Koristiti pravo na povrat kao sistem brzog rjesavanja reklamacija, to ne ide, i nema te inspekcije koja ce trgovinu prisiliti da u ime povrata uzme nazad neispravnu robu.
Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.
Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?
Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?
Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.
Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.