput ninje ako ti je bitno jedino kako se cuje, a zelis "normalno" sjedit i divljat? Uzmi apnca, skini auspuh i cijelo selo te cuje 😂 ugl, malo ulijecem u temu, ali smatram da bi za motor takve klase prvo trebao imat neko prethodno iskustvo na necemu slabijem. Osobno prvi motor koji sam imao bio je tomosaki automatik u 7.razredu, a sad na vikendici imam 250ccm krosera samo za zajebanciju. Ali san mi je oduvijek z750
Znam da na sportaku nije normalno sjedenje, ali mi iskreno i nije problem sjediti tako nekoliko sati(suvozaću vjerojatno je).
A bajk znam vozit, i to poprilično dobro ;)
Znam da na sportaku nije normalno sjedenje, ali mi iskreno i nije problem sjediti tako nekoliko sati(suvozaću vjerojatno je).
A bajk znam vozit, i to poprilično dobro ;)
Ljubek ti je dobro reko, necu se vise mjesat, ti odlucujes na kraju krajeva, cini mi se da si poprilicno zelen i nadam se da ces malo bolje razmislit prije kupnje
LogicusMPS istina ili si mamlaz ili nisi da nakon litre 6ice ne idu, ne idu ali jbg nakon auta od 300 konja auto od 200 konja ne ide, daj nekome tko je vozio 1.4 benzinca prije toga ići će mu i taj od 200ks ko proklet. Ono što sam u životu shvatio po pitanju auta i motora je da treba naći neku zlatnu sredinu i nje se držati jerbo ako ćeš cijeli život ganjati najbrže ili ćeš završiti brzo ili ćeš ispizditi jer ne možeš kupiti brže... ps. mi kužimo zeku peku iza tvog komentara ali budi svjestan da takvi komentari huškaju ovakve poput dexa da zapravo i uzmu litru pod noge pa onda čitaš svake godine po netu i novinama kako to obično završava.
Dex.pwn po komentarima oko poštovanja ( možeš ti poštovati motor koliko god hoćeš, prvi put kad osjetiš navalu adrenalina svako poštovanje brzo prestaje jer te toliko ponese taj feeling da ne razmišljaš o ničemu osim o tom osjećaju koji te trenutno pere a sa svojim (ne) iskustvom to je najgora kombinacija),sjedenje neću komentirati to je subjektivno, ako si nizak da se preživjeti i dulji put , ako si visok izuzev adventure motora aj bok si, leđa,ramena,zglobovi biraj šta hoćeš da ti otpadne. Ne mislim ti ni ja više soliti pamet imaš svoju fix ideju u glavi, tvoja lova, tvoj život i tvoja stvar, iskreno bolje drugi nego ja ali svejedno mi nebi bilo fora doć na forum i čitati kako neko u ovoj temi piše da si lego s motora.
LogicusMPS istina ili si mamlaz ili nisi da nakon litre 6ice ne idu, ne idu ali jbg nakon auta od 300 konja auto od 200 konja ne ide, daj nekome tko je vozio 1.4 benzinca prije toga ići će mu i taj od 200ks ko proklet. Ono što sam u životu shvatio po pitanju auta i motora je da treba naći neku zlatnu sredinu i nje se držati jerbo ako ćeš cijeli život ganjati najbrže ili ćeš završiti brzo ili ćeš ispizditi jer ne možeš kupiti brže... ps. mi kužimo zeku peku iza tvog komentara ali budi svjestan da takvi komentari hušaju ovakve poput dexa da zapravo i uzmu litru pod noge pa onda čitaš svake godine po netu i novinama kako to obično završava.
Pa je. Mene je strah vozit 6ice, jer ih toliko ganjam i mažem da bi se preračuna sigurno. Dok je 1000 ispod imam respekta prema gasu, pogotovo u gradu i tako. Dok je respekt, tu je i strah, dok je strah tu je i pažnja, samim time i sigurnost. Kada nema respekta i straha, događaju se sr.nja
Ako jesu, onda tu dolazimo do pitanja prirodne selekcije. Mislim da zreli ljudi moraju znati što mogu i što nemogu, odvojit realnost od iluzija, snove od stvarnosti. To je kao da nekom ko se hoće bacit s krova, kažem baci se, i on se baci. Pa baci se kad oćeš, ko te je.e
Inače, sve i da ne bude problema, puno je zanimljivije krenut sa nekim skalama/redoslijedom, jer se onda vidi šta koji motor može. Inače se gubi ta draž. Ja sam učio na tisućicama praktički, ne računajmo ko dijete, tomose, kroseriće i te gluposti. I naučio sam, nemogu reć da nisam, ali imam dobar talent, fizičke predispozicije, reflekse, i opet sam u procesu učenja ima situacija di mi se radilo o glavi, di me spašava nekad refleks, nekad sveti Petar, nekad srića. Zato nikome ne bi preporučia to. Čak ni 600 ko apsolutni početak. Ukoliko se znaju osnove i vozilo se, može 600 za početak, ukoliko se nije nikad taklo motor, 250ta neka 4t da se pohvataju osnove i dobije rutina, jer na 600, a pogotovo 1000, nema prostora za razmišljanja di je kumplug, koliko stisnit, kad pustit, kad kočit, nema prostora jednostavno. Jedan milisekund, i kola krenu nizbrdo.
Živio sasac.
LogicusMPS ma nemam šta nadodati razumijemo se od prvog do zadnjeg slova
Ima li netko iskustva sa kroserima?
Naime, nešto sam razmišljao u zadnje vrijeme o kupnji jednog, čisto za izguštirati se. 125 2t ili nešto u tom stilu.
Registracija mi je nebitna, jer će se voziti uglavnom na selu, po makadamu.
E sad. Za potrošnju mi je lako, mene brine održavanje. Koliko košta održavanje jednog 2t krosera? Nakon koliko radnih sati ide servis?
Imam skuter kanuni storm i imam problem sa starterom,tj. tasterom za paljenje.Kad sam kupio reko mi je čovjek da ga treba zamijenit,no ja sam opet pokušavao palit i poslije puno pokušaja upalio je.E sad naravno to je samo sreća,jer nekad hoće,nekad neće.Mene zanima da li je u samim starteru problem ili nešto drugo,da ne kupujem bzvz
Reko sam već zašto bi litru uzeo.
Uostalom, kad spustiš mašinu na 60%(low mod), nije to više kao litra.
Ne kažem da je 600cc loš, al jednostavno litrica me više privlači.
Ako već gledaš krosera onda pikiraj cr 250 ili nešto slično Ovdje imaš sve o održavanju, ukratko sa kroserima ti je pravilo : red vožnje - red održavanja i tako u krug. Koliko te izađe financijski je subjektivno pitanje, moji vrebaju po e bayu jeftino komade i sami popravljaju eventualne kvarove pa ih ne izađe puno. Odi kod mehaničara na mali servis pa računaj maržu na filteru, na ulju, na ovom na onom i na to dodaj ruke i tek tako si dao minimalno 200njak kuna u vjetar. Moja preporuka ti je da visiš uz nekog tko zna šta radi i naučiš za početak kako odraditi mali servis i izmijeniti neke dijelove di ne treba otvarati mašinu pa onda korak po korak dalje učiti o mehanici. Koliko sam para bacio na marže i ruke za bedastoće koje sam realno sam mogao održavati
Imam skuter kanuni storm i imam problem sa starterom,tj. tasterom za paljenje.Kad sam kupio reko mi je čovjek da ga treba zamijenit,no ja sam opet pokušavao palit i poslije puno pokušaja upalio je.E sad naravno to je samo sreća,jer nekad hoće,nekad neće.Mene zanima da li je u samim starteru problem ili nešto drugo,da ne kupujem bzvz
Triba ga minjat, vjerojatno su četkice alnasera u pitanju, ne daju kontakt, i nekad uhvate, kad ih se lupne ili nečim. Ili minjaj ili nosi kakav štap i tuci alnaser.
Reko sam već zašto bi litru uzeo.
Uostalom, kad spustiš mašinu na 60%(low mod), nije to više kao litra.
Ne kažem da je 600cc loš, al jednostavno litrica me više privlači.
Pusti to s modovima hahah, to su priče za malu dicu. Misliš da ćeš to vozit u tim modovima, da se zakuneš sam sebi 100 puta, nećeš.
Al reć ću ti, ko brat bratu, nemoj me krivo svatit. Ako nisi ništa vozia, a oćeš 1000 za prvi motor, budala si, neznam drugu definiciju.
I imat ćeš sranja 99%, moja procjena.
Nije motor samo pravac. U nas su ceste loše, milijardu faktora je u igri kod vožnje bilo kojeg motora. Na R-ovima treba znat koje gume za koju priliku vozit, tipa Hypersportice se teže griju i brže troše, znaju iznenadit na hladno, Roadice se brzo griju na radnu, sporo troše, al se znaju pregrijat pri oštroj vožnji. Ima milijardu faktora kojih triba bit svjestan pri svakom sjedanju. Nije to Xmax 125, sjedni, pali, vozi, i tako u krug.
Pa di su vožnje po ćošama, koje znaš, koje neznaš, kako koju vozit, kako odredit brzinu, kako dozirat gas u ćoši, kontra upravljanje, proširivanje putanje u startu iz straha od većeg nagiba i nelagodnom osjećaju pri istom na malim brzinama, ulijetanja u kontra traku radi toga itd..
Mene dan danas iznenadi. Svako malo nešto.
Ako nemaš nikakava iskustva, onda uči lipo na 250ici, jer bez ikakve rutine na motorima od 1000 kubika, pa i 600, di moraš mislit kad i koliko kočit, koliko gasa dat, koliko pustit kvačilo, kada odvrnut gas u okuci itd. Ako osnovna kontrola motora nije automatizam i rutinska, zamisli se oko tih stvari sekundu, napravit ćeš grešku. A tu greške glave koštaju.
Nemoj bit budala.
Ako prodam skuter,a papiri na meni,hoće li meni dolaziti kazne ?
Jesi napravio kupoprodajni?
Ako prodam skuter,a papiri na meni,hoće li meni dolaziti kazne ?
Na onom na kome je prometna.