zanimljiv conflict resolution.. ja bih osobno za conflict među slikama stavio i dimenzije u "opis"
Ne izgleda loše.
mali OT: jel izašao preview/alpha 8-ice ?
Fino da su se napokon uvatili toga, al pošto koristin directory opus i nije da ne mogu bez toga.
Pametni i korisni feature-i, sviđa mi se, pogotovo ova sa presnimavanjem preko postojećeg fajla...
postoji leak ali nije feature complete i vrlo je sličan sedmici zasad, nije za svakodnevno korištenje... za to treba pričekati kasne bete, CTP ili čak RC verzije...
Konačno, nakon nekoliko desetljeća da su i ovo odlučili srediti!
Iskreno, meni je ovo ruzno, cini se da sam jedini koji tako misli... :P
Po meni je ovo vrlo korisno. A tko ne želi nek stisne fewer details i gleda običan mali prozor kao i do sad.
Ali ono što me zanima i što bi ja da se odradi: kada dolazi do konflikta (bilo zbog toga jer je file u korištenju pa ga ne može prebacit, ili zato jer je već postojeći ili iz bilo kojeg drugog razloga...da se operacija nastavi dalje bez stajanja, a ja kad dodjem do kompa onda da imam listu svega što je konfliktno i da tada odlučim što sa njima.
Jer ovako kako je sad ja stavim npr da se neš kopira i on kada dođe do prvog konflikta samo stane i ne mrda nikamo. Nekad znam ostavit par stotina GB da mi se kopiraju negdje i odem ja, i vratim se za par sati a on iskopirao 120 MB i čeka me na ekranu neko glupo pitanje u smislu da li da kopira i desktop.ini file.
OK, odgovorit ću ti, ali šta nisi mogao to zapamtit i ić dalje kopirat ostalih 798,88 GB za kojih nema nikakvih konflikata?
Sto ce se dogoditi ako move-am fajlove s jednog foldera u drugi i slucajno se prekine (neki error) ili prekinem sam.... podaci se znaju izgubiti ako se pojavi error tako da uvijek koristim copy>paste i tek onda brisem visak, valjda su to rijesili konacno
Sto ce se dogoditi ako move-am fajlove s jednog foldera u drugi i slucajno se prekine (neki error) ili prekinem sam.... podaci se znaju izgubiti ako se pojavi error tako da uvijek koristim copy>paste i tek onda brisem visak, valjda su to rijesili konacno
kakvi podaci znaju nestati?
oprosti al ovo stvarno pitam i nisam nikada dozivio.... cut-paste i ak dodje neki error, os rec nema odredjenog podatka ni simo ni tamo ? ak je to zaista moguce, uzas!!!
srecom, koristim total commander...
Jedva cekam da vidim koje ce jos novosti bit u osmici,najvise mi se dosad svida sto ce se moc igrat igre za xbox 360.
Jos da ignorira "defektne" fajlove tokom kopiranja i obavjesti&pita kraju sto ce biti sa njima
Jedva cekam da vidim koje ce jos novosti bit u osmici,najvise mi se dosad svida sto ce se moc igrat igre za xbox 360.
lol, da, jos da igre za xbox 360 ne trebaju specificni hardver...
aj da su xbox igre u pitanju, tu je bio vise manje x86 kompatibilni hardver sve, al neznam sta ces ovdje sa recimo ppc instrukcijama? prevoditi ih? mozda kad krenu 12 jezgreni bullyji...
Baš neki dan si mislim zakaj nisu napravili te prozore da se spoje u jedan kada se kopira hrpa stvari, eto sjetili se napokon. Vidim da ima i pauza na kopiranju, 10 godina to čekam.
Još da naprave univerzalnu kraticu za new folder i opciju da možeš sam sebi stavljat hotkeyeve za bilo šta, te da uvedu opciju za preimenovanje foldera kao što ima za filenameove ako se nađu dva ista, a ne samo merge.
Također, u Windowsima 8 uklonjen će biti velik broj potvrdnih okvira s pitanjima "jeste li sigurni" i sl.
Napokon. Trebao im je uspjeh Maca da se ugledaju na njih i prestanu daviti sa "Jeste li sigurni?" OK/Cancel pitanjima.
lol, da, jos da igre za xbox 360 ne trebaju specificni hardver...
aj da su xbox igre u pitanju, tu je bio vise manje x86 kompatibilni hardver sve, al neznam sta ces ovdje sa recimo ppc instrukcijama? prevoditi ih? mozda kad krenu 12 jezgreni bullyji...
Na stranu sto je igranje xbox 360 igara na Win8 jos uvijek samo nepotvrdena glasina, uvijek je moguce jednostavno kompajlirati kod i za x86 i takve datoteke distribuirati korisnicima na toj platformi, sadrzaj medija bi i dalje bio kompatibilan izmedu te dvije verzije.
Total commander ftw
lol, da, jos da igre za xbox 360 ne trebaju specificni hardver...
aj da su xbox igre u pitanju, tu je bio vise manje x86 kompatibilni hardver sve, al neznam sta ces ovdje sa recimo ppc instrukcijama? prevoditi ih? mozda kad krenu 12 jezgreni bullyji...
Na stranu sto je igranje xbox 360 igara na Win8 jos uvijek samo nepotvrdena glasina, uvijek je moguce jednostavno kompajlirati kod i za x86 i takve datoteke distribuirati korisnicima na toj platformi, sadrzaj medija bi i dalje bio kompatibilan izmedu te dvije verzije.
lol, pa rekompajlirati za drugu platformu mogu i sada, to ne ovisi o OS-u, ali prebacivanje na drugu platformu nije jedostavno kad postoji hrpa hardvera koja je razlicita od pc-a, npr eddr na grafickom cipu...te instrukcije moraju skroz izbaciti i ponovno pisati kod
Iako je već u Visti bilo naznaka poboljašnju, a u 7ici i zaživjelo, no nedovoljno, ovo bi konačno moglo biti pregledno, informativno i korisno.
lol, pa rekompajlirati za drugu platformu mogu i sada, to ne ovisi o OS-u, ali prebacivanje na drugu platformu nije jedostavno kad postoji hrpa hardvera koja je razlicita od pc-a, npr eddr na grafickom cipu...te instrukcije moraju skroz izbaciti i ponovno pisati kod
eddr nema veze s time. Grafickoj se kartici pristupa preko DirectX-a. Kao sto se i ostatku hardvera pristupa preko ostalih specijaliziranih API-ja (koji su takoder vjerojatno dio DX-a npr. directinput) tako da je kod s te strane univerzalan. A i sam kernel API Xboxa 360 je subset Win32 API-ja. Pretpostavljam da nuzne izmjene koda, ako ih uopce i ima, stvarno minimalne.
Tocno, rekompajlirati mogu i sada, tako da ne kuzim odakle odjednom ta ideja da ce win8 moci vrtiti Xbox 360 igre, sto se promijenilo u odnosu na Win7 da ce ih Win8 moci pokretati? PowerPC instrukcije zasigurno nece prevoditi.
lol, pa rekompajlirati za drugu platformu mogu i sada, to ne ovisi o OS-u, ali prebacivanje na drugu platformu nije jedostavno kad postoji hrpa hardvera koja je razlicita od pc-a, npr eddr na grafickom cipu...te instrukcije moraju skroz izbaciti i ponovno pisati kod
eddr nema veze s time. Grafickoj se kartici pristupa preko DirectX-a. Kao sto se i ostatku hardvera pristupa preko ostalih specijaliziranih API-ja (koji su takoder vjerojatno dio DX-a npr. directinput) tako da je kod s te strane univerzalan. A i sam kernel API Xboxa 360 je subset Win32 API-ja. Pretpostavljam da nuzne izmjene koda, ako ih uopce i ima, stvarno minimalne.
Tocno, rekompajlirati mogu i sada, tako da ne kuzim odakle odjednom ta ideja da ce win8 moci vrtiti Xbox 360 igre, sto se promijenilo u odnosu na Win7 da ce ih Win8 moci pokretati? PowerPC instrukcije zasigurno nece prevoditi.
recimo kod prvog xboxa je rekompajliranje bilo toliko jednostavno da je 1 programer radio port call of cthulhua 2-3 dana
istina bog, igra je na pc-u ispala bugovita ko vrag radi toga i na velikom broju konfiguracija ju je nemoguce pokrenuti, al eto...
Otišli ste OT - vratite se na temu.
Sviša mi se ovo.. Izgleda da Win 8 ide konačno u pravom smjeru, suprotno od zaglupljivanja korisnika.
Još samo da vrate onaj stari status bar u Explorer (koji prikazuje j. free space na disku!)
Directory Opus ftw :)
Bolji, puuno vise opcija, ljepse izgleda.