Koristiti pravo na povrat kao sistem brzog rjesavanja reklamacija, to ne ide, i nema te inspekcije koja ce trgovinu prisiliti da u ime povrata uzme nazad neispravnu robu.
Ti dakle tumačiš zakon da pravo na povrat je ništavno ako imaš tu nesreću da je stvar DOA jer dok oni riješe reklamaciju - 14 dana od primitka više ne vrijedi.
Dakle kupiš nešto, vratiš neotvoreno, oni naravno moraju provjeriti jer si možda ti samo dobro upakirao i stvar je DOA i oni ti odbijaju vratiti pare i šalju na servis?
Kupiš router, svatiš da ti ne paše izgled i veličina (u tom duhu je pisano zakon o pravu povrata) i sad moraš prihvatiti jer su oni ustanovili da eto nije ispravan?
Da je tako, upravo si pronašao loophole trgovinama i dobavljačima da ne prihvate više nijedan povrat. Samo deklariraj pokvareno/popravljeno - vrati kupcu.
Ne ide to baš tako. Odbiti ti nemaju pravo. imaju pravo umanjiti vrijednost, a pošto kvar nije nastao sa strane kupca nego spada pod jamstvom, vrijednost nije umanjena.
 
     
    
    
 Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
 
                        Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
                    