Mobicity.com.uk - vaša iskustva
- poruka: 423
- |
- čitano: 89.265
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
I kod mene isti slucaj. Narucio Xiaomi Hongmi prije 2 tjedna, nakon 4 dana dobijem mail da je mobitel predan DHL-u za dostavu i tracking number. Ali kad ukucam tracking number uvijek pise, Shipment information received. I tako vec danima, nista se ne mijenja. Zvao danas DHL, kazu da oni od Mobicitya uopce nisu jos zaprimili nikakvu posliljku. Vec me to brine lagano..
Ma stoka su.
Od 11.08 čekam strpljivo jer sam uredno mobitel platio, a tek naknadno javiše joj nije "in stock". Dakle,mislim da sam sasvim dovoljno dugo čekao.
Sad sam maloprije zatražio refund sredstava. Radije ću dati par stotina kuna više preko njuškala nego se zaj..... s ovim mutikašama.
Naručeni tablet ako ne dođe, moram se pomiriti s izgubljenih 300 eura.
Ogroman minus za ovaj webshop. Stvarno sam strpljiva osoba po prirodi ali ovo što rade nije normalno.
Još mi se ženska na customer serviceu obraća sa poludrskim tonom.
Šta ćeš, očito smo ipak samo stoka sitnog zuba.
Kontaktirao sam danas mobicity, ali jos nisu odgovorili. Rekao sam da sam zvao DHL i da su rekli da im Mobicity jos nije predao paket. Ak ona kaze da su predali, reci cu joj nek kontaktira DHL, pa da vidimo sta ce njoj reci. Ili nek mi vrate lovu!
Ekipa,svima kojima je poruka na DHL-u shipment information recieved možete odahnuti.
U pitanju je česta pogreška jer krkani očigledno s vremena na vrijeme miješaju DHL i DPD službu za dostavljanje.
Dakle,ako DHL šteka,zapravo je u pitanju DPD.
Sad su mi javili i duboko se ispričavaju.....mda.
Onda nam je tracking number bezvrijedan ili?
Moje iskustvo sa mobicity-em je pozitivno, narucio sam bio MI3 koji je "bio" in stock te mi nakon dva dana javili da ga nemaju te da neznaju kad bi trebali doci. Pricekao sam jos par dana i dogovorio nadoplatu za LG G2 32GB. Njega su poslali 5. dan od uplate a drugi dan je bio kod mene. Nakon kupnje dobio jos i 5GBP kupon za sljedecu kupovinu.
dobro, moram priznat da sam se malo usro kad sam vidio kolko vas je nezadovoljnih al sad mi pocinjete vracat nadu u mobicity, i jos dns skuzit da za nas vrijedi ex VAT cijena a ne inc VAT, znaci jos jeftinije ce me ispast mob nego sto sam ocekivao
Pozdrav,
meni je od Mobicitya jučer poslijepodne stigao mail da je narudđba poslana, no nema nikakvog tracking broja niti u mailu niti na korisničkoj stranici.
Ima li netko slično iskustvo?
Pozdrav,
meni je od Mobicitya jučer poslijepodne stigao mail da je narudđba poslana, no nema nikakvog tracking broja niti u mailu niti na korisničkoj stranici.
Ima li netko slično iskustvo?
Imaš li u mailu:
Shipping Details
Your Shipment #11xxxx for Order #11XXX i ispod toga podaci o dostavi?
Pozdrav,
meni je od Mobicitya jučer poslijepodne stigao mail da je narudđba poslana, no nema nikakvog tracking broja niti u mailu niti na korisničkoj stranici.
Ima li netko slično iskustvo?
Imaš li u mailu:
Shipping Details
Your Shipment #11xxxx for Order #11XXX i ispod toga podaci o dostavi?
Imam shipping details ali ispod toga nemam podatke o dostavi....
Kod mene je
Shipping Details
Your Shipment #11xxxxfor Order #11XXX
PA ADRESA DOSTAVE
I ONDA
Item SKU Qty
Motorola Moto G 8GB 4G LTE - Black MOT-XT1032 1
Dispatched By Tracking Number
DHL 97 XXXX
IMEI Serial No 35XXX
Poslano je DHL-om jučer i sad je u Italiji
Kod mene je
Shipping Details
Your Shipment #11xxxxfor Order #11XXX
PA ADRESA DOSTAVE
I ONDA
Item SKU Qty
Motorola Moto G 8GB 4G LTE - Black MOT-XT1032 1
Dispatched By Tracking Number
DHL 97 XXXX
IMEI Serial No 35XXX
Poslano je DHL-om jučer i sad je u Italiji
Kod mene je isto tako sve do onog dijela " Dispatched By itd....". Kontaktirat ću ih kasnije.
Hvala na pomoći!
Možda su kasno poslali pa DHL tek danas pokupi pa zato nema broja? Ma pojavit će se već.
Kod mene je
Shipping Details
Your Shipment #11xxxxfor Order #11XXX
PA ADRESA DOSTAVE
I ONDA
Item SKU Qty
Motorola Moto G 8GB 4G LTE - Black MOT-XT1032 1
Dispatched By Tracking Number
DHL 97 XXXX
IMEI Serial No 35XXX
Poslano je DHL-om jučer i sad je u Italiji
Sorry ali kad si dobio mail da je "dispatched"?
... i jesi li imao free shipping opciju?
Kod mene je
Shipping Details
Your Shipment #11xxxxfor Order #11XXX
PA ADRESA DOSTAVE
I ONDA
Item SKU Qty
Motorola Moto G 8GB 4G LTE - Black MOT-XT1032 1
Dispatched By Tracking Number
DHL 97 XXXX
IMEI Serial No 35XXX
Poslano je DHL-om jučer i sad je u Italiji
Sorry ali kad si dobio mail da je "dispatched"?
... i jesi li imao free shipping opciju?
Jučer u 14 sati dobio taj mail da je dispatched. U DHL sustavu nije bilo ništa do 16 i nešto. U 16:40 preuzeti u DHL facility i poslano dalje oko 18.
Imao sam free shipping opciju. Iznad sam već napisao da mi je ovo druga free shipping opcija i oba puta sve ide OK. Jedino je možda DHL poslao paket u Oslo. :-)
Tako piše na njihovoj stranici
Sad je sletio avion pa kad naprave sorting znat ću točan status. Zna nekad i DHL zeznut.
Evo sada kada sam kontaktirao korisničku službu Mobicitiya i ispada da mi je stvarno poslan mob. a podatke o dostavi nisam dobio jer je free shipping pa je poslano Royal Mail-om. Ima li netko slično iskustvo?. Znam da sam prije korištenja famoznog "UKFSHIP" imao ponuđen samo Courier shipping a to bi trebao biti DHL?
Možda je tako jer je vrijednost manja od ovdje ranije spominjanih mobitela pa onda šalju bez trackinga, sad čekati.
Evo sada kada sam kontaktirao korisničku službu Mobicitiya i ispada da mi je stvarno poslan mob. a podatke o dostavi nisam dobio jer je free shipping pa je poslano Royal Mail-om. Ima li netko slično iskustvo?. Znam da sam prije korištenja famoznog "UKFSHIP" imao ponuđen samo Courier shipping a to bi trebao biti DHL?
Možda je tako jer je vrijednost manja od ovdje ranije spominjanih mobitela pa onda šalju bez trackinga, sad čekati.
Ali mi je bez obzira čudno što uopće nema onog dijela "dispatched by" pa makar to bio Royal Mail???
Ja sam 29.8. naručio Zenfone 5 (uz free shiping code) koji je bio out of stock. Jučer u 18h su mi poslali mail da je mobitel poslan sa tracking numberom od DHL-a. Danas u 10h je pošiljka stigla u Zagreb i poslali su mi sms u vezi načina na koji želim da mi dostave paket. Zasad ide sve bez problema!
Ma onda je meni 100 % poslano Royal Mailom koji nema tracking čim nisam dobio podatke o pošiljci niti sam zaprimio ikakav SMS jutros. Makar mi je čudno jer se pregledavajući postove na ovom ali i drugim forumima nitko nije pohvalio da mu je išla dostava a da to nije mogao pratiti osim u slučaju kada bi se njima Mobicityu potkrala kakva greška.
Meni sad poslali mail da su ga navodno poslali dpd-om jos u petak i dali mi tracking number. Medutim kad idem na tracking pise da je broj prekratak. Broj je 535*****37
Koliko brojeva vi imate?
Meni sad poslali mail da su ga navodno poslali dpd-om jos u petak i dali mi tracking number. Medutim kad idem na tracking pise da je broj prekratak. Broj je 535*****37
Koliko brojeva vi imate?
ovdje moras provjeriti
Koje cijene vrijede za nas,int ili ex?
Meni sad poslali mail da su ga navodno poslali dpd-om jos u petak i dali mi tracking number. Medutim kad idem na tracking pise da je broj prekratak. Broj je 535*****37
Koliko brojeva vi imate?
ovdje moras provjeriti
Aha, hvala. Ja sam gledao na hrvatskom dpd-u. Inače još mi je mob u Aschaffenburgu, zna ko koliko otprilike treba da dođe do mene? Pitam jer vidim da svi govore da kad im pošalju odmah je drugi dan kod njih a meni je u tranzitu još od 29.8.
@Bartaul za nas vrijedi ex vat
Meni sad poslali mail da su ga navodno poslali dpd-om jos u petak i dali mi tracking number. Medutim kad idem na tracking pise da je broj prekratak. Broj je 535*****37
Koliko brojeva vi imate?
ovdje moras provjeriti
Aha, hvala. Ja sam gledao na hrvatskom dpd-u. Inače još mi je mob u Aschaffenburgu, zna ko koliko otprilike treba da dođe do mene? Pitam jer vidim da svi govore da kad im pošalju odmah je drugi dan kod njih a meni je u tranzitu još od 29.8.
@Bartaul za nas vrijedi ex vat
mislim da nakon tog aschaffenburga ide maribor pa zagreb, za neka 2-3 dana bi mob trebao biti u zg
kak sad ovo na stranici pise cijena inc. VAT 140 funti a tu 115? i odabrao sam nacin placanja direct deposit/internet banking i dobio sam njihov account name, account BSB i account number i jel mogu s tim otic u banku i uplatit im novce?
Gledas exc. VAT cijenu. Z a placanje, dobijes na mail kao ono sto si narucio i tamo ispod u mailu pisu informacije gdje platiti.
Britanci me pokušavaju odj.... Došao mi je mi3 sa oštećenjima i prašinom ispod ekrana. Prijavio sam nedostatke i sad mi kenjaju da mi nemogu ništa napraviti jer nisam unutar 24 sata prijavio. Nakon kaj sam zapeo i zaprijetio paypal ticketom, rekli su da je rok 7 dana za povrat. A kontaktirao sam ih 6 sati prije isteka tih 7 dana.
Pogledajte si robu sa povećalom kad vam stigne i nemojte se iznenaditi ako budete imali problema sa njima jer su bahata i bezobrazna gamad ko i kinezi. Apsolutno mi sada ništa ne znači kaj imam "garanciju" koju ne žele priznati.
Ako ne prihvate ponudu da mi vrate novac a ja njima telefon, ide ticket(mada i t nije neka garancija)
Kaj se mene tiče nikad više Mobi City.
pa jel tebi trebalo 7 dana da skužiš da ti je mobitel došao sa oštećenjima?
Stvar je u tome što nisam ni znao da trebam odmah reagirati, mada nisam prekršio rok.
Imao sam tu tvorničku foliju gore 4 dana čekajuči pravu foliju da stigne da ne izgrebem telefon. Kad sam je skinuo postalo je sve vidljivo.
Nakon toga nisam imao ni pristup netu, bio sam na terenu sa starim telefonom (pčelarstvo). Kad sam se vratio sve sam prijavio i sad kenjaju. ZnačiJa nisam oštetio telefon ni stavio prašinu ispod stakla.
Telefon radi i sve ali ovo su tvornički nedostaci koji ako se dogode lijepo vratiš i dobiš drugi.ali ne.
Seronje me sad ignoriraju ko da bude njima išlo iz đepa, a sto posto sam siguran da im xiaomi neće odbit garanciju.
Evo opet sam sebe citiram ali da ne pišem postove i bit problema to je jedini naćin
Ukratko nakon užasno bezobraznog i bahatog stava podrške nakon kupnje MI3 telefona sa Mobicity-a, napravio sam dispute na Paypalu. Kako se nisu 4-5 dana uopće javljali u vezi disputea, digao sam Claim
i kratko objasnio situaciju.
Nakon toga je Paypal stvari uzeo u svoje ruke te kako sam i očekivao "presudio" u moju korist.
Tako ja sad moram vratiti telefon takav kakav je, a oni moraju vratiti sve novce uključujuči shipping.
Poanta cijele priče je da nigdje, ako baš ne morate, ne plačate direktno karticama nego Paypalom. Mobicity nije asolutno ni mrvicu drugačiji od ostalih shoppova pa ni kineskih, koji ako ništa drugo bar moraju bit pošteni ako žele prodavati online.
Svi hvalospjevi o dotičnom webshopu su prenapuhani, oni jesu najjeftiniji, ali samo zato što ilegalno (namjerno) ne naplaćuju PDV na robu. Po zakonu su obavezni poslati carinsku deklaraciju zajedno sa robom ako ne naplaćuju PDV u svojoj zemlji.Tako i piše na njihovoj stranici.
Naravno da mi ne pada na pamet takvo što prijavljivati jer bi zeznuo sve buduće kupce. Bio bih šupak..
eto ovo je moje iskustvo sa dotičnim shopom i svakako obavezno čim dobijete robu otvorite paket i sa povečalom pregledajte sve što je unutra, jer je jasno da sam ja dobio refurbished telefeon pod novi. Moja greška je jedino što nisam reagirao u roku 24 sata ali sam u tome bio fizički spriječen..
Moje prvo iskustvo kupnje mobitela na Mobicityju je pozitivno. Mobitel nije došao za 3-4 dana kako su neki pisali, ali nije mi se žurilo. Naručio sam ga i platio Paypalom 26. 8. navečer, 1. 9. je bio isporučen, 2.9. ujutro stigao u Zagreb, i danas 3.9 poslijepodne na kućna vrata dostavio ga je HPekspres. Radi se Xiaomi Redmi 1s, usput rečeno mobitel je odličan.
Ja sam isto naručio Hongmi 1s još tamo 22.8. i tek mi je u Njemačkoj po trackingu a kako se sporo kreće izgleda da još ništa do drugog tjedna :(