Uh ako nista Kinezi stvarno prave lijepa "kola" :D
Geely srednje veličine je Cityray, a koji vrlo dob
- poruka: 34
- |
- čitano: 15.422
- |
- moderatori:
vincimus
1.5 motor i 4 spulje :) Kinezi ko hotwheels autići.
Sto od Svaba dobijes za 30k eur? Jel' daju extra tocak s felgom? Ili daju onaj mini-wheel. A imaju tvornice 700km od nas
Trebalo je da se ove stvari dogode da ih centriraju, u maniri Ante Pavlovica.
Sto od Svaba dobijes za 30k eur? Jel' daju extra tocak s felgom? Ili daju onaj mini-wheel. A imaju tvornice 700km od nas
Trebalo je da se ove stvari dogode da ih centriraju, u maniri Ante Pavlovica.
Dobijes Diesel Tiguana sa nula opreme i 17" kotacima. Ako ga spimpas da ima opremu kao ovaj Geely onda zavrsis na 47k.
Vidio sam na moru par tih Geely auteka i onaj mali Coolray je kicasti, over the top i ciljana publika su mladi mladi.
Cityray, Starray zgledaju ko mini Cadilac Escalade i izgledaju dobro.
Tiguana nećeš dobit ispod 39.000€ - i taj će imat drvenu klupu i plastični volan. Ako želiš bar malo opreme to će bit oko 45.000€. Tako da nije ni čudo da se ljudi okreću kinezima, jednostavno nude više za manju cijenu.
https://konfigurator.volkswagen.hr/cc-hr/hr_HR_VW22/V/auv/201?variant=Plus
Imam osjećaj da svi hvale te kineze i to ne mislim u negativnom kontekstu a nitko ih na kraju ne kupuje
Imam osjećaj da svi hvale te kineze i to ne mislim u negativnom kontekstu a nitko ih na kraju ne kupuje
Lako je okvirno hvaliti, teže je investirati u nešto što će stvarno stanje pokazati za koju godinu.
To je općeniti problem Kineza.
Pa meni se čini da ih i kupuju . Jer ono, nije da su baš egzotika, kako bi se reklo. Vidim više tih nekih kineza nego recimo Alfa Romeo, i slične "naše" "normalne" brandove. Penju se oni konstantno u prodajnim brojkama, što uzimajući sve u obzir i ne čudi.
Isto je bilo i sa KIA-om i Daciom. Ispočetka nitko nije vjerovao da će to zaživit, ali cijena igra jako bitno ulogu. Prosječan kupac gleda samo cijenu i omjer uloženog/dobivenog.
Isto je bilo i sa KIA-om i Daciom. Ispočetka nitko nije vjerovao da će to zaživit, ali cijena igra jako bitno ulogu. Prosječan kupac gleda samo cijenu i omjer uloženog/dobivenog.
Je, samo su trebala desetljeća. A Kinezi su tu par godina, realno, bez ikakvog ozbiljnog postprodajnog iskustva.
Šta očekuješ da će bit iskustva, da će se auti zaplit u vožnji, prevrnut sami od sebe, što točno te muči kod kineza? Nisu oni jučer počeli radit aute, zadnjih 20 godina proizvode i usavršavaju modele na svom tržištu.
Ako ti se ne sviđaju nemoj ih kupovat. Tržište će odlučit da li želi pre skupe njemce ili prihvatljive kineze, vrlo jednostavno :-) U svakom slučaju, svaka konkurencija je dobra.
Rusi cijenu, radi s gubitkom...
Nakon toga nemas konkurenciju i pumpaj cijene a ovce nek placaju...
Vec videno na drugim stvarima...
A o ovisnosti Europe o autoindustriji da i ne govorimo. Svako drugo radno mjesto vezano je za autoindustriju...
Kaže u tekstu:
"Tu je Apple CarPlay, dok je umjesto Android Auta tu AutoDo"
Bilo bi dobro da se malo istražilo i napisalo kaj je to AutoDo, jer ja (a pretpostavljam većina ostale ekipe) nema pojma o tome... Najlakše je samo kopi-pejst PR članka napisati i vozikati se free uokolo :/
Imam osjećaj da svi hvale te kineze i to ne mislim u negativnom kontekstu a nitko ih na kraju ne kupuje
Mislim da mnogi racunaju s tom logikom ali zanemaruju Kinesku praksu "dugog marsa". Jer ta ekipa se ne zaje... i rade planski, da ubiju do kraja, a ne samo rane. A resursa imaju.
Ukratko, sve rezerve na stranu, ako Kina nastavi tom putanjom 10 godina, uzet ce dobar dio trzista, kao nekad Hyundai, pa KIA itd.
Jer gledam broj Dacia Dustera na Njemackim cestama, da se prenerazis.
Nekada je Svabi bilo ispod casti prici tako necemu poput Dacie, sada idu kao vruce kifle.
A i danas vam se auti kupuju ko nekad laptopi. Da dura par godina i onda kupi drugi. Nije to ko nekad da sad auto treba vozit 20 godina . Konzumerizam braćo na max, samo kupuj kupuj. Kog boli k..c koliko će trajat? Kupuj drugi i amen.
1.5 motor i 4 spulje :) Kinezi ko hotwheels autići.
Ne držim do kineskih vozila ni malo, ali ako ništa drugo, barem je auspuh pravi. Kad vidim kromirane plastične rozete kod EU vozila koja su 3-4 puta skuplja, odmah dobijem proljev
Isto je bilo i sa KIA-om i Daciom. Ispočetka nitko nije vjerovao da će to zaživit, ali cijena igra jako bitno ulogu. Prosječan kupac gleda samo cijenu i omjer uloženog/dobivenog.
Je, samo su trebala desetljeća. A Kinezi su tu par godina, realno, bez ikakvog ozbiljnog postprodajnog iskustva.
Geely je doslovno vlasnik Volva od 2010, vjerujem da su skupili barem nešto iskustva.
Šta očekuješ da će bit iskustva, da će se auti zaplit u vožnji, prevrnut sami od sebe, što točno te muči kod kineza? Nisu oni jučer počeli radit aute, zadnjih 20 godina proizvode i usavršavaju modele na svom tržištu.
Ako ti se ne sviđaju nemoj ih kupovat. Tržište će odlučit da li želi pre skupe njemce ili prihvatljive kineze, vrlo jednostavno :-) U svakom slučaju, svaka konkurencija je dobra.
Nije problem hoće li se prevrnuti, problem je hoće li se onda zapaliti i hoćeš li naći limariju u razumnom vremenu i po razumnoj cijeni. Realno, iz perspektiva automotive industrije oni nisu počeli proizvodnju jučer nego jutros, treba tu vremena da sve sjedne na mjesto.
Tržište će itekako odlučiti, samo se ni tržište neće u jako kratkom vremenu orijentirati isključivo na Kineze, posebno starije generacije. Mlađe nemaju problem s "Made in China" robom, starije već da.
Je, samo su trebala desetljeća. A Kinezi su tu par godina, realno, bez ikakvog ozbiljnog postprodajnog iskustva.
Geely je doslovno vlasnik Volva od 2010, vjerujem da su skupili barem nešto iskustva.
Je, zato kod nekih hibrida imaju Volvo motore, samo to nije nešto što se razvija preko noći i očekuje da radi bez problema na duže staze.
Imam osjećaj da svi hvale te kineze i to ne mislim u negativnom kontekstu a nitko ih na kraju ne kupuje
Vozim BYD Atto 3 vec godinu dana skoro (elektricni) i mogu ti reci SAVRSEN! Znaci upravo sto gore govore u cijeni od 30k eura dobio sam APSOLUTNO SVE! Za istu opremu Tesla 3 me kostala oko 60k :D znaci duplo. Sad cekam Xiaomi da dodje i uzimam ODMAH!
Imam osjećaj da svi hvale te kineze i to ne mislim u negativnom kontekstu a nitko ih na kraju ne kupuje
Vozim BYD Atto 3 vec godinu dana skoro (elektricni) i mogu ti reci SAVRSEN! Znaci upravo sto gore govore u cijeni od 30k eura dobio sam APSOLUTNO SVE! Za istu opremu Tesla 3 me kostala oko 60k :D znaci duplo. Sad cekam Xiaomi da dodje i uzimam ODMAH!
Probal sam Sealion 7 i auto je svemirski brod da se sposeres ali mi je premali prtljaznik te leasing kamata nema smisla. Atto 2 sam vidio na sajmu skakal po njemu i autek je u tom cijenovnom razredu bolji od svega elektricnog made in EU.
Mi smo uzeli Y i u 2,5 mjeseca sam natukel 7k km. Vozim se none stop i sve kaj zasparam na bengi budem potrosil na gume
Bili smo u Istri, Dalmaciji i Italiji. Sve bez drame i nula problema.
Sljedeci auto mi ne bude Tesla nego Xpeng ili Xiaomi. Googlajte novi Xpeng P7. To kad dojde u EU bude jeftinije od Tesle 3 a auto je prekrasan.
Geely ima isto i EV koji je vise nego dobar, ovi Escalade lookalike mi se bas dopadaju.
Ne držim do kineskih vozila ni malo, ali ako ništa drugo, barem je auspuh pravi. Kad vidim kromirane plastične rozete kod EU vozila koja su 3-4 puta skuplja, odmah dobijem proljev
Ma nije problem ni rozeta, ako cjelokupna prica ima smisla. Usparao si, ubacio nesto sto oponasa nesto drugo. Okay, ali proslijedi ustedu dalje. Nego na kraju godine grohotom broje lovu i smiju se kako smo glupavi mi koji damo paru za njihove proizvode.
isto tako, kad vidim neke "trznica u Banja Luci" fore gdje mi komad profila, mini plastikice za auto prodajes po 7-8 EUR, a proizvodna cijena ne moze biti vise od 2 centa, e tu zakuham.
A sada kada ih Geely i sl penetriraju i navlace kao ribarsku cizmu bez predigre, sad cvile. E pa nemate simpatije, sorry.
Kad se u Kini organski (ili državno) napravi čistka među 243643562 proizvođača automobila koje imaju sad, onda ćemo i mi imati osjećaj za kvalitetu i odnos uloženo/dobiveno.
Geely mi je jedan od Kineskih proizvođača koji mi imaju lijep eksterni dizajn. Nemam ništa protiv konkurencije (zdrave), a i treba stati na rep Europskim lopovima od proizvođača. Da jedan je*** Peugeot 3001 počinje od 35k EUR je van svake pameti. I to ne električni, gdje je sve iz Kine dovučeno, ne hibrid toliko košta početni model.

Imam osjećaj da svi hvale te kineze i to ne mislim u negativnom kontekstu a nitko ih na kraju ne kupuje
Vozim BYD Atto 3 vec godinu dana skoro (elektricni) i mogu ti reci SAVRSEN! Znaci upravo sto gore govore u cijeni od 30k eura dobio sam APSOLUTNO SVE! Za istu opremu Tesla 3 me kostala oko 60k :D znaci duplo. Sad cekam Xiaomi da dodje i uzimam ODMAH!
Probal sam Sealion 7 i auto je svemirski brod da se sposeres ali mi je premali prtljaznik te leasing kamata nema smisla. Atto 2 sam vidio na sajmu skakal po njemu i autek je u tom cijenovnom razredu bolji od svega elektricnog made in EU.
Mi smo uzeli Y i u 2,5 mjeseca sam natukel 7k km. Vozim se none stop i sve kaj zasparam na bengi budem potrosil na gume
Bili smo u Istri, Dalmaciji i Italiji. Sve bez drame i nula problema.
Sljedeci auto mi ne bude Tesla nego Xpeng ili Xiaomi. Googlajte novi Xpeng P7. To kad dojde u EU bude jeftinije od Tesle 3 a auto je prekrasan.
Geely ima isto i EV koji je vise nego dobar, ovi Escalade lookalike mi se bas dopadaju.
Ja sam Y vozio nekih 3 mjeseca i necu te lagati, sa full opremom auto je jexxn! :D ali BYD skoro sa svime ako ne i vise za duplo manje para. Ali mislim da kad dodje Xiaomi YU7 da necu kupovat nista godinama :D jos u crvenoj boji uzmem i eto mi moj "Ferrari" SUV za 30-40k :D
Imam osjećaj da svi hvale te kineze i to ne mislim u negativnom kontekstu a nitko ih na kraju ne kupuje
Vozim BYD Atto 3 vec godinu dana skoro (elektricni) i mogu ti reci SAVRSEN! Znaci upravo sto gore govore u cijeni od 30k eura dobio sam APSOLUTNO SVE! Za istu opremu Tesla 3 me kostala oko 60k :D znaci duplo. Sad cekam Xiaomi da dodje i uzimam ODMAH!
Probal sam Sealion 7 i auto je svemirski brod da se sposeres ali mi je premali prtljaznik te leasing kamata nema smisla. Atto 2 sam vidio na sajmu skakal po njemu i autek je u tom cijenovnom razredu bolji od svega elektricnog made in EU.
Mi smo uzeli Y i u 2,5 mjeseca sam natukel 7k km. Vozim se none stop i sve kaj zasparam na bengi budem potrosil na gume
Bili smo u Istri, Dalmaciji i Italiji. Sve bez drame i nula problema.
Sljedeci auto mi ne bude Tesla nego Xpeng ili Xiaomi. Googlajte novi Xpeng P7. To kad dojde u EU bude jeftinije od Tesle 3 a auto je prekrasan.
Geely ima isto i EV koji je vise nego dobar, ovi Escalade lookalike mi se bas dopadaju.
Ja sam Y vozio nekih 3 mjeseca i necu te lagati, sa full opremom auto je jexxn! :D ali BYD skoro sa svime ako ne i vise za duplo manje para. Ali mislim da kad dodje Xiaomi YU7 da necu kupovat nista godinama :D jos u crvenoj boji uzmem i eto mi moj "Ferrari" SUV za 30-40k :D
Ako se docepam YU7 to ima da vozim do smrti i da me pokopaju u njemu. Za pet godina mi istice leasing na Y i mislim ga otkupiti, naravno ako ne bude problema u ovih pet godina. Nakon toga Xiaomi YU7 ili eventualno XPeng G7 ili ovaj novi novi P7.

Naravno da ih nitko normalan ne kupuje kad ih nema gdje servisirati, a u slucaju ikakvog sudara moze ga samo odvest na auto groblje.
Hahahahahaha, taj drek ce krepat za 3 godine i nakon toga nema servisa pa mozes samo na deponij s njime.
Naravno da ih nitko normalan ne kupuje kad ih nema gdje servisirati, a u slucaju ikakvog sudara moze ga samo odvest na auto groblje.
Kako nema servisa kad sve autokuće koje ih prodaju imaju i servise? Trenutno ih je 13 u hrvatskoj. A osim ovlaštenih, može ga servisirati i bilo koji mehaničar pošto su to jednostavni bezinski motori.