Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1

poruka: 15
|
čitano: 2.211
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1".
17 godina
neaktivan
offline
Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1

eh, da mi je biti dobrotvorna svrha ... 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1

Nikad čuo za tu igru koju su igrali. Zašto nisu igrali šah? Ili Starcraft?

 
0 12 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1

Nikad čuo za tu igru koju su igrali. Zašto nisu igrali šah? Ili Starcraft?

To je bit svega: Go. Računalo je još 1997. pobijedilo čovjeka u šahu. AI algoritmi za šah su prilično jednostavni (bazirani na težinima), i svatko može napraviti AI za šah koji će pobijediti 90% ljudi danas.

 

Starcraft je zanimljiv (zbog taktike), ali nema smisla jer nije turn-based, pa računalo može imat milijun APM (actions per minute) i odmah se razvit dok je čovjek ograničen.

 

Go je igra stara 2500 godina (iz Kine) i ima više igranih kombinacija nego zvijezda u svemiru. Nema smisla predviđat iduće poteze, jer je previše mogućih kombinacija. Predviđalo se da računalo neće moći pobijediti čovjeka još za 20 godina u Go-u, ali eto uspilo je.

17 godina
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
krx00 kaže...

Nikad čuo za tu igru koju su igrali. Zašto nisu igrali šah? Ili Starcraft?

To je bit svega: Go. Računalo je još 1997. pobijedilo čovjeka u šahu. AI algoritmi za šah su prilično jednostavni (bazirani na težinima), i svatko može napraviti AI za šah koji će pobijediti 90% ljudi danas.

 

Starcraft je zanimljiv (zbog taktike), ali nema smisla jer nije turn-based, pa računalo može imat milijun APM (actions per minute) i odmah se razvit dok je čovjek ograničen.

 

Go je igra stara 2500 godina (iz Kine) i ima više igranih kombinacija nego zvijezda u svemiru. Nema smisla predviđat iduće poteze, jer je previše mogućih kombinacija. Predviđalo se da računalo neće moći pobijediti čovjeka još za 20 godina u Go-u, ali eto uspilo je.

U biti, Starcraft je jos uvijek prevelik zalogaj za AI jer ima fog of war (AI ne zna nista o tome sto druga strana radi), dok god GOa, saha itd...AI ima pregled cijele "mape".

17 godina
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
krx00 kaže...

Nikad čuo za tu igru koju su igrali. Zašto nisu igrali šah? Ili Starcraft?

To je bit svega: Go. Računalo je još 1997. pobijedilo čovjeka u šahu. AI algoritmi za šah su prilično jednostavni (bazirani na težinima), i svatko može napraviti AI za šah koji će pobijediti 90% ljudi danas.

 

Starcraft je zanimljiv (zbog taktike), ali nema smisla jer nije turn-based, pa računalo može imat milijun APM (actions per minute) i odmah se razvit dok je čovjek ograničen.

 

Go je igra stara 2500 godina (iz Kine) i ima više igranih kombinacija nego zvijezda u svemiru. Nema smisla predviđat iduće poteze, jer je previše mogućih kombinacija. Predviđalo se da računalo neće moći pobijediti čovjeka još za 20 godina u Go-u, ali eto uspilo je.

 moze on imati milju apm-a ali jedinice se krecu istom brzinom. mislim da apm nije toliko bitan za kljuc uspjeha i mislim da nema ai-a koji moze pobijediti pro igraca.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
toxic kaže...

 moze on imati milju apm-a ali jedinice se krecu istom brzinom. mislim da apm nije toliko bitan za kljuc uspjeha i mislim da nema ai-a koji moze pobijediti pro igraca.

 Da, sigurno APM nema veze pogotovo kod blink stalkera ili burrow roacheva ili mikro speedlingsa ili stutter stepanja ili postavljanja konkave ili širenja creepa ili infuse/chronoboost/pozivanja Mule-a ili kod svih ostalih mogućnosti.

 

To znam i ja s 5 odigranih gejmova.

Koristimo domaće donje rublje (Galeb d.d.)
12 godina
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
toxic kaže...
krx00 kaže...

Nikad čuo za tu igru koju su igrali. Zašto nisu igrali šah? Ili Starcraft?

To je bit svega: Go. Računalo je još 1997. pobijedilo čovjeka u šahu. AI algoritmi za šah su prilično jednostavni (bazirani na težinima), i svatko može napraviti AI za šah koji će pobijediti 90% ljudi danas.

 

Starcraft je zanimljiv (zbog taktike), ali nema smisla jer nije turn-based, pa računalo može imat milijun APM (actions per minute) i odmah se razvit dok je čovjek ograničen.

 

Go je igra stara 2500 godina (iz Kine) i ima više igranih kombinacija nego zvijezda u svemiru. Nema smisla predviđat iduće poteze, jer je previše mogućih kombinacija. Predviđalo se da računalo neće moći pobijediti čovjeka još za 20 godina u Go-u, ali eto uspilo je.

 moze on imati milju apm-a ali jedinice se krecu istom brzinom. mislim da apm nije toliko bitan za kljuc uspjeha i mislim da nema ai-a koji moze pobijediti pro igraca.

 Tocno to. Izjavit da racunalo pobjedi pro SC igraca zbog APM-a moze samo neko ko se na razumije u igru. SC je daleko kompliciranija igra od GO. Kompliciranija u smislu da ce trebat daleko vise posla napravit na tom AI da bi pobjedio pro igraca. Bas zato jer nije turn based je teze za napravit a ne obrnuto kak krx00 veli.

12 godina
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
Onjegin kaže...

 Da, sigurno APM nema veze pogotovo kod blink stalkera ili burrow roacheva ili mikro speedlingsa ili stutter stepanja ili postavljanja konkave ili širenja creepa ili infuse/chronoboost/pozivanja Mule-a ili kod svih ostalih mogućnosti.

 

To znam i ja s 5 odigranih gejmova.

 Da i onda ti dode canon rush i AI izgubi jer nije programiran da predviti to. Nije tak jednostavno kak si mislis.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
steelman kaže...
Onjegin kaže...

 Da, sigurno APM nema veze pogotovo kod blink stalkera ili burrow roacheva ili mikro speedlingsa ili stutter stepanja ili postavljanja konkave ili širenja creepa ili infuse/chronoboost/pozivanja Mule-a ili kod svih ostalih mogućnosti.

 

To znam i ja s 5 odigranih gejmova.

 Da i onda ti dode canon rush i AI izgubi jer nije programiran da predviti to. Nije tak jednostavno kak si mislis.

 Što je scoutanje?

 

Što je to scanner sweep?

Koristimo domaće donje rublje (Galeb d.d.)
12 godina
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
Onjegin kaže...
steelman kaže...
Onjegin kaže...

 Da, sigurno APM nema veze pogotovo kod blink stalkera ili burrow roacheva ili mikro speedlingsa ili stutter stepanja ili postavljanja konkave ili širenja creepa ili infuse/chronoboost/pozivanja Mule-a ili kod svih ostalih mogućnosti.

 

To znam i ja s 5 odigranih gejmova.

 Da i onda ti dode canon rush i AI izgubi jer nije programiran da predviti to. Nije tak jednostavno kak si mislis.

 Što je scoutanje?

 

Što je to scanner sweep?

 Ne kuzis kaj ti govorim. Scoutanje se razlikuje od mape to mape. Sve to treba programirat i jedna greska u programu i covjek moze iskoristit tu rupu i pobjedit svaki put.  Budemo vidjeli dal ce im uspjiet napravit to. Ja osobno mislim da ce odustat kad vide kolko ih posla ceka.

 

Ak oni misle napravit program koji ce sam skuzit kaj treba radit e to je vec druga prica. Znaci ak Blizzard npr. promijeni damage na stalkerima da on sam skuzi nove buildove nakon par matcheva. Ne vjerujem da je tehnologija jos tu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.3.2016 19:30 (steelman).
17 godina
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
krayz1e kaže...

Nikad čuo za tu igru koju su igrali. Zašto nisu igrali šah? Ili Starcraft?

Starcraft možda i zaigraju: http://www.bug.hr/vijesti/nakon-goa-umjetna-inteligencija-krece-starcraft/151317.aspx 

 

krx00 kaže...

Go je igra stara 2500 godina (iz Kine) i ima više igranih kombinacija nego zvijezda u svemiru. Nema smisla predviđat iduće poteze, jer je previše mogućih kombinacija. Predviđalo se da računalo neće moći pobijediti čovjeka još za 20 godina u Go-u, ali eto uspilo je.

Više nego ATOMA u svemiru. Oko 2.08×10170 kombinacija: https://en.wikipedia.org/wiki/Go_and_mathematics

The Internet is so big, so powerful and pointless, that for some people it is a complete substitute for life.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
steelman kaže...

Ne kuzis kaj ti govorim. Scoutanje se razlikuje od mape to mape. Sve to treba programirat i jedna greska u programu i covjek moze iskoristit tu rupu i pobjedit svaki put.  Budemo vidjeli dal ce im uspjiet napravit to. Ja osobno mislim da ce odustat kad vide kolko ih posla ceka.

 

Ak oni misle napravit program koji ce sam skuzit kaj treba radit e to je vec druga prica. Znaci ak Blizzard npr. promijeni damage na stalkerima da on sam skuzi nove buildove nakon par matcheva. Ne vjerujem da je tehnologija jos tu.

Pa o tome se i radi. Zato se i zove umjetna inteligencija. Ne programiraju se potezi unaprijed, nego se radi algoritam koji sam uci i prilagodava se novonastaloj situaciji. Kuzis, to je onaj dio "inteligencija" u sintagmi "umjetna inteligencija". Ne samo da je tehnologija tu, nego rapidno napreduje.

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
12 godina
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
1domagoj1 kaže...
Ne samo da je tehnologija tu, nego rapidno napreduje.

 Da je tehnologija tu vec bi taj Ai pobjedio pro igraca u SC. 

 

Samo mi nije jasno zasto se ovaj Go opce usporeduje sa SC. Go je daleko jednostavnija igra. Kolko sam skuzio uzeli su pun k dobrih i losih poteza i naucili AI kak da se ponasa. Kak misle u SC napravit to? Znaci morali bi game code mijenjat da se moze ubrzat replay ili igra? Jedino kaj mi pada na pamet je onaj build order iz SC2 gdje se tocno vidi kad je ko izgradio nekaj. Al opet u tome nema dovoljno podataka jer ne pise gdje je izgradio zgradu ili kak je neko pomicao unite.

 

Znaci jedini nacin je da game code mijenjaju kaj nemogu zbog Blizzarda i sve skupa pada u vodu. Ak ce gledat replay u normalnoj brzini pobjedit ce pro igraca za jedno 100 godina. Ak uzmes u obzir da opce ima dovoljno materijala na internetu za tak nekaj.

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.3.2016 0:46 (steelman).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1

Cekaj, pa nisu jos ni krenuli s tim. Nece mijenjati kod igre, ovakvim problemima se pristupa kao crnim kutijama i algoritam se prilagodava problemu, a ne problem algoritmu. Polako, vidjet cemo kako ce se stvari razvijati.

Perhaps today IS a good day to die. PREPARE FOR RAMMING SPEED!
10 godina
neaktivan
offline
Re: Konačni rezultat: DeepMind protiv čovjeka, 4:1
krayz1e kaže...

Nikad čuo za tu igru koju su igrali. Zašto nisu igrali šah? Ili Starcraft?

 
Jesi li ikad čuo za ATARI? Ili si fulao i forum?
E, pa "Atari" znači "šah" u GO-u.
Odnosno: situacija u kojoj ako nešto mudro ne učiniš, u sl. potezu gubiš figuru/figure "kolonije" (ali to u GO-u ne mora značiti kraj igre).
I nisu figure već kamenčići, koji se ne vuku po tabli već tek postavljaju.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Go_terms#Atari

Atari se u stvari trebao zvati Syzygy no budući da je to ime netko već iskoristio   (znači da je bilo još većih luđaka od "Crazy Monk" Nolana), Bushnell ga je maznuo iz GO-a.

Eh, Nolan (Bushnell): Ako je netko igrao Neuromancera, sjetit će se i "House of Pong" i potrage za "Holy Joystick"-om:
to je svojevrsni spin-off na potragu za kristalnom glavom iz romana ("ključem", portom za ulaz), dok su umjetne inteligencije (Wintermute/Neuromancer) u dijelu s Nolanom iskarikirane kao sraz Atarija i Commodorea (Atari ST/Amiga, Nolan/Tramiel) - glede minule pravne borbe na patent za Atari Joystick port (gdje je Tramiel ispreskakao Nolana) i toga što je, iste te Orwellove godine kad je objavljen Neuromancer, Jack Tramiel, osnivač Commodorea, napustio tvrtku i kupio - Atari (!). Kako bi - konkurirao bivšoj tvrtki (!!). Kojoj je neposredno prije toga zgrnuo milijarde najprodavanijim kompjuterom svih vremena - C64 (!!!).
Sažeto: vrlo zanimljiva igra GO-a dvije posve "umjetne" inteligencije. Zlobnici bi rekli "zokusuji Ko fight".

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice