Još jedan loš tromjesečni period za Teslu

poruka: 8
|
čitano: 2.515
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Još jedan loš tromjesečni period za Teslu".
17 godina
offline
Još jedan loš tromjesečni period za Teslu

Kroz nekih pet godina kad se Kinezi dokazu i etabliraju na svijetskom trzistu ima da Tesla potone ko Titanik. 

 

Nakon malo vise od mjesec dana sa novim Y mogu reci da je auto ok. Ne smrdi niti mirisi, jednostavno ok i best buy u cijenovnom razredu skupih igracaka od 55k. Veliki i naj najveci plus je mreza punionica koje su na zapadu na "svakom" uglu. Nije da mi treba jer punim doma ali bili smo u Istri i gore na sjeveru Italije pa auto potegne tam i natrag bez punjenja. Sve jedno smo punili jer jos sam friski pa imam range anxiety, ali mogao sam i bez punjenja. Punjenje ili dopunjavanje koje nam je bilo nepotrebno traje krace nego dok se svi ispisamo, operemo ruke i sjednemo u auto. Performanse auta su bonkers i imam osjecaj da budem trebal nove gume prije zime jer se vozim s autom ko da sam ga ukral, jednostavno je gust kak auto potegne. Voznja sa jednom pedalom gdi auto koci kad se skines sa gasa je fenomenalna i kad sjednem u stari auto osjecam se jednostavno glupo. ICE auto za mene opce nema smisla i vise nikad dok sam ziv necu kupiti auto na unutarnje sagorijevanje. App od auta je super, funkcije klimtizacije dok auto stoji, snimanje ljudi koji se motaju oko auta i softver auta je jednostavno vrhunski napravljen. Zenin telefon osposobiti kao kljuc je jednostavno slanje poruke na WhatsApp gdi ona prihvati te aktivira u Tesla Appu. Kalkuliranje dometa i koliko bude % na odredistu radi savrseno. Softver i performanse auta su ludnica.

 

Sad da krenemo o minusima. Nema 360 kameru, ono smece kaj mi pokazuje u rikverc kad parkiram je kak sam napisal smece. Ako idem prema naprijed kroz uski uski prolaz u garazu ne mogu vidjeti koliko sam blizu rubniku sa prednjom osovinom i zena je prvi tjedan ogrebala felgu, felga je crna i ogrebotina se super vidi. Crte koje pokazuju kak se parkiram u rikverc su useless. Tempomat je previse osjetljiv na bicikliste i kad ga vidi na 50m srusi brzinu toliko da me izluduje! Tempomat i kontrole istog su lose te zvuk koji svaki put proizvede je katastrofa! Znaci vozis djecu koja spavaju i svaki put kad palis tempomat proizvede neki debilni ping koji je nepotreban. Nema Android Auto niti Apple Carplay iz razloga jer uzimaju 10€ mjesecno za pretplatu za online Services. To znaci da ako ocu Waze moram koristit telefon prek Bluetooth ko da sam u proslom stoljecu. Auto nema parkirne senzore nego s kamerom kalkulira i imam nula povjerenja u taj sustav. Auto nema HUD!!!! HUD je zakon i imam ga na starom autu koji je iz 2016. godine! Napredni Autopilot kosta 3800€ i onaj jos napredniji kosta 7500€, Kinezi to daju besplatno i nisu nista losiji ili su bolji, ovisno o marki. Kupil sam nekih 200€ extras za auto koje svi ostali auti imaju po defoltu i sad kad sam ga spimpal sam koliko toliko zadovoljan.

 

Kad i ako se Kinezi dokazu ovo mi bude prva i zadnja Tesla.

Jedini spas za Teslu je biznis sa robotima jer kad nestane subvencija i carbon credits prestaju biti profitabilni. Problem je kaj ih Kinezi kopiraju i kad je Musk rekel da bude robote prodaval za 30k BYD je rekao da budu oni prodavali za 15k a mozemo se kladiti da budu identicni.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.7.2025 9:46 (NEW_MAN).
 
6 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Još jedan loš tromjesečni period za Teslu
Kakva laž prodaja je rekordna. Nikad bolja, brojevi samo rastu.

Evo sad će do kraja godine jeftini Model Y za 36k€
Poruka je uređivana zadnji put pet 25.7.2025 9:45 (Gajotres).
 
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Još jedan loš tromjesečni period za Teslu
NEW_MAN kaže...

Kroz nekih pet godina kad se Kinezi dokazu i etabliraju na svijetskom trzistu ima da Tesla potone ko Titanik. 

 

Nakon malo vise od mjesec dana sa novim Y mogu reci da je auto ok. Ne smrdi niti mirisi, jednostavno ok i best buy u cijenovnom razredu skupih igracaka od 55k. Veliki i naj najveci plus je mreza punionica koje su na zapadu na "svakom" uglu. Nije da mi treba jer punim doma ali bili smo u Istri i gore na sjeveru Italije pa auto potegne tam i natrag bez punjenja. Sve jedno smo punili jer jos sam friski pa imam range anxiety, ali mogao sam i bez punjenja. Punjenje ili dopunjavanje koje nam je bilo nepotrebno traje krace nego dok se svi ispisamo, operemo ruke i sjednemo u auto. Performanse auta su bonkers i imam osjecaj da budem trebal nove gume prije zime jer se vozim s autom ko da sam ga ukral, jednostavno je gust kak auto potegne. Voznja sa jednom pedalom gdi auto koci kad se skines sa gasa je fenomenalna i kad sjednem u stari auto osjecam se jednostavno glupo. ICE auto za mene opce nema smisla i vise nikad dok sam ziv necu kupiti auto na unutarnje sagorijevanje. App od auta je super, funkcije klimtizacije dok auto stoji, snimanje ljudi koji se motaju oko auta i softver auta je jednostavno vrhunski napravljen. Zenin telefon osposobiti kao kljuc je jednostavno slanje poruke na WhatsApp gdi ona prihvati te aktivira u Tesla Appu. Kalkuliranje dometa i koliko bude % na odredistu radi savrseno. Softver i performanse auta su ludnica.

 

Sad da krenemo o minusima. Nema 360 kameru, ono smece kaj mi pokazuje u rikverc kad parkiram je kak sam napisal smece. Ako idem prema naprijed kroz uski uski prolaz u garazu ne mogu vidjeti koliko sam blizu rubniku sa prednjom osovinom i zena je prvi tjedan ogrebala felgu, felga je crna i ogrebotina se super vidi. Crte koje pokazuju kak se parkiram u rikverc su useless. Tempomat je previse osjetljiv na bicikliste i kad ga vidi na 50m srusi brzinu toliko da me izluduje! Tempomat i kontrole istog su lose te zvuk koji svaki put proizvede je katastrofa! Znaci vozis djecu koja spavaju i svaki put kad palis tempomat proizvede neki debilni ping koji je nepotreban. Nema Android Auto niti Apple Carplay iz razloga jer uzimaju 10€ mjesecno za pretplatu za online Services. To znaci da ako ocu Waze moram koristit telefon prek Bluetooth ko da sam u proslom stoljecu. Auto nema parkirne senzore nego s kamerom kalkulira i imam nula povjerenja u taj sustav. Auto nema HUD!!!! HUD je zakon i imam ga na starom autu koji je iz 2016. godine! Napredni Autopilot kosta 3800€ i onaj jos napredniji kosta 7500€, Kinezi to daju besplatno i nisu nista losiji ili su bolji, ovisno o marki. Kupil sam nekih 200€ extras za auto koje svi ostali auti imaju po defoltu i sad kad sam ga spimpal sam koliko toliko zadovoljan.

 

Kad i ako se Kinezi dokazu ovo mi bude prva i zadnja Tesla.

Jedini spas za Teslu je biznis sa robotima jer kad nestane subvencija i carbon credits prestaju biti profitabilni. Problem je kaj ih Kinezi kopiraju i kad je Musk rekel da bude robote prodaval za 30k BYD je rekao da budu oni prodavali za 15k a mozemo se kladiti da budu identicni.

 

 

Evo izasao kineski test tih ADAS sustava, gdje Tesla mete pod s njima 

https://carnewschina.com/2025/07/24/chinas-massive-adas-test-36-cars-15-hazard-scenarios-216-crashes/

Al pusti sad to, imam par pitanja u vezi Y pa sam ti poslao privatnu poruku

5 godina
offline
Re: Još jedan loš tromjesečni period za Teslu
slitinabakra kaže...

 

 

Evo izasao kineski test tih ADAS sustava, gdje Tesla mete pod s njima 

https://carnewschina.com/2025/07/24/chinas-massive-adas-test-36-cars-15-hazard-scenarios-216-crashes/

Al pusti sad to, imam par pitanja u vezi Y pa sam ti poslao privatnu poruku

 

U tesli su prilično rano krenuli sa ADASom pa ima tu startnu prednost, ali njihov najveći problem je izostanak LIDARA i tvrdoglavost muska koji ga odbija ugraditi. Kako ADAS drugih proizvođača krene sazrijevati tako će biti sve bolji od teslinih jer njihov problem je hardwareski i ne može se samo tako riješiti nekim software updateom...

5 godina
offline
Re: Još jedan loš tromjesečni period za Teslu
Gallu kaže...
slitinabakra kaže...

 

 

Evo izasao kineski test tih ADAS sustava, gdje Tesla mete pod s njima 

https://carnewschina.com/2025/07/24/chinas-massive-adas-test-36-cars-15-hazard-scenarios-216-crashes/

Al pusti sad to, imam par pitanja u vezi Y pa sam ti poslao privatnu poruku

 

U tesli su prilično rano krenuli sa ADASom pa ima tu startnu prednost, ali njihov najveći problem je izostanak LIDARA i tvrdoglavost muska koji ga odbija ugraditi. Kako ADAS drugih proizvođača krene sazrijevati tako će biti sve bolji od teslinih jer njihov problem je hardwareski i ne može se samo tako riješiti nekim software updateom...

 
Naravno slazem se u potpunosti, al trenutno kad gledas svi ti auti su u istom cijenovnom kosu, tako da bi rade Teslu 

16 godina
offline
Re: Još jedan loš tromjesečni period za Teslu
NEW_MAN , te stvari koje si pobrojao kao minuse, meni je to jednostavno bio blocker da dam te novce za auto koji nema osnovne stvari koje ocrkujem u toj cijeni. Da ne kazem da unutra izgleda ko yugo 45, jefino yugo ima polugu za zmigavce i brisace 😂.
A kinezi vec i po softweru jako blizu, bas citam da byd , barem u kini, pusta god eye sustav na sva vozila, od najjeftinijeg do najskupljeg, naravno ovisno o senzirima koje vozilo ima bit ce nekih ogranicenja. Navodno to vec jako dobro radi, jos uvjek ne kao tesla, ali jako blizu
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Još jedan loš tromjesečni period za Teslu
@Pixel ali pazi do kraja godine izlazi jeftiniji Model Y s jeftinijim materijalima 😂😂😂😂😂😂😂😂
16 godina
offline
Re: Još jedan loš tromjesečni period za Teslu
Mozda izbace drugi red sjedala, volan, jedan kotač 😂
 
3 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice