Omoguċite Passkey i riješili ste problem
Evo od jutros su riješili problem, sad mi dolazi SMS
Da odgovorim sam sebi da ni meni opet ne dolazi SMS, a bio sam toliko glup da jednom kad mi je došao i uspio sam se logirati (na mobitelu na Firefoxu), zaboravio sam promijeniti 2FA u postavkama i postaviti passkey ili nešto drugo. Mreža je bonbon odnosno Hrvatski Telekom na kojem su svi koji imaju problem koliko sam shvatio.
Danas 6.put zvao korisničku u Irsku,javi se ljubazni Indijac,ali riješenja nema.
Neshvatljivo mi je (pod uvjetom da je problem u HR Telekomu-T mobile) da
na 2,5 milijuna korisnika (službeni podaci) mobilne mreže ne reagiraju na problem. Moj feeling je da nije do njih.
Redovno gledam Downdetector-problemi sa Paypal.
U prilogu slika podataka za zadnja 24 sata u Njemačkoj:17% se odnosi na probleme sa logiranjem.
Zar bi sebi T mobile dozvolio takvo nešto......glasno razmišljam.
Hvala na savjetima za postavljanje authenticator-a.
ps.ni ja ne mogu prežaliti što jučer kad sam ušao nisam to riješio
Pošaljem im mail da ne mogu ući u račun jer ne dobivam njihove sms-om, a dobijem ovaj odgovor:
Thank you for reaching out to us. To ensure a seamless communication process, we kindly ask you to follow these simple steps to contact us through your PayPal account:
Log into your PayPal account.
Navigate to the Contact page.
Click on the "Email Us" link.
Select a relevant topic and sub-topic.
Type your message in the provided space.
By following these steps, you can easily get in touch with our customer support team for any assistance you may need. We appreciate your cooperation and look forward to resolving any queries you may have.
Sincerely
Prejako :)
Iste priče i meni (sad sam točno izbrojio):14 mailova i 6 telefonskih razgovora.
Najbolje kad im sa registriranog maila pošaljem account,broj telefona,opis problema,a oni odgovore da ne mogu potvrditi taj račun,neka se logiram na račun i potražim pomoć!
Ponekad pomislim da smo predmet nečije loše zaje............ije.
Iste priče i meni (sad sam točno izbrojio):14 mailova i 6 telefonskih razgovora.
Najbolje kad im sa registriranog maila pošaljem account,broj telefona,opis problema,a oni odgovore da ne mogu potvrditi taj račun,neka se logiram na račun i potražim pomoć!
Ponekad pomislim da smo predmet nečije loše zaje............ije.
Baš, nakon ovog su mi poslali brojeve iz inozemstva koja kad nazovem dobijem poruku invalid number. Onda se mi žalimo na trgovce te držvanu i javnu upravu u hrvatskoj. Ovi su nadmašili sve naše!
Pozdrav.
Riječ je o Paypal kodu?
Poteškoća je prisutna u više država te se za navedeno potrebno javiti PayPal podršci.
ja:želio sam samo potvrditi da nije do vas-mislim T mobile?
Tako je, to nije do nas.
Žao mi je, ali upoznati smo sa navedenim te je to prisutno u više država te nemamo utjecaj na to.
Iste priče i meni (sad sam točno izbrojio):14 mailova i 6 telefonskih razgovora.
Najbolje kad im sa registriranog maila pošaljem account,broj telefona,opis problema,a oni odgovore da ne mogu potvrditi taj račun,neka se logiram na račun i potražim pomoć!
Ponekad pomislim da smo predmet nečije loše zaje............ije.
Iskreno mislim da je ta kompanija zrela za pustiti niz vodu.
Nema više nekog razloga da se to koristi uz Revolut ili Aircash prepaid mastercard karticu.
Niti ja se ne mogu ulogirati... Pokušao dobiti SMS kod, ne prolazi, i sad mi samo piše "We’re having trouble making sure it’s you".
Zvao ih upravo... Imaju problem s dolaskom SMS poruke na T-Mobile mrežu u Hrvatskoj, i pokušavaju to riješiti... Kad će... ne znaju... možemo čekat i to je to, nema drugog načina logina... Možete im pokušat dat neki drugi broj jedino... A1, Telemach... s obzirom da nemam trenutno takav broj kod sebe nisam ni pokušavao... nadam se da će se riješiti problem u dogledno vrijeme...
Sad sam i ja probao i stigao i meni! I pogledam Phone numbers u profilu i imam što za vidjeti! Imam dva broja, prvi (Mobile) je ispravno napisan (+385 9* *** **XX), a drugi (Home) je napisan kao +3850*******XXXXXX. Ne vide se cijeli brojevi, no već se i iz ovog može pretpostaviti što se dogodilo, jer ovaj drugi broj bi odgovarao ovome:
+3850+38598XXXXXXX
Drugim riječima, ovo izgleda kao da su radili nekakvu automatiziranu konverziju telefonskih brojeva ili štoveć i onda ako si upisao puni telefonski broj, tipa +38598XXXXXXX, oni su valjda ispred njega još dodali +3850!
A sad je valjda proradilo jer je netko odradio "obradu" tih brojeva pa je uklonjeno to +3850 s početka broja. Dakle, sklon sam vjerovati da je problem ipak bio u PayPalu i njihovim informatičarima, a da su poruke stizale na druge mreže jer su druge mreže uklonile iz broja sve prije drugog +, dakle očistile su telefonski broj. No, nekako ne vjerujem da ćemo doista ikad saznati što točno se dogodilo.
I sad fascinantna situacija - ta oba broja su primarni brojevi! A neispravni broj za Home ne možeš obrisati. Možeš dodati drugi broj (onda valjda briše stari), ali zapravo ne možeš ako ćeš upisati isti broj kao što ti je i broj mobitela (ja nemam kućni telefon, tako da za home nemam što upisivati - upisao bih broj mobitela, ali ne prizna, jer je taj broj već upisan kao Mobile - zar ću izmišljati kućni broj?!).
Nego, jel znate hoće li i dalje daviti s SMS-ovima, odnosno kako se to isključi? Treba uključiti 2-step verification ili što?
Upravo prije 10 min (12:20) osmi (8.) put zvao korisničku službu.
......da,oni znaju da problem postoji i riješavaju ga....sačekajte 72 sata....
Neshvatljivo za tako velik sistem da problem ne mogu riješiti skoro mjesec dana,točnije od 16.08.
Nego, jel znate hoće li i dalje daviti s SMS-ovima, odnosno kako se to isključi? Treba uključiti 2-step verification ili što?
Šališ se s pitanjem?
Nego, jel znate hoće li i dalje daviti s SMS-ovima, odnosno kako se to isključi? Treba uključiti 2-step verification ili što?
Šališ se s pitanjem?
Ne šalim. PayPal koristim svake prestupne i nemam pojma kako točno kod njih logiranje funkcionira.