Nije lako mrtvog konja natjerat da trči al svejedno hvale vrijedan pokušaj
Formula 1 od 2021. godine donosi "seksi" bolide i
- poruka: 25
- |
- čitano: 7.788
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
"Vikendi u kojima se održavaju utrke bit će skraćeni na samo tri dana, od petka do nedjelje, pa treninga četvrtkom više neće biti."
Četvrtak je ukinut prije x godina.
Četvrtkom je samo Monte Carlo, a petak slobodan.
"otkako su preuzeli vlasništvo nad najpopularnijim automobilističkim (ali i općenito) sportom na svijetu"
Da, al k...u najpopularnijim. Pa kako ovo uopce netko moze napisati?
Od kad je to formula popularna kao nogomet, tenis, kosarka, rugby... dalo bi se prodiskutirati da su i kriket, baseball, skijanje... popularniji od formule. I kada je bila na vrhuncu popularnosti nije bila ni blizu popularna kao nogomet i ostali. Pa bar malo razmislite prije nego nesto napisete.
Jedna od bitnih promjena je uvođenje "ground effect-a", šteta što nije spomenuto u članku.
IMHO bolidi vjerojatno neće ovako izgledati.
Opet će se naći momčad koja će dominirati/koristit rupe u pravilniku, male momčadi opet nemaju nikakve šanse, razvoj potpuno novog bolida košta previše $.
A kaj s sexy tetama? to ne dize gledanost
Hm, bolidi forume 1 i dosada su izgledali vrlo efektivno. Sada će izgledati još efektivnije. Pitanje je samo koliko će dizajn utjecati na performanse samoga bolida.
Za mlađe koje se želi privući brijem da bi bolje bilo da ih se ide nekim drugim putem uvoditi u svijet automobilizma. Ono da znaju prinicip rada motora sa unutrašnjim izgaranjem, fiziku materijala, aerodinamiku, itd.
Tako se stvara publika koja ostaje vjerna do kraja života, te prati automobilistički sport bez obzira na sve.
Ovako mi više liči da žele privući fejk fanove koji će klikati sa svojih mobitela, tableta i kompjutere, ne kužeći ništa previše, ali bude trošila pare.
Nešto slično kao i tzv. ljubitelji prirode koji ne žiki razliku između bukve i graba, recimo.
Nisam neki preveliki ljubitelj formule 1, te mi fanovi iste više liče na navijače Medveščaka koju su vjerno pohodili utakmice dok je bio trend ići gledati hokej na ledu.
Drugo je priča sa faktičnim fanovima. Sa njima je veliko zadovoljstvo raspravljati, ali malo manje sa ovima drugima.
Hm, bolidi forume 1 i dosada su izgledali vrlo efektivno. Sada će izgledati još efektivnije. Pitanje je samo koliko će dizajn utjecati na performanse samoga bolida.
Za mlađe koje se želi privući brijem da bi bolje bilo da ih se ide nekim drugim putem uvoditi u svijet automobilizma. Ono da znaju prinicip rada motora sa unutrašnjim izgaranjem, fiziku materijala, aerodinamiku, itd.
Tako se stvara publika koja ostaje vjerna do kraja života, te prati automobilistički sport bez obzira na sve.
Ovako mi više liči da žele privući fejk fanove koji će klikati sa svojih mobitela, tableta i kompjutere, ne kužeći ništa previše, ali bude trošila pare.
Nešto slično kao i tzv. ljubitelji prirode koji ne žiki razliku između bukve i graba, recimo.
Nisam neki preveliki ljubitelj formule 1, te mi fanovi iste više liče na navijače Medveščaka koju su vjerno pohodili utakmice dok je bio trend ići gledati hokej na ledu.
Drugo je priča sa faktičnim fanovima. Sa njima je veliko zadovoljstvo raspravljati, ali malo manje sa ovima drugima.
Što je to efektivni izgled?
Koje to mlade zanima aerodinamika i fizika materijala? Takvi koje to zanima na kraju i zavše radeći za neke od konstruktora. Fanovi su obični ljudi, masa i njih se privlači površnim stvarima. Nakon toga dolaze ljubitelji i oni koji zbilja kuže što se događa, a takvih nije puno kao i u svim drugim sportovima ili granama društva.
Netflixov dokumenatarac i Codemastersova igra su bili top potezi za privlačenje novih fanova.
Nešto mi za sada niti smrde niti mirišu bolidi s ovakvim designom !
Nekako mi designom pomalo lagano vuku na one američanske formule!
Osim uzostanaka lijepih dama, sve više postaju LMP1 i Radio Controlled.
Al bilo je vrhunskih utrka ove sezone.
Pogotovo Austria, Njemačka, Italija i malo manje Spa.
"Vikendi u kojima se održavaju utrke bit će skraćeni na samo tri dana, od petka do nedjelje"
Ja sam mislio da samo naše javne službe imaju trodnevne vikende.
Ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak, mala subota, subota, nedjelja.
A kaj s sexy tetama? to ne dize gledanost
radi rodne ujednačenosti, imat ćemo i sexy stričeke.
Na sve uvjete oko poslovanja MAX TV paketa sam imao kada su počeli sa EUROSPORT kanalom, kada su prenosili Ligu Prvaka, kada je bio DISCOVERY CHANNEL, Formule 1 pa i zbog Premiership nogometa !
Sada sam samo ostao na Premiership prvenstvu i F1!
Ako 2021 ne vrate Ligu Prvaka, selim se dalje, gdje nude bolje popunjen paket programa !
Mislim da je F1 zapostavila ne samo razvoj sporta i reagirala na tehnološke napretke u vidu "ajmo otežati najboljim" i ne dirajući njihov džep (negativno) do sad, napravila dosta štete. Tak je bilo prvi put s turbom, aktivnim ovjesom, aktivnim aerom, elektronikom, pa do ajmo smanjivati cilindre i obujam... Niš pametnog. Formula 1 je napredovala čist vredu dok je bila egzotična, dok je bila "cool". Sad kad im krene e-sport svi novi klinci će radije bauljati pred monitorom, nego voziti karting.
Nije to problem s F1. Tak će biti i s WRC. Iako WRC je zadnje dvije godine više nego odličan!
Nogomet igraju svi. Prilike je puno. Ruku na srce da dođeš u prvu ligu bilo koje lige u top 20, vjerojatno ćeš živjeti odlično. Svaki dan ima primjera "malog čovjeka" koji je postao superstar. F1 vozač prolazi svašta 15tak godina. Mjesta ima za 30-tak ljudi. Svi ostali idu u "niži" rang.
Ali F1 bolidi imaju dva elektromotora, kako samo možeš pisati neistine
Ferrari je danas predstavio novi F1 bolid za 2019. s kojim su obilježili 90. obljetnicu postojanja Ferrarija i s kojim žele osvojiti prvi naslov prvaka nakon 2008.
V6 motor
Kapacitet: 1600 cc
Najveći broj okretaja: 15000 o/min
Jedan turbo
Najveći protok goriva: 100 kg/sat
Najveća količina goriva za utrku: 100 kg
Konfiguracija: V6 90°
Provrt 80 mm
Hod 53 mm
Četiri ventila po cilindru
Izravno ubrizgavanje goriva, max. 500 bar
Ferrari je danas predstavio novi F1 bolid za 2019. s kojim su obilježili 90. obljetnicu postojanja Ferrarija i s kojim žele osvojiti prvi naslov prvaka nakon 2008.
V6 motor
Kapacitet: 1600 cc
Najveći broj okretaja: 15000 o/min
Jedan turbo
Najveći protok goriva: 100 kg/sat
Najveća količina goriva za utrku: 100 kg
Konfiguracija: V6 90°
Provrt 80 mm
Hod 53 mm
Četiri ventila po cilindru
Izravno ubrizgavanje goriva, max. 500 bar
Imaš nepotpune i neke krive podatke, ne znam koliko pratiš F1 tehnologiju, ovo što si naveo je ICE to nije cijeli "F1 power unit" kako se danas naziva F1 motor.
Dakle fale ti MGU-H,MGU-K,ES,CE
U potpunosti se slažem
Kako predmeti mogu biti seksi?? Netko bi trtio bolid??
Kako predmeti mogu biti seksi?? Netko bi trtio bolid??
Ajd priznaj da bi omastio brk, baš ima lijepu cijev odpzoadi
Kako predmeti mogu biti seksi?? Netko bi trtio bolid??
Ajd priznaj da bi omastio brk, baš ima lijepu cijev odpzoadi
Hahahaha... Uljepšao si mi jutro... 🤣🤣🤣🤣🤣
Kako predmeti mogu biti seksi?? Netko bi trtio bolid??
Ajd priznaj da bi omastio brk, baš ima lijepu cijev odpzoadi
Hahahaha... Uljepšao si mi jutro... 🤣🤣🤣🤣🤣