Šta nije ovaj Bugatti teški gubitaš?
Nije mu uloga stvaranje profita. On sluzi kao neki pokazatelj kaj je VW sposoban napravit
![poslano s mobilnog telefona](/forum/slike/frommobile.png)
Šta nije ovaj Bugatti teški gubitaš?
Nije mu uloga stvaranje profita. On sluzi kao neki pokazatelj kaj je VW sposoban napravit
oće'l izbacit kakvo dizlo?
Bravo za MR. Ovo su pozitivno nevjerojatne stvari. Bugatti u Hrvatskoj' Da, ljudi to je stavarnost.
Čestitke ekipi RA.
Ostavite se ljudi jadanja, jala, mržnje......
Ne hrvatske "vrijednosti", kao što su zločini, kriminal, prevare, uhljebljivanje, i tome slično, nisu nikako pomogle da veliki auto-moto igrači dođu ovdje.
Osobno, nemam nikakve simpatije prema legalnoj pljački oz 90-ih, al' ovo nema veze sa ovim.
Mate Rimace je vrijedan čovjek, te je ovo rezultat njegova rada.
Stoga se nemojte uhljebljivati na državne jasle, nego krenite sami sebe emacipirati prema nečemu boljem. Budite bolje verzije samih sebe.
Ako je ovdje to nemoguće, probajte vani.
Nitko nije takav, da ne bi morao odgovarati za svoja loša djela, al' ovo je primjer dobrih djela.
Još jednom bravo za Rimca.
Err, da vidimo...
1. Tata mi nije bio sumnjičen da je pokrao 300 i kusur milijuna kuna
2. Tata mi nije manga u HDZ-u
3. Tata mi nije osigurao početni kapital s novcima u najmanju ruku sumnjiva porijekla
4. Ne mogu osnovati startup i dovući premijera države da mi se divi. Vidi 2.
5. Nemam privilegiju da se startupu koji je osnovan samo za iscucla europske poticaje poznanstvima u Vladi ti poticaji i dodijele, bez da je itko drugi u konkurenciji za iste
6. Nemam želudac za puhanje balona od sapunice i prodavanje magle da nisu baloni
Sad zamisli ostalu djecu recimo svih Kutli, Guciča, Rajiča i sličnih da su rekli, ma znaš što ajd neću na kladionicu, na drogu i cajke potrošiti sve. Stari mi je bio smeče idem vratiti ovoj zemlji stostruko kao što je napravio Rimac. Koliko ih je to napravilo? Daj mi jedan primjer nekog od djece a da nije crna kronika.
Mogao je 100 puta reći, jebo sve idem u Srbiju ili Kinu prebaciti sve. Jel to napravio. Noup.
Smeća i hejteri mogu mrziti ono što je Rimac napravio.
Pitanje za novinara. Kako je Rimac došao do udjela od 55% u Bugatti Rimcu? Čime je to platio?
Izgleda da će osnovati d.o.o. i tako podijeliti poslovne udjele, prema tome vijesti o tome da je Rimac preuzeo Bugatti impliciraju da je Rimac kupio Bugatti, a to naprosto nije točno već radi joint venture s Porscheom u koji WW unosi brend Bugatija, a Rimac očito svoj brend...
Uostalom kako u gornjem tekstu piše: Under the JV's roof two hypercar models will be produced: the Bugatti Chiron and the all-electric Rimac Nevera. All Bugatti models will continue to be produced at the brand's factory in Molsheim, France, Porsche said.
U svakom slučaju ako je konačno osigurao financiranje da više ne siše državni proračun i subvencije treba mu čestitati.
Možda se odavde može nešto saznat:
“The concrete future of Bugatti is a topic that will be decided within the Group,” ...
Nešto što radi provjere točnosti informacija naši novinari još izgleda nisu svladali - google
Napokon, jos od vremena Napoleona, izgubljeni staro hrvatski brand "Bogati" napokon se vraca kuci!
bravo Rimac!
veci si i od Ante Starčevića, Marka Marulića i Stjepana Radića!
Šta nije ovaj Bugatti teški gubitaš?
Nije mu uloga stvaranje profita. On sluzi kao neki pokazatelj kaj je VW sposoban napravit
I šta sad to znači, Rimac neće nikad imati profit?
Ne znam kako će Bugatti kao stara poznata firma izdržati to da joj na čelu bude Mate Rimac.
Obzirom da su 2020. isporučili 77 vozila, a 2019. 82, pravo je pitanje kako su izdržali do sada. Odnosno nije, opće je poznato da je Bugatti oduvijek bio loss leader i stvar prestiža, a ne profita. Tada to nije bio problem jer je VW rastao iz godine u godinu i mogli su si bez problema u koncernu priuštiti Bugatti kao financijski štetnu, ali u smislu simbolike i image-a korisnu investiciju. Danas su stvari drukčije, VWu je zbog korone drastično pala prodaja i dobit (-15% YoY), sustigle su ih milijarde dolara kazni zbog dieselgate-a, superautomobili s benzinskim motorima više ne pašu u novi "green" image nego mu štete, i sve to u trenutku kada moraju investirati silne milijarde ne bi li se navrat nanos prebacili na struju i flotu učinili "CO2 neutralnom". Tako da se VW već neko vrijeme pokušava otarasiti balasta u koncernu u koji spada Bugatti, ali i Lamborghini, Bentley i Seat, koji svi više koštaju nego što zarađuju, nisu "ekološki" i valja ih se otarasiti. Ova tetris kombinacija s prebacivanjem Bugattija Mati u zamjenu za udjele u novoj grupi je bila poznata još prošle godine (Bugatti is set to be sold by VW - and it isn't hard to see why | Business News | Sky News), ovo je samo formalna objava. Mate će sada ostaviti ime i razbucati sve ostalo i vjerojatno nastaviti prodavati par desetaka rebrandiranih Nevera s Bugattijevim badge-om godišnje odabranim Arapima i Kinezima, pa ako ide, ide, ako ne, pronaći će se neki "investicijski fond" sa sjedištem na Djevičanskom otočju koji će ga za par godina preuzeti i tako to.
U svakom slučaju ovo je tigar od papira, da je Bugatti nešto vrijedio, ne bi ga VW prodao (zapravo predao), pogotovo ne jednom Rimcu za udjele u njegovoj firmi. Niti jednom od vas koji ovdje urlate od sreće i ponosa život zbog ovoga neće biti niti malo bolji, a tek ćemo vidjeti da li se uopće i Mate prezime mu znate ovim dugoročno usrećio.
Što Rimac nije koristio VC fondove koji bi ga rado podržali nego je dobivao novac iz proračuna? Da stvar bude gora, pritom je još i besramno lagao da nije na državnoj sisi. Ne, 55 ili koliko milja su meni dali.
Kamo sreće da je novce dobio iz proračuna! Bar bi taj novac bio utrošen u nešto pozitivno i korisno a ne spiskan u plaće beskorisnih uhljeba!!
Možeš pojasniti ovo "pozitivno i korisno"? Na koji način će prebacivanje vlasničkih udjela tvrtke od aktualno nekih 230 zaposlenih koja godišnje isporuči 70-80 automobila uz milijunske gubitke, u ruke drugog gubitaša koji godišnje ne proizvede ništa osim magle i uz još veće gubitke točno unaprijediti život u Hrvatskoj?
Uhljebi, ako ništa drugo, novac koji zarade barem ostave u hrvatskim trgovinama.
I još bez trošarina jer je domaći proizvod...
Pitanje za novinara. Kako je Rimac došao do udjela od 55% u Bugatti Rimcu? Čime je to platio?
Pravo pitanje je gdje si ti isao u skoli? Da li ti razumijes kako uopce business world / opcenito funkcionira? Po tvojim pitanjima mi uopce nije jasno sto radis na BUG.HR
Dobrom dijelu poljoprivrednika koji su dobili poticaje prva investicija je bio full opremljen Mercedes na leasing. To, jeli, ulazi u troškove poslovanja. Zanimljivo je kako se zbog poticaja napada jednog od rijetkih koji je dobivanje poticaja i opravdao.
Dobrom dijelu poljoprivrednika koji su dobili poticaje prva investicija je bio full opremljen Mercedes na leasing. To, jeli, ulazi u troškove poslovanja. Zanimljivo je kako se zbog poticaja napada jednog od rijetkih koji je dobivanje poticaja i opravdao.
Pogledajte samo onu trash emisiju Plodovi zemlje, vidit ćete kukavnije i kmečanja. Naša poljoprivreda i naši "poljoprivrednici" su u većini slučajeva joke.
Ali da, Rimac je veći problem, sram ga bilo.
Dečki jednostavno je; umjesto seruckanja po internetu počnite se baviti poljoprivredom. Vidite kako je lagano i dobiti poticaje i kupiti mercedes i lagodno živjeti.
Kaj nije Bugatti več promjenil 2-3 vlasnika,i svi su bili u minusu sa njime?
Nisam rekao da je lagano. Nadovezao sam se na komentar o promašenosti hrvatske i europske poljoprivredne politike. Još jednom, hrvatski poljoprivrednici su smješni, zaostali su najmanje stoljeće u svojim promišljanjima. I budućnost poljoprivrede nije OPG s jednom-dvije oranice, kupnjom skupih traktora preko poticaja koji se onda ne koriste niti 5% kako bi trebali. Ne treba svaki seljo imati traktor i svu prateću mehanizaciju, a ima 10 krava i 5 njiva. Budućnost bi trebala biti u okrupnjivanju.
Eh, da je Rimac priča poput "našeg" Đokovića, vjerujem kako se ne bi mogli braniti od silnih hvalospjeva što na svim mogućim medijima, što na ovom forumu!
Ovako, nema šanse!
Bogo blagi, koja je to količina mržnje, pamet staje!
Vučić i Vulin su male mace za neke!
Pitanje za novinara. Kako je Rimac došao do udjela od 55% u Bugatti Rimcu? Čime je to platio?
Nova firma Bugati Rimac - vlasnička struktura : Porsche oko 60%, Mate oko 20%, ostali oko 20%
I da ima 5% - uspjeh je.
S obzirom da se priča po portalima da će idući Bugatti biti hibrid, znači da su predviđeni troškovi novog ICE, jel bila tolika sila sad napraviti taj JV? Možda i nije, ali sad onih 70tak mil eura od Porschea bi moglo vrijediti preko milijarde nakon IPO Rimca. I brand je pod kapom. Mene interesiraju idući modeli plus način na koji možeš upotrijebiti 300 ljudi iz Bugattia. Vjerujem da je Nevera dobar auto, no nekako vjerujem više da je Bugatti napravljen i testiran "bolje". Možda taj know how prođe i do njega.
Dobro je raspraviti, ili razmisliti, ako se ovakav powerhouse radi kod nas, a jedini drugi je kod Tesle (za sad), hoće li biti u budućnosti biti raznovrsnosti proizvođača, ili ćemo gledati PC scenario s AMD i Nvidiom, pa svi ostali samo priljepe svoje?
Pininfarina bi mogao napraviti dobar biznis. Auto je prekrasan, brand je "važniji" od Rimca (barem kod šeika), a opet imaju svoju autonomiju. Jel bi i drugi mogli krenuti tako?
Pitanje za novinara. Kako je Rimac došao do udjela od 55% u Bugatti Rimcu? Čime je to platio?
Nova firma Bugati Rimac - vlasnička struktura : Porsche oko 60%, Mate oko 20%, ostali oko 20%
I da ima 5% - uspjeh je.
Lova će dolaziti iz Rimac Tehnology gdje i dalje ima 37%. Mislim da će Bugatti Rimac imati zadatak samo biti na nuli. Ili najmanjem mogućem minusu.
Bugatti je generator minusa i nist korist firma koju VW uporno forsira. Francuski inzinjeri, R&D i sve kaj se tam dela generira milijune minusa za Bugatti. Brijem da bude im puno isplativije radit nesto prek Rimca jer on sigurno svoje ljude ne placa recimo 4K Neto kolko je prosjecna placa u Bugattiju.
S obzirom da se priča po portalima da će idući Bugatti biti hibrid, znači da su predviđeni troškovi novog ICE, jel bila tolika sila sad napraviti taj JV? Možda i nije, ali sad onih 70tak mil eura od Porschea bi moglo vrijediti preko milijarde nakon IPO Rimca. I brand je pod kapom. Mene interesiraju idući modeli plus način na koji možeš upotrijebiti 300 ljudi iz Bugattia. Vjerujem da je Nevera dobar auto, no nekako vjerujem više da je Bugatti napravljen i testiran "bolje". Možda taj know how prođe i do njega.
Dobro je raspraviti, ili razmisliti, ako se ovakav powerhouse radi kod nas, a jedini drugi je kod Tesle (za sad), hoće li biti u budućnosti biti raznovrsnosti proizvođača, ili ćemo gledati PC scenario s AMD i Nvidiom, pa svi ostali samo priljepe svoje?
Pininfarina bi mogao napraviti dobar biznis. Auto je prekrasan, brand je "važniji" od Rimca (barem kod šeika), a opet imaju svoju autonomiju. Jel bi i drugi mogli krenuti tako?
Upravo o tome sam jučer diskutirao s frendom, ulazak u Bugatti nije samo financijski aspekt nego pristup tehnologiji. Uzevši u obzir kratak rok u kojem je došao do impresivnog produkta ne vjerujem da je sve baš posloženo optimalno tako da bi taj know how mogao biti od velike koristi. Možda bi mu to dosta pomoglo i kod Nevere, no opet možda je bolje i vjerojatno su u VW-u čekali da sazrije da vide što će on sam razviti jer sigurno će i njegov know-how imati veliki utjecaj na Bugatti. Zapravo je impresivno kako je u tako kratkom roku uspio doći do razine da proizvodi hypercarse. Znam da nije usporedivo sa masovnom proizvodnjom, no Tesla je konfekcija sa hrpom grešaka u proizvodnji, dok je ovo "fino iskrojeno odijelo" sa svim detaljima.
Kako sam razumio Rimac je došao do udjela u Bugattiju samo razmjenom dionica.
Ovaj dio nije bio baš jasan u startu, no ono što su napravili je da su udjele prebaciti u krovnu firmu po istom odnosu, ali su posao podijelili na dvije kompanije gdje tehnološki dio (proizvodnja el. sklopova) ostaje u 100% vlasništvu, dok je proizvodnja automobila "samo" 55% udjela što znači da je Rimac zapravo uložio 45% proizvodnje hypercarsa za 55% u Bugattiju. Ne vjerujem da će tako skoro ukinuti modele sa ICE, no mislim da kad to napravi da će doći u zonu gdje može očekivati profit od Bugatti Rimac tvrtke. Bugatti je idealan za elektrifikaciju jer mu el. pogon može donijeti samo poboljšanje performansi, dok mu je autonomija ionako loša pa sa dobrom baterijom konačno može riješiti i tu "ahilovu petu".
Zanemarimo sad sve ostalo jer ionako ne znamo interne detalje, ali da netko iz Hrvatske potane vlasnik Bugattija, to zaista nisam očekivao i mislim da je to strašna promocija i davanje vjetra u leđa gospodarstvu iz više razloga; znam da Mate za sve što je god moguće koristi hrvatsku proizvodnju pa će sigurno to otvoriti poslove nekim domaćim firmama, a indirektno je to promocija i Hrvatske kao potencijalne lokacije za ulaganja.
Prije svega zasluge Rimcu i to iskrene, njemu iskrene zasluge a heterima jedan veliki šipak. Kao što je jednom rekao dok je vozio onu BMW E30 zelenu kockicu, svako može auto ovakvo napraviti od 100k (koji pomete BMW-a M6) ali ljudi neće, bole Panamere, ML-ove, X6- i sl.
Tko je kako došao do nečega nije ovdje tema, hoćemo li krneuti od Rokfelerova ili sličnih sada? I Bill Gates nije zavšio faks pa kupio MS-DOS od IBM-a a IBM se zavrkao što mu nije dao licencu a ne čitav kod.. manje više i Gates kuka što nije mogao kupiti Android. Pohlepa je čudna stvar i to ovdje nije tema.
Dakle Rimcu svaka čast.
Ali malo u Bugattiju i super automobilima: Bio sam srednja škola kada samo na www.supercars.net kao najbolja stranica u automobilima (tada je internet drugačiji izgeldao na Dial-Up) najavio auto od 1000 KS.
Ali to je je bilo u srednjoj školi da to kup VW, i napravi svoju ikonu. 10 ili 15 godina su problemi oko tog auta, kada sve i bude gotovo 1000 KS svaki zupčanik u mjenjaču kao čips zdrobi.
S druge strane hoćeš 1000 KS, i sklapaš dva V8 motora u jedan W16, motor koji je imao 3000 KS - 2000 topline = 1000 KS na radilici - 10% na zadnjoj osovini. (ili ovo zadnje da ne računam).
Dakle VW kao tadašnji vlasnik pokojne ikone hoće da napravi nešto što je već najavljeno kao Enzo Ferrari ili čuve ni McLaren F1 sa BMW-ovim motorom.
Dakle Bugattija u ovom slučaju mi ni malo nije žao. Auto je ružno od-za-boga, auto za 22 minute potroši set guma (a isti košta tada je koštao 16.000 USD) i za 16 ili možda isto toliko minuta potroši rezervoar goriva... To meni nije nikakav napredak.
I neka ga je Rimac kupio a ne neki bogataš kao Tesla primjerice.
Sa druge strane Lamborghini (kao italijanski ponos) prodaje svoj dio Audiu, pa ako se to tako nastavi... auuuu.