Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više CO₂

poruka: 19
|
čitano: 7.650
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više CO₂".
6 godina
offline
Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više CO₂

Iz teksta : "Povećana veličina i težina vozila te kupovina SUV vozila s pogonom na sva četiri kotača glavi su razlozi zagađenja".

 

Krajnje je vrijeme da se uvede veći porez na veće zagađivače. Ali za osobe koje imaju problema sa ulaženjem/izlaženjem iz nižih auta, ako dobiju od doktora dokaz da imaju velikih problema sa kralježnicom njih ne treba oporezivati za SUV vozila radi zdravstvenih ograničenja.

 
5 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
ajimerej kaže...

Iz teksta : "Povećana veličina i težina vozila te kupovina SUV vozila s pogonom na sva četiri kotača glavi su razlozi zagađenja".

 

Krajnje je vrijeme da se uvede veći porez na veće zagađivače. Ali za osobe koje imaju problema sa ulaženjem/izlaženjem iz nižih auta, ako dobiju od doktora dokaz da imaju velikih problema sa kralježnicom njih ne treba oporezivati za SUV vozila radi zdravstvenih ograničenja.

 Ne moras imati pogon na sva 4 zbog kicme...

16 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
ajimerej kaže...

Iz teksta : "Povećana veličina i težina vozila te kupovina SUV vozila s pogonom na sva četiri kotača glavi su razlozi zagađenja".

 

Krajnje je vrijeme da se uvede veći porez na veće zagađivače. Ali za osobe koje imaju problema sa ulaženjem/izlaženjem iz nižih auta, ako dobiju od doktora dokaz da imaju velikih problema sa kralježnicom njih ne treba oporezivati za SUV vozila radi zdravstvenih ograničenja.

Suzuki Ignis iz 2005. je imao 990kg i 3,7m te 18cm udaljenosti od zemlje. (Ima i današnji iste dimenzije, ali je "distinct choice" po pitanju izgleda...)

 

T-Roc, prosječne težine od 1400kg, dug je 4,5m i ima 16mm od zemlje.

 

Model Y teži 2000kg ima 4,7m te 16cm od zemlje.

 

Prodaja u EU:

Ignis - 45 000 godišnje

T-Roc, Y - preko 250 000 godišnje

 

(Yaris Cross - sa 185 000 prodanih - je dosta bolji po pitanju dimenzija, pa može vaga ode i na tu stranu.... LOL neće)

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
protjeran
offline
Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više CO₂

Mdaa ceste i uvjeti na njima Tamodole su isti kao i EU/Ameriki/Kini, pa moraju voziti strujiće i gradske autiće po zapovijedi ovih redikula iz sekte Crkva Presvetlog Zatoplenja koji su potpuno odvojeni od stvarnosti. Usput sve te sporazume/norme/standarde/enciklike mogu samo objesiti prvom mačku o rep, jer:

 

https://ourworldindata.org/grapher/annual-co2-emissions-per-country?country=OWID_ASI~OWID_EUR~OWID_NAM~OWID_SAM~OWID_AFR~OWID_WRL

 

 

 

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.2.2024 22:15 (memulica).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
memulica kaže...

Mdaa ceste i uvjeti na njima Tamodole su isti kao i EU/Ameriki/Kini, pa moraju voziti strujiće i gradske autiće po zapovijedi ovih redikula iz sekte Crkva Presvetlog Zatoplenja koji su potpuno odvojeni od stvarnosti. Usput sve te sporazume/norme/standarde/enciklike mogu samo objesiti prvom mačku o rep, jer:

 

https://ourworldindata.org/grapher/annual-co2-emissions-per-country?country=OWID_ASI~OWID_EUR~OWID_NAM~OWID_SAM~OWID_AFR~OWID_WRL

 

 

 

 A kaj bi ti, US+EU 700 milijuna, sve skupa sj. amerika i eu 1 milijarda. Azija - 4,5 milijardi ljudi. 4,5 puta više ljudi, a emisije 2 puta. Dakle, mi emitiramo dva puta više po glavi s tim da oni proizvode većinu stvari koje mi koristimo. I da, kad su auti u pitanju, Kina je naprednija od nas - 25% auta prošle godine BEV. Računa se da će do 2026 dostići 50%. U kini prodano više nego u ostatku svijeta, zajedno.

Vjetar - u Kini instalirano više nego u ostatku svijeta zajedno.

solarni paneli - u Kini instalirano više nego u ostatku svijeta zajedno

Ja rekoh
16 godina
protjeran
offline
Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više CO₂

Mda poznata floskula o kineskim herojima ekologije, a ono moga si reć ljudima na što lože te strujiće? Oklen im struja? Koliko je otvoreno ili se planira termoelektrana? Ili nedajbože nuklearki? Ili kako izgleda krajolik oko rudnika rijetkih metala/litija ili kako izgleda kemijska i ostala industrija po Kini? Jel sve po EU standardima? Sve se zeleni, jelda?

 

Ajd nemoj se sramiti. 

 

Usput svatko tko se dosad uspinjao na ljestvici napretka je intenzivno koristio (isključivo) fosilna goriva, pa sad vidimo uspon Azije na pogon fosilnih goriva i za koje vrijeme će i Afrika odj*bat ove neokolonijaliste iz EU/Amerike i krenuti tim utabanim putem. Tamo imaš npr. Nigeriju koja sad ima populaciju od preko 200 milijuna.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.2.2024 22:58 (memulica).
Moj PC  
1 4 hvala 0
15 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
wyks kaže...
ajimerej kaže...

Iz teksta : "Povećana veličina i težina vozila te kupovina SUV vozila s pogonom na sva četiri kotača glavi su razlozi zagađenja".

 

Krajnje je vrijeme da se uvede veći porez na veće zagađivače. Ali za osobe koje imaju problema sa ulaženjem/izlaženjem iz nižih auta, ako dobiju od doktora dokaz da imaju velikih problema sa kralježnicom njih ne treba oporezivati za SUV vozila radi zdravstvenih ograničenja.

Suzuki Ignis iz 2005. je imao 990kg i 3,7m te 18cm udaljenosti od zemlje. (Ima i današnji iste dimenzije, ali je "distinct choice" po pitanju izgleda...)

 

T-Roc, prosječne težine od 1400kg, dug je 4,5m i ima 16mm od zemlje.

 

Model Y teži 2000kg ima 4,7m te 16cm od zemlje.

 

Prodaja u EU:

Ignis - 45 000 godišnje

T-Roc, Y - preko 250 000 godišnje

 

(Yaris Cross - sa 185 000 prodanih - je dosta bolji po pitanju dimenzija, pa može vaga ode i na tu stranu.... LOL neće)

 

 što želiš reći ?????

 

Ignis (model od 2017- ) je najbolji gradski auto, i žao mi je što sam ga prodao, ali ne mogu imati dva auta (htio sam ga za malu ostaviti)...

 

s mojom teškom nogom, 4.8 l/100, a blagohibridni vele da skida 3-4 dcl....

 

to što se traže penisni ekstenderi a ne auti koji čovjeku treba.... e to je pitanje....

Ju je je? Je ju je!
6 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
Memulica možda crkva svetog očišćenja misli tako smanjiti smog iz gradova. Zar nije bolje da smanjimo broj dizelaša koji nas truju i smrde a povećamo broj strujića koji nit mire, nit smrde ;)
A to što el. energiju dobivamo većinom od fosilnih gotova hebi ga, bolje ne možemo ali barem su te elektrane izvan gusto naseljenih područja, za razliku od dizelaše koji su pokraj nas. Samo jedna misao.
16 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
Stric_Jura kaže...
što želiš reći ?????

 

Ignis (model od 2017- ) je najbolji gradski auto, i žao mi je što sam ga prodao, ali ne mogu imati dva auta (htio sam ga za malu ostaviti)...

 

s mojom teškom nogom, 4.8 l/100, a blagohibridni vele da skida 3-4 dcl....

 

to što se traže penisni ekstenderi a ne auti koji čovjeku treba.... e to je pitanje....

Pohvale, samo pohvale, Ignis je baš (rijedak) primjer kako možeš spojiti benefit visine sa prihvatljivim gabaritima.

Prednja strana novoga je odlična, stražnja je specifična :D.

 

(Ja sam fan i starog Jimnya - novi su mi malo zgadile Gklasa prerade i to što je užasno skup. Fan sam i stare 3-vratne Vitare i Samurai. Suzuki fanboj :D.)

 

Ja sam ti pobornik japanske škole - učini puno sa malim. - i to vrijedi i za gradsku i prigradsku vožnju jelte

 

 

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
ajimerej kaže...
Memulica možda crkva svetog očišćenja misli tako smanjiti smog iz gradova. Zar nije bolje da smanjimo broj dizelaša koji nas truju i smrde a povećamo broj strujića koji nit mire, nit smrde ;)
A to što el. energiju dobivamo većinom od fosilnih gotova hebi ga, bolje ne možemo ali barem su te elektrane izvan gusto naseljenih područja, za razliku od dizelaše koji su pokraj nas. Samo jedna misao.

 Daleko od očiju daleko od srca? Neka zagađuju, ali barem nije pod nosom? 

To nije nikakvo rješenje, to je mazanje očiju. Kao i generalno EV, kako se praviti da radiš na rješenju problema dok ne radiš ništa...

16 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
ajimerej kaže...

Iz teksta : "Povećana veličina i težina vozila te kupovina SUV vozila s pogonom na sva četiri kotača glavi su razlozi zagađenja".

 

Krajnje je vrijeme da se uvede veći porez na veće zagađivače. Ali za osobe koje imaju problema sa ulaženjem/izlaženjem iz nižih auta, ako dobiju od doktora dokaz da imaju velikih problema sa kralježnicom njih ne treba oporezivati za SUV vozila radi zdravstvenih ograničenja.

 

I onda bi u HR odjednom drastično porsatao broj osoba koje imaju velikih problema sa kralježnicom pa radi toga moraju voziti SUV

Failure is always an option...
14 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
Solo761 kaže...

 Daleko od očiju daleko od srca? Neka zagađuju, ali barem nije pod nosom? 

Ideja je da je daleko od pluća, a ne od očiju.

4 godine
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
Solo761 kaže...
ajimerej kaže...
Memulica možda crkva svetog očišćenja misli tako smanjiti smog iz gradova. Zar nije bolje da smanjimo broj dizelaša koji nas truju i smrde a povećamo broj strujića koji nit mire, nit smrde ;)
A to što el. energiju dobivamo većinom od fosilnih gotova hebi ga, bolje ne možemo ali barem su te elektrane izvan gusto naseljenih područja, za razliku od dizelaše koji su pokraj nas. Samo jedna misao.

 Daleko od očiju daleko od srca? Neka zagađuju, ali barem nije pod nosom? 

To nije nikakvo rješenje, to je mazanje očiju. Kao i generalno EV, kako se praviti da radiš na rješenju problema dok ne radiš ništa...

 

Svakako bi sve štetne emisije trebalo smanjiti, ali za zdravlje čovjeka je da ako i postoje emisije da budu čim dalje urbanih središta.

9 godina
offline
Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više CO₂

Njemacka je to okej napravila..

 

Brat ima A6 S6 3.0TDI Quattro Limuzina izvedba, godisnji porez na CO2 mu je 414€

Ja za 335i e92 placam 202€, a za zenin 520i g30 114€

 

Pa ti uzmi Dizela, on za jedan plati vise nego ja za dva, ali Ja i "manje" zagadim pa je logucno

 

Jedino vozilo koje mi je na firmu registrirano(dizel) ima umanjen porez jer je "radno" vozilo, T5 kombi, i nemam ogranicenja(po centru Stuttgarta se mogu vozat ako hocu).

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
protjeran
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
Solo761 kaže...

 Daleko od očiju daleko od srca? Neka zagađuju, ali barem nije pod nosom? 

To nije nikakvo rješenje, to je mazanje očiju. Kao i generalno EV, kako se praviti da radiš na rješenju problema dok ne radiš ništa...

 

Tako je.

 

Mi ćemo se hvaliti okolo europskim rajskim vrtom i praviti ćemo se da nam energija/proizvodi dolaze proćišćeni po Duhu Svetome s neba, a ostale ko j*be. Oni neka jedu kolače.

 

Taj proces deindustrijalizacije je započeo prije nekoliko desetljeća kad je ekipa neokolonijalista umislila da će oni (opet) lijepo uživati u zelenim vrtovima i ubirati vrhnje od robova ko u 'najboljim' danima kolonijalnih carstava. Naravno da su kratkoročno i ubirali vrhnje, ali dugoročno su sami sebi iskopali grobnu jamu i to se svakim danom sve bolje vidi.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
15 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više

Bila je pred par tjedana emitirana dokumentarna emisija "Plastika - kolektivno samoubojstvo", u kojoj se ubave turističke razglednice Tajlanda dražesno upotpunjuju prizorima naselja na čamcima između kojih maltene možeš hodati od plastike koja čini gust "tepih" na površini...

 

Poveznica s EU?

 

EU mudraci u svojoj nenadjebivoj logici daju 1500 € poticaja po toni "zbrinutog" plastičnog otpada, kojeg EU-Prip(g)uzi za 500 € po toni prevoze u JI Aziju - Kina je skopčala da je to sranje od posla, pa više ne prima - a onda, sukladno teoriji i praksi "kninske kraljice", njima ide 1000 € po toni v žep...

 

Dodajmo tome i kreiranje "Carbon Capture Stocks" trgovanja CO2 "hvatanja", ludilo dobiva nove nadrealne momente...

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.2.2024 14:28 (Stric_Jura).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
Memulica:

Nije problem.

Kina ima 2,92 TW kapaciteta od čega je 1,26 RE. Imaju 55 reaktora, 22 se gradi, a planirano je još 70+.

Kaj se tiče RE, samo prošle godine su dodali 301GW kapaciteta što je 59% svega što je u svijetu napravljeno. Oni misle ozbiljno, a ti si možda u zaostatku par godina kaj se tiče njihove ozbiljnosti. Budi siguran da su u strahu da ih ameri ne odjebu kao što su Evropu pa zato skoro pa panično instaliraju bolesne količine panela i turbina jednostavno - jer mogu
Ja rekoh
16 godina
protjeran
offline
Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više CO₂

Prije nekoliko godina sam pročitao nešto što se zove u stručnom žargonu (kineska) bijela knjiga, pa znam što govorim i o čemu govorim. Ukratko Kinezima je u planu razvijati sve vrste izvora energije (uključujući i sva ona na fosilna goriva), a posebno su fokusirani na metan klatrat. Njega ima najviše tamo gdje unazad desetljeća grade vojne baze/utvrde i šire teritorijalne vode , tj. na području Južno kineskog more.

 

 

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.2.2024 18:41 (memulica).
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Automobili u dvije zemlje ispuštaju mnogo više
Solo761 kako nije nikakvo rješenje! Pa taj smog od dizelskog (a i benzinskog) automobila po gradovima ubija, to je izrazito kancerogeno. Kao što napisah bolje da strujići zuje po gradovima nego smrdljivi dizelaši. A tamo dalje nekih 100-200km da bude taj smog iz termoelektrane. Nažalost bolje od toga neznamo. A bogami mnoge od nas boli ona stvar, vidiš da tko god si može priuštiti veći/jači auto... dođe čovjeku da poželi da ima što više sirotinje. Inače da ljudi mogu, većina bi si kupila i privatni mlažnjak kao i Lamborghini V12, a vjerojatno ne jedan nego u više boja.
Zato ovi na struju su jedni spas za smanjenje smoga u gradovima.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice