Da ponovim... Shvaćaš razliku između pojedinačnog slučaja i sustava? Kakve veze to ima s redovnim programom?
Hint: nikakve. Zato i je problem i zato i treba mijenjati sustav.
Redovni program je taj koji daje rezultate kod jednih bolje kod drugih lošije, dakle nije sve u programu, puno je i u kadru.
Problem i je što to nema nikakve veze s redovnim programom.
Ima i te kako, sve gradivo možeš ispredavati formalno ili ići na teže stvari i držati nivo težinom testova.
Nisam ni vidio ovo... Ti koji se natječu imaju veze s gradivom koliko i ja.
Oni imaju potpuno razdvojen, paralelan svijet. Da su ovisni o programu bili bi gdje i drugi - nigdje.
Svi smo valjda imali takva iskustva da ti jedne godine predaje profesor kod kojeg se sve čini lako a onda druge godine dođe neki kako smo ga zvali zaguljeni pa puno i radi ali i daje teške testove, pa bude frka, loše ocjene, neki plivaju i dalje, a na čovjeka svi viču i učenici i roditelji i drugi profesori pa čovjek ili odustane ili nastavi.