Mikronis - Iskustva

poruka: 57
|
čitano: 39.699
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Dosta su se srozali od prije. Dosta im je djelatnika i otislo. Kupio sam u njih malo vecu narudzbu, usluga vrhunska, kasnije ih preporucio 3-4 frenda, nakon jedno godinu od moje kupnje, svi do jednog losa iskustva :(

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Ne znam. Prvi put sam kupovao tamo očekivao sam više. Nije ništa krivo ali zainteresiranost i volja prodavača da ti izađe u susret je 0. Kao da pričam sa automatom. Možda je to moje greška ali mislim da neću više tamo kupovat jer sa konkurencijom nekako bolje odrađujem posao.

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Mikronis - Iskustva

Eto, da iznesem svoje iskustvo s Mikronisom.

 

Prošli tjedan mi je kćer naručila ovo kućište:

 

https://www.mikronis.hr/Proizvod/kuciste-silentiumpc-ventum-vt4v-evo-tg-argb-wh-bez-napajanja-p-n-spc295/19279

 

i ovaj CPU cooler kod njih:

 

https://www.mikronis.hr/Proizvod/hladnjak-silentiumpc-grandis-3-evo-argb-za-cpu-p-n-spc275/7488

 

 

Malo su štekali u komunikaciji, no na kraju je danas popodne stiglo sve, jako dobro upakirano i dakako ispravno.

 

Za sada zadovoljan kupnjom, srećom pa se ne radi o komponentama  tako da nisam pretjerano zabrinut oko

potencijalnog ostvarivanja garancije.

 

On the Internet you can be anything you want. It is strange that so many people choose to be stupid.
Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Cek sta sada hvalimo trgovinu jer ti je isporucila nesto sto si platio?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Mikronis - Iskustva
Marcek555 kaže...

Cek sta sada hvalimo trgovinu jer ti je isporucila nesto sto si platio?

 

 Uopće ih nisam pohvalio nego sam prenio svoje iskustvo s njima. Jel zabranjeno to ili šta?

On the Internet you can be anything you want. It is strange that so many people choose to be stupid.
14 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
Ja imam negativno iskustvo s Mikronis.

Narucio i platio laptop. Nisu isporucili. Nakon dva tjedna vratili novac bez riječi.

Mogao sam taj laptop kupit na 5 drugih mjesta po toj cijeni, odabrao njih jer su se činili najozbiljniji. Cijena je bila više manje ista svuda kada sam uzimao laptop. Pogledao bonitet i sve što ide uz to. Mislim mogu i sada kupiti na drugom mjestu samo za 20-30% veću cijenu jer su svi digli cijene pošto je prošao crni petak.

Iz kine mi stigla roba, vecina RH shopova u roku 2-3 dana. Iz njemacke mi stigne u par dana. A ovi dva tjedna niti se jave niti posalju robu, da nisam tražio račun ko zna el bih dobio povrat novca. Ovako kad sam tražio račun su valda skužili da nisu isporučili robu.

Dati ću vam primjer HG spot i Saša Lončar, naručio u ponedjeljak oko podne i utorak bila dostavljeno sve dopodne. Uglavnom ima u RH i dobrih firmi i pozitivnih primjera.

Klasična Hrvatska priča Mikronis. Uglavnom od takve firme nemožeš očekivat ništa. Čudno mi da uopće posluju s obzirom na komunikaciju, odnosno komunikacije nema.

Razlog što sam nezadovoljan je taj što da su javili na vrijeme da nemaju naručio bih na drugom mjestu a ovak sam izvisio i sad ću platit 20-30% više.

Uglavnom s njima posla više neću imat. Po meni su na više polja zakazali.
Ako napredujem, prati me. Ako stanem, gurni me. Ako se povucem, ubij me.
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
vidiš ja imam suprotno iskustvo, kao i ti sto si napisao za hg spot...u mikronisu narucio procesor i maticnu u pon, a u uto vec bilo na mojoj adresi (i nisam iz zagreba nego iz slavonije). Zanimljivo je bilo to sto je na webshopu pisalo da maticna nije odmah dostupna ali ipak sam je odmah dobio
battletag:MasnaKrvavic#2275
9 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
To je sasvim normalno za vecinu nasih shopova. Nebitno sto prodaju, komunikacija je nikakva, briga za kupca jos manja....

Paket narucen iz de, paket narucen iz zg, isti dan, isti sat, prakticki ista minuta.

Tri dana kasnije, paket iz de stize. Zovem zg, niti imaju pojma da imaju narudzbu, niti znaju dali uopce imaju tu robu, vidjet ce iduci tjedan, posto je cetvrtak, jel, gotovo je s poslom za taj tjedan....

I onda se cude sto posao ne ide.....

Naravno cast iznimkama.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.12.2022 10:29 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
dado16 kaže...
vidiš ja imam suprotno iskustvo, kao i ti sto si napisao za hg spot...u mikronisu narucio procesor i maticnu u pon, a u uto vec bilo na mojoj adresi (i nisam iz zagreba nego iz slavonije). Zanimljivo je bilo to sto je na webshopu pisalo da maticna nije odmah dostupna ali ipak sam je odmah dobio

 Maah, nije problem što nemaju na lageru niti povrat novaca, niti što nisu poslali. Imali su 5 radnih dana od narudžbe da mi jave da nemaju laptop na lageru i sve bi bilo ok. Ovako nije ok. Ako sam ja kao kupac uredno platio unaprijed što osobno ne volim s nekim s kime ne radim često ali ae vidim imaju dobar bonitet pa reko nema tu rizika nekog. Za moj pojam su neozbiljni i bog. Mislim ak ti oni sami stvore problem a ti uredno platio unaprijed i prave se grbavi šta bi bilo u slučaju nekog pravog problema, ne želim znati a s obzirom da dosadašnju suradnju neću saznati. Mislim nije da se hvalim s time što sam platio jel, od kupca se očekuje da se plati a onda s druge strane imamo famozno pouzeće koji firme ne vole jer s time sam problemi i često se ne plati pri preuzimanju, paketi se vraćaju. I to je na kraju začarni krug, kupci ne vole platit unaprijed jer im firme stvore problem kao sada meni, firme ne vole slati jer kupci odustanu nakon narudzbe. Na kraju niko sretan. Hahaahah.

 

Budem se najvjerojatnije javio i lenovu kad uhvatim vremena pošto je Mikronis kao distributer njihov pa čisto da znaju da su ovi neozbiljni. 

Ako napredujem, prati me. Ako stanem, gurni me. Ako se povucem, ubij me.
15 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Ukratko katastrofalna firma, određeni ljudi su ok, dosta njih u pojedinim sektorima imaju čak i previše znanja no treba pogodit na takve ljude kada ih trebaš. Kao bivši radnik mogu reći što se plaće tiče da je isto katastrofa i ona se kreće oko 900-950€ + prijevoz 47,78€ + prehrana 100€. Vozači, skladištari i ostali svi imaju podjednaku plaću osim možda voditelja oni imaju malo veće dok veleprodaja i dio nabave imaju nešto malo veće od ovih običnih radnika.

Direktori svoje radnike tretiraju ko da su zadnja smeća, ne odazivaju se na mailove kada ih trebaš ignoriraju te konstantno, pohvalit te neće apsolutno nikada. Božičnica, bonusa, regresa nema, niti se ima ikakav benifit kupovine ako si zaposlenik znači kupuješ po klasičnoj web cijeni.

Firma je super eventualno nekome ko tek počinje raditi za prvi posao biti godinu-dvije pokupit znanja koliko se može i paralelno dok se radi tražiti bolje i ne zadržavat se predugo. Firma ima lošu reputaciju što se izmijene ljudi tiče prečesto im odlaze i dolaze novi i to svakakvih ima bez znanja, stručnosti i profesionalnosti. Očito je da se radnike koji imaju znanja i stručnosti ne zna dovoljno cijeniti da ih se zadrži, šta je baš žalosno jer firma ima potencijala da bude stvarno dobra.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.9.2025 16:43 (Thermal).
 
0 0 hvala 5
7 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Katastrofa iskustvo, prodaju rabljenu robu pod novu i varaju kupce.

 

Kupio sam laptop neki dan i nisam detaljno pregledavao pakiranje u ducanu jer me prodavac uvjeravao da mi ne moze pokazati laptop jer ih ne smiju otvoriti, i da ih prodaju takve kakvi dodu. Kad sam dosao doma, skuzio sam da je kartonsko pakiranje vec otvoreno, "seal" je skinut i laptop je ocigledno koristen. Odmah sam se vratio u poslovnicu traziti zamjenu za novi laptop ili povrat novca, na sto je prodavac odgovorio da laptop prvo mora na servis da "decki utvrde sto se tu dogodilo". To mi je apsolutno neprihvatljivo i inzistirao sam na jednoj od dvije spomenute opcije. Ta rasprava je dugo trajala jer je on inzistirao da ne moze to napravit, mora na servis i slicno. Na kraju je odustao i reko da ce vidjet sto moze napravit, nazvao seficu i izvrsio povrat novca. 

 

Besramno lazu i varaju, ovo mi je vec n-to iskustvo u zadnjih godinu dana da ducani u Hrvatskoj prodaju rabljenu robu pod novu, pa je to ocito postala uobicajena praksa. Izbjegavajte u sirokom luku, ja sam ih svakako prekrizio i ubuduce samo narucujem iz stranih ducana.

Poruka je uređivana zadnji put jučer u 6:08 (Mindim).
 
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
Mindim kaže...

Katastrofa iskustvo, prodaju rabljenu robu pod novu i varaju kupce.

 

Kupio sam laptop neki dan i nisam detaljno pregledavao pakiranje u ducanu jer me prodavac uvjeravao da mi ne moze pokazati laptop jer ih ne smiju otvoriti, i da ih prodaju takve kakvi dodu. Kad sam dosao doma, skuzio sam da je kartonsko pakiranje vec otvoreno, "seal" je skinut i laptop je ocigledno koristen. Odmah sam se vratio u poslovnicu traziti zamjenu za novi laptop ili povrat novca, na sto je prodavac odgovorio da laptop prvo mora na servis da "decki utvrde sto se tu dogodilo". To mi je apsolutno neprihvatljivo i inzistirao sam na jednoj od dvije spomenute opcije. Ta rasprava je dugo trajala jer je on inzistirao da ne moze to napravit, mora na servis i slicno. Na kraju je odustao i reko da ce vidjet sto moze napravit, nazvao seficu i izvrsio povrat novca. 

 

Besramno lazu i varaju, ovo mi je vec n-to iskustvo u zadnjih godinu dana da ducani u Hrvatskoj prodaju rabljenu robu pod novu, pa je to ocito postala uobicajena praksa. Izbjegavajte u sirokom luku, ja sam ih svakako prekrizio i ubuduce samo narucujem iz stranih ducana.

 Upravo o tome smo danima raspravljali u temi o Protisu. Ja tvrdim da ovo što si ti kupio nije novo, jer je otvoreno. Zato sam u zadnjoj poruci napisao da kupljeno treba odmah provjeriti u trgovini. Šteta da to nisi vidio: https://forum.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/protishr-dojmovi/234308.aspx?page=16&jumpto=6884420&sort=asc&view=flat

Više nikome od trgovaca ne vjerujem. Evo, Links ima neku akciju laptopa. Gledam jedan od njih za manje od 500 eura, ali se ne usudim otići tamo i kupiti ga. Možda jedino sa svjedocima.

 

Zadnji laptop sam kupio na daljinu, na Ekupi i sve je prošlo ok.

7 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
zelenapaprika kaže...
Mindim kaže...

Katastrofa iskustvo, prodaju rabljenu robu pod novu i varaju kupce.

 

Kupio sam laptop neki dan i nisam detaljno pregledavao pakiranje u ducanu jer me prodavac uvjeravao da mi ne moze pokazati laptop jer ih ne smiju otvoriti, i da ih prodaju takve kakvi dodu. Kad sam dosao doma, skuzio sam da je kartonsko pakiranje vec otvoreno, "seal" je skinut i laptop je ocigledno koristen. Odmah sam se vratio u poslovnicu traziti zamjenu za novi laptop ili povrat novca, na sto je prodavac odgovorio da laptop prvo mora na servis da "decki utvrde sto se tu dogodilo". To mi je apsolutno neprihvatljivo i inzistirao sam na jednoj od dvije spomenute opcije. Ta rasprava je dugo trajala jer je on inzistirao da ne moze to napravit, mora na servis i slicno. Na kraju je odustao i reko da ce vidjet sto moze napravit, nazvao seficu i izvrsio povrat novca. 

 

Besramno lazu i varaju, ovo mi je vec n-to iskustvo u zadnjih godinu dana da ducani u Hrvatskoj prodaju rabljenu robu pod novu, pa je to ocito postala uobicajena praksa. Izbjegavajte u sirokom luku, ja sam ih svakako prekrizio i ubuduce samo narucujem iz stranih ducana.

 Upravo o tome smo danima raspravljali u temi o Protisu. Ja tvrdim da ovo što si ti kupio nije novo, jer je otvoreno. Zato sam u zadnjoj poruci napisao da kupljeno treba odmah provjeriti u trgovini. Šteta da to nisi vidio: https://forum.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/protishr-dojmovi/234308.aspx?page=16&jumpto=6884420&sort=asc&view=flat

Više nikome od trgovaca ne vjerujem. Evo, Links ima neku akciju laptopa. Gledam jedan od njih za manje od 500 eura, ali se ne usudim otići tamo i kupiti ga. Možda jedino sa svjedocima.

 

Zadnji laptop sam kupio na daljinu, na Ekupi i sve je prošlo ok.

 

Steta sto nisam vidio raspravu prije, ali sam svakako kriv sto kupujem ista vise uzivo i "vjerujem" prodavacima i ducanima u Hrvatskoj. Apsolutno se slazem da otpakiran proizvod nikako ne moze biti nov, niti se kao takav moze prodavati. Kupac ne moze znati u kojoj mjeri je takav proizvod koristen, pa po zagovornicima takve prakse bi valjda trebao lazljivim prodavacima vjerovati "na lijepe oci" da proizvod nije koristen.

U uredenim drzavama svi ducani takvu robu oznacuju kao "koristenu", i prodaju ju je s popustom, a iznos popusta ovisi o kolicini koristenja, odnosno stanju proizvoda. Prodavanje robe koja je koristena pod "novo" od strane trgovca je prevara, i tu prica staje.

Poruka je uređivana zadnji put jučer u 15:14 (Mindim).
9 godina
offline
Mikronis - Iskustva

izgleda da smo (opet) samo zrtve vlastitog mentaliteta.

 

90% kupaca zna sto kupuje, i opcija povrata im jednostavno ne treba, osim u nekim iznimkama, 10% kupaca se zeza, kupuje, isprobava, vraca, sto je svakako njihovo pravo, ali s time direktno "zatrpavaju" trgovine "skoro pa novom" robom, neizbjezno je da ce biti ovakvih slucajeva.

 

i dok neke komponente, neku robu koja nije specificno pakirana svakako idu u ponovnu prodaju kao "novo", sto je moralno upitno od strane trgovca, neke se jednostavno nebi smjele prodati bez isticanja da je to "povracena" roba.

 

no, niti trgovina ne zna sto je original kupac radio, opciju umanjenja povrata nema samo zato sto je nesto otpakirano ili upaljeno. realno vecina trgovina radi s ne toliko velikim marzama (ovisno o dobavljacima i velicini), ali hajmo reci da spustiti takav proizvod za 10-15% nikome ne pada na pamet, jer to mu je zarada, a da nama kupcima netko ponudi karikirano 10-20e popusta, to nam nista nebi znacilo ako vec startamo sa stavom "tko zna sto je netko radio s time"..... 

 

i onda, app sistem, jbg, netko ce se buniti, netko nece, pa kako se kad prodje.....

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
Damir22 kaže...

izgleda da smo (opet) samo zrtve vlastitog mentaliteta.

 

90% kupaca zna sto kupuje, i opcija povrata im jednostavno ne treba, osim u nekim iznimkama, 10% kupaca se zeza, kupuje, isprobava, vraca, sto je svakako njihovo pravo, ali s time direktno "zatrpavaju" trgovine "skoro pa novom" robom, neizbjezno je da ce biti ovakvih slucajeva.

 

 

 

Daj pojasni zašto je to pitanje mentaliteta.

 

Pogledaj koliko se rabljenih i/ili obnovljenih Iphonea prodaje i kod nas i vani, i to ponekad prastari modeli, pa zaključiš da postoji tržište za takvu robu. I svi znaju za nove primjerke, izložbene primjerke, obnovljene primjerke i jednostavno rabljene primjerke. I oko toga nema drame.

11 mjeseci
offline
Mikronis - Iskustva

Koristi se pravo na povrat i ta roba ide nazad u prodaju jer sami ljudi koji je koriste kažu da su samo pogledali i da to nije to. I onda ta roba dođe do drugog kupca koji vidi rabljenu robu.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
zelenapaprika kaže...

 

Daj pojasni zašto je to pitanje mentaliteta.

 

Pogledaj koliko se rabljenih i/ili obnovljenih Iphonea prodaje i kod nas i vani, i to ponekad prastari modeli, pa zaključiš da postoji tržište za takvu robu. I svi znaju za nove primjerke, izložbene primjerke, obnovljene primjerke i jednostavno rabljene primjerke. I oko toga nema drame.

 Pa eto, djelomicno si sam odgovorio na to pitanje.

 

Kad bi nasi trgovci jasno i glasno oznacavali ono sto prodaju, problema u osnovi nebi bilo, barem ne ovakvih kakve kolega navodi.

 

Pa kupi tko sto zeli, sto mu je cjenovno privlacno i svi sretni.

 

Kada toga nema, onda imas ovakve situacije kako kolega navodi.

 

Trgovac mu je trebao (morao) reci - imamo ovaj primjerak, kutija je otvorena iz xy razloga, cijena je karikirano 399,99e. i imamo isti takav, neotvoreni, nedirnuti, cijena je 479,99 (opet karikirano). Covjek bi izabrao zeli li kupiti "samo pogledano" ili novo novcato, i svi sretni.

 

Ovako, ekipa koja masovno koristi tu foru "samo sam isprobao par dana", a svi znamo da ih ima, u osnovi oduzimaju pravo izbora nekom slijedecem, normalnom kupcu. jer zbog njegovog isprobavanja, ili ce covjek doci u situaciju da ce ga trgovac "prevariti", ili ce doci u situaciju da se kao kolega mora svadjati i zahtjevati ono sto bi ustvari moralo biti neosporno - placam novo dobijem novo.

 

Osobno nisam pretjerano paranoican, ne pregledavam svaku naljepnicu, svaku vrecicu, svaku vezicu i vrsim usporedbe da vidim da netko slucajno nije otvorio kutiju, ili nesto koristio, jbg, rijetko kupujem, u pravilu uvijek stvari nize cjenovne kategorije koja vjerovatno nije pretjerano interesantna za isprobavanje, pa nisam naletio na nesto sto je evidentno bilo koristeno, iako mozda nesto nekada i je, tko ce ga znati, kako rekoh......

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
13 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Laptopi se otvaraju da se graviraju Hrvatska slova pa čak i snime Windowsi.

 

Zar se to onda isto smatra rabljena i korištena roba, ako takvi dolaze od distributera/dobavljača?

Malo mi nema smisla, ja to ne vidim kao rabljeno i lako moguće da je taj slučaj i kod Mikronisa bio, trebalo je to malo detaljnije pogledati a ne samo izvana kutiju....

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Naručio 3 paketa H80X mesh, dva paketa u celofanu, jedan bez, svi prodani kao novi...

Nisu naglasili da je jedan paket očigledno vraćen...

 

 

 

 

 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
Damir22 kaže...
zelenapaprika kaže...

 

Daj pojasni zašto je to pitanje mentaliteta.

 

Pogledaj koliko se rabljenih i/ili obnovljenih Iphonea prodaje i kod nas i vani, i to ponekad prastari modeli, pa zaključiš da postoji tržište za takvu robu. I svi znaju za nove primjerke, izložbene primjerke, obnovljene primjerke i jednostavno rabljene primjerke. I oko toga nema drame.

 Pa eto, djelomicno si sam odgovorio na to pitanje.

 

Kad bi nasi trgovci jasno i glasno oznacavali ono sto prodaju, problema u osnovi nebi bilo, barem ne ovakvih kakve kolega navodi.

 

Pa kupi tko sto zeli, sto mu je cjenovno privlacno i svi sretni.

 

Kada toga nema, onda imas ovakve situacije kako kolega navodi.

 

Trgovac mu je trebao (morao) reci - imamo ovaj primjerak, kutija je otvorena iz xy razloga, cijena je karikirano 399,99e. i imamo isti takav, neotvoreni, nedirnuti, cijena je 479,99 (opet karikirano). Covjek bi izabrao zeli li kupiti "samo pogledano" ili novo novcato, i svi sretni.

 

Ovako, ekipa koja masovno koristi tu foru "samo sam isprobao par dana", a svi znamo da ih ima, u osnovi oduzimaju pravo izbora nekom slijedecem, normalnom kupcu. jer zbog njegovog isprobavanja, ili ce covjek doci u situaciju da ce ga trgovac "prevariti", ili ce doci u situaciju da se kao kolega mora svadjati i zahtjevati ono sto bi ustvari moralo biti neosporno - placam novo dobijem novo.

 

Osobno nisam pretjerano paranoican, ne pregledavam svaku naljepnicu, svaku vrecicu, svaku vezicu i vrsim usporedbe da vidim da netko slucajno nije otvorio kutiju, ili nesto koristio, jbg, rijetko kupujem, u pravilu uvijek stvari nize cjenovne kategorije koja vjerovatno nije pretjerano interesantna za isprobavanje, pa nisam naletio na nesto sto je evidentno bilo koristeno, iako mozda nesto nekada i je, tko ce ga znati, kako rekoh......

 

Slazem se da trgovac mora obavijestiti kupca o otvorenom pakiranju na artiklu ili ako je koristen, o tome se tocno i radi. Ne slazem se s izjavom da ovi koji vracaju robu oduzimaju pravo izbora iducem kupcu, to radi iskljucivo trgovac s ovakvim praksama. Ako zakon omogucava kupcu povrat u 14 dana, trgovac mora poslovati s time na umu i uskladiti svoje poslovanje kao i sa svim drugim zakonima. Naravno da ce postojati neki koju zloupotrebljavaju zakon, ali takvi onda idu mogu ici na crnu listu. 

 

FakeDeath kaže...

Laptopi se otvaraju da se graviraju Hrvatska slova pa čak i snime Windowsi.

 

Zar se to onda isto smatra rabljena i korištena roba, ako takvi dolaze od distributera/dobavljača?

Malo mi nema smisla, ja to ne vidim kao rabljeno i lako moguće da je taj slučaj i kod Mikronisa bio, trebalo je to malo detaljnije pogledati a ne samo izvana kutiju....

 

Nikada prije nisam kupio laptop koji je imao otvoreno pakiranje, a svi su imali hrvatsku tipkovnicu. Ali da ne ulazim u price i vjerojatnost o otvorenoj kutiji zbog "graviranja tipkovnice i snimanja Windowsa", ja kao kupac ne mogu znati zasto je proizvod otvaran. U onom trenutku kada je "seal" skinut, ja im moram vjerovati na rijec da taj laptop nije koristen. Ne govorimo o USB kablovima, nego o laptopu, pa nemam razloga preuzimati takav rizik.  

5 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
FakeDeath kaže...

Laptopi se otvaraju da se graviraju Hrvatska slova pa čak i snime Windowsi.

 

 

 Meni ovo nema smisla u 2025. 


EDIT: tim više jer se kod nas prodaju laptopi s američkim rasporedom slova i to je naglašeno u opisu. Ponekad.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 10:24 (zelenapaprika).
5 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
Damir22 kaže...
zelenapaprika kaže...

 

Daj pojasni zašto je to pitanje mentaliteta.

 

Pogledaj koliko se rabljenih i/ili obnovljenih Iphonea prodaje i kod nas i vani, i to ponekad prastari modeli, pa zaključiš da postoji tržište za takvu robu. I svi znaju za nove primjerke, izložbene primjerke, obnovljene primjerke i jednostavno rabljene primjerke. I oko toga nema drame.

 Pa eto, djelomicno si sam odgovorio na to pitanje.

 

Kad bi nasi trgovci jasno i glasno oznacavali ono sto prodaju, problema u osnovi nebi bilo, barem ne ovakvih kakve kolega navodi.

 

Pa kupi tko sto zeli, sto mu je cjenovno privlacno i svi sretni.

 

Kada toga nema, onda imas ovakve situacije kako kolega navodi.

 

Trgovac mu je trebao (morao) reci - imamo ovaj primjerak, kutija je otvorena iz xy razloga, cijena je karikirano 399,99e. i imamo isti takav, neotvoreni, nedirnuti, cijena je 479,99 (opet karikirano). Covjek bi izabrao zeli li kupiti "samo pogledano" ili novo novcato, i svi sretni.

 

Ovako, ekipa koja masovno koristi tu foru "samo sam isprobao par dana", a svi znamo da ih ima, u osnovi oduzimaju pravo izbora nekom slijedecem, normalnom kupcu. jer zbog njegovog isprobavanja, ili ce covjek doci u situaciju da ce ga trgovac "prevariti", ili ce doci u situaciju da se kao kolega mora svadjati i zahtjevati ono sto bi ustvari moralo biti neosporno - placam novo dobijem novo.

 

Osobno nisam pretjerano paranoican, ne pregledavam svaku naljepnicu, svaku vrecicu, svaku vezicu i vrsim usporedbe da vidim da netko slucajno nije otvorio kutiju, ili nesto koristio, jbg, rijetko kupujem, u pravilu uvijek stvari nize cjenovne kategorije koja vjerovatno nije pretjerano interesantna za isprobavanje, pa nisam naletio na nesto sto je evidentno bilo koristeno, iako mozda nesto nekada i je, tko ce ga znati, kako rekoh......

 Mentalitet je da Balkanac u trgovini sve mora otvoriti, opipati, dirati... Da mogu, neki bi otvorili tetrapak mlijeka i kušali njegov okus ili si narezali malo kobasice u trgovini da vide kakva je. Nekada su ljudi na odjelu narezaka i tražili da im se da komadić kobasice da probaju, ali to već dugo nisam vidio. 

 

Međutim, ovdje je naglasak na trgovcu kojeg treba prisiliti da označi robu u stanju u kakvom jest.

9 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
zelenapaprika kaže...

 

Međutim, ovdje je naglasak na trgovcu kojeg treba prisiliti da označi robu u stanju u kakvom jest.

 Amen.

 

Ali, rijetko je kad bas sve tako crno bijelo.

 

Dakle, kolega sam kaze - nije nista provjerio, nije nista primjetio, nije nista shvatio. Dosao je kuci (pretpostavljam) i vidio da je kutija otvarana, po zastitnim trakama na ambalazi.

 

Vraca se u trgovinu, osipa drvlje i kamenje na prodavaca, nakon rasprave uspijeva dobiti svoje novce nazad, i na osnovu toga zakljucuje kako je taj trgovac prevarant, manipulator, uvaljuje rabljenu robu pod novu, a vjerovatno se malo i osjeti. 

 

Iz perspektive trgovca, prica je sasvim drugacija. Covjek je kupio novu robu, otisao sav sretan, vratio se sa sat-dva, sutradan (nebitno) i zeli svoje novce nazad jer je kao proizvod rabljen, ambalaza otvarana, i tvrdi da je prevaren. Mozda se usput predomislio, mozda mu se ne svidja, mozda je shvatio da negdje isto ima za manje novaca, mozda.... a posto je kupljeno fizicki ne moze se pozvati na pravo povrata, pa smislja neki scenarij po kojem je zajeban i po kojem mu je uvaljena rabljena roba pod novu.

 

Mislim, niti napadam kolegu, niti branim trgovca, ali, nivo rezoniranja je ponekad stvarno ono, low level.....

 

Posebice sto niti jedna niti druga strana ne mogu dokazati svoje tvrdnje - niti kupac da je ambalaza otvorena, niti trgovac da u momentu kupnje nije bila. Niti kupac da je, cak i ako je ambalaza otvorena, proizvod stvarno koristen, niti trgovac da nije. Mislim, moglo bi se, ali nitko normalan se nece u to upustati, zato je kolega i dobio novce nazad.

 

Nekidan, intel maticna ploca. Imate, imamo. Posto? Moze, uzimam. Bez ijedne rijeci, ikakvog pitanja, obavijesti, prodavac OTVARA kutiju, prereze onu naljepnicu, odljepi unutrasnju traku, izvadi plocu - pregledajte pinove. Istrese sadrzaj kutije - pregledajte. Imali smo jako puno laznih reklamacija, i intel ploce jednostavno ne prodajemo bez da kupac pregleda i potpise da ju je primio neostecenu, i da je sve ok. Nema pitanja, nema pregovora, hoces,neces.

 

Zasto ovo pisem. Taj trgovac je komotno mogao reci - ja moram otvoriti kutiju pred vama, da pregledate, imali smo dosta reklamacija, transport, bla bla srac truc, i simulirati rezanje sealova, istresti sve na pult, kupac bi "pregledao", i kupio, zivio sretan u uvjerenju da je novo novcato, i nikad mu nebi palo na pamet da "nije prvi", a laptop je mogao kroz povrate promjeniti 30 vlasnika prije njega. Nklad mu to nebi palo na pamet, ako nema vidljivih tragova koristenja, zar ne?

 

Ponavljam, ne branim, ne napadam, kolega je svoje uspio istjerati i to je jedino bitno, ali, ako vas netko hoce zayebati, uvijek postoji nacin. Ili tog prodavaca jednostavno boli patka i za firmu, i za posao, i za laptop.

 

i jedan i drugi izmisljeni gornji scenarij se desio, nekad, negdje, desava se, i desavat ce se, cast vecini ljudi koji posteno kupe, posteno koriste svoja prava, ali ima i onih koji debelo iskoristavaju "situaciju" i sluze se svakakvim forama.

 

Zato kazem, low level rezoniranje, ponekad, malo naseg mentaliteta, malo (opravdanog) puhanja na hladno kad je rijec o nasim trgovcima, malo svega, a najcesce necemo uopce ni skuziti da smo zayebani, kad i ako se to desi.

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put danas u 11:16 (Damir22).
7 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
Damir22 kaže...
zelenapaprika kaže...

 

Međutim, ovdje je naglasak na trgovcu kojeg treba prisiliti da označi robu u stanju u kakvom jest.

 Amen.

 

Ali, rijetko je kad bas sve tako crno bijelo.

 

Dakle, kolega sam kaze - nije nista provjerio, nije nista primjetio, nije nista shvatio. Dosao je kuci (pretpostavljam) i vidio da je kutija otvarana, po zastitnim trakama na ambalazi.

 

Vraca se u trgovinu, osipa drvlje i kamenje na prodavaca, nakon rasprave uspijeva dobiti svoje novce nazad, i na osnovu toga zakljucuje kako je taj trgovac prevarant, manipulator, uvaljuje rabljenu robu pod novu, a vjerovatno se malo i osjeti. 

 

Iz perspektive trgovca, prica je sasvim drugacija. Covjek je kupio novu robu, otisao sav sretan, vratio se sa sat-dva, sutradan (nebitno) i zeli svoje novce nazad jer je kao proizvod rabljen, ambalaza otvarana, i tvrdi da je prevaren. Mozda se usput predomislio, mozda mu se ne svidja, mozda je shvatio da negdje isto ima za manje novaca, mozda.... a posto je kupljeno fizicki ne moze se pozvati na pravo povrata, pa smislja neki scenarij po kojem je zajeban i po kojem mu je uvaljena rabljena roba pod novu.

 

Mislim, niti napadam kolegu, niti branim trgovca, ali, nivo rezoniranja je ponekad stvarno ono, low level.....

 

Posebice sto niti jedna niti druga strana ne mogu dokazati svoje tvrdnje - niti kupac da je ambalaza otvorena, niti trgovac da u momentu kupnje nije bila. Niti kupac da je, cak i ako je ambalaza otvorena, proizvod stvarno koristen, niti trgovac da nije. Mislim, moglo bi se, ali nitko normalan se nece u to upustati, zato je kolega i dobio novce nazad.

 

Nekidan, intel maticna ploca. Imate, imamo. Posto? Moze, uzimam. Bez ijedne rijeci, ikakvog pitanja, obavijesti, prodavac OTVARA kutiju, prereze onu naljepnicu, odljepi unutrasnju traku, izvadi plocu - pregledajte pinove. Istrese sadrzaj kutije - pregledajte. Imali smo jako puno laznih reklamacija, i intel ploce jednostavno ne prodajemo bez da kupac pregleda i potpise da ju je primio neostecenu, i da je sve ok. Nema pitanja, nema pregovora, hoces,neces.

 

Zasto ovo pisem. Taj trgovac je komotno mogao reci - ja moram otvoriti kutiju pred vama, da pregledate, imali smo dosta reklamacija, transport, bla bla srac truc, i simulirati rezanje sealova, istresti sve na pult, kupac bi "pregledao", i kupio, zivio sretan u uvjerenju da je novo novcato, i nikad mu nebi palo na pamet da "nije prvi", a laptop je mogao kroz povrate promjeniti 30 vlasnika prije njega. Nklad mu to nebi palo na pamet, ako nema vidljivih tragova koristenja, zar ne?

 

Ponavljam, ne branim, ne napadam, kolega je svoje uspio istjerati i to je jedino bitno, ali, ako vas netko hoce zayebati, uvijek postoji nacin. Ili tog prodavaca jednostavno boli patka i za firmu, i za posao, i za laptop.

 

i jedan i drugi izmisljeni gornji scenarij se desio, nekad, negdje, desava se, i desavat ce se, cast vecini ljudi koji posteno kupe, posteno koriste svoja prava, ali ima i onih koji debelo iskoristavaju "situaciju" i sluze se svakakvim forama.

 

Zato kazem, low level rezoniranje, ponekad, malo naseg mentaliteta, malo (opravdanog) puhanja na hladno kad je rijec o nasim trgovcima, malo svega, a najcesce necemo uopce ni skuziti da smo zayebani, kad i ako se to desi.

 

 

Da ne ulazim u dubioze o rezoniranju, i ako zanemarim izmisljanje stvari koje nisam rekao, ovdje je napisano svasta, a zapravo nije receno nista. Umanjuju su nelegalne prakse trgovaca kod kojih je ovakva praksa uobicajena. Nikakve perspektive nisu bitne jer se ne radi o prodaji na placu, nego o ducanu koji mora poslovati prema zakonu. Trgovac mora biti svjestan kakvu robu je prodao, nema tu perspektiva. Takoder, lako se provjeri je li laptop koristen, i koliko, a to bi mi bio iduci korak da su me odbili pri "osipanju drvlja i kamenja" (citaj: pozivanje trgovca na zakonske odredbe).

 

Prodajom proizvoda trgovac se obvezao isporuciti proizvod kakvim ga je oglasavao. Ako uz laptop nije dosla napomena da je koristen/otvoren i takav je prodan kupcu koji je uvjeren da se radi o novom proizvodu, radi se o zavaravanju. Nikakvo uvaljivanje rabljenih proizvoda jer "kupac ne vidi" nije po zakonu, niti je moralno.

14 godina
online
Re: Mikronis - Iskustva
Mindim kaže...

 

Nikada prije nisam kupio laptop koji je imao otvoreno pakiranje, a svi su imali hrvatsku tipkovnicu. Ali da ne ulazim u price i vjerojatnost o otvorenoj kutiji zbog "graviranja tipkovnice i snimanja Windowsa", ja kao kupac ne mogu znati zasto je proizvod otvaran. U onom trenutku kada je "seal" skinut, ja im moram vjerovati na rijec da taj laptop nije koristen. Ne govorimo o USB kablovima, nego o laptopu, pa nemam razloga preuzimati takav rizik.  

 Pa ako graviranje ide kroz ovlaštene kanale, vjerojem da distributer/servis ima originalne seal naljepnice, nisam primjetio do sad da bi to bio razlog da dobijem kutiju bez naljepnice

9 godina
offline
Mikronis - Iskustva

Ja niti govorim o moralu, niti o zakonu, ja samo kazem, ako te netko zeli zajebati, onda ce bti jako mastovit, i sigurno se nece pouzdati u srecu, slucajnost i nadu da kupac nista nece skuziti.

 

A kad pogledas koliko malo po shopovima ima artikala koji su jasno oznaceni kao "rabljeni", "izlozbeni", i gotovo niti jedan kao "return"..... mislim da je jasno da su mnogi zajebani.

 

Moralno? Ne. Posteno? Ne. Po zakonu? Ne. 

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Mikronis - Iskustva
sosta kaže...
 Pa ako graviranje ide kroz ovlaštene kanale, vjerojem da distributer/servis ima originalne seal naljepnice, nisam primjetio do sad da bi to bio razlog da dobijem kutiju bez naljepnice

 Tocno tako, nakon sto se sve odradi, ambalaza se ponovno zatvara, ne postoji razlog zasto bi ambalaza bila otvarana, ili bilo koji tampering seal bio ostecen.

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice