Reklamirao sam grafičku karticu (Gainward 8800 GTS 320MB) u HG Spotu prije otprilike mjesec i po. Kartica je pregorila nakon jedne godine korištenja (garancija je bila na dvije godine) , oni su sve fino zaprimili i rekli su da će me zvati kada bude popravljena kartica. Ali evo ni nakon 45 dana niko me još ne zove, ja sam zvao par puta da provjerim je li popravljna ali nije bila... Kada sam im ostavljao karticu rekli su da će biti popravljena za maksimalno mjesec dana ali evo još ništa nisu napravili. Recite mi kome da se obratim u vezi ovoga, imam li pravo da zovem udrugu potrošača ili nešto sl.? Unaprijed zahvaljujem
Reklamacija u HG Spotu
- poruka: 321
- |
- čitano: 49.637
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
Obrati se udruzi Potrošač, to uvijek možeš. Mislim da prema zakonu o zaštiti potrošača moraju reagirati unutar 45 dana, ali što možeš realno napraviti u našoj državi ako ne ispoštuju svoju zakonsku obavezu, nemam pojma... Zato, zovi Potrošač i reci im točne datume i traži savjet. Zato su tu.
Ukoliko sam dobavljač t.j. serviser nije hgspot oni ne mogu ništa. Servis (dobavljač) odobrava eventualne zamjene, na koju ti sada svakako imaš pravo. Nazovi ih i traži broj lika koji je u direktnom kontaktu sa dobavljačima ili broj od dobavljača samog. Ili sam odi do voditelja poslovnice ili odjela. Tako će ti biti najbrže, samo spomeni da je prošlo 45 dana.
HEH zbog toga moze bit sretan jer nakon 45 dana ako ju ne uspiju popraviti vracaju ti novac (to se meni isto desilo)
Koliko sam ja upoznat, mislim da ti pise na njihovoj primki ili garanciji.. nisam siguran, ali unutar 30 dana ti moraju popraviti. Ako ne uklone kvar, duzni su ti dati novu grafu.
Da ,ne vracaju novac definitivno,ali daju identicnu ili bolju graficku uz malu nadoplatu,probaj se dogovoriti sa šefom smjene poslijepodne.
Izbjegavaj HG Spot, meni su naplatili 1 monitor a isporucili drugi bez DVI prikljucka, obecali da ce to rijesit, bio sam kod njih 3 puta, zvao telefonom i oni nista, njihov odgovor je da taj model trenutno nemaju u Zagrebu nego samo u drugim poslovnicama. Proslo vec 20 dana a jos uvijek nema tog monitora koji su mi naplatili. Nikad vise u HG Spot, pa da i bili najjeftiniji. Nadam se da ces rijesit svoju reklamaciju.
Dobra im je reklama na radiju:
"Ova reklama će vam promijeniti život..blabla...HG-šrot, tisuću mogućnosti, jedno mjesto."
Koje gluposti pamtim, nevjerovatno, ali dobro ide uz ovu temu.
Da ,ne vracaju novac definitivno,ali daju identicnu ili bolju graficku uz malu nadoplatu,probaj se dogovoriti sa šefom smjene poslijepodne.
Hg Spot je prema meni najkorektniji od svih dučana..... evo jedan primjer od prije tjedan dana.
Lijepo doneso grafičku kojoj je riknuo prvi dvi port...imala je garanciju i isti tren sam otišao odabrati novu (bolju) uz nadoplatu.
Odi kod njih i dogovorite se.
Ali ako mi preporuče da zamjenim karticu za neku drugu uz nadoplatu da li će mi oni računati cijenu koja je bila u vrijeme kada sam uzeo karticu, a bila je preko 2k kn, ili će uraditi neku procjenu vrijednosti? A da li bi možda mogao uzeti neku drugu komponentu, npr. CPU ili HDD pošto sam u međuvremenu kupio drugu grafičku (ATI 4780)?
Ali ako mi preporuče da zamjenim karticu za neku drugu uz nadoplatu da li će mi oni računati cijenu koja je bila u vrijeme kada sam uzeo karticu, a bila je preko 2k kn, ili će uraditi neku procjenu vrijednosti? A da li bi možda mogao uzeti neku drugu komponentu, npr. CPU ili HDD pošto sam u međuvremenu kupio drugu grafičku (ATI 4780)?
Pitaj.
Formalno moraju zamijeniti za istu, a što će točno biti i hoće li ti uvažiti želju ne može nitko prognozirati jer je ovisno o dosta stvari.
Jedno je zakon, drugo je tko pokriva troškove, tvoja želja je najmanje bitna i moguća samo ako nosilac jamstva želi i može izaći ti u susret.
Nakon par dana natezanja sa prodavačima meni konačno uvažili reklamaciju na matičnu ploču. Servis odobrio reklamaciju, ali voditelj prodaje počeo stvarati probleme oko zamjene. Nije isti model bio više u ponudi, a nisam htio ništa drugo. Jedva dobio novce nazad.
Jedva dobio novce nazad.
Tako ti i treba kad kupuješ u lošem dućanu.
Sve je to dobro dok ne dođe do reklamacije, kad do toga dođe, onda se vidi tko i koliko pošteno radi.
Danas mi otkazala pržilica Samsung, izbaciva error kod prženja i zablokira npr na 77%, a rijetko sam je koristio.
Kupljena u HG Spotu prije godinu i po, a ima garu 2 godine.
Odnio sam je s računom u poslovnicu, zaprimili je, pa ide u servis.
Baš me zanima šta će biti s tim.
S obzirom da je sat tehničara i transport tog smećenca (čija je VPC oko 50kn) skuplji, vjerojatno ćeš dobiti novu. Jednostavnije je i jeftinije. To je praktički potrošna roba po cijeni.
Da ako priznaju reklamaciju, i ne kažu da je kvar uslijed lošeg rukovanja bla bla, ovo ono...a stala cijelo vrijeme u kučištu od kad sam je kupio, koristio možda 20-30 puta i crkla???
Da ako priznaju reklamaciju, i ne kažu da je kvar uslijed lošeg rukovanja bla bla, ovo ono...a stala cijelo vrijeme u kučištu od kad sam je kupio, koristio možda 20-30 puta i crkla???
Na vlastite oči sam vidio kako priznaju garanciju osobi koja je matičnu montirala direktno na kućište, bez standoffa... Pa ako to nije nestručno rukovanje onda tebe sigurno neće odbiti ako je pržilica riknula nakon skoro 2 godine.
Danas mi otkazala pržilica Samsung, izbaciva error kod prženja i zablokira npr na 77%, a rijetko sam je koristio.
Kupljena u HG Spotu prije godinu i po, a ima garu 2 godine.
Odnio sam je s računom u poslovnicu, zaprimili je, pa ide u servis.
Baš me zanima šta će biti s tim.
Ide u ovlašteni servis na procjenu.
Kad utvrde neispravnost, dobit ćeš novu.
Evo, bili ste u pravu, jutros dobio email da dođem po novu.
Dali mi tu drugu pržilicu, odnio je doma i isprobao ali je bila neispravna ne može pokrenuti DVD.
Vratio je odmah nazad,i zamjenili mi je za drugu, ta radi.
Međutim, kad sam je spojio doma, pržila mi iso fie od 3,4 GB na DVD otprilike 1h ???
Već sam mislio evo opet nesipravna, a nova.
Updateao sam firmware, provjerio da je na svim chanells Ultra DMA a ne PIO, deinstalirao u device manageru IDE ATA controllers, ATA chanells i restartao.
Sad mi prži OK, nekih 7-10 minuta DVD.
Pohvale za HG spot, brzi, usluzni, bilo nekih sitnih problema, rijeseno u roku tjedan dana. Prezadovoljan sam.
Krtika HG webshopu, naime nema uopće opcije da ugasiš račun na njihovoj stranici, promjeniš email, a najgore ne možeš uopće mjenjati korisničke podtake na svom računu,iako tokom godina ljudi mjenjaju adresu, prezime, gradove, mobitel itd, ne prihvaća izmejne korisničkih podataka na njihovom webshop računu, očito neki amater to radio.
Krtika HG webshopu, naime nema uopće opcije da ugasiš račun na njihovoj stranici, promjeniš email, a najgore ne možeš uopće mjenjati korisničke podtake na svom računu,iako tokom godina ljudi mjenjaju adresu, prezime, gradove, mobitel itd, ne prihvaća izmejne korisničkih podataka na njihovom webshop računu, očito neki amater to radio.
Radije nazovi njihov web shop i ukaži im na manjkavost.
Možda te nagrade nekim popustom a usput i isprave grešku.
jesam putem emaila, ispričali se rekli da je tako kako je nažalost.