Vidim da će Zakon o sigurnosti prometa na cestama morati uvesti novu kategoriju vozila.
A onda... registracija i osiguranje.
Vidim da će Zakon o sigurnosti prometa na cestama morati uvesti novu kategoriju vozila.
A onda... registracija i osiguranje.
Zanimljivo je da Kinezi za 10 puta manje novaca proizvedu električno vozilo daleko veće nosivosti i dometa, plus vrata, krov, benzinski motor...
http://www.alibaba.com/product-gs/1162855398/Dinghao_250cc_electric_three_wheeler_electric.html
I The Verge piše o biciklu.
http://www.theverge.com/2013/9/5/4697040/the-greyp-g12-is-half-electric-bike-half-motorcycle-wholly-amazing
I The Verge piše o biciklu.
Baš čitam i tekst i komentare-puno bolje nego ovdje.
http://www.theverge.com/2013/9/5/4697040/the-greyp-g12-is-half-electric-bike-half-motorcycle-wholly-amazing
I The Verge piše o biciklu.
Baš čitam i tekst i komentare-puno bolje nego ovdje.
Smo mi citali isti tekst jer one komentare koje ja vidim su u velikoj vecini negativni:
- This is a recipe for disaster, I kept waiting for the riders on the video to run over a pedestrian!
- Why are they riding a bike that can go more than 40Km/h on the sidewalk? stay on the road losers
- I’d rather just get a motorcycle
- Cool, downhill geometry with a fixed seat height at handlebar level. Terrible on flat land and climbs (steering angle looks chopper level lethargic) and a deathtrap on the downhill (perfect endo-launchpad seating and 200kgs of bike to fall on top of you and break your spine).
- Looks like an Elmoto, where for some stupid reason someone decided that it needs pedals. As if you’re going to pedal this 50+kg monster anywhere anyway.
- I find that video quite embarassing. The thing is aparently too heavy to ride it adequately on such a easy tail. The rear suspension looks like something from a toy bike, which certainy doesnt help its off-road performance. And to top it off, its targeted at girls who value hairstyle higher than safety going 60kph?
Itd... uglavnom od dvadesetak komentara ima jedan pozitivan.
Predlažem Rimcu da namontira katane na taj bicikl i demonstrira performanse ovim pljuvačima.
Vidim da će Zakon o sigurnosti prometa na cestama morati uvesti novu kategoriju vozila.
A onda... registracija i osiguranje.
Mislim da ga već tako i pokriva.
Nakon Sanadera, Polanceca, Todorica i ostale bratije zbog koje nam je ovako kako je, nemogu shvatiti pojedince koji govore "nije bitno od kud mu je lova, vazno da nesta proizvodi". Ocito da nam jos dugo neke stvari nece uci u glavu...
Mislim da ga već tako i pokriva.
U pravu si:
Članak 2.
28) »vozilo« je svako prijevozno sredstvo namijenjeno za kretanje po cesti, osim dječjih prijevoznih sredstava, prijevoznih sredstava na osobni ili motorni pogon za osobe s invaliditetom ili starije osobe, ako se pri tom ne kreću brzinom većom od brzine čovječjeg hoda,
33) »motorno vozilo« je svako vozilo koje se pokreće snagom vlastitog motora, osim vozila koja se kreću po tračnicama i pomoćnih pješačkih sredstava,
38) »moped« je motorno vozilo s dva ili tri kotača čiji radni obujam benzinskog motora nije veći od 50 cm3 ili čija trajna snaga u slučaju elektromotora ne prelazi 4kW i koje na ravnoj cesti ne može razviti brzinu veću od 50 km na sat,
39) »motocikl« je motorno vozilo s dva kotača čiji je radni obujam motora veći od 50 cm3 s bočnom prikolicom, ili bez nje i/ili koje na ravnoj cesti može razviti brzinu veću od 50 km/h,
40) »motorni tricikl« je motocikl na tri simetrično postavljena kotača čiji je radni obujam motora veći od 50 cm3 i/ili koji na ravnoj cesti može razviti brzinu veću od 50 km/h,
41) »laki četverocikl« je motorno vozilo s četiri kotača čija masa praznog vozila bez baterija, ako se kreće na električni pogon, ne prelazi 350 kg, čiji radni obujam benzinskog motora nije veći od 50 cm3, čija najveća snaga ne prelazi 4 kW ukoliko se radi o drugoj vrsti motora i koje na ravnoj cesti ne može razviti brzinu veću od 45 km/h,
42) »četverocikl« je motorno vozilo s četiri kotača, osim lakih četverocikala, čija masa praznog vozila bez baterija, ako se kreće na električni pogon, ne prelazi 400 kg ako je vozilo namijenjeno za prijevoz osoba, odnosno 550 kg ako je vozilo namijenjeno za prijevoz tereta i čija snaga motora nije veća od 15 kW,
49) »bicikl« je vozilo koje ima najmanje dva kotača i koje se pokreće isključivo snagom vozača ili koje je opremljeno pedalama i pomoćnim električnim motorom čija najveća trajna snaga nije veća od 0,25 kW i koja se progresivno smanjuje do nule kad brzina dostigne 25 km/h, ili prije, ako vozač prestane pokretati pedale.«.
50) »pomoćna pješačka sredstva« su naprave poput motornog romobila, motornog bicikla i sličnih vozila s dva ili tri kotača čija snaga motora može postići brzinu na ravnoj cesti do 30 km/h,
Članak 217.
1) AM, spadaju
– mopedi i motokultivatori;
2) A1, spadaju
– motocikli sa ili bez bočne prikolice, radnog obujma motora do 125 cm3 i snage motora od najviše 11 kW i odnosom snage i mase koji ne prelazi 0,1 kW/kg;
– motorna vozila na tri kotača čija snaga nije veća od 15 kW,
3) A2, spadaju
– motocikli sa ili bez bočne prikolice, čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više;
4) A, spadaju
– motocikli sa ili bez bočne prikolice;
– motorna vozila na tri kotača čija je snaga veća od 15 kW,
Nakon Sanadera, Polanceca, Todorica i ostale bratije zbog koje nam je ovako kako je, nemogu shvatiti pojedince koji govore "nije bitno od kud mu je lova, vazno da nesta proizvodi". Ocito da nam jos dugo neke stvari nece uci u glavu...
A sta ces stari...zivio 16 god u Italiji, dosao u Hrvatsku studirati strojarstvo i vidjeti kakva je situacija, i vratio se natrag u Italiju iako sam sve polozio...ne znam dali su gori ovi koji vladaju ili narod. Tesko je naci normalnu osobu koja razmislja logicno i pametno.
Mislim da ga već tako i pokriva.
U pravu si:
Dobro, i u koju to kategoriju točno spada?
Ovo nije, jer se predstavlja kao bicikl - dakle, mora smjeti voziti po biciklističkim stazama (i nogostupima, kao u videu).
Pod ovo može proći, ali se automatski diskvalificira kao bicikl, zato jer se bicikl zakonom definira kao:
Ako smo ga već stavili u kategoriju motornog vozila, onda ga moramo smjestiti i u odgovarajuću podkategoriju.
Moped nije, jer:
»moped« je motorno vozilo s dva ili tri kotača čiji radni obujam benzinskog motora nije veći od 50 cm3 ili čija trajna snaga u slučaju elektromotora ne prelazi 4kW i koje na ravnoj cesti ne može razviti brzinu veću od 50 km na sat,
Motocikl također nije, jer je on definiran prema obujmu motora (a ne i prema kapacitetu elektromotora):
Tricikl naravno nije, četverocikl također i mislim da smo dosad potrošili sve kategorije.
Ako skočimo na čl.217, na prvi pogled nam se čini da bi mogao upasti u A2 kategoriju, međutim onda ne može imati pedale i prodavati se pod bicikl, a za upravljanje je potrebna vozačka dozvola i minimalna starosna dob od 18 godina. Također, vožnja po biciklističkim stazama ne dolazi u obzir (a to uključuje i pješačke zone i sva ona područja gdje i inače nije dozvoljen promet motornim vozilima). A naravno, i na početku spomenuta registracija i osiguranje.
Da se proizvodi nesto korisno narodu, onda bi to bilo nesto. Ovako se mali Mate igra sa drž lovom i prizvodi gluposti koje nitko pametan nece kupiti zato sto vec postoje takvi proizvodi koji su jeftiniji a bolji, i dolaze od firmi koje imaju povjest.
Da se proizvodi nešto "korisno narodu" onda nebi imao profita, on se nikako ne smije orijentirati na hrvatsko tržište. AKo hrvatska želi napredovati onda mora cicati pare iz inozemstva. Ovaj proizvod možda nije dobar poslovi potez, ali ko ne proba neće ništa niti postići. Rimac se stvarno trudi napraviti jednu kvalitetnu firmu od koje će i narod imati koristi ako upije, a ako ne dobije poporu tu u hrvatskoj bit će prisiljen prebaciti proizvodnju van Hrvatske i omogućiti kinezu da zaradi da bi prehranio svoju obitelj. Prestanite više pljuvati po svojem i glorificirati tuđe, čovjek je napravio super auto koji je stvarno po gotovo svemu najnapredniji auto na svijetu i za to za njega može dobiti 800k€ iako nije zvučna firma. Njegovi proizvodi su po mnogim stvarima posebni i zanimljivi i netko tko ima viška para će ih kupiti makar iz znatiželje, a njemu nije konačni cilj raditi bicikle za 50k€ nego skupiti sretstva da pokrene proizvodnju i jeftinijih modela auta i njihovog unaprijeđenja jer od države ne može dobiti ni lipe, dok se svakakve gluposti financiraju.
Ovo ide pod članak 50. djelomično, ali ga premašuje, tako da bi se ovo trebalo klasificirat kao motocikl. Jednostavno jedno isključuje drugo.
EDIT: Članak 50. je izmjenjen...
EDIT 2: Većina EU zakona ga (pošto premašuje 25km/h) tretira kao električni motocikl = potrebna registracija.
To je AIXAM City, spada u kategoriju AM i za njega je potrebna dozvola barem za tu kategoriju (B kategorija uključuje i to).
najbolje je kupit ovo i vozit se bez vozačke (zakonom dopušteno)
Cijena tim p*zdarijama je 10000€ u Italiji...u Hrvatskoj moguce da je i skuplje...U Italiji za 10000€ kupis Mercedes CLS 320dci Avantgarde 2006 god...svaka ostala rasprava je suvisna.
a mercedes ti održava.. tko, mudrinić?
btw, moj komentar je većinom bio zbog toga što je ovo gore zapravo skuter na 4 kotača
a mercedes ti održava.. tko, mudrinić?
btw, moj komentar je većinom bio zbog toga što je ovo gore zapravo skuter na 4 kotača
Samo sam dao neki primjer. Ja vozim Saab 9-3 2.2 TiD 125ks 2007 god, sa 120.000km, full koža, ekran, felge orig 18 cola, Harman/Kardon audio sustav placen 6500€ ovdje u Italiji. Necu nabrajati sto sve ima jer znate kakvi su ti auti. Osiguranje mi je 2000€ godisnje jer sam polozio prije god i pol pa sam jos mladi vozac (moj otac bi platio 400€), prepis mi je bio 400€ a porez je 350€ godisnje. Auto trosi 6 i pol litara dizela svakih 100km. Ovo malo sr*nje takodjer mora biti osigurano...moras tankati grivo ili spajati na struju tako da i to je trosak. Takodjer imas i porez za platiti svake godine. Kad sve zbrojis, dodje ti negdje isto. Da godisnje potrosim i 1000€ godisnje vise, naravno da bi i dalje vozio taj Saab nego ovo prd*kalo.