Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao biti si

poruka: 18
|
čitano: 3.553
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao biti si".
10 godina
offline
Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao biti si

https://www.youtube.com/shorts/LMjTi_23PLg

 

Koliko vidim, zakrilca su u defaultnoj poziciji, kotači su još uvijek vani, ne znam vara li me perspektiva, ali avion kao da usporava i gubi na visini zbog premale brzine. Nema dodatnog dima iz motora, zvuk motora koliko čujem je jednoličan, kao da nije dodan gas da se stvori dovoljan potisak motora, nos aviona se podiže par trenutaka prije pada, ali avion i dalje gubi visinu zbog premale brzine. Da nije bio ovako nisko, svejedno bi se srušio zbog gubitka kontrole radi stallinga.

Najgora solucija za Boeing će biti programska pogreška zbog koje su već izgubili par aviona.

 

R.I.P. za sve žrtve ove nesreće. 

Poruka je uređivana zadnji put jučer u 14:21 (Thinker).
 
0 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Još nisu ugasili ni požar, a stručljaci već znaju da je avion kriv. Pa jel se može nešto više objaviti sa sigurnošću i nakon što se provede istraga? Ali ne, treba odmah sad. Barem iz nekog poštovanja prema poginulima, ništa?
Moj PC  
4 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Crljo kaže...
Još nisu ugasili ni požar, a stručljaci već znaju da je avion kriv. Pa jel se može nešto više objaviti sa sigurnošću i nakon što se provede istraga? Ali ne, treba odmah sad. Barem iz nekog poštovanja prema poginulima, ništa?

Negdje je objavljen uzrok pada? Imaš link? Nisam našao nigdje ni jednu informaciju o tome.

16 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Pa jel ne vidiš što naslov članka sugerira?
15 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Zrakomlat, zrakokrillet, oli ti ga na starohrvatskom, avion je navodno bio star 12 godina. Od kud autoru da je nov, ne znam. Moja informacija je iz nekih, (zaboravio sam kojih), novina.
Brkoni
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit

Čitam da je moguće da nije imao dovoljno brzine i dogodilo se što se dogodilo, da nije koristio cijelu dužinu piste kod uzlijetanja. Šit totalni.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
11 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Crljo kaže...
Još nisu ugasili ni požar, a stručljaci već znaju da je avion kriv. Pa jel se može nešto više objaviti sa sigurnošću i nakon što se provede istraga? Ali ne, treba odmah sad. Barem iz nekog poštovanja prema poginulima, ništa?

 Novinarstvo 21. stoljeća. Samo još upitnik na kraju fali kao da čitatelje pitaju.

Nadglednik dina
10 godina
offline
Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao biti si

Naslov nije nikakva presumpcija ili svaljivanje krivnje na avion, to je čisti zaključak jer je u prethodnim slučajevima softver aviona skrivio nesreće. Radilo se o tome da je softver krivo protumačio podatke i preuzimao kontrole aviona postupkom za slijetanje dok su se piloti borili da avion održe u letu. Ovaj model aviona bi trebao imati softver u kojem su ispravljene mogućnosti takvih pogrešaka. A je li to uistinu tako, pokazat će službena istraga.

 
1 0 hvala 2
17 godina
online
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Thinker kaže...

Naslov nije nikakva presumpcija ili svaljivanje krivnje na avion, to je čisti zaključak jer je u prethodnim slučajevima softver aviona skrivio nesreće. Radilo se o tome da je softver krivo protumačio podatke i preuzimao kontrole aviona postupkom za slijetanje dok su se piloti borili da avion održe u letu. Ovaj model aviona bi trebao imati softver u kojem su ispravljene mogućnosti takvih pogrešaka. A je li to uistinu tako, pokazat će službena istraga.

Ne znam o kojim prethodnim slučajevima pričaš, kriva konfiguracija za slijetanje je uzrok nesreće A320 Air Francea 1988. godine.

B737 MAX je drugi problem (MCAS). Dreamliner nije imao nekih većih problema, prva prava nesreća, plus što ima softver koji prevenira krivi setup za polijetanje (plus brdo drugih SW zaštita).

Tu ima puno nedoumica, tek će istraga pokazati što je, ali je indikativan ADS-B prikaz na FR24 i prijava problema od strane samih pilota.

10 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Old Iggy kaže...

Ne znam o kojim prethodnim slučajevima pričaš, kriva konfiguracija za slijetanje je uzrok nesreće A320 Air Francea 1988. godine.

B737 MAX je drugi problem (MCAS). Dreamliner nije imao nekih većih problema, prva prava nesreća, plus što ima softver koji prevenira krivi setup za polijetanje (plus brdo drugih SW zaštita).

Tu ima puno nedoumica, tek će istraga pokazati što je, ali je indikativan ADS-B prikaz na FR24 i prijava problema od strane samih pilota.

 

Govorim o Boingovim problemaima sa softverom:

https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_MAX_groundings

 

2 slučaja su prvi na listi, greška softvera, softver je preuzeo kontrolu i srušio zrakoplove. Zato je i naslov takav da sugerira da ova nesreća nema veze s prethodnim modelom aviona.

5 godina
offline
Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao biti si

Sem onog indijca, dal ima jos neko da je prezivio? Kojim cudom je on uopste prezivio? A sto se tice Boinga, malo je puno toga kod njih u k.... 

Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Thinker kaže...
Old Iggy kaže...

Ne znam o kojim prethodnim slučajevima pričaš, kriva konfiguracija za slijetanje je uzrok nesreće A320 Air Francea 1988. godine.

B737 MAX je drugi problem (MCAS). Dreamliner nije imao nekih većih problema, prva prava nesreća, plus što ima softver koji prevenira krivi setup za polijetanje (plus brdo drugih SW zaštita).

Tu ima puno nedoumica, tek će istraga pokazati što je, ali je indikativan ADS-B prikaz na FR24 i prijava problema od strane samih pilota.

 

Govorim o Boingovim problemaima sa softverom:

https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_MAX_groundings

 

2 slučaja su prvi na listi, greška softvera, softver je preuzeo kontrolu i srušio zrakoplove. Zato je i naslov takav da sugerira da ova nesreća nema veze s prethodnim modelom aviona.

Oba problema su greška MCAS sustava, manje softvera. Samo jedan AoA senzor i posupci van pune kontrole posade.

Dreamliner ima zaštitne SW-e (npr. TOCWS) koji štiti od grešaka, ali to ne bi utjecalo na davanje kontri posadi.

Ovo će biti interesantan slučaj za Air Crash Investigation...

17 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Na ovoj visini točkovi bi trebali odavno biti uvučeni, možda je došlo do sulude greške, pa su uvukli flapsove umjesto kotača. Buraz mi je letio na dreamlineru, reko da je prilično osjetljiv na komandama.
Plamene zore bude me iz snaFabrička jutra, dim iz dimnjakaPesma se ori, mladi radniciČelicna jutra, hitam fabrici.
10 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Old Iggy kaže...

Oba problema su greška MCAS sustava, manje softvera. Samo jedan AoA senzor i posupci van pune kontrole posade.

Dreamliner ima zaštitne SW-e (npr. TOCWS) koji štiti od grešaka, ali to ne bi utjecalo na davanje kontri posadi.

Ovo će biti interesantan slučaj za Air Crash Investigation...

 

https://www.fierceelectronics.com/embedded/eight-lines-code-could-have-saved-346-lives-boeing-737-max-crashes-expert-says

 

Dakle, greška softvera unutar MCAS sustava. Ljudima koji su poginuli u te dvije nesreće je ionako svejedno u kojem dijelu sustava je nastala greška koje nije smjeli biti.

 

Za ovu tragediju u Indiji naravno da prvo što padne na pamet je greška u softveru, zato u naslovu i stoji da je taj model aviona provjeren i siguran. No, još je daleko do bilo kakvog zaključka o uzroku pada.

4 godine
offline
Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao biti si

Lik koji je preživio je rekao da je "čuo prasak" prije nego je avion počeo gubiti visinu.

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao biti si

Sta nije receno da su oba motora otkazala?

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
online
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Thinker kaže...
Old Iggy kaže...

Oba problema su greška MCAS sustava, manje softvera. Samo jedan AoA senzor i posupci van pune kontrole posade.

Dreamliner ima zaštitne SW-e (npr. TOCWS) koji štiti od grešaka, ali to ne bi utjecalo na davanje kontri posadi.

Ovo će biti interesantan slučaj za Air Crash Investigation...

 

https://www.fierceelectronics.com/embedded/eight-lines-code-could-have-saved-346-lives-boeing-737-max-crashes-expert-says

 

Dakle, greška softvera unutar MCAS sustava. Ljudima koji su poginuli u te dvije nesreće je ionako svejedno u kojem dijelu sustava je nastala greška koje nije smjeli biti.

 

Za ovu tragediju u Indiji naravno da prvo što padne na pamet je greška u softveru, zato u naslovu i stoji da je taj model aviona provjeren i siguran. No, još je daleko do bilo kakvog zaključka o uzroku pada.

Takav softverski osigurač bi pomogao, ali kod MCAS-a nije problem bio SW već dizajn, loše odluke Boeinga i nedostatak edukacije. Nažalost, kod B737 je softver radio kako je predviđeno.

Zašto i kome bi SW prvo pao na pamet - nemam pojma.

Originalni_manic kaže...

Sta nije receno da su oba motora otkazala?

Tako izgleda, a i pilot je javio. Je li to uzrok znat ćemo za koji mjesec.

17 godina
offline
Re: Pad Boeingova Dreamlinera – ovaj je trebao bit
Popisu Boeingovih nezgoda možemo napridodati i otpadanje kotača pri polijetanju (boeing-boeing-boeing...), otpadanje panela s otvora za vrata u letu... Stvarno se trude da se dionice ne oporave. 😁😎
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice