Nove revolucionarne baterije i druge bullshit tehn zaključana tema

poruka: 173
|
čitano: 101.538
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nove revolucionarne baterije i druge bullshit tehn".
4 godine
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Drago kaže...
Gallu kaže...

 

Ima i jeftinijih i praktičnijih od mikrolina (doslovno 15k€ na našem tržištu kao što sam napisao). Meni se supruga ne želi voziti javnim prijevozom i ima električni auto kojim obavlja svoje stvari po gradu i vozika klinca uokolo.

 

 

Od "jako mnogo kućanstava" do "moja žene ne voli tramvaj pa se vozi električnim autom". 

 

Meni je u svemu ovome najzanimljiviji podatak (ako je točan) da si ti punoljetan. Mislio sam da si klinac, bez uvrede.

 

Jbg i ja mislim da si ti klinac pa šta sad :)

Ima sasvim dovoljan broj kućanstava koja imaju 2 automobila ali t slobodno tvrdi da to ne postoji... kakogod.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Ivan dragi:

Svi mi znamo da bi za ekologiju bilo najbolje da nas nema, da se vozimo isključivo na elwktrični tramvaj i slično. A kad dođe vrijeme za odluku, ipak nam smrde naši susjedi kad se naguramo u tom ekološkom tramvaju, lijepo nam je imati super bolnicu na kilometar od stana ali nedaj bože da se u toj istoj bolnici spale vateni štapići s kojima su nam uzimali brisove, ne. I onda kad netko razvija privatnu kompaniju, razvija je tako da ti da proizvod odgovara. Električni automobil je bolji za okoliš. Nije panacea, nije neškodljiv, ali je bolji kao što je bolje sobro izolirati kuću pa trošiti dvostruko ili sedmerostruko (moj case) manje na grijanje. Cijena je druga priča, jednog dana će biti dostupni svakome kao što je automobil nekad bio dostupan samo grofovima a danas ga možeš imati i ako živiš od socijalne pomoći.
Ja rekoh
2 godine
protjeran
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit

Kada govorimo o rjesenju globalnih problema onda moramo uzeti u obzir nesto sto je prihvatljivo za prosjecnog gradjanina. Zivim u Swe, dobro zaradjujem hvala Bogu, i znam sta average Joe moze da priusti, a to sigurno nije dva auta gdje je drugo obavezno elektricno

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 14:52 (kirat).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Gallu:

Broj automobila po kućanstvu uopće ne treba dokazivati. Javno je dostupan eveopski statistički ured, skoro 800 na 1000 stanovnika. Centar Zagreba nije takav, ali to je samo 600k od 4mil koliko nas ima. U mom kraju je prosjek bliže 3, odnosno auto po punoljetnom članu ali koga briga.
Ja rekoh
4 godine
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Drago kaže...
 

Tvoj dobar drug Prpić je lupetao po Fejsu i tražio da me otpuste zbog mog stava o električnim autima pa je sam kupio električni auto (samo ne Teslu jer nema para) već Nissana Leafa pa ga je prodao nakon dvije godine i priznao da je to kretenizam od auta.

 Zvuči dramatično, ali Hrvoje Prpić ovdje piše da je nakon te prodaje kupio Nissan Leaf druge generacije, s većim dometom.

 

Bilo bi lijepo kad bi nakon teksta o "ideološkim i aktivističkim barikadama" prestali u komentarima nadograđivati stare barikade i podizati nove.

Ruhe im Puff
4 godine
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Feudalac kaže...
Gallu:

Broj automobila po kućanstvu uopće ne treba dokazivati. Javno je dostupan eveopski statistički ured, skoro 800 na 1000 stanovnika. Centar Zagreba nije takav, ali to je samo 600k od 4mil koliko nas ima. U mom kraju je prosjek bliže 3, odnosno auto po punoljetnom članu ali koga briga.

 

Znam ja to, ali nekima očito treba neki dokaz...

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 14:58 (Gallu).
4 godine
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
kirat kaže...

Kada govorimo o rjesenju globalnih problema onda moramo uzeti u obzir nesto sto je prihvatljivo za prosjecnog gradjanina. Zivim u Swe, dobro zaradjujem hvala Bogu, i znam sta average Joe moze da priusti, a to sigurno nije dva auta gdje je drugo obavezno elektricno

 

Ne govorim ni o average joe ni o švedskoj ni o hrvatskoj već da postoji pristojan broj kućanstava sa dva automobila i koja se neće odvojiti od ta dva automobila ma kakav javni prijevoz bio. Zašto drugi auto u takvoj obitelji ne bi bio električni? Pa prosječna dnevna udaljenost koju prijeđe prosječni europljanin autom dnevno je 20ak km. Šta za to treba neki gutač dizela ili benzina? da po gradskim gužvma još više zagađuje zrak koji udišemo?

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 15:13 (Gallu).
16 godina
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Gallu kaže...

Ima sasvim dovoljan broj kućanstava koja imaju 2 automobila ali t slobodno tvrdi da to ne postoji... kakogod.

"Sasvim dovoljan broj" je i dalje manje od dva (zapravo između 1 i 1.5) po kućanstvu u razvijenom (i manje napučenom) dijelu svijeta: link.

I ja sam za el. automobile, ali samo zato što ne volim ICE i glup sam sam sebi kad čekam na semaforu. Zato idem sad odmah doma, da mogu laganini bez nervoze doma, prije gužve...

 

Feudalac kaže...
Svi mi znamo da bi za ekologiju bilo najbolje da nas nema, da se vozimo isključivo na elwktrični tramvaj i slično. A kad dođe vrijeme za odluku, ipak nam smrde naši susjedi kad se naguramo u tom ekološkom tramvaju,

Ni meni se ne da gužvati više s ljudolikim čudovištima. Zato koristim bajk (ili auto sada kad sam često bolestan, ali kroz veliku većinu godine bajk).

 

Nemon kaže...

Kakve veze ima cijena, ako trziste funkcionira. Zasto ignoriras da TESLA sada prodaje 1+ miliona auti?

Kako kakve veze ima? Pa ako pričamo o povoljnom autu, koji to nije, onda je cijena 50% priče - ili je auto ili nije + ili je povoljan ili nije.

Gledam te!
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 15:19 (Veliki Brat).
16 godina
offline
Nove revolucionarne baterije i druge bullshit tehn

Svašta su govorili prije 100 godina, pa eto, danas ima nekih nezamislivih stvari, tako da potencijalno sprdanje bih rezervirao za budućnost. Pretjerivanje je danas svima prva stvar. Novinari/mediji/političari/ljudi lažu i preuveličavaju. A vidjeli smo da i znanstvenici preuveličavaju. Cijepili bi djecu protiv covida. Onak, odjeb toj znanosti. Prebolili smo dva puta, smiješno je preporučiti nekom do 50-60 godina cjepivo. Znanstvenici su imali vremena u toj pandemiji, nisu se baš pokazali. Ne znaš koja izjava je bila luša, onih protiv ili onih za. Kao da se radi o političkoj stranci, a za to vrijeme su oni kojima je stvarno trebala zaštita, stariji od 70g umirali ko kokice. Bitno da su tukli i zatvarali ekipu kaj je otišla u restoran, haha, kakav kriminal. Danas je politika svugdje upletena, a novac je bitniji od svega. Eto bacamo sam milijune na cjepiva, ali eto i živimo dalje bez cjepiva. Stotinu tisuća ljudi mrtvo u ukrajini, nitko ni ne trpne, ipak je EU bitniji plin i energenti od ljudi. Nismo se ništa promijenili.

Moj PC  
2 0 hvala 1
4 godine
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Veliki Brat kaže...
Gallu kaže...

Ima sasvim dovoljan broj kućanstava koja imaju 2 automobila ali t slobodno tvrdi da to ne postoji... kakogod.

"Sasvim dovoljan broj" je i dalje manje od dva (zapravo između 1 i 1.5) po kućanstvu u razvijenom (i manje napučenom) dijelu svijeta: link.

I ja sam za el. automobile, ali samo zato što ne volim ICE i glup sam sam sebi kad čekam na semaforu. Zato idem sad odmah doma, da mogu laganini bez nervoze doma, prije gužve...

 

 

Ne govorim o prosjeku. Nebitan je prosjek. Ima li kućanstava koja imaju 2 ili, kao što je Feudalac napisao 3 automobila? Zašto taj 2. ili 3. ne bi bio električni?

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 15:22 (Gallu).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Veliki brat:

Kad si već krenuo s podacima, daj mi objasni, nakon pogleda na graf koji kaže da je njemački prosjek 1,6, koliko kućanstava treba imati dva ili tri da bi došli na taj prosjek obzirom da postoje oni koji uopće nemaju i oni koji omaju samo jedan. Koji je medijan? Koliko ljudi ima na raspolaganju auto od firme pa zbog toga ne kupuje drugi ili treći?
Ja rekoh
2 godine
protjeran
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit

Evo novih vijesti za EU vozacke dozvole:

'Predlaže se i da vozači s položenom B kategorijom mogu upravljati vozilima teškim do 4.25 tona umjesto sadašnjih 2.5 tona ako ta vozila nemaju motore s unutarnjim sagorijevanjem.'

Hoce da podignu granicu mase auta za B kategoriju. Sve u duhu ekologije i smanjenja CO2 otiska :-D. Vise ni SUV od 2,5 tone nije dovoljan. Sad ce ih pravit od 4.25t, samo ako su elektricni, naravno. To je onda sasvim OK. Idioti...

 

Edit: I neka mi neko kaze da auto industrija direktno ne utice na zakonodavstvo o autima i prometu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 15:44 (kirat).
 
3 1 hvala 1
12 godina
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Gallu kaže...
Veliki Brat kaže...
Gallu kaže...

Ima sasvim dovoljan broj kućanstava koja imaju 2 automobila ali t slobodno tvrdi da to ne postoji... kakogod.

"Sasvim dovoljan broj" je i dalje manje od dva (zapravo između 1 i 1.5) po kućanstvu u razvijenom (i manje napučenom) dijelu svijeta: link.

I ja sam za el. automobile, ali samo zato što ne volim ICE i glup sam sam sebi kad čekam na semaforu. Zato idem sad odmah doma, da mogu laganini bez nervoze doma, prije gužve...

 

 

Ne govorim o prosjeku. Nebitan je prosjek. Ima li kućanstava koja imaju 2 ili, kao što je Feudalac napisao 3 automobila? Zašto taj 2. ili 3. ne bi bio električni?

Di bi ti u recimo ZGu, npr Stara Trešnjevka punio automobile ???Da svako kućanstvo ima po jedan el. auto ne bi nam 2 Krška bila dosta, svakih 100m bi imao trafo stanicu,aj ljudi malo calc.exe, udzbenik Fizika 8 razred, pa računajte koliko 1000 el automobila povuče STRUJE na brzom punjaču,tu ekipa drvi o struji , a neznaju razliku izmedju struje,napona i otpora, a o jedinicama u kojim se isto izražava neću ni spominjat.

16 godina
offline
Nove revolucionarne baterije i druge bullshit tehn

Svaka publika ima novinare kakve zaslužuje. :)

 

 
3 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
PzKpfw kaže...

@Nemon

 

 

Okay, ovo je forum, to je tvoje mišljenje.

Al' mislim da si totalno u krivu. 

 

Drago ima svoj stav, te ga se ne boji izjasniti. Sve što je ikada napisao, stoji i danas.

Ljudi ne vole baš ljude sa stavom, te kada oni budu jasno izrečeni/napisani.

 

 

Zakaj se vraćaš na rasprave koje nisu više tako mlade?

 

Svaki novinar ima svoj stav (-il bi barem trebao imati), te stoji svojim imenom i prezimenom, iza napisanoga texta.

Tako i Drago. Svatko će od nas prihvatiti ili odbaciti ono što pročitamo, ako se sa tim ne slažemo.

 

Drago piše vrlo dobro i drži se povjerenih činjenica, tj. znanosti.

Dočim drugi ljudi pribjegavaju subjektivnom mišljenju i bajkama za malu djecu.

 

Jedno je priča za laku noć, drugo su fakti.

 

Drago se drži fakata.

 

 Nisam ni očekivao da ćeš drugačije ispisat svoj uradčić. Degutantno!

10 godina
neaktivan
offline
Nove revolucionarne baterije i druge bullshit tehn


@Nemon

 

Hm, pa stara rasprava je ostala u prošlosti, gdje Drago odnio pobjedu.

 

Hm, kritika? Pa, iznesi kritiku, reci što je netko krivo rekao/napisao. A, ne ti donosiš zaključke tko je kakav.
Ne raspravljamo o tome kakav je tko, nego o "nadobudnim" tehnologijama.

 

Zašt se u svakoj raspravi vode duge zamarajuće, nepotrebne rasprave, kakav je tko?

 

Gle, bugovci su vrlo kvalitetni ljudi. Dobri ljudi. To što ti o pišeš o Dragi, nema nikakve utemljenosti
u praksi.

 

Ak' mi se ne sviđa neka rasprava, ne sudjelujem u njoj. Vrlo jednostavno.

 

Važno je da poštujemo svoje roditelje. Nije dobro, ako ispod istog krova svi misle jednako, al' je bitno da se poštujemo.

 

Na jednom fakultetu, bila je fama da je sa jednog Zavoda, nastavničko osoblje, bahato i da viče na studente.
Hm, na mene nitko nije vikao. Sa onim koji slovili kao tobože najbahatiji, najnormlanije sam imao suradnju.

Sve se može izreći, ali je bitna način kako to napravimo.

 

------------------------------------------------------------


Nego, dal' bi vi kupili električni auto? Dacia Spring?


Manager iz Hyundaja mi jednom odgovorio na tome pitanje, da ne bi.
Sa elektrićnim automobilom, ne postoji komocija, da napuniš i da voziš.
Veli, ovisan si o vremenu punjenja, te dostupnosti i lokaciji punjača.

 

Prije koju godinu, na BFS se raspravljao vezano za Nissan Leaf, te su privatni korisnici žalili da
dugo putuju do mora. Točnije, do ST iz ZGB. Naime, nema puno punjača, te se čeka dok se vozilo napuni.

dzg
Moj PC  
0 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Drago kaže...
Stric_Jura kaže...

 

Zato mi je Tesla i Muskovo preseravanje preko glave - i jebeni Norvežani koji ih kupuju za naftu koju trže Englezima, ali oni su super, skandinavski minimalisti u suživotu s prirodom...

 

Norveška je poseban slučaj licemjerstva - jedna od najvećih emisija CO2 po glavi stanovnika u EU i svijetu, ali - kupuju električne aute. Hrvatska 4 tona po glavuši, Norveška 7 tona. 

 To je totalno netočan podatak. Norveške po ukupnoj emisiji i po emisiji po glavi stanovnika nema među prvih pedeset šezdeset u svijetu.

2 godine
protjeran
offline
Nove revolucionarne baterije i druge bullshit tehn

Nemre samo facepalm, nazalost. Kazu, slika/emoji govori vise od tisucu rijeci, al to ne prolazi ovdje.

 

 

Edit: odnosi se na post od PzKpfw

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 16:45 (kirat).
 
1 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
mGT:

Pa da si se potrudio izračunati, znao bi da prosječno kućanstvo s jednim EVom treba 270W više na kontinuiranoj bazi. Treba nam 20 godina za zamjeniti flotu ako bi sada kompletno zabranili uvoz i prodaju novih i rabljenih. 100,000 automobila godišnje. Svaki po 12000 km i s potrošnjom od 0,2 kWh po km = 0,24 TWh dodatne potrošnje što je rast od 1,6% na godinu ili oko 200 MW novih solara/vjetra na godinu.

Kako mi dodajemo 10 PUTA manje evova, utjecaj je trenutno zanemariv.

Btw, 1,6% na godinu je standardni rast potrošnje koji znamo hendlati bez ikakvih problema.
Ja rekoh
4 godine
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Ne govorim o Trešnjevki. Zašto svi moraju nešto sporedno ubacivati. Govorim o ljudima koji imaju 2 auta i imaju mogućnost punjenja električnog auta.
mGT mislim da bi se sam trebao uhvatiti svog svijeta i kalkulator u ruke.
16 godina
moderator
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Mariner kaže...
Drago kaže...
Stric_Jura kaže...

 

Zato mi je Tesla i Muskovo preseravanje preko glave - i jebeni Norvežani koji ih kupuju za naftu koju trže Englezima, ali oni su super, skandinavski minimalisti u suživotu s prirodom...

 

Norveška je poseban slučaj licemjerstva - jedna od najvećih emisija CO2 po glavi stanovnika u EU i svijetu, ali - kupuju električne aute. Hrvatska 4 tona po glavuši, Norveška 7 tona. 

 To je totalno netočan podatak. Norveške po ukupnoj emisiji i po emisiji po glavi stanovnika nema među prvih pedeset šezdeset u svijetu.

 

  • "CO2 emissions per capita in Norway are equivalent to 8.28 tons per person (based on a population of 5,250,949 in 2016), a dicrease by -0.01 over the figure of 8.29 CO2 tons per person registered in 2015; this represents a change of -0.1% in CO2 emissions per capita."

 

 

Norway CO2 Emissions - Worldometer (worldometers.info)

 

Pardon, ispuštaju, dakle, više nego sam rekao.

 



Š
vedska: 3,41

Njemačka: 7,91

Austrija: 7,29

Belgija: 8,1 (sve izvor Svjetska banka)

U Evropi u vrhu, u svijetu u prvoj petini: 

List of countries by greenhouse gas emissions per capita - Wikipedia


 

Kome se ne da čitati, skrinšot, poredane po potrošnji zemlje, plavo one koje prave više co2 od Norveške, bijelo one koja prave manje, ne stanu sve.

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 17:06 (Drago).
2 godine
protjeran
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
A opet imaš hrpu domova bez i jednog auta. Me included
2 godine
protjeran
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Drago kaže...
Mariner kaže...
Drago kaže...
Stric_Jura kaže...

 

Zato mi je Tesla i Muskovo preseravanje preko glave - i jebeni Norvežani koji ih kupuju za naftu koju trže Englezima, ali oni su super, skandinavski minimalisti u suživotu s prirodom...

 

Norveška je poseban slučaj licemjerstva - jedna od najvećih emisija CO2 po glavi stanovnika u EU i svijetu, ali - kupuju električne aute. Hrvatska 4 tona po glavuši, Norveška 7 tona. 

 To je totalno netočan podatak. Norveške po ukupnoj emisiji i po emisiji po glavi stanovnika nema među prvih pedeset šezdeset u svijetu.

 

  • "CO2 emissions per capita in Norway are equivalent to 8.28 tons per person (based on a population of 5,250,949 in 2016), a dicrease by -0.01 over the figure of 8.29 CO2 tons per person registered in 2015; this represents a change of -0.1% in CO2 emissions per capita."

 

 

Norway CO2 Emissions - Worldometer (worldometers.info)

 

Pardon, ispuštaju, dakle, više nego sam rekao.

 



Š
vedska: 3,41

Njemačka: 7,91

Austrija: 7,29

Belgija: 8,1 (sve izvor Svjetska banka)

U Evropi u vrhu, u svijetu u prvoj petini: 

List of countries by greenhouse gas emissions per capita - Wikipedia


 

Kome se ne da čitati, skrinšot, poredane po potrošnji zemlje, plavo one koje prave više co2 od Norveške, bijelo one koja prave manje, ne stanu sve.

 To su stari podaci iako i tu ih nema među prvih 40. Radio sam godinama u Norveškoj u offshoreu i znam kakvu industriju imaju. Taj podatak po stanovniku je nebitan jer proizlazi dijeljenjem ukupne emisije s brojem stanovnika što je nepošteno s obzirom da im je ogromna industrija glavni, pretežni emiter, a Norvežana nema ni 6 milijuna.

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 17:25 (Mariner).
15 godina
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Mariner kaže...
... Taj podatak po stanovniku je nebitan jer proizlazi dijeljenjem ukupne emisije s brojem stanovnika što je nepošteno s obzirom da im je ogromna industrija glavni, pretežni emiter, a Norvežana nema ni 6 milijuna.

 Kako je neposteno? 

4 godine
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Ne kažem da nema. Samo kažem da ih je puno s 2.
12 godina
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Gallu kaže...
Ne govorim o Trešnjevki. Zašto svi moraju nešto sporedno ubacivati. Govorim o ljudima koji imaju 2 auta i imaju mogućnost punjenja električnog auta.
mGT mislim da bi se sam trebao uhvatiti svog svijeta i kalkulator u ruke.

Neg o čem govoriš o selu sa 30 stanovnika ?

Ne kužim te, zagovaraš elektrifikaciju vozila odmah danas ?

 

Možda se nisam dobro izjasnio/obrazložio.

Ja ti dajem primjer kvarta sa 10 000+ ljudi, pa nek svaki 10eti ima električni auto, sada, danas, gdje će ih punit ???

Ajmo uzet neko brzo punjenje od 30kW (ima i od 175kW),*1000 automobila =30 000kW=30MW, ajmo staviti 10000 automobila =300MW, to ti je pola snage NE Krhko, nadam se da shvaćaš kaj pokušavam reć

 

Ajdmo elektrificirati sva vozila u HR i kamione i buseve i automobile,prema podacima Centra za vozila Hrvatska (CVH), registrirano ih je bilo 1.728.911 (osobnih!), računicu prepuštam tebi i drugim voljnim za izračun forumašima, i nek se 5% njih istovremeno puni.

Kvart je primjer, jer tu više nema mjesta za sagraditi ništa, 70% obiteljskih kuća je srušeno i napravljene zgrade (kuću sa npr 5 ukućana je zamjenilo 50),gdje se mogao izlit beton, izlio se, infrastruktura nije taknuta, imaš priljev ljudi od par 100% u zadnjih 10 godina.

Zašto je tako pitaj Bandićeve glasače, možda ti oni mogu objasnit.

 

Nemreš reć ajmo svi sutra na struju, taman da auto košta 1000€,gdje ćeš ih spojit , taman da ti je struja đabe,ne znam kako je "vani", al za elektrifikaciju ovim tempom nismo spremni,to je bar moje mišljenje.

I da većina ljudi treba auto za posao, jer gradski prevoz ne funkcionira 5 km od centra grada, ja sam radio 16km od kuće, da sam koristio gradski prijevoz putovao bih i jesam par puta 1:30h.

 

Btw. apsolutno nemam ništa protiv elektrifikacije vozila.

 

 

P.S.

Koliko imaš mehaničara koji mogu/znaju servisirati el. automobil ?

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.3.2023 18:35 (mGT).
14 godina
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
mGT kaže...
Gallu kaže...
Veliki Brat kaže...
Gallu kaže...

Ima sasvim dovoljan broj kućanstava koja imaju 2 automobila ali t slobodno tvrdi da to ne postoji... kakogod.

"Sasvim dovoljan broj" je i dalje manje od dva (zapravo između 1 i 1.5) po kućanstvu u razvijenom (i manje napučenom) dijelu svijeta: link.

I ja sam za el. automobile, ali samo zato što ne volim ICE i glup sam sam sebi kad čekam na semaforu. Zato idem sad odmah doma, da mogu laganini bez nervoze doma, prije gužve...

 

 

Ne govorim o prosjeku. Nebitan je prosjek. Ima li kućanstava koja imaju 2 ili, kao što je Feudalac napisao 3 automobila? Zašto taj 2. ili 3. ne bi bio električni?

Di bi ti u recimo ZGu, npr Stara Trešnjevka punio automobile ???Da svako kućanstvo ima po jedan el. auto ne bi nam 2 Krška bila dosta, svakih 100m bi imao trafo stanicu,aj ljudi malo calc.exe, udzbenik Fizika 8 razred, pa računajte koliko 1000 el automobila povuče STRUJE na brzom punjaču,tu ekipa drvi o struji , a neznaju razliku izmedju struje,napona i otpora, a o jedinicama u kojim se isto izražava neću ni spominjat.

 
Ja kada procitam ovakve postove, ja ne kuzim, sam ja glup ili sto? Da li ti zbilja mislis da ce se svi automobili - PUNITI - u isto vrijeme - all the time? Ja svoj EV auto punim jednom u 7-8 dana, (ako se ide na put onda na supercharger ili nesto). 

Ne moraju se svi automobili puniti na brze punjace i stalno, ti pozivas ekipu na: " a neznaju razliku izmedju struje,napona i otpora, a o jedinicama u kojim se isto izražava neću ni spominjat." 

Ti ocito ne kuzis ekonomiju, ljudske navike i potrebe i kako sve to funkcionira

EU je napravila istrazivanje, gdje su se bavili bas tim podatkom. Rezultati su sljedeci!

"Increased electricity demand

Additional electricity generation will be required in the European Union to meet the extra energy demand arising from an 80% share of electric vehicles in 2050. The share of Europe's total electricity consumption from electric vehicles will increase from approximately 0.03% in 2014 to around 4-5% by 2030 and 9.5% by 2050."

Znaci 9.5% vise struje ako je 80% elektricnih vozila (voznog parka).

https://www.eea.europa.eu/publications/electric-vehicles-and-the-energy

Da li ti vidis neki problem tu? Sa druge strane EU ce isto tako raditi velike ustede na efikasnosti postojecih instalacija (prebacivanje na led rasvjetu, povecanje efikasnosti grijanja / hladenja (sto koristi struju), etc).

Daj mi please objasni sada malo jedinice, napon i otpor i ono znas, Ohmov zakon, pogotovo meni idiotu koji sam imao elektrotehniku 4 puta tjedno



9 godina
offline
Nove revolucionarne baterije i druge bullshit tehn

super ste mi kad se koljete oko el. auta, kao djeca u vrtiću.. :D

 

nisam ni za jedne ni za druge, samo da dodam činjenicu; kada se na tržištu pojavi x puta jeftinija baterija za koju ne treba rudariti pola svijeta (ako se ne varam u Kini je već započela masovna proizvodnja sodium baterije - to je samo jedan primjer), svi vaši izračuni, obračuni, preračuni, tablice, statistike i sl. gluposti oko kojih se utroši brutalno previše vremena i energije - padaju u vodu - preko noći. točka.

 

da li će to biti ove godine ili za 3 ili za 20 nije bitno, činjenica je da će biti.

 

plus kada se pojeftini / poboljša učinkovitost dobivanja el.energije od sunca, vjetra, vode, plime/oseke, hodanja, bilo čega (jer od svega možemo dobiti el.energiju), to će biti to.

svima je valjda jasno da je neodrživo beskonačno spaljivati naftu koja je nastajala milijunima godina... nekima i nije... 

i svima je jasno da postoje državne subvencije za vađenje/preradu nafte, a i da bi se dobilo ono što točiš u rezervar je potrebno utrošiti puno energije, nije da si u dvorištu napraviš malu bušotinu i spojiš u rezervar

Moj PC  
1 0 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit

Što, treba li ti crtat? 

15 godina
offline
Re: Nove revolucionarne baterije i druge bullshit
Mariner kaže...

 

  • "CO2 emissions per capita in Norway are equivalent to 8.28 tons per person (based on a population of 5,250,949 in 2016), a dicrease by -0.01 over the figure of 8.29 CO2 tons per person registered in 2015; this represents a change of -0.1% in CO2 emissions per capita."

 

 

Norway CO2 Emissions - Worldometer (worldometers.info)

 

Pardon, ispuštaju, dakle, više nego sam rekao.

 



Š
vedska: 3,41

Njemačka: 7,91

Austrija: 7,29

Belgija: 8,1 (sve izvor Svjetska banka)

U Evropi u vrhu, u svijetu u prvoj petini: 

List of countries by greenhouse gas emissions per capita - Wikipedia

 To su stari podaci iako i tu ih nema među prvih 40. Radio sam godinama u Norveškoj u offshoreu i znam kakvu industriju imaju. Taj podatak po stanovniku je nebitan jer proizlazi dijeljenjem ukupne emisije s brojem stanovnika što je nepošteno s obzirom da im je ogromna industrija glavni, pretežni emiter, a Norvežana nema ni 6 milijuna.

 a koji je smisao per capita obračuna nego da se vidi da ti visoki, plavi, lepi 'ko Đuka Čaić, žive skandinavski ležerno i zagađuju po stanovniku 2x više od Hrvata vulgaris...

 

ne znači to da Norvežanin 2x više prdi od Hrvata, nego da je to cijena njihova životnog standarda, a to što neki bogci u Africi na račun 10x veće populacije malo više zagađuju od Norveške...

 

Nije pošteno veliš ?

Ju je je? Je ju je!
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice