U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

poruka: 26
|
čitano: 4.186
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan".
16 godina
offline
U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

To je jedini recept: sila.

Nameti na ICE su tamo bolesni i dobar dio ljudi nevoljko prelazi na EV. I sad se naravno mogu "hvaliti" visokim postotcima EV. A vrh svega je sto izvoze fosilna goriva i tu nemaju savjesti.

Bas licemjerno. Osobno sam uvijek za slobodu, pravo izbora bez nametanja silom. 

 
7 0 hvala 0
4 godine
offline
U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

Apsurd

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

KIA EV3 je po norveškom maloprodajnom cjeniku od 30 450EUR, dok je kod nas od 38 000EUR.

S time da je njihova prosječna plaća oko 4000€.

Nadalje, Norveška ima oko 30 000 javnih punjača, dok je Hrvatska na jedva preko 1000.

 

Čekamo sad navalu EV fanatike, pa da ih preduhitrim imam pitanja:

 

Imaš kuću sa garažom u kojoj je punionica i auto od 40 000€ i solare i uštedio si 7000€ na ulju i gorivu?

 

Zašto ne voziš auto od 50 000€?

 

Zašto ne voziš auto od 60 000€?

 

1. Zašto nemaš dvije garaže da i žena vozi EV i da na kravu druge garaže staviš još solara da uštediš 14 000€ na gorivu?

2. Zašto nemaš 3 garaže da i sin vozi EV i da na krovu 3 garaže staviš još solara da uštediš 21 000€ na gorivu?

3. Zašto nemaš 4 garaže da i kćerka vozi EV i da na krovu 4 garaže staviš još solara da uštediš 28 000€ na gorivu?

4. Zašto nemaš 5 garaže da i punica vozi EV i da na krovu 5. garaže staviš još solara da uštediš 35 000€ na gorivu?

5. Zašto nemaš 6 garaže da i snaha vozi EV i da na krovu 6. garaže staviš još solara da uštediš 42 000€ na gorivu?

6. Zašto nemaš 7 garaže da i zet vozi EV i da na krovu 7. garaže staviš još solara da uštediš 49 000€ na gorivu?

7. Zašto nemaš 8 garaže da i ujak vozi EV i da na krovu 8. garaže staviš još solara da uštediš 56 000€ na gorivu?

8. Zašto nemaš 9 garaže da i otac vozi EV i da na 9. druge garaže staviš još solara da uštediš 63 000€ na gorivu?

9. Zašto nemaš 10 garaže da i majka vozi EV i da na krovu 10. garaže staviš još solara da uštediš 70 000€ na gorivu?

10. Zašto nemaš 11 garaže da i baka vozi EV i da na krovu 11. garaže staviš još solara da uštediš 77 000€ na gorivu?

 

Zašto neki ljudi nemaju zube?

Zašto je moj susjed podstanar puno radio pa umro, a mogao je kupiti EV za 40 000€, staviti punionicu i solare na garažu pa bi zaradio 7000€ na gorivu i ulju?

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
3 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
wyks kaže...

KIA EV3 je po norveškom maloprodajnom cjeniku od 30 450EUR, dok je kod nas od 38 000EUR.

S time da je njihova prosječna plaća oko 4000€.

Nadalje, Norveška ima oko 30 000 javnih punjača, dok je Hrvatska na jedva preko 1000.

 

Čekamo sad navalu EV fanatike, pa da ih preduhitrim imam pitanja:

 

Imaš kuću sa garažom u kojoj je punionica i auto od 40 000€ i solare i uštedio si 7000€ na ulju i gorivu?

 

Zašto ne voziš auto od 50 000€?

 

Zašto ne voziš auto od 60 000€?

 

1. Zašto nemaš dvije garaže da i žena vozi EV i da na kravu druge garaže staviš još solara da uštediš 14 000€ na gorivu?

2. Zašto nemaš 3 garaže da i sin vozi EV i da na krovu 3 garaže staviš još solara da uštediš 21 000€ na gorivu?

3. Zašto nemaš 4 garaže da i kćerka vozi EV i da na krovu 4 garaže staviš još solara da uštediš 28 000€ na gorivu?

4. Zašto nemaš 5 garaže da i punica vozi EV i da na krovu 5. garaže staviš još solara da uštediš 35 000€ na gorivu?

5. Zašto nemaš 6 garaže da i snaha vozi EV i da na krovu 6. garaže staviš još solara da uštediš 42 000€ na gorivu?

6. Zašto nemaš 7 garaže da i zet vozi EV i da na krovu 7. garaže staviš još solara da uštediš 49 000€ na gorivu?

7. Zašto nemaš 8 garaže da i ujak vozi EV i da na krovu 8. garaže staviš još solara da uštediš 56 000€ na gorivu?

8. Zašto nemaš 9 garaže da i otac vozi EV i da na 9. druge garaže staviš još solara da uštediš 63 000€ na gorivu?

9. Zašto nemaš 10 garaže da i majka vozi EV i da na krovu 10. garaže staviš još solara da uštediš 70 000€ na gorivu?

10. Zašto nemaš 11 garaže da i baka vozi EV i da na krovu 11. garaže staviš još solara da uštediš 77 000€ na gorivu?

 

Zašto neki ljudi nemaju zube?

Zašto je moj susjed podstanar puno radio pa umro, a mogao je kupiti EV za 40 000€, staviti punionicu i solare na garažu pa bi zaradio 7000€ na gorivu i ulju?

 

Odlična obzervacija!

 

jučer sam baš izračunao koliko mogu zaradit ako ugradim solare. (po formuli od HEP-a)

 

i ostao šokiran,

 

dakle ako instaliram milijun solarnih panela i napajam cijelu hrvatsku, neću zaraditi ništa.

 

nego ću mjesečno gubiti 0.000000000000182 € +

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2025 17:55 (gpd).
16 godina
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
gpd kaže...
wyks kaže...

KIA EV3 je po norveškom maloprodajnom cjeniku od 30 450EUR, dok je kod nas od 38 000EUR.

S time da je njihova prosječna plaća oko 4000€.

Nadalje, Norveška ima oko 30 000 javnih punjača, dok je Hrvatska na jedva preko 1000.

 

Čekamo sad navalu EV fanatike, pa da ih preduhitrim imam pitanja:

 

Imaš kuću sa garažom u kojoj je punionica i auto od 40 000€ i solare i uštedio si 7000€ na ulju i gorivu?

 

Zašto ne voziš auto od 50 000€?

 

Zašto ne voziš auto od 60 000€?

 

1. Zašto nemaš dvije garaže da i žena vozi EV i da na kravu druge garaže staviš još solara da uštediš 14 000€ na gorivu?

2. Zašto nemaš 3 garaže da i sin vozi EV i da na krovu 3 garaže staviš još solara da uštediš 21 000€ na gorivu?

3. Zašto nemaš 4 garaže da i kćerka vozi EV i da na krovu 4 garaže staviš još solara da uštediš 28 000€ na gorivu?

4. Zašto nemaš 5 garaže da i punica vozi EV i da na krovu 5. garaže staviš još solara da uštediš 35 000€ na gorivu?

5. Zašto nemaš 6 garaže da i snaha vozi EV i da na krovu 6. garaže staviš još solara da uštediš 42 000€ na gorivu?

6. Zašto nemaš 7 garaže da i zet vozi EV i da na krovu 7. garaže staviš još solara da uštediš 49 000€ na gorivu?

7. Zašto nemaš 8 garaže da i ujak vozi EV i da na krovu 8. garaže staviš još solara da uštediš 56 000€ na gorivu?

8. Zašto nemaš 9 garaže da i otac vozi EV i da na 9. druge garaže staviš još solara da uštediš 63 000€ na gorivu?

9. Zašto nemaš 10 garaže da i majka vozi EV i da na krovu 10. garaže staviš još solara da uštediš 70 000€ na gorivu?

10. Zašto nemaš 11 garaže da i baka vozi EV i da na krovu 11. garaže staviš još solara da uštediš 77 000€ na gorivu?

 

Zašto neki ljudi nemaju zube?

Zašto je moj susjed podstanar puno radio pa umro, a mogao je kupiti EV za 40 000€, staviti punionicu i solare na garažu pa bi zaradio 7000€ na gorivu i ulju?

 

Odlična obzervacija!

 

jučer sam baš izračunao koliko mogu zaradit ako ugradim solare. (po formuli od HEP-a)

 

i ostao šokiran,

 

dakle ako instaliram milijun solarnih panela i napajam cijelu hrvatsku, neću zaraditi ništa.

 

nego ću mjesečno gubiti 0.000000000000182 € +

 Mogao si kupiti EV od 40 000€, ugraditi solare i punionicu na garažu i uštedio bi 7000€ na gorivu i ulju.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
11 godina
online
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
6 godina
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
wyks kaže...
gpd kaže...
wyks kaže...

KIA EV3 je po norveškom maloprodajnom cjeniku od 30 450EUR, dok je kod nas od 38 000EUR.

S time da je njihova prosječna plaća oko 4000€.

Nadalje, Norveška ima oko 30 000 javnih punjača, dok je Hrvatska na jedva preko 1000.

 

Čekamo sad navalu EV fanatike, pa da ih preduhitrim imam pitanja:

 

Imaš kuću sa garažom u kojoj je punionica i auto od 40 000€ i solare i uštedio si 7000€ na ulju i gorivu?

 

Zašto ne voziš auto od 50 000€?

 

Zašto ne voziš auto od 60 000€?

 

1. Zašto nemaš dvije garaže da i žena vozi EV i da na kravu druge garaže staviš još solara da uštediš 14 000€ na gorivu?

2. Zašto nemaš 3 garaže da i sin vozi EV i da na krovu 3 garaže staviš još solara da uštediš 21 000€ na gorivu?

3. Zašto nemaš 4 garaže da i kćerka vozi EV i da na krovu 4 garaže staviš još solara da uštediš 28 000€ na gorivu?

4. Zašto nemaš 5 garaže da i punica vozi EV i da na krovu 5. garaže staviš još solara da uštediš 35 000€ na gorivu?

5. Zašto nemaš 6 garaže da i snaha vozi EV i da na krovu 6. garaže staviš još solara da uštediš 42 000€ na gorivu?

6. Zašto nemaš 7 garaže da i zet vozi EV i da na krovu 7. garaže staviš još solara da uštediš 49 000€ na gorivu?

7. Zašto nemaš 8 garaže da i ujak vozi EV i da na krovu 8. garaže staviš još solara da uštediš 56 000€ na gorivu?

8. Zašto nemaš 9 garaže da i otac vozi EV i da na 9. druge garaže staviš još solara da uštediš 63 000€ na gorivu?

9. Zašto nemaš 10 garaže da i majka vozi EV i da na krovu 10. garaže staviš još solara da uštediš 70 000€ na gorivu?

10. Zašto nemaš 11 garaže da i baka vozi EV i da na krovu 11. garaže staviš još solara da uštediš 77 000€ na gorivu?

 

Zašto neki ljudi nemaju zube?

Zašto je moj susjed podstanar puno radio pa umro, a mogao je kupiti EV za 40 000€, staviti punionicu i solare na garažu pa bi zaradio 7000€ na gorivu i ulju?

 

Odlična obzervacija!

 

jučer sam baš izračunao koliko mogu zaradit ako ugradim solare. (po formuli od HEP-a)

 

i ostao šokiran,

 

dakle ako instaliram milijun solarnih panela i napajam cijelu hrvatsku, neću zaraditi ništa.

 

nego ću mjesečno gubiti 0.000000000000182 € +

 Mogao si kupiti EV od 40 000€, ugraditi solare i punionicu na garažu i uštedio bi 7000€ na gorivu i ulju.

 

 

 

 

demolirao sam auto sa bejzbolkom. ušteda je znatna.

 

15 godina
online
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
picajzla0707 kaže...

 Polako....imam doma komplet kinesku elektroniku, sve to kupujem bez preseljenja. Foslovno ne kupujem ni čavle iz EU.

11 godina
online
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
forumaš kaže...

 Polako....imam doma komplet kinesku elektroniku, sve to kupujem bez preseljenja. Foslovno ne kupujem ni čavle iz EU.

 problem je samo u par sitnica, shipping ti neće kina platit ko za te sitnice koje naručuješ sa aliexpressa, u eu kineske subvencije ne prolaze, ali zato prolaze carine

ukupno je razlika samo dupla u cijeni

 

China’s $10,000 BYD Seagull hatchback EV is coming for Europe’s carmakers in 2025

 

Even after tariffs and modifications to meet European standards, BYD executives expect to sell the Seagull for less than €20,000 ($21,500) on the continent.

EDIT

...ili drugi primjer

 

Leapmotor C10 launched in China, price starts at 17,900 USD

 

Novi Leapmotor C10 REEV koristi električnu energiju sve dok sustav ne detektira nizak nivo napunjenosti baterije, pri čemu motor s unutarnjim izgaranjem proizvodi električnu energiju, puni bateriju i povećava doseg. Baterija se puni za samo 18 minuta zahvaljujući ugrađenom punjaču snage do 65 kW. Cijene na nizozemskom tržištu počinju od 39.050 eura.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2025 18:52 (picajzla0707).
4 godine
offline
U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

Ček a kako funkcionira ak bi se dovezli sami od tamo? opet 20k€?

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2025 18:51 (Boris grozni).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
online
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr

Rekoh polako, može i za deset godina. Do tada samo polovni benzinci, nedam im ni lipe za novo pa nek prodaju kome žele po tim cijenama. Bude sve to došlo na svoje 

11 godina
online
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
forumaš kaže...

Rekoh polako, može i za deset godina.

 misliš da za 10 godina neće biti carina, da će kina počet plaćat shipping za aute i da će eu odobriti kineske subvencije?

how yes no

 

rješenje ti je nadohvat ruke, nađeš na netu auto koji ti se sviđa, pogledaš cijene u kini, pomnožiš×2 i onda kreneš u potragu po europskim oglasima

dapače, odmah tražiš dva-tri komada, što više kupuješ - više štediš, kako kaže kožnati 

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2025 18:59 (picajzla0707).
15 godina
online
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr

Kao što rekoh doma sve kinesko, od igle do lokomtive...bit će i kinski auto po kinskim cijenama ili neće biti ništa, nego polovno...bitno da nemaju maržu prek mojih leđa.

11 godina
online
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
forumaš kaže...

Kao što rekoh doma sve kinesko, od igle do lokomtive

 

...bit će i kinski auto po kinskim cijenama ili neće biti ništa, nego polovno...bitno da nemaju maržu prek mojih leđa.

 koliko te izašao shipping za lokomotivu?

 

tvoja leđa nikom nisu bitna, bitna je jedino konačna cijena u eu

 

 

13 godina
offline
U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

I da imam ta prosječna njihova primanja, u kući bi makar jedno vozilo bilo s unutarnjim izgaranjem... Nađe se uvijek način(PV kod nas, bez grižnje savjesti bi varao s kilometrima) kad je riječ o trošarinama, sankcijama, i štagod su ovi uveli tamo...

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
forumaš kaže...

Rekoh polako, može i za deset godina. Do tada samo polovni benzinci, nedam im ni lipe za novo pa nek prodaju kome žele po tim cijenama. Bude sve to došlo na svoje 

 Problem sa ovim planom je da ćemo za 5-8 godina imati značajan broj automobila koji zbog silne elektronike neće biti isplativi za popravak - ili ih neće biti gdje moguće popravljati, jer već i sada je u nekim djelovima HR gotovo nemoguće naći mehaničara kad ti treba.

 

U isto vrijeme, automobili kojih je sada najviše na cestama - neki prosječni Opel, Golf, Škoda ili Ford iz 2012e - koji su iznimno jeftini za održavanje, će nestati, a zamjenskih modela nemaš.

Neće čak biti ni uvoza više srednje klase, jer su to sad sve mahom EVi ili nepotrebnom elektronikom napucani SUVovi, kojem ako rikne centralni ekran imaš neupotrebljiv otpad.

 

 Ne znam hoće li se vidjeti na slici pa link:

https://www.njuskalo.hr/auti

 

Tu vidiš da najviše ima VWa, okej - logično, no ima i jako puno Audija, Mercedesa i BMWa - što su sve listinzi iz Njemačke - ima ih više nego Škodi i Renaulta, iako su Škode i Renaulti u zadnje vrijeme najprodavaniji automobili u RH.

 

Dalje, ako klikneš na ove koje sam nabrojao - Opel, Ford, VW i Škoda (Uključimo i PSA) vidiš da su najprodavanije Corse, Fieste, Astre, Fabie, Octavie, Poloi, Golfovi - jer je to ono što raja vozi, a ne leasing/flote/uvoz.

Kad ti auti nestanu - a govorimo o godištima 2010-2015 - svi će polovni automobili poskupiti, a pogotovo izdržljivi ICE srednje klase - jer modeli koji ih dolaze zamjeniti nisu toliko "izdržljivi" da bi bili isplativi polovni automobili. Pod izdržljivost smatram mali servis ispod 500€ i veliki koji ne košta toliko da je neisplativ, te nenadani i veliki kvarovi koji praktički unište automobil.

 

S time da ovo godište 2010-2015 ističem, jer su automobili od 2004-2010 - znači automobili koji su 20 godina stari ili izlaze iz grupe prosječne staarosti automobila kod nas (oko 14 godina) abnormalno skupi na oglasnicima, pa Corse iz tog doba nerijetko idu i za 5-6000€ iako su koštale 10 000€ nove.

 

Teško je zamisliti, ali 2004, je 20 godina star automobil bio onaj iz 1984e, a već je tad Golf 2 bio smatran starudijom za prešu. Danas Golf 4 ide za 2500€. Opel Astra iz 2006/7 nema ispod 4000€, a da se ne raspada - a govorimo o automobilima koji novi nisu prelazili 15000€.

 

To pokazuje da je generacija vozila 20004-2014 i standard građana u tom periodu bio toliko bolji da se relativno brzo zamjenila 15+godina grupa starih automobila (Stariji od 1990ih) - no to se sada ne događa, što pokazuju i cijene na oglasniku.

 

Sjećam se kupnje automobila prije 10ak godina - gledali smo Nissan Primeru iz sa početka 2000ih za oko 3-3500€, Corse su išle za 2000€, danas je ista ta Corsa istog godišta i dalje 2000€ a prošlo je 10 godina!

 

(Mislim da čak mogu naći PP od kolege sa teme auti jer sam njega nešto pitao)

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
15 godina
online
U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

Možda i nebu takvih problema ako će se bogata EU riješavati klasike i prelaziti na EV...kupovat će mo njihove polovne. Meni osobno nije frka, ima službeni a polovni privatni je vikend auto, 3000 km godišnje...posjete, izleti, jednom na more i do lokalnog dućana...nema tu puno održavanja, zadnje gume su mi trajale pet godina. 

Novi mi se ne isplati nikakav, za deset godina napravim 30 000 km i izgubim pola na vrijednosti ...jedino bi kupio novi kinski EV za 10000  eura...drugo me ne zanima ...pa da si ga punim doma u garaži i dajem 0% pdva na benzin i trošarine.

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2025 19:48 (forumaš).
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
offline
U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% prodan

Evo, ovo mi je jedan kolega slao 2014.

 

https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-yaris-1.0-vvt-oglas-10325758

 

2005. godište - 116 000km, - 3000€

 

(Ja sam u porukama spominjao neku Primeru i Audi A1 oba sa početka 2000ih i obas u bila do 3500€ - ali oglasni nisu aktivni)

 

I sad oglas od prekjučer:

 

https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-yaris-1.0-vvt-oglas-45232127

 

2005. godište - 197 000km, - 3000€

 

Kao da željezo postaje zlato sa vremenom :D

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr

Makneš trečinu cijene i to je realna cifra kad gledaš preko njuškala. Evo ja sam godišnjaka Corollu TS hybrida 2021 kupio za 20k€, na njuškalu su sad preko 20k€. 

 

CH-R je isto godišnjak bio 20k€ na njuškalu je isto preko 20k€. Što je suludo pošto je Toyota taman prodala sve godišnjake CH-R nove modelete do 20km za 26k€. 

 

Njuškalo nije baš relevantno mjesto za određivanje cijene auta. Ako oglas stoji znači da auto ima preveliku cijenu. Dva auta koja sam prodavao sam stavio realnu cijenu. Prvi sam prodao u 10 minuta drugi u 24h.  

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.1.2025 20:05 (Gajotres).
13 godina
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
Gajotres kaže...

Makneš trečinu cijene i to je realna cifra kad gledaš preko njuškala. Evo ja sam godišnjaka Corollu TS hybrida 2021 kupio za 20k€, na njuškalu su sad preko 20k€. 

 

CH-R je isto godišnjak bio 20k€ na njuškalu je isto preko 20k€. Što je suludo pošto je Toyota taman prodala sve godišnjake CH-R nove modelete do 20km za 26k€. 

 

Njuškalo nije baš relevantno mjesto za određivanje cijene auta. Ako oglas stoji znači da auto ima preveliku cijenu. Dva auta koja sam prodavao sam stavio realnu cijenu. Prvi sam prodao u 10 minuta drugi u 24h.  

 Ja sam prodao corsu d iz 2008 krcatu opreme i s 130tkm i 1.3mjet motorom za 5700e... Cijenu sam lupio bezveze, ali prvi pravi kupac koji je naletio i vidio da nije drlog, kupio ju je. (Bila je samo mjesec dana na njuškalu) I to pričam unazad par mjeseci...

 

Je, ima takvih auta po 3-4t, i manje se može sigurno nać. Ali nijedna nije utegnuta. I svaka roba ima svog kupca...

 

 

Zašto sam lupio takvu cijenu i prošlo je? Mjesec dva iza moje odluke išao sam s frendom gledati aute do 5t eur, to su sve drlozi bili. U dva slučaja smo išli u salone polovnih vozila, dobio sam doslovno neispravne aute za probnu vožnju. 1. Je bio nonstop u regenraciji, 2. Je klizilo kvačilo ko ludo. A da ne govorim sumljivih auta sa 100tinjak tisuća km koji su bili sumljivi po pohabanosti dijelova koji nebi smjeli biti u takvom stanju na toj kilometraži.

 

 

Ne želim ić u offtopic, ali ima svega, ja sam u tome malo više, i vidim puno više toga s autima, i općenito na tržištu auta, i novih i stariji, nego 98% ljudi.

 

Novi auti nisu uopće napravljeni da traju, niti jedan. Svi ovi ecoboostevi, puretechovi i ostali sranjetechovi imaju takvih problema, da to nebi za 10 stranica foruma uspio sve popisati i napisati. Da ne govorim o fantomskim problemima sa ecu-ima i općenito svim električnim sustavima vozila...

 

Da mi netko sad dođe i kaže, evo, vozilo, srednja klasa, 15-20t eur novi, nećeš imati idućih 15god problema i kvarova koji su NERIJEŠIVI, potpisao bih odmah. Ali mi "stariji", živimo u nekim prošlim vremenima...

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
4 godine
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
Inovator kaže...

To je jedini recept: sila.

Nameti na ICE su tamo bolesni i dobar dio ljudi nevoljko prelazi na EV. I sad se naravno mogu "hvaliti" visokim postotcima EV. A vrh svega je sto izvoze fosilna goriva i tu nemaju savjesti.

Bas licemjerno. Osobno sam uvijek za slobodu, pravo izbora bez nametanja silom. 

 

Što je tu licemjerno, ne prodaju heroin.

Uz to, ne zagađuju okoliš u kojem žive, nema smoga u gradovima i zasigurno imaju zbog toga manje oboljelih od respiratornih bolesti, a lako moguće da je i hrana koju uzgajaju zdravija.

 

Svima su dostupni podaci o kretanju prosječne globalne temperature, samo južnjaci umjesto budućnosti biraju komociju. 

Ljudima još nije došlo iz dupeta u glavu što će na kraju birati, a lijepo su im rekli i sami čelnici naftnih i energetskih giganata; to isto plus da oni biraju profit, tim riječima i ljudi i dalje ne vide dalje od svog nosa.

 

Norvežanima poručujem da podignu žilet žicu prema južnjacima kroz koju godinu i polako se pripreme za ilegalne migrante kroz dvadeset godina...iz EU.

 

 

2 mjeseca
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
@wyks pozdrav od EV fanatika 👋

Nemam EV zato što kao i tvoj pokojni susjed nemam novca za zube.
Ali da imam potrebe za dva auta kupio bih garant na struju. Fino ga metnem na šnjuru kad dođem doma i puni se besplatno na sunčevu energiju i uštedim 7000 eura ;) O miline nit masna ćuprija od ulja nit smrdi u garaži na dizel i pregoreno ulje starog pokidanog motora.

I prilično sam siguran da će mi idući avto biti na struju. Za sad još je to samo za bogate ali vidimo cijene "padaju", tj. rastu cijene svega, tako da će inflacija podići cijene svega na razinu da strujići budu "pristupačniji" za pučane.
2 mjeseca
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
Prilično sam siguran da je ovakvih razgovora "na forumima" bilo i kad su dolazili auti na benzin , a ljudi tada žugali kako se konji ne kidaju i do 15 godina, jeftiniji su za održavanje , pljuc , pljuc (dali je istina da su nekad postojale pljuvačnice, gdje su ljudi pljuvali i žugali).
Nemojte krivo shvatiti , i treba da se žuga i išće za sirotinju da si može priuštiti neke stvari i pljuvati na nepravdu. Ali s pljuvanjem smo skloni bili kočiti napredak (kao sad za električne aute).
Kako je rekao davno Ford -Da sam pitao ljude što žele, govorili bi brže konje.
 
1 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr

A treba vidjeti kakva će biti 2025, cijene bi trebale jako pasti barem kod VW-a, oni su u kurcu zbog EU direktive ali iskreno skeptičan sam. Taman ženi planiram auto uzeti i nekako najviše naginjem na CH-R/Hyundai Tuscon. Recimo izlazi Škoda Elroq ali sam pročitao sad su sve unaprijed raspordane, cijena dobra za ono što nudi ali ne možeš do nje. Vjerojatno će tako biti i s Teslom Q. 

4 godine
offline
Re: U Norveškoj je lani oboren novi rekord: 89% pr
Gajotres kaže...

A treba vidjeti kakva će biti 2025, cijene bi trebale jako pasti barem kod VW-a, oni su u kurcu zbog EU direktive ali iskreno skeptičan sam. Taman ženi planiram auto uzeti i nekako najviše naginjem na CH-R/Hyundai Tuscon. Recimo izlazi Škoda Elroq ali sam pročitao sad su sve unaprijed raspordane, cijena dobra za ono što nudi ali ne možeš do nje. Vjerojatno će tako biti i s Teslom Q. 

 Hyundai Tuscon ti je sav plastican i imaju problema s nerijesivim smradom iste, ja bi razmislio 2x i s obzirom na poprilicno velike vanjske gabarite unutra ima manje mjesta nego u golfu!

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice