Protis.hr - dojmovi

poruka: 453
|
čitano: 269.598
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...

Koristiti pravo na povrat kao sistem brzog rjesavanja reklamacija, to ne ide, i nema te inspekcije koja ce trgovinu prisiliti da u ime povrata uzme nazad neispravnu robu. 

 

 

 

Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.

Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?

Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?

Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.

 

Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto  kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.

Poruka je uređivana zadnji put pet 23.5.2025 9:22 (Alfa_R).
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...

 

 

 

Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.

Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?

Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?

Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.

 

Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto  kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.

 Apsolutno ne, to nisam niti napisao.

 

Ono sto jesam napisao, ne razumijem gdje je problem da se to shvati, DOA reklamiras isti dan,sutradan.

 

Ne nakon par dana sto si cackao, mijenjao komponente, apdejtao bios, nosao komponente po selu da bi isprobao kod kolege.....

 

DOA je "dead on arrival", ne "dead nakon 5 dana" ;)

 

Takodjer sam rekao, jos jedan detalj, kojeg stvarno nije tesko pojmiti - ne mozes mjenjati i mijesati reklamaciju i iskoristavanje prava na povrat.

 

Dakle, kupio si nesto, ne pase ti izgled i velicina - pozivas se na pravo na povrat. Drasticna razlika izmedju toga i "kupio si nesto a to nije ispravno iz kutije".

 

Niti se u prvom slucaju pozivas na reklamaciju, niti se u drugom slucaju pozivas na pravo na povrat.

 

Dalje, vjerujem da danas, barem sto se tice ambalaze, svaka ima neki seal, naljepnicu, etc, koju je izuzetno tesko replicirati u kucnim uvjetima,dakle, izuzetno je lako vidjeti dali je kutija otvarana. No, i sve i da je, to ne osporava pravo povrata.

 

Kvaka 22 - ako si otvorio kutiju, dakle, isprobao proizvod, to ti ne osporava pravo da isti vratis u zakonskom roku, no, ako si utvrdio da isti nije ispravan, zasto si kompliciras zivot, i rizikujes pozivajuci se na pravo povrata?

 

Nije ispravno? Nije. Molim lijepo, rijesite. Takvo je stiglo. Ispravno je ali sam se predomislio? Molim lijepo, rijesite. Ja imam to pravo, vi imate tu obavezu.

 

Nema loophola, nema prevara, nema prljave igre (najcesce) vec si korisnici sami kompliciraju zivot.

 

Citat iz original posta "Javljam se na mail s reklamacijom i objašnjenjem svega, znajući da zakonski imam pravo na povrat robe unutar 14 dana od zaprimanja"

 

Znaci, kupis nesto, to se pokaze neispravnim. Shit happens, sto sad, idemo dalje. Saljes trgovini reklamaciju, oni rutinski krenu s "upali, ugasi, provjeri kablove" - normalne stvari prije samog slanja. Ne pomaze. Super, znaci, stvarno je neki kvar. Ok, eskaliras situaciju, tvrdis da je stvar neispravna, i onda, zato sto ti se ne svidja brzina odgovaranja, nacin komunikacije ili vremenska prognoza, odjednom mijenjas pricu, ti vise to ne zelis reklamirati, vec vratiti nazad, jer eto, zakon ti daje to pravo.

 

I sad, koja normalna trgovina ce, nakon sto zaprimi reklamaciju od kupca, rasirenih ruku primiti istu stvar nazad na ime prava na povrat robe kupljene na daljinu? Niti jedna. Niti moze, ako je za tu kupovinu vec evidentirana reklamacija.

 

Dakle, ponovo, kupci su ti koji si kompliciraju zivot.

 

U ovom slucaju, nema tu mudrovanja, racunalo je stiglo, racunalo je radilo. Nakon 3 sekunde vise ne radi. 1 mail - prijava reklamacije, kad pocme "probajte ovo, probajte ono" - ne hvala, saljem vam to na reklamaciju, vi rijesite u cemu je problem, sto se mene tice, stvar nikad nije ni radila. To se odradi taj dan kad je roba zaprimljena, eventualno sutradan, ne nakon 5 dana. 

 

Tako da, itekako ti imaju pravo odbiti povrat, i biti 100% cisti, u ovom konkretnom slucaju. 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
14 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
Alfa_R kaže...

 

 

 

Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.

Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?

Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?

Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.

 

Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto  kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.

...

 

Kvaka 22 - ako si otvorio kutiju, dakle, isprobao proizvod, to ti ne osporava pravo da isti vratis u zakonskom roku, no, ako si utvrdio da isti nije ispravan, zasto si kompliciras zivot, i rizikujes pozivajuci se na pravo povrata?

 

...

 

Dakle, ponovo, kupci su ti koji si kompliciraju zivot.

 

...

zato što, kao što vidiš, se na novi proizvod čeka mjesec-dva.. ne znam jesi li ti vidovit, pa kupuješ sve što će ti trebati za par mjeseci da stigneš dobiti novi proizvod ukoliko je taj kojeg kupiš DOA

9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
ministar kaže...
zato što, kao što vidiš, se na novi proizvod čeka mjesec-dva.. ne znam jesi li ti vidovit, pa kupuješ sve što će ti trebati za par mjeseci da stigneš dobiti novi proizvod ukoliko je taj kojeg kupiš DOA

 Cekaj, o cemu ti to?

 

Kad mi nesto treba, narucim, kupim. U 99,99% slucajeva je sve idilicno i fenomenalno, proizvod dodje u roku 3-4 dana (ako pricamo o nasim trgovinama), sve bude ok.

 

Onih 0,1%, kad nesto nije u redu, jbg, shit happens, nije to ni kruh, ni mlijeko, ni lijek, pa necu fizicki prezivjeti....

 

Jednostavno govorim, ne prodajte muda pod bubrege, ne cinite si uslugu, a ni nikome drugome. Ako je stvar neispravna, onda je neispravna. Ako ste se predomislili, predomislili ste se. Niti jedna trgovina (normalna) od toga ne pravi problem. 

 

Malo se pozivati na jedno, malo se pozivati na drugo nece nista brze rijesiti problem, a velike sanse je da ga nece rijesiti uopce.

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
22 mjeseca
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
Ono sto jesam napisao, ne razumijem gdje je problem da se to shvati, DOA reklamiras isti dan,sutradan.

 

Ne nakon par dana sto si cackao, mijenjao komponente, apdejtao bios, nosao komponente po selu da bi isprobao kod kolege.....

 

DOA je "dead on arrival", ne "dead nakon 5 dana" ;)

 

 

 

 

Znaci, kupis nesto, to se pokaze neispravnim. Shit happens, sto sad, idemo dalje. Saljes trgovini reklamaciju, oni rutinski krenu s "upali, ugasi, provjeri kablove" - normalne stvari prije samog slanja. Ne pomaze. Super, znaci, stvarno je neki kvar. Ok, eskaliras situaciju, tvrdis da je stvar neispravna, i onda, zato sto ti se ne svidja brzina odgovaranja, nacin komunikacije ili vremenska prognoza, odjednom mijenjas pricu, ti vise to ne zelis reklamirati, vec vratiti nazad, jer eto, zakon ti daje to pravo.

 

I sad, koja normalna trgovina ce, nakon sto zaprimi reklamaciju od kupca, rasirenih ruku primiti istu stvar nazad na ime prava na povrat robe kupljene na daljinu? Niti jedna. Niti moze, ako je za tu kupovinu vec evidentirana reklamacija.

 

Dakle, ponovo, kupci su ti koji si kompliciraju zivot.

 

U ovom slucaju, nema tu mudrovanja, racunalo je stiglo, racunalo je radilo. Nakon 3 sekunde vise ne radi. 1 mail - prijava reklamacije, kad pocme "probajte ovo, probajte ono" - ne hvala, saljem vam to na reklamaciju, vi rijesite u cemu je problem, sto se mene tice, stvar nikad nije ni radila. To se odradi taj dan kad je roba zaprimljena, eventualno sutradan, ne nakon 5 dana. 

 

Tako da, itekako ti imaju pravo odbiti povrat, i biti 100% cisti, u ovom konkretnom slucaju. 

 DOA je DOA, a zakon kaže da kod kupovine na daljinu imaš 14 dana za predomisliti se, bio uređaj DOA ili very alive. Što si ti radio u tih 14 dana samo ti znaš i to je sad već moralno pitanje, a ne zakonsko, naravno pod uvjetom da nisi trgovcu sve u detalj ispričao. Da vidim kako će bez toga ustvrditi jesi li nosio računalo po selu ili nisi. Da ne govorimo da je u ovom slučaju kupac potrošio svoje vrijeme i uložio dobru volju da osposobi to računalo, e sad drugo je pitanje je li on ima dovoljno znanja za to i je li u pitanju obična nekompatibilnost.

 

Druga stvar, razlika između raskida ugovora i reklamacije je ogromna, za početak u nekakvih prosječnih 30-40 radnih dana čekanja. Bi li ti kupio nešto potpuno novo, uredno platio, dobio to neispravno i zatim se pozvao na reklamaciju i čekao na zamjenu cca 40 dana? Zamisli koliko se kupac mora glupo osjećati u takvoj situaciji? Naravno ni kupci nisu sveci kao ni trgovci pa treba gledati i stranu trgovca, međutim njegov posao je kod raskida ugovora provjeriti postoje li fizička oštećenja, a zatim ako uređaj i ne radi, a on je uvjeren da je poslao ispravan uređaj taj isti uređaj je pokriven jamstvom što će trgovac iskoristiti i tada teret čekanja pada na njega, a ne na kupca.

 

Računalo je "radilo", ali mi i dalje ne možemo 100% tvrditi da je sve bilo ispravno. Možda je kupac slučajno nešto "spržio", malo statike i eto. Možda je stvarno računalo neispravno ili neka od komponenata. Možda SSD nije kompatibilan. Sve je moguće. Poanta je da je kupac već jako dugo čekao na isporuku da bi sada poslao sve na reklamaciju i zatim opet čekao. Na kraju će računalo dobiti nakon cca 60-70 dana od dana uplate. Mislim da je tu raskid ugovora bolja opcija.

 

I opet ti n a kraju "to se odradi odmah ili sutradan"... NE. To se odradi u zakonskom roku, a on kaže 14 dana. Meni ta pošiljka može doma stajati u kutiji 10 dana jer eto nemam vremena otvoriti paket, jer eto i ja kao kupac imam svoje obveze i nigdje ne piše da to moram napraviti u roku odmah. Možda sam bio na putu kad je paket stigao? ...

 

I ne, zakonski nemaju nikakve osnove za odbiti povrat osim ako ne utvrde da je nešto fizički oštećeno ili namjerno "uništeno". U protivnom moraju poštovati zakon. Kupac je kupio komponente i tako na računu piše. Posebno je kupac platio uslugu sklapanja računala od tih komponenata, to je dodatna usluga koja ništa ne mijenja.

9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

jbt, mislim, koliko tesko je shvatiti da je kupac iz ove price PRVO javio trgovini da kompjuter nije ispravan, a onda naknadno, kad je shvatio da novi nece dobiti odmah, slijedi pozivanje na pravo povrata.

 

ne treba mudrovati generalno, ja se referiram iskljucivo na original post. kupio sam, radilo je, onda odjednom ne radi, glumim servisera, ne uspjevam popraviti, obavjestavam trgovinu da je neispravno. nisam zadovoljan brzinom odgovaranja, onda vise necu reklamirati, vec hocu vratiti.

 

kasno palis, sinko. ili piskis ili kakis.

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...
Alfa_R kaže...

 

 

 

Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.

Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?

Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?

Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.

 

Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto  kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.

 Apsolutno ne, to nisam niti napisao.

 

Ono sto jesam napisao, ne razumijem gdje je problem da se to shvati, DOA reklamiras isti dan,sutradan.

 

Ne nakon par dana sto si cackao, mijenjao komponente, apdejtao bios, nosao komponente po selu da bi isprobao kod kolege.....

 

DOA je "dead on arrival", ne "dead nakon 5 dana" ;)

 

Takodjer sam rekao, jos jedan detalj, kojeg stvarno nije tesko pojmiti - ne mozes mjenjati i mijesati reklamaciju i iskoristavanje prava na povrat.

 

Dakle, kupio si nesto, ne pase ti izgled i velicina - pozivas se na pravo na povrat. Drasticna razlika izmedju toga i "kupio si nesto a to nije ispravno iz kutije".

 

Niti se u prvom slucaju pozivas na reklamaciju, niti se u drugom slucaju pozivas na pravo na povrat.

 

Dalje, vjerujem da danas, barem sto se tice ambalaze, svaka ima neki seal, naljepnicu, etc, koju je izuzetno tesko replicirati u kucnim uvjetima,dakle, izuzetno je lako vidjeti dali je kutija otvarana. No, i sve i da je, to ne osporava pravo povrata.

 

Kvaka 22 - ako si otvorio kutiju, dakle, isprobao proizvod, to ti ne osporava pravo da isti vratis u zakonskom roku, no, ako si utvrdio da isti nije ispravan, zasto si kompliciras zivot, i rizikujes pozivajuci se na pravo povrata?

 

Nije ispravno? Nije. Molim lijepo, rijesite. Takvo je stiglo. Ispravno je ali sam se predomislio? Molim lijepo, rijesite. Ja imam to pravo, vi imate tu obavezu.

 

Nema loophola, nema prevara, nema prljave igre (najcesce) vec si korisnici sami kompliciraju zivot.

 

Citat iz original posta "Javljam se na mail s reklamacijom i objašnjenjem svega, znajući da zakonski imam pravo na povrat robe unutar 14 dana od zaprimanja"

 

Znaci, kupis nesto, to se pokaze neispravnim. Shit happens, sto sad, idemo dalje. Saljes trgovini reklamaciju, oni rutinski krenu s "upali, ugasi, provjeri kablove" - normalne stvari prije samog slanja. Ne pomaze. Super, znaci, stvarno je neki kvar. Ok, eskaliras situaciju, tvrdis da je stvar neispravna, i onda, zato sto ti se ne svidja brzina odgovaranja, nacin komunikacije ili vremenska prognoza, odjednom mijenjas pricu, ti vise to ne zelis reklamirati, vec vratiti nazad, jer eto, zakon ti daje to pravo.

 

I sad, koja normalna trgovina ce, nakon sto zaprimi reklamaciju od kupca, rasirenih ruku primiti istu stvar nazad na ime prava na povrat robe kupljene na daljinu? Niti jedna. Niti moze, ako je za tu kupovinu vec evidentirana reklamacija.

 

Dakle, ponovo, kupci su ti koji si kompliciraju zivot.

 

U ovom slucaju, nema tu mudrovanja, racunalo je stiglo, racunalo je radilo. Nakon 3 sekunde vise ne radi. 1 mail - prijava reklamacije, kad pocme "probajte ovo, probajte ono" - ne hvala, saljem vam to na reklamaciju, vi rijesite u cemu je problem, sto se mene tice, stvar nikad nije ni radila. To se odradi taj dan kad je roba zaprimljena, eventualno sutradan, ne nakon 5 dana. 

 

Tako da, itekako ti imaju pravo odbiti povrat, i biti 100% cisti, u ovom konkretnom slucaju. 

 

 

Na koje pravilo izuzeća od prava na povrat se pozivaš? Nije fer pravilo? Pravilo - kvar invalidira vaše zakonska prava po drugim osnovama?

 

Tvoja logika kaže doslovno da ako (kao ja što sam imao nedavno sa Elite kontrolerom) - nisam zadovoljan, ali usput mu jedan gumb nije radio, drugi napola polu - da više nemam pravo na povrat.  Jer eto to je kvar i ako ga navedem da ne mogu vratiti?

Kad se kaže da ne moraš navesti razlog onda se misli da razlog apsolutno nije bitan.

 

Kupac odgovoran za svako umanjenje vrijednosti stvari koje je on uzrokovao. Kvar pod jamstvom nije. Sve druge razloge koji mogu utjecati na gubitak prava na jednostrani raskid ugovora imaš navedene u ZZP-u 86. - Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora.

 

Na koje bi se odbijenica prijave inspektoratu pozvala?

 

Fun fact - vratio sam bio prije cca 4 godine Mall-u Dremel jer je bio preglasan - nije bio u 100% balansu. Vidio prije na netu da neki primjerci tog modela rade dobro, neki loše i nekima su mijenjali, nekima nisu.

 

Evo ti kopija texta kako sam raskinuo ugovor. Misliš da sam dobio odbijenicu? Dobio sam pare... iako to bilo na  dan kad sam ih opomenuo da im rok nije od dana zaprimanja uređaja (kako su sami u svom mailu naveli) nego od dana slanja mog maila te da je taj dan bio zakonski zadnji dan roka.

 

"Poštovani,

Nažalost, moram izjaviti da koristim svoje pravo na raskid ugovora unutar 14 dana kod kupnje na daljinu za narudžbu xxxxxxx (RN xxxxx-xxx-xxxxx) te tražim povrat uplačenih sredstava.

Obrazloženje:


zaprimio sam uređaj i nakon što sam ga upalio uvidio sam da ne radi kako treba.
Naime, uređaj je glasan i vibrira u rasponu 15-25.000 vjerojatno zbog loše izvedenog prednjeg ležaja/kontakta s kučištem. Također se pri tome prekomjerno zagrijava.

Pošto sam imao već doticaja s radom tog modela, znam da to nije normalan rad. Pregledom po internetu i youtube videa, vidio sam da se to često dešava te da Dremel odbijao reklamacije pod izlikom da radi uredno.

Stoga da ne bi ulazio u zavrzlamu s zamjenom za drugi i servisima pošto očito taj model ima problema s kvalitetom proizvodnje - koristim svoje pravo o raskida ugovora unutar 14 dana kod kupnje na daljinu.

Uređaj nije korišten za rad, samo otvoren, upaljen, pušten par minuta da radi no poboljšanja nema. Također potrošni nastavci nisu korišteni i sva pripadajuča oprema je u paketu.

Molim vas da odgovorom potvrdite da ste primili mail te daljnje upute."

9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

zadnje od mene, tko ne shvaca, ili nije mentalno sposoban shvatiti, ili se pravi glup.

 

ne mozes jedan dan reklamirati stvar, a drugi dan zeljeti vratiti...

 

ovo sto ti navodis ne dokazuje tvoju tvrdnju, vec upravo ono o cemu ja govorim.

 

kupio si, vidio si da ne radi kako treba, nebitno, pozivas se na pravo na povrat. obrazlazes da takav rad nije ocekivan i normalan za taj uredjaj.

 

sve 5. koristis svoje pravo na povrat.

 

nisi prvo reklamirao, da je neispravno, a onda se naknadno sjetio da bi ti to ipak vratio. uporno izjednacavas reklamaciju i pravo na povrat. 

 

nemam volje unedogled pisati jedno te isto, sorry....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

U pravu je. Poanta prava na povrat je da uređaj nisi vidio uživo te da ti se nije svidio i temeljem toga vraćaš uređaj. Ako je uređaj pokvaren onda pravo na povrat ne postoji.

Možeš probati vratiti pokvaren uređaj temeljem prava na povrat ako ne napomeneš da je uređaj neispravan, dakle prevarom.

 

5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...
Damir22 kaže...

Koristiti pravo na povrat kao sistem brzog rjesavanja reklamacija, to ne ide, i nema te inspekcije koja ce trgovinu prisiliti da u ime povrata uzme nazad neispravnu robu. 

 

 

 

Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.

Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?

Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?

Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.

 

Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto  kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.

 Hrpa ljudi u Hrvatskoj koristi pravo povrata kao sredstvo vlastite rekreacije. Kupe nešto, isprobaju, pa vrate. Ako unište ili oštete uređaj, prave se ludi i vrate ga natrag. Malo smo zaboravili onu staru priču o stavljanju grafičkih kartica u pećnicu.

5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...
Damir22 kaže...
Alfa_R kaže...

 

 

 

Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.

Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?

Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?

Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.

 

Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto  kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.

 Apsolutno ne, to nisam niti napisao.

 

Ono sto jesam napisao, ne razumijem gdje je problem da se to shvati, DOA reklamiras isti dan,sutradan.

 

Ne nakon par dana sto si cackao, mijenjao komponente, apdejtao bios, nosao komponente po selu da bi isprobao kod kolege.....

 

DOA je "dead on arrival", ne "dead nakon 5 dana" ;)

 

Takodjer sam rekao, jos jedan detalj, kojeg stvarno nije tesko pojmiti - ne mozes mjenjati i mijesati reklamaciju i iskoristavanje prava na povrat.

 

Dakle, kupio si nesto, ne pase ti izgled i velicina - pozivas se na pravo na povrat. Drasticna razlika izmedju toga i "kupio si nesto a to nije ispravno iz kutije".

 

Niti se u prvom slucaju pozivas na reklamaciju, niti se u drugom slucaju pozivas na pravo na povrat.

 

Dalje, vjerujem da danas, barem sto se tice ambalaze, svaka ima neki seal, naljepnicu, etc, koju je izuzetno tesko replicirati u kucnim uvjetima,dakle, izuzetno je lako vidjeti dali je kutija otvarana. No, i sve i da je, to ne osporava pravo povrata.

 

Kvaka 22 - ako si otvorio kutiju, dakle, isprobao proizvod, to ti ne osporava pravo da isti vratis u zakonskom roku, no, ako si utvrdio da isti nije ispravan, zasto si kompliciras zivot, i rizikujes pozivajuci se na pravo povrata?

 

Nije ispravno? Nije. Molim lijepo, rijesite. Takvo je stiglo. Ispravno je ali sam se predomislio? Molim lijepo, rijesite. Ja imam to pravo, vi imate tu obavezu.

 

Nema loophola, nema prevara, nema prljave igre (najcesce) vec si korisnici sami kompliciraju zivot.

 

Citat iz original posta "Javljam se na mail s reklamacijom i objašnjenjem svega, znajući da zakonski imam pravo na povrat robe unutar 14 dana od zaprimanja"

 

Znaci, kupis nesto, to se pokaze neispravnim. Shit happens, sto sad, idemo dalje. Saljes trgovini reklamaciju, oni rutinski krenu s "upali, ugasi, provjeri kablove" - normalne stvari prije samog slanja. Ne pomaze. Super, znaci, stvarno je neki kvar. Ok, eskaliras situaciju, tvrdis da je stvar neispravna, i onda, zato sto ti se ne svidja brzina odgovaranja, nacin komunikacije ili vremenska prognoza, odjednom mijenjas pricu, ti vise to ne zelis reklamirati, vec vratiti nazad, jer eto, zakon ti daje to pravo.

 

I sad, koja normalna trgovina ce, nakon sto zaprimi reklamaciju od kupca, rasirenih ruku primiti istu stvar nazad na ime prava na povrat robe kupljene na daljinu? Niti jedna. Niti moze, ako je za tu kupovinu vec evidentirana reklamacija.

 

Dakle, ponovo, kupci su ti koji si kompliciraju zivot.

 

U ovom slucaju, nema tu mudrovanja, racunalo je stiglo, racunalo je radilo. Nakon 3 sekunde vise ne radi. 1 mail - prijava reklamacije, kad pocme "probajte ovo, probajte ono" - ne hvala, saljem vam to na reklamaciju, vi rijesite u cemu je problem, sto se mene tice, stvar nikad nije ni radila. To se odradi taj dan kad je roba zaprimljena, eventualno sutradan, ne nakon 5 dana. 

 

Tako da, itekako ti imaju pravo odbiti povrat, i biti 100% cisti, u ovom konkretnom slucaju. 

 

 

Na koje pravilo izuzeća od prava na povrat se pozivaš? Nije fer pravilo? Pravilo - kvar invalidira vaše zakonska prava po drugim osnovama?

 

Tvoja logika kaže doslovno da ako (kao ja što sam imao nedavno sa Elite kontrolerom) - nisam zadovoljan, ali usput mu jedan gumb nije radio, drugi napola polu - da više nemam pravo na povrat.  Jer eto to je kvar i ako ga navedem da ne mogu vratiti?

Kad se kaže da ne moraš navesti razlog onda se misli da razlog apsolutno nije bitan.

 

Kupac odgovoran za svako umanjenje vrijednosti stvari koje je on uzrokovao. Kvar pod jamstvom nije. Sve druge razloge koji mogu utjecati na gubitak prava na jednostrani raskid ugovora imaš navedene u ZZP-u 86. - Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora.

 

Na koje bi se odbijenica prijave inspektoratu pozvala?

 

Fun fact - vratio sam bio prije cca 4 godine Mall-u Dremel jer je bio preglasan - nije bio u 100% balansu. Vidio prije na netu da neki primjerci tog modela rade dobro, neki loše i nekima su mijenjali, nekima nisu.

 

Evo ti kopija texta kako sam raskinuo ugovor. Misliš da sam dobio odbijenicu? Dobio sam pare... iako to bilo na  dan kad sam ih opomenuo da im rok nije od dana zaprimanja uređaja (kako su sami u svom mailu naveli) nego od dana slanja mog maila te da je taj dan bio zakonski zadnji dan roka.

 

"Poštovani,

Nažalost, moram izjaviti da koristim svoje pravo na raskid ugovora unutar 14 dana kod kupnje na daljinu za narudžbu xxxxxxx (RN xxxxx-xxx-xxxxx) te tražim povrat uplačenih sredstava.

Obrazloženje:


zaprimio sam uređaj i nakon što sam ga upalio uvidio sam da ne radi kako treba.
Naime, uređaj je glasan i vibrira u rasponu 15-25.000 vjerojatno zbog loše izvedenog prednjeg ležaja/kontakta s kučištem. Također se pri tome prekomjerno zagrijava.

Pošto sam imao već doticaja s radom tog modela, znam da to nije normalan rad. Pregledom po internetu i youtube videa, vidio sam da se to često dešava te da Dremel odbijao reklamacije pod izlikom da radi uredno.

Stoga da ne bi ulazio u zavrzlamu s zamjenom za drugi i servisima pošto očito taj model ima problema s kvalitetom proizvodnje - koristim svoje pravo o raskida ugovora unutar 14 dana kod kupnje na daljinu.

Uređaj nije korišten za rad, samo otvoren, upaljen, pušten par minuta da radi no poboljšanja nema. Također potrošni nastavci nisu korišteni i sva pripadajuča oprema je u paketu.

Molim vas da odgovorom potvrdite da ste primili mail te daljnje upute."

 Alat je imao display s prikazom broj okretaja? Ako nije, kako si utvrdio "uređaj je glasan i vibrira u rasponu 15-25.000 vjerojatno zbog loše izvedenog prednjeg ležaja/kontakta s kučištem"?

5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...

zadnje od mene, tko ne shvaca, ili nije mentalno sposoban shvatiti, ili se pravi glup.

 

ne mozes jedan dan reklamirati stvar, a drugi dan zeljeti vratiti...

 

ovo sto ti navodis ne dokazuje tvoju tvrdnju, vec upravo ono o cemu ja govorim.

 

kupio si, vidio si da ne radi kako treba, nebitno, pozivas se na pravo na povrat. obrazlazes da takav rad nije ocekivan i normalan za taj uredjaj.

 

sve 5. koristis svoje pravo na povrat.

 

nisi prvo reklamirao, da je neispravno, a onda se naknadno sjetio da bi ti to ipak vratio. uporno izjednacavas reklamaciju i pravo na povrat. 

 

nemam volje unedogled pisati jedno te isto, sorry....

Problem je dokazivanje da uređaj ne radi kako treba. To je jako široki opis problema (i nije radi / ne radi, nego ne radi kako treba). Da sam na drugoj strani, pitao bih, na što točno mislite i dajte dokaz da ne radi kako treba.

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.5.2025 16:06 (zelenapaprika).
11 mjeseci
offline
Protis.hr - dojmovi

Samo jedna napomena pošto vidim da nekoliko ljudi već spominje "obrazložanje povrata" i objašnjava trgovcu zašto vraća.

Vi kao kupac uopće nemate potrebu objašnjavati trgovcu zašto vraćate artikl.

Obavjestite ga mejlom da vraćate, spakirate i šaljete, to je sva filozofija.

 

Također, artikl se naravno može vratiti i ako je pokvaren, bez obzira jel došao pokvaren (DOA) ili se pokvario kod vas drugi dan.

To je dalje problem trgovca, taj artikl ima jamstvo i trgovac će se namiriti za njega za njega i nitko tu neće biti na gubitku.

Nema potrebe pozivat se na nikakve reklamacije i govoriti da je nešto pokvareno.

 

Ironično, čak je bolje za trgovca da mu vratite pokvaren artikl, jer tada ide RMA na njega, a ako mu vratite ispravan artikl ali raspakiran, tada trgovac ima problem da stavi taj artikl opet u prodaju.

Trgovac ne smije korišten (isproban) artikl prodavati kao novi, međutim, znamo svi da se to često radi, ovisno kako je zapakirano i jel se može opet zapakirati da se ne vidi.

Tako da trgovci veći problem imaju s ispravnim, a vraćenim artiklima, a ne pokvarenim

 
3 0 hvala 0
7 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
SharkZ kaže...

Samo jedna napomena pošto vidim da nekoliko ljudi već spominje "obrazložanje povrata" i objašnjava trgovcu zašto vraća.

Vi kao kupac uopće nemate potrebu objašnjavati trgovcu zašto vraćate artikl.

Obavjestite ga mejlom da vraćate, spakirate i šaljete, to je sva filozofija.

 

Također, artikl se naravno može vratiti i ako je pokvaren, bez obzira jel došao pokvaren (DOA) ili se pokvario kod vas drugi dan.

To je dalje problem trgovca, taj artikl ima jamstvo i trgovac će se namiriti za njega za njega i nitko tu neće biti na gubitku.

Nema potrebe pozivat se na nikakve reklamacije i govoriti da je nešto pokvareno.

 

Ironično, čak je bolje za trgovca da mu vratite pokvaren artikl, jer tada ide RMA na njega, a ako mu vratite ispravan artikl ali raspakiran, tada trgovac ima problem da stavi taj artikl opet u prodaju.

Trgovac ne smije korišten (isproban) artikl prodavati kao novi, međutim, znamo svi da se to često radi, ovisno kako je zapakirano i jel se može opet zapakirati da se ne vidi.

Tako da trgovci veći problem imaju s ispravnim, a vraćenim artiklima, a ne pokvarenim

Ne mora se obrazlagati. Trgovac dobije i ako ne skuže kvar nikome ništa. Ako skuže ide na servis te se odbija 14 dana..

9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Novice kaže...

U pravu je. Poanta prava na povrat je da uređaj nisi vidio uživo te da ti se nije svidio i temeljem toga vraćaš uređaj. Ako je uređaj pokvaren onda pravo na povrat ne postoji.

Možeš probati vratiti pokvaren uređaj temeljem prava na povrat ako ne napomeneš da je uređaj neispravan, dakle prevarom.

 

 

Postoji pravo na povrat. Pogledaj si zakon i probaj naći taj izuzetak na listi izuzeća od tog prava. 

Pročitati zakon.

 

Doslovno oštećen uređaj možeš vratiti. Trgovac ima pravo na umanjenje zbog štete, ali ne može odbiti. Naravno, umanjenje je podložno intrepretaciji.

Inače to je uvedeno s zadnjom izmjenom.

Prije toga trgovac po slovu zakonu je morao prihvatiti i vrati pare.

 

 

Alat je imao display s prikazom broj okretaja? Ako nije, kako si utvrdio "uređaj je glasan i vibrira u rasponu 15-25.000 vjerojatno zbog loše izvedenog prednjeg ležaja/kontakta s kučištem"?

 

Nebitno je za priču jer i da nije radio bi ga vratio u roku od 14 dana pismenim otkazom sa opisom koji nema nikakvu pravnu težinu - ne radi. I dobio pare u zakonskom roku.

 

 Zašto? Zato jer da trgovac zna tu informaciju, a ne pošalje sljedećem kupcu.

 

A sad na tvoje pitanje - imaš selektor okretaja na dremelu... Proizvodio je velike vibracije (uz njih i zvuk) je u tom rasponu. 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.5.2025 17:10 (Alfa_R).
11 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Novice kaže...

Ako skuže ide na servis te se odbija 14 dana..

 Ništa se ne odbija niti se može odbijati, ne muti vodu.

Uredno se vrati pokvaren artikl i trgovac je dužan vratiti iznos u roku 14 dana.

Dalje taj pokvaren artikl riješava trgovac ali ti nemaš ništa s time niti trebaš imati.

Jedino što artikl ne smije biti fizički oštećen.

 

U svakom slučaju ovo je tema o Protisu i previše se već priča o zakonu i pravima.

Onaj tko misli da nešto funkcionira ovako ili onako nek isproba na svojoj koži kad bude imao priliku, jer ima dosta lupetanja ovdje koliko vidim, lol...

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.5.2025 17:07 (SharkZ).
7 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...
Novice kaže...

U pravu je. Poanta prava na povrat je da uređaj nisi vidio uživo te da ti se nije svidio i temeljem toga vraćaš uređaj. Ako je uređaj pokvaren onda pravo na povrat ne postoji.

Možeš probati vratiti pokvaren uređaj temeljem prava na povrat ako ne napomeneš da je uređaj neispravan, dakle prevarom.

 

 

Postoji pravo na povrat. Pogledaj si zakon i probaj naći taj izuzetak na listi izuzeća od tog prava. 

Pročitati zakon.

 

Doslovno oštećen uređaj možeš vratiti. Trgovac ima pravo na umanjenje zbog štete, ali ne može odbiti. Naravno, umanjenje je podložno intrepretaciji.

Inače to je uvedeno s zadnjom izmjenom.

Prije toga trgovac po slovu zakonu je morao prihvatiti i vrati pare.

 

 

Alat je imao display s prikazom broj okretaja? Ako nije, kako si utvrdio "uređaj je glasan i vibrira u rasponu 15-25.000 vjerojatno zbog loše izvedenog prednjeg ležaja/kontakta s kučištem"?

 

Nebitno je za priču jer i da nije radio bi ga vratio u roku od 14 dana pismenim otkazom sa opisom koji nema nikakvu pravnu težinu - ne radi. I dobio pare u zakonskom roku.

 

 Zašto? Zato jer da trgovac zna tu informaciju, a ne pošalje sljedećem kupcu.

 

A sad na tvoje pitanje - imaš selektor okretaja na dremelu... Proizvodio je velike vibracije (uz njih i zvuk) je u tom rasponu. 

 

 

ovo sam izvukao ''Ako ste kupili proizvod koji je odmah bio pokvaren ili se pokvario unutar 14 dana od kupnje, imate pravo na povrat novca ili zamjenu proizvoda, pod uvjetom da ste trgovca o tome obavijestili u roku od 14 dana od dana kada ste proizvod primili. Ne radi se o pravu na povrat "14 dana", nego o pravu na zaštitu od neispravnog proizvoda, što je regulirano Zakonom o zaštiti potrošača.''

9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Novice kaže...

Ne mora se obrazlagati. Trgovac dobije i ako ne skuže kvar nikome ništa. Ako skuže ide na servis te se odbija 14 dana..

 

 

Molim citat zakona po kojoj osnovi odbijaju?

 

 

ovo sam izvukao ''Ako ste kupili proizvod koji je odmah bio pokvaren ili se pokvario unutar 14 dana od kupnje, imate pravo na povrat novca ili zamjenu proizvoda, pod uvjetom da ste trgovca o tome obavijestili u roku od 14 dana od dana kada ste proizvod primili. Ne radi se o pravu na povrat "14 dana", nego o pravu na zaštitu od neispravnog proizvoda, što je regulirano Zakonom o zaštiti potrošača.''

 

Ne nalazim to u zakonu o zaštiti potrošaća.

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.5.2025 17:27 (Alfa_R).
7 mjeseci
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...
Novice kaže...

Ne mora se obrazlagati. Trgovac dobije i ako ne skuže kvar nikome ništa. Ako skuže ide na servis te se odbija 14 dana..

 

 

Molim citat zakona po kojoj osnovi odbijaju?

 

 

ovo sam izvukao ''Ako ste kupili proizvod koji je odmah bio pokvaren ili se pokvario unutar 14 dana od kupnje, imate pravo na povrat novca ili zamjenu proizvoda, pod uvjetom da ste trgovca o tome obavijestili u roku od 14 dana od dana kada ste proizvod primili. Ne radi se o pravu na povrat "14 dana", nego o pravu na zaštitu od neispravnog proizvoda, što je regulirano Zakonom o zaštiti potrošača.''

 

Ne nalazim to u zakonu o zaštiti potrošaća.

Zakon o zaštiti potrošača, Članak 84. (6) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Dakle, naručim laptop od 2000€, prolijem vodu po njemu (slučajno) i vratim ga. Dučan skuži i kaže moramo poslati na servis kako bi ustanovili tko je kriv i kolika je šteta odnosno umanjenje vrijednosti.

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.5.2025 17:35 (Novice).
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi

Duplić

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.5.2025 1:05 (Alfa_R).
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...
Novice kaže...
Novice kaže...

 

 

Ne nalazim to u zakonu o zaštiti potrošaća.

Zakon o zaštiti potrošača, Članak 84. (6) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Dakle, naručim laptop od 2000€, prolijem vodu po njemu (slučajno) i vratim ga. Dučan skuži i kaže moramo poslati na servis kako bi ustanovili tko je kriv i kolika je šteta odnosno umanjenje vrijednosti.

 

 

 

 

Pa vrlo je jednostavno. Ako strgaš kutiju pokidaš sve zaštite, malo ogrebeš... mogu ti umanjiti vrijednost što je obično u visini koliko procijene da će netko kupiti kao open box.

Ako te brine ovo "osim onog koje je bilo potrebno uza utvrđivanjem..." - to samo štiti kupca da stvar može vidjeti, isprobati. Ne da je pakirano u neku plastiku koju moraš razrezati i da zato ne može vratiti bez umanjenja....

Ako se ne radi o tome, nego o kvaru - pošalju na servis da ustanove jeli kvar pod jamstvom ili uzrokovan sa strane kupca. Ukoliko je jamstvo - odobrava se povrat. Ukoliko si polio vodu po njemu, to je obično 100% štete što u pravilu ti je bolje da ti vrate uređaj nego zadrže sa 100% umanjenjem :) 

 

Jedina malo lošija stvar za trgovce je što imaju 14. dana od primitka obavjesti na trajnom mediju da vrate pare... No to je više nego razuman rok.

Tu dolazimo do malog paradoksa, a to je da je isti rok i kupcu da vrati stvar od  obavjesti... dakle teoretski kupac pošalje stvar zadnji dan, a trgovac mora uplatiti pare dok su još u kurirovom kombiju. No vjerujem da bi bilo kakva naknadna inspekcija to svakako uzela u obzir.

 

Dakle, zanemarimo paradoks... trgovcima je jedino što moraju malo "požuriti", neće im paliti fora o 30 dana "servisa" da ustanove ispravnost...

 

Jedna stvar kod zakona, oni su pisani da pokriju od "igle do lokomotive", pa zato nekad profitiraš, nekad gubiš... Zato se sa npr tim zakonom kupci (po meni opravdano) zaštite od mutnih proizvođaća TV-a i monitora koji imaju očajan QC i vrlo široku toleranciju.....

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.5.2025 0:59 (Alfa_R).
9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

cijela ta prica traje malo duze.

 

14 dana za izjavu o raskidu ugovora od dana primitka robe. dodatnih 14 dana od dana slanja izjave kao rok u kojem moras poslati robu nazad, te 14 dana od dana primitka povrata od strane trgovca da ti vrati novce.

 

nece ti trgovac uplatiti povrat dok ne dobije robu, bas kao sto u tvoj rok nece racunati vrijeme dok roba ne stigne kod tebe nakon sto je on posalje, uvjjek se rok racuna od primitka

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...

cijela ta prica traje malo duze.

 

14 dana za izjavu o raskidu ugovora od dana primitka robe. dodatnih 14 dana od dana slanja izjave kao rok u kojem moras poslati robu nazad, te 14 dana od dana primitka povrata od strane trgovca da ti vrati novce.

 

nece ti trgovac uplatiti povrat dok ne dobije robu, bas kao sto u tvoj rok nece racunati vrijeme dok roba ne stigne kod tebe nakon sto je on posalje, uvjjek se rok racuna od primitka

 

Imaš pravo, to su malo izmjenili u novom zakonu -tek kad primi robu (iako se spominje i potvrda o slanju). Ali opet rok je 14 dana od primitka obavjesti o raskidu.

 

Dakle da ne duljimo:

 

Obveze trgovca u slučaju jednostranog raskida ugovora

Članak 83.

(1) Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 79. ovoga Zakona, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor sukladno članku 81. ovoga Zakona, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.

(2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka, trgovac nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.

(3) Kod ugovora o kupoprodaji, osim ako nije ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, trgovac mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag trgovcu, ako bi o tome trgovac bio obaviješten prije primitka robe.

.....

 

9 godina
offline
Protis.hr - dojmovi

Vjerovatno kao dokaz prihvacaju tracking broj paketa, no opet, vjerujem da ce svi cekati da paket stigne, jer sumnjam da im se isplacuju novci na nevidjeno, mozda za neke sitne iznose da, ali za krupne sumnjam

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...

A sad na tvoje pitanje - imaš selektor okretaja na dremelu... Proizvodio je velike vibracije (uz njih i zvuk) je u tom rasponu. 

 

 

Jedino me to zanimalo. Ako se netko poziva točno na određeni nedostatak ili kvar, onda je bitno znati kako je došao do tog zaključka s točnim podacima. Ako to nije bitno, zašto uopće pisati takve detalje?

5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
SharkZ kaže...
Novice kaže...

Ako skuže ide na servis te se odbija 14 dana..

 Ništa se ne odbija niti se može odbijati, ne muti vodu.

Uredno se vrati pokvaren artikl i trgovac je dužan vratiti iznos u roku 14 dana.

Dalje taj pokvaren artikl riješava trgovac ali ti nemaš ništa s time niti trebaš imati.

Jedino što artikl ne smije biti fizički oštećen.

 

U svakom slučaju ovo je tema o Protisu i previše se već priča o zakonu i pravima.

Onaj tko misli da nešto funkcionira ovako ili onako nek isproba na svojoj koži kad bude imao priliku, jer ima dosta lupetanja ovdje koliko vidim, lol...

 

 

 

 3,7 M stanovnika, 3,7 M stručnjaka za sve.

 

 Da, ljudi najčešće moraju neke situacije iskusiti sami jer nije sve tako kako se ovdje tvrdi (trgovci znaju odbiti). No, već sam spomenuo, neki kupuju na daljinu samo da bi isprobali nešto i vratili. Uopće nisu ni imali namjeru kupljeni sadržaj zadržati i koristiti. To je jedan od razloga zašto još prije puno godina nisam otvorio takvu trgovinu, jer mi se nije dalo zezati s raznim balkanskim genijima kojima se smisao života prevariti, zeznuti, pokrasti... Čast normalnim ljudima koji stvarno dobiju proizvod koji ne radi ili ne radi prema specifikacijama.

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.5.2025 13:22 (zelenapaprika).
5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Damir22 kaže...

Vjerovatno kao dokaz prihvacaju tracking broj paketa, no opet, vjerujem da ce svi cekati da paket stigne, jer sumnjam da im se isplacuju novci na nevidjeno, mozda za neke sitne iznose da, ali za krupne sumnjam

 Tracking ne može biti dokaz, jer nema stvarne potvrde uručenja (a ima i lažnih tracking brojeva). To što u trackingu piše nešto, ne znači da je tako. Potvrda uručenja je kada ti potpisom (na papiru ili digitalnom uređaju) potvrdiš uručenje. Kao i kod pošte i preporučenih pošiljaka. S tim da poštari danas sami potpisuju sve nas, osim u slučaju sudskih poziva - to se jedino ne usude sami potpisati.

9 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
zelenapaprika kaže...
Alfa_R kaže...

A sad na tvoje pitanje - imaš selektor okretaja na dremelu... Proizvodio je velike vibracije (uz njih i zvuk) je u tom rasponu. 

 

 

Jedino me to zanimalo. Ako se netko poziva točno na određeni nedostatak ili kvar, onda je bitno znati kako je došao do tog zaključka s točnim podacima. Ako to nije bitno, zašto uopće pisati takve detalje?

 

Da znaju da ima defekt, jer uređaj ne radi kako bi trebao.

Ja sam se pozvao na Pravo na povrat, a ovo je samo informacijski... da li će im biti od koristi ti podaci ili neće, nije moja briga.

5 godina
offline
Re: Protis.hr - dojmovi
Alfa_R kaže...
zelenapaprika kaže...
Alfa_R kaže...

A sad na tvoje pitanje - imaš selektor okretaja na dremelu... Proizvodio je velike vibracije (uz njih i zvuk) je u tom rasponu. 

 

 

Jedino me to zanimalo. Ako se netko poziva točno na određeni nedostatak ili kvar, onda je bitno znati kako je došao do tog zaključka s točnim podacima. Ako to nije bitno, zašto uopće pisati takve detalje?

 

Da znaju da ima defekt, jer uređaj ne radi kako bi trebao.

Ja sam se pozvao na Pravo na povrat, a ovo je samo informacijski... da li će im biti od koristi ti podaci ili neće, nije moja briga.

Mislim da ni njih nije briga, dok god mogu prodati to što si ti vratio i prešutjeti defekt.

4 godine
offline
Protis.hr - dojmovi

Čitajući ovo, moram se pitati jel ima neki poseban razlog zašto je PC sastavljan u Protisu a ne recimo Linksu? Kad sam si prije mjesec dana sastavljao komp uspoređivao sam cijene ključnih komponenata i sve su doslovno u rasponu +/- 2%, s tim da Links ima besplatno sastavljanje i garanciju na taj PC kao da je pre-built (znam jer sam za prošli koji sam sastavljao kod njih reklamirao SSD 2 puta i prošlo je normalno). Links ima 20 godina tradicije, vlastiti servis, riješava sve u 2-3 dana i to čak nekom iz Osijeka kao ja, s obzirom da je servis u ZG. Čak i da je Protis ispadao 5% jeftiniji (što iskreno sumnjam jer sam im u vrijeme 30-ica scrollao po webshopu i imali su daleko najskuplje grafičke u Hrvatskoj), i dalje se ne isplati cijeli ovaj ordeal prolaziti s njima ako mogu s nekom firmom koja je ogromna i ima ogroman rep.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice