Ja se neki dan zanimao za Audi RS6, al sam malo kratak, muči me održavanje i gorivo, te nestručni serviseri kod nas.
Ja se neki dan zanimao za Audi RS6, al sam malo kratak, muči me održavanje i gorivo, te nestručni serviseri kod nas.
Meni ovo liči kao na lokalne kompleksaše...kupe mercedesa pa toče 5 eura goriva u njega...to što nema se hljeba jesti i što milion gorućih problema ima, to nije bitno.
Meni ovo liči kao na lokalne kompleksaše...kupe mercedesa pa toče 5 eura goriva u njega...to što nema se hljeba jesti i što milion gorućih problema ima, to nije bitno.
Na balkanu prvo se trazi rjesenje pa se na osnovu rjesenja pravi problem ;)
dugo sam čekao Dragin članak i napokon! - sve što sam očekivao: informacija, komparacija, zajebancija (ikz iliti all in one). znam sad i zašto ih nećemo kupiti. bi rahmetli miki svojoj "prici za laku noc" uzeo dva-tri ali fali mu ovih dana prireza i trošarina.
HRZ bi trebalo kupiti najljepši avion jer će i onako biti prizemljen, a ako bude sreće možda uzleti za obilježavanje dana Oluje i to je to.
Zahtjevi su da ima što više djelova od inoxa i aluminija, a ne kompozita da manje trune i manje zažmari kad ga se ostavi na suncu.
Također podvozje treba dobro zaštiti bitumenom jer se ceste oko Udbine posipaju solju pa da ne istrune nakon što ga se provoza par puta na labudici.
Drago je ovdje u krivu jer je cijena sata leta i servisa totalno nevažna zbog toga što se u nas ništa ne planira nego je bitno da lijepo izgleda prilikom rezanja vrpce.
Obratite pozornost na bilo što se u nas napravilo: radi se o ogromnoj početnoj investiciji i onda se ne osigura niti kune za kasnije održavanje i renovaciju.
"...da je kvarova više od predviđenog broja i da američkom raznom zrakoplovstvu, najvećem korisniku F-35..."
američko razno zrakoplovstvo.. ovo kao da je namjerni lapsus..
HRZ bi trebalo kupiti najljepši avion jer će i onako biti prizemljen, a ako bude sreće možda uzleti za obilježavanje dana Oluje i to je to.
Zahtjevi su da ima što više djelova od inoxa i aluminija, a ne kompozita da manje trune i manje zažmari kad ga se ostavi na suncu.
Također podvozje treba dobro zaštiti bitumenom jer se ceste oko Udbine posipaju solju pa da ne istrune nakon što ga se provoza par puta na labudici.
Drago je ovdje u krivu jer je cijena sata leta i servisa totalno nevažna zbog toga što se u nas ništa ne planira nego je bitno da lijepo izgleda prilikom rezanja vrpce.
Obratite pozornost na bilo što se u nas napravilo: radi se o ogromnoj početnoj investiciji i onda se ne osigura niti kune za kasnije održavanje i renovaciju.
Ako ćemo uzimat najljepši avion, onda to zasigurno nije F-35, debela guda, nego neki lijepi vitki Ruski Sukhoi. Sukhoi su sigurno i izdržljiviji za ove naše uvjete, sol po cesti, rupe po cesti i slično.
HRZ bi trebalo kupiti najljepši avion jer će i onako biti prizemljen, a ako bude sreće možda uzleti za obilježavanje dana Oluje i to je to.
Zahtjevi su da ima što više djelova od inoxa i aluminija, a ne kompozita da manje trune i manje zažmari kad ga se ostavi na suncu.
Također podvozje treba dobro zaštiti bitumenom jer se ceste oko Udbine posipaju solju pa da ne istrune nakon što ga se provoza par puta na labudici.
Drago je ovdje u krivu jer je cijena sata leta i servisa totalno nevažna zbog toga što se u nas ništa ne planira nego je bitno da lijepo izgleda prilikom rezanja vrpce.
Obratite pozornost na bilo što se u nas napravilo: radi se o ogromnoj početnoj investiciji i onda se ne osigura niti kune za kasnije održavanje i renovaciju.
Ako ćemo uzimat najljepši avion, onda to zasigurno nije F-35, debela guda, nego neki lijepi vitki Ruski Sukhoi. Sukhoi su sigurno i izdržljiviji za ove naše uvjete, sol po cesti, rupe po cesti i slično.
Pa pitaj svoje ruske prijatelje hoce li ih prodati upola cijene.
Ma kakav F-35, nit realne potrebe, nit para za promjenu infrastrukture ni za dodatne avione (F-22) za support.
Rafale ili Block 70 su vrlo dovoljni i sasvim sposobni, cak i više od F-35 u nekim stvarima.
Zar neće ameri vratiti F-16 na nosače jer su im navodno, puno bolji za takvu ulogu?
Barem sam tako pročitao.
F-35 je samo kozmetika. Previše tu love ide na održavanje i konstantne popravke, a sam koncept multi role fightera je upitan jer imaš avion koji niti jedno niti drugo radi kako bi trebalo. Bolje imati jedan interceptor namjenjen baš za to i jedan avion za podršk svemu i svačemu i zrakoplovstvo zadovoljno.
Čisto bull shit marketing i zarada od vojne industrije.... niti ijedan pilot ne vjeruje da će buduči lovci 5. ili koje već generacije sa jedne strane, primjerice F-35 ući u direktan komflikt sa primjerice Su-57 sa druge strane... i to još od 1988.
F-16 nije mornarički zrakoplov,te nije ni predvidjen za službu na nosačima...niti je ikad ni uzletio,niti sletio sa jednoga...
Konačna odluka o nabavci novih aviona u svibnju - taman pred lokalne izbore, naravno. Možemo dakle očekivati neku bombastičnu odluku koja se nikad neće realizirati, ali će poslužiti par tjedana za mazanje očiju naivnima.
Nikada F-16 nisu bile na nosaču.
Zar neće ameri vratiti F-16 na nosače jer su im navodno, puno bolji za takvu ulogu?
Barem sam tako pročitao.
F-35 je samo kozmetika. Previše tu love ide na održavanje i konstantne popravke, a sam koncept multi role fightera je upitan jer imaš avion koji niti jedno niti drugo radi kako bi trebalo. Bolje imati jedan interceptor namjenjen baš za to i jedan avion za podršk svemu i svačemu i zrakoplovstvo zadovoljno.
Možda F/A-18? Ili si pobrkao nosače s najavom povratka F-16 i F-15, ali oni nisu za nosače aviona.
Tako nešto, u prolazu sam pročitao to.
If it aint broke, dont fix it
Tocno ovakav avion Hrvatistanu treba.
Zato jer je ovo ultimativni odgovor kad netko pita politicare gdje idu pare...
bolje da kanadere kupujemo
eh sad i ti..
Ako cemo bas pravilno, hrvatska bi rijec bila samolet (samokres....), samo mrske Ruje koriste ju vec.
Evo samo malo osnova, za one koje zanima pojam "Air Policing"... Po tko zna koji put, dugoročno je jeftinije imat svoje avoine i zrakoplovstvo, nego plaćat drugima air policing. PLAĆAT. To se MORA plaćat drugima, ako želimo da nam turisti civilnim avionima dolaze, ali vi uporni, pa ne želite sebi utuvit u glavu neke osnove. Ja mislim da je do sada jedno 300 puta spomenut razlog zbog kojeg se uzimaju avioni i ne, to nije da se obarnimo od zlih Srba, nego da imamo kontrolu nad nebom i da to ne plaćamo milijune godišnje nekome drugome, u našem slučaju bi to bila Italija. Dapaće, možemo mi za druge to radit (BiH, Crna Gora...) i tako uzimat drugima pare.
Ajmo malo uključit mozak. Udahni. Izdahni...
EDIT:
"Godišnja cijena zračnog nadzora varira, a prema dostupnim podacima ona iznosi oko 40 milijuna dolara godišnje, što je cijena jednog izraelskog aviona F-16 Barak"
bolje da kanadere kupujemo
Imamo ih više nego dovoljno, na stranu što se ne proizvode više. Čeka se CL-515.
Ne, po Zakonu o zračnom prometu (i Hrvatskom jezičnom portalu) avion je tip zrakoplova.
Zrakoplov je kao engleska riječ aircraft.
zrakoplovi su sve što leti - bilo aerostati (baloni, dirižabli) kao lakši od zraka , bilo aerodini (avioni, helikopteri - pardon vrtoleti :-)) koji su teži od zraka....
Ne, po Zakonu o zračnom prometu (i Hrvatskom jezičnom portalu) avion je tip zrakoplova.
Zrakoplov je kao engleska riječ aircraft.
Nije tip nego vrsta zrakoplova. Tip je npr. A, B i C izvedba F-35, koji je avion, za razliku od Mi-6 koji je helikopter, a sve su to zrakoplovi.
Kolika je provizija?