Acquisitum Magnum - ADM

poruka: 2.586
|
čitano: 925.694
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
euphoricOpium kaže...
Offtopic ste 😬 Kappa

 Znam, i ispričavam se adminu...

 

Ali neće oni nikad shvatiti. Očito se nešto gadno promjenilo u toj firmi, ošlo sve u 3pm :)

Bene docet, qui bene distinguit.
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
molnyi kaže...
Ja sam reklamacije rješavao u sljedećim dućanima : Protis, Mikronis i Futura i nitko mi nikad nije ništa rekao da će mi naplatit dijagnostiku.

 Dijagnostika se nigdje ne plaća ako je artikl neispravan, ako je ispravan onda se plaća, što znači da trgovac NEĆE i NE MORA uzeti cijelo tvoje kućište i testirati što ne valja.

 

molnyi kaže...
Znaš tko može to naplatit? Ovlašteni servis, jer je on za to ovlašten

 Može i trgovac - svaki.

molnyi kaže...
Sad si i sam rekao, "večina ih to neće napraviti jer su OK" i sam si sebe pokopao - ADM tj. ti nisi OK, i stvari koje drugi ne naplaćuju ti naplaćuješ i odbijaš ljude.

 Prestani me dovoditi u korelaciju s ADM-om jer nemam nikakve vez s tom trgovinom, ali sam zaključio da ti radiš u protisu koji je nešto u rangu mađarskog extreme digitala kad su reklamacije u pitanju.

ADM će naplatiti sve ono što i bilo koja druga IT trgovina u HR, nauči se zakone i pravila poslovanja sa servisima.

 

molnyi kaže...
 To što piše na ADM-u i Futuri okači mačku o rep, jer to mogu i ja napisat na bilo kojem web-u, isto tako mogu napisat da se ulaz u dućan naplaćuje 5 kuna... Pa tko normalan bi to platio?

 

 Jedino što ću okačiti mačku o rep su tvoji postovi, svaka trgovina ima istu politiku naplate ali jedino si se ti našao pametan pričati kako to nije po pravilu... :faceplam:

Evo idem sutra odnijeti hrpu hardvera u trgovinu neko oni to testiraju cijelo prijepodne, nema veze ako je sve ispravno, nek se serviser malo zabavi, stvarno si bistar.

http://dukedantalion.weebly.com/
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Ne radim tamo, mala je plaća tamo, loše radno vrijeme... :)

 

Pa ti braniš dućan kao da ti je zadnje, nemam kaj drugo za zaključiti. 

 

Meni je jasno da je tebi to teško povjerovati, ali normalni dućani tako rade. AKo kupiš cijelu konfiguraciju, ne vezano je li bila već kako bi rekli "prebuilt" od strane Vas ili ju je korisnik sam slagao, ako korisnik ne može utvrditi gdje je kvar i zašto ne radi, kako će on to napraviti? Donjet će ti kućište i ti ćeš mu ga testirati i otkriti u čemu je problem i zamjeniti komponentu koja ne radi u garancijskom roku. Vrlo vjerojatno ćeš dobiti hvala Vam lijepo na trudu i što ste mi izašli u susret, uz vrlo vjerojatno i nekih 50kn za gablec.

Bene docet, qui bene distinguit.
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
molnyi kaže...

Pa ti braniš dućan kao da ti je zadnje, nemam kaj drugo za zaključiti.

 Ja ovdje branim zdrav razum i nema veze jel u pitanju ADM, Links, Centro ili Futura, potpuno isto ću pisati za sve, kačim ti uvjete korištenja sa drugih IT trgovina i ti kažeš to je glupost, stvarno si pametan.

molnyi kaže...

Meni je jasno da je tebi to teško povjerovati, ali normalni dućani tako rade. AKo kupiš cijelu konfiguraciju, ne vezano je li bila već kako bi rekli "prebuilt" od strane Vas ili ju je korisnik sam slagao, ako korisnik ne može utvrditi gdje je kvar i zašto ne radi, kako će on to napraviti? Donjet će ti kućište i ti ćeš mu ga testirati i otkriti u čemu je problem i zamjeniti komponentu koja ne radi u garancijskom roku. Vrlo vjerojatno ćeš dobiti hvala Vam lijepo na trudu i što ste mi izašli u susret, uz vrlo vjerojatno i nekih 50kn za gablec.

 Ajde molim te prestani pisat gluposti i dezinformacije, nitko ti to neće raditi i ne znam zašto bi, nosiš komponentu koja je neispravna i još obavezno moraš opisati kvar, svi to navode.

Dijagnostika ispravne komponente se naplaćuje u svakoj trgovini u HR, jedino ako je trgovac dobre volje pa ti progleda kroz prste, ali ne mora i to se plaća.

 

Dakle, da utvrdimo još jedno za kraj, pričaš nešto što nije istina, a ja pričam ono što trgovci navode na svojim stranicama, očito je tko je u pravu.

http://dukedantalion.weebly.com/
7 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
molnyi kaže...

 

Ako nisu na računu, a instaliraju ih, to je još veći problem, toga si svjestan jelda?

 Zašto? Ako nisu naplaćeni?

13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
love2ml86 kaže...
molnyi kaže...

 

Ako nisu na računu, a instaliraju ih, to je još veći problem, toga si svjestan jelda?

 Zašto? Ako nisu naplaćeni?

Ako nisu naplaćeni, za tebe kao kupca nisu problem, jedino ako nisi firma i boli te dupe ako imaš piratski software.

 

Za dućan je problem, pošto oni to ne bi smjeli raditi, pošto su vjerojatno Microsoft partner i ako ih netko ulovi u tome, najebali bi svi skupa :)

 

 

 

Bene docet, qui bene distinguit.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.10.2018 20:42 (molnyi).
7 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
molnyi kaže...

Ako nisu naplaćeni, za tebe kao kupca nisu problem, jedino ako nisi firma i boli te dupe ako imaš piratski software.

 

Za dućan je problem, pošto oni to ne bi smjeli raditi, pošto su vjerojatno Microsoft partner i ako ih netko ulovi u tome, najebali bi svi skupa :)

 

 

 

Teoretski, instaliraju Windowse i stave na Windows insider program. Nije li to legalno? Ako kupac zna da su to "beta" Windowsi.

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.10.2018 20:46 (love2ml86).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Ne vjerujem ja da su oni tako pametni, da instaliraju samo licence bez ključa... Ekipa sigurno roka piratski (KM Spico) ili slično.


Oni kao partner, tebi ne bi smjeli ponuditi takvu opciju - već bi ti trebali gurati Windows i da ga kupiš.

 

Ako baš netko pita, veliš da može instalirati bez licence ali da se ne preporuča i te spike... Isto kao i stvari tipa Libre Office i slično.

 

 

Bene docet, qui bene distinguit.
10 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
zalman1 kaže...

A šta riskiraš vraćanjem PC-a u ADM?

 Tebi ocito stvari nisu jasne. Znaci, cak je manji problem ako ti netko krivo ispece neko jelo, to se desi, tipa prepece ti meso, ali lik jasno zna kako je poslozio kablove i kako je stvari pospajao unutra. On je svjesno to tako napravio, tako ostavio i tako poslao kupcu. Nije tu bilo zabune "hm, nisam vidio da kablovi lete na sve strane". Takodjer, de mi reci koji to ssd na random brise windowse? Znaci svjesno je netko rekao "ssd na random zna izbrisat windowse i sve podatke na njemu". Tako da da, povratom tom istom na slaganje apsolutno nista pametno se nece dogodit. Nece on magicno postat dobar trgovac. Sto moze sjebat? Pa neznam i ne zelim riskirat dalje.

molnyi kaže...
U ovom slučaju, sve komponente u tom računalu kupljene su kod tebe. Ti ćeš ih istestirati da provjeriš koja je pokvarena, jer drukčije nećeš uspjeti utvrditi o čemu se tu radi ili ćeš računalo komponentu po komponentu poslati distributerima/ovlaštenim servisima da se utvrdi kvar na istima i onda zamjeniti za novo ono što je pokvareno.

 Tako je.

zalman1 kaže...

Svaka komponenta je priča za sebe i reklamira se zasebno, trgovac ne mora zaprimiti cijelu konfiguraciju i dijagnosticirati kvar besplatno i to se naplaćuje jer on ne može biti odgovoran što ćeš ti raditi s tim PC-em, da li ćeš ga overclocat ili mijenjat neke komponente.

 Saplices se o svoje neznanje. Ne mora trgovac zaprimit nista, ali ja kao kupac ne moram znati kako se koja komponenta iz racunala izvadi. Ja mogu sumnjati na odredjenu komponentu, opisati kvar i uredno donijeti cijelu konfiguraciju kod trgovaca. To sto vecina ljudi zna kako se vade komponente, te je i jednostavnije donijeti komponentu nego cijelo racunalo je druga stvar, ali ako neznam, ja uredno mogu trgovcu donijeti cijelo racunalo a on neka vadi iznutra komponente koje su u kvaru. I da, isto tako, ja ne moram znati u kojoj je komponenti kvar. Ja mogu posumnjati u neku, ali ne moram znati u kojoj je kvar. Pogotovo je to jednostavno ako sam sve komponente kupio kod tog trgovca i ako su sve jos pod garancijom. Stvari se mogu iskomplicirati ako su drugi trgovci ili ako komponenta koja je u kvaru vise nema garanciju, pa ti tada trgovac moze naplatiti i sate servisa, ali tad si sam riskirao. Ako je sve kod istog kupljeno i sve pod garancijom nema straha da ce ti nesto naplatit. Moze pokusat, al tad ga treba prijavit.

zalman1 kaže...

Ajde preleti sve sajtove naših IT trgovina, svugdje imaš stavku: "Lažne reklamacije se naplaćuju ovisno o utrošenom vremenu za potvrdu ispravnosti."

Dakle, ja kao trgovac imam pravo tebi naplatiti dijagnostiku artikla koji se pokaže ispravan pa ti onda meni slobodno donosi sve komponente.

 Ti ocito ne razumijes sto su "lazne reklamacije", ali to sam ti gore napisao. Znaci to bi recimo bilo, kupio sam graficku kod trgovca A, procesor kod trgovca B, odnesem racunalo trgovcu B na reklamaciju jer je graficka otisla, on mi smije naplatiti dijagnosticiranje jer je procesor za koji je on odgovoran ispravan, s tim da te mora ranije upozoriti na tu mogucnost a ti ako pristanes znas u sto se upustas. Takodjer istekla ti je garancija na sve osim na procesor, ti sumnjas na procesor al je graficka, tad ti opet moze naplatiti. Lazna reklamacija bi bila i "ne valja mi racunalo", ti istestiras, sve je ispravno samo su se windowsi corruptali, korisniku ne valja monitor npr pa mu ne prikazuje sliku i on misli da je do racunala itd itd itd.

To su lazne reklamacije. Lazna reklamacija NIJE ako ja ne znam sto se pokvarilo, a nesto se sigurno pokvarilo, kupljeno je kod tog trgovca i ima garanciju. To je sve samo ne lazna reklamacija.

molnyi kaže...
To što piše na ADM-u i Futuri okači mačku o rep, jer to mogu i ja napisat na bilo kojem web-u, isto tako mogu napisat da se ulaz u dućan naplaćuje 5 kuna... Pa tko normalan bi to platio?

S tim da je on citirao "lazne" reklamacije iz future a to nije ono o cemu on prica opce. Futura je aktivna na forumu, vrlo lako ih se pita za pojasnjenje "lazne reklamacije".

zalman1 kaže...

Ja ovdje branim zdrav razum i nema veze jel u pitanju ADM, Links, Centro ili Futura, potpuno isto ću pisati za sve, kačim ti uvjete korištenja sa drugih IT trgovina i ti kažeš to je glupost, stvarno si pametan.

 Osim sto ne razumijes sto kacis.

zalman1 kaže...

nosiš komponentu koja je neispravna i još obavezno moraš opisati kvar, svi to navode.

 Tko kaze da ja moram znati koja je komponenta neispravna? Jel se garancija na komponente magicno gubi zato jer ja ne znam koja je neispravna? :) Ako sve imaju garanciju, lagano ti donesem (uzmimo da mi to nije problem) cijelu kutiju pa ti sam trazi, i zamisli, nista mi ne mozes naplatit. Ja ti opisem uredno sto ne radi.

zalman1 kaže...
a ja pričam ono što trgovci navode na svojim stranicama, očito je tko je u pravu.

 Toliko gluposti trgovci navode na svojim stranicama da je potpuno nebitno sto tamo pise.

16 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
euphoricOpium kaže...
Da naravno da nemam povjerenje nakon sto kablovi nisu postimani, nakon sta nisu windowsi instalirani nakon sta su ramovi u krivi port postavljeni i pitanje je jesu li ramovi ok za ovu plocu te je li grijac ispravno namjesten, te nakon dezinformacija o randome brisanju windowsa sa modela sssda kojeg sam kupila, da naravno da nakon svega toga nemam povjerenja.. dosla sam dati recenziju, komp ce mi testirat i popravljat netko adekvatan i ucen. Pozz

 -za recenziju je potrebno znanje.. ako nemaš znanje, tad je samo ljutnja, revolt.. i imaš pravo. (osim što sve nabacaš, pa što se primi..) :)

 

molnyi kaže...
zalman1 kaže...
molnyi kaže...

Podosta sam upućen u sve ovo, pošto radim u branši... 

 

To što radi ADM s tim naljepnicama je protuzakonito i to ne može utjecati na garanciju, pošto svaka komponenta ima garanciju za sebe. 

 Očito nisi upućen u ništa jer ADM ne poništava garanciju pojedinih komponenata ako skineš naljepnicu, samo si izgubio pravo na besplatnu dijagnostiku kompletnog PC-a kako je već rečeno milijun puta.

Ima puno ljudi koji se ne razmiju u PC pa nose cijelu konfiguraciju na servis ako nešto crkne, to je radi njih.

 Ok, sad ti meni objasni sljedeću situaciji. Ja sam skinuo naljepnicu i ti si meni sad oduzeo besplatnu dijagnostiku a meni se baš nešto pokvari, kako ćeš ti to meni dijagnosticiriati? Naplatit ćeš mi da mi utvrdiš kvar, a ne smiješ jer si dužan utvrdit kvar na komponenti zbog garancije tj. napravit ćeš mi dijagnostiku? Vidiš kak je to glupo ?

 -diagnostika i naljepnica, relikt prošlosti ali i realnost + pravo.. neispravno pod jamstvom se ne smije naplatiti, ali svaka lažna reklamacija (ispravnog) smije, jer je tad to radno vrijeme a nije jamstvo jer nema preduvijeta tj kvara..

ako je kupljeno po komponentama tad se tako i reklamira, tad je i garancija upravo po komponentama-origigi..

ako je kao brand-artikal.. tad je čitav pc jedan komad, npr hp, laptop ili neki njihov zdelanac-'brand'.. ali je tad jedna stavka-artikal..

.. no oni ako ga slože i stave naljepnicu koja je tad samo dokaz da je sve složeno od njih i da korisnik nije čačkao kao i besplatan ulaz u njihov servis.... priča za sebe. Nije dio jamstva i može biti bilo kako dogovoreno-uvjetovano, npr kao osiguranje. Pri tome, ne gubi se originalno jamstvo jer je to stvar zakona i proizvođača o čemu trgovac ne može odlučivati.

-u priču se može uplesti i servis, ovlašteni servis, druga trgovina-servis.. previše if-then..

 

euphoricOpium kaže...
Pa nema problema ak neces w instal ja sam pitala ako se moze, kaze moze ok, nisu, ok nije ni to bed budem ja..nema veze kaj sam tipnula sastrane.. ali ja napominjem sve drugo za slaganje kompa, nezz jel se pravis mutav ili ga bacas u komu na adm. Uz to ne vidim tvoju poantu komentiranja, ja sam dosla ostavit svoju recenziju, ti si ovdje dosao glumit advokata.

 -pravno, ako nije kupljen predisnataliran OS tad ga nema, hdd je prazan, ako je kupljeno u komponentama tad je u ambalaži (i neće po duhu svetom tamo doći os..) a ako ga oni sklapaju, mogu i instalirati.. neki tako dijele linux distre, neki daju medij.. a ako nemaju odgovarajući ugovor tad to rade na crno, kažnjivo.

-mada, .. ako se kupi, tad nije kažnjivo, tad oni mogu instalirati kao uslugu.. mogu i naplatiti radne sate, može gratis kao i npr dostava i sl..

-problem pravni, ako se ne kupi.. i dalje se može (ne baš, svaka neovlaštena distribucija je KZ-piraterija).. ali korisnik može sam downloadati (svatko za sebe, to nije distribucija, ali tad to ne može trgovac za nekog trećeg + komercijala).. i pošto korisnik može sam downloadati win 10 s MS stranice (ne torrent!!) .. može ga i instalirati (netko) i može kupac po želji, aktivirati.. kupiti key. Jednako npr dobije predinstaliran MSO.. i samo ovisi o aktivaciji-keyu koja će se vezija akrivirati.. no to nitko tko nije ovlašten distributer ne smije distribuirati-dijeliti, pa ni najmanji dio copyrihtanog softa, koji je npr besplatan ali i zaštićeno vlasništvo, npr directx.. jer to pravo MS nije dao ili ima ugovor.

-ako to rade, tad su kreteni i samo je pitanje kad će platiti kaznu, za nešto što je možda iz dobrih namjera, pomoć korisniku i sl.

-ako je to netko 'obećao'.. to se ne broji. Račun, papir, isporučeno.. ako nije došao s win, tad oni nisu isporučili, ili naplatili win, što je jedino ok, mada je kupac dogovorio i milsio da će dobiti..

-kupcu hint, idi na MS str.. sve piše, dl, kreiranje usb.. i nije teško, 99% da ćeš sve uspjeti iz prve. To je legalno, ali ne za trgovca ili bilo kog trećeg ako nije ovlašteni distributer.

 

molnyi kaže...

U krivu si potpuno.

 

Ja kao kupac tebi imam pravo po zakonu donjeti robu koja je pokvarena ili mislim da je pokvarena, a ti moraš utvrditi da li je ili je proslijediti ovlaštenom servisu ili bilo kome tko je zadužen da napravi procjenu da li je to pod jamstvom. POPRAVAK I DIJAGNOSTIKA POKVARENE ROBE KOJA POD JAMSTVOM SE NE NAPLAĆUJE !!!

 

Ja imam pravo pisati prigovor i poslati tebi inspekciju.

 

U krajnjem slučaju ti bi trebao znati da večina trgovina ne testira te stvari, već ih šalje uvozniku koji to testira. Npr. grafička kartica je iz Microline-a ili Asbisa, dućan ih šalje prema njima i oni utvrđuju da li je ispravna ili ne, a ne ti kao dućan.

 

U ovom slučaju, sve komponente u tom računalu kupljene su kod tebe. Ti ćeš ih istestirati da provjeriš koja je pokvarena, jer drukčije nećeš uspjeti utvrditi o čemu se tu radi ili ćeš računalo komponentu po komponentu poslati distributerima/ovlaštenim servisima da se utvrdi kvar na istima i onda zamjeniti za novo ono što je pokvareno.

 -točno, ne naplaćuje se za robu pod jamstvom, a samo dobra volja je ako im doneseš računalo.. tj ako je kupljen disk, vga.. tad je svaka komponenta za sebe, ispravna ili neispravna, svaka reklamacija ispravnog je lažna. Problem je servis, njihov servis, ovlašteni servis ili servis dobavljača.. nitko kriv, nitko pravi i sl.. a može svašta. Teroretski je naljepnica tad poželjna za kupca koji ne može sam znati, testirati.. ali onaj tko to može-zna-ima resurse, jednostavno donese neispravnu komponentu. Ako reklamira ispravnu, servis-sati mogu biti naplaćeni jer se svaki posao može naplatiti a tad to nije pod jamstvom jer nije kvar. Važno je po kojoj osnovi se nešto prigovara, reklamira.. može i s robom koja nema jamstvo, +2god odgovornost trgovca za materijalnu ispravnost, sasvim druga osonova i zakon. Npr tad ide dogovor, dok pod jamstvom proizvođača može zamjena isključivo istom (brand) komponentom+ novi račun i garancija ili povrat novca kojim opet kupac može kupiti novu komponentu ako neispravne više nema za zamjenu. To ne odlučuje trgova, to je zakon, jamstvo i stvar proizvođača pa i to da ako na ambalaži miša piše nrp 5god tad nema veze što će trgovac reći npr 2g.. ili ta roba ne smije na tržište-kazna distributeru..

-naljepnica po njihovim riječima osigurava besplatan ulaz i diagnostiku u njihovo servisu (to nije ovlašteni, to je njihov, što to go d značilo..) .. ali negdje to mora pisati, ne samo riječi.. papir.

-na artikal kao laptop.. ne smije se stavljati bilo kakva naljepnica osim tvorničke.. a to se nekad radilo. Kažnjivo. Korisnik npr može otvoriti i dodati npr RAM jer je to predviđeno i dozvoljeno od proizvođača i ne pita se trgovca za tumačenje zakona nego ga mora provoditi. Nekad je bilo uobičajeno, ne više.

isključivo ovlašteni servis može lijepiti originalan proizvođačev selotejp.. i sl. kao dokaz originalnosti, npr otvorena ambalaža.. usporedfivo s carisnkom plombom-pečatom i sl. sve ostalo je neovlašteno-fejk-kažnjivo..

 

molnyi kaže...

Vidim da nisi upućen.

 

Ja tebi mogu donjeti jednu po jednu komponentu i reći da ona ne radi a ti ćeš ju testirati, shvaćaš? Ja kao krajnji korisnik nisam to sam sposoban učiniti, zato tu dolaziš ti. AKo to nećeš ti, proslijediti ćeš istu u ovlašteni servis ili ću je ja sam odnjeti i dobiti odobrenje i ti ćeš mi zamjeniti za novo kužiš? Bez ikakvog troška, osim malo vozikanja do distrija/servisa.

 

Ne možeš ti biti odgovoran istina, ali to na žalost u praksi tako ne funkcionira. Jedino na što ti mene imaš pravo zakinuti je garancija za software, a ako na komponenti ne vidiš nikakvo fizičko oštećenje, kako mi možeš naplatiti dijagnostiku ako utvrđujem kvar koji je pokriven u garanciji? Druga stvar je ako ti meni tu istu dijagnostiku naplatiš poslje i ispostavilo se da to garancija ne pokriva. A ti to opet ne možeš utvrditi, pošto nisi ovlašten za isto i ne obavljaš djelatnost službenog servisa za određeni proizvod niti si generalni uvoznik/zastupnik za isti.

 

Ja sam nosio grafiku u protis, dečki su npr. bez ikakvog prigovora istu zaprimili ja sam im objasnio u čemu je problem, oni su istu poslali u microline i tamo su nakon tjedan dana utvrdili da kvar postoji i dobio sam povrat novca i uzeo novu grafiku. To ti tak funkcionira, a to što vi radite je malo mutno i varate ljude :)

-ako doneseš komponentu, ona može biti:

-a) ispravna, lažna reklamacija..

-b) neispravna, jamstvo..

koji razlog bi imao normalan korisnik-kupac maltretirati lažnim reklamacijama, nositi jednu po jednu komponentu..? Kupio si i želiš da radi, nema smisla reklamirati ako nema kvara.

-ako kvar postoji,.. e tad treba zanja, forum, servis.. netko tko će urvditi u čemu je kvar, da bi reklamirao konkretnu komopnentu, ne sve ostalo.. a to je razlika-rizik kupnje u dijelovima ili kompletnog (brand) ili zdelanca s naljepnicom..

-logična-implicitna pretopostavka da je računalo u dijelovima kupio onaj kupac koji zna složiti računalo ili ima nekog za to, pa tako i za detekciju kvara .. ili će to platiti trgovcu koji može naplatiti ili biti galantan kao pozitivna reklama.. pa čak ako se telefonom pita, dobit će se odgovor.. donesite komponentu ili sve i ništa ne smije biti naplaćeno ako prije nisu upozorili i dali barem okvirnu cijenu npr servisa. To vrijedi za sve servise, auto, pc.. prvo oni procjene i tek kad se to prihvati mogu naplatit .. ili se natezati. Ljudi znaju pričati, dogovoriti se.. ili inatiti i svađati. Čemu? Smisao?

 

molnyi kaže...
love2ml86 kaže...
molnyi kaže...

 

Ako nisu na računu, a instaliraju ih, to je još veći problem, toga si svjestan jelda?

 Zašto? Ako nisu naplaćeni?

Ako nisu naplaćeni, za tebe kao kupca nisu problem, jedino ako nisi firma i boli te dupe ako imaš piratski software.

 

Za dućan je problem, pošto oni to ne bi smjeli raditi, pošto su vjerojatno Microsoft partner i ako ih netko ulovi u tome, najebali bi svi skupa :)

 

 

 

 -ne smiju. Smiju prodavati i kad nisu partner (kupe od veleprodaje, nekog tko je partner, obična roba, miš, kikiriki, jagode, sve je to tad roba, jednako nitko ne pita MichaelJacksona za cd-radio stanicu.. zakoni to tako predviđaju), ali ne distribuirati-dijeliti. Nitko tko nije ovlašten ne smije ništa zaštićenog dijeliti, neovisno o npr cijeni. Banalno ja ti ne smijem dati win dvd, jer sam tad ili distributer (ako imam takav ugovor) ili pirat, jer ga nemam.. a kupnju keya može svatko kao i kupnja vip bona na kiosku, no kiosk nije telekom.. ebay, msstore.. ili u trgovini jednako kao što s ekupi čokolada, kupiš licencu-key (i pri tome je vjerojatno kutija prazna, downloadaš sam, za sebe, tad nisi distributer.. jesi ako to daš nekom trećem).

 

(ok, realno nitko to ne provodi, ne provjerava.. pa ni kazne, ali kao što se desi za torrente, može .. jednog dana samo dođe štibra-kazna i trgovac bi morao znati, ako ne zna to je već za kaznu i nije opravdanje)..

 

love2ml86 kaže...
molnyi kaže...

Ako nisu naplaćeni, za tebe kao kupca nisu problem, jedino ako nisi firma i boli te dupe ako imaš piratski software.

 

Za dućan je problem, pošto oni to ne bi smjeli raditi, pošto su vjerojatno Microsoft partner i ako ih netko ulovi u tome, najebali bi svi skupa :)

 

 

 

Teoretski, instaliraju Windowse i stave na Windows insider program. Nije li to legalno? Ako kupac zna da su to "beta" Windowsi.

 -ne, tad teoretski i praktišno krše zakon.

-trgovac ne može nekog trećeg staviti u nešto, insider.. niti smije dilati soft i sl. To možeš sam za sebe, ne za druge. Ako to radiš za druge ili si distributer ili pirat.

-dok za firmu, kad moraš imati i račun-knige.. i sve što je u vlasništvu firme pokriveno papirima, tad da ti npr BillyGates osobno pokloni win, ne možeš ga krosititi, dok kućni-osobni korisnik može. Pri tome je isit iso-medij, ista licenca.. sve je jednako original, nije crack, pirat, ukradeno. Pa opet nije isto zakonski. Možeš kupiti licencu-key i ako si firma moraš desetljeće čuvati račune-arhivu, dok občan kupac može na izlasku iz trgovine baciti račun u smeće i nikad nikom ne mora ništa dokazivati (par metara od trgovine.. radije desetak više, jer je i takvih kazni bilo za špeceraj i sl. ne za računala jer svi čuvaju račun-jamstvo.. mada po zakonu račun nije uvjet ostvarivanju jamstva i postoji kopija u kasi koju trgovac mora imati godinama pa tako i provjerava jel uopće reklamirana roba njegova odgovornost.. ako netko dođe s robom iz druge trgovine..).

 

-zakoni, pravila, normalno ponašanje i neke stvari mogu biti jednostavne ili kompliciranje. Ljudi mogu oboje, ljutnja i svađa ili pristojan odnos.. pa i inat. Trgovac mora znati pravila-zakone, jer je trgovac i ako to ne zna tad se time ne treba baviti. Kupac ne mora znati, ali je poželjno, da bi ostvario svoja prava, bez nepotrebniz natezanja i tenzija.. koje nikom ne korsite.

 

+podsjetnik, za kvarove neke robe, nije kriv trgovac, on to ne proizvodi, on samo preprodaje uz maržu i njega sad zakon stavlja kao posrednika u ugovorni odnos s kupcem. Kupac sve treba rješavati s trgovecm, razgovorom.. ne sa servisom ili distributerom-proizvođačem.. a u slučaju dad zapne, tad s inpektorom-mingo.hr. No mora znati, ne biti naivan ili samo ljut-svadljiv. Nije trgovac kriv ako je grom spržio pc ili ako se vga rastopila... pristojnije se često može više nego svađom (jer trgovac je ipak jači, zakon tek kad znamo i kad smo u pravu može nama pomoći ali garancije nema..). Za kvarove postoji jamstvo, brand-image.. i reklama. Bezvezairja kao neka osigurnaja koja se prodaju pod jamstvo samo rade zbrku (kao osiguranje kuće od požara.. nema veze s jamstvom proizvođača i čak se može oboje naplatiti.. i sl. ovisi o ugovoru-klauzuli..), dok je odgovornost trgovca uvedena u EU, 2g, neovinso o jamstvu. Kupac može birati po kojoj osnovi će reklamirati, ona koja je njemu bolja. To bira kupac, ne trgovac a ako se odlući za materijalni nedostak tad se sve pregovara-cjenka s trgovcem. Jamstvo je najčišći oblik, dobiješ novo (jer se komponente ne popravljaju, diagnosticira se kvar, pokriveno jamsvom i servis odobrava..) ili novac. Sve ostalo je natezanje/dogovor dvaju ugovornih strana.

 

:))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
sandokan111 kaže...
..
zalman1 kaže...
a ja pričam ono što trgovci navode na svojim stranicama, očito je tko je u pravu.

 Toliko gluposti trgovci navode na svojim stranicama da je potpuno nebitno sto tamo pise.

 -točno.. trgovac ne piše zakon, nego ga se mora pridržavati, provoditi i ako mu nije jasno tražiti od pravne službe tumačenje.

-sadržaj koji stave na web je nevažan.. važno je što piše na papiru, jamstvo, zakon. Njihovi interni pravilnici su njihova interna stvar i ako se na njih pozovu može ih se jednako odbaciti.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Gdin zalman debelo u pravu ako smijen rec sinko.

15 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

 Eto ukratko u nazad par stranica radi se o tome da su u ADM-u LJENI, samo par-pare-pare-pare-pare.... (ko Klještić)

 

  1. Čovjeku krepali ramovi - poslo ih u Njemačku (adm kaže "2 mj.")

  2. Curi slože komp kao da je salata 

  3. možda ja (al briga me riješio sam)

 

i sad 4. ima tu ljudi koji tu misle .... ah, he... ga dogodi se. I onda to tekstovima "biblijskih razmjera" opravdavaju.

Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Adm Adm rekao za rame da ih oni moraju slat u DE i da traje mjesec do dva..ja ih poslao corsairu u srijedu.jucer im dosli..poslat ce mi nove danas ili u ponedjeljak iz nizozemske..sve zajedno max 10 dana ...

razorblade
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Odavno sam ja prekrižio taj dućanćić. Nije vrijedno mojih živaca. Jedno neugodno iskustvo je dovoljno za mene.

AMD=pokvareni podmukli gadovi !!!
Moj PC  
7 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
ihush kaže...

 Ihush, sve to stoji kaj pišeš ali zaboravljaš da nisu svi ljudi tehnički pismeni (jedno 90% nije).

 

Ljudi dođu tu na forum i npr. odu u temu slaganje kompa i dobiju preporuku i jave se dućanu da im oni to sve slože, pošto sami ne znaju.

 

I kada jednog dana nešto rikne u tom kompu, a ti nemaš blage veze o dijelovima računala ili gdje bi mogao biti kvar, kako ćeš ti znati koju komponentu ćeš iz računala izvući i odnjeti u trgovinu na reklamaciju? Ne preostaje ti ništa drugo negu uzeti računalo i donjeti ga u dućan i reći, "Ekipa bok, meni računalo ne dela. Stisnem gumb i ne pali se". I kaj, sad zato kaj ti ne znaš ništa o komponentama i o računalima tebi bi se trebala naplatit dijagnostika cijelog računala i za svaku stavku koja nije pokvarena to bi se tretiralo kao lažna reklamacija? 

 

Normalno da ne. Moraš pomoći ljudima, nismo svi isti niti nas sve zanimaju računala, ali ti bi trebao biti fer i korektan i čovjeku napraviti dijagnostiku badava ako je već kod tebe kupio cijelo računalo i onda početi zamjenu ili poravak u jamstvu.

 

Bene docet, qui bene distinguit.
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
molnyi kaže...

 Ihush, sve to stoji kaj pišeš ali zaboravljaš da nisu svi ljudi tehnički pismeni (jedno 90% nije).

 

Ljudi dođu tu na forum i npr. odu u temu slaganje kompa i dobiju preporuku i jave se dućanu da im oni to sve slože, pošto sami ne znaju.

 

I kada jednog dana nešto rikne u tom kompu, a ti nemaš blage veze o dijelovima računala ili gdje bi mogao biti kvar, kako ćeš ti znati koju komponentu ćeš iz računala izvući i odnjeti u trgovinu na reklamaciju? Ne preostaje ti ništa drugo negu uzeti računalo i donjeti ga u dućan i reći, "Ekipa bok, meni računalo ne dela. Stisnem gumb i ne pali se". I kaj, sad zato kaj ti ne znaš ništa o komponentama i o računalima tebi bi se trebala naplatit dijagnostika cijelog računala i za svaku stavku koja nije pokvarena to bi se tretiralo kao lažna reklamacija? 

 

Normalno da ne. Moraš pomoći ljudima, nismo svi isti niti nas sve zanimaju računala, ali ti bi trebao biti fer i korektan i čovjeku napraviti dijagnostiku badava ako je već kod tebe kupio cijelo računalo i onda početi zamjenu ili poravak u jamstvu.

 

 Pa šta onda imaš skidati naljepnicu s kućišta ako si tehnički nepismen???

Buniš se protiv te naljepnice i pričaš kako je to protuzakonito, a istovremeno želiš besplatnu dijagnostiku!

Nitko ne kaže da nećeš dobiti besplatnu dijagnostiku, ali onda se drži pravila trgovca, ako je plombirao kućište onda je to s razlogom!

http://dukedantalion.weebly.com/
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Ako sam kupio komponentu po komponentu i zatražio slaganje, zašto bi mi ljepio naljepnicu?


Druga stvar da sam kupio gotovu konfiguraciju.

Bene docet, qui bene distinguit.
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Naljepnica se ljepi za informatički nepismene ljude, da ništa ne pokušavaju dirati.

Stvarno ne kužim šta ti hoćeš, šta ti smeta naljepnica ako ne planiraš otvarati?

Ako planiraš otvarati onda očito imaš neko znanje i onda si dužan donijeti SAMO onu komponentu koja je neispravna, ne može biti jednostavnije.

Uporno filozofiraš i mudruješ i praviš problem tamo gdje ga nema.

http://dukedantalion.weebly.com/
13 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Kakav problem pravim? Pa nitko to više ne ljepi, osim Vas izgleda :)

 

Opet ponavljam, ako ja zatražim sastavljanje, a ne kažem ti da sam ja informatički nepismen, kako ćeš ti znat da mi smiješ naljepiti naljepnicu?


Hvala ;)

Bene docet, qui bene distinguit.
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
molnyi kaže...

Kakav problem pravim? Pa nitko to više ne ljepi, osim Vas izgleda :)

 

Opet ponavljam, ako ja zatražim sastavljanje, a ne kažem ti da sam ja informatički nepismen, kako ćeš ti znat da mi smiješ naljepiti naljepnicu?


Hvala ;)

 

Daj ajde prestani trolat više.

Politika dotične trgovine je da nalijepi naljepnicu na SVAKI PC, ne moraju oni znati jesi li ti pismen ili nisi.

Tvoje je pravo da tu naljepnicu skineš ali onda nemoj tražiti neka prava koja ti ne pripadaju i koja oni nisu dužni zakonski ispoštovati! Ne možeš tražiti besplatnu dijagnostiku ako si skinuo naljepnicu, de nek ti to više uđe u glavu.

Svaka lažna dijagnostika se naplaćuje i trgovac nije obvezan tražiti u čemu je problem s tvojim PC-em, jesi li ti skinuo neki virus ili ti je nešto crklo, to su tvoji problemi.

http://dukedantalion.weebly.com/
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.10.2018 14:58 (zalman1).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
A ovog zalmana hahahha ok znaci tehnicki pismenim ljudima se ne trebaju ljepit a nepismenima treba jer ce ih naljepnica zaustavit u otvaranju? Hahah i opet ponavljam za tako neki predivan rgb proziran komp naljepnice su estetsko ruglo jer nisu decentno naljepljene nego ko saka u oko, boli me neka stvar za njihovom besplatnom dijagnozom jer im nebi dala da mi plisanog medvjeda pregledaju, a ne komp, radje platim adekvatnu osobu.
Moj PC  
5 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Ako ko trola i filozofira u prazno od pocetka to si ti, jer si napravio dramu od tudjih osobnih osvrta. Ocito treba samo cvjetice bacat, uz to si procitao pojedine tekstove napola i upirao prst u krive stvari i iskrivio pol toga kak tebi pase.
Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Ti se javljaš, kukaš kako windowsi nisu instalirani, a nisu ni kupljeni, ahahaha, to stvarno trebaš biti nadaren da se tako prosipaš.

Plati windowse pa će ti se instalirati.

http://dukedantalion.weebly.com/
13 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Nije ona kriva za to, već oni koji su joj ponudili da će joj instalirati "piratske" a nisu bili u stanju ni to napravit.

Bene docet, qui bene distinguit.
Moj PC  
6 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM

Ta priča ne drži vodu i nema šanse da će bilo koji trgovac nuditi instalaciju windows tek tako. Tko zna šta je dotična osoba shvatila, sama kaže da je informatički nepismena tako da...

http://dukedantalion.weebly.com/
13 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Pa meni su u ADM-u instalirali piratski Windows 7 na lenovo laptopu tj. situacija je bila sljedeća. Mi smo imali CD koji je imao stariju verziju Windowsa i nešto je zajebavalo. Brat je sutra dan odnesel laptop u ADM i dečki složili piratski Windows i čak nam i CD poklonili. Tako da, vjerujem da još uvijek tako delaju :)

Bene docet, qui bene distinguit.
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.10.2018 15:10 (molnyi).
Moj PC  
5 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Acquisitum Magnum - ADM
Meni su slagali 3 pc-a i sve je bilo školski odrađeno. Ali naravno i oni promijene radnike pa se i njima dogodi fijasko sa slaganjem. Ili jednostavno ta ekipa taj dan malo mamurna pun kufer svega i šta ćeš.
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.10.2018 15:22 (mislioc).
 
0 1 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

Znaci imaju uslugu instaliranja windowsa i drivera kosta 180kn. Kupac nije donio cd(piratski,org). Nije instalirano. 

Kupac se ne razumije u komponente,zasto onda dira kuciste bez obzira jel imalo naljepnicu ili nema. Lijepo pitas za savjet,skuzis sam jel dobro ili nije,ne svida ti se VRATIŠ u tom stanju u kakvom je doslo. 

Onda trgovina obavi ili ne obavi sto treba. Ako ne obavi zalis se. Gotovo. 

Ja vise nit ne gledam ADM nakon citanja ove teme. 

 
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Acquisitum Magnum - ADM

U ovom slučaju dućan je sve zajebao. Sam su po navodima kupca računala ponudili instalaciju OS-a i nisu je proveli.

 

Također, prisilili su kupca na dodatni trošak da to računalo da nekome drugome da sastavi kako spada, pošto oni nisu sposobni.

 

Vidiš da sve više i više ljudi pljuje po njima, nešto se promjenilo... I puno ljudi je spomenulo žensku osobu koja tamo radi i hvali se da se školovala za flashanje biosa.

Bene docet, qui bene distinguit.
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.10.2018 15:49 (molnyi).
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice