Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

poruka: 50
|
čitano: 15.380
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak".
12 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D

Moj PC  
2 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
zvijer kaže...

Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D

 
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.

Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).

Long story short, Apple je skuzio da jedini nacin da ima veliku marzu je ako sve sam proizvodi a ne da nekom na "ugovor" da sve radi za njih.

Porasla je i TESLA i APPLE dionica nakon ovoga, brijem da nije potrebno objasnjavati zasto.

5 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Nemon kaže...
zvijer kaže...

Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D

 
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.

Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).

Long story short, Apple je skuzio da jedini nacin da ima veliku marzu je ako sve sam proizvodi a ne da nekom na "ugovor" da sve radi za njih.

Porasla je i TESLA i APPLE dionica nakon ovoga, brijem da nije potrebno objasnjavati zasto.

 A sta to apple proizvodi i gdje?

10 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

Vidjeli su kolika lova se vrti oko "AI" hajpa pa ulažu u to. Logično. Ipak su oni korporacija, a najbitnije na kraju dana jest profit.

Nadglednik dina
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

I onda dođu auti na vodik, bolji i čišći oblik od električnih. 

 
5 2 hvala 0
8 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.

svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista 

 
5 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Nemon kaže...
zvijer kaže...

Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D

 
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.

Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).

 Ovisi šta se gleda. Tesla je trenutno na 17% što je lošije od VW-a i većine starih igrača. To nakon svih troškova izlazi kao 4-5% profita. 

Ja rekoh
7 godina
online
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

Di ste se baš vodika uhvatili, gore od toga ne može 

 

Bolje onda ostati na loži, nego vodik...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
 
8 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...

EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.

svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista 

 Industrija uvijek kenja. Tu sam prije dvije-tri godine pisao da stari igrači očito imaju figu u džepu jer se nisu ozbiljno primili elektrifikacije.

 

Međutim, nepostojanje električnog automobila prihvatljive cijene proizvedenog u EU nije dokaz da je to nemoguće. BYD je u proizvodnji jeftiniji 30% od VW-a i sa svojim cijenama je konkurentan bilo kojem klasičnom automobilu. Tesla je također konkurentan - model Y je auto veličine škode Kodiaq od koje je JEFTINIJI. Model 3 radi krugove oko BMW od kojeg je JEFTINIJI. Tako da, može se samo neki NEĆE.

Ja rekoh
9 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

A nisu zvali Rimca da im da koji savjet kako privući državne i međunarodne subvencije?  

 
12 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...

EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.

svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista 

Pa i trebaju.

A EV da bude u ponudi i sa cijenim na razini klasicnih auti. Pa tko voli, nek izvoli. Vjerujem da ce vecina kojima treba za mali gradski auto, a imaju privatnu kucu da ga mogu puniti preko noci ili jos bolje na solare, rađe kupit mali elektricni nego dizelski, benzinski ako su cca iste cijene. A mislim da vecina radi te male dnevne kilometraze.

Ovo sto su bili krenuli sa nebuloznim cijenama koje su zestoko skuplje od klasicnog auta, jednostavno nema smilsla, racunice, kao i to da samo EV mozes kupiti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.2.2024 8:46 (bus).
16 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Nije problem napraviti EV koji košta isto ili je čak jeftiniji od ICE vozila ako ICE autima kroz par godina poduplaš cijene kao što se sad događa.

"Golf" klasa je koštala 15k, sad je oko 30k. Mali gradski su bili ispod 10, sad su 20+ itd...
 
5 1 hvala 1
14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Mar kaže...
Nije problem napraviti EV koji košta isto ili je čak jeftiniji od ICE vozila ako ICE autima kroz par godina poduplaš cijene kao što se sad događa.

"Golf" klasa je koštala 15k, sad je oko 30k. Mali gradski su bili ispod 10, sad su 20+ itd...

 A mislim i kruh je koštao 3kn sad je eur-eur i po... sve je otišlo gore i jednostavno se ne mogu uspoređivati cijene od prije 15 godina i danas.

14 godina
protjeran
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Kinezi 'nas' rasturiše ko beba zvečku.
 
0 1 hvala 0
10 godina
suspendiran
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

 

Niti ste ikad imali potvrđenu i provjerenu informaciju da je apple ikad radio na automobilu, a niti sada imate potvrđenu i provjerenu informaciju da je odustao od automobila.

 

 

 

Moj PC  
13 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
bus kaže...
sporttest kaže...

EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.

svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista 

Pa i trebaju.

A EV da bude u ponudi i sa cijenim na razini klasicnih auti. Pa tko voli, nek izvoli. Vjerujem da ce vecina kojima treba za mali gradski auto, a imaju privatnu kucu da ga mogu puniti preko noci ili jos bolje na solare, rađe kupit mali elektricni nego dizelski, benzinski ako su cca iste cijene. A mislim da vecina radi te male dnevne kilometraze.

Ovo sto su bili krenuli sa nebuloznim cijenama koje su zestoko skuplje od klasicnog auta, jednostavno nema smilsla, racunice, kao i to da samo EV mozes kupiti.

 Jos bi nadodao da EV na dulje distance trenutno ne funkcioniraju jer im je vecini i kvaliteta izrade jako losa pa nisu ugodni na duge staze. Ne znam za ostale ali kada imam voznju od 3-4 sata to mi je najbitniji dio, cak mi mozda nije problem stati 30 min napunit auto (ionako bi stao na kavu putem)

It aint what you dont know that gets you into trouble. Its what you know for sure that just aint so
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Feudalac kaže...
sporttest kaže...

EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.

svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista 

 Industrija uvijek kenja. Tu sam prije dvije-tri godine pisao da stari igrači očito imaju figu u džepu jer se nisu ozbiljno primili elektrifikacije.

 

Međutim, nepostojanje električnog automobila prihvatljive cijene proizvedenog u EU nije dokaz da je to nemoguće. BYD je u proizvodnji jeftiniji 30% od VW-a i sa svojim cijenama je konkurentan bilo kojem klasičnom automobilu. Tesla je također konkurentan - model Y je auto veličine škode Kodiaq od koje je JEFTINIJI. Model 3 radi krugove oko BMW od kojeg je JEFTINIJI. Tako da, može se samo neki NEĆE.

 ili industrija mozda zna stanje na trzistu i kako ce trziste prihvatiti proizvod?

nema bas previse early adopter-a 
inovatori (2,5%) i early adopteri(13.5%) cine oko 16% trzista, sad treba uzeti u obzir da se ovdje radi o jako skupim "stvarima" i jako konzervativnom trzistu te ta brojka ljudi koji su inovators i early adopters je jako mala.

ako pogledate postotak EV u ukupnom broju prodanih automobila u USA, primjetit ce te da se isto radi o 16% 

stirko55 kaže...
bus kaže...
sporttest kaže...

EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.

svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista 

Pa i trebaju.

A EV da bude u ponudi i sa cijenim na razini klasicnih auti. Pa tko voli, nek izvoli. Vjerujem da ce vecina kojima treba za mali gradski auto, a imaju privatnu kucu da ga mogu puniti preko noci ili jos bolje na solare, rađe kupit mali elektricni nego dizelski, benzinski ako su cca iste cijene. A mislim da vecina radi te male dnevne kilometraze.

Ovo sto su bili krenuli sa nebuloznim cijenama koje su zestoko skuplje od klasicnog auta, jednostavno nema smilsla, racunice, kao i to da samo EV mozes kupiti.

 Jos bi nadodao da EV na dulje distance trenutno ne funkcioniraju jer im je vecini i kvaliteta izrade jako losa pa nisu ugodni na duge staze. Ne znam za ostale ali kada imam voznju od 3-4 sata to mi je najbitniji dio, cak mi mozda nije problem stati 30 min napunit auto (ionako bi stao na kavu putem)

 ko je cesto na cesti problem mu je ako automobil ne moze odraditi barem 400km bez stajanja, sa prosjekom izmedu 140-150
aa komfor je stvar u kojem se najteze radi kompromis

10 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
makopos kaže...

I onda dođu auti na vodik, bolji i čišći oblik od električnih. 

 Ja navijam za to. Ali vodik je skup, a proizvodnja vodika je iznimno prljava tako da ti dođe na isto. Sve je isto sranje, unutarnje izgaranje, električni ili na vodik. Dok nema volje neće biti bolje. Profit je taj koji određuje napredak, ne dobrobit.

Nadglednik dina
13 mjeseci
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

Buducnost su auti na morsku vodu, posto raste razina mora i oceana, ovo bi pomoglo da je zadrzimo na trenutnom nivou. 

 
7 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Feudalac kaže...
Nemon kaže...
zvijer kaže...

Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D

 
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.

Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).

 Ovisi šta se gleda. Tesla je trenutno na 17% što je lošije od VW-a i većine starih igrača. To nakon svih troškova izlazi kao 4-5% profita. 

 
Ti nisi up 2 date. Jel gledas / citas financijske izvjestaje ili si te brojke izvukao negdje random?

Evo samo jedan link:

https://www.wsj.com/market-data/quotes/TSLA/financials/annual/income-statement

Koji broj pise pod "Gross Profit Margin" ?


Vezano za VW i "starih igraca" o kojoj brojki tocno pricamo?

https://ycharts.com/companies/VWAGY/profit_margin

14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

 

Niti ste ikad imali potvrđenu i provjerenu informaciju da je apple ikad radio na automobilu, a niti sada imate potvrđenu i provjerenu informaciju da je odustao od automobila.

 

 

 

 
Dovoljno nas ima prijatelje u industriji da se zna da se nesto radi etc. Tesko je sakriti kada imas par tisuca ljudi koji rade na nesto takvom.

14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
sporttest kaže...

EV nema bas svijetlu buducnost
kako stoje stvari, izgleda da ce EK povući odluku o zabrani ICE 2035.

svak štiti svoje tržišze, a kupac svoj džep (a nekad jos vaznije svoj komfor)....mislim da do pojave nekog dobrog vozila na vodik i raširenije mreže punionica od tranzicije na zelenu mobilnost nema nista 

 
Koliko puta moramo pisati o VODIKU da nije ekonomski isplativo?

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/stories/battery-or-fuel-cell-that-is-the-question-5868


14 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
stirko55 kaže...

 Jos bi nadodao da EV na dulje distance trenutno ne funkcioniraju jer im je vecini i kvaliteta izrade jako losa pa nisu ugodni na duge staze. Ne znam za ostale ali kada imam voznju od 3-4 sata to mi je najbitniji dio, cak mi mozda nije problem stati 30 min napunit auto (ionako bi stao na kavu putem)

 

Znaci mi koji se vozimo u EV-u do splita sa EV autom to radimo na nacin da koristimo magiju ili sto tocno?

8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Pa ni struja nije

Al ako se ulaze u tom smjeru doci ce do poboljsanja
8 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Ja sam redovno na relaciji zg-st
I vozim tu relaciju bez stajanja
Treba mi malo manje od 3 sata, koliko tebi treba sa ev?
15 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

a jadni. nasreću, uvijek mogu pokušati s tosterima, perilicama, glačalima ... negdje mora upaliti. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
online
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Ajar kaže...

a jadni. nasreću, uvijek mogu pokušati s tosterima, perilicama, glačalima ... negdje mora upaliti. 

Dizel je za traktore, benzin za aute, plin je za šporete, baterije za daljinski, vodik za nuklearnu fuziju, HDZ je za Hrvatsku hercegovce, a ugljen je za glačala...

 

 

(ili tak nekak)

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put sri 28.2.2024 12:27 (fer-de-lance).
13 godina
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Nemon kaže...
Feudalac kaže...
Nemon kaže...
zvijer kaže...

Nakon ove vijesti, ode u povijest još jedan pokušaj guranja ele. auta, dok ne izmisle mali nuklerni reaktor unutar motora :D

 
Ne nego je Apple skuzio da nije moguce imati marzu od 30-40% kao sto ima na druge proizvode pa je odustao.

Trenutno je jedino TESLA Profitabilna (marza 19% trenutno) a BYD ima 8% (ako se ne varam).

 Ovisi šta se gleda. Tesla je trenutno na 17% što je lošije od VW-a i većine starih igrača. To nakon svih troškova izlazi kao 4-5% profita. 

 
Ti nisi up 2 date. Jel gledas / citas financijske izvjestaje ili si te brojke izvukao negdje random?

Evo samo jedan link:

https://www.wsj.com/market-data/quotes/TSLA/financials/annual/income-statement

Koji broj pise pod "Gross Profit Margin" ?


Vezano za VW i "starih igraca" o kojoj brojki tocno pricamo?

https://ycharts.com/companies/VWAGY/profit_margin

Uspoređuješ kruške i jabuke. Gross profit je "sales" minus "cost of goods sold", i tu je Tesla na 18.3%. Ali to nije net margina, jer jos imamo troskove tipa SG&A, interest, tax, itd. te troskove kao sto su amortizacija i deprecijacija. Net margin, ili profit margin, je zarada nakon svih  tih troskova, i tu je Tesla na jako dobrih 15.5%.

 

S druge strane, na linku koji si attachao stoji da VW ima gross margin on 17%, dakle apsolutno je usporediv s Teslom. Dakle, pojednostavljeno, cijena auta minus cijene proizvodnje istog auta je otprilike ista u postotku. No net profit margin im je dosta manji, oko 5%. E sad, pitanje za dublju analizu je zasto TESLA uspijeva biti toliko profitabilnija uz usporediv gross margin, dakle usporediv omjer cijene proizvoda i troska proizvodnje istog. Vjv sve ostale parametre imaju bolje podesene, i manji SG&A (sales, general and admin - dakle manje administracije i ostalih troskova nakacenih povrh cijene proizvodnje), i manji interest (dakle manje su financirani od strane banaka, a vise od strane dionicara kojima ne placas kamatu), i sigurno manji tax.

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.2.2024 15:01 (Van Nistelrooy).
6 godina
offline
Apple više ne vjeruje u električne automobile, nak

lako za 10 milijardi i aute. kad ce update njihovog icloud maila? 

 
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Re: Apple više ne vjeruje u električne automobile,
Mar kaže...
Nije problem napraviti EV koji košta isto ili je čak jeftiniji od ICE vozila ako ICE autima kroz par godina poduplaš cijene kao što se sad događa.

"Golf" klasa je koštala 15k, sad je oko 30k. Mali gradski su bili ispod 10, sad su 20+ itd...

 

U irskoj polovni passat star 5 godina oko 30k eura

Da povratis...

Freak Show Inc.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice