Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak
- poruka: 50
- |
- čitano: 22.235
- |
- moderatori:
vincimus
Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.
Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).
Long story short, Apple je skuzio da jedini nacin da ima veliku marzu je ako sve sam proizvodi a ne da nekom na "ugovor" da sve radi za njih.
Porasla je i TESLA i APPLE dionica nakon ovoga, brijem da nije potrebno objasnjavati zasto.
Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.
Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).
Long story short, Apple je skuzio da jedini nacin da ima veliku marzu je ako sve sam proizvodi a ne da nekom na "ugovor" da sve radi za njih.
Porasla je i TESLA i APPLE dionica nakon ovoga, brijem da nije potrebno objasnjavati zasto.
A sta to apple proizvodi i gdje?
Vidjeli su kolika lova se vrti oko "AI" hajpa pa ulažu u to. Logično. Ipak su oni korporacija, a najbitnije na kraju dana jest profit.
I onda dođu auti na vodik, bolji i čišći oblik od električnih.
EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.
svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista
Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.
Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).
Ovisi šta se gleda. Tesla je trenutno na 17% što je lošije od VW-a i većine starih igrača. To nakon svih troškova izlazi kao 4-5% profita.
Di ste se baš vodika uhvatili, gore od toga ne može
Bolje onda ostati na loži, nego vodik...
EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.
svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista
Industrija uvijek kenja. Tu sam prije dvije-tri godine pisao da stari igrači očito imaju figu u džepu jer se nisu ozbiljno primili elektrifikacije.
Međutim, nepostojanje električnog automobila prihvatljive cijene proizvedenog u EU nije dokaz da je to nemoguće. BYD je u proizvodnji jeftiniji 30% od VW-a i sa svojim cijenama je konkurentan bilo kojem klasičnom automobilu. Tesla je također konkurentan - model Y je auto veličine škode Kodiaq od koje je JEFTINIJI. Model 3 radi krugove oko BMW od kojeg je JEFTINIJI. Tako da, može se samo neki NEĆE.
A nisu zvali Rimca da im da koji savjet kako privući državne i međunarodne subvencije?
EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.
svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista
Pa i trebaju.
A EV da bude u ponudi i sa cijenim na razini klasicnih auti. Pa tko voli, nek izvoli. Vjerujem da ce vecina kojima treba za mali gradski auto, a imaju privatnu kucu da ga mogu puniti preko noci ili jos bolje na solare, rađe kupit mali elektricni nego dizelski, benzinski ako su cca iste cijene. A mislim da vecina radi te male dnevne kilometraze.
Ovo sto su bili krenuli sa nebuloznim cijenama koje su zestoko skuplje od klasicnog auta, jednostavno nema smilsla, racunice, kao i to da samo EV mozes kupiti.
"Golf" klasa je koštala 15k, sad je oko 30k. Mali gradski su bili ispod 10, sad su 20+ itd...
"Golf" klasa je koštala 15k, sad je oko 30k. Mali gradski su bili ispod 10, sad su 20+ itd...
A mislim i kruh je koštao 3kn sad je eur-eur i po... sve je otišlo gore i jednostavno se ne mogu uspoređivati cijene od prije 15 godina i danas.
Niti ste ikad imali potvrđenu i provjerenu informaciju da je apple ikad radio na automobilu, a niti sada imate potvrđenu i provjerenu informaciju da je odustao od automobila.
EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.
svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista
Pa i trebaju.
A EV da bude u ponudi i sa cijenim na razini klasicnih auti. Pa tko voli, nek izvoli. Vjerujem da ce vecina kojima treba za mali gradski auto, a imaju privatnu kucu da ga mogu puniti preko noci ili jos bolje na solare, rađe kupit mali elektricni nego dizelski, benzinski ako su cca iste cijene. A mislim da vecina radi te male dnevne kilometraze.
Ovo sto su bili krenuli sa nebuloznim cijenama koje su zestoko skuplje od klasicnog auta, jednostavno nema smilsla, racunice, kao i to da samo EV mozes kupiti.
Jos bi nadodao da EV na dulje distance trenutno ne funkcioniraju jer im je vecini i kvaliteta izrade jako losa pa nisu ugodni na duge staze. Ne znam za ostale ali kada imam voznju od 3-4 sata to mi je najbitniji dio, cak mi mozda nije problem stati 30 min napunit auto (ionako bi stao na kavu putem)
EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.
svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista
Industrija uvijek kenja. Tu sam prije dvije-tri godine pisao da stari igrači očito imaju figu u džepu jer se nisu ozbiljno primili elektrifikacije.
Međutim, nepostojanje električnog automobila prihvatljive cijene proizvedenog u EU nije dokaz da je to nemoguće. BYD je u proizvodnji jeftiniji 30% od VW-a i sa svojim cijenama je konkurentan bilo kojem klasičnom automobilu. Tesla je također konkurentan - model Y je auto veličine škode Kodiaq od koje je JEFTINIJI. Model 3 radi krugove oko BMW od kojeg je JEFTINIJI. Tako da, može se samo neki NEĆE.
ili industrija mozda zna stanje na trzistu i kako ce trziste prihvatiti proizvod?
nema bas previse early adopter-a
inovatori (2,5%) i early adopteri(13.5%) cine oko 16% trzista, sad treba uzeti u obzir da se ovdje radi o jako skupim "stvarima" i jako konzervativnom trzistu te ta brojka ljudi koji su inovators i early adopters je jako mala.
ako pogledate postotak EV u ukupnom broju prodanih automobila u USA, primjetit ce te da se isto radi o 16%
EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.
svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista
Pa i trebaju.
A EV da bude u ponudi i sa cijenim na razini klasicnih auti. Pa tko voli, nek izvoli. Vjerujem da ce vecina kojima treba za mali gradski auto, a imaju privatnu kucu da ga mogu puniti preko noci ili jos bolje na solare, rađe kupit mali elektricni nego dizelski, benzinski ako su cca iste cijene. A mislim da vecina radi te male dnevne kilometraze.
Ovo sto su bili krenuli sa nebuloznim cijenama koje su zestoko skuplje od klasicnog auta, jednostavno nema smilsla, racunice, kao i to da samo EV mozes kupiti.
Jos bi nadodao da EV na dulje distance trenutno ne funkcioniraju jer im je vecini i kvaliteta izrade jako losa pa nisu ugodni na duge staze. Ne znam za ostale ali kada imam voznju od 3-4 sata to mi je najbitniji dio, cak mi mozda nije problem stati 30 min napunit auto (ionako bi stao na kavu putem)
ko je cesto na cesti problem mu je ako automobil ne moze odraditi barem 400km bez stajanja, sa prosjekom izmedu 140-150
aa komfor je stvar u kojem se najteze radi kompromis
I onda dođu auti na vodik, bolji i čišći oblik od električnih.
Ja navijam za to. Ali vodik je skup, a proizvodnja vodika je iznimno prljava tako da ti dođe na isto. Sve je isto sranje, unutarnje izgaranje, električni ili na vodik. Dok nema volje neće biti bolje. Profit je taj koji određuje napredak, ne dobrobit.
Buducnost su auti na morsku vodu, posto raste razina mora i oceana, ovo bi pomoglo da je zadrzimo na trenutnom nivou.
Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.
Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).
Ovisi šta se gleda. Tesla je trenutno na 17% što je lošije od VW-a i većine starih igrača. To nakon svih troškova izlazi kao 4-5% profita.
Ti nisi up 2 date. Jel gledas / citas financijske izvjestaje ili si te brojke izvukao negdje random?
Evo samo jedan link:
https://www.wsj.com/market-data/quotes/TSLA/financials/annual/income-statement
Koji broj pise pod "Gross Profit Margin" ?
Vezano za VW i "starih igraca" o kojoj brojki tocno pricamo?
https://ycharts.com/companies/VWAGY/profit_margin
Niti ste ikad imali potvrđenu i provjerenu informaciju da je apple ikad radio na automobilu, a niti sada imate potvrđenu i provjerenu informaciju da je odustao od automobila.
Dovoljno nas ima prijatelje u industriji da se zna da se nesto radi etc. Tesko je sakriti kada imas par tisuca ljudi koji rade na nesto takvom.
EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.
svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista
Koliko puta moramo pisati o VODIKU da nije ekonomski isplativo?
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/stories/battery-or-fuel-cell-that-is-the-question-5868
Jos bi nadodao da EV na dulje distance trenutno ne funkcioniraju jer im je vecini i kvaliteta izrade jako losa pa nisu ugodni na duge staze. Ne znam za ostale ali kada imam voznju od 3-4 sata to mi je najbitniji dio, cak mi mozda nije problem stati 30 min napunit auto (ionako bi stao na kavu putem)
Znaci mi koji se vozimo u EV-u do splita sa EV autom to radimo na nacin da koristimo magiju ili sto tocno?
Al ako se ulaze u tom smjeru doci ce do poboljsanja
I vozim tu relaciju bez stajanja
Treba mi malo manje od 3 sata, koliko tebi treba sa ev?
a jadni. nasreću, uvijek mogu pokušati s tosterima, perilicama, glačalima ... negdje mora upaliti.
a jadni. nasreću, uvijek mogu pokušati s tosterima, perilicama, glačalima ... negdje mora upaliti.
Dizel je za traktore, benzin za aute, plin je za šporete, baterije za daljinski, vodik za nuklearnu fuziju, HDZ je za Hrvatsku hercegovce, a ugljen je za glačala...
(ili tak nekak)
Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.
Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).
Ovisi šta se gleda. Tesla je trenutno na 17% što je lošije od VW-a i većine starih igrača. To nakon svih troškova izlazi kao 4-5% profita.
Ti nisi up 2 date. Jel gledas / citas financijske izvjestaje ili si te brojke izvukao negdje random?
Evo samo jedan link:
https://www.wsj.com/market-data/quotes/TSLA/financials/annual/income-statement
Koji broj pise pod "Gross Profit Margin" ?
Vezano za VW i "starih igraca" o kojoj brojki tocno pricamo?
https://ycharts.com/companies/VWAGY/profit_margin
Uspoređuješ kruške i jabuke. Gross profit je "sales" minus "cost of goods sold", i tu je Tesla na 18.3%. Ali to nije net margina, jer jos imamo troskove tipa SG&A, interest, tax, itd. te troskove kao sto su amortizacija i deprecijacija. Net margin, ili profit margin, je zarada nakon svih tih troskova, i tu je Tesla na jako dobrih 15.5%.
S druge strane, na linku koji si attachao stoji da VW ima gross margin on 17%, dakle apsolutno je usporediv s Teslom. Dakle, pojednostavljeno, cijena auta minus cijene proizvodnje istog auta je otprilike ista u postotku. No net profit margin im je dosta manji, oko 5%. E sad, pitanje za dublju analizu je zasto TESLA uspijeva biti toliko profitabilnija uz usporediv gross margin, dakle usporediv omjer cijene proizvoda i troska proizvodnje istog. Vjv sve ostale parametre imaju bolje podesene, i manji SG&A (sales, general and admin - dakle manje administracije i ostalih troskova nakacenih povrh cijene proizvodnje), i manji interest (dakle manje su financirani od strane banaka, a vise od strane dionicara kojima ne placas kamatu), i sigurno manji tax.
lako za 10 milijardi i aute. kad ce update njihovog icloud maila?
"Golf" klasa je koštala 15k, sad je oko 30k. Mali gradski su bili ispod 10, sad su 20+ itd...
U irskoj polovni passat star 5 godina oko 30k eura
Da povratis...