PayPal - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 1.523
|
čitano: 947.698
|
moderatori: pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 dana
offline
PayPal - pitanja i odgovori

Omoguċite Passkey i riješili ste problem

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Snoozly kaže...

Evo od jutros su riješili problem, sad mi dolazi SMS

 Da odgovorim sam sebi da ni meni opet ne dolazi SMS, a bio sam toliko glup da jednom kad mi je došao i uspio sam se logirati (na mobitelu na Firefoxu), zaboravio sam promijeniti 2FA u postavkama i postaviti passkey ili nešto drugo. Mreža je bonbon odnosno Hrvatski Telekom na kojem su svi koji imaju problem koliko sam shvatio.

2 tjedna
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Ista priča kod mene.
Danas 6.put zvao korisničku u Irsku,javi se ljubazni Indijac,ali riješenja nema.
Neshvatljivo mi je (pod uvjetom da je problem u HR Telekomu-T mobile) da
na 2,5 milijuna korisnika (službeni podaci) mobilne mreže ne reagiraju na problem. Moj feeling je da nije do njih.
Redovno gledam Downdetector-problemi sa Paypal.
U prilogu slika podataka za zadnja 24 sata u Njemačkoj:17% se odnosi na probleme sa logiranjem.
Zar bi sebi T mobile dozvolio takvo nešto......glasno razmišljam.
Hvala na savjetima za postavljanje authenticator-a.
ps.ni ja ne mogu prežaliti što jučer kad sam ušao nisam to riješio
17 godina
offline
PayPal - pitanja i odgovori

Pošaljem im mail da ne mogu ući u račun jer ne dobivam njihove sms-om, a dobijem ovaj odgovor:

 

Thank you for reaching out to us. To ensure a seamless communication process, we kindly ask you to follow these simple steps to contact us through your PayPal account:

Log into your PayPal account.
Navigate to the Contact page.
Click on the "Email Us" link.
Select a relevant topic and sub-topic.
Type your message in the provided space.
By following these steps, you can easily get in touch with our customer support team for any assistance you may need. We appreciate your cooperation and look forward to resolving any queries you may have.

Sincerely

 

Prejako :)

 

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
Moj PC  
0 0 hvala 0
2 tjedna
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
...eto vidiš,naučio si nešto novo.Do sad se nisi znao ulogirati.
Iste priče i meni (sad sam točno izbrojio):14 mailova i 6 telefonskih razgovora.
Najbolje kad im sa registriranog maila pošaljem account,broj telefona,opis problema,a oni odgovore da ne mogu potvrditi taj račun,neka se logiram na račun i potražim pomoć!
Ponekad pomislim da smo predmet nečije loše zaje............ije.
17 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
energy385 kaže...
...eto vidiš,naučio si nešto novo.Do sad se nisi znao ulogirati.
Iste priče i meni (sad sam točno izbrojio):14 mailova i 6 telefonskih razgovora.
Najbolje kad im sa registriranog maila pošaljem account,broj telefona,opis problema,a oni odgovore da ne mogu potvrditi taj račun,neka se logiram na račun i potražim pomoć!
Ponekad pomislim da smo predmet nečije loše zaje............ije.

 Baš, nakon ovog su mi poslali brojeve iz inozemstva koja kad nazovem dobijem poruku invalid number. Onda se mi žalimo na trgovce te držvanu i javnu upravu u hrvatskoj. Ovi su nadmašili sve naše!

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
2 tjedna
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
danas 8:20h-razgovor sa tehničkom podrškom T mobile:

Pozdrav.

Riječ je o Paypal kodu?


Poteškoća je prisutna u više država te se za navedeno potrebno javiti PayPal podršci.

ja:želio sam samo potvrditi da nije do vas-mislim T mobile?

Tako je, to nije do nas.
Žao mi je, ali upoznati smo sa navedenim te je to prisutno u više država te nemamo utjecaj na to.
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
energy385 kaže...
...eto vidiš,naučio si nešto novo.Do sad se nisi znao ulogirati.
Iste priče i meni (sad sam točno izbrojio):14 mailova i 6 telefonskih razgovora.
Najbolje kad im sa registriranog maila pošaljem account,broj telefona,opis problema,a oni odgovore da ne mogu potvrditi taj račun,neka se logiram na račun i potražim pomoć!
Ponekad pomislim da smo predmet nečije loše zaje............ije.

 

 

Iskreno mislim da je ta kompanija zrela za pustiti niz vodu.

Nema više nekog razloga da se to koristi uz Revolut ili Aircash prepaid mastercard karticu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.9.2025 10:44 (UncleJimbo).
2 tjedna
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
zahvaćeno više zemalja problemom sa logiranjem
u posljednja 24 sata:
Prijavljeni problemi
USA 38% logiranje
Francuska 78% logiranje

ps.grafikon za Francusku nije stao-ograničenje veličine slike,ali vidljiv je sažetak
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
PayPal - pitanja i odgovori

Niti ja se ne mogu ulogirati... Pokušao dobiti SMS kod, ne prolazi, i sad mi samo piše "We’re having trouble making sure it’s you".

 

Zvao ih upravo... Imaju problem s dolaskom SMS poruke na T-Mobile mrežu u Hrvatskoj, i pokušavaju to riješiti... Kad će... ne znaju... možemo čekat i to je to, nema drugog načina logina... Možete im pokušat dat neki drugi broj jedino... A1, Telemach... s obzirom da nemam trenutno takav broj kod sebe nisam ni pokušavao... nadam se da će se riješiti problem u dogledno vrijeme...

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.9.2025 13:06 (lllnuclearlll).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Sad sam uspio dobit sms kod na bonbon broj.
17 godina
moderator
online
Re: PayPal - pitanja i odgovori
alfa146 kaže...
Sad sam uspio dobit sms kod na bonbon broj.

Sad sam i ja probao i stigao i meni! I pogledam Phone numbers u profilu i imam što za vidjeti! Imam dva broja, prvi (Mobile) je ispravno napisan (‪+385 9* *** **XX), a drugi (Home) je napisan kao +3850*******XXXXXX. Ne vide se cijeli brojevi, no već se i iz ovog može pretpostaviti što se dogodilo, jer ovaj drugi broj bi odgovarao ovome:
+3850+38598XXXXXXX

 

Drugim riječima, ovo izgleda kao da su radili nekakvu automatiziranu konverziju telefonskih brojeva ili štoveć i onda ako si upisao puni telefonski broj, tipa +38598XXXXXXX, oni su valjda ispred njega još dodali +3850!

 

A sad je valjda proradilo jer je netko odradio "obradu" tih brojeva pa je uklonjeno to +3850 s početka broja. Dakle, sklon sam vjerovati da je problem ipak bio u PayPalu i njihovim informatičarima, a da su poruke stizale na druge mreže jer su druge mreže uklonile iz broja sve prije drugog +, dakle očistile su telefonski broj. No, nekako ne vjerujem da ćemo doista ikad saznati što točno se dogodilo.

 

I sad fascinantna situacija - ta oba broja su primarni brojevi! A neispravni broj za Home ne možeš obrisati. Možeš dodati drugi broj (onda valjda briše stari), ali zapravo ne možeš ako ćeš upisati isti broj kao što ti je i broj mobitela (ja nemam kućni telefon, tako da za home nemam što upisivati - upisao bih broj mobitela, ali ne prizna, jer je taj broj već upisan kao Mobile - zar ću izmišljati kućni broj?!).

 

 

Nego, jel znate hoće li i dalje daviti s SMS-ovima, odnosno kako se to isključi? Treba uključiti 2-step verification ili što?

2 tjedna
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Kod mene i dalje ista situacija-znači veliko ništa.Pričam o T mobile 098.....
Upravo prije 10 min (12:20) osmi (8.) put zvao korisničku službu.
......da,oni znaju da problem postoji i riješavaju ga....sačekajte 72 sata....
Neshvatljivo za tako velik sistem da problem ne mogu riješiti skoro mjesec dana,točnije od 16.08.
 
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...

 

 

Nego, jel znate hoće li i dalje daviti s SMS-ovima, odnosno kako se to isključi? Treba uključiti 2-step verification ili što?

 Šališ se s pitanjem?

17 godina
moderator
online
Re: PayPal - pitanja i odgovori
zelenapaprika kaže...
mbaksa kaže...

 

 

Nego, jel znate hoće li i dalje daviti s SMS-ovima, odnosno kako se to isključi? Treba uključiti 2-step verification ili što?

 Šališ se s pitanjem?

Ne šalim. PayPal koristim svake prestupne i nemam pojma kako točno kod njih logiranje funkcionira.

5 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
mbaksa kaže...
zelenapaprika kaže...
mbaksa kaže...

 

 

Nego, jel znate hoće li i dalje daviti s SMS-ovima, odnosno kako se to isključi? Treba uključiti 2-step verification ili što?

 Šališ se s pitanjem?

Ne šalim. PayPal koristim svake prestupne i nemam pojma kako točno kod njih logiranje funkcionira.

Doslovno kao i kod svih ostalih. I ja se logiram na PayPal jednom godišnje jer nemam razloga za više od toga.

 

Odeš u security i odabereš metodu provjere. Ja sam stavio 2FA s aplikacijom za jednokratne kodove.

16 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Zanimljiva situacija, meni isto nije dolazio kod na bonbon mrežu, ali sam imao dodatnu opciju da mi pošalju na whatsapp i preko te metode mi je kod instantno došao. Isti broj, naravno.
Sad sam i ja aktivirao 2FA, ne znam zakaj nisam prije, idiot.
Moj PC  
1 0 hvala 0
2 godine
online
PayPal - pitanja i odgovori

A1 isto ne stiže SMS kod, srećom imam opciju slanja koda na mail i to uredno radi.

 

Probao sad i na desktopu, paypal.com uporno me prebacuje na https://www.paypal.com/at/home  valjda krivo detektira IP adresu. srećom ima na dnu zastavica pa se može prebaciti na HR.

 

EDIT: sad se ponovno probao prijaviti na desktopu i imam samo opciju SMS koda koji naravno ne stiže. Otišao onda na mob aplikaciju i ista stvar, više nema slanje koda preko maila. Link "Having trouble logging in?" ne vodi nigdje, odnosno vrti u krug. Za poslati im poruku treba biti prijavljen 

 

Mogao bi i bug kao naš omiljeni IT časopis napisati koju riječ o ovome i malo protresti PayPal podršku u naše ime. dragan.petric Drago  Miro Rosandić Miro  koliko vidim ovo sad već traje tjednima.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 17:21 (millennial).
 
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
millennial kaže...

 

Mogao bi i bug kao naš omiljeni IT časopis napisati koju riječ o ovome i malo protresti PayPal podršku u naše ime. dragan.petric Drago  Miro Rosandić Miro  koliko vidim ovo sad već traje tjednima.

 Kada sam prvi put ovdje pročitao da ima problema, odmah sam se spojio na svoj PayPal račun (a prije toga dugo nisam, mada plaćam neke pretplate preko njega, ali to sve ide automatski) - sve prošlo normalno. Evo i sada probao (na mobitelu), sve radi uredno...

 

 Za spajanje preko računala izabrao sam potvrdu kroz mobilnu aplikaciju, a ne preko SMS-a. Radi uredno, Probaj tako, ako već nisi.

 

Već se javio mbaksa, možda i bude neki tekst, ako on uoči neki problem (a vidim da je krenuo kopati)... 

 

 

...
2 godine
online
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Miro kaže...
millennial kaže...

 

Mogao bi i bug kao naš omiljeni IT časopis napisati koju riječ o ovome i malo protresti PayPal podršku u naše ime. dragan.petric Drago  Miro Rosandić Miro  koliko vidim ovo sad već traje tjednima.

 Kada sam prvi put ovdje pročitao da ima problema, odmah sam se spojio na svoj PayPal račun (a prije toga dugo nisam, mada plaćam neke pretplate preko njega, ali to sve ide automatski) - sve prošlo normalno. Evo i sada probao (na mobitelu), sve radi uredno...

 

 Za spajanje preko računala izabrao sam potvrdu kroz mobilnu aplikaciju, a ne preko SMS-a. Radi uredno, Probaj tako, ako već nisi.

 

Već se javio mbaksa, možda i bude neki tekst, ako on uoči neki problem (a vidim da je krenuo kopati)... 

 

 

 Hvala Miro.

 

Nažalost nemam više opciju verifikacije preko maila ili na bilo koji drugi način osim preko SMS koda, to je jedino što mi sad nudi na mobitelu i na računalu.

 

U međuvremenu sam dobio odgovor njihove podrške, klasično generički:

"Thank you for reaching out to PayPal Support regarding your login issues. I understand how frustrating it can be when you are unable to access your account. We apologize for any inconvenience. If your account is registered in Croatia, we are currently experiencing a technical issue preventing accounts from receiving SMS messages.

Our team is diligently working to resolve this issue and restore full functionality, however we don't have specific timeline for when the service will be fully operational"

11 godina
offline
PayPal - pitanja i odgovori

Ak nekome nešt znači, upravo sam dodaval drugu jednu karticu PayPal računu, te je sve išlo glatko. Samo se se morao morao kroz mobilnobankarstov ulogirati za tu novu karticu.

Inače, problem rješavajte tako da nazovete njihovu službu, pa objasnite problem. Mislim da sam baš ja ostavio kontakt broj njihove službe.

Mac
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Gdje si pronašao opciju da ti kod šalje na whatsapp? Nigdje ne mogu pronaći tu opciju.
16 godina
offline
Re: PayPal - pitanja i odgovori
Bilo su mi ponuđene 2 opcije, 1. je klasični sms, 2. opcija mi je bila whatsapp. Nemam pojima zašto whatsapp uopće imam ponuđeno kao opciju, ali eto, tako je kod mene.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice