---
A dalje za onaj nož, JP, imaš li uopće tracking broj?
Inzistiraj u priči na tome da se ovaj morao odma njima tužit, možda bi se mogao nekako i taj odredišni ured kontaktirat da se vidi kaj je bilo, možda oni imaju nešto oko praznog paketa zabilježeno za dan kad je pokupljeno. To bi lik trebao sam tamo ić na svoju poštu i njih pitat oko toga i angažirat se oko naknade štete, osim naravno ak nije scammer pa ne želi.
Bilo kak bilo, nažalost u krivo vrijeme ste se našli radit biznis uz ove zastoje i ostala sranja, a bit će i pouka za ubuduće da se kupca upozori, jer situacije nestanka kad ne dođe uopće se rješavaju sa naše strane bez beda, al ovo je samo kod njih rješivo, a ni tu neznam kako ide postupak i koliku bi naknadu taj dobio, al sigurno više nego u Hrvatskoj. Opet pod uvjetom pretpostavljam da je preporučeno ili označena vrijednost, jer obično pismo makar je označena masa, nema dokaza nikakvog kaj je unutra bilo ni ništa.
Čudno da mi je paket iz Kine uspio stići u roku od 1 mjeseca,a iz SAD-a još nije.Ma da sam mogao tražiti refund za to jer još i danas vidim da stoji broj za praćenje i piše ''in transit'',ali fer je fer.
Miki,da imam broj za praćenje i tamo piše kad je poslano i kad je stiglo.Evo ti link od univerzalne stranice za praćenje i cijeli proces putovanja:
https://t.17track.net/en#nums=RC938994765HR
Iako sad vidim da piše ''left with individual'',pa možda i nije podigao to u pošti,ali sam je više puta tvrdio da je trebao potpisati preuzimanje iako on nikad ni u jednoj poruci nije napisao suprotno.
EDIT:znate li vi što se događa ako pošiljka stigne nakon što netko dobije refund i spor se završi?
Da li se to može zadržati i praviti se mutav iako piše na broju za praćenje da je stiglo,ili mogu nekako kontaktirati trgovca i reći mu da je stiglo i da bi platio?
Izabrao bi drugu opciju jer čist račun duga ljubav,ali me zanima da li se to ikome dogodilo?