Istosmjerni napon ? Samo 670 V ?
I na to oni žele priključiti hrpu kamiona?
Istosmjerni napon ? Samo 670 V ?
I na to oni žele priključiti hrpu kamiona?
Kakvi gubici kod istosmjerne struje?
Kakvi gubici kod istosmjerne struje?
ono, kad ti se netko pričepi na kabel pa mazne malo. samo za brijanje i lampaš f klijeti.
Isti napon kao i kod ZET-a.
Vjerojatno je to dosta.
http://electranatura.hr/services/tramvajska-mreza/
ono, kad ti se netko pričepi na kabel pa mazne malo. samo za brijanje i lampaš f klijeti.
Jedan moj poznanik je tak na panceru prespajal struju, da se spoji prije brojila, i budući su sve dovodne žice crne, spojio je fazu umjesto nule i skurio apsolutno sve uređaje u kući
I onda meni prodaje spiku da mu je grom udaril.
I opet je to delal i nakon nekog vremena došli iz elektre i dobil je opaku kaznu i na kraju išel odležat to.
A kad je trijezan onda se ne usudi to radit...
Istosmjerni napon ? Samo 670 V ?
I na to oni žele priključiti hrpu kamiona?
Ti si vjerovatno veći sručnjak od Siemens-ovih inženjera, koji su, između ostalog, napravili i (električni) vlak
koji može potegnit i 320 km/h, pa možemo li znat što si ti to napravija?Jedan moj poznanik je tak na panceru prespajal struju, da se spoji prije brojila, i budući su sve dovodne žice crne, spojio je fazu umjesto nule i skurio apsolutno sve uređaje u kući
papak. je, strela božja ga je pukla. i onda seru kak pljuge škode. a viš kak je kad se nacugaš. odvaja se posle pancera a prije brojila, pod crepima fino po gredi, z drotima od dva i pol kvadrata najmanje.
Istosmjerni napon ? Samo 670 V ?
I na to oni žele priključiti hrpu kamiona?
Brkaš napon i struju. Radi se o naponskom izvoru, teoretski nebitno koliko kamiona se spoji, svaki ima 670 V na "raspolaganju".
Treba samo osigurati da su vodovi dovoljnog presjeka za poveću struju jer struja je ta koja se povećava s brojem kamiona.
Kakvi gubici, covjece? Sto ti je?
My bad, zabrijao sam 67 V :)
Kakvi gubici kod istosmjerne struje?
vjerovatno misli na gubitke na niskom istosmjernom naponu kojih fala bogu ima i previše.
visoki napon je drukcija prica, tu več igra i nepostojeci skin effekt na dc i manji gubitci zbog proboja korone itd itd... iako 670V i nije neki pre visok napon pa bi tribalo guglat za vidit koliki su gubitci ali vjerovatno mali prema 12V DC i slicno.
Bog te ubio pa vi ste svi veći stručnjaci od Siemensovih inženjera.
Bog te ubio pa vi ste svi veći stručnjaci od Siemensovih inženjera.
Slažem se. Siemens je pionir elektrifikacije željeznica više od 100 godina.
Btw, Slovenci imaju željezničku mrežu na istosmjernu struju 3kV.
https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrastruktura/javna-zelezniska-infrastruktura/elektroenergetika
vjerovatno misli na gubitke na niskom istosmjernom naponu kojih fala bogu ima i previše.
visoki napon je drukcija prica, tu več igra i nepostojeci skin effekt na dc i manji gubitci zbog proboja korone itd itd... iako 670V i nije neki pre visok napon pa bi tribalo guglat za vidit koliki su gubitci ali vjerovatno mali prema 12V DC i slicno.
Da, to stoji.
Ali ovak kak je napisao je idpalo kao da misli na neke gubitke vezane specifično za istosmjerni napon, koji ne postoje.
Uvijek je DC bolji kaj se gubitaka tiče.
A 670 V je poprilično nizak napon, premda ne prenizak, tak da sam otpor vodiča nije prevelik faktor, premda, kao što su i kolege rekli, problem je onda velika amperaža, i to se još množi kad ima više kamiona, ali očito onda vode još dodatne vodiče sa strane uz cestu paralelno s ovima iznad ceste, inače ne znam kak bi to moglo funkcionirati.
Jel neko zna da je 1882. godine u predgrađu Berlina već napravljen prvi ovakav eksperiment? Jel ovo neka zaj*bancija ili oni ovo zapravo rade u spomen na svoga osnivača!?
Prvu pokusnu trolejbusnu kontaktnu mrežu postavio je Ernst Werner von Siemens (1816–1892) s pomoću pedesetak telegrafskih stupova, u duljini od 500 m, uzduž jezera Halen u predgrađu Berlina te 1882. izveo prve vožnje vozilom nalik na kočiju opremljenu elektromotorom pogonjenim istosmjernom električnom strujom.
Nije važno vozim li se ja tim autocestama. Važno je voze li se Siemens-ovi inženjeri tim autocestama. A oni ne samo da se voze, nego mogu stati sa strane i izbrojiti (ili je to netko drugi za njih učinio) koliko kamiona prođe, kojom brzinom prolaze, koliko ih se nakupi kad je zastoj, koliko traje zastoj, koliko troše energije kad voze, koliko troše kad je zastoj i sve ostalo što im treba da projektiraju sustav.
Jer tako to rade pravi stručnjaci, mjere, a ne nagađaju. I onda na temelju mjerenja projektiraju sustav prema potrebama, a ne onako odoka, kako im se učini da bi bilo zgodno.
Istu je Siemens uz Scaniu već izgradio u Švedskoj još 2016.
World’s first electric road opens in Sweden
U par navrata sam vidio tu elektrificiranu dionicu i nikada nisam vidio nikakav eKamion pa nisam ni znao čemu služi sve to. Mogao sam samo predpostavljat.
Ne ulazim u to koliko je to funkcionalno ili isplativo, ali bome je jako ružno
Umjesto da su smislili kako te žice ugraditi u cestu pa da ne bodu u oči
Ma napravili si oni sustav sa manjim kontejnerima. Samo su ih nazvali "palete".