UZI-shop Iskustva i mišljenja

poruka: 219
|
čitano: 93.838
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...

Opet ovaj zagovarac slanja u servise.

 

I sve to sto si nabubao gore ne znaci da to apsolutno isto ne mozes ostvarit i PREKO TRGOVINE. Probleme slanja direktno u servise smo davno rjesili.

 pa i nije baš tako... link

 

Jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija)

Ako je tijekom jamstvenog roka došlo do neispravnosti proizvoda za koji je dano jamstvo za ispravnost, možete koristiti prava iz jamstva - pravo na popravak ili, ako to nije moguće, pravo na zamjenu za ispravan proizvod

Odgovornost iz jamstva postoji samo u slučajevima kada je za određeni proizvod davatelj jamstva jamčio za ispravnost stvari, a jamstvo obvezuje pod uvjetima pod kojima je dano. Davatelj jamstva određuje pod kojim uvjetima jamči za ispravnost proizvoda.

Jamstvo obvezuje bez obzira na oblik u kojem je dano (jamstveni list, usmena izjava, popratno reklamiranje) ali je kupac ovlašten zahtijevati da mu jamstvo bude izdano u pisanom obliku ili nekom drugom, njemu dostupnom, trajnom mediju.

davatelj jamstva u ovom slučaju nije asus ili neki drugi proizvođač, jer proizvod nisi kupio direktno od njih - davatelj jamstva je trgovina (uzi shop) koja je jasno odredila uvjete pod kojima ga daje
već se i ranije vodila rasprava oko ovoga i rečeno ti je da prijaviš uzi shop ako misliš da nisu u pravu, koliko vidim nisi napravio ništa nego i dalje tumačiš regule po nekom vlastitom nahođenju
12 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
picajzla0707 kaže...
sandokan111 kaže...

Opet ovaj zagovarac slanja u servise.

 

I sve to sto si nabubao gore ne znaci da to apsolutno isto ne mozes ostvarit i PREKO TRGOVINE. Probleme slanja direktno u servise smo davno rjesili.

 pa i nije baš tako... link

 

Jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija)

Ako je tijekom jamstvenog roka došlo do neispravnosti proizvoda za koji je dano jamstvo za ispravnost, možete koristiti prava iz jamstva - pravo na popravak ili, ako to nije moguće, pravo na zamjenu za ispravan proizvod

Odgovornost iz jamstva postoji samo u slučajevima kada je za određeni proizvod davatelj jamstva jamčio za ispravnost stvari, a jamstvo obvezuje pod uvjetima pod kojima je dano. Davatelj jamstva određuje pod kojim uvjetima jamči za ispravnost proizvoda.

Jamstvo obvezuje bez obzira na oblik u kojem je dano (jamstveni list, usmena izjava, popratno reklamiranje) ali je kupac ovlašten zahtijevati da mu jamstvo bude izdano u pisanom obliku ili nekom drugom, njemu dostupnom, trajnom mediju.

davatelj jamstva u ovom slučaju nije asus ili neki drugi proizvođač, jer proizvod nisi kupio direktno od njih - davatelj jamstva je trgovina (uzi shop) koja je jasno odredila uvjete pod kojima ga daje
već se i ranije vodila rasprava oko ovoga i rečeno ti je da prijaviš uzi shop ako misliš da nisu u pravu, koliko vidim nisi napravio ništa nego i dalje tumačiš regule po nekom vlastitom nahođenju

 Zar uvijete jamstva ne određuje servis, a ne uzi shop?

Samo pitam... Jer mi nema smisla da uzi shop ili općenito dućan/webshop tehnike to radi.

everyday i'm shuffling...
8 godina
protjeran
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...

Opet ovaj zagovarac slanja u servise.

 

I sve to sto si nabubao gore ne znaci da to apsolutno isto ne mozes ostvarit i PREKO TRGOVINE. Probleme slanja direktno u servise smo davno rjesili.

pa naravno da je brze/jednostavnije odnijeti direkt u servis, recimo kad god bih trebao servisirati mobitel, nikad ga ne bih nosio u HT/TELE2/A1... vec ravno u ovlasteni servis i odmah znam na cemu sam... da sam ga nosio operateru popravak bi trajao duze logicno...

11 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
Luka123 kaže...

 Zar uvijete jamstva ne određuje servis, a ne uzi shop?

Samo pitam... Jer mi nema smisla da uzi shop ili općenito dućan/webshop tehnike to radi.

 Sadržaj jamstvaJamstvo treba sadržavati sljedeće podatke:

  • sadržaj prava koja vam pripadaju, tj. koje situacije i kvarovi vezani uz stvar su obuhvaćene jamstvom

  • odredbu o tome da jamstvo ne utječe na ostala prava koja vam pripadaju po nekoj drugoj osnovi (npr. prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke)

  • trajanje jamstva

  • teritorijalno područje važenja jamstva, tj. da li jamstvo vrijedi samo u vašoj zemlji ili vrijedi na širem području

  • ostale pojedinosti koje su potrebne da biste ostvarili prava iz jamstva

  • podatke o davatelju jamstva (naziv trgovca, adresa i sl.). 

davatelj jamstva u ovom slučaju je trgovac, koji ujedno i određuje uvjete jamstva poput trajanja - uzi je davatelj jamstva uu trajanju od 2 godine, sve više od toga tražiš od proizvođača ako to proizvođač hoće

7 godina
protjeran
offline
UZI-shop Iskustva i mišljenja

Ako oni uvoze robu - mogu odredjivati uvjete jamstva za svoju robu.

Al u tom slucaju moraju biti registrirani kao uvoznik/distributor,

i ako nemaju servis, outsourceaju servis u HR ili sklapaju ugovor sa HR sluzbenim servisima,

ili se koncetriraju na to, da ce mijenjati neispravnu robu, pa kad skupe kontenjer,

slati cijeli kontenjer robe na servis, kako god njima pase.

 

Al jamstvo na proizvod koje odredi proizvodjac ne ovisi o lokalnom distributeru i uvozniku.

Oni ce svoj dio obaviti kako su i napisali, a van tog vremena, ako proizvodjac nudi duze jamstvo,

to ce rijesiti proizvodjac sam - tako da kupac nikako ne gubi.

 

Takodjer treba gledati jamstvo po regijama, jer nemaju sve regije jednako jamstvo,

tako postoji ASUS East EU, West EU itd - jamstveni uvjeti su drugaciji.

Za HR jamstvene uvjete odredjuje ASUS East, sa sredistem u Beogradu, a ne ASUS West,

sa sredistem u DE i NL.

 

Takodjer, distributer moze lokalno prilagoditi jamstvo po svojim potrebama.

Toyota globalno daje jamstvo na benzinske masine od 5 godina i 150.000km.

Toyota Austrija i Toyota UK daju jamstvo od samo 3 godine i 100.000km.

Toyota Hrvatska daje jamstvo od 5 godina i neogranicen broj kilometara (ne vrijedi za pravne osobe/firme, za njih je 150.000km).

 

Tako da, mozes kupit Toyotu u AT, i kad prodje jamstvo, dodjes u HR i ako je vozilo mladje od 5 godina - i dalje ti je u jamstvu i rijese ti besplatno,

dok u AT/GB vlasnik snosi troskove.

 

Toliko je tu sitnica, covjek uvjek gleda da njemu bude sto isplativije i bolje, pa metodom APP.

Al da, ja se pouzdam u ono sto kaze proizvodjac i uvjek prvo konektaktiram direktno s njim,

dobijem ili savjet ili prijedlog rijesenja. I ne kosta me nista, jer sam vec sve platio u cijeni proizvoda.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
Čitatelj kaže...

Ako oni uvoze robu - mogu odredjivati uvjete jamstva za svoju robu.

Al u tom slucaju moraju biti registrirani kao uvoznik/distributor...

taj dio mi nije poznat, no to je i nebitno u ovom slučaju

regule su jasne - davatelj jamstva određuje njegovo trajanje, a u ovom slučaju davatelj jamstva je uzi shop i trajanje jamstva je dvije godine

sve više od toga dogovaraš s proizvođačem ukoliko on to želi i sve više od toga se nema veze s jamstvom koje si dobio od uzi shopa prilikom kupovine proizvoda

7 godina
protjeran
offline
UZI-shop Iskustva i mišljenja

Uostalom, vjerujem i da ako je netko informaticki nepismen, pa mu telefon/laptop crkne nakon 2 godine,

i ako ih upitaju "Hej Uzi Guys, sta da radim, sta je to zarulja?", vjerujem da ih nece odyebat,

nego ce im ili pomoci ili ih uputiti kako i sta dalje.

 

Jer da samo naprave /ignore, nebi dugo poslovali. A posluju od 2013.:

https://www.fininfo.hr/Poduzece/Pregled/uzi-shop/Detaljno/523424

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
picajzla0707 kaže...
davatelj jamstva u ovom slučaju nije asus ili neki drugi proizvođač, jer proizvod nisi kupio direktno od njih - davatelj jamstva je trgovina (uzi shop) koja je jasno odredila uvjete pod kojima ga daje
već se i ranije vodila rasprava oko ovoga i rečeno ti je da prijaviš uzi shop ako misliš da nisu u pravu, koliko vidim nisi napravio ništa nego i dalje tumačiš regule po nekom vlastitom nahođenju

 Pa i je bas tako.

Ti, kao regularni zagovarac nepostene prakse trgovaca i dalje ne znas (ili ne zelis znati) tematiku i ponovno mutis vodu glupostima.

Gdje mi je receno da prijavim uzi? Gdje sam ista u njih ikad kupio? Moze neki citat na ovo?

 

Znaci sramota je i dalje da se opet ovo povlaci, naravno, s ciljem da se voda zamuti, da se zove moderator i da se SVE prebrise, tako da i dalje ne bude jasno da je uzi odgovoran u ovom slucaju prenijeti stvar u jamstvu do proizvodjaca.

 

Da ponovim, tvoj citat se odnosi na "uzi jamstvo" koje je apsolutno irelevantno u ovom sluaju i o njemu se ne prica. Znaci, "oni" daju 2g jamstva (u biti da pokusaju izbjec materijalnu odgovornost 2g jer je time veci teret na njima). "ostale godine" daje proizvodjac. Znaci, JAMSTVO JE OD PROIZVODJACA. Poanta je, da ja NE MORAM slati to proizvodjacu ZA PROIZVODJACEVO JAMSTVO. Ti u svom neznanju ne razlikujes nista pa bubetas gluposti. Znaci, ponovno.

 

AKO JA MOGU OSTVARIT JAMSTVO OD PROIZVODJACA U HRVATSKOJ, JA TAJ PROIZVOD (AKO SAM GA KUPIO U UZIJA) MOGU POSLATI UZIJU I ONI DALJE ZA MENE RJESAVAJU REKLAMACIJU.

 

Molim nauci citati.

 

Luka123 kaže...

Zar uvijete jamstva ne određuje servis, a ne uzi shop?

 Uvjete odredjuje prvo proizvodjac, te onda nakon toga moze ih promjenit posebnim ugovorima distributer proizvoda za odredjeno trziste.

Dodatna jamstva tebi mogu dati trgovac, prodavac, mujo na ulici, servis, ali to je samo dodatno i apsolutno nevezano za ovo osnovno jamstvo. Ti biras ono sto ti je bolje, a u velikoj vecini slucajeva je proizvodjacevo najbolje. Trgovac, servis, mujo na ulici NE MOGU mjenjati uvjete koje je proizvodjac/distributer odredio za tvoje trziste. Samim time, AKO IMAS JAMSTVO, imas ga reklamirao ti u trgovini gdje si kupio ili direktno proizvodjacu/servisu. A to je ono sto uzi pokusava prosljedit na kupca, da se salje ostalima, samo ne njima i to je ono sto je krivo, a papige ponavljaju. Kazem, upakirano govno u kartu postaje cokolada.

ivanlotz kaže...

pa naravno da je brze/jednostavnije odnijeti direkt u servis, recimo kad god bih trebao servisirati mobitel, nikad ga ne bih nosio u HT/TELE2/A1... vec ravno u ovlasteni servis i odmah znam na cemu sam... da sam ga nosio operateru popravak bi trajao duze logicno...

 Nije istina.

picajzla0707 kaže...
davatelj jamstva u ovom slučaju je trgovac,

 Netocno. Davatelj jamstva je proizvodjac jer se na njega pozivas "nakon 2g". Trgovac MORA ispostovati to jamstvo. Neuki ostaju neuki. Uzijevo jamstvo je apsolutno nebitno i irelevantno, dapace, prve 2g se treba pozvat na mat. nedostatak jer imas puno vise prava nego "kvazi" jamstvo iz uzija.

picajzla0707 kaže...

regule su jasne - davatelj jamstva određuje njegovo trajanje, a u ovom slučaju davatelj jamstva je uzi shop i trajanje jamstva je dvije godine

sve više od toga dogovaraš s proizvođačem ukoliko on to želi i sve više od toga se nema veze s jamstvom koje si dobio od uzi shopa prilikom kupovine proizvoda

 Netocno. Davatelj jamstva je proizvodjac jer se na njega pozivas "nakon 2g". Trgovac MORA ispostovati to jamstvo. Neuki ostaju neuki. Uzijevo jamstvo je apsolutno nebitno i irelevantno, dapace, prve 2g se treba pozvat na mat. nedostatak jer imas puno vise prava nego "kvazi" jamstvo iz uzija.

13 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
picajzla0707 kaže...
Luka123 kaže...

 Zar uvijete jamstva ne određuje servis, a ne uzi shop?

Samo pitam... Jer mi nema smisla da uzi shop ili općenito dućan/webshop tehnike to radi.

 Sadržaj jamstvaJamstvo treba sadržavati sljedeće podatke:

  • sadržaj prava koja vam pripadaju, tj. koje situacije i kvarovi vezani uz stvar su obuhvaćene jamstvom

  • odredbu o tome da jamstvo ne utječe na ostala prava koja vam pripadaju po nekoj drugoj osnovi (npr. prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke)

  • trajanje jamstva

  • teritorijalno područje važenja jamstva, tj. da li jamstvo vrijedi samo u vašoj zemlji ili vrijedi na širem području

  • ostale pojedinosti koje su potrebne da biste ostvarili prava iz jamstva

  • podatke o davatelju jamstva (naziv trgovca, adresa i sl.). 

davatelj jamstva u ovom slučaju je trgovac, koji ujedno i određuje uvjete jamstva poput trajanja - uzi je davatelj jamstva uu trajanju od 2 godine, sve više od toga tražiš od proizvođača ako to proizvođač hoće

Je li moguće da ne čitaš dalje od prvih par redova na stranici koju citiraš?

 

Piše lijepo u nastavku:

U slučaju neispravnosti proizvoda obratite se trgovcu kod kojega ste kupili proizvod, a ako se radi o jamstvu proizvođača možete se obratiti ili trgovcu kod kojeg ste kupili proizvod ili proizvođaču.

8 godina
protjeran
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...

 Nije istina.

Da, jer ti znas bolje od mene stvari koje sam dozivio 

Svakako je bolje nositi odmah u servis, lakse je naravno odmah u startu preskociti taj korak gdje ti operater salje uredaj na servis, da ne spominjem kako se ova ekipa iz HT-ovih poslovnica i ostalih (ne)kuze u takve stvari

13 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
ivanlotz kaže...
sandokan111 kaže...

 Nije istina.

Da, jer ti znas bolje od mene stvari koje sam dozivio 

Svakako je bolje nositi odmah u servis, lakse je naravno odmah u startu preskociti taj korak gdje ti operater salje uredaj na servis, da ne spominjem kako se ova ekipa iz HT-ovih poslovnica i ostalih (ne)kuze u takve stvari

Oboje ste u pravu:

 

https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/jamstveni-list/184

Svoja prava u svezi s proizvodom za koji je dano jamstvo ostvarujete od trgovca od kojeg ste kupili proizvod, a ne od ovlaštenog servisa.


Ako želite, možete i sami dostaviti proizvod na popravak u servis ili do trgovca po svom izboru, ali to nije vaša obveza i trgovac vas ne smije upućivati da neispravan proizvod nosite na servis ako ste ga donijeli do njega.

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.10.2020 12:51 (sethdot).
9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
ivanlotz kaže...

Svakako je bolje nositi odmah u servis, lakse je naravno odmah u startu preskociti taj korak gdje ti operater salje uredaj na servis, da ne spominjem kako se ova ekipa iz HT-ovih poslovnica i ostalih (ne)kuze u takve stvari

 Vec smo apsolvirali tu temu nema potrebe ponovno isto povlacit da se brisu cijeli razgovori. Kog zanima ce pitati i dobit konkretan odgovor. Ti si se odlucio sto hoces vec, pa slobodno. Hoces ti slati u servis? Moze, nitko ti ne brani. Dal je bolje? Nije.

8 godina
protjeran
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...

 Vec smo apsolvirali tu temu nema potrebe ponovno isto povlacit da se brisu cijeli razgovori. Kog zanima ce pitati i dobit konkretan odgovor. Ti si se odlucio sto hoces vec, pa slobodno. Hoces ti slati u servis? Moze, nitko ti ne brani. Dal je bolje? Nije.

Svatko ima pravo na svoje misljenje, tako da ono moze biti naravno i pogresno, nece ti nitko zamjeriti radi toga. Uglavnom, tko zeli u najkracem mogucem roku dobiti uredaj nazad s popravka, najbolje ga je odnijeti ravno na servis. 

8 godina
protjeran
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sethdot kaže...

Oboje ste u pravu:

 

https://gov.hr/moja-uprava/pravna-drzava-i-sigurnost/prava-potrosaca/prije-i-nakon-kupnje/jamstveni-list/184

Svoja prava u svezi s proizvodom za koji je dano jamstvo ostvarujete od trgovca od kojeg ste kupili proizvod, a ne od ovlaštenog servisa.


Ako želite, možete i sami dostaviti proizvod na popravak u servis ili do trgovca po svom izboru, ali to nije vaša obveza i trgovac vas ne smije upućivati da neispravan proizvod nosite na servis ako ste ga donijeli do njega.

Upravo to, nitko ti ne brani odnijeti uredaj na popravak u HT/TELE2/A1, ali najbrze i najlakse ga je odnijeti ravno u servis. Ionako ce kad tad zavrsiti tamo.

11 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sethdot kaže...

Je li moguće da ne čitaš dalje od prvih par redova na stranici koju citiraš?

 

Piše lijepo u nastavku:

U slučaju neispravnosti proizvoda obratite se trgovcu kod kojega ste kupili proizvod, a ako se radi o jamstvu proizvođača možete se obratiti ili trgovcu kod kojeg ste kupili proizvod ili proizvođaču.

 a jel moguće da ti ne kužiš razliku kad jamstvo daje trgovac, a ne proizvođač

rečenica '...a ako se radi o jamstvu proizvođača...' se odnosi na situaciju kad imaš jamstvo proizvođača, što se ne odnosi na ovaj slučaj jer jamstvo ne daje proizvođač nego trgovac (uiz shop)

9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
ivanlotz kaže...

 Uglavnom, tko zeli u najkracem mogucem roku dobiti uredaj nazad s popravka, najbolje ga je odnijeti ravno na servis. 

 To pak nije tocno. Ima dovoljno rasprava o tome u temi za to zasto to NIJE najbolje. Ako te zanima, tema. Nema potrebe da povlacis sad to u ovoj temi. Mozes tamo nastaviti na nesto sto ti nije jasno o slanju direktno u servis.

9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
picajzla0707 kaže...

 a jel moguće da ti ne kužiš razliku kad jamstvo daje trgovac, a ne proizvođač

rečenica '...a ako se radi o jamstvu proizvođača...' se odnosi na situaciju kad imaš jamstvo proizvođača, što se ne odnosi na ovaj slučaj jer jamstvo ne daje proizvođač nego trgovac (uiz shop)

 HAHAHAHA. Sramota.

 

Nitko ne prica o uzijevom kvazi jamstvu, jer nikog ne interesira, vec je problem sto se salje proizvodjacu "nakon 2g" da tamo ostvare jamstvo. Dakle, o kojem se jamstvu radi?

 

Ajmo polako.

1. O cemu pricamo? O reklamaciji proizvodjacu koje uzi treba zaprimit te dalje prosljedit, a ne slat kupce da se sami direktno obrate proizvodjacu

2. Reklamacija unutar 2g "uzi jamstva"?

 

 

 

11 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...
picajzla0707 kaže...
davatelj jamstva u ovom slučaju nije asus ili neki drugi proizvođač, jer proizvod nisi kupio direktno od njih - davatelj jamstva je trgovina (uzi shop) koja je jasno odredila uvjete pod kojima ga daje
već se i ranije vodila rasprava oko ovoga i rečeno ti je da prijaviš uzi shop ako misliš da nisu u pravu, koliko vidim nisi napravio ništa nego i dalje tumačiš regule po nekom vlastitom nahođenju

 Pa i je bas tako.

Ti, kao regularni zagovarac nepostene prakse trgovaca i dalje ne znas (ili ne zelis znati) tematiku i ponovno mutis vodu glupostima.

Gdje mi je receno da prijavim uzi? Gdje sam ista u njih ikad kupio? Moze neki citat na ovo?

 

Znaci sramota je i dalje da se opet ovo povlaci, naravno, s ciljem da se voda zamuti, da se zove moderator i da se SVE prebrise, tako da i dalje ne bude jasno da je uzi odgovoran u ovom slucaju prenijeti stvar u jamstvu do proizvodjaca.

 

Da ponovim, tvoj citat se odnosi na "uzi jamstvo" koje je apsolutno irelevantno u ovom sluaju i o njemu se ne prica. Znaci, "oni" daju 2g jamstva (u biti da pokusaju izbjec materijalnu odgovornost 2g jer je time veci teret na njima). "ostale godine" daje proizvodjac. Znaci, JAMSTVO JE OD PROIZVODJACA. Poanta je, da ja NE MORAM slati to proizvodjacu ZA PROIZVODJACEVO JAMSTVO. Ti u svom neznanju ne razlikujes nista pa bubetas gluposti. Znaci, ponovno.

 

AKO JA MOGU OSTVARIT JAMSTVO OD PROIZVODJACA U HRVATSKOJ, JA TAJ PROIZVOD (AKO SAM GA KUPIO U UZIJA) MOGU POSLATI UZIJU I ONI DALJE ZA MENE RJESAVAJU REKLAMACIJU.

 

Molim nauci citati.

lupetaš gluposti i ponovo druge optužuješ da su ili trolovi ili zagovaraju trgovce, sjaši više s tim vrijeđanjem

i prestani tumačiti zakone kako tebi paše - jamstvo može biti od trgovca ili od proizvođača, ako je izdano od trgovca onda vrijedi pod uvjetima koje je naveo trgovac

 

ZAKON O OBVEZNIM ODNOSIMA

3. Jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija)

Odgovornost prodavatelja i proizvođača

Članak 423.

(1) Ako proizvođač jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako stvar nije ispravna, zahtijevati kako od prodavatelja tako i od proizvođača, da stvar popravi u razumnom roku ili, ako to ne učini, da mu umjesto nje preda ispravnu stvar.

(2) Ako prodavatelj jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako stvar nije ispravna, zahtijevati od prodavatelja da stvar popravi u razumnom roku ili, ako to ne učini, da mu umjesto nje preda ispravnu stvar.
(3) Jamstvo obvezuje pod uvjetima pod kojima je dano bez obzira na oblik u kojem je dano (jamstveni list, usmena izjava, popratno reklamiranje i sl.), ali je kupac ovlašten zahtijevati da mu jamstvo bude izdano u pisanom obliku ili u nekom drugom, njemu dostupnom, trajnom mediju.

(4) Ova pravila ne isključuju primjenu pravila o odgovornosti prodavatelja za nedostatke stvari.

(5) U jamstvu moraju biti navedena prava iz jamstva koja pripadaju kupcu, te jasno navedeno da jamstvo ne utječe na ostala prava koja pripadaju kupcu po drugim pravnim osnovama.

(6) Jamstvo mora sadržavati pojedinosti koje su potrebne kupcu za ostvarivanje njegovih prava, a posebno trajanje jamstva i teritorijalno područje važenja, te ime, odnosno naziv i adresu osobe koja je izdala jamstvo.

(7) Neispunjenje obveza iz stavka 5. i 6. ovoga članka ne utječe na valjanost jamstva.

 

 

9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
picajzla0707 kaže...
jamstvo može biti od trgovca ili od proizvođača

Kako troll muti vodu i hoce da se sve izbrise :)))))

Opet izbjegavas odgovor na jako jednostavno pitanje, pa cemo polako, puno teksta ti muti mozak.

 

Kad uzi salje kupca nakon 2g "da se obrati proizvodjacu", na cije jamstvo ga salje da se pozove? Trgovcevo ili proizvodjacevo?

11 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...

Kako troll muti vodu i hoce da se sve izbrise :)))))

Opet izbjegavas odgovor na jako jednostavno pitanje, pa cemo polako, puno teksta ti muti mozak.

 

Kad uzi salje kupca nakon 2g "da se obrati proizvodjacu", na cije jamstvo ga salje da se pozove? Trgovcevo ili proizvodjacevo?

mama ti je trol i 'zagovaralac nepoštene prakse trgovaca'

kad se naučiš raspravljati kulturno, možemo nastaviti dalje, do tada - fuck off

9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
picajzla0707 kaže...

mama ti je trol i 'zagovaralac nepoštene prakse trgovaca'

kad se naučiš raspravljati kulturno, možemo nastaviti dalje, do tada - fuck off

 HAHAHAHAHA. Trolic shvatio da uporno ponavljanje nigdje ne vodi jer nezna odgovorit na jednostavno pitanje. Ajde citiraj opet sto je jamstvo al izostavi recenicu ispod o odgovornosti za PROIZVODJACEVO JAMSTVO.

13 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
picajzla0707 kaže...
sethdot kaže...

Je li moguće da ne čitaš dalje od prvih par redova na stranici koju citiraš?

 

Piše lijepo u nastavku:

U slučaju neispravnosti proizvoda obratite se trgovcu kod kojega ste kupili proizvod, a ako se radi o jamstvu proizvođača možete se obratiti ili trgovcu kod kojeg ste kupili proizvod ili proizvođaču.

 a jel moguće da ti ne kužiš razliku kad jamstvo daje trgovac, a ne proizvođač

rečenica '...a ako se radi o jamstvu proizvođača...' se odnosi na situaciju kad imaš jamstvo proizvođača, što se ne odnosi na ovaj slučaj jer jamstvo ne daje proizvođač nego trgovac (uiz shop)

Aha, ti misliš da u slučaju kupnje komponente u RH, vrijedi samo jamstvo našeg trgovca, ali ne proizvođača?

 

Opet nisi u pravu jer jamstva vrijede usporedno, a ne isključivo. Imaš primjere neposredno prije tu na temi kako su ljudi ostvarivali jamstvo od proizvođača iako im je jamstvo dao "samo" Uzi, dakle jedno jamstvo ne isključuje drugo.

 

Da jamstvo proizvođača ne vrijedi u RH, ne bi dobivali one naljepnice i kartončiće za registraciju kod proizvođača nego bi ih naši trgovci micali i stavljali samo svoje uvjete ostvarivanja garancije.

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.10.2020 15:00 (sethdot).
13 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja

 

picajzla0707 kaže...

i prestani tumačiti zakone kako tebi paše - jamstvo može biti od trgovca ili od proizvođača, ako je izdano od trgovca onda vrijedi pod uvjetima koje je naveo trgovac

 

Razmišljaj barem malo logički - čemu uopće služi zakonska odredba o solidarnoj odgovornosti prodavatelja s proizvođačem ako svako od njih ima "svoje" jamstvo i ne tiče ih se ono drugo?

 

Gdje u RH mogu kupiti bilo koju komponentu pa da kažem trgovcu - ne želim vaše jamstvo nego jamstvo proizvođača jer je duže i povoljnije za mene i ne želim da "propadne" zbog jamstva trgovca?

5 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sethdot kaže...
....

 I hate to say it, ali sandokan111 je u pravu. Prilično je jasna odredba ZOO o odgovornosti prodavatelja i proizvođača kod jamstva (garancije). Citirat ću ovdje:

 

3. Jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija)

Odgovornost prodavatelja i proizvođača

Članak 423.

(1) Ako proizvođač jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako stvar nije ispravna, zahtijevati kako od prodavatelja tako i od proizvođača, da stvar popravi u razumnom roku ili, ako to ne učini, da mu umjesto nje preda ispravnu stvar.

....

 ovdje se ne prica o popravci generalno vec o garantnom roku. Ako je zakonski minimum u RH 2 godine onda trgovac mora dati minimum toliko bez obzira na proizvodjaca. Ako proizvodjac daje 5 godina recimo trgovac ne mora zakonski dati 5 godina ali moze. Zavisi od dogovora sa proizvodjacem. Te dodatne tri godine ostvarujes direktno kod proizvodjaca i imas milion takvih slucajeva ma sta ti i ovaj gore pricali....I ja sam nekoliko puta ostvario dodatnu garanciju kod Logitecha nakon isteka garancije od trgovca a jednom cak i na uredjaj za koji uopste nisam imao racun i garanciju trgovca.  

5 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...
picajzla0707 kaže...
jamstvo može biti od trgovca ili od proizvođača

Kako troll muti vodu i hoce da se sve izbrise :)))))

Opet izbjegavas odgovor na jako jednostavno pitanje, pa cemo polako, puno teksta ti muti mozak.

 

Kad uzi salje kupca nakon 2g "da se obrati proizvodjacu", na cije jamstvo ga salje da se pozove? Trgovcevo ili proizvodjacevo?

 Ti si glup il se samo pravis. Naravno proizvodjacevo.

5 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sandokan111 kaže...
....
picajzla0707 kaže...

regule su jasne - davatelj jamstva određuje njegovo trajanje, a u ovom slučaju davatelj jamstva je uzi shop i trajanje jamstva je dvije godine

sve više od toga dogovaraš s proizvođačem ukoliko on to želi i sve više od toga se nema veze s jamstvom koje si dobio od uzi shopa prilikom kupovine proizvoda

 Netocno. Davatelj jamstva je proizvodjac jer se na njega pozivas "nakon 2g". Trgovac MORA ispostovati to jamstvo. Neuki ostaju neuki. Uzijevo jamstvo je apsolutno nebitno i irelevantno, dapace, prve 2g se treba pozvat na mat. nedostatak jer imas puno vise prava nego "kvazi" jamstvo iz uzija.

 Ne mora. Trgovac mora ispostovati Zakon a zakon kaze minimum 2 godine. Mora ispostovati ugovor sa dobavljacem tj proizvdjace a u tom ugovoru moze pisati 2 godine trgovac ostalo proizvodjac. Ne znas citati zakon. U zakonu pise ono sto pise a ne ono sto ti mislis da pise. 

9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
Posmatrač kaže...
sandokan111 kaže...

 Netocno. Davatelj jamstva je proizvodjac jer se na njega pozivas "nakon 2g". Trgovac MORA ispostovati to jamstvo. Neuki ostaju neuki. Uzijevo jamstvo je apsolutno nebitno i irelevantno, dapace, prve 2g se treba pozvat na mat. nedostatak jer imas puno vise prava nego "kvazi" jamstvo iz uzija.

 Ne mora. Trgovac mora ispostovati Zakon a zakon kaze minimum 2 godine. Mora ispostovati ugovor sa dobavljacem tj proizvdjace a u tom ugovoru moze pisati 2 godine trgovac ostalo proizvodjac. Ne znas citati zakon. U zakonu pise ono sto pise a ne ono sto ti mislis da pise. 

Mora! Nemam ja sto tumacit, zakon je prilicno jasan. U zakonu se ne spominje minimum od 2g za jamstvo, vec za materijalnu odgovornost. Jamstveni rok nema minimuma. Znaci ne razlikujes jedno od drugog, to je prvo.

 

Zakon o obveznim odnosima

Clanak 423. Stavak 1.

Ako proizvođač jamči za ispravnost stvari u tijeku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako stvar nije ispravna, zahtijevati kako od prodavatelja tako i od proizvođača, da stvar popravi u razumnom roku ili, ako to ne učini, da mu umjesto nje preda ispravnu stvar.

 

Dakle. Sto ti tocno nije jasno?

9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
Ne znam što se točno tu raspravljate kao maleni školarci.

Uvijek jamstveni rok za neki proizvod daje proizvođač, da li je proizvođač u HR ili negdje drugdje na planeti imate generalnog uvoznika ili ovlašteni servis.
Svaki proizvod ima svoj serijski broj i često online registracijom potvrđujete jamstvo gle čuda kod proizvođača.

Na kraju nije bitno da li ide preko trgovine (prve 2 godine) ili direktno u ovlašteni servis/zastupnik/uvoznik, jamstvo imate koje ste sami potvrdili online.

Meni je HP laptop kupljen u drugom online shopu imao jedan datum jamstva na HP stranici prilikom registracije proizvoda (tvorničko) a drugi datum od trgovine na fakturi.
I smiješno je da je tvorničko jamstvo trajalo kraće za čak 2 mjeseca.
SSD koliko si mi života uštedio...
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
sethdot kaže...

Aha, ti misliš da u slučaju kupnje komponente u RH, vrijedi samo jamstvo našeg trgovca, ali ne proizvođača?

 

Opet nisi u pravu jer jamstva vrijede usporedno, a ne isključivo. Imaš primjere neposredno prije tu na temi kako su ljudi ostvarivali jamstvo od proizvođača iako im je jamstvo dao "samo" Uzi, dakle jedno jamstvo ne isključuje drugo.

 

Da jamstvo proizvođača ne vrijedi u RH, ne bi dobivali one naljepnice i kartončiće za registraciju kod proizvođača nego bi ih naši trgovci micali i stavljali samo svoje uvjete ostvarivanja garancije.

gledaj, ti kupoprodajni ugovor ne sklapaš sa proizvođačem nego trgovcem i zakon ne obavezuje proizvođača, nego trgovca

zakon kaže da moraš dobiti jamstvo i da ga daje trgovac ili proizvođač, a da u oba slučaja trgovac odgovara za ispunjavanje uvjeta koja su navedena u jamstvu

znači trgovac ti daje jamstvo - ono može potpuno biti u skladu s proizvođevim ili ne mora

 

davatelj jamstva određuje uvjete i ono mora sadržavati:

Jamstvo treba sadržavati sljedeće podatke:

  • sadržaj prava koja vam pripadaju, tj. koje situacije i kvarovi vezani uz stvar su obuhvaćene jamstvom

  • odredbu o tome da jamstvo ne utječe na ostala prava koja vam pripadaju po nekoj drugoj osnovi (npr. prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke)

  • trajanje jamstva

  • teritorijalno područje važenja jamstva, tj. da li jamstvo vrijedi samo u vašoj zemlji ili vrijedi na širem području

  • ostale pojedinosti koje su potrebne da biste ostvarili prava iz jamstva

  • podatke o davatelju jamstva (naziv trgovca, adresa i sl.). 

ako ti uzi shop daje jamstvo koje sadržava sve ovo, a rok trajanja jamstva određuje na dvije godine - zakonski su pokriveni, a ako želiš više od toga možeš se dogovoriti direktno s proizvođačem

zato u zakonu imaš dva stavka - za slučajeve da je jamstvo izdano od trgovca i za slučaj da je jamstvo izdano od proizvođača, a prema kupoprodajnom ugovoru s uzi shopom jamstvo ti izdaju oni i na to si pristao prema njihovim općim uvjetima i uvjetima kupoprodajnog ugovora

obzirom da ugovor nisi sklopio direktno s proizvođačem, uzi shop ne odgovara za uvjete iz jamstva proizvođača, koji usput rečeno uopće ne moraju biti usklađeni s našim zakonima jer je proizvođač možda iz tajvana i tamo vrijede dručkije regule oko jamstva - zato za više od dvije godine dogovaraš direktno s proizvođačem, koji također po svojoj volji može udovoljiti tvojem zahtjevu jer nema direktnog ugovora s tobom - druga je stvar što proizvođač udovolji tvojem zahtjevu

meni osobno je kingston nakon pet-šest godina zamijenio pločicu ddr3 rama koja je prestala raditi jer imaju 'lifetime warantty' za sve fury proizvode - no nigdje u našem zakonu ne stoji da ti trgovac mora doživotno hendlati tvoje zahtjeve za jamstvom, jer proizvođač u međuvremenu može i odustati od takve politike pa mu naš zakonodavac skupa s tobom može staviti soli na rep, a trgovac bi valjda to trebao na svoj račun servisirati za neku firmu koja možda u hrvatskoj ili eu uopće nema podružnicu 

 

zakon je jasan - davatelj jamstva može biti trgovac ili proizvođač, trgovac sklapa ugovor s tobom i daje ti jamstvo koje je on potpisao i pečatirao - priča oko jamstva je završena između tebe i trgovca i vrijede uvjeti jamstva trgovca kao davatelja jamstva

EDIT: samo da dodam kako bi bilo jasnije - nigdje u našem zakonu ne stoji da ti možeš birati između jamstva proizvođača i jamstva trgovca, nego ako jamstvo daje proizvođač ili ako jamstvo daje trgovac (koje jamstvo dobiješ ovisi o prodavatelju i uvjetima kupnje), a kupoprodanim ugovorom ti si unaprijed pristao na jamstvo trgovca i uvjete koje trgovac navodi u jamstvu

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.10.2020 17:12 (picajzla0707).
9 godina
offline
Re: UZI-shop Iskustva i mišljenja
Bur33k kaže...
Na kraju nije bitno da li ide preko trgovine (prve 2 godine) ili direktno u ovlašteni servis/zastupnik/uvoznik, jamstvo imate koje ste sami potvrdili online.

 Bitno je jer levati tu papigiraju da uzi ne mora postivat proizvodjacevo jamstvo ako postoji i dulje je od 2g i da ti saljes stvari proizvodjacu. Sto je netocno.

picajzla0707 kaže...
a ako želiš više od toga možeš se dogovoriti direktno s proizvođačem

 Ne dogovara se kupac s nikim.

picajzla0707 kaže...
uzi shop ne odgovara za uvjete iz jamstva proizvođača,

 I EVO GA. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Cijeli pasus citiranja gluposti za izvuc ovaj dio posto izbjegavas odgovor na jednostavno pitanje. Bas bih volio vidjet da uzi odbije reklamaciju nakon 2g ako postoji jamstvo. Ako postoji takav kupac slobodno mi se javi pa da posaljemo jednu prijavu i onda tu ovom trolu okeljimo odgovor inspektora. To se naravno nece dogodit jer ce je oni uredno zaprimit.

picajzla0707 kaže...
zakon je jasan

 Ako je tako jasan, zasto ti nista ne razumijes? Ocito razumijes al imas drugih razloga za "ne razumjevanje".

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.10.2020 18:46 (sandokan111).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice