Sa 69 nickom nemos masit... A nista javi se na servis u mađarskoj pa ce ti se oni vjerojatno javiti sa informacijama, ali se dosta ceka.
Extreme Digital - iskustva
- poruka: 2.398
- |
- čitano: 1.034.273
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Najbolji savjet, potrazit tu u temi ljude koji ih hvale pa pitat njih. Ako rade tamo, prenijet ce ti poruku brze, ako ne rade pa su stvarno super zadovoljni onda ce ti fino objasnit najbrzu proceduru kako da si problem rjesis.
Zadovoljni mogu biti samo oni koji problema nisu imali, zasad.
Ja neznam sad dali oni stvarno prodaju na ''tone'' hardwera pa je ovoliko reklamacija ''normalno'' ili stvarno prodaju robu druge klase.......
"Postovani,
Zovem se Pero Peric, .. Imam taj i taj problem"
I zavrsis sa
s štovanjem,
Pero Perić
Adresa
Broj moba.
Svakako umetni slike hardwera i garancije,racuna te sliku kutije iza gdje je barcode.
Zovem se Pero Peric, .. Imam taj i taj problem"
I zavrsis sa
s štovanjem,
Pero Perić
Adresa
Broj moba.
Svakako umetni slike hardwera i garancije,racuna te sliku kutije iza gdje je barcode.
Napravio sam tocno sto si rekao, odgovorili su mi u roku od sat vremena...
Zovem se Pero Peric, .. Imam taj i taj problem"
I zavrsis sa
s štovanjem,
Pero Perić
Adresa
Broj moba.
Svakako umetni slike hardwera i garancije,racuna te sliku kutije iza gdje je barcode.
Napravio sam tocno sto si rekao, odgovorili su mi u roku od sat vremena...
Onih tjedan i pol i ovih sat, veoma brzo i profesionalno.
Evo primio sam mail prije pol sata poslali su kurirsku sluzbu na moju adresu i zamolili da upakiram paket jer putuje do centralnog servisa u Mađarskoj
Evo primio sam mail prije pol sata poslali su kurirsku sluzbu na moju adresu i zamolili da upakiram paket jer putuje do centralnog servisa u Mađarskoj
Odlično a sad se pripremi na čekanje, valjda ćeš ju dobit natrag za pola godine
Evo primio sam mail prije pol sata poslali su kurirsku sluzbu na moju adresu i zamolili da upakiram paket jer putuje do centralnog servisa u Mađarskoj
Odlično a sad se pripremi na čekanje, valjda ćeš ju dobit natrag za pola godine
Ja već jesam... Poslao sam maticnu 5.10-tog jos nista, samo su potvrdili da su je dobili 9.10. neka 45 dana prođe i šaljem mail nek novo šalju :)
Nema ti više roka od 45 dana,sad su to promijenili u razumni rok.
Vi jos i dalje pricate kao da oni moraju postovat nase zakone :) Radje pogledaj koji je rok u madjarskoj za ovakve stvari, ili eventualno EU.
Nekuzim?
Vi jos i dalje pricate kao da oni moraju postovat nase zakone :) Radje pogledaj koji je rok u madjarskoj za ovakve stvari, ili eventualno EU.
Mozes li reci koji je rok onda, stvarno mi se neda traziti niti imam vremena za trazenje. Ako imas iskustvo ili ikakva saznanja o zakonu potrosaca recite?
Nekuzim?
Znaci da vise ne ogranicavaju rok rijesavanja u danima (iako i tada to nisu postovali), nego su samo stavili "razumni rok" i mogu ti rijesiti reklamaciju za 15 a mogu za 115 dana. Ja se samo pitam sada za vas koji se mucite sa reklamacijama, dali je vrijedilo te razlike od 50-100kn naspram hrv ducana...
Novi padobranac u ovoj temi? Ti uopće znaš o čemu te forumaš upozorava?
Ma skuzio sam da im je taj sustav glup...ali strpljiv sam ja s tim likovima za garanciju...prolisto sam par stranica teme i zakljucio da sporo popravljaju...koga briga ko ceka taj i doceka...😆😄✌
E pa ja jos uvijek cekam da mi posalju ili hard disk koji radi ili novac natrag, jos od veljace. Nema vam kruha kod Extreme Digitala ljudi. Radije platiti koju kunu vise i imas 100% garanciju da ces ili dobiti dobar proizvod koji radi ili novac natrag. Ovi su vec zaboravili na mene jer u meduvremenu imaju jos 4567 pritudbi na svoje poslovanje.
Ja se trenutacno bavim s prijavom. Prijavit cu ih gdje god mogu pa da vidimo sto ce se desiti.
Neznam kako je to vani, nisam se interesirao, morat ces sam potrazit. Ako madjarski neznas, pogledaj po EU zakonima, jos uvijek ih se moraju drzat.
mogu ti rijesiti reklamaciju za 15 a mogu za 115 dana.
Nemogu. Vec se sto puta spominjalo. Razumni rok je razumni rok. Neznam bas da je razumni rok 115 dana za rjesavanje neke reklamacije.
Opcenito nebitno jer se taj zakon ne odnosi na ED posto su oni iz madjarske.
Bok, iskustvo s E.D. meni je bilo grozno .kupio sam grafičku za 1.980 kn. radila manje od mjesec dana i samo se zgasila(umrla).nakon par dan peripetija i desetak poziva i dogovaranja kad da dođem na reklamaciju , jer treba biti tam neki "šef" ja dođem s računom i komplet opremom i kutijom.djevojka koja radi na pultu ju preuzme i ode iza u neku prostoriju. čekam jedno pol sata za pultom ,već je i to previše.dolati ona i donosi mi istu takvu grafičku ali u malo neurednoj kutiji i gura mi pod nos papir da potpišem zamjenu. ja pregledavam sadržaj kutije i vadim grafičku koja nije nova .vidi se po njoj da je već bila u računalu.ona folija koja prekriva hladnjak je navrat nanos i šlampavo vraćena na hladnjak. ja pitam djevojku kaj je to? a ona samo sliježe ramenima.ja velim da to tak nebu išlo jer je grafička korištena ,a ja želim ili potpuno novu ili povrat novca.ona ni 5 ni 6 uzima demonstrativno kutiju u grafičku s pulta i otvara kasu i izbroji mi 1.980 kn na ruke , onak dosta drsko i neotesano.ja zemem novce i prebrojim i pitam : " to je to"? a ona veli da.niti hvala nit isprika niti da bi ponudila nekaj drugo za taj novac, niš.eto toliko o poslovnosti Extrem Digitala ili kak se već zove.
Stef, to je jos bilo u vrijeme kad su imali trgovinu ovdje? Sad vise nemaju trgovinu tu, ali vjerojatno imaju nesto, ne znam sto. Vjerojatno samo nekakvi "office" gdje je jedan ili dva covjeka koji salju pakete simo-tamo. :/
mogu ti rijesiti reklamaciju za 15 a mogu za 115 dana.
Nemogu. Vec se sto puta spominjalo. Razumni rok je razumni rok. Neznam bas da je razumni rok 115 dana za rjesavanje neke reklamacije.
Opcenito nebitno jer se taj zakon ne odnosi na ED posto su oni iz madjarske.
Kako ne? I prije je pisalo u roku 15 dana pa bude za 60+ dana.
Kako se zakoni ne odnose na Mađarsku? I oni su u EU.
Kako ne? I prije je pisalo u roku 15 dana pa bude za 60+ dana.
Kako se zakoni ne odnose na Mađarsku? I oni su u EU.
Kako ne? Pa nemoze. Evo daj mi ti neki primjer reklamacije gdje je razumni rok 115 dana (mozda neki komplicirani popravak oko auta?!). To da prije bude za 60+ kod koga to bude? Dal si takve prijavio inspekciji?
Nasi zakoni se ne odnose na madjarsku da, neznam sto tu nije jasno. Citirao si zakon iz hrvatske (razumni rok). Oni su u EU tako da da, moraju postivat EU zakone koje ces ostvarit pred EU sudovima. Koliki je rok u EU neznam, to sam vec naveo.
Sta si sebuhvatio za 115 dana? Nisam to rekao doslovno 115 dana nego kao uvecanicu, ali da cesto to bude 60+, sto za mene nikako jije "razuman rok". U normalnim ducanima se to rijesava u roku max 2 tjedna.
Sta si sebuhvatio za 115 dana? Nisam to rekao doslovno 115 dana nego kao uvecanicu, ali da cesto to bude 60+, sto za mene nikako jije "razuman rok". U normalnim ducanima se to rijesava u roku max 2 tjedna.
Uhvatio sam se jer ljudi ne razumiju "razuman rok" pa tako svako nekoliko dodju takve izjave da to "nije odredjen rok", a jest.
Gdje bude 60+ dana? Ako pricas o edigitalu to je jasno, to je ujedno i razlog vjerojatno zasto su se povukli iz HR i zasto ovoliko prituzbi na njih. O njima mislim sve samo ne najbolje, al to je daleko od prakse i neceg dozvoljenog jer je zakonom reguliran "razuman rok" umjesto konkretnog.
Pozz forumasi...Evo da i ja napisem svoje "indirektno" iskustvo sa extreme digitalom pa se nadam da ce nekome pomoci...
Ugl. kupio Asus R9 280x 3 Gb ddr5 prije cca 6 mjeseci polovnu sa racunom iz Extreme digitala (bez ostale opreme, nova placena 2400 kn) starosti oko godinu dana, te je graficka nakon 20 dana koristenja jednostavno prestala davati sliku...Detaljnim testiranjem sam na kraju ipak potvrdio da je samo graficka problem...I onda ono cega sam se plasio, kako to rijesiti posto se radi o E. Digitalu...
Prvo se javio M-sanu da vidim da li bi mi oni mogli pomoci bar pri dostavi graficke u Madarsku jer su se oni povuklu van Hr, ali na kraju od toga nije bilo nista jer M-san nije bio sluzbeno odgovoran za tu graficku karticu...I dobro reko idem dalje, mislim se da li sve rijesavati direkt preko Asusa da se ne mucim sa "extremima", i na kraju se ipak odlucim javiiti Extremu na mail koji je bio na njihovoj stranici isti kao i onaj sto mi je proslijedio M-san...
Poslao mail i nakon par dana stize odgovor da bi graficka trebala putovati kod njih u ovlasteni servis, te da ce mi oni poslati kurirsku sluzbu nakon sto izmjenimo sve podatke...Sve lijepo izmjenili, poslao im adresu, ja napravio kako su oni trazili za pakiranje i pisanje broja pa je kurirska sluzba dosla 24.7.2016., zalijepila neki svoj papir preko moga napisanog broja, dala meni potvrdu i odnijela grafu...
Grafa je bila dostavljena 26.7.2016., ali sam Extreme Digital nije nista javio niti potvrdio...Pricekao jos skoro 2 tjedna i kada mi nisu poslali nikakav odgovor pisem ponovno mail ( 13.8.2016.) gdje pitam sto je sada s tim i gdje je grafa...Odgovaraju sutradan da je graficka primljena kod njih i poslana u ovlasteni servis na reklamaciju i da ce javiti kada budu imali vise inforamcija...Reko super dobro da ste se sami sjetili odgovoriti...
Prolaze 2 tjedna nema nikakvih informacija gdje vec lagano ludim, ali reko ajde dat cu im jos vremena...Prolazi jos tjedan i pol i nista, tu po.izdim i opet pisem mail ( 6.9.2016.) dal je njima normalno da to toliko traje, jel se ja moram pozivat na odvjetnike i inspektorat i jel mogu to malo pozuriti...Stize odgovor da je je jos uvijek na ovlastenom servisu i da mole za strljenje...I opet reko ajde dobro, uspiju me malo smiriti...
Prolazi jos 20 dana (23.09.2016.) gdje sam skroz izgubio strpljenje i napisao mail da je moje stpljenje gotovo, da cu cijeli slucaj prijaviti nadleznim ustanovama u Hrvatskoj i Madarskoj preko svog odvjetnika, te da od njih trazim da mi vrate grafu nazad i da cu ja sve rijesiti direkt preko Asusa...I gle cuda, nakon prijetnji stize ovaj odgovor (27.09.2016.), citiram:
"Dobili ste odobrenje za povrat novca. Molimo vas pošaljite nam vaš IBAN broj".
Sretan kao malo dijete saljem im iban broj racuna i reko za par dana bit ce novci...
Cekam tjedan dana nista, cekam 2 tjedna nista (naravno opet lagano pizdim), pisem im jedan opet ostriji mail (10.10.2016.) jel ja to opet moram cekat duze od 2 mjeseca, ako da neka kazu da znam, prijetim im nekim rokom za koliko to moraju uplatiti u protivnome me nece nikakvi novci zanimati i morat ce mi vratiti grafu....I tu dolazi kraj price kada 15.10.2016. dobivam full povrat novca u iznosu od 2400 kn i to od strane BRAVESTOREd.o.o na svoj racun....
Ukratko je to to...
Ugl. za mene je vrijedilo cekati i natezati se s njima 2 i pol mjeseca jer sam dobio full povrat iznosa za grafu koju nikad nisam toliko platio...
Gledat cu da ako bas ne moram kupovati kod njih ne kupujem kao ni polovnu robu s njihovim racunom, ali da cu ih skroz izbjegavati necu (manje vrijedne stvari i nesto gdje garanciju mogu rijesiti s proizvodacem ili s nekim od uvoznika cu kupiti), s ovim su mi povratili malu nadu...
Kaos, baš kaos, ali si dobio za grafu vise nego si ulozio lol, koristio si ju i dobio pare jos. Iako iskreno manje od toga nebi smio ni dobit nakon toliko muke !
Vratili su ti koliko su ti trebali vratit, samo si eto u ovom slucaju u plusu jer si je kupio polovnu. Meni je nezamislivo da bi toliko dugo bio bez graficke, jer u nekim "normalnim" uvjetima ja bi za to vrijeme davno vec morao kupiti novu graficku, i da nekim slucajem dobijem popravljenu natrag, izgubio sam novaca i vremena...
Jeli to ovako izgledalo:
13.10.2016
Poštovani!
Primili smo vaš uređaj, čim dobijemo nove informacije ćemo Vas obavijestiti
pozdrav, kupio sam radijator u Extreme Digital webshopu i stigao je ali mi se ne sviđa i zanima me jel mogu dobiti povrat novca. Po zakonima EU bi trebao na to imati pravo:
http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_hr.htm
Kaos, baš kaos, ali si dobio za grafu vise nego si ulozio lol, koristio si ju i dobio pare jos. Iako iskreno manje od toga nebi smio ni dobit nakon toliko muke !
Pa ajmo reci da, nakon toliko muke full povrat novca je to sto sam i zasluzio...
Vratili su ti koliko su ti trebali vratit, samo si eto u ovom slucaju u plusu jer si je kupio polovnu. Meni je nezamislivo da bi toliko dugo bio bez graficke, jer u nekim "normalnim" uvjetima ja bi za to vrijeme davno vec morao kupiti novu graficku, i da nekim slucajem dobijem popravljenu natrag, izgubio sam novaca i vremena...
Ma sto se tice druge grafe tu nije bilo problema jer sam cijelo vrijeme imao svoju staru 650 Ti koja je odradivala posao...
Sto se tice popravka i da je bio takav slucaj e onda bi se vec drugacije pricali i nebi pristajao na tu njihovu ponudu sigurno, nego bi iskljucivo opet trazio grafu nazad ili drugu grafu, prihvatio bi i istu iz te starije serije ili noviju normalno sto je najrealnija situacija da se dogodi...
Jeli to ovako izgledalo:
13.10.2016
Poštovani!
Da, tako su i meni pisali...Ja jesam bio strpljiv i cekao nekad i 2 tjedna ali cim vidim da bi se sve moglo "zaboraviti" pisem mail...
Ugl. nemoj predugo cekati da ih ne podsjetis na sve, a nadam se da ce ti rijesiti to sve prije Bozica ako si sve predao u 10. mj....
Poslao sam im mail, oni meni neki broj i da kad imaju nove informacije da ce mi se javiti...
Izgleda da ce mi na bozic javiti.
Poslao sam im mail, oni meni neki broj i da kad imaju nove informacije da ce mi se javiti...
Izgleda da ce mi na bozic javiti.
Optimist
Finalni izvještaj o slučaju Toshiba diska 3TB koji je radio ali uz nesnosne vibracije:
- Januar 2016. kupljen na firmu
- 11.02. poslan prvi mail sa pritužbom i upitom šta da se radi - odgovora nema
- još najmanje 4 mail-a poslana do svibnja - odgovora nema. Prijetnje tužbom ne pale.
- Europski potrošački centar Hrvatska nije nadležan kad su firme u pitanju, upućuju na een@hgk.hr
- mail na een@hgk.hr - kao i Mađari - odgovora nema
- društvo Potrošač također nije nadležno za firme
- mail prema European Consumer Centre Hungary. Ljubazna službenica informira da u EU postoji mogućnost za tužbu po
"small claims procedure" za sporove među firmama do vrijednosti od 2000€.
- 25.07. šaljem disk u centralni servis u Budimpeštu na svoju ruku i na svoj trošak uz prethodno fotografiranje svega poslanoga(jamstvo, račun, disk). Nikakvog odgovora.
- 20.10. šaljem mail na shop@edigital.hr u 12.10 sati sa rekapitulacijom i prijetnjom tužbom uz navođenje upute savjetovane od European Consumer Centre Hungary.
- 20.10 u 14.57 dobijam mail od Extreme digital da ono kao nisu znali da sam poslao na servis, ni mail od ECCH da nisu dobili. Da ih nismo kontaktirali ni mi ni servis.....Notorna laž barem što se mene tiče.
"Pošaljite IBAN i vratit ćemo vam novac" još su dopisali.
- Novac vraćen za dva dana.